PanevezioHerbas

 

PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

dėl MOKINIŲ PRIĖMIMO Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO ugdymo MOKYKLAS TVARKOS APRAŠO, PATVIRTINto SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2017 M. GRUODŽIO 21 d. SPRENDIMu NR. 1-406, pakeitimo

 

2018 m. gruodžio 20 d. Nr. 1-388

Panevėžys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, Švietimo įstatymo 29 straipsnio 2 dalimi, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019, 2 punktu, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2017 gruodžio 21 d. sprendimu Nr. 1-406 „Dėl Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2016 m. lapkričio 24 d. sprendimo Nr. 1-385 pripažinimo netekusiu galios“, ir išdėstyti jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas,

laikinai einantis Savivaldybės mero pareigas                                                              Petras Luomanas

 

PATVIRTINTA

Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2017 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr.1-406

(Panevėžio miesto savivaldybės tarybos

2018 m. gruodžio 20 d. sprendimo Nr. 1-388

redakcija)

 

MOKINIŲ PRIĖMIMO Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS IR VARTOJAMOS SĄVOKOS

 

1. Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmenų priėmimo mokytis pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programų per mokslo metus tvarką ir kriterijus, prašymų pateikimo vietą, pradžią ir pabaigą, dokumentus, kuriuos turi pateikti į mokyklą priimami asmenys, prašymų registravimą, priėmimo į mokyklą įforminimą, bendruosius klasių sudarymo kriterijus, Aprašo vykdymo atsakomybę ir priežiūrą.

2. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556, Priėmimo į valstybinę ir savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklą, profesinio mokymo įstaigą bendrųjų kriterijų sąrašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. birželio 25 d. įsakymu Nr. ISAK-1019, Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768, Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-1795, Užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų ugdymo išlyginamosiose klasėse ir išlyginamosiose mobiliose grupėse tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. ISAK-1800, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. V-1006.

3. Apraše vartojamos sąvokos:

Bendrasis ugdymas – pradinis ugdymas, pagrindinis ugdymas, vidurinis ugdymas.

Mokykla – juridinis asmuo, valstybės narės juridinio asmens ar kitos organizacijos padalinys, įsteigtas Lietuvos Respublikoje teisės aktų nustatyta tvarka, kurio pagrindinė veikla yra formalusis arba (ir) neformalusis švietimas.

Pradinio ugdymo programa – ketverių metų ugdymo programa, vykdoma 1–4 klasėse.

Pagrindinio ugdymo programa – šešerių metų ugdymo programa, kuri apima du tarpsnius: I dalį – ketverių metų, vykdomą 5–8 klasėse, ir II dalį – dvejų metų, vykdomą 9–10 klasėse.

Vidurinio ugdymo programa – dvejų metų (11–12 klasės) ugdymo programa, kurią sudaro privalomieji ir pasirenkamieji bendrojo ugdymo dalykai ir galimi profesinio mokymo programų moduliai.

Pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu, vidurinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos – specializuoto sportinio ugdymo krypties programos, vykdomos sporto vidurinėje mokykloje, gimnazijose, skirtose vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl išskirtinių gabumų sportui. Jomis, suderinus vaikų bendrąjį ugdymą su sportiniu ugdymu, siekiama nuosekliai, sistemingai ir kryptingai ugdyti vaikus suteikiant jiems reikiamų bendrojo ugdymo žinių, gebėjimų, vertybinių nuostatų ir treniruoti siekiant aukščiausiųjų sportinių rezultatų.

Specialusis ugdymas – specialiųjų poreikių asmenų mokymas, lavinimas ir vertybinių nuostatų formavimas, pripažįstant šių asmenų gebėjimus ir galias.

Specialieji ugdymosi poreikiai – pagalbos ir paslaugų ugdymo procese reikmė, atsirandanti dėl išskirtinių asmens gabumų, įgimtų ar įgytų sutrikimų, nepalankių aplinkos veiksnių.

Individualizuota programa – valstybinio išsilavinimo standartams neprilygstanti bendrojo ugdymo programa, pritaikyta specialiųjų poreikių turinčio asmens gebėjimams ir realiam mokymosi lygiui.

Savivaldybės mokykla – mokykla, kurios savininkė arba viena iš dalininkų yra Savivaldybė (kai valstybė nedalyvauja dalininkės teisėmis).

Pradinė mokykla – mokykla, skirta 7 (6)–10 metų mokiniams mokytis pagal pradinio ugdymo programą (1–4 klasės).

Pagrindinė mokykla – mokykla, skirta 7 (6)–16 metų mokiniams mokytis pagal pradinio ir pagrindinio ugdymo programas (1–4 ir 5–10 klasės).

Progimnazija – mokykla, skirta 11–14 metų mokiniams mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos I dalį arba 7 (6)–14 metų mokiniams – pagal pradinio ugdymo programą ir pagrindinio ugdymo programos I dalį (1–4 ir 5–8 klasės).

Gimnazija – mokykla, skirta 15–18 metų mokiniams mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį ir akredituotą vidurinio ugdymo programą (I–IV klasės), arba tam tikrais atvejais: mokykla, skirta 11–18 metų mokiniams mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą ir akredituotą vidurinio ugdymo programą (5–8 klasės ir I–IV gimnazijos klasės), ar mokykla, skirta 7 (6)–18 metų mokiniams mokytis pagal pradinio, pagrindinio ugdymo programas ir akredituotą vidurinio ugdymo programą (1–4, 5–8, I–IV klasės).

Savitos pedagoginės sistemos mokykla (Katalikiško ugdymo, Humanistinės kultūros ugdymo menine veikla ar kita) – mokykla, skirta 7 (6)–14 metų mokiniams mokytis pagal bendrąją pradinio ir bendrosios ugdymo programos pirmąją dalį arba mokyklos parengtą pradinio ir bendrosios ugdymo programos pirmąją dalį; mokykla, skirta 7 (6)–18 metų mokiniams mokytis pagal bendrąją pradinio, bendrąją pagrindinio ir bendrąją vidurinio ugdymo programas arba mokyklos parengtas pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programas. Ugdymas grindžiamas švietimo ir mokslo ministro tvirtinama savitos pedagoginės sistemos samprata.

Specialioji mokykla – mokykla, skirta 7 (6)–20 metų mokiniams, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdyti pagal pritaikytas ir individualizuotas pradinio, pagrindinio ugdymo programas ir socialinių įgūdžių ugdymo programą.

Specialiojo ugdymo centras – mokykla, skirta 7 (6)–21 metų mokiniams, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokytis pagal individualizuotas pradinio, pagrindinio ugdymo programas ir socialinių įgūdžių ugdymo programą ir teikianti metodinę pagalbą kitų mokyklų mokytojams, švietimo pagalbos specialistams ugdymo metodų, individualizavimo, mokymosi aplinkos pritaikymo, specialiųjų mokymo priemonių parinkimo klausimais, konsultacinę pagalbą teisėtiems vaikų atstovams, sudaranti sąlygas tobulinti mokytojų, švietimo pagalbos specialistų kvalifikaciją.

Specialioji mokykla-daugiafunkcis centras – mokykla, skirta 7 (6)–21 metų mokiniams, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokytis pagal individualizuotas pradinio ir pagrindinio ugdymo programas ir socialinių įgūdžių ugdymo programą, 6 (5) metų vaikams – pagal pritaikytą priešmokyklinio ugdymo programą ir vaikams iki 6 (5) metų – pagal pritaikytą ikimokyklinio ugdymo programą. Šioje mokykloje vykdomos ir kitos neformaliojo vaikų švietimo ir (ar) suaugusiųjų neformaliojo švietimo programos, sudaromos sąlygos teikti vietos bendruomenei reikalingas kultūros, socialines ir kitas paslaugas.

Mokyklos aptarnaujama teritorija – teritorija, kuri nustatoma priimant mokinius į mokyklas, vykdančias pradinio ir pagrindinio ugdymo I ir II dalies programas; mokyklos aptarnaujamą teritoriją nustato Panevėžio miesto savivaldybės taryba Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus teikimu (toliau – Švietimo ir jaunimo reikalų skyrius).

Klasė – pastovi mokinių grupė, kuri vienus mokslo metus drauge mokosi pagal to paties lygio pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programą.

