LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2012 M. LIEPOS 20 D. ĮSAKYMO NR. A1-345 „DĖL SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSO ORGANIZAVIMO NUOSTATŲ, SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTŲ VERTINIMO IR ATRANKOS KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO, SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTUI VYKDYTI SKIRTŲ LĖŠŲ PERVEDIMO IR NAUDOJIMO SUTARTIES FORMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. rugsėjo 7 d. Nr. A1-509

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu 8.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

8.4. yra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų;“.

1.2. Pripažįstu netekusiu galios 8.5 papunktį.

1.3. Pakeičiu 8.7.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

8.7.1. žmogiškųjų išteklių ir tinkamų administracinių gebėjimų (projekto finansininkas privalo turėti arba buhalterio, arba auditoriaus, arba apskaitininko kvalifikaciją arba buhalterinę apskaitą turi vesti buhalterines paslaugas teikianti įmonė (įstaiga) arba buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiantis asmuo, jeigu organizacija neturi buhalterio);“.

1.4. Papildau 9.5 papunkčiu:

9.5. kuriems įgyvendinti organizacija turi ne mažiau kaip 10 procentų lėšų iš kitų šaltinių.“

1.5. Pakeičiu 13.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.3. skirtos įrangai, priemonėms, prekėms ir reikmenims įsigyti, išskiriant trumpalaikį ir ilgalaikį turtą. Trumpalaikis materialusis turtas – turtas, naudingai eksploatuojamas ne ilgiau negu vienerius metus arba kurio įsigijimo vertė yra mažesnė už Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimu Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“ nustatytą minimalią ilgalaikio materialiojo turto vertę. Ilgalaikiam turtui, kaip jis apibrėžtas Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatyme, ir kaip jo vertės nustatymas reglamentuojamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. birželio 10 d. nutarimu Nr. 564 „Dėl minimalios ilgalaikio materialiojo turto vertės nustatymo ir ilgalaikio turto nusidėvėjimo (amortizacijos) minimalių ir maksimalių ekonominių normatyvų viešojo sektoriaus subjektams sąrašo patvirtinimo“, įsigyti, organizacija privalo turėti ne mažesnį kaip 50 procentų finansavimą iš kitų šaltinių;“.

1.6. Pakeičiu 13.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.4. skirtos projektą administruojančių darbuotojų, vykdytojų ir dalyvių transporto išlaidoms (degalams, eksploatacijai, draudimui, remontui, transporto priemonių nuomai, transporto bilietams (išskyrus taksi) apmokėti;“.

1.7. Pakeičiu 13.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.5. skirtos projektą administruojančių darbuotojų, vykdytojų ir dalyvių telekomunikacijos (ryšių, interneto), pašto išlaidoms apmokėti;“.

1.8. Pakeičiu 13.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.6. skirtos patalpų, būtinų projekto administravimo reikmėms, projekto veiklai vykdyti, eksploatavimo išlaidoms (patalpų nuomos, šildymo, elektros energijos, vandens, nuotekų šalinimo, kitoms patalpų, aplinkos priežiūros išlaidoms) apmokėti. Patalpų eksploatavimo išlaidos gali sudaryti ne daugiau kaip 25 procentus projekto vykdymo išlaidų;“.

1.9. Pakeičiu 13.12 papunktį ir jį išdėstau taip:

13.12. banko ar kitų mokėjimo arba kredito įstaigų mokesčiams apmokėti.“

1.10. Pripažįstu netekusiais galios 15.2–15.4 papunkčius.

1.11. Pakeičiu 15.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

15.5. skirtos įmonei (įstaigai) arba buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančiam asmeniui už teikiamas buhalterines paslaugas, jeigu organizacijoje nėra finansininko, apmokėti;“.

