LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2012 M. GRUODŽIO 7 D. ĮSAKYMO NR. 1K-417 „DĖL SU LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS SKOLINIMOSI VALSTYBĖS VARDU IR SKOLINANTIS PRISIIMTŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ BEI VALSTYBĖS PINIGINIŲ IŠTEKLIŲ VALDYMU SUSIJUSIŲ TEISĖS AKTŲ PATVIRTINIMO IR KOMISIJŲ SUDARYMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. balandžio 25 d. Nr. 1K-164

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Valstybės piniginių išteklių valdymo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2012 m. gruodžio 7 d. įsakymu Nr. 1K-417 „Dėl su Lietuvos Respublikos Vyriausybės skolinimosi valstybės vardu ir skolinantis prisiimtų įsipareigojimų bei valstybės piniginių išteklių valdymu susijusių teisės aktų patvirtinimo ir komisijų sudarymo“:

1. Pakeičiu 3.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.3. Lietuvos Respublikai skiriamos Europos Sąjungos (toliau – ES) finansinės paramos – Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos, 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų, 2000–2006 metų Sanglaudos fondo, 2007–2013 metų Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų, 2014–2020 metų Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų, Išorės sienų fondo, Europos grąžinimo fondo, Europos pabėgėlių fondo, Europos fondo trečiųjų šalių piliečių integracijai, Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo, Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims, Vidaus saugumo fondo, ES transeuropinio transporto tinklo plėtros projektų, Europos infrastruktūros tinklų plėtros priemonių, Europos žemės ūkio orientavimo ir garantijų fondo Garantijų skyriaus, Europos žemės ūkio garantijų fondo, Užkrečiamų ligų kontrolės programos, 2007–2013 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, 2014–2020 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, Europos žuvininkystės fondo, Žuvininkystės duomenų rinkimo ir kontrolės programos, Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo, 2007–2013 metų ir 2014–2020 metų Ignalinos programos, ES solidarumo fondo, 2007–2013 metų Kaimynystės ir partnerystės programos, 2014–2020 metų Kaimynystės ir partnerystės programos, 2014-2020 m. Europos kaimynystės priemonės Lietuvos ir Rusijos Federacijos bendradarbiavimo per sieną programos, Europos prisitaikymo prie globalizacijos padarinių fondo, Transeuropinių energetikos tinklų programos TEN-E (toliau – ES finansinė parama) ir kitų bendrai finansuojamų projektų – lėšos – joms atidarytose sąskaitose;“.

2. Pakeičiu 3.6.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

3.6.2. laikinai laisvos Garantinio fondo lėšos – sąskaitoje Nr. LT211010000002335416 eurais (toliau – Garantinio fondo sąskaita);“.

3. Papildau 3.6.4 papunkčiu:

3.6.4. Žemės ūkio paskolų garantijų fondo lėšos – sąskaitoje Nr. LT971010000002435413 eurais;“.

4. Papildau 3.6.5 papunkčiu:

3.6.5. Licencijuotų sandėlių kompensavimo fondo lėšos – sąskaitoje Nr. LT761010000002535410 eurais;“.

5. Papildau 3.8 papunkčiu:

3.8. augalų, už kuriuos mokamos tiesioginės įmokos, draudimo įmokų žemės ūkio veiklos subjektams ir draudimo įmonių išlaidų dalinio kompensavimo lėšų sąskaitos lėšos – sąskaitoje Nr. LT341010000002835411 eurais;“.

6. Pakeičiu 10.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

10.1. į valstybės biudžeto lėšų sąskaitą vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. birželio 20 d. įsakymu Nr. 1K-169 „Dėl valstybės biudžetui priskirtų mokesčių, kitų įmokų ir rinkliavų pervedimo į valstybės iždo sąskaitą“, Europos Sąjungos, kitos tarptautinės finansinės paramos ir kitų valstybės biudžetui priskirtų lėšų tiesioginio pervedimo į valstybės iždą taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-429 „Dėl Europos Sąjungos, kitos tarptautinės finansinės paramos ir kitų valstybės biudžetui priskirtų lėšų tiesioginio pervedimo į valstybės iždą taisyklių ir įmokų kodų sąrašo patvirtinimo“ (toliau – Tiesioginio pervedimo į valstybės iždą taisyklės), paskolų sutarčių nuostatomis dėl palūkanų mokėjimo į valstybės biudžeto sąskaitą;“.