Jungtinė klasė klasė, sudaryta iš dviejų arba trijų klasių, kuriose mokomasi pagal skirtingo lygio programą.

Specialioji klasė dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių klasė.

Išlyginamoji klasėne didesnė kaip 15 užsieniečių ir Lietuvos Respublikos piliečių, atvykusių ar grįžusių gyventi ir dirbti Lietuvos Respublikoje, vaikų ir suaugusiųjų, nemokančių lietuvių kalbos, tačiau norinčių tęsti nuoseklųjį mokymąsi pagal bendrojo lavinimo programas, klasė, sukomplektuota pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programas vykdančioje mokykloje mokytis lietuvių kalbos ir pasirengti mokytis pagal bendrojo lavinimo programas.

Išlyginamoji mobilioji grupė – ne didesnė kaip 4 nemokančių lietuvių kalbos mokinių grupė, sukomplektuota pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programas vykdančioje mokykloje mokytis lietuvių kalbos ir pasirengti mokytis pagal bendrojo ugdymo programas.

Laisva vieta – mokymosi vieta, susidaranti komplektuojant klases iki Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu nustatyto maksimalaus mokinių skaičiaus klasėse.

Teisėti vaiko atstovai tėvai, įtėviai, globėjai, rūpintojai ir kiti asmenys, kurie pagal įstatymą ar kitą teisės aktą privalo rūpintis vaiku, jį auklėti, globoti, jam atstovauti, ginti jo teises ir teisėtus interesus.

4. Apraše išvardyti terminai skaičiuojami kalendorinėmis dienomis imtinai. Oficialios švenčių ir ne darbo dienos, šeštadieniai ir sekmadieniai įskaitomi į terminą. Jeigu termino ribinė diena yra ne darbo diena, termino pabaigos diena laikoma po jos einanti darbo diena.

5. Aprašas skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje www.panevezys.lt, švietimo įstaigose. Mokyklų vadovai atsako už šio Aprašo paskelbimą mokyklos bendruomenės nariams, teisėtiems vaiko atstovams ir kitiems suinteresuotiems asmenims.

 

II SKYRIUS

PRIĖMIMO Į BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS KRITERIJAI

 

6. Visi vaikai nuo 7 iki 16 metų privalo mokytis pagal pradinio, pagrindinio ugdymo programas.

7. Priėmimą mokytis į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas vykdo:

7.1. Pagal pradinio ugdymo programą į pirmąsias, pagal pagrindinio ugdymo programos I dalį į penktąsias kitų mokyklų (išskyrus „Šviesos“ specialiojo ugdymo centrą, Specialiąją mokyklą-daugiafunkcį centrą, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinę mokyklą), pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį į gimnazijų pirmąsias ir pagal vidurinio ugdymo programą į gimnazijų trečiąsias klases – centralizuotai Švietimo ir jaunimo reikalų skyrius.

7.2. Pagal pradinio ugdymo programą į pirmąsias (specialiųjų mokyklų – „Šviesos“ specialiojo ugdymo centro, Specialiosios mokyklos-daugiafunkcio centro, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinės mokyklos, Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro skyriaus Panevėžio pataisos namuose), antrąsias, trečiąsias, ketvirtąsias, pagal pagrindinio ugdymo programas į penktąsias (jei mokiniai tęsia mokymąsi toje pačioje mokykloje), šeštąsias, septintąsias, aštuntąsias, devintąsias, dešimtąsias, pagal vidurinio ugdymo programą į trečiąsias ir ketvirtąsias klases – mokyklos direktorius ir Mokinių priėmimo komisija. Mokinių priėmimo komisija sudaroma tose mokyklose, kurios pačios priima mokinius į naujai sudaromas klases: „Šviesos“ specialiojo ugdymo centre, Specialiojoje mokykloje-daugiafunkciame centre, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinėje mokykloje, Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centre.

7.3. Pagal pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos I ar II dalį į šeštąsias, septintąsias, aštuntąsias, devintąsias, dešimtąsias ir vidurinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programą į trečiąsias ir ketvirtąsias Raimundo Sargūno sporto gimnazijos klases – gimnazijos direktorius ir Mokinių priėmimo komisija, vadovaudamiesi gimnazijos direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka.

7.4. Į Alfonso Lipniūno progimnaziją pagal pradinio, pagrindinio ugdymo I dalies programas taikant Katalikiško ugdymo sampratos elementus – progimnazijos direktorius ir Mokinių priėmimo komisija, vadovaudamiesi progimnazijos direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka.

7.5. Į Vytauto Žemkalnio gimnazijos klases pagal pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas taikant Humanistinės kultūros ugdymo menine veikla sampratos elementus – gimnazijos direktorius ir Mokinių priėmimo komisija, vadovaudamiesi gimnazijos direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka.

8. Į Panevėžio miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) bendrojo ugdymo mokyklas mokytis pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos I ir II dalis, vidurinio ugdymo programą priimama taip:

8.1. Mokytis pagal pradinio ugdymo programą, pagrindinio ugdymo programos pirmąją ir antrąją dalis, pirmumo teise priimami priešmokyklinio ugdymo grupę toje mokykloje lankę vaikai, mokiniai, toje mokykloje baigę pagrindinio ugdymo programą, asmenys, gyvenantys mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų pagal mokyklos aptarnaujamą teritoriją, priimama atsižvelgiant į gyvenamosios vietos deklaravimo datą.

Į likusias laisvas vietas gali būti priimti mokiniai, negyvenantys mokyklos aptarnavimo teritorijoje, pagal prašymų gavimo datą ir laiką. Jei prašymų yra daugiau nei laisvų vietų, pirmumo teise priimami asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, mokiniai, kurių broliai ir seserys prašymo pateikimo metu jau mokosi mokykloje, arčiausiai mokyklos gyvenantys asmenys, pateikę pirmumo kriterijus patvirtinančius dokumentus.

8.2. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį į gimnazijas priimami mokiniai atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti tų dalykų, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį, mokymąsi pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį, pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Jei neįmanoma patenkinti visų prašymų, priimama pagal mokymosi pasiekimus, nurodytus 40 punkte.

8.3. Mokyklą mokytis pagal vidurinio ugdymo programą asmenys renkasi patys. Mokytis pagal vidurinio ugdymo programą į mokyklą pirmumo teise priimami asmenys, joje baigę pagrindinio ugdymo programą. Į likusias laisvas vietas mokiniai priimami pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Jei norinčiųjų yra daugiau nei laisvų vietų, pirmiausia priimami asmenys, gyvenantys Savivaldybės teritorijoje, atsižvelgiant į jų pageidavimą tęsti dalykų, dalykų modulių, kurių buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį, mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą ir mokymosi pasiekimus, nurodytus 49 punkte.

8.4. Į Alfonso Lipniūno progimnaziją, įgyvendinančią savitos pedagoginės sistemos Katalikiško ugdymo sampratos elementus, Vytauto Žemkalnio gimnaziją, įgyvendinančią savitos pedagoginės sistemos Humanistinės kultūros ugdymo menine veikla elementus, mokiniai priimami iš visos savivaldybės teritorijos laisvu savo pačių ir teisėtų vaiko atstovų apsisprendimu pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Jei norinčiųjų yra daugiau nei laisvų vietų, asmenys priimami atsižvelgiant į motyvacijos mokytis mokykloje įvertinimo rezultatus pagal pateiktą motyvacinį prašymą.

Priimami į šias mokyklas mokiniai, teisėti jų atstovai supažindinami su pagrindiniais taikomais ugdymo principais, galimu ugdymo pasiekimų ir programų nesutapimu, kitomis teisėtiems vaiko atstovams ir mokiniams svarbiomis ugdymo turinio ir proceso ypatybėmis.

9. Asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, į specialiąsias mokyklas, bendrųjų bendrojo ugdymo mokyklų specialiąsias klases priimami nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos pagal prašymų gavimo datą ir laiką. Jei norinčiųjų mokytis specialiojoje mokykloje ar specialiojoje klasėje yra daugiau nei laisvų vietų, pirmumo teise priimami asmenys, kuriems nustatyti labai dideli specialieji ugdymosi poreikiai.

