PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. LIEPOS 30 D. SPRENDIMO NR. T1-214 „DĖL PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS sAVIVALDYBĖS IR FIZINIŲ BEI JURIDINIŲ ASMENŲ JUNGTINĖS VEIKLOS PAGRINDU tVARKos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2018 m. rugsėjo 27 d. Nr. T1-190

Plungė

 

 

Plungės rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Plungės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. liepos 30 d. sprendimu Nr.T1-214 patvirtintą Plungės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros Savivaldybės ir fizinių bei juridinių asmenų jungtinės veiklos pagrindu tvarkos aprašą ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Audrius Klišonis

 

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės tarybos

2015 m. liepos 30 d. sprendimu Nr.T1-214

(2018 m. rugsėjo 27 d. sprendimo Nr. T1-190 

redakcija)

 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS SAVIVALDYBĖS IR FIZINIŲ BEI JURIDINIŲ ASMENŲ JUNGTINĖS VEIKLOS PAGRINDU TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS 

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Plungės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros savivaldybės ir fizinių bei juridinių asmenų jungtinės veiklos pagrindu tvarkos aprašas nustato fizinių ar juridinių asmenų, pageidaujančių skirti tikslinių lėšų šių asmenų siūlomiems Plungės rajono vietinės reikšmės kelių juostoje esantiems kelių statiniams, daugiaaukščių namų kiemams, įvažiavimams, šaligatviams, kelių ir gatvių apšvietimo sistemoms, vaikų žaidimų aikštelėms bei kitiems statiniams projektuoti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), be naujų žemės sklypų įsigijimo (toliau – kelių projektas), pasiūlymų teikimo, vertinimo ir pripažinimo tinkamais įgyvendinti tvarką.

2. Kelių projektas gali būti finansuojamas tik fizinių ar juridinių asmenų perduodamomis lėšomis arba bendromis fizinių ar juridinių asmenų ir Plungės rajono savivaldybės biudžeto lėšomis. Objektai, nurodyti Plungės rajono gatvių ir kelių tinklo dalies plėtros programoje, gali būti finansuojami Kelių priežiūros ir plėtros dotacijos (programos) finansavimo lėšų naudojimo sąmatoje (toliau – programos finansavimo lėšų naudojimo sąmata) kelių projektams finansuoti numatytomis lėšomis. Jei kelių projektas yra iš dalies finansuojamas iš metinės (atitinkamų metų) programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatos, tačiau kelių projekto įgyvendinimo terminas apima kelių biudžetinių metų laikotarpį, metinėje programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatoje nepakanka lėšų kelių projektui įgyvendinti, užtrunka viešųjų pirkimų procedūros, kelių projekto darbų įgyvendinimas ar kt., kelių projektas prioriteto tvarka finansuojamas iš būsimų metų programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatos.

3. Plungės rajono savivaldybės biudžeto ir (ar) Kelių priežiūros ir plėtros dotacijos (programos) finansavimo lėšų dalis programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatoje metams numatoma iki 300 000,00 eurų.

4. Šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Pareiškėjas – fizinis ar juridinis asmuo, teikiantis pasiūlymus perduoti tikslines lėšas kelių projektui įgyvendinti;

4.2. Pasiūlymas – fizinio ar juridinio asmens raštu pateiktų dokumentų, kuriais siūloma perduoti tikslines lėšas kelių projektui įgyvendinti, visuma;

4.3. Paraiška – paramos teikėjo teikiamas nustatytos formos prašymas prisidėti prie infrastruktūros objektų naujos statybos / rekonstravimo / kapitalinio remonto / paprastojo remonto darbų (2 priedas);

4.4. Paramos sutartis paramos teikėjo sudaryta sutartis su Savivaldybės administracija, kurioje numatoma tikslinė lėšų panaudojimo paskirtis ir įvardijami bendrai finansuojami infrastruktūros objekto darbai ir finansavimo sąlygos (3 priedas).

