HERB21

LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2004 M. KOVO 4 D. ĮSAKYMO NR. D1-94 „DĖL ATLIEKŲ TVARKYMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS APRAŠO IR TARYBOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

                                                      2018 m. liepos 16 d. Nr. D1-693

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. kovo 4 d. įsakymą Nr. D1-94 „Dėl Atliekų tvarkymo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašo ir tarybos darbo reglamento patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:

2. S u d a r a u šios sudėties Atliekų tvarkymo programos lėšų naudojimo tarybą:

Dalius Krinickas – aplinkos viceministras, tarybos pirmininkas;

Agnė Bagočiutė – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Atliekų departamento direktorė, pirmininko pavaduotoja.

Nariai:

Mindaugas Bajarūnas – aplinkos ministro patarėjas;

Jurgita Gaižiūnienė Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų prevencijos ir tvarkymo strategijos skyriaus vedėja;

Saulius Galadauskas – Lietuvos pramonininkų konfederacijos Lietuvos aludarių gildijos prezidentas;

Gintarė Izokaitytė – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Teisės ir personalo departamento Teisės taikymo skyriaus vyriausioji specialistė;

Agnė Kazlauskienė – Lietuvos savivaldybių asociacijos patarėja aplinkos ir energetikos klausimais;

Lygita Makaravičiūtė – Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos Pramonės ir prekybos departamento Pramonės politikos skyriaus vyriausioji specialistė;

Rasa Uselytė – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Europos Sąjungos investicijų ir ekonominių priemonių departamento Europos sąjungos investicinių priemonių įgyvendinimo skyriaus vyriausioji specialistė;

Vytautas Vrubliauskas – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūros Taršos mažinimo projektų skyriaus vedėjas;

Laura Zukė – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos Atliekų departamento Atliekų valdymo skyriaus vedėja.“.

2.   Pakeičiu 3 punktą ir jį išdėstau taip:

3. P a v e d u:

3.1. Aplinkos ministerijos Atliekų departamentui koordinuoti Atliekų tvarkymo programos įgyvendinimą, priemonių plano rengimą ir tvirtinimą;

3.2. Aplinkos apsaugos departamentui prie Aplinkos ministerijos (toliau – Aplinkos apsaugos departamentas) koordinuoti veiklą atliekų tvarkymo kontrolės organizavimo ir vykdymo srityje;

3.3. Aplinkos apsaugos departamentui vykdyti atliekų tvarkymo sistemų kūrimo, funkcionavimo ir vystymo, įskaitant ir investicinių projektų įgyvendinimo, sutarčių vykdymo kontrolę;

3.4. Aplinkos projektų valdymo agentūrai vykdyti Atliekų tvarkymo programos lėšų naudojimo tvarkos apraše nurodytos atsakingos institucijos funkcijas.“.

3. pakeičiu Atliekų tvarkymo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą nurodytuoju įsakymu:

3.1. pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Struktūriniai padaliniai pagal kompetenciją per 10 darbo dienų nuo viešųjų pirkimų metu sudarytos sutarties pasirašymo raštu arba elektroniniu paštu perduoda pasirašytų sutarčių kopijas arba informaciją apie pasirašytas sutartis Aplinkos apsaugos departamentui prie Aplinkos ministerijos (toliau – Aplinkos apsaugos departamentas) (išskyrus visuomenės ir savivaldybių darbuotojų mokymo, švietimo ir informavimo sutartis ir sutartis, kurių vykdymo kontrolę atlieka Struktūriniai padaliniai pagal kompetenciją).“;

3.2. pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:

17. Sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą kontroliuoja Aplinkos apsaugos departamentas Tvarkos aprašo 19 punkte numatyta tvarka (išskyrus visuomenės ir savivaldybių darbuotojų mokymo, švietimo ir informavimo sutartis ir sutartis, kurių vykdymo kontrolę atlieka Struktūriniai padaliniai pagal kompetenciją).“;

3.3. pakeičiu 19.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.2. sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą (išskyrus visuomenės ir savivaldybių darbuotojų mokymo, švietimo ir informavimo sutartis ir sutartis, kurių vykdymo kontrolę atlieka Struktūriniai padaliniai pagal kompetenciją) kontroliuoja Aplinkos apsaugos departamento direktoriaus įgalioti darbuotojai. Už patikrinimų organizavimą atsakingas Aplinkos apsaugos departamento direktorius;“;

