LIETUVOS KINO CENTRO PRIE KULTŪROS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

įsakymas

DĖL filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų

audito dokumentų formų patvirtinimo

 

2018 m. spalio 25 d. Nr. V-98

Vilnius

 

Vadovaudamasis Filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų valstybinio finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2016 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. ĮV-248 „Dėl filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų valstybinio finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (2018 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. ĮV-396 redakcija), 111 punktu:

1. T v i r t i n u pridedamas:

1.1. Audito paslaugų techninę užduotį dėl valstybės biudžeto lėšų panaudojimo filmo parengiamųjų ar gamybos darbų projektui;

1.2. Nepriklausomo auditoriaus išvados formą.

2. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lietuvos kino centro prie Kultūros ministerijos direktoriaus 2016 m. spalio 25 d. įsakymą Nr. V-39 „Dėl kino projektų audito dokumentų formų patvirtinimo“.

 

 

 

Direktorius                                                                                          Rolandas Kvietkauskas

 

 

 

 

SUDERINTA

Lietuvos auditorių rūmų

2018 m. spalio 24 d. raštu Nr. 1.9-S1316

 

PATVIRTINTA

Lietuvos kino centro prie

Kultūros ministerijos direktoriaus

2018 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. V-98

 

 

AUDITO PASLAUGŲ TECHNINĖ UŽDUOTIS DĖL valstybės biudžeto lėšų panaudojimo filmo parengiamųjų ar gamybos darbų projektui

 

1. Techninė užduotis yra skirta filmų parengiamųjų ar gamybos darbų projekto (toliau – Projektas) įgyvendinimo faktinių išlaidų ataskaitos, auditui (toliau – Tikrinimui) atlikti.

 

2. Tikrinimas turi būti atliekamas pagal šią techninę užduotį vadovaujantis Filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų valstybinio finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2016 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. ĮV- 248 (2018 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. ĮV-396 redakcija) (toliau – Taisyklės), Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktais, Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtintais tarptautiniais audito standartais, ir laikantis Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtinto Buhalterių profesionalų etikos kodekso nuostatų.

 

3Tikrinimą gali atlikti tik Lietuvos Respublikos audito įstatymo nustatyta tvarka į audito įmonių sąrašą įrašyta audito įmonė (toliau – Tikrintojas).

 

4. Tikrintojas turi būti nepriklausomas nuo tikrinamo Projekto vykdytojo laikantis Tarptautinės buhalterių federacijos Buhalterių profesionalų etikos kodekse išdėstytų nepriklausomumo reikalavimų.

 

5. Tikrintojas įsipareigoja užtikrinti savo darbo dokumentų, iš Projekto vykdytojo gautų dokumentų (ar jų kopijų) ir informacijos konfidencialumą bei apsaugą.

 

6. Tikrintojas, vykdydamas valstybės biudžeto lėšų, kurias skyrė Lietuvos kino centras prie Kultūros ministerijos (toliau – LKC) Projektui, panaudojimo atitikimą Projekto sutarties, jos priedų ir papildymų sąlygoms, Taisyklėms, Lietuvos Respublikoje galiojantiems teisės aktams, reglamentuojantiems buhalterinę apskaitą, turi tinkamai atlikti Projekto išlaidų teisėtumo ir panaudojimo tinkamumo, kurio metu turi būti patikrinta ar:

 

6.1. Visos ūkinės ir finansinės operacijos, susijusios su Projekto išlaidomis, yra užregistruotos Projekto vykdytojo apskaitoje, Projektui skirtose buhalterinės apskaitos sąskaitose,ar apskaita tvarkoma tinkamai, laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą.

 

6.2. Projekto apskaita vedama atskirai bendroje organizacijos apskaitoje ir Projekto išlaidos gali būti lengvai identifikuotos (priskirtos konkrečiam projektui, dokumentuose nurodant projekto pavadinimą);

 

6.3. Finansuojamos tik tinkamos Projekto išlaidos, įvardintos Taisyklių 69 punkte.

 

6.4. Nefinansuojamos netinkamos finansuoti išlaidos, įvardintos Taisyklių 82 punkte.

 

6.5. Skiriant finansavimą komandiruotėms ir piniginėms kompensacijoms, lėšų dydis buvo nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu   Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo“.

