Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2021 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO

 

2020 m. kovo 4 d. Nr. 179

Vilnius

 

 

Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 3 punktą ir siekdama įgyvendinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 167 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2021 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).

2. Įgalioti Lietuvos Respublikos finansų ministeriją pateikti Europos Komisijai Lietuvos Biudžeto projektą, parengtą pagal Lietuvos Respublikos 2021 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą ir 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 473/2013 dėl euro zonos valstybių narių biudžeto planų projektų stebėsenos bei vertinimo ir perviršinio deficito padėties ištaisymo užtikrinimo bendrųjų nuostatų (OL 2013 L 140, p. 11).

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Saulius Skvernelis

 

 

 

Finansų ministras                                                                            Vilius Šapoka

 

 

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2020 m. kovo 4 d. nutarimu

Nr. 179

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2021 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANAS

 

 

Duomenų (informacijos) pateikimo terminas

Duomenų (informacijos) rengėjas

Duomenys (informacija)

Duomenų (informacijos)

gavėjas

1.  

Iki 2020 m. kovo 16 d.

Ministerijos ir savivaldybės

Valdžios ir privataus subjektų partnerystės projektus įgyvendinančių institucijų vykdomi arba numatomi vykdyti projektai, dėl kurių įgyvendinimo tikslingumo sprendimą yra priėmusi Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba Lietuvos Respublikos Seimas ar savivaldybės taryba, kapitalo investicijoms 2020–2023 metais numatomos skirti lėšos (įskaitant pridėtinės vertės mokestį) milijonais eurų, detalizuojant jas pamečiui ir pagal projektus.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

 

2.  

Iki 2020 m. kovo 20 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Planuojamas lėšų poreikis iš valstybės biudžeto priemonėms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, nurodant lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti (išskyrus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemones, 2014–2021 metų Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą, 2014–2021 metų Norvegijos finansinį mechanizmą), užpildant Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistemoje (toliau – VBAMS) Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų ataskaitos formą (toliau – ES ir BF lėšų ataskaita).

Finansų ministerija

 

3.  

Iki 2020 m. kovo 20 d.

Paramos priemones administruojantys subjektai ir (arba) subjektai, atsakingi už paramos priemonių išlaidų deklaravimą finansinės paramos davėjams

Į valstybės biudžetą numatomos gauti pajamos iš Europos Komisijos ir kitų tarptautinės finansinės paramos davėjų pagal finansinės paramos priemones, užpildant VBAMS ES ir BF lėšų ataskaitą.

Finansų ministerija

 

4.  

Iki 2020 m. kovo 20 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

2021–2023 metais planuojamas lėšų poreikis iš valstybės biudžeto priemonėms, finansuojamoms iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių (išskyrus techninės paramos priemones), 2014–2021 metų Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo, 2014–2021 metų Norvegijos finansinio mechanizmo lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų, nurodant lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, užpildant VBAMS ES ir BF lėšų ataskaitą.

 

2021–2023 metais planuojamos biudžetinių įstaigų pajamų įmokos į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomos skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymas, užpildant VBAMS biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ataskaitos formą.

Finansų ministerija

 

5.  

Iki 2020 m. kovo 27 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Valstybės biudžeto lėšų poreikis 2021, 2022 ir 2023 metais Lietuvos Respublikos Vyriausybės strateginių projektų portfelio komisijoje patvirtintiems projektams,  programoms finansuoti (1 ir 2 priedai).

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

6.  

Iki 2020 m. kovo 27 d.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto, Garantinio fondo ir Ilgalaikio darbo išmokų fondo 2020 metų patikslintos ir 2021–2023 metų sąmatų prognozės, 2020–2023 metų pajamų ir išlaidų išskaidymas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius.

Finansų ministerija

 

7.  

Iki 2020 m. kovo 27 d.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija

Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto 2020 metų patikslintos ir 2021–2023 metų prognozės, 2020–2023 metų pajamų ir išlaidų išskaidymas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius.

Finansų ministerija

 

8.  

Iki 2020 m. kovo 27 d.

Centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas (toliau – CTV)

Privatizavimo sandorių ir statinių, patalpų ar jų dalių ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomų įplaukų į valstybės biudžetą 2021–2023 metų prognozės.

Finansų ministerija

 

9.  

Iki 2020 m. balandžio 10 d.

Ministerijos

Informacija apie pavedimų, nurodytų Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimų dėl planuojamų pasiekti rezultatų ir 2020–2022 metais maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų  protokoluose, ir atitinkamos ministro valdymo srities organizacinių pertvarkų įvykdymą (3 priedas).

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

10.

Iki 2020 m. balandžio 17 d.

Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerija

Valstybės biudžeto lėšų poreikis 2021–2023 metams informacinėms sistemoms ir registrams sukurti arba modernizuoti, informacinių technologijų priemonėms plėtoti, valdyti ir (arba) tvarkyti – pagal asignavimų valdytojus, jų įgyvendinamus arba planuojamus įgyvendinti projektus (įskaitant investicijų projektus) ir (ar) vykdomas priemones, trumpai pagrindžiant asignavimų valdytojų numatomų įgyvendinti informacinių technologijų priemonių reikalingumą ir joms plėtoti reikalingą asignavimų poreikį, taip pat siūlomų įgyvendinti informacinių technologijų priemonių finansavimo prioritetai (4 priedas).

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

11.

Iki 2020 m. balandžio 30 d.

Ministerijos

Ministrų valdymo sričių 2021–2023 metų strateginių veiklos planų (įskaitant valstybės biudžeto lėšų poreikį 2021–2023 metais specialiosioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams, 5 priedas) ir tarpinstitucinių veiklos planų projektai.

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

12.

Iki 2020 m. balandžio 30 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai ir kurios nepatenka į ministrų valdymo sritis

2021–2023 metų strateginių veiklos planų projektai.

Finansų ministerija

 

13.

Iki 2020 m. balandžio 30 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Programos, programų priemonės, kurios bus baigtos įgyvendinti 2020, 2021 ir 2022 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2021, 2022 ir 2023 metais (netęstinos programos, programų priemonės), ir kitos pagal programas, programų priemones 2021, 2022 ir 2023 metais galimos sutaupyti lėšos (6 priedas).

Papildomas asignavimų poreikis 2021, 2022 ir 2023 metais (7 priedas).

Finansų ministerija

 

14.

Įstaigų, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, nustatytais terminais

Savivaldybės

Informacija, reikalinga apskaičiuoti asignavimų poreikiui valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams pagal konkrečią paskirtį.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

15.

Iki 2020 m. gegužės 29 d.

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

Išnagrinėjus pateiktą informaciją, nurodytą šio plano 9–13 punktuose, parengiamos išvados, kurios teikiamos ir nagrinėjamos Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimuose.

Vyriausybės kanceliarija

16.

Nuo 2020 m. birželio 8 d. iki 2020 m. birželio 26 d.

Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija ir kitos ministerijos

Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimai dėl 2021–2023 metais planuojamų pasiekti rezultatų ir planuojamų valstybės biudžeto asignavimų maksimalių sumų. Prireikus minėtuose pasitarimuose gali dalyvauti kitos įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai ir kurios nepatenka į ministrų valdymo sritis.

Vyriausybės kanceliarija

17.

Iki 2020 m. birželio 22 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Lėšų poreikis 2021–2023 metams pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms ir savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams ir mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, išlaikyti (pagal kiekvieną įstaigą ir savivaldybę, išskiriant asignavimus darbo užmokesčiui), šių išlaidų nefinansuojant iš specialių tikslinių dotacijų.

Finansų ministerija

 

18.

Iki 2020 m. liepos 1 d.

Finansų ministerija

 

Planuojamos maksimalios valstybės biudžeto asignavimų sumos ir preliminarūs limitai, atsižvelgus į protokolus, kitus dokumentus ir teisės aktus, reglamentuojančius valstybės ir savivaldybių biudžetų sudarymo principus.

Ministerijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

19.

Per 7 darbo dienas nuo pranešimo apie planuojamas maksimalias sumas ir preliminarius limitus gavimo dienos

Ministerijos

Planuojamų maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų ir preliminarių limitų paskirstymas ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms išlaidoms ir turtui įsigyti, iš jų ir Valstybės investicijų 2021–2023 metų programai rengti.

Ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybės ir Finansų ministerija

20.

Iki 2020 m. rugpjūčio 6 d.

Lietuvos statistikos departamentas

Inventorizuotų vietinių kelių ir gatvių ilgis 2020 m. sausio 1 d. pagal kiekvieną savivaldybę.

 

Vidutinis sąlyginis darbuotojų skaičius veikiančiose įmonėse, įstaigose ir organizacijose, įskaitant individualiąsias įmones, šalies ūkyje pagal savivaldybes 2018 ir 2019 metais.

 

Vidutinis mėnesinis bruto darbo užmokestis veikiančiose įmonėse, įstaigose ir organizacijose, įskaitant individualiąsias įmones, šalies ūkyje pagal savivaldybes 2018 ir 2019 metais.

Finansų ministerija

 

21.

Iki 2020 m. rugpjūčio 10 d.

Savivaldybės

2020 metais savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų bendras plotas (pagal Nekilnojamojo turto registro duomenis).

