LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS


ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2006 M. GRUODŽIO 29 D. ĮSAKYMO NR. D1-639 „DĖL VIEŠOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO PASLAUGŲ KOKYBĖS REIKALAVIMŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. lapkričio 4 d. Nr. D1-878

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymą Nr. D1-639 „Dėl viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimų patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija:

 

”LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS


ĮSAKYMAS

DĖL GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO PASLAUGŲ KOKYBĖS REIKALAVIMŲ PATVIRTINIMO

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 6 straipsnio 5 punktu:

T v i r t i n u Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimus (pridedama).“

 

 

 

Aplinkos ministras                                                                                                 Kęstutis Trečiokas

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2006 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. D1-639

(Lietuvos Respublikos aplinkos ministro

2014 m. lapkričio 4 d. įsakymo Nr. D1-878 redakcija)

 

 

GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO

PASLAUGŲ KOKYBĖS REIKALAVIMAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimai (toliau – Reikalavimai) nustato geriamojo vandens tiekimo (perdavimo) abonentams ir vartotojams, tiekiamo geriamojo vandens slėgio, abonentų ir vartotojų aptarnavimo ir nuotekų (įskaitant paviršinių nuotekų) priėmimo (surinkimo) iš abonentų ir (ar) vartotojų tvarkymui ir kitus reikalavimus.

2. Šiuose Reikalavimuose vartojamos sąvokos:

2.1. geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės rodikliai – rodikliai (geriamojo vandens tiekimo, tiekiamo geriamojo vandens slėgio, geriamojo vandens tiekimo pertrūkių, geriamojo vandens kokybės, abonentų ir vartotojų aptarnavimo, nuotekų surinkimo, tvindymo nuotekomis, nuotekų tvarkymo pertrūkių), pagal kuriuos nustatoma geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybė;

2.2. nuotekų tvarkymo pertrūkis – nuotekų, paviršinių nuotekų surinkimo paslaugų teikimo abonentams ir (ar) vartotojams nutrūkimas ar nutraukimas, įvykęs dėl geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo, paviršinių nuotekų tvarkytojo valdomos nuotekų tvarkymo, paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros reikmių ar jos sutrikimo, avarijos. Nuotekų, paviršinių nuotekų tvarkymo pertrūkis gali būti planuotas arba neplanuotas;

2.3. tvindymas nuotekomis – abonento ir (ar) vartotojo patalpų ar teritorijos užliejimas nuotekomis iš geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo eksploatuojamos nuotekų tvarkymo sistemos;

2.4. tvindymas geriamuoju vandeniu – abonento ir (ar) vartotojo patalpų ar teritorijos užliejimas geriamuoju vandeniu iš geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo eksploatuojamos geriamojo vandens tiekimo sistemos;

2.5. geriamojo vandens tiekimo pertrūkis – geriamojo vandens tiekimo abonentams ir (ar) vartotojams nutrūkimas ar nutraukimas, įvykęs dėl geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo valdomos geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros reikmių ar jos sutrikimo, avarijos. Geriamojo vandens tiekimo pertrūkis gali būti planuotas arba neplanuotas.

3. Kitos šiuose Reikalavimuose vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos geriamojo vandens įstatyme, Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II skyrius

GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIAI

 

4. Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės rodikliai yra šie:

4.1. geriamojo vandens tiekimas;

4.2. tiekiamo geriamojo vandens slėgis;

4.3. geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai;

4.4. geriamojo vandens kokybė;

4.5. abonentų ir vartotojų aptarnavimas;

4.6. nuotekų surinkimas;

4.7. tvindymas nuotekomis;

4.8. nuotekų tvarkymo pertrūkiai.

 

III skyrius

GERIAMOJO VANDENS TIEKIMAS IR TIEKIAMO GERIAMOJO VANDENS SLĖGIS

 

5. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo:

5.1. užtikrinti tokį geriamojo vandens tiekimo iš vandenvietės našumą, kad kiekvienas abonentas ir vartotojas galėtų gauti ne mažiau kaip 200 litrų geriamojo vandens per parą;

5.2. užtikrinti slėgį skirstomajame tinkle ties įvadais ne mažesnį kaip 0,1 megapaskalių (toliau – MPa) ir ne didesnį kaip 0,6 MPa;

5.3. užtikrinti skirstomajame tinkle ties priešgaisriniais hidrantais/hidrantuose, neimant vandens, ne mažesnį kaip 0,1 MPa ir vandens debitą iš kiekvieno hidranto ne mažesnį kaip 10 l/s;

5.4. užtikrinti, kad per metus planuojamų geriamojo vandens tiekimo pertrūkių nepatirtų daugiau kaip 10 procentų abonentų ir vartotojų, išskyrus atsiskaitomųjų geriamojo vandens apskaitos prietaisų įrengimą ar keitimą;

5.5. įvykus geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijai, nedelsiant imtis būtinų priemonių, kad užkirstų kelią tvindymui geriamuoju vandeniu, kol yra vykdomi geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos likvidavimo darbai.

