Simbolis

LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROJEKTO RENGIMO IR BIUDŽETO VYKDYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2017 m. lapkričio 24 d. Nr. 10V-1229

Lazdijai

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 104 ir 51 straipsniais, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 26 straipsniu, 27 straipsnio 3 ir 4 dalimis, Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 21 punktu:

1.  T v i r t i n u:

1.1. Lazdijų rajono savivaldybės biudžeto projekto rengimo ir biudžeto vykdymo tvarkos aprašą (pridedama);

1.2. Programos sąmatos formą BFP-1 (pridedama);

1.3. Išlaidų prekėms ir paslaugoms formą BPF-2 (pridedama);

1.4. Duomenų apie įstaigų šildymo, elektros energijos, vandentiekio ir kanalizacijos bei šiukšlių išvežimo faktines išlaidas formą BPF-2A (pridedama);

1.5. Ikimokyklinių, visų tipų bendrojo lavinimo, neformaliojo ugdymo, sporto, vaikų globos ir kitų įstaigų rodiklių formą BPF-2B (pridedama);

1.6. Socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros, kultūros ir kitų įstaigų rodiklių formą BPF-2C (pridedama);

1.7. Politikų, valstybės tarnautojų ir savivaldybės administracijos darbuotojų, kurių darbo užmokestis nustatomas pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą, darbo užmokesčio formą BPF-3 (pridedama);

1.8. Išlaidų darbuotojų, išlaikomų iš biudžeto, kurių darbo užmokestis nustatomas pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą, darbo užmokesčiui formą BFP-4 (pridedama);

1.9. Informacijos apie darbuotojus, kurių darbo užmokestis nustatomas pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą formą BPF-4A (pridedama);

1.10.  Mitybos išlaidų paskaičiavimo formą BPF-5 (pridedama);

1.11.  Išlaidų medikamentams ir medicininių paslaugų įsigijimo paskaičiavimo formą BFP-6 (pridedama);

1.12.  Švietimo įstaigų išlaidų prekėms ir paslaugoms iš mokinio krepšelio lėšų formą BPF-7 (pridedama);

1.13.  Asignavimų materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti bei finansiniams įsipareigojimams vykdyti formą BPF-8 (pridedama);

1.14.  Išlaidų socialinei paramai mokiniams formą BPF-9 (pridedama);

1.15.  Išlaidų socialinei paramai pinigais formą BPF-10 (pridedama);

1.16.  Duomenų apie savivaldybės biudžeto pajamas iš rinkliavų formą BPF-11 (pridedama);

1.17.  Duomenų apie savivaldybės biudžeto pajamas formą BPF-12 (pridedama);

1.18.  Duomenų apie savivaldybės specialiųjų tikslinių dotacijų lėšas formą BPF-13 (pridedama);

1.19.  Duomenų apie biudžetinių įstaigų pajamas, pervedamas į savivaldybės biudžetą, formą BPF-14 (pridedama).

2.    P r i p a ž į s t u netekusiu galios Lazdijų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2014 m. spalio 21 d. įsakymą Nr.10V-763 „Dėl Lazdijų rajono savivaldybės biudžeto rengimo ir biudžeto vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                 Gintautas Salatka              

 

PATVIRTINTA

Lazdijų rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2017 m. lapkričio 24 d.

įsakymu Nr. 10V-1229

 

 

LAZDIJŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROJEKTO RENGIMO IR BIUDŽETO VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS

 

IBENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Lazdijų rajono savivaldybės biudžeto projekto rengimo ir biudžeto vykdymo tvarkos aprašas (toliau – aprašas) reglamentuoja Lazdijų rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė)  biudžeto projekto rengimo ir biudžeto vykdymo tvarką.

2.  Šiame apraše vartojamos pagrindinės sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme vartojamas sąvokas.

3.  Savivaldybės biudžeto projekto rengimo ir biudžeto vykdymo teisinis pagrindas yra Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymas, Lietuvos Respublikos savivaldybių biudžetų pajamų nustatymo metodikos įstatymas, atitinkamų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklės, kiti biudžeto pajamų gavimą ir programų finansavimą reglamentuojantys teisės aktai, Lazdijų rajono savivaldybės tarybos patvirtintas savivaldybės strateginis veiklos planas ir kiti strateginio planavimo dokumentai ir šis tvarkos aprašas.

