ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PROCESO VYKDYMO ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2018 m. balandžio 18 d. Nr. A-629

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu:

1. T v i r t i n u Viešųjų pirkimų proceso vykdymo Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje tvarkos aprašą (pridedama).

2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

2.1. Viešųjų pirkimų proceso vykdymo Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje tvarkos aprašą, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės administracijos 2008 m. rugsėjo 19 d. įsakymu Nr. A-1248 „Dėl viešųjų pirkimų proceso vykdymo Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje tvarkos aprašo patvirtinto“ su visais pakeitimais ir papildymais;

2.2. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. liepos 11 d. įsakymą Nr. A-986 „Dėl viešųjų pirkimų vykdymo“;

2.3. Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. balandžio 16 d. įsakymą Nr. A-593 „Dėl viešųjų pirkimų proceso vykdymo Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje tvarkos aprašo patvirtinimo“.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                          Antanas Bartulis

 

patvirtinta

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2018 m. balandžio 18 d įsakymu

Nr. A-629

 

 

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PROCESO VYKDYMO ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOJE TVARKOS APRAŠAS

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Viešųjų pirkimų proceso vykdymo Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje (toliau vadinama – Savivaldybės administracija) tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Savivaldybės administracijos prekių, paslaugų ir darbų pirkimų (toliau – pirkimai) planavimą, organizavimą, atlikimą.

2. Viešieji pirkimai atliekami laikantis šio Aprašo nuostatų ir vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus įsakymais ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais. Organizuojant ir atliekant pirkimus turi būti racionaliai naudojamos Savivaldybės administracijos lėšos ir darbuotojų laikas. Turi būti laikomasi lygiateisiškumo, nediskriminavimo, abipusio pripažinimo, proporcingumo, skaidrumo, konkurencingumo principų, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

Neskelbiamas pirkimas - mažos vertės pirkimas, kurio numatoma sutarties vertė yra mažesnė kaip 10000 Eur (be PVM), pirkimas naudojantis centrinės perkančiosios organizacijos elektroniniu katalogu (toliau – pirkimas per CPO), atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūra pagal Savivaldybės administracijos sudarytą preliminariąją sutartį.

pirkimo iniciatorius - Savivaldybės administracijos padalinys, kuris Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo modulyje „Pirkimų planas“ nurodė poreikį įsigyti reikalingų prekių, paslaugų ar darbų, pateikė paraišką dėl viešojo pirkimo vykdymo.

paraiška dėl viešojo pirkimo vykdymo – Aprašo 1 priede nustatytos formos dokumentas, kurio pagrindu pirkimo iniciatorius prašo pradėti pirkimo procedūras ir kuriame pateikiama išsami informacija apie pirkimą;

paskirtasis darbuotojas - Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyrio darbuotojas, kuris yra Skelbiamo pirkimo Komisijos sekretorius, ir (ar) vykdantis Aprašo 32.12, 33.4, 33.5, 33.7; 44 punktuose nustatytas funkcijas;

pažyma dėl suderinimo vykdyti Neskelbiamą pirkimą– Aprašo 2 priede nustatytos formos dokumentas, kurį pildo pirkimo organizatorius (toliau – Pažyma);

pirkimų planas – Savivaldybės administracijos parengtas ir patvirtintas einamaisiais biudžetiniais metais planuojamų vykdyti prekių, paslaugų ir darbų pirkimų sąrašas.

pirkimų verčių apskaitą tvarkantis ir už pirkimų planavimą atsakingas asmuo – Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyrio darbuotojas, kuris pagal pareigybės aprašyme jam nustatytas funkcijas vykdo perkančiosios organizacijos pirkimo verčių apskaitą, pirkimų plano parengimą, pakeitimą ir Pažymų pasirašymą;

pirkimo inicijavimo dokumentai - Pažyma ir paraiška dėl viešojo pirkimo vykdymo;

rinkos tyrimas – kokybinės ir kiekybinės informacijos apie realių ir potencialių prekių, paslaugų ir darbų pasiūlą (tiekėjus, jų tiekiamas prekes, teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus, užimamą rinkos dalį, kainas ir pan.) rinkimas, analizė ir apibendrintų išvadų rengimas, skirtas sprendimams, susijusiems su pirkimais, priimti;

Skelbiamas pirkimas - pirkimas, kurio numatoma sutarties vertė 10000 Eur (be PVM) ir didesnė.

sutarties vykdymas – tiekiamų prekių, paslaugų ir atliekamų darbų priėmimas, tiekėjo priimtų įsipareigojimų (kokybės, terminų ir kt.) vykdymo priežiūra, civilinės atsakomybės tiekėjams taikymas, ginčų sprendimas, sutarties pakeitimo procedūros vykdymas, Neskelbiamo pirkimo atveju - sutarties, pasiūlymo ir sutarties pakeitimų paviešinimas CVP IS, kiti Savivaldybės administracijos veiksmai, kuriais siekiama, kad pirkimo sutartis būtų tinkamai įvykdyta;

sutarties vykdytojas – Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas ir sutartyje nurodytas Savivaldybės administracijos darbuotojas, atsakingas už sutarties vykdymą;

sutarties sudarymas (įsigaliojimas) - sutartis laikoma sudaryta (įsigaliojusi), kai ji yra pasirašyta sutarties šalių ir pateiktas sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantis dokumentas, jei tokį pateikti buvo reikalaujama, arba kai sutartyje nurodytas konkretus įsigaliojimo terminas ar kita(-os) aplinkybė(-ės), kurioms egzistuojant sutartis laikoma sudaryta (įsigaliojusi).

4. Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose, viešuosius pirkimus reglamentuojančiuose, teisės aktuose vartojamas sąvokas.

5. Į Komisijos posėdžius stebėtojo teisėmis gali būti kviečiami dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovai, pateikę atstovaujamo subjekto įgaliojimą (toliau – stebėtojai).

6. Visi, viešųjų pirkimų procese dalyvaujantys ar galintys daryti įtaką pirkimo procedūrų rezultatams asmenys, pirkimo procedūrose dalyvauti ar su pirkimu susijusius sprendimus priimti gali tik pasirašę Viešųjų pirkimų tarnybos nustatytos formos nešališkumo deklaraciją ir Aprašo 3 priede nustatytos formos konfidencialumo pasižadėjimą. Savivaldybės administracijos darbuotojai nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą pasirašo vieną kartą, juose nurodant visas, viešuosiuose pirkimuose atliekamas pareigas. Kiti asmenys nešališkumo deklaraciją ir konfidencialumo pasižadėjimą pasirašo nurodydami viešojo pirkimo pavadinimą ir pirkime atliekamas pareigas. Nešališkumo deklaracijos ir konfidencialumo pasižadėjimai registruojami dokumentų valdymo sistemoje. Visi, iki šio Aprašo įsigaliojimo pasirašyti Konfidencialumo pasižadėjimai ir Nešališkumo deklaracijos taikomi viešiesiems pirkimams, vykdomiems po šio Aprašo įsigaliojimo ir yra laikomi galiojančiais.

7. Perkančioji organizacija privalo įvertinti galimybę prekes, paslaugas ir darbus įsigyti per CPO, kai centrinės perkančiosios organizacijos kataloge siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka Savivaldybės administracijos poreikius ir Savivaldybės administracija negali jų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas (išskyrus neskelbiamo mažos vertės pirkimo atveju, kai sutarties vertė mažesnė kaip 10 000 Eur (be PVM)).

 

II. VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS

 

8. Pirkimų iniciatorius iki kiekvienų kalendorinių metų gruodžio 31 d. pateikia Teisės skyriui informaciją apie planuojamus pirkimus ateinančiais metais Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo modulyje „Pirkimų planas“.

8.1. Pirkimų iniciatorius, rengdamas informaciją apie planuojamus pirkimus turi:

8.1.1. atlikti rinkos tyrimą, reikalingą potencialiems tiekėjams, numatomai pirkimo vertei ir galimybei pirkimą atlikti iš socialinių įmonių, išsiaiškinti;

8.1.2. įvertinti galimybę prekes, paslaugas ir darbus įsigyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu;

8.1.2.1. pirkimą vykdyti naudojantis CPO elektroniniu katalogu, kai jame siūlomos prekės, paslaugos ar darbai atitinka pirkimo iniciatoriaus suformuotus poreikius ir pirkimas negali būti atliktas efektyvesniu būdu racionaliai naudojant lėšas;

8.1.2.2. atlikti pirkimą nesinaudojant CPO elektroniniu katalogu, skelbiamų pirkimų atveju Paraiškoje nurodyti argumentus ir motyvus dėl tokio pirkimo atlikimo būtinumo;

8.1.3. įvertinti, ar prekėms, paslaugoms ar darbams, kuriuos ketinama įsigyti, taikytini aplinkos apsaugos kriterijai, energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai;

8.1.4. išanalizuoti planuojamų vidaus sandorių (jei tokius numatoma sudaryti) atitiktį Viešųjų pirkimų įstatymo 10 straipsnio 1 dalyje nustatytoms sąlygoms.

9. Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyris iki kalendorinių metų sausio 31 d. parengia numatomų vykdyti einamaisiais biudžetiniais metais viešųjų pirkimų planą (toliau – pirkimų planas), suderina su Teisės skyriaus vedėju, pateikia jį tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui. Patvirtinus pirkimų planą, Viešųjų pirkimų įstatymo ir poįstatyminių aktų nustatyta tvarka ir terminais Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS) bei Savivaldybės tinklalapyje paskelbiama tais metais planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė.

10. Patvirtinus pirkimų planą, Teisės skyriaus Viešųjų pirkimo poskyris Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka gali iš anksto paskelbti apie numatomus prekių, paslaugų ir darbų pirkimus.