6. Bendras planuotų geriamojo vandens tiekimo pertrūkių skaičius negali viršyti 0,3 karto per metus vienam geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros kilometrui.

7. Jeigu numatoma, kad geriamojo vandens tiekimo pertrūkis užtruks ilgiau kaip 12 valandų, geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo nemokamai aprūpinti abonentą ir (ar) vartotoją geriamuoju vandeniu iš alternatyvaus šaltinio (autocisternos, vandens kolonėlės, vandens butelių ar panašiai) pateikiant kiekvienam abonentui ir vartotojui ne mažiau kaip 30 litrų geriamojo vandens per parą ir ne didesniu kaip 100 m atstumu nuo abonento ir (ar) vartotojo pastato.

 

IV skyrius

GERIAMOJO VANDENS KOKYBĖ

 

8. Geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo tiekiamo geriamojo vandens kokybė ir sauga privalo atitikti Lietuvos higienos normos HN 24:2003 „Geriamojo vandens saugos ir kokybės reikalavimai“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. V-455 ir kitų teisės aktų nustatytus geriamojo vandens kokybės reikalavimus, išskyrus Lietuvos Respublikos geriamojo vandens įstatyme numatytas išimtis, kai leidžiama tiekti geriamąjį vandenį, kurio vienas ar keli toksiniai (cheminiai) rodikliai viršija teisės aktuose nustatytus toksinius (cheminius) rodiklius.

9. Vandentiekio skirstomuoju tinklu geriamąjį vandenį tiekiantys geriamojo vandens tiekėjai ir nuotekų tvarkytojai už geriamojo vandens saugą ir kokybę atsako iki įvadų į abonentams ir (ar) vartotojams nuosavybės teise priklausančią ar kitais teisėtais pagrindais valdomą ir (ar) naudojamą infrastruktūrą.

 

V skyrius

ABONENTŲ IR VARTOTOJŲ APTARNAVIMAS

 

10. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo:

10.1. užtikrinti nepertraukiamą geriamojo vandens tiekimą;

10.2. suteikti galimybę abonentams ir vartotojams nuolat telefonu ar elektroniniu paštu bendrauti su geriamojo vandens tiekėju ir nuotekų tvarkytoju 24 valandas per parą. Jeigu geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo darbuotojai šių paslaugų visas 24 valandas per parą teikti negali, į telefono skambučius turi atsakyti autoatsakiklis;

10.3. visuomenės informavimo priemonėse paskelbti telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą, kuriuo būtų galima pranešti apie geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;

10.4. savo internetinėje svetainėje pateikti nuotekų transportavimo paslaugas teikiančių asmenų kontaktus (telefono ryšio numerius);

10.5. savo nusistatyta tvarka registruoti ir nagrinėti visus abonentų ir vartotojų pasiteiravimus ir skundus. Metams pasibaigus atlikti abonentų ir vartotojų skundų analizę ir pateikti analizės ataskaitą Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai;

10.6. ne rečiau kaip kartą per metus savo nusistatyta tvarka organizuoti abonentų ir vartotojų apklausą. Apklausų metu geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas turi išsiaiškinti abonentų ir vartotojų nuomonę ir pageidavimus dėl tiekiamo geriamojo vandens ir teikiamų nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės, abonentų ir vartotojų aptarnavimo kokybės. Metams pasibaigus atlikti vykdytų abonentų ir vartotojų apklausų analizę ir pateikti analizės ataskaitą Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai.

11. Nuotekų transportavimo paslaugas teikiantys asmenys, abonentui ir (ar) vartotojui paprašius, privalo teikti informaciją abonentams ir vartotojams apie jų surinktas ir transportuotas nuotekas.

