LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2016 M. GRUODŽIO 1 D. ĮSAKYMO NR.

V-1072 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS 9 PRIORITETO „VISUOMENĖS ŠVIETIMAS IR ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ POTENCIALO DIDINIMAS“ 09.2.2-ESFA-V-707 PRIEMONĖS „ASMENŲ, TURINČIŲ SPECIALIŲJŲ UGDYMOSI POREIKIŲ, GALIMYBIŲ MOKYTIS GERINIMAS“ PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO NR. 2 PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2017 m. spalio 23 d. Nr. V-811

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 88 punktu,

 

p a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.2-ESFA-V-707 priemonės „Asmenų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, galimybių mokytis gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 2, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. V-1072 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.2-ESFA-V-707 priemonės „Asmenų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, galimybių mokytis gerinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 2 patvirtinimo“:

 

1.   Papildau 2.12 papunkčiu:

2.12. Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. V-527 „Dėl Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo 2017–2022 metų veiksmų plano patvirtinimo“ (toliau – Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo veiksmų planas);“

 

2. Pakeičiu 9.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

9.3. priemonių, skirtų mažinti ankstyvąjį mokinių pasitraukimą iš švietimo sistemos ir didinti anksti ją palikusiųjų įtrauktį, įgyvendinimas (įtraukiojo ugdymo plėtros galimybių ikimokykliniame, priešmokykliniame ir bendrajame ugdyme studija, specialiųjų mokymo ir metodinių priemonių mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl negalių, sutrikimų, mokymosi sunkumų, rengimas ir leidyba; lietuvių gestų kalbos norminimas; vaikų pedagoginio ir psichologinio vertinimo įrankių ir metodikų pirkimas, adaptavimas; mokytojų, švietimo pagalbos specialistų, administracijos darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas).

 

3.   Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:

15. Projektai turi atitikti šiuos specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos Stebėsenos komiteto 2015 m. balandžio 23 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-3.1(5), arba specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos Stebėsenos komiteto 2017 m. rugsėjo 29 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-6.1(28):

15.1. projektas, kurio metu numatoma vykdyti Aprašo 9.1.1 ir 9.1.2 papunkčiuose numatytas poveikles turi atitikti Gabių ir talentingų vaikų paieškos, atpažinimo sistemos sukūrimo ir mokyklų šiems vaikams prieinamumo didinimo 2014–2016 metų veiksmų plano arba Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo veiksmų plano nuostatas. Laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jei projekto veiklos ir pareiškėjas atitinka Gabių ir talentingų vaikų paieškos, atpažinimo sistemos sukūrimo ir mokyklų šiems vaikams prieinamumo didinimo 2014–2016 metų veiksmų plano 1 priedo bent vieną iš 2.3.1, 2.4.1, 2.5.1, 3.1.1, 3.1.2, 3.4.2 papunkčiuose nurodytų veiklų ir prie veiklų nurodytą pareiškėją arba Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo veiksmų plano 1.2.6.1 papunktyje nurodytą priemonę ir galimą vykdytoją;

15.2. projektas, kurio metu numatoma vykdyti Aprašo 9.2 ir 9.3 papunkčiuose numatytas veiklas turi atitikti Bendrojo ugdymo mokyklų, vykdančių pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, stiprinimo ir inkliuzinio ugdymo plėtros 2014–2016 metų veiksmų plano arba Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo veiksmų plano nuostatas. Laikoma, kad projektas atitinka šį kriterijų, jei projekto veiklos ir pareiškėjas atitinka Bendrojo ugdymo mokyklų, vykdančių pradinio ir pagrindinio ugdymo programas, stiprinimo ir inkliuzinio ugdymo plėtros 2014–2016 metų veiksmų plano 3 priedo bent vieną iš 1.3.1, 1.3.2, 1.3.3, 1.3.4, 1.3.5, 1.3.6, 2.1.1, 2.1.2 papunkčiuose nurodytų veiklų ir prie veiklų nurodytą pareiškėją arba Vaikų įtraukties mokytis ir įvairiapusio ugdymo veiksmų plano 1.3.1.1 ir 1.3.1.2 papunkčiuose nurodytas priemones ir galimus vykdytojus.“

 

4.   Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. Didžiausia projektui galima skirti finansavimo lėšų suma pagal Aprašo 9.1.1 papunktyje numatytą poveiklę yra 1 448 100,00 Eur (vienas milijonas keturi šimtai keturiasdešimt aštuoni tūkstančiai vienas šimtas eurų 00 ct), pagal Aprašo 9.1.2 papunktyje numatytą poveiklę – 3 475 441,00 Eur (trys milijonai keturi šimtai septyniasdešimt penki tūkstančiai keturi šimtai keturiasdešimt vienas euras 00 ct), pagal Aprašo 9.2 papunktyje numatytą veiklą – 2 896 200,00 Eur (du milijonai aštuoni šimtai devyniasdešimt šeši tūkstančiai du šimtai eurų 00 ct), pagal Aprašo 9.3 papunktyje numatytą veiklą – 3 765 060,00 Eur (trys milijonai septyni šimtai šešiasdešimt penki tūkstančiai šešiasdešimt eurų 00 ct) (I etapui (2018 m. I ketv.) – 1 458 200,00 Eur (vienas milijonas keturi šimtai penkiasdešimt aštuoni tūkstančiai du šimtai eurų 00 ct), II etapui (2019 m. IV ketv.) – 2 306 860 Eur (du milijonai trys šimtai šeši tūkstančiai aštuoni šimtai šešiasdešimt eurų 00 ct).

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                                                 Jurgita Petrauskienė

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA  

 

Viešosios įstaigos Europos socialinio

 

fondo agentūros         

 

2017 m. rugsėjo 12 d. raštu Nr. SB-2017-00679