1.12. Pripažįstu netekusiu galios 15.6 papunktį.

1.13. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. Šių Nuostatų 13.2 ir 15.1 papunkčiuose nurodytų asmenų darbo užmokesčio, socialinio draudimo įmokų, įmokų į Garantinį fondą išlaidos bei Nuostatų 15.5 papunktyje nurodytos išlaidos gali sudaryti ne daugiau kaip 80 procentų projektui planuojamų lėšų.“

1.14. Pakeičiu 23.2.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

23.2.4. nėra įsiteisėjęs teismo sprendimas, kad organizacija pažeidė kitą sutartį dėl paramos skyrimo iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto;“.

1.15. Pakeičiu 23.2.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

23.2.6. projekto finansininkas turi arba buhalterio, arba auditoriaus, arba apskaitininko kvalifikaciją arba buhalterinę apskaitą tvarko buhalterines paslaugas teikianti įmonė (įstaiga) arba buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiantis asmuo (partneriai šios informacijos neteikia);“.

1.16. Pripažįstu netekusiu galios 33.7 papunktį.

1.17. Pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:

44. Organizacija be savivaldybės administracijos leidimo gali tikslinti projekto išlaidų sąmatą, atsižvelgdama į šių Nuostatų 13.6 papunktyje, 16 ir 17 punktuose nustatytus reikalavimus, tuo atveju, jeigu neįtraukiama naujų išlaidų, o išlaidų dydžio pakeitimai neviršija 10 procentų tikslinamos bendros išlaidų rūšies eilutės dydžio arba išlaidų dydis mažėja. Kitais atvejais organizacija turi pateikti savivaldybės administracijai pagrįstą prašymą tikslinti projekto veiklas ar projekto išlaidų sąmatą, kartu pateikdama lyginamąją tikslinamo projekto išlaidų sąmatą.“

1.18. Papildau 561 punktu:

561. Nustačius, kad organizacija skirtas valstybės ir (ar) savivaldybės biudžeto lėšas panaudojo ne pagal paskirtį, organizacija savivaldybės administracijai privalo jas grąžinti per savivaldybės administracijos nustatytą laikotarpį. Negrąžintos lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka. Organizacija praranda teisę teikti paraiškas ir gauti finansavimą iš visų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos programų trejus metus nuo teismo sprendimo, kuriuo iš organizacijos priteisiamos neteisėtai panaudotos valstybės biudžeto lėšos, įsiteisėjimo dienos.“

1.19. Pakeičiu 64 punktą ir jį išdėstau taip:

64. Jeigu suorganizavus projektų vertinimo ir atrankos konkursą paaiškėja, kad projektams finansuoti reikia daugiau lėšų, savivaldybės administracija iki einamųjų metų gruodžio  1 d. raštu pateikia motyvuotą prašymą Neįgaliųjų reikalų departamentui, kuris, atsižvelgdamas į prašyme nurodytus argumentus ir kitų savivaldybių atsisakytas lėšas, gali paskirstyti lėšų likutį. Pateikiant motyvus būtina nurodyti prašomą lėšų sumą, savivaldybės indėlį, projekto veiklos dalyvių skaičių, jeigu būtų skirta papildomų lėšų, numatomą vykdyti veiklą ir veiklos vykdymo laikotarpį. Lėšų likutis paskirstomas savivaldybėms suderinus su asignavimų valdytoju. Nemotyvuoti prašymai nefinansuojami. Papildomos lėšos nėra skiriamos savivaldybių administracijoms projektams administruoti.

1.20. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

1.21. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2. P a k e i č i u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“, ir pripažįstu netekusiu galios 29.7 papunktį.

3. P a k e i č i u Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“:

3.1. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

3.2. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

4. N u s t a t a u, kad iki šio įsakymo įsigaliojimo pradėti finansuoti Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektai baigiami finansuoti pagal Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2012 m. liepos 20 d. įsakymu Nr. A1-345 Dėl Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų vertinimo ir atrankos komisijos darbo organizavimo tvarkos aprašo, Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektui vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir naudojimo sutarties formos patvirtinimo“, redakciją, galiojusią iki šio įsakymo įsigaliojimo.

