LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO 2010 M. GRUODŽIO 17 D. ĮSAKYMO NR. V-1081 „DĖL SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PROGRAMŲ (INVESTICIJŲ PROJEKTŲ) PLANAVIMO, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. gegužės 25 d. Nr. V-589

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. gruodžio 17 d. įsakymą Nr. V-1081 „Dėl Sveikatos apsaugos srities valstybės investicijų projektų įgyvendinimo programų (investicijų projektų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

„LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ (INVESTICIJŲ PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PROGRAMŲ) PLANAVIMO, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

 

Vadovaudamasis Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“:

1. T v i r t i n u Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašą (pridedama);

2. P a v e d u įsakymo vykdymą kontroliuoti viceministrui pagal veiklos sritį.“

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministras                                                                             Aurelijus Veryga


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos

ministro 2010 m. gruodžio 17 d.

įsakymu Nr. V-1081

(Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos

ministro 2017 m. gegužės 25 d.

įsakymo Nr. V-589 redakcija)

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ (INVESTICIJŲ PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PROGRAMŲ) PLANAVIMO, FINANSAVIMO, ĮGYVENDINIMO IR KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja reikalavimus sveikatos apsaugos srities investicijų projektui, sveikatos apsaugos srities investicijų projektų planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir kontrolės tvarką.

2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos investicijų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklės), ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

REIKALAVIMAI SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTUI

 

3. Sveikatos apsaugos srities investicijų projektas (toliau – projektas) turi būti parengtas vadovaujantis Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2001 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. 201 „Dėl Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo patvirtinimo“ (toliau – Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašas).

4. Projekte turi būti aprašyta demografinė situacija toje savivaldybėje, kurios teritorijoje yra sveikatos priežiūros įstaiga, apibūdinta sveikatos priežiūros įstaigos, kurioje bus įgyvendintas projektas, veikla, nurodytos teikiamų paslaugų apimtys ir jų pokytis per paskutinius trejus metus, turimi ištekliai, pastatai, jų užimami plotai ir kita svarbi informacija.

5. Projekto veiklos turi būti aiškios ir pagrįstos. Veiklos, kurios gali būti finansuojamos iš kitų specialių finansavimo šaltinių (pavyzdžiui, pastatų šiltinimas, malūnsparnių nusileidimo aikštelių įrengimas, privažiavimo kelių, automobilių stovėjimo aikštelių sutvarkymas ir kt.), sveikatos apsaugos srities investicijų programos lėšomis nefinansuojamos.

6. Jeigu projekto įgyvendinimo metu numatoma atlikti rangos darbus, sveikatos priežiūros įstaiga / savivaldybė turi turėti parengtą techninį projektą, pagal kurį bus vykdomi rangos darbai.

7. Jeigu numatoma atlikti rangos darbus, projekte turi būti:

7.1. nurodytas adresas, kuriuo bus vykdomi rangos darbai;

7.2. nurodytas bendras pastato, kuriame bus vykdomi rangos darbai, plotas, kokie skyriai yra tame pastate, koks jų užimamas plotas, kokios paslaugos teikiamos;

7.3. nurodytas patalpų, kuriose bus atliekami rangos darbai, plotas, kokios paslaugos tose patalpose teikiamos šiuo metu ir kokios bus teikiamos atlikus rangos darbus;

7.4. išvardyti numatomi atlikti rangos darbai ir pateikti numatomų atlikti rangos darbų sąmatiniai skaičiavimai.

8. Jeigu numatoma įsigyti įrangą, projekte turi būti:

8.1. nurodyta, kokiame skyriuje ir kokioms paslaugoms teikti bus naudojama įranga, ir pagrįsta, kodėl šią įrangą būtina įsigyti;

8.2. nurodyta šiuo metu sveikatos priežiūros įstaigos turima analogiška įranga, jos pagrindinės charakteristikos, apkrova per pastaruosius 3 metus, paslaugų apimčių palyginimas su Lietuvos vidurkiu;

8.3. pateikti planuojamos įsigyti įrangos komerciniai pasiūlymai.

9. Projekte turi būti aiškiai įvardyti visi finansavimo šaltiniai pagal projekto veiklas ir metus, t. y. turi būti nurodyta, kokia veikla iš kokio finansavimo šaltinio kuriais metais bus finansuojama.

10. Jeigu projekte numatyta, kad savivaldybė skirs lėšų projektui įgyvendinti, turi būti pridėtas savivaldybės kompetentingos institucijos sprendimas prisidėti prie projekto įgyvendinimo tokia apimtimi ir tokioms veikloms, kaip numatyta projekte.

11. Jeigu projekte numatyta, kad sveikatos priežiūros įstaiga skirs lėšų projektui įgyvendinti, turi būti pridėtas sveikatos priežiūros įstaigos dalininko sutikimas.

12. Kartu su projektu turi būti pateikta sveikatos priežiūros įstaigos, kurioje bus vykdomas projektas, praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaita bei Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos išduota asmens sveikatos priežiūros licencijos kopija.

13. Projekte turi būti nustatyti kiekybinis, kokybinis ir efekto vertinimo kriterijai. Vertinimo kriterijai turi būti realūs, aiškiai suformuluoti ir išmatuojami bei geriausiai atspindintys numatomus pasiekti rezultatus (naudą, kuri gaunama įgyvendinus projektą), kuriais vadovaujantis bus vykdoma projekto stebėsena jo įgyvendinimo metu. Kriterijai nekeičiami visą projekto įgyvendinimo laikotarpį, išskyrus atvejus, kai suderinus su Sveikatos apsaugos ministerija yra keičiamos projekto veiklos.

14. Projekte veiklos turi būti suplanuotos taip, kad jas būtų galima vykdyti etapais (pavyzdžiui, renovuoti vieną skyrių, vieną aukštą, operacinę ir pan.).