10. Į Raimundo Sargūno sporto gimnaziją mokytis pagal specializuoto ugdymo krypties programas (pagrindinio ir vidurinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programas) nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos priimami 11–18 metų asmenys, turintys išskirtinių gabumų sportui, gavę Sporto medicinos centro išvadą, leidžiančią mokytis sporto mokykloje ar sporto gimnazijoje, pagal užimtą vietą arba pasiektą rezultatą varžybose, pasiekę meistriškumo pakopų rodiklius, nustatytus Sportinio ugdymo organizavimo rekomendacijų, patvirtintų Kūno kultūros ir sporto departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2014 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. V-219 „Dėl Sportinio ugdymo organizavimo rekomendacijų tvirtinimo“, 1 priede arba viršiję Lietuvos mokinių EUROFITO fizinio pajėgumo testavimo, atlikto pagal Europos Tarybos Ministrų Komiteto 1987 m. gegužės 19 d. patvirtintą rekomendaciją Nr. R(87)9 „Dėl Ministrų Komiteto rekomendacijos šalims narėms dėl EUROFITO fizinio pajėgumo testų“, vieno testo 10 balų rodiklį, likusių testų rodiklių – 7 balų vidurkį, taip:

10.1. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos I dalį į naujai komplektuojamas klases, sporto šakas arba į laisvas vietas klasėse, sporto šakų grupėse priimami mokiniai pagal sportinio meistriškumo pakopų rodiklius.

10.2. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos II dalį į naujai komplektuojamas klases, sporto šakas arba į laisvas vietas klasėse, sporto šakų grupėse pirmumo tvarka priimami mokiniai, šioje mokykloje baigę pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos I dalį.

10.3. Mokytis pagal vidurinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programą į naujai komplektuojamas klases, sporto šakas arba į laisvas vietas klasėse, sporto šakų grupėse pirmumo tvarka priimami mokiniai, šioje mokykloje baigę pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos II dalį.

10.4. Jei prašymų į laisvas vietas mokytis pagal pagrindinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programos I ar II dalį ir vidurinio ugdymo kartu su sporto ugdymu programą yra daugiau nei laisvų vietų, pirmumo tvarka priimami mokiniai, turintys aukštesnius sportinio meistriškumo pakopų rodiklius ir mokymosi pasiekimus ir atsižvelgiant į mokinių pageidavimą ir gimnazijos galimybes tęsti dalykų, dalykų modulių, kuriuos buvo pradėję mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį (pagal vidurinio ugdymo kartu su sportiniu ugdymu programą) mokymąsi.

11. Į Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro jaunimo klases priimami 12–16 metų asmenys, stokojantys mokymosi motyvacijos, socialinių įgūdžių, turintys mokymosi sunkumų, linkę į praktinę veiklą ir (ar) niekur nesimokantys.

12. Suaugusieji asmenys gali būti priimti į Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro suaugusiųjų klases mokytis pagal suaugusiųjų pradinio, suaugusiųjų pagrindinio ir suaugusiųjų vidurinio ugdymo programas. Mokytis pagal šias programas taip pat gali 16–17 metų dirbantis jaunuolis, nepilnametis, kuriam laikinai atimta ar apribota laisvė, arba asmuo, negalintis tęsti mokymosi pagal bendrojo ugdymo programą dėl nėštumo, gimdymo atostogų ar vaiko auginimo.

13. Asmenys, kuriems laikinai atimta ar apribota laisvė, mokytis pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio, vidurinio ugdymo programas priimami į Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centro skyrių Panevėžio pataisos namuose, gavus pataisos įstaigos vadovo leidimą.

14. užsienio atvykęs asmuo, asmuo, Lietuvoje baigęs užsienio valstybės arba tarptautinės organizacijos pradinio, pagrindinio ugdymo programą ar tam tikrą jos dalį arba vidurinio ugdymo programos dalį, priimamas mokytis bendra tvarka. Mokykla pagal turimą informaciją (pateiktus asmens patirtį ir pasiekimus įrodančius dokumentus, atsižvelgusi į jo amžių, pokalbius su mokiniu, jo teisėtais atstovais, jei asmuo yra nepilnametis), priima asmenį mokytis į klasę, kurioje mokosi jo bendraamžiai, arba (ir) į išlyginamąją klasę (grupę). Suaugę asmenys gali būti priimami mokytis į klasę, kurioje mokomasi pagal suaugusiųjų pradinio, pagrindinio ar vidurinio ugdymo programas, arba (ir) į išlyginamąją klasę (grupę).

Jei iš pateiktų asmens mokymosi pasiekimus įteisinančių dokumentų, pokalbių ir kitų duomenų paaiškėja, kad asmens pasiekimai aukštesni arba žemesni, nei numatyti ugdymo programoje, pagal kurią mokosi jo bendraamžiai, asmuo turi teisę mokytis atitinkamai aukštesnėje arba žemesnėje klasėje. Jei mokinys yra nepilnametis, mokykla sprendimą turi suderinti su jo tėvais (globėjais, rūpintojais).

15. Iš užsienio atvykę asmenys, nemokantys lietuvių kalbos, prieš pradėdami nuoseklųjį mokymąsi bendrojo ugdymo mokykloje, vienerius metus gali būti mokomi lietuvių kalbos išlyginamojoje klasėje ar išlyginamojoje mobiliojoje grupėje, kuri sudaroma Savivaldybės tarybos sprendimu paskirtoje mokykloje.

16. Asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, priimami į arčiausiai savo gyvenamosios vietos esančias bendrąsias bendrojo ugdymo mokyklas, vykdančias bendrojo ugdymo programas ir jas pritaikančias šiems mokiniams.

 

III SKYRIUS

PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PRADINIO UGDYMO PROGRAMĄ

 

17. Pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą priimamas vaikas, kuriam tais kalendoriniais metais sueina 7 metai.

18. Vaikas gali būti priimamas pradėti mokytis pagal pradinio ugdymo programą vieneriais metais anksčiau, jei teisėtų vaiko atstovų sprendimu jis buvo pradėtas ugdyti pagal priešmokyklinio ugdymo programą metais anksčiau (kai tais kalendoriniais metais sueina 5 metai).

Jei vaikas pagal priešmokyklinio ugdymo programą buvo ugdytas metais anksčiau, pateikiama priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo(-ų) pasirašyta ir mokyklos vadovo patvirtinta priešmokyklinio ugdymo pedagogo(-ų) ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo (-ų), švietimo pagalbos specialisto (-ų) (jeigu buvo teikta pagalba) rekomendacija.

19. Į pirmąsias klases vaikai priimami centralizuotai Švietimo ir jaunimo reikalų skyriuje (Laisvės a. 23). Nuo sausio 5 d. iki vasario 28 d. teikiamas pirmumas tiems, kurie gyvena mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje (I etapas). Nuo kovo 1 d. teritorinis pirmumas nebetaikomas, tęsiamas priėmimas į laisvas vietas (II etapas) pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Mokiniui per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.) keičiant mokyklą, prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamas pirmąsias klases priima mokyklos.

20. Į Alfonso Lipniūno progimnazijos, Vytauto Žemkalnio gimnazijos ir specialiųjų mokyklų (Specialiosios mokyklos-daugiafunkcio centro, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centro, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinės mokyklos) pirmąsias klases priimama pačiose mokyklose nuo sausio 5 d.

21. Teisėti vaiko atstovai, pageidaujantys leisti vaiką mokytis pagal pradinio ugdymo programą, turi pateikti:

21.1. nustatytos formos prašymo popierinį ar elektroninį variantą (žr. 62 punktą, 1A priede pateikta prašymo forma, skirta centralizuotai priimamiems mokiniams, gyvenantiems mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje, 1B priede – centralizuotai priimamiems mokiniams, negyvenantiems mokyklos aptarnavimo teritorijoje; prašymo į savarankiškai priėmimą vykdančią mokyklą formą galima rasti mokyklos interneto svetainėje. Prašyme pateikti duomenys apie gyvenamąją vietą priėmimo metu (jei tai reikalinga) tikrinami Gyventojų registre);

21.2. vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar tapatybės kortelės) kopiją;

21.3. 2 fotonuotraukas (3x4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

21.4. pirmumo kriterijus patvirtinančius dokumentus (žr. 8.1. p., Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažymą ar (ir) pažymą iš mokyklos, kurioje mokosi broliai ar seserys).