5. Kitos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos kelių įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II skyrius

PAsiūlymų TEIKimAS

 

6. Savivaldybė savo svetainėje (http://www.plunge.lt/) ir vietinėje spaudoje kasmet, ne vėliau kaip iki lapkričio 1 dienos, paskelbia kvietimą fiziniams ar juridiniams asmenims teikti pasiūlymus ateinantiems ataskaitiniams metams ir skirti lėšas vietinės reikšmės kelių juostoje esantiems objektams, daugiaaukščių namų kiemams, įvažiavimams, šaligatviams, kelių ir gatvių apšvietimo sistemoms, vaikų žaidimų aikštelėms bei kitiems statiniams projektuoti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), kuriuos įgyvendinus būtų pagerintos ir palengvintos eismo ir naudojimosi vietinės reikšmės keliais sąlygos. Kvietimas papildomai gali būti skelbiamas ir kituose leidiniuose, internete ar kitais būdais.

7. Pasiūlymus pareiškėjai gali teikti 2 (du) mėnesius nuo kvietimo paskelbimo, t. y. iki sausio 1 dienos. Pasiūlymai teikiami Savivaldybei tiesiogiai, paštu, faksu ar elektroniniu paštu elektroniniu dokumentu, pasirašytu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo reikalavimus.

8. Pasiūlyme turi būti nurodyti ir pridėti atitinkami dokumentai:

8.1. kelių projekto aprašymas;

8.2. kelių projekto įgyvendinimo vieta, tikslas, nauda; paaiškinantys, kokią įtaką projekto įgyvendinimas darys bendrai rajono susisiekimo infrastruktūrai, socialinei gerovei ir saugiam eismui vietinės reikšmės kelyje;

8.3. preliminari kelių projekto vertė (su PVM ir be jo);

8.4. siūlomas perduoti tikslinių lėšų dydis (eurais ir procentais nuo preliminarios viso projekto vertės su PVM).

9. Pareiškėjai su pasiūlymu ir privalomais pateikti dokumentais gali pateikti ir kitus papildomus dokumentus, kurie, jo manymu, gali būti svarbūs vertinant kelių projektą.

10. Iškilus specifiniams su pasiūlymo vertinimu ir (arba) kelių projekto vykdymu ar pareiškėjo veikla susijusiems klausimams, Savivaldybė gali prašyti pateikti papildomų dokumentų.

 

III skyrius

PASIŪLYMŲ VERTINIMAS IR KELIŲ PROJEKTŲ PRIPAŽINIMAS TINKAMAIS ĮGYVENDINTI

 

11. Pasiūlymams vertinti Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaroma komisija, kuri nuo sausio 1 d. iki sausio 30 d. išnagrinėja ir įvertina pasiūlymų atitiktis. Plungės rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių juostoje esantiems valstybinėje žemėje kelių statiniams taikomi šio Aprašo 12 punkto reikalavimai.

12. Gautų pasiūlymų pirminis vertinimas (I etapas):

12.1. projekto tikslas – naudoti lėšas vietinės reikšmės kelių ir gatvių tinklui rekonstruoti, taisyti (remontuoti);

12.2. atitiktis kitiems teisės aktams;

12.3. techninė galimybė įgyvendinti pasiūlymą;

12.4. objektas aptarnauja švietimo, vaikų ugdymo ir užimtumo, socialines paslaugas teikiančias įstaigas arba tarnauja ne mažiau kaip 10 objektų skirtingu adresu (namų ūkių (sodybų), ir 50 gyventojų, deklaravusių gyvenamąją vietą pagal adresą;

12.5. siūlomų perduoti tikslinių lėšų dydžio tinkamumas, t. y. pareiškėjo siūlomos perduoti lėšos sudaro ne mažiau kaip 10 procentų preliminarios kelių projekto, rekonstravimo, taisymo (remonto) vertės.