15. Jeigu projekto bendra vertė yra didesnė kaip 1 000 tūkst. Eur, jis turi būti suskaidytas į atskirus etapus pagal Tvarkos aprašo 14 punktą taip, kad vieno etapo suma būtų ne didesnė kaip 500 tūkst. Eur.

16. Du ir daugiau investicijų projektų, pagal kuriuos investuojama į vienai investavimo sričiai priskiriamus vienarūšius investavimo objektus, jungiami į investicijų projektų įgyvendinimo programą. Dėl investicijų projektų įgyvendinimo programų sudarymo sprendžia sveikatos apsaugos ministras arba jo įgaliotas atsakingas asmuo.

 

III SKYRIUS

SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ PLANAVIMAS

 

17. Savivaldybės, Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios viešosios ir biudžetinės įstaigos (toliau – projektą įgyvendinantys subjektai), siekdamos ateinančiais metais gauti finansavimą iš sveikatos apsaugos srities investicijų programos, iki einamųjų metų kovo 1 d. raštu ir elektroniniu paštu ministerija@sam.lt Sveikatos apsaugos ministerijai pateikia:

17.1. informaciją apie projektus, siūlomus finansuoti iš atitinkamų metų Valstybės investicijų programos (1 priedas);

17.2. projektus;

17.3. užpildytą Sveikatos apsaugos ministro valdymo srities investicijų projekto atitikties investicijų projektų atrankos kriterijams ir jų pagrindimo lentelę, patvirtintą Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. balandžio 9 d. įsakymu Nr. V-346 „Dėl Sveikatos apsaugos ministro valdymo srities investavimo prioritetų, investicijų projektų atrankos kriterijų ir jų reikšmių, investicijų projekto atitikties investicijų projektų atrankos kriterijams ir jų pagrindimo lentelės patvirtinimo“;

17.4. jeigu numatoma įsigyti brangų medicinos prietaisą, Sveikatos apsaugos ministerijos pritarimą įsigyti brangų medicinos prietaisą, vadovaujantis Brangių medicinos prietaisų įsigijimo iš įvairių finansavimo šaltinių koordinavimo šalies mastu tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2012 m. spalio 22 d. įsakymu Nr. V-947 „Dėl Brangių medicinos prietaisų įsigijimo iš įvairių finansavimo šaltinių koordinavimo šalies mastu tvarkos aprašo ir prašymo dėl pritarimo įsigyti brangų medicinos prietaisą formos patvirtinimo“.

18. Tvarkos aprašo 17.1–17.4 papunkčiuose nurodytą informaciją apie savivaldybėms pavaldžių sveikatos priežiūros įstaigų projektus Sveikatos apsaugos ministerijai teikia savivaldybės kompetentingos institucijos.

19. Nepateikus Sveikatos apsaugos ministerijai Tvarkos aprašo 17 punkte nustatytu terminu visos Tvarkos aprašo 17.1–17.4 papunkčiuose nurodytos informacijos, prašymas įtraukti projektą į atitinkamų metų Valstybės investicijų programą nesvarstomas ir atmetamas.

Projektą įgyvendinančių subjektų Sveikatos apsaugos ministerijai pateikta informacija gali būti patikslinama ir (ar) papildoma, tačiau ne vėliau kaip iki Tvarkos aprašo 17 punkte nustatyto termino. Vėliau nei Tvarkos aprašo 17 punkte nustatytu terminu Sveikatos apsaugos ministerijai pateikta patikslinta ir (ar) papildoma informacija, nesvarstoma ir atmetama.

20. Sveikatos apsaugos srities informacinių ir ryšių technologijų investicijų projektai prieš teikiant juos Finansų ministerijai turi būti suderinti su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija arba jos įgaliota įstaiga Už sveikatos apsaugos srities informacinių ir ryšių technologijų investicijų projektų derinimą su Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija arba jos įgaliota įstaiga atsakingas Sveikatos apsaugos ministerijos Sveikatos išteklių priežiūros ir inovacijų valdymo departamentas.

21. Projektai, siūlomi įtraukti į tam tikrų metų Valstybės investicijų programą, kuriems ankstesnių metų Valstybės investicijų programoje nebuvo skirta valstybės lėšų ir kurių planuojama vertė ne mažesnė kaip 25 000 tūkst. eurų, prieš teikiant juos Finansų ministerijai turi būti pateikti derinti ūkio ministro įgaliotai institucijai ir gauta išvada dėl galimybių juos įgyvendinti kartu su privačiais investuotojais.

22. Projektus finansavimui iš Valstybės investicijų programos gauti atrenka sveikatos apsaugos ministro įsakymu sudaryta komisija (toliau – komisija).

23. Projektai atrenkami vadovaujantis sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtintais projektų atrankos kriterijais ir sveikatos apsaugos ministro valdymo srities investavimo prioritetais.