11. Jeigu, patvirtinus savivaldybės biudžetą, pasikeitė lėšų paskirstymas, per metus išaiškėjo papildomas prekių, paslaugų ar darbų poreikis ar pasikeitė finansavimo galimybės, Savivaldybės administracijos padaliniai per 10 dienų po šių faktų paaiškėjimo pateikia Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyriui prekių, paslaugų ir darbų poreikio patikslinimą šio Aprašo 8 punkte nustatyta tvarka.

12. Teisės skyrius, gavęs Savivaldybės administracijos padalinio patikslintą informaciją apie prekių, paslaugų ir darbų poreikį, per 5 darbo dienas parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl pirkimų plano pakeitimo.

 

III. PIRKIMAI PAGAL ĮGALIOJIMĄ, BENDRAI ATLIEKAMI PIRKIMAI

 

13. Savivaldybės administracijos direktorius pirkimo procedūroms iki pirkimo sutarties sudarymo atlikti, taip pat atlikto pirkimo procedūrų ataskaitai ar skelbimui apie sudarytą pirkimo sutartį ar preliminariąją sutartį pateikti gali įgalioti kitą perkančiąją organizaciją (toliau – įgaliotoji organizacija). Tokiu atveju įgaliotajai organizacijai nustatomos užduotys ir suteikiami visi įgaliojimai toms užduotims vykdyti.

14. Savivaldybės administracija gali atlikti pirkimo procedūras iki pirkimo sutarties sudarymo taip pat pateikti atlikto pirkimo procedūrų ataskaitą ar skelbimą apie sudarytą pirkimo sutartį ar preliminariąją sutartį pagal kitos perkančiosios organizacijos nustatytas užduotis ir suteiktus įgaliojimus toms užduotims vykdyti.

15. Gali būti sudaromi susitarimai tarp Savivaldybės administracijos ir kitų perkančiųjų organizacijų ir kartu atliekami bendri pirkimai. Šiuo atveju pasirašoma sutartis ar susitarimas, kuriuose turi būti nurodyti perkančiųjų organizacijų įsipareigojimai.

16. Įgaliojimų pateikimu, sutarčių ar susitarimų sudarymu dėl bendrai atliekamų pirkimų rūpinasi pirkimo iniciatorius.

17. Įgaliojimai, sutartys ar susitarimai dėl bendrai atliekamų pirkimų turi būti derinami įskaitant, bet neapsiribojant, su Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyrio vedėju.

 

IV. PASIRENGIMAS PIRKIMUI

 

18. Pirkimo iniciatorius, prieš prasidedant pirkimui, turi:

18.1 išsiaiškinti svarbiausias perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybes, kurias reikės nurodyti pirkimo dokumentuose, reikalingą šių prekių, paslaugų ar darbų kiekį ar apimtis atsižvelgdamas į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais, maksimalią planuojamos sudaryti pirkimo sutarties vertę ir skirtų ar planuojamų skirti asignavimų dydį, sutarties kainodarą, numatomas pirkimo objekto eksploatavimo išlaidas, siūlomus minimalius tiekėjų kvalifikacijos reikalavimus, ekonominio naudingumo vertinimo kriterijus ir parametrus, prekių pristatymo ar paslaugų suteikimo ir darbų atlikimo terminus, pirkimo sutarties trukmę, kitas reikalingas pirkimo sutarties sąlygas, pasirūpinti reikalingais planais, brėžiniais, projektais ar kitais dokumentais;

18.2 atlikti rinkos tyrimą, reikalingą pirkimo vertei nustatyti (išskyrus mažos vertės ir ypatingos skubos pirkimus). Rinkos tyrimų procesas paprastai apima duomenų rinkimą ir analizę. Atlikdamas rinkos tyrimą pirkimo iniciatorius pats pasirenka, kokius duomenis rinkti – pirminius, t. y. originalius duomenis, kurie renkami specialiai konkrečiam pirkimui, ar antrinius, t. y. tokius duomenis, kurie jau buvo surinkti anksčiau ir kuriuos galima visiškai ar iš dalies panaudoti sprendžiant susidariusią problemą. Analizuojant rinkos tyrimo metu surinktus duomenis, sisteminama informaciją apie rinkoje tiekėjų siūlomas prekes, paslaugas ir (ar) darbus, jų savybes ir kainas, stebimi rinkos pokyčiai. Rinkos tyrimo apimtis ir detalumas priklauso nuo perkamo objekto sudėtingumo, vertės.

19. Prieš pradedant pirkimą (iš anksto), siekiant kokybiškiau pasirengti pirkimui, pranešti tiekėjams apie savo pirkimo planus ir reikalavimus pirkimo iniciatorius gali:

19.1. prašyti suteikti ir gauti nepriklausomų ekspertų, institucijų arba rinkos dalyvių konsultacijas;

19.2. iš anksto CVP IS paskelbti pirkimų techninių specifikacijų projektus. Techninių specifikacijų projektai skelbiami ir šių projektų gautos pastabos ir pasiūlymai vertinami Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka;

20. Konsultacijos su rinkos dalyviais turi vykti nepažeidžiant tiekėjų konkurencijos, nediskriminavimo, skaidrumo principų.

21. Priėmus sprendimą pasinaudoti rinkos konsultacijų galimybe, Pirkimo iniciatorius privalo Viešųjų pirkimų tarnybos nustatyta tvarka kvietimą suteikti konsultacijas paskelbti CVP IS. Ta pati informacija papildomai gali būti skelbiama ir savivaldybės tinklapyje, kitur internete ir (arba) leidiniuose. To paties dokumento turinys visur turi būti tapatus.

22. Rinkos konsultacijas gali atlikti pirkimo organizatorius, Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas darbuotojas (darbuotojai), sudarytos komisijos ar darbo grupės.

23. Konsultacija gali vykti raštu ar kaip apžiūra ir konsultacija objekto vietoje susitinkant su tiekėju.

24. Konsultacijos įforminamos pokalbių skaitmeniniais įrašais, protokolais, ataskaitomis ar kitais būdais, kurie užtikrintų gautos informacijos išsaugojimą.

 

V. PIRKIMŲ VYKDYMAS

 

25. Neskelbiamus pirkimus vykdo Savivaldybės administracijos padaliniai pagal vykdomą atitinkamą (-as) veiklos sritį (-is).

26. Skelbiamus pirkimus vykdo Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyris.

27. Esant Savivaldybės administracijos direktoriaus raštiškam nurodymui (įsakymas, viza, užduotis dokumentų valdymo sistemoje ar kt.) Skelbiamus pirkimus, kurių numatoma sutarties vertė 10000 Eur (be PVM) ir didesnė, tačiau neviršija mažos vertės pirkimo ribų, gali atlikti pirkimo iniciatorius. Tokiu atveju, į pirkimo Komisiją nario teisėmis turi būti įtrauktas Teisės skyriaus viešųjų pirkimų poskyrio darbuotojas.

28. Pirkimo procedūrą atlieka pirkimo organizatorius ar Komisija.

29. Pirkimų organizatorius gali atlikti Neskelbiamus pirkimus.

30. Komisija pirkimus gali atlikti visais atvejais.

31. Komisija veikia pagal galiojantį Viešųjų pirkimų komisijų, sudarytų Šiaulių miesto savivaldybės administracijos atliekamiems pirkimams vykdyti darbo reglamentą, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu (toliau – Komisijos darbo reglamentas).

32. Neskelbiami pirkimai vykdomi šia tvarka:

32.1. Pirkimo organizatorius išsiaiškina reikalingų prekių, paslaugų ar darbų technines, eksploatacines ir kt. savybes, kiekius, kokybės reikalavimus, prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminus, kitas pirkimo objektui keliamas sąlygas, lėšas, skirtas prekėms, paslaugoms ar darbams pirkti, bei visą kitą informaciją, reikalingą pirkimui organizuoti ir vykdyti;

32.2. Pirkimo organizatorius pildo Pažymą ir pateikia ją derinti/vizuoti/pasirašyti per dokumentų valdymo sistemą DVS Avilys Savivaldybės apskaitos tvarkos, patvirtintos Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka. Jei pirkimas susijęs su Investicinių projektų programa, teikia Pažymą derinti/vizuoti Investicinių projektų planavimo ir įgyvendinimo schemoje nustatyta tvarka ir ją pasirašo.

32.3. Tik pirkimų verčių apskaitą tvarkančiam asmeniui pasirašius ir užregistravus Pažymą, gali būti vykdomos pirkimo procedūros.

32.4 Jeigu pirkimo procedūroms vykdyti reikalinga komisija, pirkimo organizatorius parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl viešojo pirkimo komisijos sudarymo. Komisijos sekretoriumi skiriamas pirkimo organizatorius arba kitas, pirkimą inicijavusio administracijos padalinio darbuotojas. Komisijos, vykdančios Neskelbiamus pirkimus, sekretorius atlieka funkcijas, išvardytas 33.5 punkte.

32.5. Atliekant mažos vertės pirkimus taikomos Viešųjų pirkimų įstatymo 25 straipsnio 2 dalyje nurodytos Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatos/skyriai ir Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašas, patvirtintas Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašas) .

32.6. Pirkimai naudojantis CPO elektroniniu katalogu vykdomi CPO nustatyta tvarka.

32.7. Atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūros pagal Savivaldybės administracijos sudarytą preliminariąją sutartį vykdomos CVP IS priemonėmis sutartyje nustatyta tvarka.

