Text  Description automatically generated with medium confidence

 

KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ PARTNERIO ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. kovo 28 d. Nr. AD1-415

Klaipėda

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. A1-64 „Dėl Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalba ekstremaliosios situacijos atveju“ lėšų, finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1Tvirtinu Klaipėdos miesto savivaldybės projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ partnerio atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. kovo 28 d. įsakymą Nr. AD1-411 „Dėl Klaipėdos miesto savivaldybės projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ partnerio atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3Nustatau, kad šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose teismo rūmuose, per vieną mėnesį nuo šio įsakymo įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                       Gintaras Neniškis

 


 

PATVIRTINTA

Klaipėdos miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2023 m. kovo 28 d. įsakymu Nr. AD1-415

 

 

KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ PARTNERIO ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Klaipėdos miesto savivaldybės projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ partnerio (toliau – Projekto partnerio) atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus, keliamus Projekto partnerio atrankoje (toliau – Atranka) dalyvaujantiems pareiškėjams, jų teikiamoms paraiškoms, taip pat nustato Atrankos organizavimo tvarką, Projekto partnerio atrankos komisijos (toliau – komisija) sudarymą, darbo organizavimą bei kitas sąlygas.

2Aprašas parengtas vadovaujantis Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ lėšų, finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. A1-64 „Dėl Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ lėšų, finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas).

3Atrankos tikslas – atrinkti Projekto partnerį, kuris organizuotų ir užtikrintų kokybišką veiklų, numatytų Projekte įgyvendinimą.

4Tikslinė grupė – trečiųjų valstybių piliečiai, kurie turi leidimą gyventi Lietuvos Respublikoje; prieglobsčio prašytojai; asmenys, kurie turi teisę gauti laikinąją apsaugą Lietuvos Respublikoje; Užsieniečių teisinės padėties įstatymo 1408 straipsnio 3 dalyje nurodyti užsieniečiai, kuriems išduotas užsieniečio registracijos pažymėjimas; kiti užsieniečiai, kurie gali tapti pažeidžiami dėl nelegalaus darbo, prekybos žmonėmis.

5Apraše vartojamos sąvokos:

5.1. Paraiška – Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintas nustatytos formos dokumentas, teikiamas atrankos konkursui, siekiant dalyvauti Atrankoje.

5.2. Projekto partneris – Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje veikianti Nevyriausybinė organizacija, su kuria pasirašyta finansavimo sutartis.

 

II SKYRIUS

PROJEKTO PARTNERIO FUNKCIJOS

 

6.    Projekto partnerio funkcijos:

6.1. organizuoti ir teikti savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklas;

6.2. informuoti asmenis (šeimas), bendruomenę apie teikiamas paslaugas, konsultuoti juos šių paslaugų teikimo klausimais;

6.3. informuoti tikslines grupes apie kitas aktualias Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje teikiamas paslaugas, vykdomas programas;

6.4. organizuoti bendruomenės įtraukimą į veiklų organizavimą ir (ar) teikimą;

6.5. plėtoti tarpinstitucinį bendradarbiavimą;

6.6. skelbti informaciją apie vykdomą veiklą savo interneto svetainėje.

7.    Veiklos vykdomos šiais principais:

7.1. prieinamumo – paslaugų organizavimas vykdomas kuo arčiau gavėjo gyvenamosios vietos, įtraukiant bendruomenę ir vykdant savanorišką veiklą, prireikus ir turint galimybių – atvykstant į paslaugos gavėjo gyvenamąją vietą;

7.2. tarpinstitucinio bendradarbiavimo – įgyvendinant projektus vietos savivaldos institucijos, nevyriausybinės organizacijos ir verslo subjektai bendradarbiauja, siekiant suteikti kokybiškas paslaugas kuo didesniam gavėjų skaičiui;

7.3. informatyvumo ir visuomenės vertybių puoselėjimo – informacija apie teikiamas paslaugas yra viešinama per informacines priemones ir orientuojama į visuomenės vertybines nuostatas puoselėjant šeimą;

7.4. Projekto koordinavimas, informacijos apie paslaugas teikimas ir konsultavimas turi vykti vieno langelio principu;

7.5. Galimos finansuoti veiklos nurodytos Tvarkos apraše.

 

III SKYRIUS

REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

8Galimi paraiškų teikėjai – nevyriausybinės organizacijos, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme.

9Pareiškėjams keliami šie reikalavimai:

9.1. turėti ne mažesnę nei dvejų metų Trečiųjų šalių piliečių integracijos Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje patirtį;

9.2. turėti patalpas, kuriose bus vykdoma veikla, organizuojamos paslaugos;

9.3. užtikrinti pakankamus žmogiškuosius išteklius veikloms vykdyti;

9.4. turėti ne mažiau kaip dvejų metų projektinio darbo patirties, įgyvendinant nacionalinėmis ir (ar) Europos Sąjungos lėšomis finansuotus projektus.

