LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJA

 

SPRENDIMAS

DĖL LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOS 2015 M. RUGSĖJO 9 D. SPRENDIMO NR. KS-166 „DĖL ASMENŲ prašymų, SKUNDŲ IR PRANEŠIMŲ NAGRINĖJIMO IR JŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RADIJO IR TELEVIZIJOS KOMISIJOJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. spalio 30 d. Nr. KS-73

Vilnius

 

 

Lietuvos radijo ir televizijos komisija n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos radijo ir televizijos komisijos 2015 m. rugsėjo 9 d. sprendimu Nr. KS-166 „Dėl asmenų prašymų, skundų ir pranešimų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1.1. Pakeisti 9 punktą ir jį išdėstyti taip:

9. Asmenų prašymai, skundai ir pranešimai, kuriuose yra informacijos, susijusios su specialių kategorijų asmens duomenimis, persiunčiami nagrinėti kitoms institucijoms tik gavus asmens rašytinį sutikimą, išskyrus atvejus, kai institucija, kuriai persiunčiamas asmens prašymas, pagal kompetenciją yra įgaliota tvarkyti to asmens specialių kategorijų asmens duomenis. Komisija per 5 darbo dienas nuo prašymo, skundo ar pranešimo užregistravimo kreipiasi į asmenį prašydama per nustatytą terminą pateikti rašytinį sutikimą. Jeigu per šį terminą rašytinis sutikimas negaunamas, prašymas, skundas ar pranešimas grąžinamas asmeniui ir nurodoma grąžinimo priežastis. Jeigu dalis prašyme, skunde ar pranešime keliamų klausimų susiję su Komisijos kompetencija, negavus asmens rašytinio sutikimo dėl prašymo, skundo ar pranešimo persiuntimo, prašymas, skundas ar pranešimas nagrinėjimas ta dalimi, kiek tai susiję su Komisijos kompetencija.“

1.2. Pakeisti 16 punktą ir jį išdėstyti taip:

16.  Komisija taip pat teikia asmenims konsultacijas radijo ir (ar) televizijos programų transliavimą, retransliavimą, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų ar televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikimą reglamentuojančių ir su jais susijusių teisės aktų nuostatų taikymo klausimais. Konsultacijų asmenims rengimo, teikimo ir skelbimo tvarką Komisijoje nustato Asmenų konsultavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašas, patvirtintas Komisijos 2019 m. rugpjūčio 28 d. sprendimu Nr. KS-45 „Dėl asmenų konsultavimo Lietuvos radijo ir televizijos komisijoje tvarkos aprašo patvirtinimo.“

1.3. Pakeisti 69 punktą ir jį išdėstyti taip:

69. Asmenys Komisijos internetiniame puslapyje turi teisę anonimiškai užpildyti Komisijos teikiamų paslaugų kokybės vertinimo anketą. Asmenys Komisijos elektroninio pašto adresu lrtk@rtk.lt taip pat turi teisę anonimiškai pareikšti savo nuomonę apie prašymų, skundų ar pranešimų nagrinėjimą ir aptarnavimo Komisijoje kokybę, pateikti pageidavimus ir siūlymus, informaciją:

69.1. ar jiems užtenka informacijos apie Komisijos kompetenciją ir vykdomas funkcijas;

69.2. ar jie pakankamai informuoti apie Komisijos administracijos darbo laiką;

69.3. ar jiems patogus Komisijos administracijoje nustatytas asmenų priėmimo laikas;

69.4. ar jiems tenka ilgai laukti priėmimo;

69.5. ar jie buvo atidžiai išklausyti juos aptarnavusių Komisijos administracijos darbuotojų;

69.6. ar aiškiai ir tiksliai buvo atsakyta į jų klausimus;

69.7. per kiek laiko asmenys sulaukė atsakymo į pateiktą klausimą;

69.8. ar jie informuoti apie veiksmus, kurių institucija ėmėsi spręsdama jų klausimus;

69.9. kaip jie vertina Komisijos veiklą.

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2020 m. sausio 1 d.

 

 

 

Pirmininkas                                                                                                                  Mantas Martišius