3.4. pakeičiu 19.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.3. sutarties vykdytojui pateikus ataskaitą (-as) Aplinkos apsaugos departamentui, šis per sutartyje numatytą laikotarpį atlieka patikrinimą (-us);“;

3.5. pakeičiu 19.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

19.4. patikrinimo rezultatai įforminami patikrinimo aktu, kuriame turi būti pateikiami šie duomenys: tikrintos įmonės rekvizitai, pagal prekių arba paslaugų pirkimo sutartį privalomi įvykdyti įsipareigojimai ir išvados apie sutartinių įsipareigojimų įvykdymą, nurodant, ar numatyti vykdyti įsipareigojimai buvo įgyvendinti (tuo atveju, jei įvykdyti ne visi sutartyje numatyti įsipareigojimai, nurodyti neįvykdytų įsipareigojimų apimtis);“;

3.6. pakeičiu 39 punktą ir jį išdėstau taip:

39. Projekto įgyvendinimo išlaidos apmokamos dotacijų teikimo sutartyje nustatyta tvarka po to, kai Aplinkos apsaugos departamentas atlieka savivaldybės Atliekų tvarkymo programos lėšų panaudojimo pagal dotacijų teikimo sutartį ataskaitos patikrinimą.“;

3.7. pakeičiu 40.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.1. savivaldybės, su kuriomis buvo sudarytos dotacijų teikimo sutartys, dotacijų teikimo sutartyse numatyta tvarka pateikia savivaldybės administracijos direktoriaus (-ės) pasirašytą ataskaitą ir dotacijos teikimo sutartį Aplinkos apsaugos departamentui;“;

3.8. pakeičiu 40.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.2. Aplinkos apsaugos departamentas ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo savivaldybių pateiktų ataskaitų dienos patikrina pateiktas ataskaitas ir patikrinimo rezultatus pateikia Atsakingai institucijai;“;

3.9. pakeičiu 40.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

40.3. dotacijų teikimo sutarčių vykdymo patikrinimą atlieka Aplinkos apsaugos departamento direktoriaus įgalioti darbuotojai;“;

3.10. pakeičiu 40.8 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

40.8. atlikdamas savivaldybių pateiktų ataskaitų patikrinimą (-us), Aplinkos apsaugos departamentas įvertina:“;

3.11. pakeičiu 70 punktą ir jį išdėstau taip:

70. Atsakinga institucija ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo sprendimo skirti finansavimą priėmimo parengia subsidijų teikimo sutarties projektą ir paštu arba tiesiogiai pateikia 2 sutarties egzempliorius pareiškėjui pasirašyti. Pareiškėjas turi pasirašyti subsidijų teikimo sutartį per 10 darbo dienų nuo sutarties projekto gavimo dienos ir grąžinti Atsakingai institucijai, to nepadarius, laikoma, kad pareiškėjas finansavimo atsisako ir sprendimas skirti finansavimą projektui netenka galios. Pasirašius subsidijų teikimo sutartį, Atsakinga institucija elektroniniu paštu ar raštu informuoja Aplinkos ministeriją ir Aplinkos apsaugos departamentą apie sutarties pasirašymą.“;

3.12. pakeičiu 83.1.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

83.1.3. galutinio įgyvendinimo etapas – pareiškėjui Atsakingai institucijai ir Aplinkos apsaugos departamentui pateikus pirmųjų 12 mėnesių įrenginių, kurių įsigijimui skirta parama, eksploatacijos rezultatus apie faktiškai pasiektus projekto aplinkosaugos rodiklius (pateikus mokėjimo prašymą mokėti Antrąją subsidijos dalį ir galutinio įgyvendinimo ataskaitą, šią ataskaitą pagrindžiančius dokumentus), Aplinkos apsaugos departamento atstovas atlieka projekto galutinio įgyvendinimo patikrą vietoje. Šio etapo tikslas yra vertinti pareiškėjo įrenginių, kurių įsigijimui skirta subsidija, pirmų 12 mėnesių eksploatacijos rezultatus ir projekto aplinkosaugos rodiklių įgyvendinimą;“;

3.13. pakeičiu 83.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

83.3. Aplinkos apsaugos departamentas per 20 kalendorinių dienų nuo pareiškėjo pateiktų įrenginių, kurių įsigijimui skirta parama, eksploatacijos rezultatų apie faktiškai pasiektus projekto aplinkosaugos rodiklius dienos patikrina pateiktas ataskaitas ir patikrina Programos lėšomis įgyvendintus objektus vietoje;“;