13. Pasiūlymai, kurie, komisijos sprendimu, neatitinka Tvarkos aprašo 12 punkte nustatytų reikalavimų, yra atmetami. Per 5 (penkias) darbo dienas nuo sprendimo atmesti pasiūlymą priėmimo dienos, sprendimas išsiunčiamas pareiškėjui registruotu laišku. Sprendime turi būti nurodytos atmetimo priežastys.

14. Jeigu nustatoma, kad pasiūlymai atitinka šio Aprašo 12 punkte nustatytus reikalavimus, tada pasiūlymai vertinami pagal 13 balų sistemą (II etapas). Pasiūlymų įvertinimo balas apskaičiuojamas pagal formulę:

Kn – Kf + Kx, kur:

Kn – pasiūlymų įvertinimo balas;

Kf – kelių projekto finansavimo kriterijus, jeigu kelių projektą siūloma finansuoti 90 procentų pareiškėjo perduodamomis lėšomis, Kf = 8,0 (balai), o jeigu kelių projektą siūloma finansuoti bendromis pareiškėjo ir programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatoje kelių projektams skiriamomis lėšomis, įvertinus galimybę skirti lėšų iš programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatos, kelių projekto finansavimo kriterijus Kparenkamas pagal Tvarkos aprašo 1 priedą;

Kx – kelių projekto naudingumo kriterijus: Kx = K1 + K2 + K3, kur:

K1teigiama kelių projekto įtaka saugiam eismui (šaligatviai, pėsčiųjų takai, pėsčiųjų perėjos, autobusų stotelės, pavojingų kelio ruožų apšvietimas, greičio slopinimo priemonės) tame kelyje, K1 = 0 ÷ 2,0 (balai);

K2teigiama kelių projekto nauda Plungės rajono socialinei gerovei (bus saugesnė ir sveikesnė aplinka, kelias (gatvė) eismo dalyvius tiesiogiai ves prie visuomeninių objektų: švietimo įstaigų, institucijų, kultūros centrų, lankytinų vietų). K2 = 0 ÷ 1,0 (balai);

K3susisiekimo infrastruktūra tarnauja nuo 10 iki 50 objektų skirtingu adresu, namų ūkių (sodybų) ir 50 gyventojų, deklaravusių gyvenamąją vietą pagal adresą,  K2 = 0 ÷ 2,0 (balai).

15. Įvertinusi pasiūlymus, komisija parengia išvadas dėl kiekvieno pasiūlymo pripažinimo tinkamu įgyvendinti. Jeigu komisija nustato, kad kelių projektas gali būti finansuojamas bendromis pareiškėjo ir programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatos lėšomis, išvadoje dėl pasiūlymo tinkamumo įgyvendinti kartu siūlo ir skirtinų iš šios sąmatos lėšų dydį.

16. Komisija per 5 (penkias) darbo dienas nuo šio Aprašo 11 punkte numatyto termino pabaigos sudaro bendrą pasiūlymų eilę, į kurią įtraukiami tik tie pasiūlymai, kurių įvertinimo balas yra ne mažesnis nei 5,9 balo, ir pateikia Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriui bendrą pasiūlymų eilę bei išvadas dėl šių pasiūlymų pripažinimo tinkamais įgyvendinti.

17. Jei keli pasiūlymai surenka vienodą įvertinimo balą Kn, pirmenybė teikiama tiems pasiūlymams, kurių teigiama įtaka Plungės rajono susisiekimo infrastruktūrai (K3) yra didesnė. Jei ir šis kriterijus neleidžia nustatyti pirmumo teisės, pirmenybė teikiama tam pasiūlymui, kuris buvo pateiktas anksčiau.

18. Daugiaaukščių namų kiemams, įvažiavimams, šaligatviams, kelių ir gatvių apšvietimo sistemoms, vaikų žaidimų aikštelėms bei kitiems statiniams (sklypai suformuoti, išnuomoti ar išpirkti daugiabučių namų bendrijų), Savivaldybė biudžeto lėšomis prisideda iki 40 procentų jo darbų vertės dokumentais pagrįstoms išlaidoms padengti, bet ne daugiau kaip 40 000 Eur.

