valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos

prie aplinkos ministerijos viršininkas

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOS

PRIE APLINKOS MINISTERIJOS VIRŠININKO 2014 M. SAUSIO 8 D. ĮSAKYMO

NR. 1V-5 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ, SKUNDŲ, PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE TERITORIJŲ PLANAVIMO IR STATYBOS INSPEKCIJOJE PRIE APLINKOS MINISTERIJOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. kovo  26 d. Nr. 1V-53

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. liepos 9 d. įsakymu Nr. 349 „Dėl Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 19.1 ir 19.15 papunkčiais,

1. P a k e i č i u Asmenų prašymų, skundų, pranešimų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje teritorijų planavimo ir statybos inspekcijoje prie Aplinkos ministerijos taisykles, patvirtintas Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos viršininko 2014 m. sausio 8 d. įsakymu Nr. 1V-5:

1.1.      pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

„Užregistruoti prašymai, skundai ir pranešimai Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka perduodami Inspekcijos viršininkui ar jo įgaliotiems asmenims rezoliucijoms įrašyti. Draudžiama perduoti skundą ar pranešimą nagrinėti Inspekcijos administracijos padaliniui, kai skundžiami šio padalinio vedėjo veiksmai, neveikimas ar administraciniai sprendimai, arba Inspekcijos darbuotojui, kurio veiksmai, neveikimas ar administraciniai sprendimai yra skundžiami. Jei prašymą, skundą ar pranešimą pavedama nagrinėti keliems Inspekcijos darbuotojams, už jo išnagrinėjimą laiku atsako tas darbuotojas, kuris nurodytas pirmuoju užduoties vykdytoju. Kiti užduoties vykdytojai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų pagal savo kompetenciją privalo jam pateikti reikalingą informaciją (žodžiu ir raštu) bei pasiūlymus dėl prašymo, skundo ar pranešimo išnagrinėjimo (Taisyklių 1 priedo 2.1-2.5 veiksmai).“;

 

1.2.      pakeičiu 43.2 papunkčio pirmąją pastraipą ir ją išdėstau taip:

43.2. teisės aktų pažeidimai vykdant statinių, kai nereikia rengti nei statinio projekto, nei gauti statybą leidžiančio dokumento, statybą, išskyrus atvejus, kai:“;

1.3.      pakeičiu 46 punktą ir jį išdėstau taip:

46. Asmenis taikant vieno langelio principą Inspekcijoje aptarnauja Inspekcijos Bendrųjų reikalų skyriaus (toliau – Bendrųjų reikalų skyrius) ir Inspekcijos teritorinių skyrių (toliau kartu – Skyriai) darbuotojai, Inspekcijos viršininko įsakymu paskirti atsakingais už asmenų aptarnavimą.“;

1.4.      pakeičiu 47 punktą ir jį išdėstau taip:

47. Atsakingi Skyrių vedėjai organizuoja darbą taip, kad asmenys prašymus, skundus ar pranešimus galėtų pateikti Inspekcijos darbo valandomis, o Bendrųjų reikalų skyriuje ir dvi valandas per savaitę pasibaigus Inspekcijos darbo dienos laikui – antradieniais ir ketvirtadieniais vieną valandą pasibaigus darbo dienos laikui pagal sudarytą darbuotojų darbo grafiką. Darbuotojas, priimantis prašymus, skundus ir pranešimus antradieniais ir ketvirtadieniais vieną valandą pasibaigus darbo dienos laikui, turi teisę tą dieną ateiti į darbą viena valanda vėliau.“;

1.5.      pakeičiu 48.7 papunktį ir jį išdėstau taip:

48.7. teikia pasiūlymus, kaip geriau nagrinėti sudėtingus, dažnai gaunamus panašaus turinio prašymus, skundus ir pranešimus;“;

1.6.      pakeičiu 50 punktą ir jį išdėstau taip:

50. Jei teisės aktuose nenumatyta kitaip, atsakymas į prašymą, skundą ar pranešimą parengiamas dviem egzemplioriais, iš kurių vienas išsiunčiamas (įteikiamas) asmeniui, o kitas lieka Inspekcijoje.“;

1.7.      pakeičiu 52 punktą ir jį išdėstau taip:

52. Atsakymai į prašymus, kuriuose yra privačios informacijos, asmeniui siunčiami tik registruota pašto siunta.“;

1.8.      pripažįstu netekusiais galios 57 ir 58 punktus;

1.9.    pakeičiu 60 punktą ir jį išdėstau taip:

60. Inspekcijos atstovas viešiesiems ryšiams pasirinkta forma organizuoja anoniminę asmenų apklausą siekiant nustatyti:

60.1. ar asmenys pakankamai informuoti apie Inspekcijos darbo laiką;

60.2. ar patogus Inspekcijoje nustatytas asmenų priėmimo laikas;

60.3. ar tenka ilgai laukti priėmimo;

60.4. ar mandagiai jie aptarnaujami;

60.5. ar jiems rūpimi klausimai išspręsti pakankamai kvalifikuotai;

60.6. ar juos patenkino atsakymų į prašymus, skundus ar pranešimus pateikimo terminai;

60.7. ar jie informuoti apie veiksmus, kurių Inspekcija ėmėsi spręsdama jų klausimus;

60.8. kitus Inspekcijai rūpimus klausimus, susijusius su asmenų aptarnavimu.“;

1.10.  pakeičiu 62 punktą ir jį išdėstau taip:

62. Inspekcijos atstovas viešiesiems ryšiams, išanalizavęs ir apibendrinęs Taisyklių 60 punkte nurodytos apklausos duomenis ir Skyrių pateiktą informaciją, susijusią su asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimu ir aptarnavimu, apie asmenų aptarnavimo Inspekcijoje kokybės vertinimo rezultatus praneša Inspekcijos viršininkui ir ne rečiau nei kartą per metus pateikia juos Inspekcijos viršininko nustatyta tvarka paskelbti Inspekcijos interneto svetainėje.“;

1.11.  papildau 63 punktu:

63. Remdamasis Taisyklių 60 punkte nurodytos apklausos duomenimis, Inspekcijos atstovas viešiesiems ryšiams ne rečiau nei kartą per metus atlieka asmenų aptarnavimo ir prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo taikant vieno langelio principą rezultatų apibendrinimą ir apie tai informuoja Inspekcijos viršininką.“;

1.12.  papildau 64 punktu:

64. Esant lėšų ir poreikiui Bendrųjų reikalų skyriaus vedėjas ar kitas Inspekcijos viršininko paskirtas asmuo organizuoja nepriklausomą asmenų aptarnavimo Inspekcijoje kokybės tyrimą.“.

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2015 m. balandžio 13 d.

 

 

 

Viršininkė                                                                                                                 Laura Nalivaikienė