3.14. pakeičiu 83.6 papunktį ir jį išdėstau taip:

83.6. atlikdami pareiškėjų pateiktų metinių rodiklių vykdymo ataskaitų patikrinimą (-us), Aplinkos apsaugos departamentas įvertina:“;

3.15. pakeičiu 83.8 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

83.8. Atsakingos institucijos vadovas, atsižvelgdamas į Aplinkos apsaugos departamento patikrinimų rezultatus (galutinio įgyvenimo etape), Atsakingos institucijos darbuotojo ataskaitas, tvirtina projekto techninio įgyvendinimo ir projekto galutinio įgyvendinimo ataskaitą pagal Atsakingos institucijos patvirtintą formą arba suformuluoja nurodymus neatitikimams pašalinti ir nustato terminą, ne trumpesnį negu 5 darbo dienos ir ne ilgesnį nei 20 darbo dienų, per kurį šie nurodymai turi būti įgyvendinti;“;

3.16. pakeičiu 89 punktą ir jį išdėstau taip:

89. Atsakinga institucija teikia metodinę pagalbą Aplinkos apsaugos departamentui projektų kontrolės klausimais subsidijų teikimo ūkio subjektams atveju.“.

3.17. pakeičiu 4 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Vidaus reikalų ministras,

pavaduojantis aplinkos ministrą                                                                               Eimutis Misiūnas


 

Atliekų tvarkymo programos lėšų

naudojimo tvarkos aprašo

4 priedas

 

(Paraiškos atliekų tvarkymo programos lėšomis finansuojamam projektui teikiant subsidijas ūkio subjektams forma)

 

APLINKOS PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪRA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PARAIŠKA ATLIEKŲ TVARKYMO

 

PROGRAMOS LĖŠOMIS FINANSUOJAMAM PROJEKTUI

 

TEIKIANT SUBSIDIJAS ŪKIO SUBJEKTAMS

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Registracijos APVA Nr.

 

 

(pildo APVA)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.   PROJEKTAS

 

1.1 PROJEKTO PAVADINIMAS

 

 

 

1.2 PROJEKTO DIEGIMO VIETA (Adresas (gatvė, miestas))

 

 

 

 

 

1.3 PROJEKTO ĮGYVENDINIMO TRUKMĖ (mėnesiai)

 

 

 

 

 

2.   PROJEKTĄ TEIKIA (pareiškėjo duomenys)

 

 

 

 

2.1 Pareiškėjo įmonės pavadinimas ir kodas, juridinė forma:

 

 

 

2.2 Veikla, veiklos kodas pagal ekonominės veiklos rūšių klasifikatorių (EVRK):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3 Buveinės adresas:

 

 

 

2.4 Telefonai (su kodais):

 

 

 

2.5 Faksai (su kodais):

 

 

 

2.6 Asmuo, įgaliotas ryšiams su APVA (pavardė, pareigos, telefonas, el. paštas):

 

 

 

2.7 Įmonės savininkai, pagrindiniai akcininkai ir/arba steigėjai:

 

2.8 Su Pareiškėju susijusios įmonės (pagal „vienos įmonės“ apibrėžimą1, nurodytą 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos Reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir  108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai 2 str.) (susijusių įmonių pavadinimai ir kodai):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.9 Pareiškėjo metinė apyvarta arba metinis biudžetas per paskutinius audituotus finansinius metus, jeigu pareiškėjas yra valstybės arba savivaldybės įstaiga:

 

 

 

2.10 Darbuotojų skaičius:

 

 

 

2.11 Pareiškėjo įmonės įkūrimo data:

 

1 - viena įmonė turi kitos įmonės akcininkų arba narių balsų daugumą;

 

- viena įmonė turi teisę paskirti arba atleisti daugumą kitos įmonės administracijos, valdymo arba priežiūros organo narių;

 

- pagal sutartį arba vadovaujantis steigimo sutarties ar įstatų nuostatais vienai įmonei suteikiama teisė daryti kitai įmonei lemiamą įtaką;

 

- viena įmonė, būdama kitos įmonės akcininkė arba narė, vadovaudamasi su tos įmonės kitais akcininkais ar nariais sudaryta sutartimi, viena kontroliuoja tos kitos įmonės akcininkų arba narių balsavimo teisių daugumą.