19.     Savivaldybės finansinė parama daugiaaukščių daugiabučių namų kiemuose pravažiavimams į greta esančius daugiaaukščių kiemus, šaligatviams, kelių ir gatvių apšvietimo sistemoms, esantiems valstybinėje žemėje (bendro naudojimo, servitutiniai, priklausantys suformuotiems sklypams prie daugiabučių namų) skiriama iki 50 procentų jo darbų vertės  dokumentais pagrįstoms išlaidoms padengti, bet ne daugiau kaip 50 000 Eur.  

20.     18 ir 19 punktuose nurodytiems pareiškėjams pasiūlymai vertinami pagal šiuos kriterijus:

20.1. pareiškėjo nurodytas remonto darbų planuojamas finansavimo dydis;

20.2. pareiškėjo prašyme nurodytų darbų būtinumas. Pagal kompetenciją vertinamas viešasis interesas ir atitiktis teritorijų planavimo dokumentams, kitiems teisės aktams;

20.3. darbų tęstinumas. Vertinama, ar yra projektinė dokumentacija;

20.4. susisiekimo komunikacijų remonto eiliškumas. Vertinama, ar planuojamų remontuoti susisiekimo komunikacijų trasoje yra nutiesti, ar bus tiesiami inžineriniai tinklai, lietaus vandens surinkimo ir nuvedimo būdai, susisiekimo komunikacijų remonto darbų atlikimo terminai ir apimtys bei kitos sąlygos;

20.5. prašymo pateikimo data. 

21. Plungės rajono savivaldybės pasiūlymų vertinimo komisija įvertina pasiūlymus bei sudaro du sąrašus (1 - dėl kelių tvarkymo, 2 – dėl daugiaaukščių namų kiemų, įvažiavimų, šaligatvių, bei kitų statinių (sklypai suformuoti, išnuomoti ar išpirkti daugiabučių namų bendrijoms) tvarkymui).

22. Administracijos direktorius parengia Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimo projektą dėl pasiūlymo (-ų) pripažinimo tinkamu (-ais) įgyvendinti ir dėl lėšų, skiriamų iš programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatos, dydžio, remdamasis komisijos sudarytu bendru pasiūlymų sąrašu. Šis sprendimo projektas teikiamas svarstyti Plungės rajono savivaldybės tarybai.

23. Plungės rajono savivaldybės tarybai pripažinus pasiūlymą (-us) tinkamu (-ais) įgyvendinti, Savivaldybė siūlo pareiškėjui per 5 (penkias) darbo dienas sudaryti kelių projekto finansavimo sutartį (2 priedas), per 20 (dvidešimt) darbo dienų nuo sutarties pasirašymo pervesti skaičiuotinas projekto lėšas į Savivaldybės sąskaitą. Sudarius sutartį ir gavus lėšas, Savivaldybė organizuoja kelių projekto įgyvendinimą Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo bei kitų teisės aktų nustatyta tvarka.

24. Parinkus kelių projekto įgyvendinimo rangovą ir nustačius tikslią kelių projekto įgyvendinimo darbų kainą, šalys sutikslina savo įmokų dalis (procentais). Jei po konkurso suma didesnė už skaičiuotiną projekto kainą, pareiškėjas privalo įmokėti į Savivaldybės pajamų įmokų sąskaitą kelių projekto finansavimo sutartyje numatytas perduoti tikslines lėšas sutartyje numatytais terminais. Jei yra mažesnė rangos sutarties suma negu skaičiuotina projekto, Savivaldybė perteklines lėšas grąžina pareiškėjui.

25. Prašymai, pripažinti tinkamais įgyvendinti ir dėl lėšų, skiriamų iš programos finansavimo lėšų naudojimo sąmatos, nepakankamumo, perkeliami į ateinančių metų sąrašus.