 

6.6. LKC finansuojamos filmo gamybos projekto administracinės išlaidos neviršija 7 proc. LKC finansuojamų tinkamų Projekto išlaidų bendros sumos.

 

6.7. LKC finansuojamos filmo vystymo darbų projekto administracinės išlaidos neviršija 5 proc. LKC finansuojamų tinkamų Projekto išlaidų bendros sumos.

 

6.8. LKC finansuojamos Projekto nenumatytos išlaidos, išskyrus animacinių filmų gamybos projektus, neviršija 7 proc. LKC finansuojamų tinkamų Projekto išlaidų bendros sumos.

 

6.9. LKC finansuojamos animacinio filmo gamybos projekto nenumatytos išlaidos neviršija 15 proc. LKC finansuojamų tinkamų Projekto išlaidų bendros sumos.

 

6.10. Prodiuserio atlygis neviršija 8 proc. LKC finansuojamų tinkamų išlaidų bendros sumos. Iš LKC skirtų lėšų apmokėtas tik vieno prodiuserio honoraras.

 

6.11. Režisieriaus (-ių) atlygis neviršija 8 proc. LKC finansuojamų tinkamų Projekto išlaidų bendros sumos, išskyrus atvejus, kai bendras režisieriaus (-ių) atlygis projekte nesiekia 10 000 eurų.

 

6.12. LKC finansuojamos Projekto finansinės išlaidos neviršija 5 proc. LKC finansuojamų tinkamų Projekto išlaidų bendros sumos.

 

6.13. Filmo parengiamųjų darbų projekte scenarijaus išlaidos neviršija 6000 Eur, o scenarijaus išlaidos filmo gamybos projekte neviršija 3 proc. LKC finansuojamų tinkamų projekto išlaidų bendros sumos.

 

6.14. Projekto vykdytojas, kuris yra perkančioji organizacija, perkant prekes ir paslaugas už valstybės biudžeto lėšas, taikė viešųjų pirkimų procedūras.

 

6.15. Filmo parengiamųjų ar gamybos darbų projekto vykdymo metu atsiskaitymai grynaisiais pinigais neviršija 10 procentų projektui skirtų LKC lėšų.

 

6.16. Projekto vykdytojas lėšas panaudojo tik pagal sąmatoje nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius išlaidų straipsnius ir eilutes, įvertintus pinigine išraiška.

 

6.17. Įgyvendinant Projektą lėšų skirtumas (nukrypimas) tarp sąmatos straipsniui LKC skirtų ir planuojamų naudoti lėšų neviršija 20 procentų (išskyrus, kai viršijanti suma yra mažesnė, nei 100 eurų), į Projekto sąmatą nėra įtraukta nauja arba pašalinta esama išlaidų eilutė.

 

6.18. Visi Projekto sutarties ir jos priedų sąlygų pakeitimai, kurie buvo pateikti auditoriui, buvo suderinti su LKC (įskaitant ir filmo bendraautorių pakeitimą (-us).

 

6.19. Ne Lietuvos Respublikoje išleista iki 20 proc. filmo gamybos projektui skirto finansavimo (nurodyti tikslią sumą ir jo % išraišką), o mažumos bendros gamybos projektui skirtas finansavimas 100 proc. (jei išleista mažiau, nurodyti) išleistas Lietuvos Respublikoje.

 

7. Atlikęs Tikrinimą Tikrintojas parengia auditoriaus išvadą pagal tarptautinių audito standartų reikalavimus ir nustatytos formos Audito ataskaitą dėl valstybės biudžeto lėšų panaudojimo filmo parengiamųjų ar gamybos darbų projektui (1 priedas).