4.  Asignavimų valdytojams asignavimų panaudojimo teisinis pagrindas yra asignavimų valdytojų patvirtintos programos ir jų sąmatos.

5.  Sudarant ir vykdant savivaldybės biudžetą, naudojama Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtinta Valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacija. 

 

II.   SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROJEKTO RENGIMAS

 

6.  Savivaldybės biudžeto projektas sudaromas programiniu principu, asignavimus planuojant savivaldybės strateginio veiklos plano socialinėms, ekonominėms programoms įgyvendinti ir planuojamiems rezultatams pasiekti. Programos detalizuojamos pagal planuojamas vykdyti priemones.

7.  Savivaldybės biudžeto projektą rengia Finansų skyrius.

8.  Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai ir viešąsias paslaugas teikiančių subjektų vadovai, įvertinę įstaigos veiklos rodiklius ir vadovaudamiesi praėjusių metų faktinėmis išlaidomis bei einamųjų metų prognozuojamomis faktinėmis išlaidomis, parengia ir iki kiekvienų metų gruodžio 23 d. Finansų skyriui pateikia šiuo įsakymu patvirtintas formas (programų sąmatų projektus su pagrindžiančiais skaičiavimais) pagal programos finansavimo šaltinį, funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus. Kartu su programų sąmatų projektais pateikiami asignavimų valdytojo patvirtinta biudžetinės įstaigos darbo apmokėjimo sistema, įstaigos etatų skaičius, kontingento ir kiti rodikliai, būtini skaičiavimams pagrįsti.

9.  Visa informacija turi būti suderinta su biudžetines įstaigas kuruojančiais savivaldybės administracijos skyriais (skyrių vedėjais). 

10.  Asignavimų valdytojai yra atsakingi už teisingą programų sąmatų sudarymą ir teisingą jų naudojimą. Jie turi užtikrinti, kad einamųjų metų įsiskolinimai už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes būtų numatyti padengti planuojamais metais, neviršijant tiems metams skirtų savivaldybės biudžeto asignavimų.

11.  Savivaldybės administracijos struktūriniai, struktūriniai teritoriniai padaliniai ir į juos neįeinantys valstybės tarnautojai iki kiekvienų metų gruodžio 15 d. Buhalterinės apskaitos skyriui pateikia skaičiavimus pagal strateginio veiklos plano programų priemones:

11.1Seniūnijos – lėšų poreikį miestų ir gyvenviečių teritorijų tvarkymui, apšvietimui, ilgalaikiam, trumpalaikiam turtui, atsargoms įsigyti.

11.2Savivaldybės gydytojas – lėšų poreikį medicinos punktų slaugos paslaugų kokybei gerinti ir dantų protezavimui iš dalies kompensuoti.

11.3Architektūros ir aplinkosaugos skyrius – lėšų poreikį teritorijų planavimo dokumentams rengti, žemės sklypų geodeziniams matavimams atlikti, kultūros paveldo objektų išsaugojimo darbams finansuoti, kultūros paveldo apskaitos, paveldotvarkos, švietimo, lavinimo ir kitoms paveldosaugos programoms organizuoti ir vykdyti, taip pat numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų.

11.4Dokumentų ir informacijos skyrius – lėšų poreikį spaudos užsakymui, reprezentacinėms išlaidoms.

11.5Ekonomikos skyrius – lėšų poreikį daugiabučių namų savininkų bendrijoms remti, kadastriniams matavimams, turtui vertinti,  nekilnojamiesiems daiktams įteisinti, turizmo ir verslo programoms vykdyti, audito paslaugoms, numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų, taip pat VšĮ „Lazdijų turizmo informacinis centras“ veiklos išlaidoms finansuoti, pagrindžiant skaičiavimais, ir šios įstaigos per metus iš veiklos planuojamas gauti pajamas.

11.6Informacinių technologijų skyrius – lėšų poreikį naujai kompiuterinei technikai, programinei įrangai ir kitoms naujoms technologijoms įsigyti ir nuomoti pagal Lazdijų rajono savivaldybės administracijos padalinius, taip pat numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų.