22. Teisėti specialiųjų poreikių turinčių vaikų atstovai gali pateikti Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiojo ugdymo skyrimo.

23. Gauti prašymai registruojami, vadovaujantis Centralizuoto mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas programinės įrangos veikimo nuostatais, patvirtintais Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. A-1414.

24. Jeigu neįmanoma patenkinti prašymų dėl priėmimo į pirmąją klasę, teisėti vaiko atstovai iki gegužės 31 d. informuojami telefonu ar el. paštu, siūlant pasirinkti kitą mokyklą (prašyme nurodyta eiliškumo tvarka), kurioje yra laisvų vietų,

25. Iki gegužės 15 d. mokyklos pateikia Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui preliminarią, o iki gegužės 31 d. galutinę informaciją apie pirmokus, liekančius kartoti pirmos klasės programos mokykloje, kurioje mokėsi. Pirmoko, liekančio kartoti pirmos klasės programos ir keičiančio mokyklą, teisėti vaiko atstovai Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui pateikia 21 punkte išvardytus dokumentus.

26. Asmenys, norintys tęsti mokymąsi pagal pradinio ugdymo programą (t. y. mokytis antroje, trečioje ar ketvirtoje klasėje) kitoje mokykloje, mokyklos direktoriui pateikia prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą ir (ar) pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje. Jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams, ir vaiko sveikatos pažymėjimą (forma 027-1/a), 2 fotonuotraukas (3x4).

 

IV SKYRIUS

PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL PAGRINDINIO UGDYMO PROGRAMĄ

 

27. Pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programą (pagrindinio ugdymo programos pirmąją dalį) priimami asmenys, pateikę pradinio išsilavinimo pažymėjimą ar kitą įgytą pradinį išsilavinimą liudijantį dokumentą.

28. Mokiniai, baigę pradinio ugdymo programą ir norintys mokytis tos pačios mokyklos penktoje klasėje, mokyklos direktoriui teikia prašymą.

Mokiniai, baigę pradinio ugdymo programą ir norintys mokytis kitos mokyklos penktoje klasėje, priimami centralizuotai Švietimo ir jaunimo reikalų skyriuje (Laisvės a. 23). Nuo sausio 5 d. iki vasario 28 d. teikiamas pirmumas tiems, kurie gyvena mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje (I etapas). Nuo kovo 1 d. teritorinis pirmumas nebetaikomas, tęsiamas priėmimas į laisvas vietas (II etapas) pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Mokiniui per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.) keičiant mokyklą, prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamas penktąsias klases priima mokyklos.

29. Į Alfonso Lipniūno progimnazijos, Vytauto Žemkalnio gimnazijos ir specialiųjų mokyklų (Specialiosios mokyklos-daugiafunkcio centro, „Šviesos“ specialiojo ugdymo centro, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinės mokyklos) penktąsias klases mokiniai priimami pačiose mokyklose nuo sausio 5 d.

30. Dėl priėmimo į kitų mokyklų penktąsias klases pateikiami dokumentai:

30.1. prašymo popierinis ar elektroninis variantas (žr. 62 punktą, 2A priede pateikta prašymo forma, skirta centralizuotai priimamiems į penktąsias klases mokiniams, gyvenantiems mokyklai priskirtoje aptarnavimo teritorijoje, 2B priede – centralizuotai priimamiems į penktąsias klases mokiniams, negyvenantiems mokyklos aptarnavimo teritorijoje; prašymo į savarankiškai priėmimą vykdančią mokyklą formą galima rasti mokyklos interneto svetainėje. Prašyme pateikti duomenys apie gyvenamąją vietą priėmimo metu (jei tai reikalinga) tikrinami Gyventojų registre);

30.2. vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar tapatybės kortelės) kopija;

30.3. pradinio išsilavinimo pažymėjimo ar kito įgytą pradinį išsilavinimą liudijančio dokumento kopija;

30.4. pažyma apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams;

30.5. 2 fotonuotraukos (3x4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

30.6. pirmumo kriterijus patvirtinantys dokumentai (žr. 8.1 p., Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažyma ar (ir) pažyma iš mokyklos, kurioje mokosi broliai ar seserys);

30.7. teisėti specialiųjų poreikių turinčių vaikų atstovai gali pateikti Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiojo ugdymo skyrimo.

31. Pradinio išsilavinimo pažymėjimo ar kito įgytą pradinį išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją į Švietimo ir jaunimo reikalų skyrių būtina pristatyti per 5 darbo dienas nuo ugdymo proceso pabaigos. Laiku nepateikęs pradinio išsilavinimo pažymėjimo mokinys iš mokinių sąrašo išbraukiamas, jo vieta neišsaugoma. Teisėti vaiko atstovai, dėl svarbių priežasčių negalintys pateikti pradinio išsilavinimo pažymėjimo nustatytu laiku, informuoja Švietimo ir jaunimo reikalų skyrių telefonu ar el. paštu.  

32. Gauti prašymai registruojami, vadovaujantis Centralizuoto mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas programinės įrangos veikimo nuostatais, patvirtintais Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. A-1414.

33. Jeigu neįmanoma patenkinti prašymų dėl priėmimo į penktąją klasę, teisėti vaiko atstovai iki gegužės 31 d. apie tai informuojami telefonu ar el. paštu, siūlant pasirinkti kitą mokyklą (prašyme nurodyta eiliškumo tvarka), kurioje yra laisvų vietų,

34. Mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį į pirmąsias gimnazijų klases priimami mokiniai, pateikę pažymėjimą.

35. Centralizuotas priėmimas į pirmąsias gimnazijų klases vykdomas Švietimo ir jaunimo reikalų skyriuje (Laisvės a. 23) nuo kovo 1 d. iki kovo 31 d. (I etapas); nuo balandžio 1 d. tęsiamas priėmimas į laisvas vietas (II etapas) pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Mokiniui per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.) keičiant gimnaziją, prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamas pirmąsias klases mokinius priima pačios gimnazijos.

36. Į Vytauto Žemkalnio pirmąsias gimnazijos klases priimama pačioje gimnazijoje nuo kovo 1 d.

37. Mokiniai, pageidaujantys pradėti mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos II dalį kitoje mokykloje, pateikia:

37.1. prašymo popierinį ar elektroninį variantą (žr. 62 punktą, 3 priedas – centralizuotai priimamiems į pirmąsias gimnazijų klases mokiniams; prašymo į savarankiškai priėmimą vykdančią mokyklą formą galima rasti mokyklos interneto svetainėje);

37.2. vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar tapatybės kortelės) kopiją;

37.3. mokyklos antspaudu ir mokyklos vadovo parašu patvirtintos pažymos apie I pusmečio ar trimestro mokymosi pasiekimus kopiją;

37.4. pažymėjimo (baigus pagrindinio ugdymo programos I dalį) kopiją;

37.5. pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams;

37.6. 2 fotonuotraukas (3x4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

37.7. specialiųjų poreikių turintys vaikai gali pateikti Pedagoginės-psichologinės tarnybos pažymas dėl specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo ir specialiojo ugdymo skyrimo.

38. Pažymėjimo kopiją Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui būtina pateikti per 5 darbo dienas nuo ugdymo proceso pabaigos. Laiku nepateikęs pažymėjimo mokinys iš mokinių sąrašo išbraukiamas, jo vieta neišsaugoma. Teisėti vaiko atstovai, dėl svarbių priežasčių negalintys pateikti pažymėjimo nustatytu laiku, informuoja Švietimo ir jaunimo reikalų skyrių telefonu ar el. paštu.

39. Gauti prašymai registruojami, vadovaujantis Centralizuoto mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas programinės įrangos veikimo nuostatais, patvirtintais Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. A-1414.