 

 


 

2.12 Įmonėje gaminama produkcija ir gamybos apimtys 20__ metais:

 

 

Gaminys, žaliava

 

Mato vienetai t/m., vnt./m.

 

Iki įdiegimo1

 

Po įdiegimo2

 

Pokytis (Po įdiegimo2 - Iki įdiegimo1)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 Pateikiami esamos gamybos linijos, kurią aptarnauja esami įrenginiai, faktiniai kiekiai (ne projektinis pajėgumas), duomenų šaltinis – buhalterinės apskaitos dokumentai ar kt.

 

2 Pateikiami planuojamos gamybos linijos, kurią aptarnaus esami įrenginiai, realūs kiekiai (ne projektinis pajėgumas), duomenų šaltinis – techninis projektas, verslo planas ar kt.

 

 

 

3. PROJEKTO TIPAS (Pažymėkite tinkančius apibūdinimus)

 

 

 

 

Pagal tvarkomų atliekų pavojingumą:

 

 

Pavojingųjų atliekų tvarkymas                               

Nepavojingųjų atliekų tvarkymas                           

 

 

 

 

 

 

 

 

Pagal atliekų tvarkymo veiklas:

 

(Veiklos kodas*)

Atliekų šalinimas (D)                                                   

 

 

Atliekų naudojimas (R)                                                 □

 

 

Kitos atliekų tvarkymo veiklos (S)                               

 

 

 

 

 

 

* Konkretus veiklos kodas, nurodytas Atliekų tvarkymo taisyklių 4 priede

 

 

 

4. VISUOMENINĖ PROJEKTO REIKŠMĖ

 

 

 

 

4.1. projekto atitikimas Valstybiniam atliekų tvarkymo planui, regioniniams ar savivaldybių atliekų tvarkymo planams, kitiems nacionaliniams strateginiams dokumentams ir pan.

 

 

 

 

 

 

 

5. PROJEKTO APRAŠYMAS

 

 

 

5.1 DUOMENYS APIE ESAMĄ TECHNOLOGIJĄ, ĮRENGINĮ (Į KURĮ NUMATOMA INVESTUOTI)

 

 

5.1.1 Informacija apie pareiškėjo veiklą bei jos apimtis ir aiškus priemonės/įrenginio, technologijos aprašymas (eksploatacijos pradžia, dabartinė būklė, efektyvumas, veikimo principas, susidarantis ir/arba sutvarkomas atliekų kiekis). Pokyčių, susijusių su taršos mažinimu, būtinumo pagrindimas (kas negerai, ką ir kodėl reikia keisti).

 

 

 

 

 

 

 

5.1.2 Pagrindiniai technologiniai parametrai (projektiniai, faktiniai).

 

 

 

 

 

 

 

5.1.3 Esami atliekų kiekio apskaitos būdai, priemonės bei tvarka

 

 

 

 


 

 

5.2 DUOMENYS APIE PLANUOJAMĄ DIEGTI ĮRENGINĮ

 

 

5.2.1 Galimi sprendimai (ne mažiau 3 alternatyvų (priemonių, technologijų arba kt.), susiję su taršos mažinimu, jų aprašymas, analizė bei pasirinktos alternatyvos pagrindimas. Aiškus visų1 diegiamų priemonių/įrenginių, technologijos (pagal technologinę schemą2) aprašymas, paskirtis, veikimo principas, siekiama nauda ir planuojamų pasiekti aplinkos apsaugos rodiklių skaičiavimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.2 Pagrindiniai diegiamos įrangos technologiniai projektiniai parametrai (našumas - m3/h, vnt./h, t/h ar kt. ir m3/m., vnt./m., t/m. ar kt.) ir jų planuojamas panaudojimas3 (proc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.3 Projekto nauda aplinkai ir visuomenei, realus aplinkosauginis efektas

 

 

 

1 – Pažymėtina, kad tik šiame punkte nurodyti ir į 7 lentelę įtraukti įrenginiai ir jų priedai gali būti finansuojami APVA programos lėšomis.

 

2 – Su paraiška pateikiama planuojamų diegti įrenginių technologinė schema.

 

3 – Per pirmuosius ir antruosius metus nuo įrangos, susijusios su atliekų prevencijos arba atliekų tvarkymo projektais, paleidimo turi būti pasiekiamos atliekų tvarkymo apimtys, siekiančios atitinkamai ne mažiau kaip 50 ir 70 proc. projektinių atliekų tvarkymo pajėgumų.