 

IV skyrius

ATSAKOMYBĖ

 

26 Už pasiūlyme ir kituose dokumentuose pateiktų duomenų teisingumą atsako juos pateikęs pareiškėjas.

27. Už informavimą tikslinių lėšų skyrimo klausimais, pasiūlymo ir kitų dokumentų priėmimą ir registravimą, jų patikrą, pasiūlymų įvertinimo objektyvumą, perduotų lėšų apskaitą atsako Savivaldybės administracijos direktorius.

 

V skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Su tikslinių lėšų skyrimu susiję, bet šiame Tvarkos apraše nereglamentuoti, klausimai sprendžiami vadovaujantis teisės aktais.

29. Šis Tvarkos aprašas gali būti pakeistas ar pripažintas negaliojančiu Plungės rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

 

__________

 

Plungės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros Savivaldybės ir fizinių bei juridinių asmenų jungtinės veiklos pagrindu tvarkos aprašo

1 priedas

 

kelių projekto finansavimo kriterijaus Kf reikšmės

 

Pareiškėjo lėšos, proc.

Kelių projekto finansavimo kriterijus Kf

90

8,00

80

7,50

70

7,00

60

6,00

50

5,00

40

4,00

30

3,00

20

2,00

10

1,00

 

_________________

 

Plungės rajono savivaldybės infrastruktūros

plėtros Savivaldybės ir fizinių bei juridinių asmenų

jungtinės veiklos pagrindu tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Prašymo forma)

_______________________________________________________________________________

(paramos teikėjo vardas, pavardė, tel., el. paštas)

 

_______________________________________________________________________________

(paramos teikėjo adresas)

 

Plungės rajono savivaldybės administracijai

 

 

P R A Š Y M A S

 

_______________________

(data)

 

Vadovaudamiesi Plungės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros Savivaldybės ir fizinių bei juridinių asmenų jungtinės veiklos pagrindu tvarkos aprašu, prašome sudaryti Paramos sutartį dėl bendrai finansuojamų infrastruktūros objekto darbų atlikimo.

 

1.   Infrastruktūros objekto darbų pavadinimas (-ai)

 

 

2.   Adresas, vieta

 

 

3.   Matmenys (ilgis, plotis, plotas ir kita)

 

 

4. Infrastruktūros objekto vertė, Eur

5. Paramos teikėjo finansinis įnašas prie objekto darbų įgyvendinimo

Eur

(procentais)

Projekto parengimo vertė (be PVM)

 

 

 

Projekto parengimo vertė (su PVM)

 

 

Objekto darbų vertė* (be PVM)

 

 

Objekto darbų vertė* (su PVM)

 

 

Bendra objekto vertė (be PVM)

 

 

Bendra objekto vertė (su PVM)

 

 

 

*Pastaba. Objekto statybos skaičiuojamoji kaina nustatoma naudojant sąmatų skaičiavimo programas.

 

Trumpas aprašymas (infrastruktūros objekto nauda – paaiškinimas, kokią įtaką objekto įgyvendinimas darys bendrai miesto susisiekimo infrastruktūrai, socialinei gerovei ir saugiam eismui vietinės reikšmės kelyje (gatvėje) ir kt.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIDEDAMA:

1Parengtas ir suderintas teisės aktų nustatyta tvarka Plungės miesto infrastruktūros objekto naujos statybos / rekonstravimo / kapitalinio remonto / paprastojo remonto darbų projektas ar aprašas. Pateikiamas 1 (vienas) visos apimties Projekto komplektas su tinkamai patvirtintomis spalvotomis kopijomis ir 1 kompiuterinė laikmena su įrašyta Projekto kopija.

2. Projekto ekspertizės aktas, kai Projekte numatyta atlikti naujos statybos, rekonstravimo ar kapitalinio remonto darbus.