40. Jeigu mokinių, norinčių mokytis prašyme nurodytos pirmos gimnazijos pirmojoje klasėje yra daugiau nei laisvų vietų, pirmumo tvarka priimami:

40.1. mokiniai, turintys aukštesnius pagrindinio ugdymo programos I dalies metinius lietuvių kalbos, pirmosios užsienio kalbos, matematikos, istorijos ir pasirinktinai 1 gamtos mokslų (biologijos, fizikos, chemijos) mokymosi pasiekimų įvertinimus;

40.2. respublikinių, miesto dalykinių olimpiadų, konkursų (aštuntoms klasėms), patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ar Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus vedėjo įsakymais, nugalėtojai ir prizininkai (I vieta – 3 balai, II vieta – 2 balai, III vieta – 1 balas), pateikę įrodančius dokumentus;

40.3. jei mokinys pagal 40.1. ir 40.2. papunkčius nepatenka į prašyme nurodytos pirmos gimnazijos pirmąją klasę, jam siūloma mokytis kitoje gimnazijoje prašyme nurodyta eiliškumo tvarka.

41. Mokinys, baigęs adaptuotą pradinio ugdymo programą, specialiąją pradinio ugdymo programą arba pradinio ugdymo individualizuotą programą, priimamas mokytis pagal pagrindinio ugdymo individualizuotą programą (pagrindinio ugdymo individualizuotos programos pirmąją dalį), pateikęs pradinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.

42. Asmenys, norintys tęsti mokymąsi pagal pagrindinio ugdymo programą (t. y. mokytis šeštoje, septintoje, aštuntoje ar dešimtoje klasėje) kitoje mokykloje, mokyklos direktoriui pateikia prašymą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jei pageidauja mokytis nuo einamųjų metų rugsėjo 1 dienos, ar pažymą apie jo mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.

 

V SKYRIUS

PRIĖMIMAS MOKYTIS PAGAL VIDURINIO UGDYMO PROGRAMĄ

 

43. Pradėti mokytis pagal vidurinio ugdymo programą priimami asmenys, pateikę pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą ar kitą įgytą pagrindinį išsilavinimą liudijantį dokumentą.

44. Gimnazijų mokiniai, kurie pageidauja tęsti mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą tos pačios gimnazijos trečiojoje klasėje, iki vasario 25 d. gimnazijos direktoriui teikia prašymus. Gimnazijos Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui pateikia informaciją raštu apie gautų prašymų skaičių. Liekančių tęsti mokymąsi skaičiui pasikeitus, informacija Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui tikslinama.

Gimnazijų mokiniai, kurie nori pakeisti mokymosi įstaigą, į trečiąją gimnazijos klasę priimami centralizuotai.

45. Centralizuotas priėmimas į trečiąsias gimnazijų klases vykdomas Švietimo ir jaunimo reikalų skyriuje (Laisvės a. 23) nuo kovo 1 d. iki kovo 31 d. (I etapas), vėliau priimama į laisvas vietas (II etapas) pagal prašymo gavimo datą ir laiką. Mokiniui keičiant gimnaziją per mokslo metus (iki gruodžio 31 d.), prašymą ir dokumentus reikia teikti Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui. Nuo sausio 2 d. į esamas trečiąsias klases mokinius priima pačios gimnazijos.

46. Asmenys, pageidaujantys pradėti mokytis pagal vidurinio ugdymo programą kitoje mokykloje, pateikia:

46.1. prašymo popierinį ar elektroninį variantą (žr. 62 punktą, 4 priedas – centralizuotai priimamiems į trečiąsias gimnazijų klases mokiniams; prašymo į savarankiškai priėmimą vykdančią mokyklą formą galima rasti mokyklos interneto svetainėje);

46.2. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento (paso ar asmens tapatybės kortelės) kopiją;

46.3. mokyklos antspaudu ir mokyklos vadovo parašu patvirtintos pažymos apie I pusmečio ar trimestro mokymosi pasiekimus kopiją;

46.4. pagrindinio išsilavinimo pažymėjimo kopiją;

46.5. pažymą apie užsienio kalbų mokėjimo lygį ar jos kopiją;

46.6. 2 fotonuotraukas (3x4, pateikti į mokyklą iki rugsėjo 1 d.);

46.7. pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams.

47. Pagrindinio išsilavinimo pažymėjimo ar kito įgytą pagrindinį išsilavinimą liudijančio dokumento kopiją, pažymą apie užsienio kalbų mokėjimo lygį ar jos kopiją, į Švietimo ir jaunimo reikalų skyrių būtina pristatyti per 5 darbo dienas nuo ugdymo proceso pabaigos. Laiku nepateikęs pagrindinio išsilavinimo pažymėjimo mokinys iš mokinių sąrašo išbraukiamas, jo vieta neišsaugoma. Asmenys, dėl svarbių priežasčių negalintys pateikti pagrindinio išsilavinimo pažymėjimo nustatytu laiku, informuoja Švietimo ir jaunimo reikalų skyrių telefonu ar el. paštu.

48. Gauti prašymai registruojami, vadovaujantis Centralizuoto mokinių priėmimo į Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas programinės įrangos veikimo nuostatais, patvirtintais Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2016 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. A-1414.

49. Jeigu mokinių, norinčių mokytis prašyme nurodytos pirmos gimnazijos trečiojoje klasėje yra daugiau nei laisvų vietų, pirmumo tvarka priimami:

49.1. mokiniai, turintys aukštesnius pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo įvertinimus;

49.2. mokiniai, turintys aukštesnius pagrindinio ugdymo programos II dalies metinius lietuvių kalbos, pirmosios užsienio kalbos, matematikos, istorijos ir pasirinktinai 1 gamtos mokslų (fizikos, chemijos, biologijos) mokymosi pasiekimų įvertinimus;

49.3. respublikinių, miesto dalykinių olimpiadų, konkursų (dešimtoms klasėms), patvirtintų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ar Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus vedėjo įsakymais, nugalėtojai ir prizininkai (I vieta – 3 balai, II vieta – 2 balai, III vieta – 1 balas), pateikę įrodančius dokumentus;

49.4. jei mokinys pagal 49.1, 49.2, 49.3 papunkčius nepatenka į prašyme pirmąja nurodytos gimnazijos trečiąją klasę, jam siūloma mokytis kitoje gimnazijoje prašyme nurodyta eiliškumo tvarka.

50. Asmuo, mokęsis pagal pagrindinio ugdymo programą, į kurią buvo integruoti profesinio mokymo programos moduliai, įgijęs pagrindinį išsilavinimą, gali toliau mokytis pagal vidurinio ugdymo programą.

51. Asmuo, baigęs adaptuotą pagrindinio ugdymo programą, specialiąją pagrindinio ugdymo programą arba pagrindinio ugdymo individualizuotą programą, priimamas mokytis pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą, pateikęs pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.

52. Mokiniai, pageidaujantys tęsti mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą (t. y. mokytis dvyliktoje klasėje) kitoje mokykloje, mokyklos direktoriui teikia prašymą, pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą, mokymosi pasiekimų pažymėjimą, jei pageidauja mokytis nuo einamųjų metų rugsėjo 1 dienos, ar pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje, jei pageidauja mokytis prasidėjus mokslo metams, 2 fotonuotraukas (3x4).

 

Vi SKYRIUS

priėmimas į mokyklas, skirtas mokiniams, dėl įgimtų ir įgytų sutrikimų turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių

 

53. Asmenys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių nepriklausomai nuo jų gyvenamosios vietos priimami į specialiąsias mokyklas: „Šviesos“ specialiojo ugdymo centrą, Specialiąją mokyklą-daugiafunkcį centrą, Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinę mokyklą, Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos ir Beržų progimnazijos specialiąsias klases.

54. Mokinių priėmimas į specialiąsias mokyklas vykdomas pačiose mokyklose, į Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos ir Beržų progimnazijos specialiąsias klases – Švietimo ir jaunimo reikalų skyriuje.

55. Į „Šviesos“ specialiojo ugdymo centrą priimami asmenys, kuriems nustatyta:

55.1. nežymus, vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas;

55.2. kompleksinė negalia, kurios derinyje yra nežymus, vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas;

55.3. nežymus ar vidutinis intelekto sutrikimas ir elgesio ar (ir) emocijų sutrikimai (prieštaraujančio neklusnumo sutrikimas, elgesio sutrikimas (asocialus elgesys) ar (ir) emocijų sutrikimai (nerimo spektro sutrikimas, nuotaikos spektro sutrikimas).

56. Į Specialiąją mokyklą-daugiafunkcį centrą priimami mokiniai, kuriems nustatyta kompleksinė negalia, kurios derinyje yra vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas.

