PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2022 M. SPALIO 6 D. SPRENDIMO NR. T2-199 „DĖL PALANGOS MIESTO SAVIVALDYBĖS SUTIKIMŲ ATIDARYTI AR STEIGTI LOŠIMŲ ORGANIZAVIMO VIETĄ AR TĘSTI LOŠIMŲ ORGANIZAVIMO VEIKLĄ LOŠIMŲ ORGANIZAVIMO VIETOJE IŠDAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. sausio 18 d. Nr. T2-14

Palanga

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatymo 9 straipsniu, 241 straipsnio 2 dalimi ir Lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai konkrečių rekomendacinių vertinimo kriterijų sąrašu, patvirtintu Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktoriaus 2022 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. DIE-180 „Dėl Lošimų organizavimo vietos poveikio viešajai tvarkai, švietimui, kultūrai, visuomenės sveikatai, gyvenamajai aplinkai ir kriminogeninei situacijai konkrečių rekomendacinių vertinimo kriterijų sąrašo patvirtinimo“, Palangos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

Pakeisti Palangos miesto savivaldybės sutikimų atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje išdavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Palangos misto savivaldybės tarybos 2022 m. spalio 6 d. sprendimu Nr. T2-199 „Dėl Palangos miesto savivaldybės sutikimų atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeisti 2 punktą ir jį išdėstyti taip:

2. Sprendimą dėl sutikimo atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje (toliau – sprendimas) Palangos miesto savivaldybėje priima Palangos miesto savivaldybės taryba (toliau – Taryba), išskyrus Aprašo 11 punkte nustatytus atvejus.“

2. Pakeisti 4 punktą ir jį išdėstyti taip:

4. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos azartinių lošimų įstatyme ir kituose Lietuvos Respublikos teisės aktuose.“

3. Pakeisti 5 punktą ir jį išdėstyti taip:

5. Aprašas galioja visoje Palangos miesto savivaldybės teritorijoje ir yra taikomas bendrovei, turinčiai teisę organizuoti lošimus (toliau – bendrovė), norinčiai atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą ar tęsti lošimų organizavimo veiklą lošimų organizavimo vietoje.“

4. Pakeisti 6.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

6.2. gyvenamojo namo gyvenamosios paskirties patalpų savininkų daugumos laisvos formos rašytinį sutikimą, jei lošimų organizavimo vietą ketinama atidaryti ar steigti gyvenamajame name, kurio pirmajame aukšte esančios negyvenamosios patalpos pagal namo projektą ir eksploataciją yra pritaikytos kitai veiklai ir kuris iš gatvės pusės turi pagrindinį įėjimą, nesutampantį su įėjimu į namo laiptinę;“.

5. Papildyti nauju 6.3 papunkčiu:

6.3. įgaliojimą, jeigu bendrovės vardu prašymą ir dokumentus pasirašo ir pateikia įgaliotas asmuo;“.

6. Papildyti nauju 6.4 papunkčiu:

6.4. valstybės narės, kurioje užsienio bendrovė yra įsteigta, institucijos, suteikusios teisę užsienio bendrovei vykdyti lošimų veiklą toje valstybėje narėje, rašytinį patvirtinimą arba institucijos išduotą leidimą, patvirtinančius, kad užsienio bendrovė turi teisę vykdyti lošimų veiklą toje valstybėje narėje, jeigu prašymą pateikia užsienio bendrovės filialas, turintis buveinę Lietuvos Respublikoje ir atliekantis visas juridinio asmens funkcijas ar dalį jų.“

7. Pakeisti 13 punktą ir jį išdėstyti taip:

13. Nagrinėjant bendrovės prašymą atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą yra atliekamas poveikio vertinimas pagal šiuos kriterijus:

13.1. atstumas nuo lošimų organizavimo vietos iki švietimo įstaigos turi būti ne mažesnis nei 50 m. Atstumas matuojamas nuo išorinės pastato, kuriame yra švietimo įstaiga, sienos (matuojant nuo artimiausio pastato kampo) iki išorinės pastato, kuriame ketinama atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą, sienos (matuojant tiesia trajektorija iki artimiausio pastato kampo). Atstumas matuojamas pasitelkiant www.regia.lt;

13.2. atstumas nuo lošimų organizavimo vietos iki kultūros ar sveikatos priežiūros įstaigos turi būti ne mažesnis nei 50 m. Atstumas matuojamas nuo išorinės pastato, kuriame yra kultūros ar sveikatos priežiūros įstaiga, sienos (matuojant nuo artimiausio pastato kampo) iki išorinės pastato, kuriame ketinama atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą, sienos (matuojant tiesia trajektorija iki artimiausio pastato kampo). Atstumas matuojamas pasitelkiant www.regia.lt;

13.3. jei lošimų organizavimo vietą ketinama atidaryti ar steigti pirmajame gyvenamojo namo aukšte, kuriame esančios negyvenamosios patalpos pagal namo projektą ir eksploataciją yra pritaikytos kitai veiklai ir kuris turi pagrindinį įėjimą iš gatvės pusės, nesutampantį su įėjimu į namo laiptinę, reikalingas šio gyvenamojo namo gyvenamosios paskirties patalpų savininkų daugumos laisvos formos rašytinis sutikimas, kad jų gyvenamojo namo pirmajame aukšte būtų steigiama ar atidaroma lošimų organizavimo vieta;

13.4. atstumas nuo lošimų organizavimo vietos iki pastato, kuriame yra įsikūrusi religinė bendruomenė ar bendrija, turi būti ne mažesnis nei 50 m. Atstumas matuojamas nuo išorinės pastato, kuriame yra įsikūrusi religinė bendruomenė ar bendrija, sienos (matuojant nuo artimiausio pastato kampo) iki išorinės pastato, kuriame ketinama atidaryti ar steigti lošimų organizavimo vietą, sienos (matuojant tiesia trajektorija iki artimiausio pastato kampo). Atstumas matuojamas pasitelkiant www.regia.lt.“

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, LT-91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo sprendimo paskelbimo dienos.

 

 

 

Meras                                                                                                                   Šarūnas Vaitkus