LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2011 M. LIEPOS 29 D. ĮSAKYMO NR. 3-461 „DĖL JŪRŲ LAIVŲ AVARIJŲ IR INCIDENTŲ KLASIFIKAVIMO IR PRANEŠIMŲ APIE JŪRŲ LAIVŲ AVARIJAS IR INCIDENTUS TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2016 m. rugsėjo 16 d. Nr. 3-305(1.5 E)

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Jūrų laivų avarijų ir incidentų klasifikavimo ir pranešimų apie jūrų laivų avarijas ir incidentus teikimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2011 m. liepos 29 d. įsakymu Nr. 3-461 „Dėl Jūrų laivų avarijų ir incidentų klasifikavimo ir pranešimų apie jūrų laivų avarijas ir incidentus teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 4 punktą ir jį išdėstau taip:

4. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Tarptautinės jūrų organizacijos Jūrų laivų ir incidentų tyrimo kodekse (2008 m. gegužės 16 d. Tarptautinės jūrų organizacijos Jūrų saugos komiteto rezoliucija 255(84) patvirtinto Jūrų laivų avarijų ir incidentų tyrimo kodekso naujausia redakcija), Lietuvos Respublikos saugios laivybos įstatyme, Lietuvos Respublikos prekybinės laivybos įstatyme, Lietuvos Respublikos Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatyme ir 2014 m. lapkričio 18 d. Tarptautinės jūrų organizacijos Jūrų saugumo komiteto ir Jūrų aplinkos apsaugos komiteto aplinkraštyje MSC-MEPC.3/Circ.4/Rev.1.“

2.   Pakeičiu 5.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

5.1. Labai sunki avarija – jūrų laivo avarija, kurios metu įvyko laivo žūtis, dingo, žuvo žmogus arba buvo labai užteršta aplinka.“

3.   Pakeičiu 5.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

5.2. Sunki avarija – jūrų laivo avarija, kuri neklasifikuojama kaip labai sunki avarija, kurios metu jūrų laive įvyko gaisras, sprogimas, laivas susidūrė su kitu laivu, laivas užplaukė ant seklumos, atsitrenkė į kitą objektą, patyrė apgadinimų dėl blogų meteorologinių sąlygų, patyrė laivo korpuso pažeidimų dėl susidūrimo su ledais, atsirado laivo korpuso įtrūkimų ar numanomų laivo korpuso apgadinimų ir dėl to jūrų laive atsirado tokių konstrukcinių apgadinimų (laivo korpuso povandeninės dalies pramuša, laivo pagrindinių variklių gedimas ar  sulūžimas, didelis antstato apgadinimas ir panašiai), dėl kurių jūrų laivas prarado savo jūrines savybes ir laivą būtina vilkti arba reikalinga pagalba iš kranto, arba buvo užteršta aplinka ir laivą būtina vilkti arba reikalinga pagalba iš kranto.“

 

 

 

Susisiekimo ministras                                                                         Rimantas Sinkevičius