RIETAVO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL RIETAVO SAVIVALDYBĖS PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2018 m. liepos 12 d. Nr. T1-129

Rietavas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 8 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 29 straipsnio 4 ir 6 dalimis, Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2013 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. V-1106 „Dėl Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jo pakeitimais, Rietavo savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Rietavo savivaldybės priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Rietavo savivaldybės tarybos 2017 m. liepos 13 d. sprendimą Nr. T1-136 „Dėl Rietavo savivaldybės priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Sprendimas gali būti skundžiamas ikiteismine tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H. Manto g. 37, Klaipėda) arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, Klaipėda) per vieną mėnesį nuo šio įsakymo paskelbimo ar įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                           Antanas Černeckis

 

PATVIRTINTA

Rietavo savivaldybės tarybos

2018 m. liepos 12 d.

sprendimu Nr. T1-129

 

 

RIETAVO SAVIVALDYBĖS PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Priešmokyklinio ugdymo organizavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato bendruosius priešmokyklinio ugdymo reikalavimus, priešmokyklinio ugdymo organizavimą ir finansavimą Rietavo savivaldybės mokyklose (toliau – Mokykla). Priešmokyklinį ugdymą vykdo Mokykla, kurios nuostatuose numatytas priešmokyklinio ugdymo teikimas.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo  įstatyme.

3. Mokslo metai prasideda rugsėjo 1 d., baigiasi rugpjūčio 31 d. Mokslo ir žinių dienai sutapus su poilsio diena, mokslo metų pradžia, Mokyklos sprendimu, gali būti nukeliama į artimiausią darbo dieną po poilsio dienos.

4. Priešmokyklinį ugdymą teikia Mokyklos pagal vienerių metų priešmokyklinio ugdymo bendrąją programą (toliau – Programa).

 

 

II SKYRIUS

BENDRIEJI PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO REIKALAVIMAI

 

5. Priešmokyklinis ugdymas:

5.1. pradedamas teikti vaikui, kai tais kalendoriniais metais jam sukanka 6 metai;

5.2. gali būti teikiamas anksčiau tėvų (globėjų) sprendimu, bet ne anksčiau, negu vaikui sukanka 5 metai;

5.3. vykdomas pagal Programą, kurios minimali trukmė:

5.3.1. 640 valandų per metus;

5.3.2. 160 valandų per metus, jeigu gydytojų konsultacinė komisija (toliau – GKK) vaikui yra paskyrusi ugdymą namie 12 mėnesių;

5.3.3. 5 valandos per savaitę, jeigu GKK vaikui yra paskyrusi ugdymą namie ne trumpiau kaip 1 mėn.;

5.4. tėvai (globėjai) turi teisę kreiptis į pedagoginę psichologinę tarnybą arba švietimo pagalbos tarnybą (toliau – Tarnyba), kurios aptarnavimo teritorijoje yra švietimo teikėjas, dėl 5 metų vaiko brandumo ugdytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą vertinimo. Rekomenduojama kreiptis ne anksčiau negu vaikui sukanka 4 metai 8 mėnesiai (atsižvelgiant į vaiko brandumo mokyklai įvertinimo testo taikymo galimybes). Tarnyba ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo kreipimosi dienos pateikia rekomendacijas tėvams (globėjams) dėl vaiko pasirengimo mokytis.

6. Priešmokyklinio ugdymo organizavimo forma yra priešmokyklinio ugdymo grupė (toliau – Grupė).

7. Grupės darbo/veiklos ypatumų visuma – ugdymo vieta, trukmė (per mėnesį, savaitę, parą), teikiamos paslaugos vaikui (švietimo pagalba ir kita), ugdomoji kalba, mokytojų (priešmokyklinio ugdymo pedagogo, ikimokyklinio ugdymo auklėtojo, ikimokyklinio ugdymo meninio ugdymo mokytojo, neformaliojo švietimo mokytojo, pagalbos mokiniui specialisto, valstybinės ar užsienio kalbos mokytojo, mokytojo padėjėjo ir kitų), dirbančių Grupėje, skaičius –vadinama priešmokyklinio ugdymo organizavimo modeliu (toliau – Modelis).

8. Mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija, Savivaldybės vykdomoji institucija pagal Švietimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo jiems suteiktus įgaliojimus:

8.1. kasmet įvertina priešmokyklinio ugdymo poreikį, turimus išteklius ir prireikus tikslina ir tvirtina Mokyklas, vykdančias Programą, Grupių Mokyklose skaičių ir Modelius;

8.2. nustato vaikų, ugdomų pagal Programą, priėmimo į Mokyklą tvarką;

8.3. nustato vaikų, ugdomų pagal Programą, vežiojimo į Mokyklą ir iš jos poreikį ir teisės aktų nustatyta tvarka organizuoja vežiojimą;

8.4. konsultuoja ir informuoja asmenis apie priešmokyklinį ugdymą teikiančias Mokyklas ir jose įgyvendinamus Modelius.

 

III SKYRIUS

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMAS

 

9. Mokykla:

9.1. informuoja tėvus (globėjus) apie priešmokyklinio ugdymo organizavimą Mokykloje;

9.2. atsižvelgdama į tėvų (globėjų) poreikius ir galimybes, su tėvais (globėjais) aptaria ir pasirašo mokymo sutartį, kurioje nurodoma: mokymo sutarties šalys, ugdymo Programa, jos pradžios ir pabaigos laikas, šalių įsipareigojimai, įtraukiant teises ir pareigas pagal Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo 43 straipsnio 11 dalį bei 47 straipsnį, sutarties keitimo, nutraukimo pagrindai, padariniai ir kitos nuostatos, neprieštaraujančios kitiems teisės aktams;

9.3. įregistruoja mokymo sutartį Mokymo sutarčių registracijos žurnale;

9.4. po mokymo sutarties pasirašymo vaiką įregistruoja Mokinių registre nurodant pirmąją vaiko ugdymosi dieną. Iš Mokinių registre sukauptų duomenų – vaiko vardas ir pavardė; asmens  kodas; atvykimo data (pirmoji vaiko ugdymosi diena); namų adresas; grupė, į kurią vaikas atvyko; grupė, kurioje vaikas ugdosi; grupė, iš kurios vaikas išvyko; įsakymo apie išvykimą data ir numeris; Mokykla, į kurią vaikas išvyko ugdytis – automatiniu būdu formuojamas, o pasibaigus mokslo metams išspausdinamas ir sudaromas Mokinių abėcėlinis žurnalas;

9.5. Mokinių abėcėliniame žurnale vaikų pavardės ir vardai surašomi abėcėlės tvarka. Registracijos numeriai kasmet pradedami nuo 1. Informacija atnaujinama, jeigu pasikeičia vaiko gyvenamosios vietos adresas, vardas arba pavardė, o buvęs įrašas išsaugomas. Tuo atveju, kai nežinoma, į kokią Mokyklą vaikas yra išvykęs, gali būti įrašoma: užsienio valstybės, savivaldybės pavadinimas arba „Nežinoma“. Kitų mokslo metų Mokinių abėcėlinio žurnalo aplankas Mokinių registre formuojamas iš atitinkamais mokslo metais sukauptų mokinių duomenų, patikslinus informaciją apie mokinio grupę ar klasę, kurioje jis ugdosi ar mokosi, ir įrašius duomenis apie tais mokslo metais išvykusius ir atvykusius mokinius;

9.6. nustato ugdomosios veiklos planavimo, pasiekimų vertinimo formą ir  parengimo terminus;

9.7. pateikia mokyklai, vykdančiai pradinio ugdymo programą, ar kitam švietimo teikėjui, kuris vykdys pradinio ugdymo programą, priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo(-ų), (švietimo pagalbos specialisto (-ų), jeigu buvo teikta pagalba), rekomendaciją, parengtą pagal Tvarkos aprašo priede pateiktą formą (toliau – Rekomendacija). Rekomendacija turi būti pasirašyta priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo(-ų) ir patvirtinta Mokyklos vadovo;

9.8. namie ugdomų vaikų, tėvų (globėjų) pageidavimu ir GKK leidus, sudaro galimybę dalyvauti.

10. Vaikų tėvai (globėjai) privalo užtikrinti vaiko punktualų, reguliarų Mokyklos lankymą (jeigu vaikas negali atvykti į Mokyklą, nedelsiant turi informuoti Mokyklą) ir kitų mokymo sutartyje nurodytų pareigų vykdymą.

11. Vaiko lankomumas žymimas grupės dienyne, kurio formą tvirtina Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministras. Jeigu grupėje daugumą sudaro vaikai, ugdomi pagal ikimokyklinio ugdymo programą, priešmokyklinio ugdymo programoje dalyvaujantys vaikai žymimi ikimokyklinės grupės dienyne, kurio formą tvirtina Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministras.

