LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO, MOKSLO ir sporto MINISTRAS

 

 

 

ĮSAKYMAS

 

DĖL MOKYKLŲ, VYKDANČIŲ bendrojo ugdymo programas, VEIKLOS

teminio išorinio vertinimo, organizuoJamo 2023 metŲ I pusmetį, vertinimo TEMOS, klausimų ir rodiklių nustatymo

 

2023 m. sausio 4 d. Nr. V-15

Vilnius

 

 

 

Vadovaudamasi Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 24 punktu ir atsižvelgdama į Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2018 m. rugpjūčio 28 d. įsakymu Nr. V-707 „Dėl Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo patvirtinimo“, 26 ir 27 punktus,

n u s t a t a u:

1. mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos teminio išorinio vertinimo, organizuojamo 2023 metų I pusmetį, analizuojamą temą – „Mokykloje užtikrinamos pažangos kryptingumas ir veiklos tvarumas“;

2. teminį išorinį vertinimą vykdyti Mokyklų, siekiančių gauti kokybės krepšelį, skirtą mokinių ugdymosi pasiekimams gerinti, sąrašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. V-1321 „Dėl Mokyklų, siekiančių gauti kokybės krepšelį, skirtą mokinių ugdymo pasiekimams gerinti, sąrašo patvirtinimo“ mokyklose;

3. teminį išorinį vertinimą vykdyti pagal Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 6 priede nustatytus Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos kokybės teminio vertinimo rodiklius;

4. klausimus šio įsakymo 1 punkte nustatytai temai:

4.1. kaip mokykla įgyvendina mokyklos veiklos tobulinimo planą (mokyklos patirtys, sėkmės ir iššūkiai);

4.2. ar / kaip stebimas mokyklos suplanuotų tobulinimo veiklų, pasirinktų veiklos tobulinimo priemonių ir būdų įgyvendinimo nuoseklumas ir tinkamumas mokinių ugdymosi pasiekimams gerinti;

4.3. kaip mokyklos nusimatyti veiklos vertinimo rodikliai (procesų, rezultato ir poveikio), jų aiškumas padeda įsivertinti veiklos pokytį ir stebėti poveikį mokyklos pažangai;

4.4. kaip užtikrinamas veiklų, lemiančių mokinių pažangą ir pasiekimus, tvarumas.

 

 

 

Švietimo, mokslo ir sporto ministrė                                                                   Jurgita Šiugždinienė