 

2020 metais savivaldybių teritorijose esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendras plotas ir savivaldybių teritorijose esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurortinės teritorijos statusas, bendras plotas.

 

2021–2023 metų prognozuojamos įplaukos į savivaldybių biudžetus pagal šias pajamų rūšis: savivaldybių administruojamos pajamos, gautos už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, mokestis už aplinkos teršimą, mokestis už valstybinius gamtos išteklius, angliavandenilių išteklių mokestis, valstybės rinkliavos, vietinės rinkliavos, palūkanos už depozitus, dividendai, pajamos iš baudų ir konfiskuoto turto, kitos neišvardytos pajamos, materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos, išskiriant pajamas už parduotą žemę, taip pat biudžetinių įstaigų pajamos už prekes ir paslaugas, išskiriant pajamas už patalpų nuomą. Duomenys apie šias pajamas gali būti tikslinami ir pateikiami kartu nurodant tikslinimo priežastis ne vėliau kaip iki nurodyto termino.

Finansų ministerija

 

22.

Iki 2020 m. rugpjūčio 17 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Patikslintas planuojamas lėšų poreikis iš valstybės biudžeto priemonėms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, nurodant lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti (išskyrus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemones, 2014–2021 metų Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą, 2014–2021 metų Norvegijos finansinį mechanizmą), užpildant VBAMS ES ir BF lėšų ataskaitą.

Finansų ministerija

 

23.

Iki 2020 m. rugpjūčio 17 d.

Paramos priemones administruojantys subjektai ir (arba) subjektai, atsakingi už paramos priemonių išlaidų deklaravimą finansinės paramos davėjams

Patikslintos į valstybės biudžetą numatomos gauti pajamos iš Europos Komisijos ir kitų tarptautinės finansinės paramos davėjų pagal finansinės paramos priemones, užpildant VBAMS ES ir BF lėšų ataskaitą.

Finansų ministerija

 

24.

Atitinkamos ministerijos nustatytu laiku

Ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Patikslinti 2021–2023 metų strateginių veiklos planų projektai ir 2021–2023 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektai su preliminariais skaičiavimais, neviršijant maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų (prireikus kartu teikiami teisės aktų pakeitimų, kuriais keičiamos atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidos, projektai).

Atitinkama ministerija

25.

Iki 2020 m. rugpjūčio 24 d.

CTV

2020 metų II pusmečio privatizavimo sandorių ir valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomos įplaukos į valstybės biudžetą.

 

2021–2023 metų išlaidos CTV atlygiui už valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų privatizavimą mokėti, taip pat CTV atlygiui už valstybės nekilnojamojo turto ir jam priskirtų valstybinės žemės sklypų bei kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimą mokėti, ekspertams (patarėjams) už paslaugas sumokėti ir įsiteisėjusiems teismo sprendimams, kuriais CTV įpareigotas grąžinti į valstybės biudžetą pervestas lėšas, vykdyti su išlaidų pagrindimo skaičiavimais ir (ar) dokumentais.

Finansų ministerija

26.

Iki 2020 m. rugpjūčio 26 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai (išskyrus ministrų valdymo sričių įstaigas)

Patikslinti 2021–2023 metų strateginių veiklos planų projektai ir 2021–2023 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektai su preliminariais skaičiavimais, neviršijant maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų (prireikus kartu teikiami teisės aktų pakeitimų, kuriais keičiamos atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidos, projektai).

Finansų ministerija

 

27.

Iki 2020 m. rugpjūčio 26 d.

Ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

2021–2023 metų valstybės biudžeto asignavimų valdytojų vykdomų programų sąmatų projektai su preliminariais skaičiavimais.

Finansų ministerija

 

28.

Iki 2020 m. rugpjūčio 26 d.

Valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymais ir kitais teisės aktais pavesta formuoti arba dalyvauti formuojant atitinkamos srities valstybės politiką, kitos institucijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Neviršijant preliminarių valstybės kapitalo investicijų pagal atitinkamą sritį lėšų limitų:

valstybės kapitalo investicijų į atitinkamą sritį 2021–2023 metų lėšų limitų paskirstymas pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės biudžeto lėšų, ir valstybės investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas); investicijų projektų įgyvendinimo programai numatytų valstybės kapitalo investicijų paskirstymas pagal investicijų projektus (jeigu nustatytu terminu lėšų paskirstyti pagal investicijų projektus nėra galimybės, pateikiama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių lėšų paskirstymo); taip pat parengti valstybės investicijų projektai;

 

tęstiniai valstybės investicijų projektai, kuriems nesiūloma skirti lėšų.