12. Paviršinių nuotekų tvarkytojai privalo:

12.1. užtikrinti paviršinių nuotekų tvarkymą;

12.2. suteikti galimybę abonentams nuolat telefonu ar elektroniniu paštu bendrauti su paviršinių nuotekų tvarkytoju 24 valandas per parą. Jeigu paviršinių nuotekų tvarkytojo darbuotojai šių paslaugų visas 24 valandas per parą teikti negali, į telefono skambučius turi atsakyti autoatsakiklis;

12.3. visuomenės informavimo priemonėse paskelbti telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą, kuriuo būtų galima pranešti apie paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;

12.4. savo nusistatyta tvarka registruoti ir nagrinėti visus abonentų pasiteiravimus ir skundus. Metams pasibaigus atlikti abonentų skundų analizę ir pateikti analizės ataskaitą Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai.

 

VI skyrius

NUOTEKŲ SURINKIMAS

 

13. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas turi surinkti abonentų išleidžiamas nuotekas, kurios susidaro teisėtai naudojant geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo patiektą geriamąjį vandenį ir kurių užterštumas atitinka geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo ir abonento sudarytoje geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo viešojoje sutartyje nustatytą užterštumo lygį.

14. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas turi surinkti vartotojų išleidžiamas nuotekas, kurios susidaro teisėtai naudojant geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo patiektą geriamąjį vandenį.

15. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo:

15.1. užtikrinti nepertraukiamą nuotekų tvarkymą;

15.2. pranešti abonentams ir vartotojams apie planuojamus geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo paslaugų pertrūkius ir pokyčius ir apie geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;

15.3. įvykus nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijai, nedelsiant imtis būtinų priemonių, kad užkirstų kelią tvindymui nuotekomis, kol yra vykdomi nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijos likvidavimo darbai;

15.4. užtikrinti, kad per metus planuotų nuotekų tvarkymo pertrūkių nepatirtų daugiau kaip 5 procentai prie nuotekų tvarkymo infrastruktūros prijungtų abonentų ir vartotojų;

15.5. nedelsiant, bet ne ilgiau kaip per 12 valandų nuo pranešimo apie tvindymą nuotekomis gavimo nutraukti tvindymą ir pašalinti padarinius. Jeigu numatoma, kad nuotekų tvarkymo pertrūkis užtruks ilgiau kaip 12 valandų, geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo užtikrinti nemokamą abonentų ir vartotojų nuotekų surinkimą alternatyviomis priemonėmis (mobiliomis nuotekų išvežimo, šalinimo priemonėmis ir pan.).

16. Nuotekų transportavimo paslaugas teikiantys asmenys privalo:

16.1. pagal abonento ar vartotojo ir nuotekų transportavimo paslaugas teikiančio asmens sudarytą sutartį priimti iš abonento ir (ar) vartotojo sutartyje nustatyto užterštumo nuotekas ir (ar) nuotekų valymo metu susidariusias atliekas (dumblą);

16.2. užtikrinti saugų nuotekų transportavimą ir nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) atidavimą į geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo valdomą nuotekų tvarkymo infrastruktūrą;

16.3. pranešti geriamojo vandens tiekėjui ir nuotekų tvarkytojui kontaktinius duomenis (telefono ryšio numerius) paskelbimui geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo interneto svetainėje.

17. Paviršinių nuotekų tvarkytojas privalo:

17.1. vadovaudamasis Informacijos apie geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą teikimo abonentams tvarkos aprašo nustatyta tvarka, pranešti abonentams apie planuojamus paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų pertrūkius ir pokyčius ir apie paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;

17.2. įvykus paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijai, nedelsiant imtis būtinų priemonių, kad užkirstų kelią tvindymui paviršinėmis nuotekomis, kol yra vykdomi paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijos likvidavimo darbai;

17.3. užtikrinti, kad per metus planuotų paviršinių nuotekų tvarkymo pertrūkių nepatirtų daugiau kaip 5 procentai prie nuotekų tvarkymo infrastruktūros prijungtų abonentų.

 

VII skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Geriamojo vandens tiekėjai ir nuotekų tvarkytojai šių Reikalavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo kaupti ir ne mažiau kaip 3 kalendorinius metus saugoti duomenis, nurodytus šių Reikalavimų 1–6 prieduose, apie tiekiamo geriamojo vandens ir teikiamų nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimus.

19. Paviršinių nuotekų tvarkytojai šių Reikalavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo kaupti ir ne mažiau kaip 3 kalendorinius metus saugoti duomenis nurodytus šių Reikalavimų 4–6 prieduose.

20. Nuotekų transportavimo paslaugas teikiantys asmenys šių Reikalavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo vykdyti nuotekų tvarkymo stebėseną, tvarkyti apskaitą, kaupti ne mažiau kaip 3 metus duomenis apie aptarnaujamų abonentų ir vartotojų skaičių, priduotų geriamojo vandens tiekėjui ir nuotekų tvarkytojui tvarkyti nuotekų kiekį.