11.7Investicijų skyrius – projektų, kuriems skirta ar 2018 m. planuojama skirti ES struktūrinių ir kitų fondų parama, sąrašą, nurodant projekto pavadinimą, pareiškėją, finansavimo šaltinius, taip pat prognozuojamą savivaldybės biudžeto lėšų poreikį 2018 m.

11.8Socialinės paramos skyrius – lėšų poreikį socialinėms paslaugoms teikti, slaugos lovoms išlaikyti, socialinėms išmokoms, vienkartinėms pašalpoms mokėti, numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų, taip pat VšĮ Lazdijų socialinių paslaugų centro vykdomoms programoms finansuoti, pagrįstą skaičiavimais, ir šios įstaigos per metus iš veiklos planuojamas gauti pajamas.

11.9Švietimo, kultūros ir sporto skyrius – lėšų poreikį skelbimams spaudoje, vaikų ir paauglių nusikalstamumo prevencijos, vaikų vasaros poilsio, studijų rėmimo ir kitoms švietimo, kultūros ir sporto programoms finansuoti, reprezentacinėms išlaidoms, mokinių vežiojimui, numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų,  taip pat VšĮ Lazdijų kultūros centro, VšĮ Lazdijų sporto centro ir VšĮ Lazdijų švietimo centro veiklos išlaidoms finansuoti, pagrįstą skaičiavimais, ir šių įstaigų per metus iš jų veiklos planuojamas gauti pajamas, renginių sąrašą, nurodant jų organizatorius ir lėšų poreikį jiems vykdyti.

11.10Vaiko teisių apsaugos skyrius – lėšų poreikį jaunimo programoms finansuoti, laikinajai vaikų priežiūrai užtikrinti, Lazdijų rajono policijos komisariato prevencinei programai.

11.11Vietinio ūkio skyrius – lėšų poreikį ilgalaikio materialiojo turto (pastatų), socialinio būsto, gatvių apšvietimo tinklų įrengimui ir remontui, kitų savivaldybės objektų remontui, pagrindžiant remonto būtinybę ir nustatant prioritetus, taip pat numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų.

11.12Ūkio tarnyba – lėšų poreikį savivaldybės administracijai priklausančiam transportui išlaikyti ir nuomoti, kanceliarinėms ir ūkinėms prekėms, reprezentacinėms išlaidoms.

11.13Žemės ūkio ir melioracijos skyrius – lėšų poreikį Kaimo plėtros programoms finansuoti, asociacijų projektams vykdyti, taip pat numatomiems viešiesiems pirkimams dėl planuojamų rengti projektų.

12.  Savivaldybės administracijos padalinių vadovai ir į juos neįeinantys valstybės tarnautojai yra atsakingi už savivaldybės biudžetinių įstaigų, viešųjų įstaigų ir kitų subjektų, teikiančių viešąsias paslaugas, susijusias su skyrių kuruojama sritimi, programų parengimą, jų atitiktį Lazdijų rajono savivaldybės strateginiam plėtros planui ir strateginiam veiklos planui, programų sąmatų projektų sudarymą ir pateikimą laiku.

13.  Finansų skyrius patikrina, ar parengtuose programų sąmatų projektuose pateikti skaičiavimai yra tikslūs, ar laikytasi taupumo režimo, ar numatyti asignavimai esamiems įsiskolinimams padengti, prireikus patikslina asignavimus (atsižvelgiant  į savivaldybės biudžeto bendras finansines galimybes).

14.  Finansų skyrius, esant poreikiui, tikrindamas programų sąmatų projektuose pateiktus skaičiavimus, pasitelkia atitinkamų savivaldybės administracijos skyrių, kuruojančių biudžetines įstaigas, vedėjus.

15.  Finansų skyrius pagal asignavimų valdytojų pateiktus programų sąmatų projektus parengia savivaldybės atitinkamų metų biudžeto projektą pagal asignavimų valdytojus, strateginio veiklos plano programas ir finansavimo šaltinius.

16.  Asignavimų valdytojų veiklą kuruojančių skyrių vedėjai kartu su Finansų skyriumi turi dalyvauti pristatant savivaldybės atitinkamų metų biudžeto projektą ir svarstant jį Lazdijų rajono savivaldybės tarybos komitetuose.