3. Dokumentai, įrodantys Projekto parengimo ir jo ekspertizės (kai ji privaloma pagal Tvarkos aprašo 11.3 papunktį) atlikimo vertę (sutarčių su Projektuotoju dėl Projekto parengimo ir Projekto ekspertizę atliekančiu rangovu kopijos ir apmokėjimą už paslaugas įrodančių dokumentų kopijos).

4. Statinio kadastro duomenų byla, išskyrus naują statybą.

5. Paraišką pateikusio asmens teisės aktų nustatyta tvarka išduotas įgaliojimas atstovauti Paramos teikėją (-jus) ir jo kontaktiniai duomenys.

6. Kai paraišką teikia daugiabučio namo savininkų bendrija, kartu su prašymu papildomai pateikia:

6.1. visuotinio susirinkimo butų ir kitų patalpų savininkų protokolinio sprendimo kopiją, patvirtinančią, kad daugiau kaip 50 proc. daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų nusprendė finansuoti tam tikrą procentinę dalį numatomų atlikti darbų vertės (įskaitant projekto parengimo ir jo ekspertizės (jeigu ji privaloma) atlikimo išlaidas);

6.2. dokumento kopiją, patvirtinančią žemės sklypo nuomos įregistravimą.

7. Jei žemės sklype (teritorijoje), kurio nuosavybės teise nevaldo Paramos teikėjas, numatoma statyti / rekonstruoti / kapitališkai remontuoti / remontuoti infrastruktūros objektus, pateikiama sutartis, sutikimas ar susitarimas su šio žemės sklypo (teritorijos) savininku, valdytoju ar servituto nustatymą patvirtinantys dokumentai (statant inžinerinius statinius).

8. Dokumentų kopijos, patvirtinančios, kad objekte įrengti paviršiniai (lietaus) nuotekų ir (ar) ryšio (telekomunikacijų) tinklai, ir (ar) dujų, ir (ar) vandentiekio ir nuotekų, ir (ar) elektros tinklai.

9. Kita.....................................................

 

_______________________                         ________________________________

(parašas)                                                                         (vardas ir pavardė)

 

______________

 

Plungės rajono savivaldybės

infrastruktūros plėtros Savivaldybės ir

fizinių bei juridinių asmenų jungtinės

veiklos pagrindu tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Paramos sutarties forma)

 

PARAMOS SUTARTIS

 

20_____ m. ______________d. Nr.

Plungė

 

Plungės rajono savivaldybės administracija, įstaigos kodas 188714469, kurios registruota buveinė yra Vytauto g. 12, LT-90155 Plungėje, atstovaujama Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus                                                     , veikiančio pagal __________________________________, (toliau – Paramos gavėjas) ir

_________________________________________ asmens / įmonės kodas _______________________, gyvenantis / esantis                                  , atstovaujama _____________________________, veikiančio pagal __________________________________, (toliau – Paramos teikėjas), toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, vadovaudamosi Plungės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros Savivaldybės ir fizinių bei juridinių asmenų jungtinės veiklos pagrindu tvarkos aprašu, patvirtintu Plungės miesto savivaldybės tarybos 20   m.               ......d. sprendimu Nr. ............, ir atsižvelgdamos į tai, kad:

pagal Lietuvos Respublikos kelių įstatymo nuostatas vietinės reikšmės keliai ir gatvės nuosavybės teise priklauso Savivaldybei;

savivaldybės funkcija yra vietinės reikšmės kelių, gatvių ir inžinerinių tinklų priežiūra, taisymas ir tiesimas, ir

siekdamos sudaryti sąlygas Savivaldybei atlikti įstatyme nustatytas funkcijas, tenkinti visuomenės poreikius, susitarė ir sudarė šią Paramos sutartį (toliau – Sutartis):

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1. Šia sutartimi Paramos teikėjas ir Paramos gavėjas susitaria dėl paramos skyrimo..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................