7. Pakeičiu 10.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

10.3. į ES finansinės paramos, kitos tarptautinės finansinės paramos ir kitoms pagal ES teisės aktus ar tarptautinius susitarimus gaunamoms lėšoms atidarytas sąskaitas vadovaujantis Lietuvai skirtos finansinės paramos suteikimą reglamentuojančių teisės aktų nuostatomis ir Tiesioginio pervedimo į valstybės iždą taisyklėmis;“.

8. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Dalis lėšų, gautų į ES finansinės paramos lėšoms atidarytas sąskaitas, išskyrus 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų pradines išankstinio finansavimo sumas, 2014–2020 metų Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų pradines išankstinio finansavimo sumas, Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo išankstinio finansavimo sumas, Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo išankstinio finansavimo sumas, Vidaus saugumo fondo išankstinio finansavimo sumas, 2014–2020 metų Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai pradines išankstinio finansavimo sumas ir Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo pradines išankstinio finansavimo sumas bei sumas, gautas į 2007–2013 metų ir 2014–2020 metų Ignalinos programos, ES solidarumo fondo, 2007–2013 metų Kaimynystės ir partnerystės programos, 2014–2020 metų Kaimynystės ir partnerystės programos, 2014-2020 m. Europos kaimynystės priemonės Lietuvos ir Rusijos Federacijos bendradarbiavimo per sieną programos, Europos prisitaikymo prie globalizacijos padarinių fondo, Transeuropinių energetikos tinklų programos TEN-E paramos lėšoms atidarytas sąskaitas, įvertinus planuojamų mokėjimų iš šių sąskaitų prognozes, gali būti naudojama grąžintinai valstybės iždo reikmėms finansuoti. Kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos nėra naudojamos grąžintinai valstybės iždo reikmėms finansuoti.“

9. Pakeičiu 14 punktą ir jį išdėstau taip:

14. Laikantis optimalaus valstybės piniginių išteklių laikymo sąskaitose principo ir atsižvelgiant į taisyklių 13 punkte numatytas išimtis, lėšos, gaunamos į ES finansinės paramos lėšoms atidarytas sąskaitas, kai jų suma vienoje sąskaitoje viršija 100 eurų, kitą darbo dieną po jų pervedimo į ES finansinės paramos lėšų sąskaitas dienos pervedamos į tarpinę ES lėšų sąskaitą, atidarytą ES finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų srautų subalansavimo lėšoms (toliau – tarpinė ES lėšų sąskaita).“

10. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Valstybės iždo departamentas išduoda ES finansinės paramos lėšas ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas tokia tvarka:

15.1. Valstybės iždo departamento Finansavimo skyrius (toliau – Finansavimo skyrius), gavęs informaciją, kad asignavimų valdytojai ir jiems pavaldžios įstaigos pateikė Valstybės iždo departamentui mokėjimo paraiškas dėl ES finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos priemonių finansavimo, iki kiekvienos darbo dienos pabaigos prieš kitą mokėjimo pavedimų ar elektroninės mokėjimų informacijos perdavimo į Lietuvos banką darbo dieną pateikia Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriui ir Valstybės iždo departamento Europos Sąjungos paramos ir pinigų fondų apskaitos skyriui (toliau – ES paramos ir pinigų fondų apskaitos skyrius) mokėjimų poreikio duomenis apie numatomas valstybės biudžeto išlaidas pagal asignavimų valdytojus, nurodydamas ES finansinės paramos lėšomis ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis įgyvendinamų priemonių pavadinimus, finansavimo šaltinius, šioms lėšoms atidarytas sąskaitas, iš kurių bus apmokamos išlaidos, ir sumas eurais arba kita valiuta dviejų skaičių po kablelio tikslumu;