32.8. Kiekviena atliekama pirkimo procedūra patvirtinama šiais dokumentais:

32.8.1. Jei pirkimas vykdomas žodžiu, pirkimą patvirtinantys dokumentai yra sutartis ir CVP IS paskelbta informacija apie ją, o jei sutartis sudaryta žodžiu – sąskaita faktūra arba kiti buhalterinės apskaitos dokumentai;

32.8.2. Jei pirkimas vykdomas raštu, pirkimą patvirtinantys dokumentai yra susirašinėjimo informacija, įskaitant skelbimą apie pirkimą (jei pirkimas buvo skelbiamas) ir kiti pirkimo dokumentai: susirašinėjimas elektroniniu paštu, ar CVP IS, protokolai (fiksuojantys Komisijos sprendimus ar surašomi derybų, ar susitikimų su tiekėjais atveju), taip pat sudaryta sutartis ir CVP IS paskelbta informacija apie ją, o jei sutartis sudaryta žodžiu - sąskaita faktūra arba kiti buhalterinės apskaitos dokumentai.

32.9. Pirkimo organizatorius, ne vėliau kaip kitą darbo dieną po sutarties sudarymo ar sąskaitos faktūros (kai sutartis sudaroma žodžiu) gavimo, informaciją apie kiekvieną atliktą mažos vertės pirkimą įveda Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo modulyje „Pirkimų žurnalas“.

32.10. Pirkimo organizatorius paskelbia CVP IS laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą sutartį, sutarties sąlygų pakeitimus. Jei už sutarties vykdymą yra atsakingas ne pirkimo organizatorius, tuomet laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą sutartį, sutarties sąlygų pakeitimus CVP IS paskelbia, už sutarties vykdymą atsakingas asmuo, nurodytas sutartyje.

32.11. Jei pirkimas buvo vykdomas naudojantis CPO elektroniniu katalogu arba vykdomos atnaujinto tiekėjų varžymosi procedūros pagal Savivaldybės administracijos sudarytą preliminariąją sutartį, pirkimo organizatorius apie sudarytą sutartį, ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jos sudarymo supažindina dokumentų valdymo sistemoje Teisės skyriaus viešųjų pirkimų poskyrio vedėją.

32.12. Paskirtasis darbuotojas parengia ir teikia Viešųjų pirkimų tarnybai pirkimo, vykdyto naudojantis CPO elektroniniu katalogu ar atnaujinant tiekėjų varžymąsi procedūrų ataskaitą.

32.13. Pasibaigus pirkimo procedūroms, su pirkimu susiję dokumentai, lieka pirkimą vykdžiusiame struktūriniame padalinyje.

33. Skelbiami pirkimai vykdomi šia tvarka:

33.1. Pirkimo iniciatorius, vadovaudamasis pirkimų planu, dėl kiekvieno pirkimo, organizavimo (atlikimo) pildo Paraišką:

33.1.1. mažos vertės pirkimo atveju, tiekėjų pašalinimo pagrindai, kvalifikacijos reikalavimai ir (arba) reikalaujami kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartai gali būti netaikomi, tokiu atveju pildoma Paraiška be priedų.

33.1.2. jei, atsižvelgiant į pirkimo objektą, tiekėjui bus taikomi pašalinimo pagrindai, tuomet su Paraiška pateikiamas užpildytas 1 priedas „Neprivalomi tiekėjų pašalinimo pagrindai“;

33.1.3. jei tiekėjui keliami kvalifikacijos reikalavimai ir (arba) reikalaujami kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartai, su Paraiška pateikiamas užpildytas 2 priedas „Tiekėjui keliami kvalifikacijos reikalavimai“;

33.1.4. tarptautinės vertės pirkimų atveju ir supaprastintų pirkimų atveju, išskyrus mažos vertės pirkimus, Paraiška pateikiama su užpildytais priedais.

33.2. Užpildytą Paraišką pirkimo iniciatorius pateikia Teisės skyriui per dokumentų valdymo sistemą. Paraiška turi būti suderinta/vizuota Savivaldybės apskaitos tvarkos, patvirtintos Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, nustatyta tvarka ir, jei pirkimas susijęs su Investicinių projektų programa – Investicinių projektų planavimo ir įgyvendinimo schemoje nustatyta tvarka.

33.3. Pirkimo iniciatoriai atsako už tai, kad informacija apie numatomus pirkimus būtų pateikiama išsami, teisinga ir laiku, kad Komisijai liktų protingas terminas ir galimybė pirkimo procedūras atlikti nepažeidžiant nustatytų terminų ir kitų teisės aktų reikalavimų. 

33.4. Paskirtasis darbuotojas, gavęs užduotį vykdyti pirkimo procedūras pagal pateiktą Paraišką, per 2 darbo dienas ją peržiūri ir:

33.4.1. jei informacija pateikta neišsami, dokumentų valdymo sistemoje DVS Avilys skiltyje „Pastabos“ nurodo pirkimo iniciatoriui, kokie trūkumai turi būti pašalinti, kad pirkimo procedūros būtų pradėtos, todėl pirkimo iniciatorius pateikęs Paraišką Teisės skyriui privalo stebėti informaciją, susijusią su pateikta Paraiška dokumentų valdymo sistemoje. Jei pirkimo iniciatorius nurodytų trūkumų nepašalina per 5 darbo dienas, Paraiška grąžinama.

33.4.2. jei informacija pateikta išsami, per 5 darbo dienas parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą dėl Komisijos sudarymo ir dokumentų projektus, būtinus Komisijos darbui pradėti;

33.5. Komisijos veikimo laikotarpiu paskirtasis darbuotojas, techniškai aptarnauja Komisiją ir vykdydamas Komisijos sekretoriaus funkcijas privalo:

33.5.1. kviesti Komisijos narius į posėdžius;

33.5.2. surašyti Komisijos posėdžių protokolus per terminą, nustatytą Komisijos darbo reglamente, ir juos įregistruoti dokumentų valdymo sistemoje;

33.5.3. parengti ir išsiųsti skelbimus ar kvietimus dalyvauti pirkimų procedūrose;

33.5.4. rengti pirkimo dokumentų projektus;

33.5.5. pateikti Komisijos nariams posėdžiui reikalingus dokumentus ir jų projektus;

33.5.6. išduoti tiekėjams pirkimo dokumentus ir pažymas;

33.5.7. priimti ir registruoti paraiškas, pasiūlymus;

33.5.8. parengti ir išsiųsti tiekėjams pranešimus apie Komisijos priimtus sprendimus ir kt.;

33.5.9. rengti Viešųjų pirkimų tarnybai ir tiekėjams adresuotus raštus, paklausimus, paaiškinimus bei atsakymus į pretenzijas, paklausimus, prašymus;

33.5.10. teikti CVP IS priemonėmis pirkimo procedūrų, pirkimo dokumentų paaiškinimus (patikslinimus) tiekėjams savo iniciatyva ar pagal tiekėjų prašymus. Paaiškinimus, susijusius su pirkimo objekto specifika (techninė specifikacija, kvalifikacijos reikalavimai, sutarties sąlygos), pirkimo iniciatorius privalo pateikti Komisijai per jos nurodytą terminą.

33.6. Pirkimo iniciatorius apie sudarytą sutartį ar susitarimą dėl sutarties sąlygų pakeitimo, ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jos (jo) sudarymo supažindina dokumentų valdymo sistemoje Teisės skyriaus viešųjų pirkimų poskyrio vedėją.

33.7. Pasibaigus Komisijos darbui, paskirtasis darbuotojas:

33.7.1. įveda informaciją apie atliktą pirkimą Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo programos dalyje „Pirkimų žurnalas“,

33.7.2. parengia ir teikia Viešųjų pirkimų tarnybai pirkimo procedūrų ataskaitą, skelbimą apie sutarties sudarymą. Pirkimų procedūrų ataskaitas, skelbimus pasirašo Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyrio vedėjas.

33.7.3. paskelbia CVP IS priemonėmis laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą viešojo pirkimo-pardavimo sutartį, viešojo pirkimo-pardavimo sutarties sąlygų pakeitimus;

33.7.4. paskelbia CVP IS priemonėmis informaciją apie pirkimo sutartis neįvykdžiusius ar netinkamai ją įvykdžiusius tiekėjus, informaciją apie tiekėją, pirkimo procedūrų metu nuslėpusį ar pateikusį melagingą informaciją arba dėl pateiktos melagingos informacijos nepateikusį patvirtinančių dokumentų, 

33.8. Už Skelbiamų pirkimų dokumentuose nurodytų procedūrų atitiktį Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatoms atsako Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyris.

33.9. Pirkimo iniciatorius atsako už siūlomo atlikti pirkimo inicijavimą laiku, pirkimo tikslingumą, Savivaldybės administracijos poreikius atitinkantį pirkimo objekto apibūdinimą, techninės specifikacijos (perkamų prekių, paslaugų ar darbų savybių apibūdinimas) atitiktį teisės aktams, susijusiems su pirkimo objektu, už su pirkimo specifika susijusių tiekėjo kvalifikacijos kriterijų, reikalavimų nurodymą.

33.10. Pasibaigus Skelbiamų pirkimų procedūroms, su pirkimu susiję dokumentai lieka Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyryje.

 

VI. PIRKIMO SUTARČIŲ SUDARYMAS IR VYKDYMAS

 

34. Sutartys rengiamos vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo V skyriaus nuostatomis, derinamos/vizuojamos/pasirašomos Šiaulių miesto savivaldybės sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos apraše, patvirtintame Šiaulių miesto savivaldybės tarybos sprendimu, nustatyta tvarka.

35. Suderintas/vizuotas sutarties projektas turi būti pateiktas su Paraiška.

36. Pasibaigus sutarties atidėjimo terminui, pirkimo iniciatorius organizuoja viešojo pirkimo sutarties pasirašymo procedūrą.