17.  Savivaldybės biudžeto projektas skelbiamas vietinės žiniasklaidos priemonėse ir savivaldybės interneto tinklalapyje likus 10 kalendorinių dienų iki jo tvirtinimo savivaldybės taryboje. Gyventojai per 3 kalendorines dienas po savivaldybės biudžeto projekto viešo paskelbimo gali pateikti savo pastabas ir pasiūlymus savivaldybės administracijos direktoriui Lazdijų rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka.

18.  Pristačius savivaldybės atitinkamų metų biudžeto projektą savivaldybės tarybos komitetams ir gyventojams, jis teikiamas tvirtinti savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka.

19.  Patvirtintas savivaldybės biudžetas skelbiamas vietinėje spaudoje ir savivaldybės svetainėje.

20.  Savivaldybės tarybai patvirtinus biudžetą, Finansų skyrius per 5 darbo dienas nuo savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo praneša asignavimų valdytojams apie jiems skirtus asignavimus ir suderina su jais asignavimų ketvirtinį paskirstymą. Kiekvienas savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo biudžeto patvirtinimo sudaro ir patvirtina biudžeto programų sąmatas pagal finansavimo šaltinius ir funkcinę klasifikaciją ir pateikia Finansų skyriui. Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintos formos programų sąmatos sudaromos pagal finansavimo šaltinius, valstybės funkcinės ir ekonominės klasifikacijos kodus.

21.  Finansų skyrius, vadovaudamasis patvirtintu biudžetu, pajamų paskirstymu ketvirčiais ir asignavimų valdytojų patvirtintomis programų sąmatomis, sudaro savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą pagal asignavimų valdytojus, programas ir išlaidų ekonominę klasifikaciją. Savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.

22.  Patvirtintas savivaldybės biudžetas per 30 darbo dienų pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintas formas pateikiamas Lietuvos Respublikos finansų ministerijai.

 

IIISAVIVALDYBĖS BIUDŽETO VYKDYMAS

 

23.  Jeigu savivaldybės biudžetas arba programų sąmatos laiku nepatvirtinamos, savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų asignavimai kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų savivaldybės biudžeto šiam asignavimų valdytojui skirtų asignavimų ir skiriami tęstinei veiklai bei įstatymuose numatytiems įsipareigojimams vykdyti.

24.  Savivaldybės biudžeto kasos operacijas vykdo Finansų skyrius per Lietuvos Respublikos kredito įstaigas. Savivaldybės biudžeto lėšų pervedimo į asignavimų valdytojų sąskaitas banke mokėjimo nurodymus pirmuoju parašu pasirašo Finansų skyriaus vedėjas arba Finansų skyriaus vedėjo pavaduotojas, o antruoju parašu – Finansų skyriaus vyresn. ekonomistas arba Finansų skyriaus vyr. specialistas.

25.  Savivaldybės administracija turi biudžeto sąskaitą, į kurią Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos ir kiti mokesčių mokėtojai teisės aktų nustatyta tvarka perveda savivaldybės biudžeto pajamas, taip pat pervedamos Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti skirtos specialios tikslinės dotacijos ir kitos lėšos. Ataskaitiniam mėnesiui pasibaigus, per 2 darbo dienas Finansų skyrius pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai duomenis apie tiesiogiai į savivaldybės biudžeto sąskaitą pervestas lėšas, užpildydamas Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintą formą.

26.  Finansų skyrius, atsižvelgdamas į einamaisiais biudžetiniais metais Lietuvos Respublikos Vyriausybės arba jos įgaliotos institucijos iš valstybės biudžeto asignavimų papildomai skirtas savivaldybės savarankiškoms ar valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti lėšas ir į iš valstybės institucijų ir įstaigų gautas dotacijas, įskaitant Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, parengia savivaldybės tarybos sprendimo projektą dėl einamųjų metų savivaldybės biudžeto pakeitimo.

27.  Finansavimas iš savivaldybės biudžeto vykdomas pagal patvirtintą pajamų ir programų finansavimo planą.

28.  Asignavimų valdytojų programų išlaidoms padengti pirmiausia naudojami asignavimai, gauti iš einamaisiais biudžetiniais metais įmokėtų į biudžetą biudžetinių įstaigų pajamų, įskaitant ankstesniais metais nepanaudotus šių lėšų likučius ir viršplanines pajamas.                     