(detaliai nurodyti tikslinius infrastruktūros objekto darbus, prie kurių naujos statybos / rekonstravimo / kapitalinio remonto / paprastojo remonto darbų finansavimo prisidėtų fiziniai ir (ar) juridiniai asmenys)

 

II. PARAMOS TEIKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

 

2. Paramos teikėjas įsipareigoja neatlygintinai per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pervesti................................ (..................................................) (suma skaičiais ir žodžiais) eurų dydžio paramą į Paramos gavėjo sąskaitą, nurodytą šioje Sutartyje.

3. Tuo atveju, jeigu Paramos teikėjas pažeidžia Sutarties 2 punkte nurodytą terminą ir (ar) neperveda sutartos lėšų sumos į Paramos gavėjo sąskaitą, privalo nedelsdamas (ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas) raštu apie tai informuoti Savivaldybę ir nurodyti konkrečias priežastis ir pažeidimo pašalinimo terminus.

4. Pasirašius Sutartį, Paramos teikėjas įsipareigoja pateikti Paramos gavėjui 1 (vieną) Projekto visos apimties originalą ir 1 (vieną) visos apimties Projekto komplektą su tinkamai patvirtintomis spalvotomis kopijomis ir Projekto ekspertizės aktą (kai ji privaloma) priėmimo–perdavimo aktu. Priėmimo–perdavimo akte turėtų būti įrašyta Projekto parengimo vertė ir jo ekspertizės (kai ji privaloma) vertė.

5. Paramos gavėjui paprašius, Paramos teikėjas pateikia 1 (vieną) kompiuterinę laikmeną su įrašytu Projektu originaliais dokumentų formatais (.dwg, .doc, .xls, .dbf ir pan.).

6. Paramos teikėjas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teikia informaciją apie teikiamą paramą valstybinėms institucijoms.

7. Paramos teikėjas turi teisę reikalauti iš Paramos gavėjo pateikti paramos panaudojimą patvirtinančius dokumentus.

 

III. PARAMOS GAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

 

8. Paramos gavėjas įsipareigoja:

8.1. suteikti teisę Projektuotojui Savivaldybės vardu vykdyti Projektuotojo ir Statytojo pareigas ir įgyvendinti teises, nustatytas Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir kituose teisės aktuose;

8.2. gavęs Sutarties 2 punkte numatytą paramą, organizuoti viešąjį konkursą dėl rangovo parinkimo naujos statybos / rekonstravimo / kapitalinio remonto / paprastojo remonto darbams atlikti;

8.3. organizuoti darbų atlikimą perduodant projektinę dokumentaciją ir pavedant atlikti darbus pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą parinktam statybos rangovui;

8.4. užtikrinti (vykdyti) statybos techninę priežiūrą;

8.5. užtikrinti statybos užbaigimo procedūros pabaigą Lietuvos Respublikos statybos įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka;

8.6. įregistruoti infrastruktūros objektą Nekilnojamojo turto registre;

8.7. viešinti informaciją apie Paramos teikėją.

9. Paramos gavėjas pareiškia ir garantuoja, kad turi Paramos gavėjo statusą ir teises būti remiamas pagal savo nuostatus ir Lietuvos Respublikos labdaros ir paramos įstatymą. Paramos gavėjas turi teisę naudoti gautą paramą tik šios Sutarties 1 punkte numatytam tikslui.

10. Paramos gavėjui panaudojus paramai skirtas pinigines lėšas (jų dalį) ne pagal paskirtį, paramos suma (jos dalis) turi būti grąžinama Paramos teikėjui.

11. Paramos gavėjas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka teikia informaciją apie gautą paramą valstybinėms institucijoms.

12. Paramos gavėjas pagal Lietuvos Respublikos galiojančius teisės aktus sumoka mokesčius ir rinkliavas, susijusias su gautos paramos panaudojimu.

 

IV. SUTARTIES GALIOJIMAS, PAKEITIMAS IR NUTRAUKIMAS

 

13. Ši Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.

