Pasvalio rajono savivaldybės administracijos

direktorius

 

Įsakymas

DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO pasvalio rajono Savivaldybės administracijoje

 

2022 m. sausio 11 d. Nr. DV-16

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimo Nr. 1014 redakcija) (toliau – Taisyklės):

1. Nustatau asmenų aptarnavimo Pasvalio rajono savivaldybės administracijoje (toliau – Administracija) tvarką:

1.1. Asmenys aptarnaujami Administracijos patalpose, esančiose adresu Vytauto Didžiojo a. 1, 39143 Pasvalys:

1.1.1. bendrojo pobūdžio, licencijų, leidimų išdavimo ir kitais Administracijai priskirtų veiklos sričių klausimais (išskyrus nurodytus įsakymo 1.1.2–1.1.5 papunkčiuose) – Bendrajame skyriuje (toliau – Asmenų aptarnavimo padalinys), 100 kabinetas, tel. 8 451 54 101, el. p. dokumentai@pasvalys.lt;

1.1.2. socialinės paramos srities klausimais – Socialinės paramos ir sveikatos skyriuje,  tel. 8 658 34 198, el. p. parama@pasvalys.lt;

1.1.3. civilinės metrikacijos srities klausimais – Civilinės metrikacijos skyriuje, tel. 8 451 54 107, el. p. metrikacija@pasvalys.lt;

1.1.4. žemės ūkio srities klausimais – Žemės ūkio skyriuje, tel. 8 662 22 382, el. p. zemesukis@pasvalys.lt;

1.1.5. pirminė teisinė pagalba teikiama 127 kabinete, tel. 8 658 34 237, el. p. teisinepagalba@pasvalys.lt.

1.2. Asmenys aptarnaujami Administracijos darbo laiku: 

1.2.1. pirmadienis–ketvirtadienis – nuo 8.00 val. iki 17.00 val.;

1.2.2. penktadienis – nuo 8.00 val. iki 15.45 val.;

1.2.3. pietų pertrauka – nuo 12.00 val. iki 12.45 val.;

1.2.4. prieššventinėmis dienomis – viena valanda trumpiau;

1.2.5. šeštadienis, sekmadienis – poilsio dienos.

1.3. Asmenų aptarnavimo padalinyje (100 kabinetas) asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami visą Administracijos darbo dienos laiką ir pietų pertraukos metu.

1.4. Asmenų aptarnavimo padalinyje (100 kabinetas) iš anksto (žodžiu ar raštu: tel. 8 451 54 101, el. p. dokumentai@pasvalys.lt) užsiregistravę asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami antradieniais ir trečiadieniais nuo 7.30 val. iki 8.00 val. ir nuo 17.00 iki 17.30 val.

1.5. Asmenų aptarnavimas socialinės paramos, civilinės metrikacijos, pirminės teisinės pagalbos, žemės ūkio ir kitais klausimais gali būti organizuojamas pagal išankstinę registraciją – asmuo užsiregistruoja telefonu ar el. paštu (nurodytais atitinkamuose įsakymo 1.1.1–1.1.5 papunkčiuose) ir jam paskiriamas priėmimo laikas Administracijoje.

1.6. Asmenys prašymus, skundus Administracijai gali pateikti:

1.6.1. per E. pristatymo sistemą;

1.6.2. paštu;

1.6.3. kreipiantis asmeniškai arba per atstovą. Atstovo teisė atstovauti turi būti įrodoma rašytiniu sutikimu;

1.6.4. elektroninių ryšių priemonėmis:

1.6.4.1. elektroniniu paštu dokumentai@pasvalys.lt;

1.6.4.2. socialinio tinklo Facebook Administracijos paskyroje;

1.6.4.3. Pasvalio rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pasvalys.lt užpildžius elektroninio paklausimo formą.

1.7. Asmenys prašymus ar skundus gali pateikti ir gali būti aptarnaujami ir kita, ne valstybine, – anglų kalba.

1.8. Prašymai ar skundai pateikti žodžiu, į kuriuos galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, nepažeidžiant asmenų ar Administracijos interesų, neregistruojami. Jeigu į žodžiu pateiktą prašymą ar skundą negalima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią darbo dieną, asmeniui sudaroma galimybė išdėstyti prašymą ar skundą raštu.

Asmenys prašymus ar skundus raštu gali pateikti pasinaudodami Administracijos pirmame aukšte esančia savitarnos – kompiuterizuota darbo vieta.

1.9. Jeigu į elektroninių ryšių priemonėmis gautą prašymą, skundą galima atsakyti iš karto arba ne vėliau kaip artimiausią Administracijos darbo dieną, jis neregistruojamas. Į tokius prašymus asmeniui atsakoma iš darbuotojo jam Administracijos suteikto elektroninio pašto. Jeigu atsakymui pateikti reikia išsamesnės informacijos, toks prašymas, skundas registruojamas ir nagrinėjamas Taisyklių nustatyta tvarka.

1.10. Administracijoje neregistruojami elektroninių ryšių priemonėmis pateikti prašymai, skundai, kurių neįmanoma atidaryti ir perskaityti Administracijos naudojamomis informacinių technologijų priemonėmis. Prašymus, skundus, kurie neregistruojami, valstybės tarnautojai ar darbuotojai, atsakingi už prašymų, skundų registravimą, per 5 darbo dienas nuo prašymo ar skundo gavimo Administracijoje dienos grąžina asmeniui, nurodant tokio prašymo ar skundo grąžinimo priežastis, siūlant ištaisyti nustatytus trūkumus ir nustatant terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos. 

2Pavedu:

2.1. Administracijos struktūrinių padalinių, kuriuose aptarnaujami asmenys, vedėjams, teikti Bendrajam skyriui viešinimui informaciją apie valstybės tarnautojus ar darbuotojus, galinčius asmenis aptarnauti anglų kalba, ir kitą su asmenų aptarnavimu susijusią aktualią informaciją.

2.2. Bendrajam skyriui užtikrinti su asmenų aptarnavimu susijusios aktualios informacijos viešinimą Taisyklių nustatyta tvarka.

3. Pripažįstu netekusiu galios Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2008 m. vasario 13 d. įsakymą Nr. DV-105 „Dėl Asmenų aptarnavimo „Vieno langelio“ principu ir informacijos teikimo Pasvalio rajono savivaldybės administracijoje tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

Įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Administracijos direktorius                                                                                        Povilas Balčiūnas