37. Sutarčių vykdytojai Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo modulio dalyje „Pirkimų žurnalas“ registruoja pagal sutartis gautas ir apmokėtas sąskaitas ir stebi sutarties įvykdymo sumą, kad nebūtų viršyta maksimali sutarties vertė, atsako už priimamų prekių ir paslaugų kokybę bei kiekį, pristatymo (teikimo), darbų atlikimo terminų kontrolę, priimamų prekių ir paslaugų, darbų atitikimą sutartyse numatytiems kokybiniams reikalavimams ir kitų sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą.

38. Jeigu pirkimo sutartyje numatyta pasirinkimo galimybė dėl jos pratęsimo, sutarties vykdytojas, atsižvelgęs į pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų laikymąsi ir, atlikęs tyrimą pirkimo sutarties objekto rinkos kainai nustatyti, įvertina pirkimo sutarties pratęsimo tikslingumą.

39. Savivaldybės administracijos direktorius, priėmęs sprendimą pratęsti pirkimo sutartį, pasirašo susitarimą dėl pirkimo sutarties pratęsimo. Savivaldybės administracijos direktorius gali priimti sprendimą nepratęsti pirkimo sutarties ir pavesti pirkimo iniciatoriui vykdyti naują pirkimą.

40. Visais atvejais, kai vykdant sudarytą pirkimo sutartį atsiranda poreikis keisti tam tikras sutartyje nustatytas sąlygas, pirkimo sutarties pakeitimą inicijuoja už sutarties vykdymą atsakingas asmuo, nurodytas sutartyje.

41. Inicijuodamas pirkimo sutarties sąlygų keitimą, sutarties vykdytojas turi nustatyti, ar yra aplinkybės, nurodytos Viešųjų pirkimų įstatymo 89 straipsnyje, pagal kurias gali būti keičiama sutartis neatliekant naujos pirkimo procedūros.

42. Sutarties vykdytojas nedelsiant (taip, kad būtų užtikrintas Viešųjų pirkimų įstatymo 91 straipsnio 1 dalyje nustatytas terminas) informuoja Teisės skyriaus Viešųjų pirkimų poskyrio vedėją apie pirkimo sutarties neįvykdžiusius ar netinkamai ją įvykdžiusius tiekėjus ((tiekėjų grupės atveju – visus grupės narius), taip pat apie ūkio subjektus, kurių pajėgumais rėmėsi tiekėjas ir kurie su tiekėju prisiėmė solidarią atsakomybę už pirkimo sutarties įvykdymą, jeigu pažeidimas įvykdytas dėl tos sutarties dalies, kuriai jie buvo pasitelkti) užpildydamas Aprašo 4 priede nustatytos formos dokumentą „Informacija apie nepatikimą tiekėją“, kai:

42.1. sutartis nutraukta dėl esminio pirkimo sutarties pažeidimo;

42.2. priimtas teismo sprendimas, kuriuo tenkinamas perkančiosios organizacijos reikalavimas atlyginti nuostolius, patirtus dėl to, kad tiekėjas sutartyje nustatytą esminę pirkimo sutarties sąlygą vykdė su dideliais arba nuolatiniais trūkumais.

43. Paskirtasis darbuotojas apie pirkimo sutartis neįvykdžiusius ar netinkamai ją įvykdžiusius tiekėjus paskelbia CVP IS ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Viešųjų pirkimų įstatymo 91 straipsnio 2 dalyje nurodytų terminų pabaigos.

 

VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

44. Pasikeitus Apraše nurodytų norminių teisės aktų ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentų nuostatoms, norminiams teisės aktams ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentams netekus galios arba įsigaliojus naujiems norminimas teisės aktams ir (ar) rekomendacinio pobūdžio dokumentams, kurie kitaip reguliuoja ir (ar) rekomenduoja Apraše aptariamus aspektus, Aprašo nuostatomis vadovaujamasi tiek, kiek jos neprieštarauja norminiams teisės aktams, kartu atsižvelgiant į pasikeitusį, norminiuose teisės aktuose įtvirtintą teisinį reguliavimą ir (ar) pasikeitusius rekomendacinio pobūdžio dokumentų nuostatas.

45. Planavimo ir pasirengimo pirkimams dokumentai, pirkimo dokumentai pasiūlymai bei jų nagrinėjimo ir vertinimo dokumentai, Komisijos sprendimų priėmimo, derybų ar kiti protokolai, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentai, kiti su pirkimu susiję dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

46. Tai, kas nereglamentuota šiame Apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

47. Aprašas keičiamas, naikinamas ar stabdomas jo galiojimas Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

_____________

 

Viešųjų pirkimų proceso vykdymo

Šiaulių miesto savivaldybės

administracijoje tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

(pirkimą inicijuojančio Savivaldybės administracijos padalinio pavadinimas)

 

 

Teisės skyriui

 

PARAIŠKA

DĖL VIEŠOJO PIRKIMO VYKDYMO

20      m.        d.

Šiauliai

 

 

Prašome vykdyti viešąjį pirkimą pagal pateiktą informaciją.

 

INFORMACIJA APIE PIRKIMĄ

 

1.

Pirkimo objekto pavadinimas

     

2.

Pirkimo numeris Savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų plane (žiūrėti Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo programoje)

     

3.

Pirkimo objekto aprašymas (trumpas pirkimo objekto aprašymas, ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės, teiktinų su prekėmis susijusių paslaugų pobūdis, kokybės reikalavimai, techninių specifikacijų projektai, pagrindiniai darbai, kuriuos privalo atlikti pats tiekėjas)

     

4.

Pirkimo objekto apimtys, kiekiai, atsižvelgiant į visą pirkimo sutarties trukmę su galimais pratęsimais

     

5.

Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo, darbų atlikimo terminai (nurodyti terminus dienomis/mėnesiais/metais/arba datą)

    

6.

Numatomos pirkimo sutarties trukmė (nurodyti trukmę dienomis/mėnesiais/metais/arba numatomą pradžios ir pabaigos datą)

     

Jeigu sutartį numatoma pratęsti, nurodyti pratęsimų skaičių, trukmę (nurodyti trukmę dienomis/mėnesiais/metais/arba numatomą pradžios ir pabaigos datą)

     

7.

Maksimali numatomos sudaryti sutarties vertė (Eur)

      be PVM

      su PVM

8.

Lėšų šaltinis (nurodyti, ar sudaroma pirkimo sutartis susijusi su projektu ir/arba programa, finansuojama ES fondų ar kitų paramos fondų lėšomis. Jei taip, nurodykite tikslų projekto ir/arba programos pavadinimą ir jo (jos) vertę)

     

9.

Kodas pagal Šiaulių miesto savivaldybės strateginio veiklos plano programą

     

10.

Ekonomiškai naudingiausias pasiūlymas išrenkamas pagal: (pažymėti x).:

kainos ar sąnaudų ir kokybės santykį

sąnaudas,

kainą

11.

Jeigu pasiūlymai vertinami pagal kainos ar sąnaudų ir kokybės santykį arba sąnaudas, kurios apskaičiuojamos pagal gyvavimo ciklo sąnaudų metodą nurodomi:

12.1. vertinimo kriterijai:

     

12.2. vertinimo kriterijų lyginamieji svoriai, jeigu vertinamą kriterijų sudaro keli parametrai, nurodomas ir kriterijaus parametrų lyginamieji svoriai (kai dėl pirkimo objekto ypatybių neįmanoma nustatyti kriterijų lyginamojo svorio, kriterijai išdėstomi jų svarbos mažėjimo tvarka):

     

12.

Pasiūlymo rengimo reikalavimai:

13.1. Nurodymai, kaip turi būti apskaičiuota ir išreikšta pasiūlymuose nurodoma pirkimo kaina (rekomenduotina pateikti kainos apskaičiavimo lentelę su preliminariais kiekiais)

     

13.2. Pasiūlymai dėl tiekėjų pasiūlymo galiojimo

     

13.3 Pasiūlymai dėl pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo

     

13.4. Informacija, ar pirkimo objektas skaidomas į dalis

Taip

Ne

Jei taip:

13.5. nurodoma kokiu pagrindu skaidoma:

kiekybiniu,

kokybiniu pagrindu,

pagal skirtingus įgyvendinimo etapus,

Pirkimo dalies (dalių) apibūdinimas.

     

13.6. Jeigu pirkimas į dalis neskaidomas, toks sprendimas turi būti pagrįstas, nurodytos aplinkybės dėl kurių netikslinga pirkimo objektą skaidyti į dalis (VPĮ 28 str. 2 d.).

     

13.5. Informacija, ar leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus, (pažymėti):

Taip

Ne

Jei taip, reikalavimai šiems pasiūlymams:

     

14.

Pirkimo sutarties sąlygos (pateikiamas pirkimo sutarties projektas, suderintas su Teisės skyriaus specialistu, kuruojančiu pirkimo iniciatorių)

      lapų

15.

Tiekėjui pateikiami dokumentai, išskyrus pirkimo sąlygas ir sutarties projektą, būtini pasiūlymui parengti: sprendimai, projektai, techninės sąlygos, kadastrinių matavimų bylų kopijos, planai, brėžiniai ir kiti, pirkimo iniciatoriaus nuožiūra, reikalingi dokumentai ar jų kopijos (nurodomi pridedamų dokumentų pavadinimai, lapų skaičius, egzempliorių skaičius ir kt. ).

     

16.

Nurodoma, ar CPO kataloge yra siūloma prekių, paslaugų ar darbų atitinkančių perkančiosios organizacijos poreikius (pažymėti x).