21. Asmenys, pažeidę šiuos Reikalavimus, atsako įstatymų nustatyta tvarka.

 

 

 

______________


 

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo

paslaugų kokybės reikalavimų

1 priedas

 

 

GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO RODIKLIAI

 

Nr.

Rodiklis

Mato vienetas

1.

Pakelto požeminio vandens kiekis

tūks.  per metus arba % bendrojo kiekio

2.

Pakelto paviršinio vandens kiekis

tūks.  per metus arba % bendrojo kiekio

3.

Patiekto geriamojo vandens kiekis

tūks.  per metus arba % bendrojo kiekio

4.

Geriamojo vandens ruošimo įrenginiai

Vienetai

5.

Geriamojo vandens ruošimo įrenginių pajėgumas

 per parą

6.

Gerinto vandens kiekis

 per metus,  per mėnesį,  per parą

7.

Bendras geriamojo vandens tiekimo tinklų ilgis

km

8.

Geriamojo vandens gavybos įrenginių projektinis pajėgumas

 per metus,  per mėnesį,  per parą

9.

Siurblinės vandenvietėje

Skaičius

10.

Siurblinių vandenvietėje pajėgumas

Debitas ( per parą) ir spaudimas (m)

11.

Gyventojų skaičius aptarnaujamoje zonoje

Gyventojų skaičius

12.

Aptarnaujamų gyventojų skaičius

Gyventojų skaičius

13.

Parduoto požeminio vandens kiekis gyventojams

tūks.  per metus,  per mėnesį

14.

Parduoto požeminio vandens kiekis buities įmonėms

tūks.  per metus,  per mėnesį

15.

Parduoto požeminio vandens kiekis gamybiniams poreikiams

tūks.  per metus,  per mėnesį

16.

Parduoto požeminio vandens kiekis sezoninėms įmonėms

tūks.  per metus,  per mėnesį

17.

Kitas geriamojo vandens poreikis

tūks.  per metus,  per mėnesį

18.

Bendras gaunamo geriamojo vandens kiekis

tūks.  per metus,  per mėnesį

19.

Bendras suvartojamo geriamojo vandens kiekis

tūks.  per metus,  per mėnesį

20.

Geriamojo vandens netektis

tūks.  per metus,  per mėnesį

21.

Geriamojo vandens netektis

% gaunamo geriamojo vandens kiekio per mėnesį

22.

Geriamojo vandens netektis

/km vamzdyno per mėnesį

23.

Geriamojo vandens netektis

Litrais abonentui ir vartotojui per mėnesį

24.

Naujų vartotojų skaičius per metus

Skaičius per metus

25.

Naujų abonentų skaičius per metus

Skaičius per metus

26.

Geriamojo vandens tiekimo tinklo plėtra

Metrais per metus

27.

Buitinio vartojimo apskaitos aprėptis

% buitinių vartotojų

28.

Įmonių (komercinio) vartojimo apskaitos aprėptis

% įstaigų ir komercinių vartotojų

______________


 

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo

paslaugų kokybės reikalavimų

2 priedas

 

 

GERIAMOJO VANDENS SLĖGIO RODIKLIAI

 

Nr.

Rodiklis

Mato vienetas

1.

Didžiausias ties įvadu užfiksuotas slėgis

m

2.

Mažiausias ties įvadu užfiksuotas slėgis

m

3.

Mažo slėgio atvejų dažnumas

Skaičius per metus arba dienų skaičius per metus

4.

Skundai dėl mažo slėgio

Skaičius per metus

5.

Skundai dėl didelio slėgio

Skaičius per metus

6.

Protrūkiai, kuriuos sukelia per didelis slėgis

Skaičius per metus

7.

Slėgio pakėlimo stotys geriamojo vandens tiekimo tinkle

Skaičius

___________


 

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo

paslaugų kokybės reikalavimų

3 priedas

 

GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO PERTRŪKIŲ RODIKLIAI

 

Nr.

Rodiklis

Mato vienetas

1.

Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę daugiau kaip 24 val.

Skaičius per metus

2.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius, vidutiniškai

Abonentų ir vartotojų skaičius

3.

Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę daugiau kaip 24 val.

Skaičius per metus

4.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

5.

Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę 12–24 val.

Skaičius per metus

6.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

7.

Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 12–24 val.

Skaičius per metus

8.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

9.

Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę 6–12 val.

Skaičius per metus

10.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

11.

Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 6–12 val.

Skaičius per metus

12.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

13.

Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę mažiau kaip 6 val.