 

 

 

6. TIESIOGINIS POVEIKIS APLINKAI

 

Pildomos tik tos žemiau pateiktos lentelės ir jų skiltys, kurios yra tinkamos nagrinėjamam projektui. Šiame punkte pateikti duomenys apie esamą poveikį aplinkai turi būti pagrįsti pridedamais įmonės TIPK/Taršos leidimais, PAV dokumentais, taršos šaltinių inventorizacijos ataskaitomis, kitais dokumentais arba teoriniais skaičiavimais pateikiamais prieduose.

 

 

 

6.1 VANDENS, ENERGIJOS, KURO, ŽALIAVŲ IR PAGALBINIŲ MEDŽIAGŲ VARTOJIMAS1

 

 

 

 

Pavadinimas

 

Matavimo vienetai

 

Vartojimas (V), vnt./metus

 

Pokytis (S), vnt./metus

 

Viki

 

Vpo

 

S= Viki–Vpo

 

Žaliavos:

 

t

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Papildomos medžiagos:

 

t

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šaltas vanduo

 

m3

 

 

 

 

 

 

 

Elektra

 

kWh

 

 

 

 

 

 

 

Šilumos energija

 

kWh

 

 

 

 

 

 

 

Kuras:

 

t arba Nm3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1Lentelė pildoma tik analizuojamam  procesui, nurodant šiame procese naudojamų žaliavų bei energijos sąnaudas iki projekto įdiegimo ir įdiegus projektą. Jeigu projekte yra lentelėje nepaminėtas srautas, papildykite lentelę.


 

 

6.2 ATLIEKŲ TVARKYMO METU SUSIDARANČIOS ATLIEKOS

 

 

 

Atliekos1

 

 

 

Kiekis (K), t/metus

 

Pokytis (S), t/metus

 

Kiki2

 

Kpo 1 metų3

 

Kpo 2 metų3

 

S1= Kpo 1 metų –Kiki

 

S2= Kpo 2 metų –Kiki

 

Nepavojingosios atliekos (pavadinimas ir kodas):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavojingosios atliekos (pavadinimas ir kodas):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

∑S=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.3 ATLIEKŲ SUTVARKYMAS                 

 

 

 

Atliekos1

 

 

 

Kiekis (K), t/metus

 

Pokytis (S), t/metus

 

Kiki2

 

Kpo 1 metų3

 

Kpo 2 metų3

 

S1= Kpo 1 metų –Kiki

 

S2= Kpo 2 metų –Kiki

 

Nepavojingosios atliekos (pavadinimas ir kodas):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pavojingosios atliekos (pavadinimas ir kodas):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

∑S=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 – Nurodomos tik su projektu susijusios atliekos, kurių pavadinimas bei kodai nurodomi vadovaujantis Atliekų tvarkymo taisyklėmis, patvirtintomis Aplinkos ministro 1999 m. liepos 14 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl atliekų tvarkymo taisyklių patvirtinimo“;

 

2 – Atliekų kiekis iki projekto diegimo (Kiki) nurodomas vadovaujantis TIPK/Taršos leidimu, metine atliekų apskaitos ataskaita arba pridedamais skaičiavimais, pagrįstais medžiagų balanso principu;

 

3 – Atliekų kiekis po projekto diegimo (Kpo) nurodomas vadovaujantis pridedamais skaičiavimais, pagrįstais medžiagų balanso principu.

 

Pastaba. Per pirmuosius metus (12 mėn.) nuo įrangos paleidimo turi būti pasiekiama atliekų tvarkymo apimtis, siekianti ne mažiau kaip 50 proc., per antruosius (12 mėn.) ‒ ne mažiau kaip 70 proc. projektinių atliekų tvarkymo pajėgumų.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


7. PROJEKTO IŠLAIDŲ PAGRINDIMAS

 

 

 

 

 

 

 

Vykdomi ir planuojami darbai ir/ar paslaugos, planuojama įsigyti arba įsigyta įranga

Lėšų poreikis (Eur)

 

Tinkamos finansuoti lėšos (Eur)

 

 

Netinkamos finansuoti lėšos (Eur)

Išlaidas pagrindžiantys dokumentai:

su tiekėjais ir/arba rangovais sudarytų sutarčių (jeigu pirkimai atlikti) arba tiekėjų ir/arba rangovų apklausos metu gautų komercinių pasiūlymų datos bei numeriai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO (be PVM):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-

 

PVM*:

 

 

 

-

 

-

 

IŠ VISO (su PVM):

 

 

 

-

 

 

 

PRAŠOMA SUBSIDIJA**

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Jeigu PVM netaikomas, eilutė nepildoma, o po lentele nurodomos PVM netaikymo priežastys.