14. Šalys susitaria, kad Sutartis gali būti pakeista ar nutraukta rašytiniu abiejų Šalių susitarimu, taip pat Paramos gavėjo ar Paramos teikėjo nutraukta vienašališkai, jeigu kuri nors Šalis nevykdo savo įsipareigojimų ar juos vykdo netinkamai, neatlyginant Paramos gavėjo ar Paramos teikėjo patirtų išlaidų.

15. Visi šios Sutarties pakeitimai ir papildymai galioja, jeigu jie yra sudaryti raštu ir pasirašyti abiejų Šalių ar jų įgaliotų atstovų.

 

V. NENUGALIMOS JĖGOS (FORCE MAJEURE) APLINKYBĖS

 

16. Šalis gali būti visiškai ar iš dalies atleidžiama nuo atsakomybės dėl ypatingų ir neišvengiamų aplinkybių – nenugalimos jėgos (force majeure), nustatytos ir jas patyrusios Šalies įrodytos pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą, jeigu Šalis nedelsiant pranešė kitai Šaliai apie kliūtį ir jos poveikį įsipareigojimams vykdyti.

 

VI. KITOS NUOSTATOS

 

17. Sutarties galiojimo laikotarpiu Šalis gali inicijuoti Sutarties sąlygų pakeitimą, pateikdama kitai Šaliai raštišką prašymą keisti Sutarties sąlygas ir dokumentų, pagrindžiančių prašyme nurodytas aplinkybes, argumentus ir paaiškinimus, kopijas. Į pateiktą prašymą pakeisti atitinkamą Sutarties sąlygą kita Šalis motyvuotai atsako ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų.

18. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Sutarties sąlygomis, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais Lietuvos Respublikoje galiojančiais teisės aktais.

19. Šalys susitaria, kad kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš Sutarties ar su ja susijęs, turi būti sprendžiamas derybų keliu. Jeigu anksčiau nurodyti ginčai, nesutarimai ar reikalavimai negali būti išspręsti derybų keliu, tai Šalys susitaria spręsti juos teisės aktų nustatyta tvarka teisme.

20. Ši Sutartis sudaroma lietuvių kalba dviem egzemplioriais – po vieną kiekvienai Šaliai. Abu egzemplioriai turi vienodą juridinę galią.

 

VII. SUSIRAŠINĖJIMAS

 

21. Sutarties Šalys susirašinėja lietuvių kalba. Visi pranešimai, sutikimai ir kita informacija, kuriuos Šalis gali pateikti pagal šią Sutartį, bus laikomi galiojančiais ir įteiktais tinkamai, jeigu asmeniškai pateikti kitai Šaliai ir gautas patvirtinimas apie gavimą arba išsiųsti registruotu laišku paštu, faksu, elektroniniu paštu (patvirtinant gavimą) nurodytais adresais ar fakso numeriais, kitais adresais ar fakso numeriais, kuriuos nurodė Šalis, pateikdama pranešimą.

22. Jei pasikeičia Šalies adresas ir (ar) kiti duomenys, Šalis turi informuoti kitą Šalį ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas. Jei Šaliai nepavyksta laikytis šių reikalavimų, ji neturi teisės į pretenziją ar atsiliepimą, jei kitos Šalies veiksmai, atlikti remiantis paskutiniais žinomais jai duomenimis, prieštarauja Sutarties sąlygoms arba ji negavo jokio pranešimo, išsiųsto pagal tuos duomenis.

 

VIII. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI

Paramos gavėjas:

Plungės rajono savivaldybės

administracija

Vytauto g. 12,

LT-90123 Plungė

Įstaigos kodas 188714469

Telefonas (8 448) 73133

El. paštas savivaldybe@plunge.lt

A. s. LT 11 7182 0000 0013 0743

AB Šiaulių bankas

 

 

Paramos teikėjas:

_______________________________(pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

A.. V..

_______________________________

(pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

A. V.