10Pareiškėjas negali teikti paraiškos konkursui, jeigu:

10.1.  veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

10.2.  taikomas turto areštas;

10.3.  iškelta byla dėl bankroto arba yra likviduojamas;

10.4.  Juridinių asmenų registrui nėra pateikęs metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose;

10.5paraiškos teikimo dieną yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

10.6.  dėl pareiškėjo per pastaruosius 5 metus buvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis dėl neteisėtos veiklos, kenkiančios Lietuvos Respublikos ir (arba) Europos Sąjungos finansiniams interesams;

10.7.  prašydamas savivaldybės / valstybės biudžeto lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;

10.8.  neįvykdė arba netinkamai įvykdė anksčiau sudarytą savivaldybės / valstybės biudžeto lėšų naudojimo sutartį ir tai buvo esminis sutarties pažeidimas.

 

IV SKYRIUS

PARAIŠKŲ ATRANKAI TEIKIMAS

 

11. Informacija apie atranką skelbiama viešai Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje (www.klaipeda.lt).

12Pareiškėjas, skelbiamos Atrankos nustatyta tvarka ir terminais, pateikia užpildytą paraiškos formą (toliau – paraiška) (forma – 1 priedas). Po nustatyto termino pateiktos paraiškos nevertinamos. Savivaldybės administracijos vyriausiasis patarėjas arba Socialinės paramos skyrius apie nevertintiną paraišką, pateiktą po konkurso skelbime nurodyto termino, pareiškėjui praneša raštu arba el. paštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo dienos.

13Pareiškėjai, rengdami paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia atsakingi Savivaldybės administracijos darbuotojai, kurių telefonų numeriai ir elektroniniai paštai nurodyti konkurso kvietime. Informacija teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo dienos.

14Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu ir pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, nurodant vardą, pavardę ir pareigas bei patvirtinta antspaudu, jei tokį antspaudą įstaiga / organizacija privalo turėti, arba pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

15Pareiškėjas kartu su paraiška privalo pateikti šiuos dokumentus:

15.1.  organizacijos įstatų ar kitų įstatams prilygstančių steigimo dokumentų kopiją;

15.2jei Atrankoje dalyvaujančiam pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti atrankoje dalyvaujančio pareiškėjo vardu;

15.3.  dokumento, pagrindžiančio teisę naudotis patalpomis, kuriose būtų vykdomos veiklos, kopiją;

15.4.  valstybės įmonės Registrų centro Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka išduotą dokumentą, išrašą iš teismo sprendimo, Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos išduotą dokumentą, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos teritorinės valstybinės mokesčių inspekcijos išduotą dokumentą (dokumentas galioja, jei jis išduotas ne anksčiau nei prieš 30 dienų), kad:

15.4.1. nėra iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos, nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;

15.4.2. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo;

15.4.3. neturi neįvykdytų mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

15.4.4. dalyvis, turintis balsų daugumą juridinio asmens susirinkime, neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už nusikalstamą bankrotą;

15.5.  pareiškėjas gali pateikti ir kitus dokumentus ir (ar) informaciją, galinčius padėti vertinti paraišką.

16Kartu su paraiška teikiamų dokumentų kopijos privalo būti patvirtintos laikantis Dokumentų rengimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 „Dėl Dokumentų rengimo taisyklių patvirtinimo“, reikalavimų. Visi paraiškos bei prie jos pridedamų dokumentų lapai turi būti sunumeruoti eilės tvarka. Paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų numeracija turi būti ištisinė.

17Pareiškėjas gali pateikti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijai ne daugiau kaip vieną paraišką. Jeigu pateikiamos kelios paraiškos, vertinama paskutinė pateikta.

18Pasirašyta popierinė paraiška su priedais užklijuotame voke su užrašu „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ siunčiama paštu registruotu laišku arba pristatoma tiesiogiai Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos vyriausiajam patarėjui Deividui Petrolevičiui, Liepų g. 11, Klaipėda, LT-91502, 214 kab. Paraiškų, atsiųstų paštu, priėmimo terminas nustatomas pagal pašto antspaudo datą ant voko.

19Paraiška su priedais gali būti teikiama ir elektronine forma, bet privaloma juos parengti ir patvirtinti vadovaujantis Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymu ir Elektroninio parašo taisyklėmis, patvirtintomis valstybės įmonės Registrų centro direktoriaus 2012 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. V-159 „Dėl Elektroninio parašo taisyklių patvirtinimo“. Paraiškos elektroniniu būdu teikiamos el. paštu: deividas.petrrolevicius@klaipeda.lt arba per dokumentų valdymo sistemą Avilys. 