 

** Maksimali subsidijos suma vienam pareiškėjui yra 200 000 eurų, tačiau subsidijos dydis projektui negali viršyti 80 (aštuoniasdešimt) procentų visų tinkamų finansuoti išlaidų.

 

 

 

 

 

 

 


 

8. FINANSINIAI DUOMENYS

 

 

BENDRA PROJEKTO VERTĖ (SU PVM), EUR

 

 

 

TAME TARPE:

 

a)   Atliekų tvarkymo programos lėšos

 

 

 

b) banko paskola

 

 

 

c) nuosavos lėšos

 

 

 

d) kiti finansavimo šaltiniai (įrašyti)

 

 

 

 

 

9. SU PARAIŠKA PRIVALOMI PATEIKTI PRIEDAI:

 

 

 

1. Įgaliojimas pasirašyti paraišką Atliekų tvarkymo programos lėšomis finansuojamam projektui teikiant subsidijas ūkio subjektams (toliau – Paraiška) ir Pareiškėjo deklaraciją (jei Paraiška pasirašyta ne Pareiškėjo vadovo).

 

2. Pareiškėjo teisės į žemės ar (ir) pastatų disponavimą, valdymą, naudojimą, kurie tiesiogiai susiję su projektu, patvirtinančių dokumentų kopijos.

 

3. Finansavimo šaltinius pagrindžiančių dokumentų kopijos:

 

3.1. kredito įstaigos pažyma ar sutartis apie suteikiamą paskolą;

 

3.2. sprendimas, patvirtintas juridinio asmens atitinkamo valdymo organo ar asmens (asmenų grupės), turinčio (turinčios) teisę priimti tokius sprendimus, kuriuo nutarta projekto įgyvendinimui skirti tam tikrą lėšų sumą, ir informacija apie lėšų šaltinį (kredito įstaigos sąskaitos (-ų) išrašas ar kredito įstaigos pažyma apie Pareiškėjo turimas lėšas, numatomos pajamos, pelnas, nepaskirstyti rezervai).

 

4. Dokumentų, įrodančių, kad investicinio projekto įrangos ar paslaugų teikėjai pasirinkti vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu arba Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2010 m. rugsėjo 14 d. įsakymu Nr. D1-762 „Dėl Ūkio subjektų, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašas) (pirkimų skelbimas ar pirkėjų apklausos dokumentai, rangovų ar tiekėjų pasiūlymai (įskaitant techninę specifikaciją), rangovų ar tiekėjų pasirinkimo protokolai), kopijos (jei pirkimas atliktas).

 

5. Sutarčių su būsimais rangovais ir/ar tiekėjais dėl įrangos tiekimo ir jos montavimo ir sutartis pagrindžiančių sąmatų kopijos (jei pirkimas atliktas).

 

6. Planuojamų pirkimų, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu arba Pirkimų vykdymo ir priežiūros tvarkos aprašu, atlikimo grafikas (jei pirkimas nėra atliktas).

 

7. Investicinio projekto įrangos, jos montavimo ir kitų darbų bei paslaugų kainos pagrindimo dokumentai (3 tiekėjų kainų apklausos dokumentai, tiekėjų pasiūlymai ir kt.) (jei pirkimas nėra atliktas).

 

8. Sutarčių, ketinimo protokolų ar kitų dokumentų, pagrindžiančių planuojamą gauti atliekų kiekį, kopijos.

 

9. Sutarčių, ketinimo protokolų ar kitų dokumentų, pagrindžiančių numatomą sutvarkyti atliekų kiekį, jei teikiamos atliekų tvarkymo paslaugos, kopijos.

 

10. Sutarčių ar ketinimų protokolų dėl būsimo produkto realizacijos kiekio kopijos.

 

11. Pareiškėjo paskutiniųjų dvejų metų patvirtintos metinės finansinės atskaitomybės dokumentų (balansas, pelno (nuostolio) ataskaita) kopijos.