 

 

 

Audito paslaugų techninės užduoties dėl

valstybės biudžeto lėšų panaudojimo

filmo parengiamųjų ar gamybos darbų

projektui

1 priedas

 

Audito ataskaitA dėl valstybės biudžeto lėšų panaudojimo

FILMO PARENGIAMŲJŲ AR GAMYBOS DARBŲ projektui

 

I. ĮŽANGINĖ DALIS

 

____________________________________ pagal __________________ audito paslaugų sutartį

           (audito įmonės pavadinimas)                                              (sutarties data)                                                                                 

 

Nr. _________ (toliau – Audito sutartis) atliko valstybės biudžeto lėšų, kurias _____________________________________________(toliau – Projekto vykdytojas) projektui

                      (audituojamo subjekto pavadinimas)

 

_____________________________________________________________________ 

 

(filmo pavadinimas)

 

skyrė Lietuvos kino centras prie Kultūros ministerijos (toliau – LKC),

 

(toliau – Projektas), panaudojimo atitikimą, atsižvelgiant į Filmo parengiamųjų darbų, Filmo gamybos darbų ar Mažumos bendros filmo gamybos darbų projekto valstybinio finansavimo sutarties Nr. __________ [tinkamą sutarties formą pabraukti] su LKC (toliau – Projekto sutartis) sąlygas, Filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų valstybinio finansavimo taisykles, patvirtintas 2016 m. kovo 23 d. Lietuvos Respublikos kultūros ministro įsakymu Nr. ĮV- 248 (2018 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. ĮV-396 redakcija)  (toliau - Taisyklės), bei buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus dėl patirtų išlaidų pagrįstumo ir faktinio panaudojimo dalykų.

 

Auditas buvo atliekamas pagal Audito sutartį, pasirašytą tarp ____________________________________ ir Projekto vykdytojo.

(audito įmonės pavadinimas)

 

Audituojamas periodas: nuo  ________________________ iki _________________.

(periodo pradžios data) (periodo pabaigos data)

 

Auditas baigtas _________________.

 

(audito užbaigimo data)

 

Audito tikslas – pareikšti nuomonę apie valstybės biudžeto lėšų, kurias skyrė LKC Projekto vykdytojui Projektui, panaudojimo atitikimą Projekto sutarties, jos priedų ir papildymų sąlygoms, Taisyklėms, Lietuvos Respublikoje galiojantiems teisės aktams, reglamentuojantiems buhalterinę apskaitą. Projekto vykdytojas yra atsakingas už tai, kad skirtos lėšos būtų panaudotos tik pagal Projekto sutarties sąmatoje nurodytą paskirtį, t.y. pagal konkrečias sąmatos išlaidų eilutes ir išlaidų straipsnius, įvertintus pinigine išraiška.

Projekto vykdytojas Valstybės biudžeto lėšas, kurias skyrė LKC apskaito atskiroje sąskaitoje Nr. ____________________________ __________________ banke.

(banko sąskaitos Nr.)                              (banko pavadinimas)                   

 

Jei Projekto vykdytojas Valstybės biudžeto lėšas, kurias skyrė LKC apskaito ne atskiroje sąskaitoje, nurodomi bendri sąskaitos, kurioje apskaitomos lėšos, duomenys: sąskaitos Nr. ______________________________, bankas __________________, sąskaita
                                 (
banko sąskaitos Nr.)                                                   (banko pavadinimas)                     

 

priklauso ____________________________________________.

(banko sąskaitos savininko vardas, pavardė / pavadinimas)

 

 

 

Bendras filmo biudžetas yra ________________ EUR, (tai sudaro 100 %). Valstybės biudžeto lėšomis finansuojama __________________EUR (tai sudaro _______ %) Bendro filmo biudžeto.

 

 

 

Mes patvirtiname, kad [nurodyti audito įmonę] įmonė ir jos darbuotojai, atlikę aukščiau nurodytų ataskaitų auditą, yra nepriklausomi nuo Projekto vykdytojo pagal Tarptautinių buhalterių etikos standartų valdybos išleistą „Buhalterių profesionalų etikos kodeksą“ (toliau – TBESV kodeksas) ir Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymo reikalavimus, susijusius su auditu Lietuvos Respublikoje, ir laikėsi kitų etikos reikalavimų, susijusių su Lietuvos Respublikos finansinių ataskaitų audito įstatymu ir TBESV kodeksu.

 

 

II. AUDITO APIMTIS

Auditą atlikome vadovaudamiesi tarptautiniais audito standartais, patvirtintais Tarptautinės buhalterių federacijos, esama praktika, Audito sutarties nuostatomis ir Taisyklėmis.