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                         Algimanta Pabedinskienė


 

Socialinės reabilitacijos paslaugų

neįgaliesiems bendruomenėje projektų

atrankos konkurso organizavimo nuostatų

1 priedas

 

 

 

 

(Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto paraiškos forma)

 

_______________________________________________________________________________

(paraišką teikiančios organizacijos pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)

 

 

____________________ savivaldybės administracijai

 

 

______ m. SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO PARAIŠKA

 

 

20_____ m. ___________________ d. Nr. _______________

 

 

1. Organizacijos pristatymas

Juridinio asmens kodas

 

 

Adresas ir pašto indeksas

 

 

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

 

 

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

 

 

Elektroninis paštas, interneto svetainė

 

 

Banko ar kitos kredito įstaigos pavadinimas, banko kodas, biudžetinės sąskaitos Nr.

 

 

 

2. Organizacijos partneriai (pateikti informaciją apie kiekvieną partnerį atskirai)

Partnerio pavadinimas

 

Buveinės adresas, telefonas

 

Bendradarbiavimo statusas

 

Partnerio vaidmuo projekte

 

Partnerio pavadinimas

 

...

 

 

 

 

3. Esama padėtis (socialinės problemos įvardijimas, analizė, mastas, statistiniai duomenys, neįgaliųjų tikslinės grupės apibūdinimas: skaičius, amžius, specialieji poreikiai, kiek poreikius tenkina savivaldybė ir kiti teikėjai, paslaugų poreikis, prieinamumas, kokybė, siūlomi argumentuoti problemos sprendimo būdai, paremti tyrimais, problemos ir siūlomų sprendimų aktualumas neįgaliųjų bendruomenei)

 

 

 

4. Projekto tikslas ir uždaviniai

 

 

 

5. Projekto įgyvendinimo trukmė (mėnesiais), projekto vykdymo vieta

 

 

 

6. Tikslinės asmenų grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas

6.1. Bendras projekto dalyvių (pagal nesikartojantį paslaugų gavėjų sąrašą) skaičius ______, iš jų šeimos nariai ________:

 

6.1.1. Projekte dalyvaujančių neįgalių vaikų, suskirstytų pagal negalios pobūdį, skaičius

Eil. Nr.

Negalios pobūdis

Neįgalių vaikų skaičius

Nustatytas neįgalumo lygis

Bendras skaičius

Iš jų

0–14 metų

Lengvas

Vidutinis

Sunkus

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

6.1.2. Projekte dalyvaujančių darbingo amžiaus asmenų, suskirstytų pagal darbingumo lygį, skaičius ir pensinio amžiaus asmenų, suskirstytų pagal specialiųjų poreikių lygį, skaičius

Eil. Nr.

Negalios pobūdis

Darbingo amžiaus asmenų skaičius

Iš jų nustatytas darbingumo lygis

Pensinio amžiaus asmenų skaičius

Iš jų nustatytas specialiųjų poreikių lygis

0–25 proc.

30–40 proc.

45–55 proc.

Nedi-

delis

Vidu-

tinis

Dide-

lis

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Projektui vykdyti turimos patalpos (aprašyti organizacijos ir atskirai kiekvieno partnerio patalpas, kuriose organizuojamos projekto veiklos, jų atitiktį techninėms, sanitarinėms-higienos, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos normoms ir reikalavimams, plotą, nuosavybę, ar nuomojamos, ar naudojamos panaudos pagrindais, išlaikymo metų kainą ir kt.)

 

 

 

8. Projektui vykdyti turima įranga (ryšio, informacinių technologijų, organizacinės technikos priemonės ir kt., atskirai nurodant organizacijos ir kiekvieno partnerio)

 

 

9. Projektui vykdyti turimos transporto priemonės (kokios, kieno nuosavybė, panauda ir kt., atskirai nurodant organizacijos ir kiekvieno partnerio)

 

 

 

10. Nuoseklus projekto veiklų įgyvendinimo planas (atskirai pagal kiekvieną planuojamą vykdyti veiklos sritį ir veiklą)

Eil. Nr.