Taip

Ne

Jei pirkimas nevykdomas per CPO, nurodomos priežastys:

CPO kataloge nėra prekių, paslaugų, darbų, atitinkančių perkančiosios organizacijos poreikius;

Pateikus užsakymą per CPO, nebuvo gauta pasiūlymų;

CPO kataloge skelbiamas minimalus užsakymo kiekis per didelis perkančiajai organizacijai;

kita (pateikiamas motyvuotas sprendimas (ar atskiras dokumentas, nurodoma pridedamo dokumento data, numeris, lapų skaičius) neatlikti per CPO katalogą siūlomų prekių, paslaugų ar darbų pirkimo.      

17.

Jei planuojama atlikti pirkimą, apie kurį nebus paskelbta, privaloma pateikti argumentuotą siūlomų kviesti tiekėjų sąrašą

     

18.

Į pirkimo komisiją siūlomos kandidatūros (vardas, pavardė, pareigų pavadinimas) (siūlomos kandidatūros turėtų būti suderintos su jų tiesioginiais vadovais, jei į komisiją siūloma įtraukti ne Savivaldybės administracijos darbuotojus, turi būti pateikti jų rašytiniai sutikimai)

Pirmininkas      

Pavaduotojas      

Nariai      

     

     

     

     

     

     

     

19.

Pridedami priedai (pažymėti x):

1 priedas „Neprivalomi tiekėjo pašalinimo pagrindai“

2 priedas „Tiekėjui keliami kvalifikacijos reikalavimai“

 

Paraiška teikiama per dokumentų valdymo sistemą DVS „Avilys“ ir turi būti suderinta/vizuota Savivaldybės apskaitos tvarkos, patvirtintos Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. A-796 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės apskaitos tvarkos patvirtinimo“ V dalyje „Šiaulių miesto savivaldybės administracijos finansų kontrolės taisyklės“ nustatyta tvarka ir, jei pirkimas susijęs su Investicinių projektų programa – Investicinių projektų planavimo ir įgyvendinimo schemoje nustatyta tvarka

(pirkimo iniciatorius, atsižvelgia, ar pirkimas susijęs su investiciniu projektu ir atitinkamai pasirenka derintojus ir vizuotojus:

derina:

Apskaitos skyriaus darbuotojas, atsakingas už apskaitą

vizuoja:

Programos koordinatorius

Apskaitos skyriaus vedėjas

Ekonomikos ir investicijų skyriaus Turto valdymo poskyrio vedėjas (jei kuriamas turtas)

Departamento, susijusio su priemonės vykdytoju ir programos koordinatoriumi, direktorius (-iai)

Savivaldybės administracijos direktorius vizuoja tik tuo atveju, jei vizuoti atsisako Apskaitos skyriaus vedėjas)

 

Paraiškos dėl viešojo pirkimo vykdymo

1 priedas

 

 

Neprivalomi tiekėjo pašalinimo pagrindai

 

 

Teikėjas gali būti šalinamas iš pirkimo procedūros, jeigu:

yra pažeidęs bent vieną Viešųjų pirkimų įstatymo 17 straipsnio 2 dalies 2 punkte nurodytų aplinkos apsaugos, socialinės ir darbo teisės įpareigojimų ir už tai tiekėjui paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kitų valstybių teisės aktuose, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip vienu metai;

yra nemokus, jam iškelta restruktūrizavimo ar bankroto byla, inicijuotos ar pradėtos likvidavimo procedūros, kai jo turtą valdo teismas ar bankroto administratorius, kai jis su kreditoriais yra sudaręs taikos sutartį (tiekėjo ir kreditorių susitarimą tęsti tiekėjo veiklą, kai tiekėjas prisiima tam tikrus įsipareigojimus, o kreditoriai sutinka savo reikalavimus atidėti, sumažinti ar jų atsisakyti), kai jo veikla sustabdyta ar apribota arba jo padėtis pagal šalies, kurioje jis registruotas, teisės aktus yra tokia pati ar panaši.

yra padaręs rimtą profesinį pažeidimą ir dėl to kyla abejonių, kad jis sąžiningai vykdys sudarytą pirkimo sutartį. Šiuo pagrindu tiekėjas iš pirkimo procedūros gali būti pašalinamas, kai yra bent vienas iš šių perkančiosios organizacijos pirkimo dokumentuose pasirinktinai nurodytų pažeidimų:

a) profesinės etikos pažeidimas, kai nuo tiekėjo pripažinimo nesilaikančiu profesinės etikos normų momento praėjo mažiau kaip vieni metai;

b) konkurencijos, darbuotojų saugos ir sveikatos, informacijos apsaugos, intelektinės nuosavybės apsaugos pažeidimas, už kurį tiekėjui ar jo vadovui yra paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos ar kitų valstybių įstatymuose, kai nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, arba nuo dienos, kai asmuo įvykdė administracinį nurodymą, įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip vieni metai;

c) draudimo sudaryti draudžiamus  susitarimus, įtvirtinto Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatyme ar panašaus pobūdžio kitos valstybės teisės akte, pažeidimas, kai nuo sprendimo paskirti Konkurencijos įstatyme ar kitos valstybės teisės akte nustatytą ekonominę sankciją įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip 3 metai;

d) tiekėjas, kuris yra fizinis asmuo, arba tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, kita organizacija ar jos padalinys, vadovas, kitas valdymo ar priežiūros organo narys ar kitas asmuo, turintis (turintys) teisę atstovauti tiekėjui ar jį kontroliuoti, jo vardu priimti sprendimą, sudaryti sandorį, arba dalyvis, turintis balsų daugumą juridinio asmens dalyvių susirinkime, yra   pripažintas kaltu dėl  tyčinio bankroto, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos  įmonių bankroto įstatyme ar panašaus pobūdžio kitų valstybių teisės aktuose, kai nuo teismo sprendimo įsiteisėjimo dienos praėjo mažiau kaip 3 metai;

yra baustas už leidimą dirbti nelegaliai trečiųjų šalių piliečiams, kai už tai tiekėjui paskirta administracinė nuobauda ar ekonominė sankcija, nustatytos Lietuvos Respublikos įstatymuose ar kitų valstybių teisės aktuose, ir nuo sprendimo, kuriuo buvo paskirta ši sankcija, įsiteisėjimo dienos praėjo

mažiau kaip vieni metai

 

 

Paraiškos dėl viešojo pirkimo vykdymo

2 priedas

 

Tiekėjui keliami kvalifikacijos reikalavimai

 

Teisės verstis tam tikra veikla reikalavimai (neprivalomi):

Tiekėjas turi teisę verstis ta veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti (aiškiai apibūdinti reikalavimus teisei verstis specifine, sertifikuojama (licencijuojama) veikla, pavyzdžiui, perkant darbus apibūdinant reikalaujamą veiklą, pateikiama su pirkimu objektu susijusi informacija apie statinio statybos rūšį, statinių kategoriją, grupę, statybos darbų sritį ir pan.))

     

Pateikiama::

Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinis išrašas

tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis atitinkama veikla patvirtinantys dokumentai (pavyzdžiui, ūkininko pažymėjimo, verslo liudijimo kopija) (jei reikia, nurodyti konkrečiai kokius)

     ;

užsienio šalies tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla patvirtinantys dokumentai (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų pažyma, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje tiekėjas registruotas)

išduotas dokumentas (jei reikia, nurodyti kokius)

     

priesaikos deklaracija, liudijanti tiekėjo teisę verstis atitinkama veikla (jei reikia, nurodyti kokios formos)

     .

atestatų, sertifikatų, licencijų, leidimų ir kitų pirkimo sutarčiai vykdyti privalomų dokumentų kopijos (nurodyti kokius konkrečiai dokumentus tiekėjas turi pateikti))

     

Kiti dokumentai (nurodyti kokie)

     

Ekonominės ir finansinės būklės reikalavimai (neprivalomi) (Atkreiptinas dėmesys, jei pirkimas pradedamas metų pradžioje, įvertinkite, ar tiekėjo balansas bus/nebus audituotas (jei reikia) patvirtintas atitinkamų institucijų (tiekėjų akcininkų susirinkime) ir paskelbtas viešai. Tokiu atveju reikėtų prašyti pateikti vadovo ir buhalterio ar galinčio tvarkyti apskaitą kito asmens pasirašyto paskutinių finansinių metų balanso)

 

 

 

Tiekėjo bendrosios metinės visos veiklos pajamos per pastaruosius kiekvienais finansiniais metais yra ne mažesnės nei      (nurodyti reikšmę)

(reikalaujama metinė tiekėjo veiklos pajamų suma negali būti daugiau kaip du kartus didesnė už numatomo pirkimo vertę. Kuo ilgesnė pirkimo sutarties trukmė, tuo mažesnė nustatoma reikalaujamų pajamų suma, trumpalaikėms sutartims – 1,5 karto didesnės už numatomą atliekamo pirkimo vertę, ilgalaikėms sutartims (36 mėn.) – 0,5 numatomos atliekamo pirkimo vertės)

Pateikiamas dokumentas – paskutinių finansinių metų ūkio subjekto finansinių ataskaitų rinkinys su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai auditas atliktas) ar jo ištrauka, jeigu šalies, kurioje registruotas tiekėjas, įstatymuose reikalaujama skelbti metinį finansinių ataskaitų rinkinį. Jei finansinės atskaitomybės dokumentai dar nepateikti VĮ „Registrų centras“, teikiami prašomą informaciją nurodantys dokumentai (pažymos, išrašai ar kt.), patvirtinti subjektų, atsakingų už tiekėjo finansinę atskaitomybę (nurodyti už kuriuos finansinius metus)