15.2. ES paramos ir pinigų fondų apskaitos skyrius, atsižvelgdamas į Finansavimo skyriaus pateiktus mokėjimų poreikio duomenis, nurodytus taisyklių 15.1 papunktyje, gautus vykdomuosius raštus ir kitus dokumentus, pagal kuriuos privaloma pervesti ES finansinės paramos lėšas ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas iš ES finansinės paramos lėšoms atidarytų sąskaitų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšoms atidarytų sąskaitų, ir įvertinęs ES finansinės paramos lėšų ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų sąskaitų ir tarpinės ES lėšų sąskaitos lėšų likučius, numatomų mokėjimo pavedimų perdavimo į Lietuvos banką darbo dieną perveda trūkstamas lėšų sumas iš valstybės biudžeto lėšų sąskaitos į tarpinę ES lėšų sąskaitą (jeigu joje tą dieną trūksta lėšų), iš kurios lėšos pervedamos į atidarytas atitinkamas ES finansinės paramos sąskaitas ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšoms atidarytas sąskaitas. Valstybės biudžeto lėšos, pervestos grąžintinai iš valstybės biudžeto lėšų sąskaitos į tarpinę ES lėšų sąskaitą, grąžinamos į valstybės biudžeto lėšų sąskaitą įvertinus gautų įplaukų į tarpinę ES lėšų sąskaitą sumas;

15.3. Jei trūkstamos lėšos pervedamos iš tarpinės ES lėšų sąskaitos į ES finansinės paramos lėšoms atidarytas sąskaitas, kuriose esančios lėšos nėra naudojamos grąžintinai valstybės iždo reikmėms finansuoti, ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšoms atidarytas sąskaitas, šios lėšos grąžinamos į tarpinę ES lėšų sąskaitą iškart atsiradus galimybei (kai gaunamos įplaukos iš finansavimo sumų davėjų, gaunamos palūkanos, grąžinamos išmokėtos lėšos ar gaunamos kitos įplaukos).

11. Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:

16. ES paramos ir pinigų fondų apskaitos skyrius, gavęs Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus prašymą pervesti grąžintinai valstybės iždo reikmėms ES finansinės paramos lėšoms atidarytose sąskaitose esančias laikinai laisvas ES finansinės paramos lėšas, vadovaudamasis taisyklių 15 punktu, perveda jas iš tarpinės ES lėšų sąskaitos į valstybės biudžeto lėšų sąskaitą, užtikrindamas, kad tarpinėje ES lėšų sąskaitoje lieka pakankamai lėšų numatytoms išlaidoms pagal pateiktas mokėjimo paraiškas, vykdomuosius raštus ir kitus dokumentus apmokėti.“

12. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:

18. Dalis lėšų, gautų į klimato lėšų sąskaitą, įvertinus planuojamų mokėjimų prognozes, gali būti naudojama grąžintinai valstybės iždo reikmėms finansuoti.

Valstybės iždo departamento Apskaitos ir atskaitomybės skyrius, gavęs Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus prašymą grąžintinai naudoti valstybės iždo reikmėms dalį klimato lėšų sąskaitoje esančių lėšų, perveda jas į valstybės biudžeto lėšų sąskaitą. Lėšų grąžinimą iš valstybės biudžeto lėšų sąskaitos į klimato lėšų sąskaitą Apskaitos ir atskaitomybės skyrius atlieka gavęs Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus prašymą.“

13. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:

19. Kai Europos Komisija į susitarimų lėšų sąskaitas perveda bendradarbiavimo užkardant neteisėtą tabako gaminių apyvartą susitarimų lėšas kita valiuta, kitą darbo dieną po jų pervedimo į susitarimų lėšų sąskaitas dienos Apskaitos ir atskaitomybės skyrius konvertuoja jas į eurus.

14. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Apskaitos ir atskaitomybės skyrius susitarimų lėšų sąskaitose eurais laikomas lėšas ar jų dalį perveda naudoti pagal tikslinę paskirtį į valstybės biudžeto lėšų sąskaitą pagal Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus pateiktą prašymą.“

15. Papildau II skyrių trečiuoju1 skirsniu:

TREČIASIS1 SKIRSNIS

LAIKINAI LAISVŲ LĖŠŲ GARANTINIO FONDO SĄSKAITOJE VALDYMAS

 

211. Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Fondo valdyba), sukaupusi vieno mėnesio vidutinių metinių Garantinio fondo išlaidų dydžio kasos apyvartos lėšas, laikinai laisvas Garantinio fondo lėšas perveda pasibaigus mėnesiui per 3 darbo dienas į Garantinio fondo sąskaitą.

212. Jeigu Garantinio fondo lėšų nepakanka ateinančio mėnesio Garantinio fondo lėšų sąmatoje numatytoms išlaidoms, Fondo valdyba kreipiasi į Finansų ministeriją dėl lėšų pervedimo iš Garantinio fondo sąskaitos. Finansų ministerija per 3 darbo dienas nuo Fondo valdybos kreipimosi dienos perveda lėšas į Fondo valdybos nurodytą sąskaitą.