Veiklos srities ir veiklos pavadinimas

Planuojamas veiklos laikotarpis (pradžia ir pabaiga)

Paslaugos periodiškumas

(kartai per savaitę, trukmė (val.)

Paslaugos gavėjų skaičius

Planuojamos projekto įgyvendinimo lėšos eurais

(nurodyti šaltinį)

Bendros planuojamos projekto įgyvendinimo lėšos eurais

Prašomos lėšos

Turimos lėšos

Kiti finansavimo šaltiniai

Neįgaliųjų reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos

Savivaldybės biudžeto

1.

Neįgaliųjų dienos užimtumas

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

X

X

X

X

X

...

 

 

 

 

X

X

X

X

X

2.

Asmeninio asistento pagalba

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

X

X

X

X

X

...

 

 

 

 

X

X

X

X

X

3.

Užimtumas įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

X

X

X

X

X

...

 

 

 

 

X

X

X

X

X

4.

Meninių gebėjimų lavinimas būreliuose, kolektyvuose, klubuose

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

X

X

X

X

X

...

 

 

 

 

X

X

X

X

X

 

5.

Pagalba neįgaliųjų šeimos nariams

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1.

 

 

 

 

X

X

X

X

X

...

 

 

 

 

X

X

X

X

X

 

11. Detali projekto išlaidų sąmata ir pagrindimas

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis ir skaičiavimai

Prašoma suma (eurais)

Išlaidų pagrindimas

(pagrįsti ir nurodyti, kokiai veiklai planuojamos išlaidos)

I. Administravimo išlaidos (ne daugiau nei 20 procentų projektui skirtų lėšų)

1.

Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui (nurodyti pavardes, darbo trukmę, darbo užmokesčio dydį)

 

(Nurodyti projekte dirbančių asmenų išsilavinimą, kvalifikaciją, pareigas ir atliekamas funkcijas)

2.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui (nurodyti vienoje eilutėje)

 

 

3.

Buhalterinių paslaugų išlaidos

 

 

4.

Iš viso:

 

 

II. Projekto vykdymo išlaidos

5.

Darbo užmokestis projekto vykdytojams (nurodyti pareigas, pavardes, darbo trukmę, darbo užmokesčio dydį)

 

(Nurodyti projekte dirbančių asmenų išsilavinimą, kvalifikaciją, pareigas ir atliekamas funkcijas)

6.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui (nurodyti vienoje eilutėje)

 

 

7.

Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis

 

 

8.

Įranga, priemonės, prekės ir reikmenys:

 

 

8.1.

ilgalaikis turtas

 

(Papildomai nurodyti bendro finansavimo lėšas (ne mažesnes nei 50 procentų)

8.2.

trumpalaikis turtas

 

 

9.

Ryšių paslaugos

 

 

10.

Transporto išlaidos

 

 

11.

Patalpų eksploatavimo išlaidos

 

(Ne daugiau nei 25 procentai projekto vykdymo išlaidų)

12.

Paprastojo patalpų remonto darbai

 

(Papildomai nurodyti bendro finansavimo lėšas (ne mažesnes nei 30 procentų)

13.

Maitinimas

 

 

14.

Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos (kelionės, apgyvendinimo, maitinimo)

 

(Papildomai nurodyti savanorių skaičių ir projekte vykdomą veiklą)

15.

Ilgalaikio materialiojo turto remontas

 

 

16.

Banko ar kitų mokėjimo ar kredito įstaigų mokesčiai

 

 

17.

Iš viso:

 

 

18.

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (4+17):

 

 

 

12. Laukiami rezultatai (pagal vykdomas veiklos sritis)

Eil.Nr.

Veiklos srities pavadinimas

Laukiami rezultatai

Iš viso paslaugas gaus asmenų

Iš jų:

suaugusių neįgaliųjų

neįgalių vaikų

šeimos narių

1.

Neįgaliųjų dienos užimtumas

 

 

 

X

2.

Asmeninio asistento pagalba

 

 

 

X

3.

Užimtumas įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose

 

 

 

X

4.