12. Mokykla dienynus gali sudaryti elektroninių dienynų duomenų pagrindu.

13. Programą įgyvendinti gali:

13.1. priešmokyklinio ugdymo pedagogas arba priešmokyklinio ugdymo pedagogas kartu su mokytoju, turinčiu teisę vykdyti Programos meninio ugdymo dalį;

13.2. vadovaujantis Tvarkos aprašo 18.2. papunkčiu, ikimokyklinio ugdymo auklėtojas arba ikimokyklinio ugdymo auklėtojas kartu su mokytoju, turinčiu teisę vykdyti Programos meninio ugdymo dalį.

14. Vaikui, kuriam nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, Programą pritaiko Grupėje dirbantis priešmokyklinio ugdymo pedagogas (-ai) kartu su Mokyklos vaiko gerovės komisija, sudaryta vadovaujantis Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. balandžio 11 d. įsakymu Nr. V-579 „Dėl Mokyklos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir tėvais (globėjais), vadovaudamiesi Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-1795 „Dėl Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

15. Grupėje, kurioje pritaikius Programą ugdomi vaikai, turintys vidutinių, didelių ir (ar) labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, dirba priešmokyklinio ugdymo pedagogas ir mokytojo padėjėjas, teikiantis specialiąją pagalbą, vadovaujantis Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. liepos 8 d. įsakymu Nr. V-1229 „Dėl Specialiosios pagalbos teikimo mokyklose (išskyrus aukštąsias mokyklas) tvarkos aprašo patvirtinimo“.

16. Grupėje vaikų skaičius negali viršyti pagal amžiaus grupes Lietuvos higienos normoje HN 75:2016 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymo bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“, patvirtintoje Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. balandžio 22 d. įsakymu Nr. V-313 „Dėl Lietuvos higienos normos HN 75:2016 „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymo bendrieji sveikatos saugos reikalavimai“ patvirtinimo“, nurodyto vaikų skaičiaus.

17. Grupė:

17.1. su pradine klase nejungiama;

17.2. gali būti jungiama su ikimokyklinio ugdymo grupe (toliau – Jungtinė grupė). Jungtinėje grupėje vykdomos priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo programos.

18. Jungtinė grupė, kurioje vaikų, ugdomų pagal:

18.1. priešmokyklinio ugdymo programą, yra daugiau, vadinama priešmokyklinio ugdymo grupe ir joje dirba priešmokyklinio ugdymo pedagogas (-ai).

18.2. ikimokyklinio ugdymo programą, yra daugiau, vadinama ikimokyklinio ugdymo grupe, joje dirba ikimokyklinio ugdymo auklėtojas (-ai).

19. Programos įgyvendinimo laikotarpiu vaikų, ugdomų pagal priešmokyklinio ugdymo programą, atostogos organizuojamos pagal bendrojo ugdymo mokykloms nustatytą mokinių atostogų laiką.

20. Dėl vaiko mokymo namie vienas iš tėvų (globėjų) prašymą teikia Mokyklos vadovui. Prie prašymo pridedama GKK pažyma. Mokinio ugdymas namie per tris darbo dienas įforminamas Mokyklos vadovo įsakymu.

21. Priešmokyklinio ugdymo pedagogas ar ikimokyklinio ugdymo auklėtojas, dirbantis Grupėje ar Jungtinėje grupėje:

21.1. organizuoja ugdomąją veiklą pagal Programą, atsižvelgdamas į patvirtinto Modelio ypatumus, individualius vaikų poreikius. Nepriklausomai nuo Modelio, priešmokyklinio ugdymo procesas yra vientisas, neskaidomas į atskiras sritis (atskirus dalykus) ir vyksta integruotai visą Modelyje nustatytą laiką;

21.2. siekdamas dermės ir ugdymo tęstinumo tarp priešmokyklinio ir pradinio ugdymo programų, yra susipažinęs  su pirmos klasės ugdymo programos nuostatomis, skirtomis pirmai-antrai klasei;

21.3. vertina vaikų pažangą ir pasiekimus vadovaudamasis Programa;

21.4. per 4 savaites nuo Programos pradžios atlieka vaikų pirminį pasiekimų vertinimą ir aptaria jį su tėvais (globėjais);