 

12. Vykdomos veiklos Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės arba Taršos leidimo (toliau – Leidimas) ir planuojamos veiklos Leidimo (jei jis yra gautas) su priedais kopijos, jei pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2013 m. liepos 15 d. įsakymą Nr. D1-528 „Dėl Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimų išdavimo, atnaujinimo ir panaikinimo taisyklių patvirtinimo“ arba pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2014 m. kovo 6 d. įsakymą Nr. D1-259 „Dėl taršos leidimų išdavimo, pakeitimo ir galiojimo panaikinimo taisyklių patvirtinimo“ toks Leidimas yra privalomas, arba Pareiškėjo pasirašytas raštas, kuriame paaiškinama (nurodant teisės aktus ir priežastis), kad toks Leidimas neprivalomas. Jeigu Leidimas projektu planuojamai veiklai yra privalomas, tačiau nėra gautas/pakeistas, Leidimo pateikimo terminai nurodomi prie paraiškos pridedamame pareiškėjo rašte (jei taikoma).

 

13. Reikalingų leidimų (pvz., statybai ar kt.) kopijos (jei jie gauti) arba Pareiškėjo pasirašytas raštas, kuriame paaiškinama (nurodant teisės aktus), kad tokie leidimai neprivalomi.

 

14. Poveikio aplinkai vertinimo ataskaita ir sprendimas dėl veiklos galimumo, kai poveikio aplinkai vertinimas privalomas arba Pareiškėjo pasirašytas raštas, kuriame paaiškinama (nurodant teisės aktus ir priežastis), kad Poveikio aplinkai vertinimas ar Poveikio aplinkai vertinimo atranka neprivalomi (vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu).

 

15. Principinė technologinė schema, kurioje būtų išskirta (pažymėta) diegiama įranga (pvz.: atskiros valymo įrenginių grandys, valdymo skydas, debitomatis ir kiti priklausiniai), tiesiogiai susijusi su projektu.

 

16. Techninis projektas, pasirašytas Statytojo (užsakovo) bei projekto vadovo. Jeigu techninio projekto rengti neprivaloma, pateikiamas tai paaiškinantis (nurodant teisės aktus, priežastis) pareiškėjo raštas. Jeigu techninis projektas planuojamas rengti pagal Rangos sutartį kartu su statybos darbais ir jų pirkimas nėra pradėtas arba baigtas, techninio projekto parengimo terminai nurodomi prie paraiškos pridedamame pareiškėjo rašte (jei taikoma).

 

17. Atliekų tvarkymo apskaitos metinės ataskaitos (praėjusių metų) kopija arba Pareiškėjo pasirašytas raštas, kuriame paaiškinama (nurodant teisės aktus ir priežastis), kad ši ataskaita neprivaloma.

 

18. Pavojingų atliekų tvarkymo licencijos kopija (pavojingųjų atliekų tvarkymo atveju).

 

19. Įrangos ir transporto gamintojo ar jo įgalioto atstovo pažyma, kurioje pateikiama informacija apie naudotos įrangos ar transporto techninius parametrus (pažyma teikiama, jei Pareiškėjas planuoja įsigyti naudotą įrangą ar transportą).

 

20. Kiti dokumentai, nurodyti Aplinkos projektų valdymo agentūros kvietime teikti paraiškas pagal Atliekų tvarkymo programą.

 

Pastabos:

 

1. Visi priedai turi būti sunumeruoti ir, jei teikiamas popierinis variantas, susegti į segtuvus. Priedai pateikiami su priedų sąrašu. Jei prieduose esantis dokumentas pateiktas užsienio kalba, prie jo turi būti pridėtas šio dokumento vertimas į lietuvių kalbą. Jeigu prieduose pateikti ne originalūs dokumentai, o jų kopijos, jos turi būti teikiamos su kopijos tikrumo žyma, t. y. turi atitikti Lietuvos Respublikos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymą Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“.

 

2. Leidimus, kurie negali būti pateikti kartu su Paraiška, privaloma pateikti iki subsidijų teikimo sutarties pasirašymo arba kitu sutartyje nurodytu laiku.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(pareiškėjo įmonės vadovo arba jo įgalioto (vardas pavardė) (parašas)

 

asmens pareigų pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(data) (A.V.)

 

 

part_0262c0aa70ac4ed5bc00cc39fa97ed06_end