Meninių gebėjimų lavinimas būreliuose, kolektyvuose, klubuose

 

 

 

X

5.

Pagalba neįgaliųjų šeimos nariams

 

X

X

 

Bendras naudą (paslaugas) gausiančių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį paslaugų gavėjų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______ (iš jų neįgalių vaikų _____)

Bendras projekte dirbančių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______

Bendras projekte dalyvaujančių savanorių skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______

 

Priedai:

1. Organizacijos (ir partnerio) įstatų (nuostatų) kopija (įstatų (nuostatų) neprivalo pateikti religinės bendruomenės ar bendrijos, kurios teikia kanonų išrašą), _____ lapai.

2. Pažyma, kurioje pateikiama Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 23.2 papunktyje nurodyta informacija, _____ lapai.

3. Teisę naudotis nekilnojamuoju turtu patvirtinantys dokumentai ar jų kopijos, _____ lapai.

4. Pažyma, kurioje pateikiama Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 23.4 papunktyje nurodyta informacija, _____ lapai.

5. Jungtinės veiklos (partnerystės) sutarčių kopijos (jeigu planuojama jungtinė veikla), _____ lapai.

6. Leidimo-higienos paso, jeigu vykdomos Lietuvos Respublikos visuomenės sveikatos priežiūros įstatymo 21 straipsnio 4 dalyje nurodytos veiklos, kurioms būtinas leidimas-higienos pasas, kopijos, _____ lapai.

7. Projektą vykdančios organizacijos visuotinio dalininkų, narių susirinkimo protokolo ar jo išrašo dėl organizacijos vadovo išrinkimo (skyrimo) bei organizacijos praėjusių kalendorinių metų veiklos ataskaitų patvirtinimo kopijos, _____ lapai.

8. Elektroninė projekto paraiškos kartu su pridedamais dokumentais versija.

 

 

 

 

 

______________________                      ____________         __________________________

(pareigų pavadinimas)                             (parašas)                             (vardas ir pavardė)

A. V.

 


 

Socialinės reabilitacijos paslaugų

neįgaliesiems bendruomenėje projektų

atrankos konkurso organizavimo nuostatų

2 priedas

 

 

(Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto vertinimo anketos forma)

____________________________________________________________________________

(organizacijos pavadinimas)

 

SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO VERTINIMo anketa

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Skirtų balų skaičius

1.

Projekto atitiktis Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektų atrankos konkurso organizavimo nuostatų 9.1–9.5 papunkčiuose nustatytiems prioritetams

– atitinka visus prioritetus

– atitinka 4 prioritetus

– atitinka 3 prioritetus

– atitinka 2 prioritetus

– atitinka 1 prioritetą

– neatitinka nė vieno prioriteto

25

 

 

 

 

 

25

20

15

10

5

0

 

2.

Įgyvendinamų veiklos sričių skaičius

(vertinamas bendras projekte planuojamų veiklos sričių skaičius)

(Nuostatų 12.1–12.5 papunkčiai)

– 5 veiklos sritys

– 4 veiklos sritys

– 3 veiklos sritys

– 2 veiklos sritys               

– 1 veiklos sritis

25

 

 

 

 

25

20

15

10

5

 

3.

Projekto įgyvendinimo planas

(Paraiškos 10 punktas)

– nuoseklus ir išsamus

– nepakankamai nuoseklus ir išsamus

– nedetalus ir nenuoseklus

10

 

 

10

1–9

0

 

4.

Reikalingų lėšų pagrindimas ir realumas

(projekto lėšos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos, atsižvelgiant į vidutines kainas)

(Paraiškos 11 punktas)

– pagrįstos, realiai suplanuotos, pateiktas detalus apskaičiavimas

– iš dalies pagrįstos, trūksta detalesnio apskaičiavimo

– nepagrįstos ir nerealios

15

 

 

 

 

 

15

 

1–14

 

0

 

5.

Turimi žmogiškieji ir materialiniai ištekliai

(projekto veikloms vykdyti turi reikalingų specialistų, turi patalpas, ryšio, transporto priemones, veikloms vykdyti reikalingą įrangą ir kt.)