24. Projektus ir kitą pateiktą informaciją vertina Sveikatos apsaugos ministerijos Sveikatos ekonomikos departamento Investicijų ir programų skyrius (toliau – Investicijų ir programų skyrius). Investicijų ir programų skyrius, įvertinęs projektus įgyvendinančių subjektų pateiktą informaciją, turi teisę kreiptis į Sveikatos apsaugos ministerijos struktūrinius padalinius dėl projektų veiklų įgyvendinimo pagrįstumo, tikslingumo ir (ar) optimizavimo ir kitos metodinės pagalbos suteikimo:

24.1. Sveikatos apsaugos ministerijos struktūriniai padaliniai pagal kompetenciją įvertinę gautą medžiagą, per 5 darbo dienas raštu pateikia Investicijų ir programų skyriui motyvuotą išvadą dėl projekto veiklų įgyvendinimo pagrįstumo, tikslingumo ir (ar) optimizavimo;

24.2. Europos Sąjungos paramos skyrius, pagal kompetenciją įvertinęs gautą medžiagą, per 5 darbo dienas raštu pateikia Investicijų ir programų skyriui informaciją apie tai, ar projekte suplanuotos veiklos nebuvo finansuotos Europos Sąjungos paramos lėšomis ir ar neplanuojama šių veiklų finansuoti Europos Sąjungos paramos lėšomis;

24.3. Tarptautinių projektų valdymo skyrius, pagal kompetenciją įvertinęs gautą medžiagą, per 5 darbo dienas raštu pateikia Investicijų ir programų skyriui informaciją apie tai, ar projekte suplanuotos veiklos nebuvo finansuotos Šveicarijos finansinio mechanizmo ir kitų tarptautinių fondų lėšomis ir ar neplanuojama šių veiklų finansuoti Šveicarijos finansinio mechanizmo ir kitų tarptautinių fondų lėšomis.

25. Investicijų ir programų skyrius apibendrintą informaciją apie pateiktus projektus teikia svarstyti komisijai.

26. Investicijų ir programų skyrius, atsižvelgdamas į komisijos siūlymą dėl projektų įtraukimo į kitų metų Valstybės investicijų programą, neviršijant Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nurodytų maksimalių kapitalo investicijų sveikatos sričiai limito, parengia Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėse nurodytą informaciją ir teikia ją pasirašyti sveikatos apsaugos ministrui arba sveikatos apsaugos ministro įgaliotam kitam Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojui (toliau – sveikatos apsaugos ministras ar jo įgaliotas asmuo).

27. Sveikatos apsaugos ministrui ar jo įgaliotam asmeniui pritarus, Investicijų ir programų skyrius apie priimtą sprendimą Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintame tam tikrų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo plane nustatytais terminais informuoja Lietuvos Respublikos finansų ministeriją ir projektų rengėjus.

 

IV SKYRIUS

SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ FINANSAVIMAS IR ĮGYVENDINIMAS

 

28. Sveikatos apsaugos ministro įsakymu patvirtinus Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) sąrašą ir valstybės kapitalo investicijų paskirstymą pagal investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas), Investicijų ir programų skyrius Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžias įstaigas ir savivaldybes informuoja apie skirtas lėšas.

29. Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios įstaigos ir savivaldybės ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie projektui įgyvendinti skirtas lėšas gavimo dienos, jeigu Sveikatos apsaugos ministerija nenustatė ilgesnio termino, pateikia informaciją raštu ir el. paštu ips@sam.lt apie:

29.1. skirtų Valstybės investicijų programos lėšų panaudojimo planą pagal išlaidų ekonominės klasifikacijos kodus ir pasiskirstymą ketvirčiais (2 priedas);

29.2. einamaisiais biudžetiniais metais iš Valstybės investicijų programos lėšų planuojamas įsigyti prekes, paslaugas ar numatomus atlikti darbus (3 priedas);

29.3. patikslintus Investicijų projektų rengimui taikomų reikalavimų aprašo 1 ir 2 priedus. Sveikatos apsaugos ministerija turi teisę ištaisyti pateiktus priedus, jeigu juose nustato netikslumų ar klaidų;

29.4. kontaktinį asmenį, atsakingą už projekto įgyvendinimą, jo telefoną, elektroninio pašto adresą.

30. Sveikatos apsaugos ministerijai per Tvarkos aprašo 29 punkte nustatytą terminą negavus Tvarkos aprašo 29.1–29.3 papunkčiuose nurodytos informacijos, išsiunčiamas pakartotinis priminimas Sveikatos apsaugos ministerijos nustatytu terminu pateikti Sveikatos apsaugos ministerijai Tvarkos aprašo 29.1–29.3 papunkčiuose nurodytą informaciją. Pakartotinai Sveikatos apsaugos ministerijai nepateikus Tvarkos aprašo 29.1–29.3 papunkčiuose nurodytos informacijos, komisija priima sprendimą perskirstyti lėšas kitiems projektams.

31. Investicijų ir programų skyrius, gavęs Tvarkos aprašo 29 punkte nurodytą informaciją, rengia sveikatos apsaugos ministro įsakymų projektus dėl lėšų skyrimo konkrečiam investicijų projektui įgyvendinti ir paruošia projekto įgyvendinimo sutartis, kurias pasirašo projektą įgyvendinančio subjekto vadovas arba jo įgaliotas atstovas ir sveikatos apsaugos ministras arba sveikatos apsaugos ministro įgaliotas atstovas. Projekto įgyvendinimo sutartis pasirašoma visam projekto įgyvendinimo laikotarpiui.

32. Pasirašius projekto įgyvendinimo sutartį, projektą įgyvendinantis subjektas Investicijų ir programų skyriui teikia:

32.1. savivaldybės – užpildytus finansavimo prašymus (paraiškas) (4 priedas) su lėšų poreikį pagrindžiančiais dokumentais (perdavimo–priėmimo aktų, PVM sąskaitų faktūrų patvirtintomis kopijomis);

32.2. Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios viešosios įstaigos – užpildytus finansavimo prašymus (paraiškas) (5 priedas) su lėšų poreikį pagrindžiančiais dokumentais (priėmimo–perdavimo aktų ir PVM sąskaitos faktūrų originalais);

32.3. Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios biudžetinės įstaigos, pasibaigus ketvirčiui, iki kito mėnesio 10 d. – informaciją apie įsigytas prekes, paslaugas ar atliktus darbus (sutarčių, perdavimo–priėmimo aktų, PVM sąskaitų faktūrų patvirtintas kopijas).