213. Fondo valdyba prognozinę informaciją apie numatomas kaupti ar panaudoti Garantinio fondo sąskaitos lėšas teikia Finansų ministerijai vadovaudamasi Valstybės piniginių išteklių srautams prognozuoti skirtos informacijos teikimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. rugpjūčio 11 d. įsakymu Nr. 1K-275 „Dėl Valstybės piniginių išteklių srautams prognozuoti skirtos informacijos teikimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Valstybės piniginių išteklių srautams prognozuoti skirtos informacijos teikimo taisyklės).

214. Dalis Garantinio fondo sąskaitos lėšų, įvertinus planuojamų mokėjimų prognozes, gali būti investuojama vadovaujantis Laikinai laisvų valstybės piniginių išteklių investavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. vasario 28 d. įsakymu Nr. 49 „Dėl Laikinai laisvų valstybės piniginių išteklių investavimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Laikinai laisvų valstybės piniginių išteklių investavimo taisyklės).

215. Iš Garantinio fondo sąskaitos lėšų apmokamos dėl Garantinio fondo sąskaitos tvarkymo, Garantinio fondo laikinai laisvų piniginių išteklių investavimo patirtos tiesioginės išlaidos (įskaitant Lietuvos banko taikomus Garantinio fondo sąskaitos tvarkymo mokesčius, Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinių popierių (toliau – VVP) saugojimo mokesčius, sumokėtus VVP saugotojui, neigiamų palūkanų mokėjimus Lietuvos bankui už Garantinio fondo sąskaitoje esantį lėšų likutį ir kitus Garantinio fondo sąskaitos lėšų investavimo mokėjimus, bet neapsiribojant visais šiais mokesčiais ir mokėjimais).“

16. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:

22. Investuojant valstybės iždo bendrojoje sąskaitoje sukauptus laikinai laisvus valstybės piniginius išteklius vadovaujamasi Laikinai laisvų valstybės piniginių išteklių investavimo taisyklėse nustatytais limitais ir saugumo ir likvidumo principais, tačiau siekiama investicijų grąža turi būti ne mažesnė negu atitinkamos trukmės Vokietijos Vyriausybės vertybinių popierių pelningumas, kuris finansų rinkų dalyvių visuotinai laikomas bendru palūkanų normų etalonu, arba Lietuvos banko terminuotųjų indėlių palūkanos (imama mažesnė reikšmė).“

17. Pakeičiu 24 punktą ir jį išdėstau taip:

24. Investavimo sprendimus dėl investicijų į konkrečias investavimo priemones ir jų priešlaikinio susigrąžinimo siūlo Valstybės iždo departamento Skolinimosi ir pinigų valdymo skyrius (toliau – Skolinimosi ir pinigų valdymo skyrius), o priima Valstybės iždo departamento direktorius. Investavimo pelningumas į konkrečias investavimo priemones negali būti mažesnis už 0 procentų.“

18. Pakeičiu 30.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

30.2. Finansų ministerijos Europos Sąjungos investicijų departamento (toliau – ES investicijų departamentas) – apie planuojamus 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų lėšų mokėjimus ir galimus jų keitimus kiekvieną mėnesį einamaisiais biudžetiniais metais, kuri turi būti pateikta Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriui iki kiekvieno mėnesio 15 dienos.“

19. Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:

31. Institucijos ir įstaigos, kurioms skirti valstybės biudžeto asignavimai, įskaitant ES finansinės paramos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, informaciją Valstybės iždo departamentui teikia vadovaudamosi Valstybės piniginių išteklių srautams prognozuoti skirtos informacijos teikimo taisyklėmis.“

20. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Prognozavimo ir rizikos valdymo skyrius, sudarydamas trejų ateinančių metų skolinimosi poreikių prognozes, naudoja duomenis apie valstybės biudžeto balansą, grąžinamas paskolas, išperkamus VVP ir kitas mokamas sumas, finansuojamas iš valstybės vardu pasiskolintų lėšų.“

21. Pakeičiu 36.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

36.5. ES investicijų departamentas – apie projektų vykdytojams planuojamų išmokėti 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų lėšų ir valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšų metines sumas;“

22. Pakeičiu 36.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

36.7. Finansų ministerijos Valstybės turto valdymo departamentas – centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojo skolintų lėšų poreikį valstybės nekilnojamojo turto atnaujinimo funkcijai įgyvendinti;“.