     

Tiekėjo bendrosios metinės pajamos iš veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas, per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) yra ne mažesnės nei       (nurodyti reikšmę)

(Rekomenduotina taikyti, kai tikėtina, jog pirkime gali dalyvauti skirtingomis veiklomis besiverčiantys asmenys, Kuo ilgesnė pirkimo sutarties trukmė, tuo mažesnė nustatoma reikalaujamų pajamų suma, trumpalaikėms sutartims – 1,5 karto didesnės už numatomą atliekamo pirkimo vertę, ilgalaikėms sutartims (36 mėn.) – 0,5 numatomos atliekamo pirkimo vertės)

Pateikiamas dokumentas – Pateikiamas dokumentas – daugiausia paskutinių 3 finansinių metų, o jeigu ūkio subjektas įregistruotas ar veiklą atitinkamoje srityje pradėjo vėliau, - nuo ūkio subjekto įregistravimo ar veiklos su pirkimu susijusioje srityje tiekėjo įmonės pažyma apie gautas pajamas iš visos veiklos, jeigu ši informacija turima (nurodyti už kuriuos finansinius metus)

     

Tiekėjo vidutinės metinės visos veiklos pajamos per pastaruosius 3 finansinius metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 finansinius metus) yra ne mažesnės nei      (nurodyti reikšmę)

(reikalaujama metinė tiekėjo veiklos pajamų suma negali būti daugiau kaip du kartus didesnė už numatomo pirkimo vertę, Kuo ilgesnė pirkimo sutarties trukmė, tuo mažesnė nustatoma reikalaujamų pajamų suma, trumpalaikėms sutartims – 1,5 karto didesnės už numatomą atliekamo pirkimo vertę, ilgalaikėms sutartims (36 mėn.) – 0,5 numatomos atliekamo pirkimo vertės))

Pateikiamas dokumentaspaskutinių finansinių metų ūkio subjekto finansinių ataskaitų rinkinys su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai auditas atliktas) ar jo ištrauka, jeigu šalies, kurioje registruotas tiekėjas, įstatymuose reikalaujama skelbti metinį finansinių ataskaitų rinkinį. Jei finansinės atskaitomybės dokumentai dar nepateikti VĮ „Registrų centras“, teikiami prašomą informaciją nurodantys dokumentai (pažymos, išrašai ar kt.), patvirtinti subjektų, atsakingų už tiekėjo finansinę atskaitomybę      

Tiekėjo vidutinės metinės pajamos tos veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas, yra ne mažesnės nei       (nurodyti reikšmę)

(Rekomenduotina taikyti, kai tikėtina, jog pirkime gali dalyvauti skirtingomis veiklomis besiverčiantys asmenys, Kuo ilgesnė pirkimo sutarties trukmė, tuo mažesnė nustatoma reikalaujamų pajamų suma, trumpalaikėms sutartims – 1,5 karto didesnės už numatomą atliekamo pirkimo vertę, ilgalaikėms sutartims (36 mėn.) – 0,5 numatomos atliekamo pirkimo vertės)

Pateikiamas dokumentas – daugiausia paskutinių 3 finansinių metų, o jeigu ūkio subjektas įregistruotas ar veiklą atitinkamoje srityje pradėjo vėliau, - nuo ūkio subjekto įregistravimo ar veiklos su pirkimu susijusioje srityje tiekėjo įmonės pažyma apie gautas pajamas iš veiklos, su kuria susijęs atliekamas pirkimas, jeigu ši informacija turima (nurodyti už kokius finansinius metus prašoma)

     

Tiekėjo bendrasis (pastovaus) mokumo koeficientas       (nurodyti reikšmę ne mažesnę nei 0,5-1 (žr. Statistikos departamento skelbiamus duomenis, atsižvelgiant į veiklos sritį, laikotarpį))

(Rekomenduotinas didelės vertės pirkimuose, parodo kiek skolos vienetui tenka nuosavo kapitalo, išreiškia įmonės finansinį pajėgumą, stabilumą bei gebėjimą vykdyti savo prievoles ilgalaikėje perspektyvoje, nerekomenduotina taikyti kartu su pelno reikalavimu)

Pateikiamas dokumentaspaskutinių finansinių metų ūkio subjekto finansinių ataskaitų rinkinys su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai auditas atliktas) ar jo ištrauka, jeigu šalies, kurioje registruotas tiekėjas, įstatymuose reikalaujama skelbti metinį finansinių ataskaitų rinkinį. Jei finansinės atskaitomybės dokumentai dar nepateikti VĮ „Registrų centras“, teikiami prašomą informaciją nurodantys dokumentai (pažymos, išrašai ar kt.), patvirtinti subjektų, atsakingų už tiekėjo finansinę atskaitomybę      

Tiekėjo einamojo likvidumo koeficientas        (nurodyti reikšmę 1,2 - 2)

 

(Trumpalaikio finansinio stabilumo rodiklis, naudotinas sudarant didelės vertės pirkimo sutartis, nenaudotinas, jei sutartyje numatytas avansas ar tarpiniai mokėjimai)

Pateikiamas dokumentaspaskutinių finansinių metų ūkio subjekto finansinių ataskaitų rinkinys su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai auditas atliktas) ar jo ištrauka, jeigu šalies, kurioje registruotas tiekėjas, įstatymuose reikalaujama skelbti metinį finansinių ataskaitų rinkinį. Jei finansinės atskaitomybės dokumentai dar nepateikti VĮ „Registrų centras“, teikiami prašomą informaciją nurodantys dokumentai (pažymos, išrašai ar kt.), patvirtinti subjektų, atsakingų už tiekėjo finansinę atskaitomybę

Tiekėjo kritinio likvidumo koeficientas        (nurodyti reikšmę)

(Trumpalaikio finansinio stabilumo rodiklis, naudotinas pirkimą vykdant pirmame pusmetyje, nenaudotinas vykdant pirkimą metų pabaigoje, Rekomenduotina reikšmė - ne mažesnė nei 0,5 (trumpalaikio turto ir atsargų skirtumo santykis su trumpalaikiais įsipareigojimais)

Pateikiamas dokumentaspaskutinių finansinių metų ūkio subjekto finansinių ataskaitų rinkinys su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai auditas atliktas) ar jo ištrauka, jeigu šalies, kurioje registruotas tiekėjas, įstatymuose reikalaujama skelbti metinį finansinių ataskaitų rinkinį. Jei finansinės atskaitomybės dokumentai dar nepateikti VĮ „Registrų centras“, teikiami prašomą informaciją nurodantys dokumentai (pažymos, išrašai ar kt.), patvirtinti subjektų, atsakingų už tiekėjo finansinę atskaitomybę

Tiekėjo kredito reitingas (nurodyti kokį kredito reitingą turi atitikti ir kokio kredito biuro, kredito reitingų agentūros ar kt. subjekto suteiktas kredito reitingas, pavyzdžiui, tiekėjas, jo patronuojanti bendrovė ir/ar bendrovių grupė, kuriai jis priklauso, turi ne žemesnį nei A- (A minus) ilgalaikio skolinimosi užsienio valiuta kredito reitingą, suteiktą Standard & Poors arba ne žemesnį kaip lygiavertis reitingas, suteiktas kitos lygiavertės kreditų reitingo agentūros (pavyzdžiui, Fitch ne žemesnis kaip A- (A minus); Moody‘s - ne žemesnis kaip A3))

     

 

(Naudotinas sudarant didelės vertės pirkimo sutartis rizikinguose pirkimuose, kaip priemonė įsitikinti, kad tiekėjas yra pajėgus įvykdyti jam tenkančius finansinius įsipareigojimus, t. y. esant poreikiui, turės galimybę pasiskolinti lėšų, pavyzdžiui, didelės apimties infrastruktūros projektų atveju, naudotinas tik kaip papildoma finansinio pajėgumo priemonė)

Kreditingumą vertinančio subjekto (kredito biuro, kredito reitingų agentūros ar kt.) išduoti dokumentai ar kiti įrodymai, patvirtinantys, kad tiekėjas, jį patronuojanti bendrovė ir/ar bendrovių grupė, kuriai jis priklauso, turi reikalavime nurodytą reitingą

     

Tiekėjas apsidraudęs profesinės civilinės atsakomybės draudimu

 

(Kriterijus naudotinas tais atvejais, kai teisės aktai nustato pareigą apsidrausti profesiniu civilinės atsakomybės draudimu (pavyzdžiui, tokią pareigą teisės aktai nustato advokatams, antstoliams, audito įmonėms, draudimo brokerių įmonėms, įrenginių techninės būklės tikrinimo įstaigoms, kelionių organizatoriams, muitinės tarpininkams, kt.)