57. Į Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų pagrindinę mokyklą, skirtą klausos sutrikimą turintiems mokiniams, priimami asmenys, kuriems nustatyta:

57.1. vidutinis klausos sutrikimas (klausos susilpnėjimo vidurkių diapazonas yra 41–55 decibelai), žymus klausos sutrikimas (klausos susilpnėjimo vidurkių diapazonas yra 56–70 decibelų), labai žymus klausos sutrikimas (71–90 decibelų), gilus klausos sutrikimas (kurtumas) (>90 decibelų) ar kochlearinių implantų naudotojai;

57.2. kompleksinė negalia, kurios derinyje yra vidutinis klausos sutrikimas, žymus klausos sutrikimas, labai žymus klausos sutrikimas ar gilus klausos sutrikimas (kurtumas).

58. Į Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos specialiąją klasę, skirtą kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turintiems mokiniams, priimami asmenys, kuriems nustatytas nežymus, vidutinis ar žymus kalbos neišsivystymas, kalbos netekimas (totalinė, sensorinė, akustinė mneminė, semantinė, dinaminė afazija), žymūs rašymo ir skaitymo sutrikimai.

59. Į Beržų progimnazijos specialiąją klasę, skirtą įvairiapusių raidos sutrikimų turintiems mokiniams, priimami asmenys, kuriems nustatyta: vaikystės autizmas, atipiškas (netipiškas) autizmas, Rett’o sindromas ar kiti įvairiapusiai raidos sutrikimai.

60. Teisėtiems vaiko atstovams pageidaujant, 55–59 punktuose nenumatytais atvejais sprendimą dėl asmens, kuriam dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų nustatyti dideli ar labai dideli specialieji ugdymosi poreikiai, ugdymo mokykloje, skirtoje mokiniams dėl įgimtų ir įgytų sutrikimų turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, priima bendrojo ugdymo mokyklos vadovas, išanalizavęs Pedagoginės-psichologinės tarnybos (ar Švietimo pagalbos tarnybos) rekomendaciją ir suderinęs su Savivaldybės administracijos Švietimo ir jaunimo reikalų skyriumi.

61. Dėl mokymosi specialiosiose mokyklose, Mykolo Karkos pagrindinės mokyklos ir Beržų progimnazijos specialiosiose klasėse pateikiami šie dokumentai:

61.1. nustatytos formos teisėtų vaiko atstovų prašymo popierinis ar elektroninis variantas;

61.2. vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, paso ar tapatybės kortelės) kopija;

61.3. Pedagoginės-psichologinės tarnybos (ar Švietimo pagalbos tarnybos) pažyma dėl nustatytų didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių;

61.4. įgyto išsilavinimo (mokymosi) pasiekimų pažymėjimas ar pažyma apie mokymosi pasiekimus;

61.5. jei asmuo turi regėjimo sutrikimų, gydytojo oftalmologo asmens regėjimo būklės įvertinimas (teisėtiems vaiko atstovams sutikus);

61.6. jei asmuo turi klausos sutrikimų, gydytojo surdologo asmens klausos įvertinimas su klausos tonine audiograma (teisėtiems vaiko atstovams sutikus);

61.7. jei asmuo turi fizinių ir judėjimo sutrikimų, fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo ir (ar) gydytojo ortopedo, ir (ar) gydytojo neurologo asmens fizinės ir judėjimo būklės įvertinimas (teisėtiems vaiko atstovams sutikus);

61.8. jei asmuo turi elgesio ir (ar) emocijų sutrikimų, gydytojo psichiatro įvertinimas ir rekomendacija (teisėtiems vaiko atstovams sutikus);

61.9. jei asmuo serga lėtine liga, sveikatos priežiūros įstaigos gydytojų konsultavimo komisijos rekomendacija (teisėtiems vaiko atstovams sutikus);

61.10. atskirais atvejais gali būti pateikti kiti dokumentai.

 

VII SKYRIUS

INTERAKTYVI PRIĖMIMO Į MOKYKLAS REGISTRACIJA

 

62. Prašymai dėl priėmimo į mokyklą gali būti pateikiami elektroniniu būdu.

Prašymai dėl priėmimo į pirmąsias, penktąsias (kitų mokyklų), gimnazijų pirmąsias ir trečiąsias (kitų gimnazijų) klases siunčiami el. paštu priemimas.mokyklos@panevezys.lt (prašymų formos pateikiamos Aprašo priede).

Prašymai dėl priėmimo į mokyklas, kurios pačios priima mokinius, siunčiami mokyklos internetinėje svetainėje nurodytu el. paštu. 

63. Užpildytų ir pasirašytų popierinių prašymų skaitmeninės kopijos arba elektroniniai prašymai, pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu, el. paštu pradedami siųsti nustatytą priėmimo dieną nuo 8.00 val.

64. Elektroniniu paštu galima siųsti pridedamų dokumentų (asmens tapatybę patvirtinančio dokumento, pažymos apie I pusmečio ar trimestro pasiekimus, pradinio išsilavinimo pažymėjimo, pažymėjimo (baigus pagrindinio ugdymo programos I dalį), pagrindinio išsilavinimo pažymėjimo, pažymos apie užsienio kalbos mokėjimo lygį, pažymos iš mokyklos, kurioje jau mokosi broliai ar (ir) seserys, pažymos apie mokymosi pasiekimus) skaitmenines kopijas. Pedagoginės-psichologinės tarnybos (ar Švietimo pagalbos tarnybos) pažyma dėl nustatytų specialiųjų ugdymosi poreikių el. paštu nesiunčiama, pateikiamas jos popierinis variantas. Jeigu el. paštu gautuose prašymuose ar dokumentų kopijose įrašai yra neaiškūs, prašoma papildomai pateikti dokumentų originalus.

65. Mokyklos duomenų bazės tvarkytojas, skiriamas direktoriaus įsakymu, Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus centralizuoto vaikų priėmimo į mokyklas specialistas:

65.1. ant gautų prašymų pažymi jų padavimo datą ir laiką, registruoja prašymus pagal jų gavimo datą ir laiką, informuoja pateikusius prašymus asmenis apie prašymo gavimą; prašymas neregistruojamas, jeigu jame trūksta reikalingų duomenų ar pateikti duomenys yra neteisingi, jeigu jis gautas anksčiau už nustatytą priėmimo į mokyklą pradžios dieną ar laiką, informuojant apie tai pareiškėją;

65.2. atsiradus laisvai vietai, teisėtus vaiko atstovus, asmenis informuoja pagal registravimo eilę;

65.3. kaupia, klasifikuoja ir grupuoja duomenis apie gautus prašymus, priimtus mokinius, laisvas vietas;

65.4. mokyklos duomenų bazės tvarkytojas nuolat Savivaldybės interneto svetainėje įveda pasikeitusius duomenis apie esamą mokinių ir laisvų vietų skaičių mokykloje;

65.5. teisės aktų nustatyta tvarka atsako už mokinių priėmimo metu tvarkomų duomenų apsaugą, jų patikimumą (duomenys turi atitikti prašymuose ir kituose dokumentuose pateiktus duomenis), pateiktų prašymų ir dokumentų saugojimą, duomenų slaptumo užtikrinimą;

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriuje gauti prašymai ir pridedami dokumentai ar jų skaitmeninės kopijos (žr. 63, 64 punktus) saugomi nuo jų gavimo iki perdavimo mokykloms dienos;

65.6. Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus centralizuoto vaikų priėmimo į mokyklas specialisto darbą su duomenų baze kontroliuoja E. plėtros skyrius, mokyklos duomenų bazės tvarkytojo darbą – mokyklos direktorius.

66. Teisėtiems vaiko atstovams, asmenims, kurių prašymai dėl priėmimo į pageidaujamos mokyklos klasę užregistruoti, informacija apie priėmimo į mokyklą galimybes teikiama taip:

66.1. dėl centralizuoto priėmimo į pirmąsias, penktąsias, gimnazijų pirmąsias ir trečiąsias klases informaciją elektroniniu paštu ar telefonu teikia Švietimo ir jaunimo reikalų skyrius,

66.2. dėl priėmimo į kitas klases informaciją elektroniniu paštu ar telefonu teikia mokyklos.