(Paraiškos 7, 8, 9, 11 punktai)

– turi pakankamai

– iš dalies pakankamai

– nepakankamai

10

 

 

 

 

 

 

 

10

1–9 

0

 

6.

Paslaugų gavėjų skaičius

(vertinamas bendras nuolatinio pobūdžio paslaugų gavėjų skaičius)

(Paraiškos 6, 12 punktai)

– paslaugas gaus per 81 neįgalųjį

– paslaugas gaus nuo 61 iki 80 neįgaliųjų

– paslaugas gaus nuo 41 iki 60 neįgaliųjų

– paslaugas gaus nuo 26 iki 40 neįgaliųjų

– paslaugas gaus nuo 10 iki 25 neįgaliųjų

15

 

 

 

 

15

11–14

7–10

4–6

1–3

 

Bendra balų suma:

100

 

 

 

Projekto privalumai

 

 

 

 

 

Projekto trūkumai

 

 

 

 

Projekto veiklos, išlaidos, kurių siūloma nefinansuoti

 

 

 

 

Komisijos nario išvada

(projektą remti, neremti)

 

 

 

 

Projekto įvertinimas

Nuo 50 iki 100 balų – projektas remtinas, mažiau nei 50 balų – projektas atmestinas.

 

 

 

 

Komisijos narys                                  ____________                              _____________________

(parašas)                                                         (vardas ir pavardė)

 

____________

(data)

 

 

Socialinės reabilitacijos paslaugų

neįgaliesiems bendruomenėje

projektui vykdyti skirtų lėšų

pervedimo ir naudojimo sutarties

1 priedas

 

(Socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų suvestinės forma)

 

________________________________________________________________________________________________________________________

(projekto vykdytojo pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)

 

SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO

FAKTINES IŠLAIDAS PATVIRTINANČIŲ DOKUMENTŲ SUVESTINĖ

 

20____ m. _________________________ d. Nr. ____________

__________________________

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Išlaidų rūšies pavadinimas

Dokumento pavadinimas, numeris, data

(PVM sąskaitos faktūros Nr., darbo užmokesčio priskaičiavimo žiniaraštis, avansinė apyskaita, kelionių nurašymo aktas, buhalterinė pažyma ir t. t.)

Prekės, paslaugos pavadinimas

Suma pagal dokumentą

(Eur)

I. Administravimo išlaidos

1.

Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui

 

 

 

2.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui

 

 

 

3.

Buhalterinių paslaugų išlaidos

 

 

 

4.

Iš viso:

 

 

 

II. Projekto vykdymo išlaidos

 

5.

Darbo užmokestis projekto vykdytojams

 

 

 

6.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui

 

 

 

7.

Apmokėjimas pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis

 

 

 

8.

Įranga, priemonės, prekės ir reikmenys:

 

 

 

8.1.

ilgalaikis turtas

 

 

 

8.2.

trumpalaikis turtas

 

 

 

9.

Ryšių paslaugos

 

 

 

10.

Transporto išlaidos

 

 

 

11.

Patalpų eksploatavimo išlaidos

 

 

 

12.

Paprastojo patalpų remonto darbai

 

 

 

13.

Maitinimas

 

 

 

14.

Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos

 

 

 

15.

Ilgalaikio materialiojo turto remontas

 

 

 

16.

Banko ar kitų mokėjimo ar kredito įstaigų mokesčiai

 

 

 

17.

Iš viso:

 

 

 

18.