Pateikiamas dokumentas – profesinės civilinės atsakomybės draudimo liudijimo kopija arba atitinkami įrodymai, kad tiekėjas yra apsidraudęs profesinės civilinės atsakomybės draudimu

     

Techninio ir profesinio pajėgumo reikalavimai (neprivalomi):

Tiekėjo per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau kaip 3 metus) įvykdė ir (ar) vykdo panašią(-ias) pirkimo sutartį(-is), t. y. pirkimo sutartį(-is), kurios(-ių) dalykas ir įvykdymo sąlygos panašios ir kurios(-ių) vertė yra ne mažesnė kaip (konkrečiai aprašyti sutartį(-is) ir nurodyti vertę)      

 

(Rekomenduotina reikšmė ne mažesnė kaip 0,5 pirkimo objekto apimties, kuo aukštesnės vertės sutartis, tuo žemesnis turi būti nustatomas koeficientas, pavyzdžiui, kai sudaroma didelės vertės pirkimo sutartis – koeficientas 0,3, vidutinės vertės pirkimo sutartis – 0,5, mažos vertės pirkimo sutartis – 0,7)

Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju

Pagrindinių per pastaruosius 3 metus pristatytų prekių sąrašas, kuriame nurodytos prekių bendros sumos, datos ir prekių gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji). (Galima nurodyti, kad bus atsižvelgiama į atitinkamų prekių, pristatytų anksčiau negu prieš 3 metus, įrodymus, jeigu to reikia siekiant užtikrinti tinkamą konkurenciją)

     

Pagrindinių per pastaruosius 3 metus suteiktų paslaugų sąrašas, kuriame nurodytos paslaugų bendros sumos, datos ir paslaugų gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji). (Galima nurodyti, kad bus atsižvelgiama į atitinkamų paslaugų, suteiktų anksčiau negu prieš 3 metus, įrodymus, jeigu to reikia siekiant užtikrinti tinkamą konkurenciją)

     

 

(rekomenduotina pateikti sąrašo formą)

Tiekėjo vadovaujantys darbuotojai ir asmenys, atsakingi už pirkimo sutarties vykdymą, turi atitinkamą išsilavinimą ir kvalifikaciją (nurodyti)

     

 

Pateikiama:

vadovaujančiųjų bei už pirkimo sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų sąrašas su nurodytu išsilavinimu ir kvalifikacija;

gyvenimo aprašymai;

išsilavinimą įrodantys dokumentai;

kita (nurodyti)      

Vidutinės metinė svarbiausių statybos darbų apimtis per pastaruosius 5 metus  arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 5 metus) (nurodyti konkrečiai kokie darbai ir kokia apimtis)

     

(Rekomenduotina reikšmė ne mažesnė kaip 0,5 perkamų darbų vertės)

Pildoma darbų pirkimo atveju

Per pastaruosius 5 metus atliktų darbų sąrašas kartu su užsakovų pažymomis, kuriose nurodoma, kad svarbiausių darbų atlikimas ir galutiniai rezultatai buvo tinkami. Pirkimo vykdytojas gali nurodyti, kad bus atsižvelgiama į atitinkamų darbų, atliktų anksčiau negu prieš 5 metus, įrodymus, jeigu to reikia siekiant užtikrinti tinkamą konkurenciją.

     

Tiekėjas turi turėti technikos specialistų ir (ar) techninių organizacijų, vykdysiančių pirkimo sutartį

     

 

Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju

Technikos specialistų ir techninių organizacijų, vykdysiančių pirkimo sutartį, nepaisant jų pavaldumo tiekėjui, ypač atsakingų už kokybės kontrolę, aprašymas

     

 

Tiekėjas turi turėti technikos specialistų ir (ar) techninių organizacijų, vykdysiančių pirkimo sutartį

     

Pildoma darbų atveju

Technikos specialistų ir techninių organizacijų, kuriuos rangovas kvies atlikti darbus, aprašymas

     

Tiekėjas naudojasi technine įranga ir priemonėmis kokybei užtikrinti

     

Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju

Tiekėjo įrangos ir priemonių, naudojamų kokybei užtikrinti, aprašymas

     

Tiekėjas turi galimybę atlikti studijas / tyrimus

     

Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju

Tiekėjo galimybių atlikti studijas ir tyrimus aprašymas

     

Vykdydamas sutartį tiekėjas galės naudoti tiekimo grandinės valdymo ir stebėjimo sistemas

     

Pildoma prekių pirkimo atveju

Tiekimo grandinės valdymo ir stebėjimo sistemų, kurias tiekėjas gali taikyti vykdydamas pirkimo sutartį, aprašas

     

Tiekėjas leidžia atlikti jo gamybos pajėgumų arba techninio pajėgumo ir, kai reikia, jam prieinamų tyrimų ir mokslinių tyrimų priemonių bei kokybės kontrolės priemonių patikrą

     

(Reikalavimas keliamas tik tais atvejais, kai prekės ar paslaugos yra sudėtingos arba jeigu jos išimtiniais atvejais skirtos specialiems tikslams)

Pildoma prekių ar paslaugų pirkimo atveju

Tiekėjo deklaracija

 

Tiekėjo personalo arba jo vadovaujančio personalo reikalaujamas išsilavinimas, profesinė kvalifikacija.

 

Išsilavinimo reikalavimas paprastai nustatomas ne visais atvejais, atsižvelgiant į pirkimo objekto specifiką, pavyzdžiui, perkant mokslinius tyrimus ir pan.

 

Tais atvejais, kai išsilavinimo, kvalifikacijos tinkamumas yra įvertinamas atitinkamą kvalifikaciją suteikiančių institucijų, turinčių teisę atestuoti/sertifikuoti specialistus (pavyzdžiui, statybos specialistų atestavimas ir teisės pripažinimas yra statybos inžinieriaus kvalifikacijos įvertinimo procedūra), reikalavimas turėti atitinkamą išsilavinimą neturėtų būti keliamas

(nurodyti reikšmes)

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pildoma paslaugų ir darbų pirkimo atveju

Pateikiama: Tiekėjo personalo ar jo vadovaujančio personalo išsilavinimo, profesinės kvalifikacijos apibūdinimas. Apie kiekvieną siūlomą tiekėjo komandos specialistą pateikiama atitinkama informacija.

gyvenimo aprašymas (nurodant konkrečius vykdytus projektus, pastatytus ir (ar) rekonstruotus statinius, darbų įvykdymo terminus, dalyvavimo atitinkamame projekte trukmę, projektų užsakovus ir jų kontaktinę informaciją);

     

išsilavinimą liudijančių diplomų kopijos

     ;

kvalifikaciją liudijančių galiojančių sertifikatų / atestatų kopijos, jeigu teisė teikti atitinkamą paslaugą yra tiesiogiai susijusi su reikalavimu turėti atitinkamą kvalifikacijos sertifikatą / atestatą nurodytas konkrečiam specialistui (reikalaujant kvalifikacijos atestato, nėra reikalinga prašyti išsilavinimą liudijančių diplomų kopijų     );

kiti dokumentai, įrodantys specialisto patirtį teikiant kvalifikacijos reikalavimuose nurodytas paslaugas per nurodytą laikotarpį (paslaugų pavadinimas, aprašymas, paslaugų teikimo laikotarpis ir kiti patirtį bei žinias pagrindžiantys dokumentai) ar įrodantys specialisto patirtį reikalavimuose nurodytuose projektuose (projekto pavadinimas, aprašymas, įgyvendinimo laikotarpis, specialisto rolė projekte, dalyvavimo projekte laikotarpis (mėnesio tikslumu)

     ,

kiti patirtį bei žinias pagrindžiantys dokumentai. Darbo patirties aprašyme turi būti nurodyta tiek ir tokio pobūdžio projektų, kad pagal juose dirbtą laiką bei atliktas funkcijas, siūlomas specialistas turėtų konkurso sąlygose reikalaujamą patirtį

     

Tiekėjas privalo pirkimo sutarties vykdymo metu taikyti aplinkosaugos vadybos užtikrinimo priemones (nurodyti kokias konkrečiai)

     

 

(Reikalavimas nustatomas tais atvejais, kai būtina užtikrinti atitinkamų aplinkos apsaugos vadybos užtikrinimo priemonių laikymąsi kai pirkimo sutarties vykdymo metu galėtų kilti rizika aplinkos taršai)

 

 

 

 

 

 

Pildoma prekių, paslaugų ir darbų pirkimo atveju

Aplinkos apsaugos vadybos priemonių, kurias tiekėjas galės taikyti vykdydamas pirkimo sutartį, apibūdinimas (šių vadybos priemonių aprašymas), kuriame turėtų būti apibrėžta tiekėjo aplinkos apsaugos politika; nustatyti reikšmingiausi aplinkos apsaugos aspektai, kuriems įtaką daro, gali daryti tiekėjo veikla, ir šiuos aplinkos apsaugos aspektus reglamentuojantys teisės aktai; aplinkosauginiai tikslai, uždaviniai, priemonės šiems tikslams pasiekti; aplinkosauginių tikslų įgyvendinimo stebėsena; parengtas aplinkosauginių ir avarinių situacijų valdymo planas; aplinkosauginio gerinimo veiklos kontrolė (pavyzdžiui, parengiamos kasmetinės ataskaitos, kurios pateikiamos, pristatomos įmonės vadovybei) ir pan. (nurodyti reikšmes)

     

Tiekėjo minimalus vadovaujančiojo personalo skaičius per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas veikia trumpiau nei 3 metus) (nurodyti reikšmes)

     

(reikalavimas taikomas tik tais atvejais, kai atitinkamas vidutinis metinis vadovaujančio personalo skaičius yra tiesiogiai susijęs su tinkamu pirkimo sutarties įvykdymu)

Pildoma paslaugų ar darbų pirkimo atveju

Pažyma apie tiekėjo vadovaujančiųjų darbuotojų skaičių per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas veikia trumpiau nei 3 metus)

Tiekėjo minimalus darbuotojų vidutinis metinis skaičius per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas veikia trumpiau nei 3 metus) (nurodyti reikšmes)

     

(reikalavimas taikomas tik tais atvejais, kai atitinkamas vidutinis metinis personalo skaičius yra tiesiogiai susijęs su tinkamu pirkimo sutarties įvykdymu)

Pildoma paslaugų ar darbų pirkimo atveju

Pažyma apie tiekėjo vidutinį metinį darbuotojų skaičių per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas veikia trumpiau nei 3 metus