33. Investicijų ir programų skyrius, įvertinęs projektą įgyvendinančio subjekto pateiktus dokumentus ir nenustatęs trūkumų, teikia Sveikatos apsaugos ministerijos Finansų ir apskaitos skyriui paraišką skirti lėšų kartu su lėšų poreikį pagrindžiančiais dokumentais.

34. Mokėjimai atliekami vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2011 m. rugpjūčio 11 d. įsakymu Nr. 1K-275 „Dėl Valstybės piniginių išteklių srautams prognozuoti skirtos informacijos teikimo taisyklių patvirtinimo“ per 20 darbo dienų nuo tinkamai parengtos paraiškos gavimo Sveikatos apsaugos ministerijoje dienos. Paskutinis Tvarkos aprašo 32.1 ir 32.2 papunkčiuose nurodytas finansavimo prašymas (paraiška) Sveikatos apsaugos ministerijai turi būti pateiktas ne vėliau kaip 20 darbo dienų iki einamųjų metų pabaigos.

 

V SKYRIUS

SVEIKATOS APSAUGOS SRITIES INVESTICIJŲ PROJEKTŲ KONTROLĖ

 

35. Bet koks projekte numatytų vykdyti veiklų pakeitimas turi būti suderintas su Sveikatos apsaugos ministerija.

36. Projektą įgyvendinantis subjektas privalo pasibaigus ketvirčiui ne vėliau kaip iki kito mėnesio 10 d. informuoti Sveikatos apsaugos ministeriją apie investicijų projekto įgyvendinimo eigą, t. y. apie jau atliktus darbus ir (ar) įsigytas prekes bei numatomus atlikti darbus ir (ar) planuojamas įsigyti prekes, nurodydamas, kada tai numatoma atlikti. Kartu pateikiama informacija apie lėšų investavimo eigą pagal Tvarkos aprašo 29.1 papunktyje ministerijai pateiktą einamaisiais biudžetiniais metais skirtų lėšų panaudojimo planą. Lėšų neinvestavus pagal planą, turi būti pateiktas motyvuotas paaiškinimas. Šiame punkte paminėta informacija turi būti teikiama PDF formatu el. paštu ministerija@sam.lt.

37. Projektą įgyvendinantis subjektas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2009 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 1K-037 „Dėl Informacijos apie valstybės kapitalo investicijų panaudojimą pateikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ nustatyta tvarka ir terminais teikia Investicijų ir programų skyriui informaciją apie jiems skirtų valstybės kapitalo investicijų panaudojimą. Kartu turi būti pateiktas aprašymas, kas padaryta per ataskaitinį laikotarpį pagal projekte suplanuotas veiklas bei atsižvelgiant į projekto vertinimo kriterijus. Baigus įgyvendinti projektą, turi būti pateikta ataskaita apie projekto vykdymą (ar buvo pasiekti projekte užsibrėžti tikslai).

38. Sveikatos apsaugos ministerija bet kuriuo investicinio projekto įgyvendinimo etapu gali pareikalauti iš projektą įgyvendinančio subjekto papildomos informacijos apie darbų eigą ir skirtų lėšų panaudojimą, o projektą įgyvendinantis subjektas privalo šią informaciją pateikti nustatytu laiku.

39. Sveikatos apsaugos ministerija gali sudaryti specialias komisijas ar naudotis auditorių ar audito tarnybų paslaugomis įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka investicinio projekto įgyvendinimo eigai ar atliktiems darbams įvertinti. Jei vertinimo išvados nepalankios (neigiamos), ministerija turi teisę spręsti dėl tolesnio investicijų projekto įgyvendinimo tikslingumo.

40. Už valstybės kapitalo investicijų naudojimo apskaitos tvarkymą, jų naudojimą pagal paskirtį, naudojimo kontrolę, teikiamų apmokėti dokumentų atitiktį sutartiniams įsipareigojimams ir projekto veikloms, sutarčių vykdymo kontrolę ir stebėseną bei sutartyse su rangovais (tiekėjais) numatytas kainas atsakingas projektą įgyvendinantis subjektas.

 

VI SKYRIUS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ KONTROLĖ

 

41. Perkant projekte numatytas prekes, paslaugas bei darbus vadovaujamasi Viešųjų pirkimų įstatymu.

42. Rekomenduojama sutartis su tiekėjais (prekių tiekėjais, paslaugų teikėjais, rangovais) sudaryti taip, kad už darbus, prekes ar paslaugas būtų mokama neviršijant einamiesiems biudžetiniams metams projektui nustatyta tvarka patvirtintos sumos, ir sutartyse numatyti, kad tuo atveju, jeigu biudžetiniais metais būtų apribotas finansavimas projektui, projekto vykdytojas turėtų teisę atsisakyti tam tikrų sutartyje numatytų, tačiau dar neatliktų darbų atlikimo, nesuteiktų paslaugų ar nepatiektų prekių pirkimo.

43. Įgyvendinant savivaldybėms pavaldžių sveikatos priežiūros įstaigų projektus, už viešųjų pirkimų organizavimą yra atsakingos savivaldybės. Jei konkretaus pirkimo gautų visų tiekėjų pasiūlymų galutinės kainos viršija konkrečioms prekėms, paslaugoms ar darbams projekte numatytas skirti lėšas ir yra pagrįstos aplinkybės, savivaldybė priima motyvuotą sprendimą dėl kainos priimtinumo su sąlyga, kad nebus viršyta bendra projekto vertės suma. Jeigu savivaldybė priėmė sprendimą pasirašyti didesnės nei projekte planuota sumos sutartį, šį skirtumą, viršijantį projekte suplanuotas lėšas, apmoka savivaldybė arba sveikatos priežiūros įstaiga savo lėšomis. Projekto bendra vertė dėl brangiau nusipirktų prekių, paslaugų ar darbų nedidinama. Apie sprendimą pasirašyti didesnės nei projekte planuotos sumos sutartį savivaldybė turi iš karto informuoti Sveikatos apsaugos ministeriją.