21.5. pagal Mokyklos nustatytą formą vaikų pasiekimus fiksuoja vaiko pasiekimų apraše, aplanke, skaitmeninėje laikmenoje ar kt.;

21.6. įgyvendinęs Programą, atlieka vaikų galutinį pasiekimų vertinimą, aptaria jį su tėvais (globėjais) ir parengia Rekomendaciją pagal Tvarkos aprašo priede nustatytą formą;

21.7. vaiko, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, pasiekimus vertina kartu su Mokyklos vaiko gerovės komisija, aptaria su tėvais (globėjais) ir parengia Rekomendaciją, skirtą mokyklai, vykdančiai pradinio ugdymo programą, ar kitam švietimo teikėjui, kuris vykdys pradinio ugdymo programą, ir Mokyklos vaiko gerovės komisijai;

21.8. vaikų pažangą Programos įgyvendinimo laikotarpiu vertina nuolat, pasirinkdamas vertinimo būdus ir metodus;

21.9. atlieka kitus darbus, nurodytus jo pareigybės aprašyme, kurį rekomenduojama rengti atsižvelgiant į Priešmokyklinio ugdymo pedagogo pavyzdinį pareiginį aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2003 m. lapkričio 10 d. įsakymu Nr. ISAK-1581 „Dėl Priešmokyklinio ugdymo pedagogo pavyzdinio pareiginio aprašo patvirtinimo“, ir į Pavyzdinį auklėtojo pareigybės aprašymą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. lapkričio 11 d. įsakymu Nr. ISAK-2249 „Dėl Pavyzdinio auklėtojo pareigybės aprašymo patvirtinimo“;

21.10. ugdymas namie organizuojamas laikantis ugdymo proceso organizavimo higienos reikalavimų, atsižvelgiant į vaiko sveikatos būklę ir organizmo funkcines galimybes, Mokyklos vadovo patvirtintą ir su vienu iš mokinio tėvų (globėjų) suderintą individualų ugdymo tvarkaraštį, bet ne mažiau kaip 2 kartus per savaitę;

21.11. priešmokyklinio ugdymo pedagogas ar vadovaujantis Tvarkos aprašo 18.2 papunkčiu, ikimokyklinio ugdymo auklėtojas, ugdantis vaiką namie, vaikų pažangą vertina nuolat, pasirinkdamas vertinimo būdus ir metodus, vaikų pasiekimus fiksuoja vaiko pasiekimų apraše, aplanke, skaitmeninėse laikmenose ar kt. Ne rečiau kaip kartą per Mokyklos nustatytą ugdymo laikotarpį namie ugdomo vaiko ugdymo rezultatus aptaria kartu su tėvais (globėjais) ir Mokyklos vaiko gerovės komisija.

 

 

IV SKYRIUS

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO ORGANIZAVIMO MODELIAI

 

22. Priešmokyklinio ugdymo organizavimo Modeliai:

22.1. pirmas modelis – grupė, kurios veiklos trukmė 4 val. per dieną. Ugdymas grupėje vyksta kaip vientisas procesas, jis neskaidomas į atskiras sritis ir vyksta integruotai. Pagal šį modelį priešmokyklinėje ugdymo grupėje dirba priešmokyklinio ugdymo pedagogas. Dirbant pagal šį Modelį, vaikų maitinimas Mokykloje gali būti neorganizuojamas. Tėvams pageidaujant vaikams sudaroma galimybė valgyti pusryčius ir/ar pietus. Už maitinimą moka tėvai. Vaikai iš mažas pajamas gaunančių šeimų įstatymų nustatyta tvarka gali gauti nemokamą maitinimą. Pagal poreikį ir galimybes vaikams teikiama logopedo, specialiojo pedagogo, psichologo, socialinio pedagogo, judesio korekcijos mokytojo ir kitų specialistų pagalba;

22.2. antras modelis – jungtinė grupė, kurios veiklos trukmė 4 val. per dieną. Priešmokyklinio ugdymo grupė gali būti jungiama su ikimokyklinio ugdymo grupe. Ugdymas grupėje vyksta kaip vientisas procesas, jis neskaidomas į atskiras sritis ir vyksta integruotai. Priklausomai nuo priešmokyklinio ir ikimokyklinio amžiaus vaikų skaičiaus grupėje dirba priešmokyklinio ugdymo pedagogas arba ikimokyklinio ugdymo auklėtojas, papildomai išklausęs priešmokyklinio ugdymo kursą. Ugdymo procesą pedagogai diferencijuoja ir pritaiko skirtingo amžiaus vaikams. Dirbant pagal šį Modelį vaikų maitinimas Mokykloje gali būti neorganizuojamas. Tėvams pageidaujant vaikams sudaroma galimybė valgyti pusryčius ir/ar pietus. Už maitinimą moka tėvai. Pagal poreikį ir galimybes vaikams teikiama logopedo, specialiojo pedagogo, psichologo, socialinio pedagogo, judesio korekcijos mokytojo ir kitų specialistų pagalba;