23. Pakeičiu 47.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

47.4. kiekvieną mėnesį ir ketvirtį ES investicijų departamento teikiama informacija apie projektų vykdytojams planuojamas išmokėti ES finansinės paramos (2014–2020 metų ES struktūrinių fondų) lėšas;“.

24. Pripažįstu netekusiu galios 61.4.5 papunktį.

25. Pakeičiu 71 punktą ir jį išdėstau taip:

71. Prognozavimo ir rizikos valdymo skyrius atlieka šias analizes:

71.1. likvidumo ir perfinansavimo rizikos, apimančias esamus likvidžių valstybės piniginių išteklių likučius, prognozuojamus valstybės piniginių išteklių likučius ir srautus, tarp jų ir su skoliniais įsipareigojimais susijusių mokėjimų vykdymu 3 mėnesių prognozuojamam laikotarpiui, ir kartą per savaitę teikia atitinkamą ataskaitą Valstybės iždo departamento direktoriui ir jo pavaduotojui, koordinuojančiam Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus veiklą;

71.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose ir įstatymuose su valstybės vardu pasiskolintomis lėšomis susijusių nustatytų limitų vykdymo ir kartą per mėnesį teikia limitų vykdymo ataskaitą finansų ministrui ir finansų viceministrui, pagal veiklos sritį koordinuojančiam Valstybės iždo departamento veiklą;

71.3. prognozuojamų lėšų, jų srautų, skolinimosi bei investavimo faktinio vykdymo pokyčių per tam tikrą laikotarpį ir kartą per mėnesį teikia atitinkamą ataskaitą finansų ministrui, finansų viceministrui, pagal veiklos sritį koordinuojančiam Valstybės iždo departamento veiklą, ir Valstybės iždo departamento direktoriui ir jo pavaduotojui, koordinuojančiam Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus veiklą;

71.4. kredito ir investicijų rinkos rizikos, apimančias investicijų ir sudarytų finansinių išvestinių priemonių limitų vykdymą, sudarytų išvestinių finansinių priemonių sandorių verčių kitimo duomenis, pagrindinių sandorių šalių kreditingumą rodančių rodiklių tendencijas, investicijų vertės kitimo riziką per atitinkamą laikotarpį, ir kartą per savaitę teikia atitinkamą ataskaitą Valstybės iždo departamento direktoriui ir jo pavaduotojui, koordinuojančiam Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus veiklą;

71.5. siekdamas Vyriausybės nustatytų valstybės skolos valdymo tikslų, turimų skolinių įsipareigojimų ir skolos valdymo alternatyvų ir ne rečiau kaip du kartus per metus teikia atitinkamą ataskaitą Valstybės iždo departamento direktoriui ir jo pavaduotojui, koordinuojančiam Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus veiklą;

71.6. rinkos rodiklių, apimančias svarbiausių rinkos rodiklių ir jų kitimo statistiką ir galimas prognozes, ir kartą per savaitę teikia ataskaitą Valstybės iždo departamento direktoriui ir jo pavaduotojui, koordinuojančiam Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus veiklą;

71.7. operacinės rizikos, apimančias veiklos rizikos incidentus Valstybės iždo departamente, ir teikia atitinkamą ataskaitą Valstybės iždo departamento direktoriui ir jo pavaduotojui, koordinuojančiam Prognozavimo ir rizikos valdymo skyriaus veiklą.“

26. Pakeičiu 73 punktą ir jį išdėstau taip:

73. Garantinio fondo sąskaitos lėšų likutis, atsižvelgiant į Garantinio fondo sąskaitos piniginių išteklių srautų prognozes, įskaitomas į laikinai laisvų valstybės piniginių išteklių likučius skaičiuojant taisyklių 61.4.1 ir 61.4.2 papunkčiuose nustatytus rodiklius.“

27. Pakeičiu 74 punktą ir jį išdėstau taip:

74. Susiklosčius taisyklių 72.1 ir 72.2 papunkčiuose nurodytoms situacijoms valstybės piniginių išteklių lėšos naudojamos tokia eilės tvarka: laikinai laisvos Garantinio fondo lėšos, Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšos, Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšos.“

 

 

 

Finansų ministras                                                                                               Vilius Šapoka