29.  Asignavimų valdytojai paraiškas biudžeto lėšoms gauti (toliau – Paraiškas) teikia Finansų skyriui savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka ir terminais. Lėšas į asignavimų valdytojų nurodytas sąskaitas Finansų skyrius perveda atsižvelgdamas į savivaldybės biudžeto pajamų vykdymą ir neviršydamas patvirtintų asignavimų sumų.

30.  Subjektai, kurie nėra savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai, finansuojami pagal su savivaldybės administracija sudarytas biudžeto lėšų naudojimo sutartis.

31.  Finansų skyrius asignavimų valdytojams biudžeto lėšas perveda per 2 darbo dienas. Finansų skyrius gali nepriimti paraiškų arba laikinai sulaikyti paraiškų apmokėjimą, jei jos netinkamai įformintos arba padaryta klaidų, jei jos pateiktos nesilaikant nurodytų terminų, taip pat jei prašoma lėšų suma viršija asignavimų valdytojo programos sąmatoje ketvirčiui numatytas išlaidas.

32.  Asignavimų valdytojai turi užtikrinti, kad pagal paraiškas gautos biudžeto lėšos būtų panaudotos iki paskutinės mėnesio darbo dienos.

33.  Skolintis lėšas savivaldybė gali tik vadovaudamasi teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybių skolinimąsi. Sprendimą imti paskolą ar atidaryti kredito liniją, nurodant jos tikslinę paskirtį, priima Savivaldybės taryba, atsižvelgdama į savivaldybės skolinimosi limitą ir Lazdijų savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos pateiktą išvadą. Paskolų ar kitų skolinių įsipareigojimų apskaitą tvarko Finansų skyrius. Finansų skyrius paskolas bankams grąžina, palūkanas ir paskolų aptarnavimo išlaidas moka tiesiogiai iš savivaldybės biudžeto sąskaitos pagal su bankais sudarytose sutartyse patvirtintus paskolų grąžinimo grafikus, nustatytas sąlygas ir programos sąmatoje suplanuotus asignavimus.

34.  Pagal priimtą Lietuvos Respublikos tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymą nustatytas savivaldybės biudžetui metų pabaigoje likusias nepanaudotas tikslinės paskirties lėšas, taip pat lėšas, per metus paskirtas savivaldybės biudžetui pagal tam tikrus įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus arba panaudotas ne pagal paskirtį,  Finansų skyrius grąžina į valstybės biudžetą, t. y. perveda iš savivaldybės iždo sąskaitos į atitinkamas valstybės institucijų ir įstaigų, skyrusių asignavimus, sąskaitas ne vėliau kaip iki sausio 10 d., jeigu Lietuvos Respublikos tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatyme nenustatyta kitaip. Savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojai nepanaudotas biudžeto lėšas grąžina į savivaldybės biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 31 d.

35.  Finansų skyrius gali apriboti, o prireikus ir sustabdyti įstaigų finansavimą, jei paaiškėja, kad asignavimų valdytojai netinkamai naudoja lėšas, laiku nepateikia patvirtintų biudžeto programų sąmatų ar skirtų lėšų naudojimo ataskaitų, netinkamai tvarko buhalterinę apskaitą.

36.  Jeigu nevykdomas savivaldybės biudžeto pajamų planas, asignavimų valdytojų programose numatytos priemonės finansuojamos savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.

37Asignavimų valdytojai ataskaitas apie biudžeto lėšų naudojimą programoms vykdyti (biudžeto vykdymo ataskaitas) paruošia ir pateikia Finansų skyriui savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytais terminais.

38Savivaldybės asignavimų valdytojų biudžeto vykdymo rinkiniai rengiami pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro patvirtintas biudžeto vykdymo ataskaitų formas ir terminus.

39.  Savivaldybės biudžeto vykdymo ir finansinių ataskaitų rinkiniai rengiami ir teikiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymu, Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir savivaldybės administracijos direktoriaus nustatyta tvarka.

 

IV.    BIUDŽETO VYKDYMO KONTROLĖ

 

40.  Savivaldybės biudžeto vykdymo, savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojų programų sąmatų, savivaldybės biudžeto lėšų apskaitos ir savivaldybių konsoliduotųjų ataskaitų rinkinių auditą atlieka Lazdijų rajono savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba.

 

___________________