Savivaldybė, pasirašiusi sutartį su tiekėju, privalo nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti Sveikatos apsaugos ministerijai pasirašytos sutarties su visais priedais patvirtintą kopiją.

Visos sutartys su tiekėjais turi būti pasirašytos ir pateiktos Sveikatos apsaugos ministerijai iki einamųjų biudžetinių metų rugsėjo 1 d., išskyrus tuos atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių (objektyvių priežasčių pagrindimą pateikiant Sveikatos apsaugos ministerijai) sutarčių iki nurodyto termino pasirašyti neįmanoma. Nepateikus Sveikatos apsaugos ministerijai pasirašytos sutarties ir nesant objektyvių priežasčių, kodėl sutartys negalėjo būti pasirašytos iki einamųjų biudžetinių metų rugsėjo 1 d., komisija turi teisę perskirstyti lėšas kitiems projektams.

44. Įgyvendinant Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžių biudžetinių įstaigų projektus, už viešųjų pirkimų organizavimą yra atsakingos Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžios biudžetinės įstaigos. Jei konkretaus pirkimo gautų visų tiekėjų pasiūlymų galutinės kainos viršija konkrečioms prekėms, paslaugoms ar darbams projekte numatytas skirti lėšas ir yra pagrįstos aplinkybės, Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldi biudžetinė įstaiga priima motyvuotą sprendimą dėl kainos priimtinumo su sąlyga, kad nebus viršyta bendra projekto vertės suma. Apie priimtą sprendimą Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldi biudžetinė įstaiga turi iš karto informuoti Sveikatos apsaugos ministeriją.

Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldi biudžetinė įstaiga, pasirašiusi sutartį su tiekėju, privalo nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos pateikti ministerijai pasirašytos sutarties su visais priedais patvirtintą kopiją.

Visos sutartys su tiekėjais turi būti pasirašytos ir pateiktos Sveikatos apsaugos ministerijai iki einamųjų biudžetinių metų rugsėjo 1 d., išskyrus tuos atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių (objektyvių priežasčių pagrindimas pateikiamas Sveikatos apsaugos ministerijai) sutarčių iki nurodyto termino pasirašyti neįmanoma. Nepateikus Sveikatos apsaugos ministerijai pasirašytos sutarties ir nesant objektyvių priežasčių, kodėl sutartys negalėjo būti pasirašytos iki einamųjų biudžetinių metų rugsėjo 1 d., komisija turi teisę perskirstyti lėšas kitiems projektams.

45. Įgyvendinant Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžių viešųjų įstaigų projektus, vadovaudamasis Viešųjų pirkimų įstatymo 14 straipsnio 1 dalimi, sveikatos apsaugos ministras įgalioja Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžią viešąją įstaigą, įgyvendinančią projektą (toliau – SAM projektą įgyvendinantis subjektas), organizuoti ir atlikti prekių, paslaugų ar darbų viešojo pirkimo procedūras iki pirkimo sutarties sudarymo.

46. Jei lėšos yra skirtos projektui, kuriame numatytos vykdyti veiklos yra tiesiogiai susijusios su Europos Sąjungos ar kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis finansuojamo projekto veiklomis, tačiau jos negali būti finansuojamos Europos Sąjungos ar kitos tarptautinės finansinės paramos lėšomis, o viešasis pirkimas yra įvykdytas ir pasirašyta pirkimo sutartis, projektas Valstybės investicijų programos lėšomis finansuojamas pagal pasirašytą pirkimo sutartį.

47. Jei prekės, paslaugos ar darbai įsigyjami iš Centrinės perkančiosios organizacijos
(toliau – CPO) arba per ją, dvišalę sutartį pasirašo SAM projektą įgyvendinantis subjektas ir už prekes, paslaugas ar darbus apmoka savo lėšomis.

48. SAM projektą įgyvendinantis subjektas viešojo pirkimo sutarties projektą turi suderinti su Sveikatos apsaugos ministerija. SAM projektą įgyvendinantis subjektas, atsižvelgdamas į suderintos pirkimo sutarties nuostatas, teisės aktų nustatyta tvarka rengia, tvirtina ir skelbia perkamų paslaugų, prekių ar darbų viešojo pirkimo dokumentus.

49. Nustačius laimėtoją, pasirašoma iš anksto su Sveikatos apsaugos ministerija suderintos formos pirkimo–pardavimo sutartis tarp Sveikatos apsaugos ministerijos, kuri yra pirkėja, tiekėjo ir trečiojo suinteresuotojo asmens – SAM projektą įgyvendinančio subjekto, kuris yra gavėjas.

SAM projektą įgyvendinantis subjektas, teikdamas Sveikatos apsaugos ministerijai pasirašyti pirkimo–pardavimo sutartį, raštu privalo patvirtinti, kad sudaryta sutartis atitinka viešojo pirkimo dokumentus.

50. Tuo atveju, jei konkretaus pirkimo gautų visų tiekėjų pasiūlymų galutinės kainos viršija konkrečioms prekėms, paslaugoms ar darbams projekte numatytas skirti lėšas iki 5 procentų, SAM projektą įgyvendinantis subjektas, atsižvelgdamas į pagrįstas aplinkybes, priima motyvuotą sprendimą dėl kainos priimtinumo su sąlyga, kad nebus viršyta bendra projekto vertės suma ir projektui įgyvendinti atitinkamiems metams skirta suma; jeigu kaina viršija 5 ir daugiau procentų, SAM projektą įgyvendinantis subjektas, atsižvelgdamas į Viešųjų pirkimų įstatymo 3 straipsnio 2 dalyje įtvirtintą pareigą pirkimams skirtas lėšas naudoti racionaliai, svarsto, ar kaina priimtina Sveikatos apsaugos ministerijai, ir komisijai raštu pateikia motyvuotą pagrindimą, išvadą bei pasiūlymus.