 

V SKYRIUS

KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

20 Atrankai pateiktas paraiškas vertina komisija, kurios sudėtį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Komisija sudaroma iš ne mažiau kaip 5 narių: 4 Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atstovų ir Savivaldybės administracijos vyriausiojo patarėjo, kuruojančio socialinės politikos įgyvendinimo ir paslaugų miestiečiams teikimo savivaldybės teritorijoje sritis.

21Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko pavaduotojas. Komisiją techniškai aptarnauja komisijos sekretorius, kurį skiria Savivaldybės administracijos direktorius. Komisijos sekretorius nėra komisijos narys.

22 Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, šiuo Aprašu ir kitais teisės aktais.

23 Komisijos pirmininkas šaukia komisijos posėdžius, pirmininkauja posėdžiams, koordinuoja komisijos darbą.

24 Pirmasis komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo konkursui dienos.

25 Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai komisijos narių.

26 Komisijos nariams apie rengiamą komisijos posėdį ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas praneša komisijos sekretorius. Kartu su pranešimu pateikiama posėdžio darbotvarkė.

27 Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti paraiškų vertinimo ir atrankos komisijos nario konfidencialumo pasižadėjimą ir nešališkumo deklaraciją (2 priedas).

28 Jeigu yra aplinkybių, dėl kurių gali kilti interesų konfliktas, su tomis aplinkybėmis susijęs (-ę) komisijos narys (-iai), prieš pradėdamas (-i) nagrinėti paraiškas, turi nusišalinti, prieš tai pranešęs (-ę) komisijos pirmininkui. Jeigu komisijos narys (-iai) nenusišalina, o vėliau dėl to kyla interesų konfliktas, jo (jų) vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.

29 Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių komisijos narių balsų dauguma. Kai komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi komisijos pirmininkas, o jo nesant – pirmininko pavaduotojas.

30 Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.

 

VI SKYRIUS

PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PROJEKTO PARTNERIO ATRANKA

 

31Vertindami pateiktas Projekto partnerių paraiškas komisija, patikrina ar:

31.1.  pareiškėjas, dalyvaujantis Atrankoje, atitinka Aprašo 8–10 punktuose nustatytus reikalavimus;

31.2.  paraiška pateikta iki skelbime nurodytos paskutinės paraiškų pateikimo dienos ir valandos;

31.3.  paraiška pateikta pagal nustatytą formą ir atitinka Aprašo 18 punkte nustatytus reikalavimus;

31.4.  paraiška pateikta kartu su aprašo 19 punkte nurodytais priedais, tinkamai patvirtintomis dokumentų kopijomis.

32Kiekvieną pateiktą paraišką komisijos nariai vertina, užpildydami ir pasirašydami paraiškos vertinimo anketą (forma – 3 priedas).

33Komisija turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką, jei organizacija paraiškoje arba kartu teikiamuose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją.

34Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos atitikties vertinimo kriterijus, prašoma pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką per nustatytą patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis kaip 3 darbo dienos.

35Nepateikus prašomos informacijos priimamas sprendimas atmesti paraišką dėl atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo.

36Projekto partneris tvirtinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu, vadovaujantis komisijos siūlymu.

37Savivaldybės administracijos direktoriui įsakymu patvirtinus organizaciją, kuri vykdys Projekto partnerio funkcijas, su paraišką pateikusiu pareiškėju pasirašoma finansavimo sutartis.

38Atrankos rezultatai skelbiami Savivaldybės interneto svetainėje www.klaipeda.lt.

 

 

 

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39Teikiančios paraiškas įstaigos / organizacijos yra atsakingos už teikiamų dokumentų ir duomenų teisingumą.

40Pareiškėjams elektroniniu paštu siunčiami klausimai ir prašymai, susiję su paraiškos teikimu Atrankai, laikomi oficialiais.

41Savivaldybės administracija neprisiima atsakomybės, jei dėl paraiškoje nurodytų klaidingų ryšiams palaikyti duomenų (adreso, telefono, fakso numerio, el. pašto adreso ir kt.) pareiškėjo nepasiekia laiškai arba su pareiškėju negalima susisiekti telefonu.

42Atrankos dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

43Asmens duomenys tvarkomi 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą ir tvarkymą, nustatyta tvarka.

44Savivaldybės administracijos sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

45Aprašas gali būti keičiamas arba panaikinamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

________________________

 

 

part_1e2f41fa92174995a710962b6722906a_end