Tarptautiniai audito standartai reikalauja, jog mes taip planuotume ir atliktume auditą, kad gautume pakankamą pagrindą tvirtinti, ar Projekto vykdytojas laikėsi Projekto sutartyje aptartų sąlygų, Taisyklių ir Lietuvos Respublikoje galiojančių teisės aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą.

Audito metu testais ir kontrolės procedūromis buvo ištirti įrodymai, patvirtinantys projekto įgyvendinimo faktinių išlaidų ataskaitoje pateiktas tinkamas valstybės biudžeto lėšomis finansuotas išlaidų sumas.

Auditoriaus išvada apima tik tas išlaidas, kurias Projekto vykdytojas patyrė vykdydamas Projektą, bet neapima Projekto vykdytojo pajamų ir išlaidų bei finansinių ataskaitų kaip visumos.

Mes patikrinome visus Projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, susijusius su valstybės biudžeto lėšų, kurias skyrė LKC Projekto vykdymui, panaudojimu.

III. PROJEKTO VYKDYTOJUI SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMAS

3.1. Projekto vykdytojui skirtų lėšų panaudojimo atskleidimas:

Projekto sutarties sąmatos išlaidų eilutės Nr.

Išlaidų pavadinimas (pagal Projekto sutarties sąmatoje nurodytus straipsnius ir eilutes)

Skirta lėšų suma, EUR

Projekto vykdytojo panaudotų lėšų suma, EUR

Nukrypimas nuo skirtos sumos

Audito metu nustatytas nepagrįstas lėšų panaudojimas, EUR*

 

Suma, EUR

 

Procentais

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

 

 

Jeigu audito metu nebuvo nustatyta netinkamai panaudotų lėšų:

Patikrinimui pateikti išlaidas pagrindžiantys dokumentai rodo, kad visos Projekto vykdytojo ataskaitos visais reikšmingais atžvilgiais yra parengtos pagal Sutarties sąlygas ir Taisykles bei tikrai ir teisingai parodo finansinius projekto rezultatus.

*Jeigu audito metu buvo nustatyta nepagrįstai panaudotų lėšų, pagrindžiama, kodėl, auditoriaus nuomone, jos panaudotos netinkamai, pagal kiekvieną išlaidų straipsnį ir eilutę.

3.2. Audito metu nustatytas nepagrįstas lėšų panaudojimas:

Projekto sutarties sąmatos išlaidų eilutės Nr.

Išlaidų pavadinimas (pagal Projekto sutarties sąmatoje nurodytus straipsnius ir eilutes)

Audito metu nustatytas nepagrįstas lėšų panaudojimas

Komentaras**

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

**Šioje skiltyje įrašoma, kokio pagrindžiančio dokumento trūksta, ir kiti neatitikimai, dėl kurių išlaidos pripažintos netinkamomis.

 

IV. VIEŠIEJI PIRKIMAI

Projekto vykdytojas, kuris yra perkančioji organizacija, perkant prekes ir paslaugas už valstybės biudžeto lėšas, taikė / netaikė viešųjų pirkimų procedūras.

Mes neatlikome jokių papildomų procedūrų dėl viešųjų pirkimų procedūrų tinkamumo ir atitikimo LR viešųjų pirkimų įstatymui įvertinimo.

 

 

V. AUDITORIAUS IŠVADOS MODIFIKAVIMO PRIEŽASČIŲ APRAŠYMAS

_____________________________ nepriklausomo auditoriaus išvadoje pareiškėme
(
nepriklausomo auditoriaus išvados data)

 

_____________________________ nuomonę apie valstybės biudžeto lėšų, kurias skyrė LKC
 (
nepriklausomo auditoriaus išvados tipas)

 

Projekto vykdytojo Projektui, panaudojimo atitikimą Projekto sutarties, jos priedų ir papildymų sąlygoms, Taisyklėms, Lietuvos Respublikoje galiojantiems teisės aktams, reglamentuojantiems buhalterinę apskaitą.