51. Komisija svarsto pateiktas išvadas bei siūlymus ir sveikatos apsaugos ministrui arba jo įgaliotam asmeniui raštu teikia siūlymą dėl tiekėjo pasiūlytos kainos priimtinumo, investicijų projekto tikslinimo. Galutinį sprendimą priima sveikatos apsaugos ministras ar jo įgaliotas asmuo. Investicijų ir programų skyrius apie priimtą sprendimą raštu informuoja SAM projektą įgyvendinantį subjektą.

52.Visos pirkimo–pardavimo sutartys turi būti pateiktos pasirašyti Sveikatos apsaugos ministerijai iki einamųjų biudžetinių metų rugsėjo 1 d., išskyrus tuos atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių (objektyvių priežasčių pagrindimas pateikiamas Sveikatos apsaugos ministerijai) pirkimo–pardavimo sutarčių iki nurodyto termino pasirašyti neįmanoma. Nepateikus Sveikatos apsaugos ministerijai pasirašyti pirkimo–pardavimo sutarties ir nesant objektyvių priežasčių, kodėl pirkimo–pardavimo sutartys negalėjo būti pateiktos Sveikatos apsaugos ministerijai pasirašyti iki einamųjų biudžetinių metų rugsėjo 1 d., komisija turi teisę perskirstyti lėšas kitiems projektams.

53. SAM projektą įgyvendinantis subjektas kiekvienais kalendoriniais metais turi Sveikatos apsaugos ministerijai raštu pateikti asmenų, atsakingų už viešųjų pirkimų ataskaitų (procedūrų ataskaitą, pasirašytos, įvykdytos ar nutrauktos sutarties ataskaitą ir jų pakeitimus), kurių tipinės formos patvirtintos Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus įsakymu, pildymą ir laimėjusio dalyvio pasiūlymo, sudarytų pirkimo sutarčių ir pirkimo sutarties sąlygų pakeitimų skelbimą, kontaktinius duomenis. Nurodytiems asmenims bus suteikta prieiga prie Sveikatos apsaugos ministerijos duomenų Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS). Nurodyti asmenys, kaip CVP IS naudotojai, kiekvienais kalendoriniais metais privalo pasirašyti ir Sveikatos apsaugos ministerijai pateikti konfidencialumo pasižadėjimo deklaraciją (6 priedas).

54. Per 5 darbo dienas po informacijos apie Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų (investicijų projektų įgyvendinimo programų) sąrašo patvirtinimą ir valstybės kapitalo investicijų paskirstymą gavimo SAM projektą įgyvendinantis subjektas Sveikatos apsaugos ministerijai turi pateikti visų Projekte numatytų prekių, paslaugų ar darbų, planuojamų einamaisiais kalendoriniais metais, pirkimų planą (toliau – Projekto pirkimų planas) (7 priedas). SAM projektą įgyvendinantis subjektas, teikdamas Projekto pirkimų planą, privalo įvertinti perkamoms prekėms, paslaugoms ar darbams keliamus energijos vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos reikalavimus ir (ar) kriterijus Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatytais atvejais ir tvarka bei pateikti apie tai informaciją Projekto pirkimų plane. SAM projektą įgyvendinantis subjektas privalo vadovautis Lietuvos Respublikos energetikos ministro 2015 m. birželio 18 d. įsakymu Nr. 1-154 „Dėl Prekių, išskyrus kelių transporto priemones, kurioms viešųjų pirkimų metu taikomi energijos vartojimo efektyvumo reikalavimai, sąrašo patvirtinimo“.

SAM projektą įgyvendinantis subjektas, planuodamas einamaisiais metais įsigyti darbus, darbų pirkimo vertę apskaičiuoja pagal Viešųjų pirkimų tarnybos patvirtiną pirkimo vertės skaičiavimo metodiką ir nustatytą pirkimo būdą įrašo į Projekto pirkimų plano 9 stulpelį „Pastabos“.

Sveikatos apsaugos ministerija turi teisę koreguoti Projekto pirkimų planą ar ištaisyti trūkumus. Projekto pirkimų planas teikiamas raštu ir atsiunčiamas elektroniniu paštu. Projekto pirkimų planas gali būti keičiamas. Projekto pirkimų plano pakeitimai turi būti teikiami Sveikatos apsaugos ministerijai iki atitinkamo pirkimo pradžios. Kartu su Projekto pirkimų plano pakeitimu pateikiama ir atnaujinta informacija apie visus pirkimus. SAM projektą įgyvendinantis subjektas viešąjį pirkimą pradeda tik sveikatos apsaugos ministrui įsakymu patvirtinus viešųjų pirkimų, vykdomų įgyvendinant investicijų projektus, finansuojamus iš Valstybės investicijų programos lėšų, planą (toliau – pirkimų planas). SAM projektą įgyvendinantis subjektas viešuosius pirkimus vykdo vadovaudamasis patvirtintu pirkimų planu.

55. SAM projektą įgyvendinantis subjektas laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą pirkimo sutartį ir pirkimo sutarties sąlygų pakeitimus, išskyrus informaciją, kurios atskleidimas prieštarautų teisės aktams arba teisėtiems tiekėjų komerciniams interesams arba trukdytų laisvai konkuruoti tarpusavyje, ne vėliau kaip per 10 dienų nuo pirkimo sutarties sudarymo ar jos sąlygų pakeitimo turi paskelbti CVP IS. Šis reikalavimas netaikomas laimėjusio dalyvio pasiūlymo ar pirkimo sutarties dalims, kai nėra techninių galimybių tokiu būdu paskelbtos informacijos atgaminti ar perskaityti. Tokiu atveju SAM projektą įgyvendinantis subjektas turi sudaryti galimybę susipažinti su nepaskelbtomis laimėjusio dalyvio pasiūlymo ar pirkimo sutarties dalimis.