66.3. Savivaldybės interneto svetainėje www.panevezys.lt priėmimo metu skelbiama:

66.3.1. informacija apie gautų prašymų į centralizuotai sudaromas klases skaičių, atskiriant gyvenančių mokyklai priskirtoje teritorijoje vaikų prašymus nuo negyvenančių mokyklai priskirtoje teritorijoje vaikų prašymų;

66.3.2. informacija apie centralizuotai priimtų į pirmąsias, penktąsias klases vaikų skaičių;

66.3.3. informacija apie centralizuotai priimtų į gimnazijų pirmąsias ir trečiąsias klases mokinių skaičių, balų sumą, pagal kurią mokiniai priimti į gimnazijas.

67. Savivaldybės interneto svetainėje per visus mokslo metus skelbiami duomenys apie mokyklose esantį klasių skaičių, nustatytą maksimalų mokinių skaičių klasėse, jose esančių mokinių ir laisvų vietų skaičių.

 

VIII SKYRIUS

PRIĖMIMO Į MOKYKLĄ VYKDYMAS IR ĮFORMINIMAS

 

68. Asmuo, pageidaujantis mokytis mokykloje, kuri pati vykdo priėmimą, mokyklos direktoriui teikia prašymą. Prašymą už vaiką iki 14 metų teikia vienas iš teisėtų vaiko atstovų, vaikas nuo 14 iki 18 metų – vaikas, turintis vieno iš teisėtų vaiko atstovų raštišką sutikimą.

69. Asmuo, pageidaujantis pradėti mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą toje pačioje mokykloje, mokyklos direktoriui teikia tik prašymą (mokymosi pasiekimų įteisinimo dokumento teikti nereikia).

70. Prašymas ir kiti pateikiami dokumentai mokykloje yra registruojami Prašymų priimti mokytis registre, kuris yra įrašomas į mokyklos dokumentacijos planą. Registre rekomenduojamos skiltys: prašymo eilės numeris, prašymo pateikėjo vardas ir pavardė, prašymo pateikėjo adresas, telefono numeris, pageidaujančio mokytis asmens vardas ir pavardė, pageidaujama klasė, pageidaujančio mokytis asmens gyvenamosios vietos adresas, prašymo padavimo data ir laikas, pateiktų dokumentų sąrašas, žyma apie priėmimą. Prašymus registruoja direktoriaus įsakymu paskirtas asmuo. Mokykla gali nusistatyti ir savo prašymų dėl mokinių priėmimo registravimo tvarką.

71. Mokyklos, kuri pati vykdo priėmimą į naujai sudaromas klases, direktorius:

71.1. įsakymu tvirtina Mokinių priėmimo komisijos (toliau – Komisija) sudėtį ir jos darbo tvarką. Komisiją sudaro pirmininkas, sekretorius ir nariai. Į Komisijos sudėtį savo atstovus gali siūlyti mokykloje veikiančios savivaldos institucijos. Mokyklos direktorius negali būti Komisijos pirmininkas;

71.2. įsakymu tvirtina į mokyklą priimtų mokinių sąrašus, sprendžia priėmimo metu iškilusius klausimus. Lemiamą sprendimo balsą turi Komisijos pirmininkas.

72. Komisija:

72.1. rengia Komisijos darbo tvarką, kurioje nurodama Komisijos darbo pradžia ir pabaiga, darbo vieta, posėdžių grafikas, Komisijos narių pareigos ir atsakomybė, mokinių ir teisėtų vaiko atstovų informavimo tvarka, Komisijos posėdžių protokolų ir asmenų pateiktų dokumentų saugojimo vieta ir terminai;

72.2. viešai (mokyklos interneto svetainėje ir (ar) skelbimų lentoje) skelbia Komisijos narių sudėtį, posėdžių darbo grafiką ir vietą. Mokinių priėmimo į mokyklą procese sudarant mokinių sąrašus Komisija gali suteikti teisę dalyvauti stebėtojams. Asmenis, kurių prašymai nebuvo patenkinti, Komisija informuoja individualia tvarka el. paštu, telefonu ar raštiškai, nurodydama atsisakymo priimti į mokyklą priežastis.

73. Informacija apie asmens priėmimą į mokyklą teikiama pagal mokyklos nustatytą tvarką, atitinkančią Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatas.

74. Asmens priėmimas mokytis įforminamas mokymo sutartimi:

74.1. Mokymo sutartis sudaroma naujai atvykusio mokytis asmens ar mokinio, pradedančio mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui. Ji nenutraukiama, jei mokinys laikinai išvyko gydytis ir mokytis arba mokytis pagal tarptautinę mokinių mobilumo (judumo), mainų programą.

74.2. Mokymo sutartį pasirašo mokyklos vadovas ir prašymą pateikęs asmuo.

74.3. Mokymo sutartis registruojama Mokymo sutarčių registracijos žurnale. Vienas mokymo sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą pateikusiam asmeniui, kitas egzempliorius lieka mokykloje.

74.4. Sudarius mokymo sutartį, asmuo įregistruojamas mokinių registre.

75. Mokinių paskirstymas į klases (srautus) įforminamas mokyklos direktoriaus įsakymu.

 

IX SKYRIUS

BENDRIEJI KLASIŲ SUDARYMO KRITERIJAI

 

76. Savivaldybės taryba Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus teikimu iki kovo 31 d. kitiems mokslo metams nustato priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas laiką, kiekvienos klasės klasių skaičių ir mokinių skaičių jose, priešmokyklinio ugdymo grupių skaičių ir vaikų skaičiaus vidurkį grupėse. Iki rugsėjo 1 d. klasių (grupių) ir mokinių skaičius patikslinamas:

76.1. jei iš tai mokyklai aptarnavimo teritorijos prašymų mokytis bendrojo ugdymo mokykloje skaičius yra didesnis nei buvo nustatytas iki kovo 31 d., mokinių, klasių ir (ar) priešmokyklinio ugdymo grupių skaičius, neperkeliant mokinių mokytis į antrą pamainą ir nepažeidžiant higienos normų, didinamas;

76.2. jei mokykla nesurenka nustatyto mokinių skaičiaus ir nesudaro patvirtinto klasių ir (ar) priešmokyklinio ugdymo grupių skaičiaus, mokinių, klasių ir (ar) grupių skaičius mažinamas;

76.3. specialiosioms mokykloms, Suaugusiųjų ir jaunimo mokymo centrui (suaugusiųjų ir jaunimo klasėms, jo skyriui Pataisos namuose) klasių skaičius gali būti tikslinamas keletą kartų per mokslo metus, jeigu padidėja mokinių ir klasių skaičius.

77. Klasių skaičius mokykloms nustatomas atsižvelgiant į mokyklos vadovo pateiktą planuojamą 110, IIV gimnazijų klasių skaičių, mokinių skaičių keliamosiose klasėse, finansines mokyklos galimybes, ugdymo programai įgyvendinti reikalingą mokymo patalpų skaičių, Panevėžio miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos bendrąjį planą, iki kovo 1 d. gautų prašymų į pirmąsias, penktąsias (kitų mokyklų) klases skaičių, aštuntųjų ir dešimtųjų klasių mokinių tolesnių mokymosi ketinimų apklausos duomenis. Didžiausias pirmųjų klasių skaičius mokykloje – 4 klasės, penktųjų klasių – 4 klasės, gimnazijų pirmųjų klasių – 6 klasės.

78. Klasės sudaromos vadovaujantis Mokyklų, vykdančių formaliojo švietimo programas, tinklo kūrimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. birželio 29 d. nutarimu Nr. 768.

79. Vienas mokinys, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintis didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, besimokantis bendrojo ugdymo klasėje, (turintis Pedagoginės-psichologinės tarnybos įvertinimo pažymą), prilyginamas dviem tos klasės mokiniams. Atitinkamai gali būti mažinamas didžiausias nustatytas klasės mokinių skaičius klasėje. Bendrojo ugdymo klasėje, Jungtinėje klasėje gali būti ne daugiau kaip trys mokiniai, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių (skaičius taikomas sudaromoms naujoms klasėms, jungtinėms klasėms).

 

X SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ IR PRIĖMIMO Į MOKYKLAS VYKDYMO PRIEŽIŪRA

 

80. Už priėmimo į mokyklas vykdymą atsako:

80.1. pagal 7.1 papunktį – Švietimo ir jaunimo reikalų skyriaus centralizuoto vaikų priėmimo į mokyklas specialistas;

80.2. pagal 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 papunkčius – mokyklos direktorius.