Jei nepriklausomo auditoriaus išvada buvo modifikuota, būtina nurodyti sąlyginės nuomonės, neigiamos nuomonės, atsisakymo pareikšti nuomonę bei dalyko pabrėžimo pastraipos atitinkamas priežastis ir jas plačiau aprašyti, negu pateikta nepriklausomo auditoriaus išvadoje.

 

 

VI. KITI TAISYKLĖSE IR PROJEKTO SUTARTYJE NUSTATYTI DALYKAI

 

 


Nurodomi kiti pastebėjimai dėl Filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų valstybinio finansavimo taisyklėse bei Projekto sutartyje nustatytų sąlygų laikymosi.

 

Data

 

Miestas, kuriame yra audito įmonės buveinė

 

Audito įmonės pavadinimas

 

Audito įmonės pažymėjimo Nr.

 

Auditą atlikusio auditoriaus vardas, pavardė ir parašas

 

Auditoriaus pažymėjimo Nr.

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos kino centro prie

Kultūros ministerijos direktoriaus

2018 m. spalio 25 d. įsakymu Nr. V-98

 

 

 

NEPRIKLAUSOMO AUDITORIAUS IŠVADA

 

 

 

[Adresatas]

 

 

Nuomonė

Mes atlikome [audituojamo subjekto pavadinimas] (toliau – Projekto vykdytojas) [projekto kategorija, nurodyta Projekto valstybinio finansavimo sutartyje] [projekto pavadinimas] (toliau – Projektas), kurio įgyvendinimo laikotarpis - nuo _______________ iki___________, toliau pateikiamos Projekto įgyvendinimo faktinių išlaidų ataskaitos (toliau – ataskaita), auditą. Projekto vykdytojas ataskaitą parengė pagal  [sutarties data] sutarties Nr. [sutarties nr.] ir jos priedų bei papildymų [nurodyti jų datą ir Nr.]  (toliau – Projekto sutartis), pasirašytų su Lietuvos kino centru prie Kultūros ministerijos, sąlygas ir Filmų parengiamųjų ir gamybos darbų projektų valstybinio finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2016 m. kovo 23 d. įsakymu Nr. ĮV-248 (2018 m. gegužės 8 d. įsakymo Nr. ĮV-396 redakcija) (toliau – Taisyklės).

Mūsų nuomone, Projekto vykdytojo ataskaita visais reikšmingais atžvilgiais yra parengta pagal Projekto sutarties ir jos priedų bei Taisyklių reikalavimus ir Lietuvos Respublikos buhalterinę apskaitą reglamentuojančius teisės aktus.

Nuomonės pagrindas

Auditą atlikome pagal tarptautinius audito standartus (TAS). Mūsų atsakomybė pagal šiuos standartus išsamiai apibūdinta šios išvados skyriuje „Auditoriaus atsakomybė už Projekto ataskaitos auditą“. Esame nepriklausomi nuo Projekto vykdytojo pagal etikos reikalavimus, kurie taikomi mūsų atliekamam Projekto ataskaitos auditui pagal Tarptautinių buhalterių etikos standartų valdybos išleistą Buhalterių profesionalų etikos kodeksą (toliau – TBESV kodeksas) ir Lietuvos Respublikos audito įstatymo reikalavimus, susijusius su auditu Lietuvos Respublikoje, ir įvykdėme kitus etikos reikalavimus, susijusius su šiais reikalavimais. Mes tikime, kad mūsų surinkti audito įrodymai yra pakankami ir tinkami auditoriaus nuomonei pagrįsti.

Dalyko pabrėžimas – apskaitos principas ir ataskaitų platinimo bei naudojimo apribojimas

Atkreipiame dėmesį, kad čia pateikta ataskaita yra parengta pagal Projekto sutarties ir jos priedų sąlygas bei Taisykles. Parengta ataskaita Projekto vykdytojas naudojasi, siekdamas pagrįsti, kad laikėsi aukščiau nurodytų Projekto sutarties ir jos priedų sąlygų bei Taisyklių reikalavimų. Todėl projekto įgyvendinimo faktinių išlaidų ataskaita gali būti netinkama naudoti kitais tikslais. Mūsų auditoriaus išvada bei kartu su ja pateikiama audito ataskaita yra skirtos tik Projekto vykdytojui ir Lietuvos kino centrui prie Kultūros ministerijos, todėl jos negali būti platinamos ir jų negali naudoti jokios kitos šalys. Dėl šio dalyko savo nuomonės nemodifikuojame.