Skaičius per metus

14.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

15.

Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę mažiau kaip 6 val.

Skaičius per metus

16.

Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

17.

Abonentai ir vartotojai, patyrę pakartotinį geriamojo vandens tiekimo pertrūkį

Abonentų ir vartotojų skaičius

18.

Bendras geriamojo vandens tiekimo tinklų ilgis

Vamzdynų km

19.

Pašalintų geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros gedimų skaičius

Skaičius per metus

20.

Geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros gedimo dažnumas

Gedimų skaičius 1 km vamzdyno per metus

____________


 

 

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo

paslaugų kokybės reikalavimų

4 priedas

 

ABONENTŲ IR VARTOTOJŲ APTARNAVIMO RODIKLIAI

 

Nr.

Rodiklis

Mato vienetas

1.

Raštu (įskaitant elektroniniu paštu) gautų skundų skaičius

Skaičius per metus

2.

Prašymai dėl prijungimo prie vandens tiekimo tinklų

Skaičius per metus

3.

Prašymai dėl prijungimo prie nuotekų, paviršinių nuotekų surinkimo tinklų

Skaičius per metus

4.

Kreipimųsi dėl avarijų, nuotekų kolektorių užsikimšimo ar įgriuvimo skaičius

Skaičius per metus

5.

Atliktų abonentų ir vartotojų apklausų skaičius

Skaičius per metus

_____________

 


 

 

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo

paslaugų kokybės reikalavimų

5 priedas

 

TVINDYMO NUOTEKOMIS RODIKLIAI

 

Nr.

Rodiklis

Mato vienetas

1.

Abonentų ir vartotojų patalpos ar teritorijos, kurioms gresia tvindymas nuotekomis

Skaičius per metus

2.

Abonentų teritorijos, kurioms gresia tvindymas paviršinėmis nuotekomis

Skaičius per metus

3.

Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis atvejų skaičius

Skaičius per metus

4

Abonentų teritorijų tvindymo paviršinėmis nuotekomis atvejų skaičius

Skaičius per metus

5.

Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis dėl nuotekų kolektorių užsikimšimo ar įgriuvimo atvejų skaičius

Skaičius per metus

6.

Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis dėl mažo nuotekų kolektorių hidraulinio pajėgumo atvejų skaičius

Skaičius per metus

7.

Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis dėl kitų priežasčių skaičius

Skaičius per metus

8.

Abonentų teritorijų tvindymo paviršinėmis nuotekomis dėl įvairių priežasčių skaičius

Skaičius per metus

9.

Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų įrangos gedimų skaičius dėl tvindymo nuotekomis

Skaičius per metus

10.

Viešųjų teritorijų tvindymo nuotekomis atvejų skaičius

Skaičius per metus

11.

Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų, patiriančių tvindymą nuotekomis dažniau kaip vieną kartą per metus, skaičius

Skaičius

12.

Abonentų teritorijų, patiriančių tvindymą paviršinėmis nuotekomis daugiau kaip vieną kartą per metus, skaičius

Skaičius

_____________


 

 

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo

paslaugų kokybės reikalavimų

6 priedas

 

NUOTEKŲ TVARKYMO PERTRŪKIŲ RODIKLIAI

 

Nr.

Rodiklis

Mato vienetas

1.

Bendras planuotų nuotekų tvarkymo pertrūkių skaičius

Skaičius per metus

2.

Bendras nuotekų tvarkymo pertrūkių, įvykusių dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos, skaičius

Skaičius per metus

3.

Bendras nuotekų surinkimo tinklų ilgis

Vamzdynų km

4.

Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę daugiau kaip
24 val.

Skaičius per metus

5.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

6.

Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę daugiau kaip 24 val.

Skaičius per metus

7.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

8.

Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę 12–24 val.

Skaičius per metus

9.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

10.

Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 12–24 val.

Skaičius per metus

11.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

12.

Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę 6–12 val.

Skaičius per metus

13.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

14.

Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 6–12 val.

Skaičius per metus

15.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

16.

Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę mažiau kaip 6 val.

Skaičius per metus

17.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

18.

Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę mažiau kaip 6 val.

Skaičius per metus

19.

Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius

Abonentų ir vartotojų skaičius

20.

Pertrūkių priežastys ir bendras skaičius

Užsikimšimas / įgriuvimas / kita

21.

Užsikimšimų skaičius

Skaičius per metus

22.

Užsikimšimų skaičius

Skaičius 1 km vamzdyno per metus

23.

Nuotekų surinkimo tinklų įgriuvimų skaičius

Skaičius per metus

_____________