Tiekėjas turi pirkimo sutarčiai vykdyti reikalingus įrankius, įrenginius ir technines priemones (nurodyti konkrečiai kokius(-ias))

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pildoma paslaugų ar darbų pirkimo atveju

Pažyma apie tiekėjo sutarčiai vykdyti turimus įrankius, įrenginius, technines priemones. (Pavyzdžiui, gali būti pateikiamas šių priemonių sąrašas, kuriame pateikiamas jų aprašymas arba gamintojo ar įgalioto atstovo techninių dokumentų kopijos ar nuorodos arba kiti lygiaverčiai įrodymai, nurodant turimus arba galimus pasitelkti nuomos, panaudos ar kitais pagrindais (pateikiamos nuomos sutartys, preliminarios sutartys, lizingo sutartys, ketinimo protokolai ar kitokie nuomos ar panaudos galimybes patvirtinantys dokumentai) įrankius, įrenginius, technines priemones arba kompetentingos oficialios institucijos pažyma apie tai, kad tiekėjų techninės galimybės leidžia įvykdyti pirkimo sutartimi prisiimtus įsipareigojimus. Jeigu reikia, pateikiamos nuorodos į norminius teisės aktus, nustatančius ypatingus saugumo, energijos efektyvumo, aplinkos apsaugos ir pan. reikalavimus reikalingam įrankiui, įrenginiui ar priemonei

     

Tiektinų prekių, su kuriomis nereikia pateikti autentiškumo sertifikato, pavyzdžiai, aprašymai ar nuotraukos

     (nurodyti reikšmes)

Pildoma prekių pirkimo atveju (įskaitant ir prekes, įsigyjamas pagal paslaugų ar darbų sutartis)

Pateikiami:

prekių aprašymai,

pavyzdžiai,

nuotraukos, 

 

Tiektinų prekių, su kuriomis reikia pateikti autentiškumo sertifikatą, pavyzdžiai, aprašymai ar nuotraukos

     (nurodyti reikšmes)

 

 

Pildoma prekių pirkimo atveju (įskaitant ir prekes, įsigyjamas pagal paslaugų ar darbų sutartis)

Pateikiami:

prekių aprašymai,

pavyzdžiai,

nuotraukos,

kurių autentiškumą prireikus tiekėjas turės patvirtinti pateikdamas autentiškumo sertifikatus.

Tiekėjo tiekiamų prekių (aiškiai atpažįstamų iš atitinkamame skelbime ar pirkimo dokumentuose pateiktų nuorodų į technines specifikacijas, standartus) kokybė tiksliai atitinka nurodytas technines specifikacijas ir standartus (nurodyti kokias konkrečiai)

     

Pildoma prekių pirkimo atveju (įskaitant ir prekes, įsigyjamas pagal paslaugų ar darbų sutartis)

Oficialių kokybės kontrolės institucijų ar pripažintą kompetenciją turinčių agentūrų išduoti dokumentai (pažymos, sertifikatai ir pan.), patvirtinantys, kad tiekiamų prekių kokybė tiksliai atitinka nurodytas technines specifikacijas ir standartus (nurodyti reikšmes)

     

Kiti reikalavimai

     

 

     

 

 

Viešųjų pirkimų proceso vykdymo

Šiaulių miesto savivaldybės

administracijoje tvarkos aprašo

2 priedas

 

PAŽYMA

DĖL SUDERINIMO VYKDYTI NESKELBIAMĄ PIRKIMĄ

 

20        d.  Nr.

Šiauliai

 

Pirkimo objekto pavadinimas prekės, paslaugos,  darbai.

Pirkimo objekto trumpas aprašymas      

Ar sudaroma pirkimo sutartis susijusi su projektu ir/arba programa, finansuojama ES fondų ar kitų paramos fondų lėšomis. Jei taip, nurodykite tą projektą ir (arba) programą bei jo (jos) vertę

     

Ar pirkimas bus vykdomas naudojantis viešosios įstaigos CPO LT elektroniniu katalogu (pirkimas per CPO)

TAIP NE

Ar pirkimas bus vykdomas pagal Savivaldybės administracijos sudarytą preliminariąją sutartį

TAIP NE

Jei taip, nurodykite sutarties datą ir Nr.

     

 

Pirkimo numeris Savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų plane (žiūrėti Viešųjų pirkimų planavimo, registravimo ir valdymo programoje)

Pirkimo Nr. 

     

Pirkimui numatoma panaudoti (skirta) lėšų (Eur be PVM)

     

Pirkimui lėšos numatytos/nenumatytos

(nereikalinga išbraukti) programoje (kodas pagal Šiaulių miesto savivaldybės strateginio veiklos plano programą)

     

Numatomos sudaryti pirkimo sutarties trukmė mėnesiais

     

Patvirtinu, kad pateikta informacija teisinga

Pažymą užpildė pirkimo organizatorius                                                                                                                 

Pažyma dėl suderinimo vykdyti neskelbiamą pirkimą pateikiama, derinama, vizuojama, pasirašoma ir registruojama per dokumentų valdymo sistemą DVS Avilys tokia tvarka (pirkimo organizatorius, atsižvelgia, ar pirkimas susijęs su investiciniu projektu ir atitinkamai pasirenka derintojus ir vizuotojus):

derina:

pirkimą inicijavusio (priemonės vykdytojo) vadovas (-ai)

Apskaitos skyriaus darbuotojas, atsakingas už apskaitą

vizuoja:

Programos koordinatorius

Apskaitos skyriaus vedėjas

Turto valdymo poskyrio vedėjas (jei kuriamas turtas)

Departamento, susijusio su priemonės vykdytoju ir programos koordinatoriumi, direktorius (-iai)

Savivaldybės administracijos direktorius vizuoja tik tuo atveju, jei vizuoti atsisako Apskaitos skyriaus vedėjas

pasirašo:

Pirkimų organizatorius

Pirkimų verčių apskaitą tvarkantis asmuo

registruoja

Pirkimų verčių apskaitą tvarkantis asmuo

 

Viešųjų pirkimų proceso vykdymo

Šiaulių miesto savivaldybės

administracijoje tvarkos aprašo

3 priedas

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJA

 

     

(Viešojo pirkimo komisijos pirmininko, pavaduotojo, nario, eksperto, stebėtojo, pirkimo organizatoriaus, pagalbinės pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotojo, teisines konsultacijas teikiančio advokato ar kito, pirkimų procese dalyvaujančio ar galinčio daryti įtaką pirkimo procedūrų rezultatams asmens vardas ir pavardė)*

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

20      m.      d.

Šiauliai

(Vietovės pavadinimas)

 

Būdamas Viešojo pirkimo komisijos pirmininku, pavaduotoju, nariu, ekspertu, stebėtoju, pirkimo organizatoriumi, pagalbinės pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotoju, teisines konsultacijas teikiančiu advokatu ar kitu, pirkimų procese dalyvaujančiu ar galinčiu daryti įtaką pirkimo procedūrų rezultatams, asmeniu (nereikalinga išbraukti)

1. Pasižadu:

1.1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su pirkimu(-ais) susijusią informaciją, kuri man taps žinoma.

1.2. man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

1.3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

2. Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas pirkimo komisijos ar perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.

3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

3.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

3.2. visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;

3.3. informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarauja įstatymams, daro nuostolių teisėtiems šalių komerciniams interesams arba trukdo užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

4. Esu įspėtas, kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti perkančiajai organizacijai ir tiekėjams padarytus nuostolius.

 

___________________                                           

(Parašas)                                                                     (Vardas, pavardė)

 

*Jei Konfidencialumo pasižadėjimą pasirašo ne Savivaldybės administracijos darbuotojas, nurodo juridinio asmens, kuriam atstovauja pavadinimą, pareigas, pirkimo pavadinimą

 

Viešųjų pirkimų proceso vykdymo

Šiaulių miesto savivaldybės

administracijoje tvarkos aprašo

4 priedas

 

INFORMACIJA APIE NEPATIKIMĄ TIEKĖJĄ

 

 

1.   Data, nuo kurios skaičiuojamas trijų metų tiekėjo buvimo Nepatikimų tiekėjų sąraše terminas

     

 

2.   Tiekėjo pavadinimas (tiekėjų grupės atveju – visų grupės narių), ūkio subjekto, kurio pajėgumais rėmėsi tiekėjas ir kuris su tiekėju prisiėmė solidarią atsakomybę už pirkimo sutarties įvykdymą pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnio 5 dalį

     

 

3.   Tiekėjo (juridinio asmens) kodas (jeigu tiekėjas yra fizinis asmuo, asmens kodas nenurodomas)

     

 

4.   Pirkimo objekto pavadinimas

     

 

5.   Pirkimo rūšis prekės, paslaugos, darbai

 

6.   Kodas pagal BVPŽ

     

 

7.   Papildomi BVPŽ kodai (jeigu yra)

     

     

     

     

 

8.   Pirkimo numeris (jeigu yra)

     

 

9.   Pirkimo sutarties indeksas (suteikiamas paviešinus sudarytą sutartį)

     

 

10. Esminį pažeidimą arba esminės sutarties sąlygos vykdymą su dideliais arba nuolatiniais trūkumais patvirtinantys dokumentai (prisegami skenuoti dokumentai)

Nurodomi patvirtinančių dokumentų pavadinimai, datos, numeriai

     

 

11. Pirkimo sutarties nutraukimo data arba teismo sprendimo įsiteisėjimo data

     

 

12. Pirkimo sutarties nutraukimo priežastis:

pirkimo sutarties nutraukimas

teismo sprendimo įsigaliojimas

13. Atsakingo asmens vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys (telefono numeris, elektroninio pašto adresas)