81. Priėmimo į mokyklas priežiūrą vykdo:

81.1. pagal 7.1 papunktį – Savivaldybės administracija;

81.2. pagal 7.2, 7.3, 7.4, 7.5 papunkčius – Švietimo ir jaunimo reikalų skyrius.

____________________________

 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

1A priedas

 

 

_____________________________________________________________________________

(vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

_____________________________________________________________________________

(vaiko gyvenamosios vietos adresas, deklaravimo data)

_____________________________________________________________________________

(telefonas, elektroninis paštas)

 

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui

 

 

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ, GYVENANTĮ MOKYKLOS APTARNAVIMO TERITORIJOJE, Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS PIRMĄJĄ KLASĘ

 

 

20___ m. __________________ __d.   

Panevėžys

 

 

Prašau priimti mano sūnų (dukterį) (globotinį (-ę) ______________________________

(pabraukti)

______________________________________________________________________________

(vaiko vardas ir pavardė, asmens kodas)

 

nuo 20___ m. __________ __ d. į Panevėžio __________________________________________

(įrašyti mokyklos pavadinimą pagal aptarnavimo teritoriją)

1-ąją klasę.

Sutinku     ,

Nesutinku  ,

(pažymėti pasirinktą variantą)

kad informacija apie priėmimą į mokyklą būtų teikiama prašyme nurodytu telefonu ar (ir) el. paštu.

 

 

 

 

__________        __________________________________________

(Parašas)             (Vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

1B priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

____________________________________________________________________________ 

(vaiko gyvenamosios vietos adresas)

 

____________________________________________________________________________

(telefonas, elektroninis paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui

 

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS PIRMĄJĄ KLASĘ

 

20___ m. __________________ __d.

Panevėžys

 

 

Esant laisvai vietai, prašau priimti mano sūnų (dukterį) (globotinį (-ę) ________________

(pabraukti)

________________________________________________________________________________

(vaiko vardas ir pavardė, asmens kodas)

 

nuo 20___ m. __________ __ d. į Panevėžio ___________________________________________

                                                                                     (įrašyti mokyklos pavadinimą)

1-ąją klasę.

Nesant laisvų vietų nurodytoje mokykloje, prašau priimti į kitą mokyklą pagal pirmumą:

1. ____________________________

2. ____________________________

3. ____________________________

Sutinku     ,

Nesutinku  ,

(pažymėti pasirinktą variantą)

kad informacija apie priėmimą į mokyklą būtų teikiama prašyme nurodytu telefonu ar (ir) el. paštu.

 

 

 

________     ________________________________________

(Parašas)                           (Vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

2A priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

____________________________________________________________________________ 

(vaiko gyvenamosios vietos adresas, deklaravimo data)

 

____________________________________________________________________________

(telefonas, elektroninis paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui

 

 

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ, GYVENANTĮ MOKYKLOS APTARNAVIMO TERITORIJOJE, Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS PENKTĄJĄ KLASĘ

 

 

20__ m. __________________ __d.

Panevėžys

 

 

Prašau priimti mano sūnų (dukterį) (globotinį (-ę) ________________________________

(pabraukti)

________________________________________________________________________________

(vaiko vardas ir pavardė, asmens kodas)

nuo 20___ m. __________ __ d. į Panevėžio ___________________________________________

(įrašyti mokyklos pavadinimą pagal aptarnavimo teritoriją)

5-ąją klasę.

 

 

Dorinis ugdymas (tikyba, etika) __________________________________________

 

Sutinku     ,

Nesutinku  ,

(pažymėti pasirinktą variantą)

kad informacija apie priėmimą į mokyklą būtų teikiama prašyme nurodytu telefonu ar (ir) el. paštu.

 

________ _______________________________________

(Parašas)               (Vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

savivaldybės bendrojo ugdymo

 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

mokyklas tvarkos aprašo

2B priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

____________________________________________________________________________ 

(vaiko gyvenamosios vietos adresas)

 

____________________________________________________________________________

(telefonas, elektroninis paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOS PENKTĄJĄ KLASĘ

 

20__ m. __________________ __d.

Panevėžys

 

 

Esant laisvai vietai, prašau priimti mano sūnų (dukterį) (globotinį (-ę) ________________

(pabraukti)

________________________________________________________________________________

(vaiko vardas ir pavardė, asmens kodas)

 

nuo 20___ m. _________ __ d. į Panevėžio ____________________________________________

(įrašyti mokyklos pavadinimą)

5-ąją klasę.

Nesant laisvų vietų nurodytoje mokykloje, prašau priimti į kitą mokyklą pagal pirmumą:

1. ____________________________

2. ____________________________

3. ____________________________

 

Dorinis ugdymas (tikyba, etika) __________________________________________

(įrašyti)

Sutinku     ,

Nesutinku  ,

(pažymėti pasirinktą variantą)

kad informacija apie priėmimą į mokyklą būtų teikiama prašyme nurodytu telefonu ar (ir) el. paštu.

 

 

 

________ _________________________________________

(Parašas)        (Vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

____________________________________________________________________________

(vaiko gyvenamosios vietos adresas)

 

____________________________________________________________________________

(telefonas, elektroninis paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui

 

PRAŠYMAS PRIIMTI VAIKĄ Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

GIMNAZIJOS PIRMĄJĄ KLASĘ

 

20___ m. __________________ __d.

Panevėžys

 

 

Prašau priimti mano sūnų (dukterį) (globotinį (-ę)_________________________________

(pabraukti)

________________________________________________________________________________

(vaiko vardas ir pavardė, asmens kodas)

nuo 20___ m. _________ __ d. į Panevėžio ___________________________________ gimnazijos

(įrašyti gimnazijos pavadinimą)

I klasę.                                                                                   

Nesant laisvų vietų nurodytoje gimnazijoje, prašau priimti į kitą gimnaziją pagal pirmumą:

1. ____________________________

2. ____________________________

3. ____________________________

 

 

Dorinis ugdymas (tikyba, etika) __________________________________________

(įrašyti)

1-oji užsienio kalba ____________________________________________________

(įrašyti)

2-oji užsienio kalba ____________________________________________________

(įrašyti)

Sutinku     ,

Nesutinku  ,

(pažymėti pasirinktą variantą)

kad informacija apie priėmimą į mokyklą būtų teikiama prašyme nurodytu telefonu ar (ir) el. paštu.

 

_______ ____________________________________________

(Parašas)       (Vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)

 

Mokinių priėmimo į Panevėžio miesto

savivaldybės bendrojo ugdymo

mokyklas tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(asmens vardas ir pavardė) (pildo mokinys)

 

____________________________________________________________________________

(gyvenamosios vietos adresas)

 

____________________________________________________________________________

(telefonas, elektroninis paštas)

 

Panevėžio miesto savivaldybės administracijos

Švietimo ir jaunimo reikalų skyriui

 

PRAŠYMAS PRIIMTI Į PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS

GIMNAZIJOS TREČIĄJĄ KLASĘ

 

20___ m. ___________ __d.

Panevėžys

 

Prašau priimti mane, _________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________,

(vardas ir pavardė, asmens kodas)

nuo 20___ m. _________ __ d. į Panevėžio __________________________________ gimnazijos

(įrašyti gimnazijos pavadinimą)

III klasę.

Nesant laisvų vietų nurodytoje gimnazijoje, prašau priimti į kitą gimnaziją pagal pirmumą:

1. ____________________________

2. ____________________________

3. ____________________________

 

Sutinku     ,

Nesutinku  ,

(pažymėti pasirinktą variantą)

kad informacija apie priėmimą į mokyklą būtų teikiama prašyme nurodytu telefonu ar (ir) el. paštu.

 

 

__________ ______________________________________

(Parašas) (Vardas ir pavardė)

 

 

 

Sutinku, kad mano sūnus (duktė) (globotinis (-ė) _______________________________________________

(vardas ir pavardė)

mokytųsi prašyme nurodytoje gimnazijoje ________ ______________________________________

(Parašas)    (Vieno iš teisėtų vaiko atstovų vardas ir pavardė)