Finansų ministerija

 

29.

Iki 2020 m. rugpjūčio 26 d.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Patikslinta informacija apie 2021–2023 metų planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą ir pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 14 straipsnio 2 ir (arba) 3 dalis planuojamus perkelti iš 2020 metais į valstybės biudžetą pervestų ir nepanaudotų biudžetinių įstaigų pajamų įmokų likučius, kai jie paliekami asignavimų valdytojui naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas, užpildant VBAMS biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ataskaitos formą.

Finansų ministerija

30.

Iki 2020 m. rugsėjo 1 d.

Ministerijos

Patikslinti ministrų valdymo sričių 2021–2023 metų strateginių veiklos planų projektai pagal pateiktas planuojamas maksimalias 2021 metų valstybės biudžeto asignavimų sumas bei preliminarius limitus.

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

31.

Per 7 darbo dienas nuo Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo dienos

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

Prireikus patikslinti 2021–2023 metų strateginių veiklos planų projektai, valstybės biudžeto programų sąmatų projektai, įskaitant valstybės kapitalo investicijas, atsižvelgiant į Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus.

Finansų ministerija

 

32.

Iki 2020 m. rugsėjo 4 d.

CTV

Patikslintos privatizavimo sandorių ir statinių, patalpų ar jų dalių ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomų įplaukų į valstybės biudžetą 2021–2023 metų prognozės.

Finansų ministerija

 

33.

Iki 2020 m. rugsėjo 4 d.

Savivaldybės

Mokinių skaičius 2021–2023 metais.

Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija

34.

Iki 2020 m. rugsėjo 7 d.

Ministerijos ir savivaldybės

Patikslintos valdžios ir privataus subjektų partnerystės projektus įgyvendinančių institucijų vykdomų arba numatomų vykdyti projektų, dėl kurių įgyvendinimo tikslingumo sprendimą yra priėmusi Vyriausybė arba Seimas ar savivaldybės taryba, kapitalo investicijoms 2020–2023 metais numatytos skirti lėšos (įskaitant pridėtinės vertės mokestį) milijonais eurų, detalizuojant jas pamečiui ir pagal projektus.

Finansų ministerija

 

35.

Iki 2020 m. rugsėjo 11 d.

Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija

Pastabos ir pasiūlymai dėl ministrų valdymo sričių 2021–2023 metų strateginių veiklos planų projektų atitikties Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 167 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano patvirtinimo“, nustatytiems prioritetams (siekiant užtikrinti šiems prioritetams įgyvendinti priimtų sprendimų tęstinumą ir įgyvendinimą), taip pat pasitarimų dėl 2021–2023 metais planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokolams.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

36.

Iki 2020 m. rugsėjo 11 d.

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

Patikslintos Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžeto, Garantinio fondo ir Ilgalaikio darbo išmokų fondo 2020 metų ir 2021–2023 metų sąmatų prognozės ir patikslintas 2020–2023 metų pajamų ir išlaidų išskaidymas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius.

Finansų ministerija

 

37.

Iki 2020 m. rugsėjo 11 d.

Sveikatos apsaugos ministerija

Patikslintos Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto 2020 metų prognozės, patikslintos 2021–2023 metų prognozės ir patikslintas 2020–2023 metų pajamų ir išlaidų išskaidymas pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius.

Finansų ministerija

 

38.

Iki 2020 m. rugsėjo 14 d.

Finansų ministerija

 

Prognozuojamos 2021–2023 metų gyventojų pajamų mokesčio įplaukos į valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus.

Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) 

39.

Iki 2020 m. rugsėjo 15 d.

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija

Patikslintas specialių tikslinių dotacijų ugdymo reikmėms finansuoti poreikis 2021 metams ir prognozuojamas poreikis 2022–2023 metams, remiantis informacija, nurodyta šio plano 33 punkte.

Finansų ministerija

 

40.

Iki 2020 m. rugsėjo 16 d.

Savivaldybės

Prireikus patikslintos pajamos, nurodytos šio plano 21 punkte, ir jų patikslinimo priežastys (šios informacijos savivaldybės vėliau tikslinti negali).

Finansų ministerija

 

41.

Iki 2020 m. rugsėjo 16 d.

VMI

Prognozuojamos 2021–2023 metų įplaukos į savivaldybės biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius.

Finansų ministerija

 

42.

Patikslinus 2020–2023 metų ekonominės raidos scenarijų

Finansų ministerija

 

Prireikus patikslintos maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumos, galimos skirti 2021–2023 metams.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai

43.

Iki 2020 m. rugsėjo 28 d.

Finansų ministerija

 

Lietuvos Respublikos 2021 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektas.

Vyriausybė