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (4+17):

 

 

 

 

___________________________________                                _________________                                  ____________________________

(organizacijos vadovo pareigų pavadinimas)                                          (parašas)                                                      (vardas ir pavardė)

 

 

Vyr. buhalteris                                                                            ___________________                                                                                                   _____________________________

(parašas)                                                       (vardas ir pavardė) 

 

 

 

Socialinės reabilitacijos paslaugų

neįgaliesiems bendruomenėje projektui

vykdyti skirtų lėšų pervedimo ir

naudojimo sutarties

2 priedas

 

(Ketvirčio socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projekto vykdymo ataskaitos forma)

 

__________________________________________________________

(organizacijos pavadinimas, kodas, adresas, telefonas)

 

_______ M. _____ KETVIRČIO SOCIALINĖS REABILITACIJOS PASLAUGŲ NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PROJEKTO VYKDYMO ATASKAITA

 

20____ m. _________________________ d. Nr. ____________

 

PASIEKTI REZULTATAI IR LĖŠŲ PANAUDOJIMAS PAGAL VEIKLOS SRITIS

Eil.Nr.

Veiklos srities pavadinimas

Pasiekti rezultatai

(pagal sąrašą, nuo metų pradžios)

Lėšų panaudojimas

(eurais)

Iš viso paslaugas gavo asmenų

Iš jų

Patvirtin-tas finansavi-mas

iš viso (metams)

Faktinės išlaidos

(nuo metų pradžios)

suaugusių neįgaliųjų

neįgalių vaikų

šeimos narių

1.

Neįgaliųjų dienos užimtumas

 

 

 

X

 

 

2.

Asmeninio asistento pagalba

 

 

 

X

 

 

3.

Užimtumas įvairiuose amatų būreliuose ir klubuose

 

 

 

X

 

 

4.

Meninių gebėjimų lavinimas būreliuose, kolektyvuose, klubuose

 

 

 

X

 

 

5.

Pagalba neįgaliųjų šeimos nariams

 

X

X

 

 

 

6.

Iš viso:

*

*

*

*

 

 

 

* Nurodomas nesumuojamas bendras naudą (paslaugas) gavusių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį paslaugų gavėjų sąrašą, nuo metų pradžios).

 

Bendras projekte dirbusių asmenų skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą, nuo metų pradžios) _________, iš jų neįgaliųjų ________ (į dirbusių asmenų skaičių neįtraukiami asmenys, dirbę vienkartinio pobūdžio darbus).

 

Bendras projekte dalyvavusių savanorių skaičius (pagal bendrą nesikartojantį asmenų sąrašą) _____, iš jų neįgaliųjų ______.

LĖŠŲ PANAUDOJIMAS PAGAL PROJEKTO IŠLAIDAS

Eil. Nr.

Išlaidų rūšis

(nurodyti vienoje eilutėje)

Patvirtintas finansavimas

iš viso (metams)

(eurais)

Faktinės išlaidos

(nuo metų pradžios)

(eurais)

I. Administravimo išlaidos

1.

Darbo užmokestis projekto vadovui ir finansininkui

 

 

2.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui

 

 

3.

Buhalterinių paslaugų išlaidos

 

 

4.

Iš viso:

 

 

II. Projekto vykdymo išlaidos

5.

Darbo užmokestis projekto vykdytojams

(nurodyti vykdytojų skaičių)

 

 

6.

Įmokos socialiniam draudimui, Garantiniam fondui

 

 

7.

Apmokėjimas specialistams pagal autorines ir atlygintinų paslaugų sutartis

 

 

8.

Įranga, priemonės, prekės ir reikmenys:

 

 

8.1.

ilgalaikis turtas

 

 

8.2.

trumpalaikis turtas

 

 

9.

Ryšių paslaugos

 

 

10.

Transporto išlaidos

 

 

11.

Patalpų eksploatavimo išlaidos

 

 

12.

Paprastojo patalpų remonto darbai

 

 

13.

Maitinimas

 

 

14.

Savanoriškos veiklos organizavimo išlaidos

 

 

15.

Ilgalaikio materialiojo turto remontas

 

 

16.

Banko ar kitų mokėjimo ar kredito įstaigų mokesčiai

 

 

17.

Iš viso:

 

 

18.

IŠ VISO PROJEKTO IŠLAIDŲ (4+17):

 

 

 

 

 

___________________________________              ______________         __________________

(organizacijos vadovo pareigų pavadinimas)                    (parašas)                 (vardas ir pavardė)

 

A. V.