56. Prieš teikdamas Viešųjų pirkimų tarnybai procedūrų ataskaitą, įvykdytos ar nutrauktos pirkimo sutarties ataskaitą, SAM projektą įgyvendinantis subjektas turi pateikti sveikatos apsaugos ministrui ar jo įgaliotam asmeniui šią ataskaitą pasirašyti.

57. Paaiškėjus, kad projekto lėšos buvo panaudotos ne pagal paskirtį arba pažeidžiant Viešųjų pirkimų įstatymą, projektą įgyvendinantis subjektas privalo lėšas grąžinti į Sveikatos apsaugos ministerijos nurodytą biudžeto sąskaitą per 3 darbo dienas po įspėjimo gavimo. Nustatytais terminais negrąžinus lėšų, jos išieškomos įstatymų nustatyta tvarka.

58. SAM projektą įgyvendinantis subjektas, pasibaigus kalendoriniams metams, ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų Sveikatos apsaugos ministerijai raštu pateikia informaciją apie visus per kalendorinius metus atliktus pirkimus pagal Sveikatos apsaugos ministerijos suteiktus įgaliojimus ir finansuojamus valstybės investicijų programos lėšomis, kai pagal preliminariąsias pirkimo sutartis sudaromos pagrindinės sutartys, visus per kalendorinius metus atliktus mažos vertės pirkimus, Viešųjų pirkimų įstatymo 85 straipsnio 6 dalyje nurodytus supaprastintus pirkimus bei pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 91 straipsnio reikalavimus atliktus pirkimus.

SAM projektą įgyvendinantis subjektas, pasibaigus kalendoriniams metams, ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų Sveikatos apsaugos ministerijai raštu pateikia suvestinę (nurodydamas pirkimo objektą ir numerį, kodą pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną, pirkimo sutarties sudarymo datą, sutarties vertę (su PVM), tiekėjo pavadinimą, ar pirkimas atliktas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 13 ar 91 straipsnio nuostatas, CVP IS priemonėmis, ar buvo nustatyti elektros vartojimo efektyvumo ir aplinkos apsaugos kriterijai; pirkimo būdą) apie praėjusių kalendorinių metų atliktus viešuosius pirkimus, įgyvendinant valstybės investicijų projektus.

59. SAM projektą įgyvendinantis subjektas atlieka kitus su paslaugų, prekių ar darbų pirkimo procedūromis susijusius veiksmus, neprieštaraujančius Viešųjų pirkimų įstatymui ir kitiems viešuosius pirkimus reglamentuojantiems teisės aktams ir būtinus viešajam pirkimui atlikti.

60. Už pažeidimus, vykdant pirkimus, SAM projektą įgyvendinantis subjektas atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

_________________


 

Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų

(investicijų projektų įgyvendinimo programų)

planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir

kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

INFORMACIJA APIE INVESTICIJŲ PROJEKTĄ, SIŪLOMĄ FINANSUOTI IŠ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOS

 

 

Investicijų projekto pavadinimas

[Nurodykite investicijų projekto pavadinimą]

Investicijų projekto vykdytojo pavadinimas

[Nurodykite sveikatos priežiūros įstaigos, kuri įgyvendins investicijų projektą, pavadinimą, jei investicijų projektą vykdys savivaldybei pavaldi sveikatos priežiūros įstaiga, nurodykite ir savivaldybę]

Investicijų projekto įgyvendinimo laikotarpis

[Nurodykite investicijų projekto įgyvendinimo pradžią ir numatomą pabaigą]

Bendra investicijų projekto vertė, tūkst. Eur

[Nurodykite investicijų projekto bendrą vertę, taip pat nurodykite, iš kokių kitų finansavimo šaltinių dar numatoma finansuoti investicijų projektą]

iš jų:

 

VIP

 

Europos Sąjungos ar kitos tarptautinės paramos lėšos

 

savivaldybės lėšos

 

sveikatos priežiūros įstaigos ar pavaldžios biudžetinės įstaigos lėšos

 

kiti lėšų šaltiniai (nurodykite, kokie)

 

Investicijų projektas tęstinis / naujas

[Nurodykite, ar investicijų projektas yra tęstinis, t. y. ar buvo finansuotas iš Valstybės investicijų programos ankstesniais metais, ar naujas. Jeigu investicijų projektas yra tęstinis, nurodykite, kiek, kada ir iš kokių finansavimo šaltinių jis buvo finansuotas]

Trumpas investicijų projekto aprašymas

[Nurodykite pagrindinį investicijų projekto tikslą – ką planuojama padaryti įgyvendinant investicijų projektą, kokie planuojami rezultatai. Taip pat pagrįskite investicijų projekto veiklų poreikį (pvz., jeigu planuojami remonto / rekonstrukcijos darbai, nurodykite, kada paskutinį kartą buvo atliekamas patalpų, kurioms dabar prašoma finansavimo, remontas / rekonstrukcija; jeigu planuojama įsigyti įrangos, nurodykite, kokia įranga yra naudojama dabar, koks jos apkrovimas, nusidėvėjimas ir pan., kaip įsigyta įranga padės pagerinti teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų kokybę)]

