LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJOS

PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS AUTOMOBILIŲ KELIŲ DIREKCIJOS PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2017 M. BALANDŽIO 3 D. ĮSAKYMO NR. V-111 „DĖL AUTOMOBILIŲ KELIŲ ŽEMĖS DARBŲ ATLIKIMO IR ŽEMĖS SANKASOS ĮRENGIMO TAISYKLIŲ ĮT ŽS 17 PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m.  balandžio  1  d. Nr. V-69

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  Automobilių kelių žemės darbų atlikimo ir žemės sankasos įrengimo taisykles ĮT ŽS 17, patvirtintas Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2017 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. V-111 „Dėl Automobilių kelių žemės darbų atlikimo ir žemės sankasos įrengimo taisyklių ĮT ŽS 17 patvirtinimo“:

1.       Pakeičiu 4.8 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.8. Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisykles KPT SDK 19, patvirtintas Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriaus 2019 m. sausio 25 d. įsakymu Nr. V-16 „Dėl Automobilių kelių standartizuotų dangų konstrukcijų projektavimo taisyklių KPT SDK 19 patvirtinimo“;“.

2.       Pripažįstu netekusiu galios 55 punktą.

3.       Pakeičiu 56 punktą ir jį išdėstau taip:

56. Defektai turi būti šalinami rangovo lėšomis, pakartotinai atliekant tuos pačius arba atliekant kitus užsakovo nurodytus darbus.“

4.       Pripažįstu netekusiu galios 173 punktą.

5.       Pakeičiu 218 punktą ir jį išdėstau taip:

218. Ant šalčiui nejautrios žemės sankasos viršaus (t. y. ant F1 klasę atitinkančių gruntų) taikomas deformacijos modulio reikalavimas Ev2 = 120 MN/m2 arba Ev2 = 100 MN/m2, arba Ev2 = 80 MN/m2 priklausomai nuo parinktos dangų konstrukcijos pagal KPT SDK 19.

Kai dangos konstrukcija projektuojama individualiai taikant visuotinai pripažintus mechanistinius-empirinius dangų konstravimo metodus, gali būti taikomas kitoks deformacijos modulio reikalavimas ant šalčiui nejautrios žemės sankasos viršaus (t. y. ant F1 klasę atitinkančių gruntų), kuris pagrindžiamas skaičiavimais.“

6.       Pripažįstu netekusiu galios 219 punktą.

7.       Pripažįstu netekusiu galios 226 punktą.

8.       Pripažįstu netekusiu galios 227 punktą.

9.       Pakeičiu 419 punktą ir jį išdėstau taip:

419. Jeigu žemės sankasos viršuje (t. y. ant F1 klasę atitinkančių gruntų), gali būti nepasiektos reikalaujamos deformacijos modulio vertės, tai būtina numatyti šių gruntų surišimą hidrauliniais rišikliais. Šis surišto grunto sluoksnis tampa dangos konstrukcijos dalimi pagal taisyklių KPT SDK 19 9 lentelės 2.2. arba 2.3. eilučių ir 10 lentelės 1.2. arba 1.3. eilučių reikalavimus.“

10.     Pakeičiu 514 punktą ir jį išdėstau taip:

514. Esant jautrių gruntų dinaminėms apkrovoms nuolydžiai turi būti parenkami taip, kad DK 100 – DK 10 konstrukcijos klasių dangų konstrukcijų keliuose, atstumas tarp dangos paviršiaus ir šių jautrių gruntų būtų ne mažesnis negu 2 m.“

11.     Pakeičiu 605 punktą ir jį išdėstau taip:

605. Žemės sankasos viršaus, kaip dangos konstrukcijos pamato, laikomosios gebos ir deformacijos charakteristikų kontrolei reikia įrodyti deformacijos modulio Ev2 nustatytų rezultatų verčių atitiktį VIII skyriaus ketvirtajame skirsnyje keliamiems reikalavimams. Šiuo atveju yra taikytini M 1 arba M 3 metodai.“

12. Pakeičiu 12 lentelės 1.9 eilutės 2 stulpelio tekstą ir jį išdėstau taip:

„≥ 45 MPa (45 MN/m2)“.

 

 

 

Direktorius                                                                                                              Vitalijus Andrejevas