22.3. trečias modelis – grupė, kurios veiklos trukmė 10 val. 30 min. per dieną. Ugdymas grupėje vyksta kaip vientisas procesas, jis neskaidomas į atskiras sritis ir vyksta integruotai. Grupėje sudaromos sąlygos vaikų poilsiui ir maitinimui. Grupėje dirba priešmokyklinio ugdymo pedagogas ir auklėtojo padėjėjas. Pagal poreikį ir galimybes vaikams teikiama logopedo, specialiojo pedagogo, psichologo, socialinio pedagogo, judesio korekcijos mokytojo ir kitų specialistų pagalba;

22.4. ketvirtas modelis – jungtinė grupė, kurios veiklos trukmė iki 10 val. 30 min. per dieną. Priešmokyklinio ugdymo grupė gali būti jungiama su ikimokyklinio ugdymo grupe. Priklausomai nuo priešmokyklinio ir ikimokyklinio amžiaus vaikų skaičiaus grupėje dirba priešmokyklinio ugdymo pedagogas ir auklėtojo padėjėjas arba ikimokyklinio ugdymo auklėtojas, papildomai išklausęs priešmokyklinio ugdymo kursą ir auklėtojo padėjėjas. Ugdymo procesą pedagogai diferencijuoja ir pritaiko skirtingo amžiaus vaikams. Grupėje sudaromos sąlygos vaikų poilsiui ir maitinimui. Pagal poreikį ir galimybes vaikams teikiama logopedo, specialiojo pedagogo, psichologo, socialinio pedagogo, judesio korekcijos mokytojo ir kitų specialistų pagalba.

 

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Mokyklos direktorius yra asmeniškai atsakingas už šio Tvarkos aprašo įgyvendinimą.

24. Tvarkos aprašo įgyvendinimo priežiūrą vykdo Rietavo savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto  skyrius.

25. Programa finansuojama iš valstybės biudžeto, vadovaujantis Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 27 d. nutarimu Nr. 785 „Dėl Mokinio krepšelio lėšų apskaičiavimo ir paskirstymo metodikos patvirtinimo“, Savivaldybės biudžeto, rėmėjų ir kitomis lėšomis.

 

_____________________

 

Priešmokyklinio ugdymo tvarkos aprašo priedas

 

(Priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ar jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo (-ų) rekomendacijos forma)

 

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGO (-Ų) AR JUNGTINĖS GRUPĖS IKIMOKYKLINIO UGDYMO AUKLĖTOJO (-Ų) REKOMENDACIJA

 

________________________________________

(Mokyklos pavadinimas)

 

_________________ Nr. ______

(Data)

Vaiko vardas ir pavardė ___________________________________________________________________

Gimimo data __________________________________

Ugdymosi kalba________________________________

Gimtoji kalba __________________________________

Mokyklos kontaktai (telefono numeris, el. pašto adresas, miestas)

________________________________________________________________________

 

Vaiko pasiekimai – kompetencijos, baigus priešmokyklinio ugdymo programą:

1.  Socialinė kompetencija _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Sveikatos kompetencija

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Pažinimo kompetencija

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Komunikavimo kompetencija

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. Meninė kompetencija

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

6. Teikta švietimo pagalba (jos rezultatai) ir rekomendacija dėl švietimo pagalbos tęstinumo

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Kita svarbi informacija (pvz., adaptacija grupėje, lankomumas ir kt.)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Mokyklos vadovas                        _________________         __________________________

(Parašas)                           (Vardas ir pavardė)

 

Priešmokyklinio ugdymo pedagogo (-ų) ______________ _____________________                                                                                                         (Parašas)          (Vardas ir pavardė)

 

Ar Jungtinės grupės ikimokyklinio ugdymo auklėtojo (-ų) ______________ _________                                                                                                                             (Parašas) (Vardas ir pavardė)