Numatomos investicijų projekto veiklos

[Detalizuokite atskiras projekto veiklas ir nurodykite preliminarų planuojamą lėšų poreikį kiekvieniems metams, kiekvienai veiklai. Veiklas išdėstykite prioriteto tvarka nuo pačios svarbiausios. Nurodykite, kokius konkrečius skyrius ar operacines planuojama remontuoti ar rekonstruoti (nurodykite numatomų remontuoti / rekonstruoti kiekvieno skyriaus ar operacinės patalpų plotą, pagal galimybes nurodykite, kokie pagrindiniai darbai turi būti atlikti, pvz., ventiliacijos sistemos įrengimas, sienų, grindų remontas, santechnikos keitimas ir pan.). Nurodykite numatomos įsigyti įrangos pavadinimą ir preliminarią kainą bei kuriam skyriui ar operacinei ji bus įsigyjama, (pvz.:

metai:

– pastato / skyriaus rekonstrukcijos darbai (nurodoma, kokiame pastate ir kokiame skyriuje numatomi atlikti darbai, rekonstruojamų patalpų plotas ir lėšų poreikis);

– įrangos įsigijimas (nurodoma numatoma įsigyti įranga ir lėšų poreikis, kokiam skyriui įsigyjama).

metai:

– korpuso / skyriaus renovacija (nurodoma, kokiame korpuse ir kokiame skyriuje numatomi atlikti darbai, rekonstruojamų patalpų plotas ir lėšų poreikis);

– įrangos įsigijimas (nurodoma numatoma įsigyti įranga ir lėšų poreikis, kokiam skyriui įsigyjama);

ir t. t.]

Investicijų projektų vertinimo kriterijai

(pildoma, jei teikiamas naujas investicijų projektas)

 

[Pateikite bent po vieną siūlomo įtraukti į VIP investicijų projekto kiekybinį (pvz., suremontuota x kv. m ploto), kokybinį (pvz., pacientų, kuriems pagerėjo sveikatos priežiūros paslaugų kokybė, skaičius) ir efekto (pvz., sąnaudos ligoniui peršviesti rentgeno aparatu) vertinimo kriterijų (vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2010 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1K-256 „Dėl valstybės investicijų vertinimo kriterijų nustatymo ir pasiektų rezultatų vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.]

 

 

 

 

_________________________________________________ ____________

(vardas ir pavardė, pareigos, telefono Nr.) (parašas)

 


 

Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų

(investicijų projektų įgyvendinimo programų)

planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

 

____________________________________________________________________________

(investicijų projekto pavadinimas)

 

 

201_ METAIS SKIRTŲ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOS LĖŠŲ PANAUDOJIMO PLANAS

 

 

 

 

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Išlaidų ekonominės klasifikacijos kodas

I ketvirtis (tūkst. Eur)

II ketvirtis (tūkst. Eur)

III ketvirtis (tūkst. Eur)

IV ketvirtis (tūkst. Eur)

Iš viso 201_ m. (tūkst. Eur)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

-

 

 

 

 

 

 

PASTABA. Paraiška gauti lėšų turi būti pateikta Sveikatos apsaugos ministerijai likus ne mažiau kaip 20 darbo dienų iki to ketvirčio, kuriame suplanuotos lėšos, pabaigos.

 

 

 

_______________________________________________                                      ______________

(vardas, pavardė, pareigos, telefono Nr.)                                                       (parašas)

 


 

Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų

(investicijų projektų įgyvendinimo programų)

planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir

kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

____________________________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

 

____________________________________________________________________________

(investicijų projekto pavadinimas)

 

 

INFORMACIJA APIE EINAMAISIAIS BIUDŽETINIAIS METAIS IŠ VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROGRAMOS LĖŠŲ PLANUOJAMAS ĮSIGYTI PREKES, DARBUS AR PASLAUGAS

 

 

Eil. Nr.

Investicijų projekte numatytų įsigyti prekių, darbų ar paslaugų pavadinimas

Kiekis

(vnt., kv. m)

Preliminari vieneto / kv. m kaina, tūkst. Eur

Suma,

tūkst. Eur

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

-

-

 

 

 

 

 

_______________________________________________                                      ______________

(vardas, pavardė, pareigos, telefono Nr.)                                                       (parašas)

 


 

Sveikatos apsaugos srities investicijų projektų

(investicijų projektų įgyvendinimo programų)

planavimo, finansavimo, įgyvendinimo ir

kontrolės tvarkos aprašo

6 priedas

 

_____________________________________________________________

(įstaigos pavadinimas)

 

_____________________________________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė)

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMO DEKLARACIJA

DĖL SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS IR KITŲ JAI PAVALDŽIŲ ĮSTAIGŲ VYKDOMŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ

 

201___ m.                          d. Nr.

Vilnius

 

Būdamas Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos naudotoju,

pasižadu:

1. saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su Sveikatos apsaugos ministerijoje ir kitose jai pavaldžiose įstaigose atliekamais viešaisiais pirkimais susijusią informaciją, kuri man taps žinoma atliekant viešųjų pirkimų procedūras (taip pat pildant viešųjų pirkimų ataskaitas Viešųjų pirkimų monitoringo informacinėje sistemoje);

2. man patikėtus dokumentus saugoti taip, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti;

3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

Man žinoma, kad su pirkimais susijusią informaciją, kurią pagal Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatas numatoma teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas pirkimo komisijos ar sveikatos apsaugos ministro ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.

Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro visa su Sveikatos apsaugos ministerijoje ir kitose jai pavaldžiose įstaigose atliekamais pirkimais susijusi informacija ir dokumentai.

Esu įspėtas, kad pažeidęs šį pasižadėjimą turėsiu atlyginti perkančiajai organizacijai ir tiekėjams padarytus nuostolius.

 

____________________                                            __________________________

(parašas)                                                                      (vardas, pavardė)