Projekto vykdytojo atsakomybė už Projekto ataskaitą

Projekto vykdytojas atsako už Projekto išlaidų tinkamą apskaitą ir biudžeto lėšų panaudojimą bei Projekto ataskaitos parengimą pagal Projekto sutarties ir jos priedų sąlygas bei Taisyklių reikalavimus, ir tokią vidaus kontrolę, kokia, Projekto vykdytojo nuomone, yra būtina Projekto ataskaitai parengti be reikšmingų iškraipymų dėl apgaulės ar klaidos.

Už valdymą atsakingi asmenys privalo prižiūrėti Projekto vykdytojo rengiamos ataskaitos rengimo procesą.

Auditoriaus atsakomybė už Projekto ataskaitos auditą

 

Mūsų tikslas yra gauti pakankamą užtikrinimą dėl to, ar Projekto ataskaita nėra reikšmingai iškraipyta dėl apgaulės ar klaidos, ir išleisti auditoriaus išvadą, kurioje pateikiama mūsų nuomonė. Pakankamas užtikrinimas – tai aukšto lygio užtikrinimas, o ne garantija, kad reikšmingą iškraipymą, jeigu jis yra, visada galima nustatyti per auditą, kuris atliekamas pagal tarptautinius audito standartus. Iškraipymai, kurie gali atsirasti dėl apgaulės ar klaidos, laikomi reikšmingais, jeigu galima pagrįstai numatyti, kad atskirai ar kartu jie gali turėti didelės įtakos vartotojų ekonominiams sprendimams, priimamiems remiantis Projekto ataskaita.

Atlikdami auditą pagal tarptautinius audito standartus, viso Projekto audito metu priėmėme profesinius sprendimus ir laikėmės profesinio skepticizmo principo. Mes taip pat:

-nustatėme ir įvertinome Projekto ataskaitos reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės ar klaidos riziką, suplanavome ir atlikome audito procedūras kaip atsaką į tokią riziką ir surinkome pakankamų tinkamų audito įrodymų mūsų nuomonei pagrįsti. Reikšmingo iškraipymo dėl apgaulės neaptikimo rizika yra didesnė nei reikšmingo iškraipymo dėl klaidų neaptikimo rizika, nes apgaule gali būti sukčiavimas, klastojimas, tyčinis praleidimas, klaidingas aiškinimas arba vidaus kontrolių nepaisymas;

-supratome vidaus kontrolę, susijusią su Projekto ataskaitos auditu, kad galėtume suplanuoti konkrečiomis aplinkybėmis tinkamas audito procedūras, o ne tam, kad galėtume pareikšti nuomonę apie Projekto vykdytojo vidaus kontrolę;

-įvertinome taikomų apskaitos metodų tinkamumą ir Projekto vykdytojo vadovybės atliekamų apskaitinių įvertinimų ir jos atskleistos susijusios informacijos pagrįstumą;

-įvertinome bendrą Projekto ataskaitos pateikimą, struktūrą ir turinį, įskaitant atskleidimus, ir tai, ar Projekto ataskaitoje pateikti išlaidas pagrindžiantys sandoriai ir įvykiai taip, kad atitiktų teisingo pateikimo koncepciją.

Be visų kitų dalykų mes privalome informuoti už valdymą atsakingus Projekto vykdytojo asmenis apie audito apimtį ir atlikimo laiką bei reikšmingus audito pastebėjimus, įskaitant svarbius vidaus kontrolės trūkumus, jeigu juos nustatėme audito metu.

 

 

[Auditą atlikusio auditoriaus vardas, pavardė ir parašas]

 

[Auditoriaus išvados data]

 

[Auditą atlikusio auditoriaus adresas]

 

[Auditą atlikusio auditoriaus pažymėjimo Nr.]

 

[Audito įmonės pavadinimas[1]]

[Audito įmonės pažymėjimo Nr.[2]]

 

 

 



[1]     Nurodomas, jei auditorius dirba audito įmonėje.

[2]     Nurodomas, jei auditorius dirba audito įmonėje.