Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2002 M. BIRŽELIO 6 D. NUTARIMO NR. 827 „DĖL STRATEGINIO PLANAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. balandžio 25 d. Nr. 397

Vilnius

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pakeisti Strateginio planavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“:

1Pakeisti 2 punkto septintąją pastraipą ir ją išdėstyti taip:

Strateginis veiklos planas – veiklos planavimo dokumentas, kuriame atsižvelgiant į ilgos ir vidutinės trukmės planavimo dokumentų tikslus ir aplinkos analizės išvadas suformuluojama misija ir veiklos prioritetai, nustatomi strateginiai tikslai ir siekiami rezultatai, aprašomos vykdomos programos, numatomi asignavimai ir žmogiškieji ištekliai.

2Pakeisti 5 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstyti taip:

„Valstybės pažangos strategija yra plačiosios visuomenės, socialinių partnerių ir politinių partijų susitarimas dėl valstybės ilgalaikės vizijos, ilgalaikių prioritetų, jų įgyvendinimo krypčių ir siekiamos pažangos rodiklių. Kiti planavimo dokumentai turi būti suderinti su Valstybės pažangos strategijos nuostatomis. Valstybės pažangos strategijos rengimą koordinuoja Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija.“

3Pakeisti 6 punkto antrąją pastraipą ir ją išdėstyti taip:

„Nacionalinės pažangos programos rengimą koordinuoja Vyriausybės kanceliarija, bendradarbiaudama su Lietuvos Respublikos finansų ministerija.“

4Pakeisti 8 punktą ir jį išdėstyti taip:

8. Vyriausybės programa įgyvendinama etapais, kuriuose nustatomi Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo terminai ir vykdytojai. Vyriausybės programos įgyvendinimo etapus tvirtina Vyriausybė, o šių etapų rengimą koordinuoja Vyriausybės kanceliarija.“

5Pakeisti 15 punktą ir jį išdėstyti taip:

15. Rengiamame tarpinstituciniame veiklos plane turi būti nurodoma aktuali bendra informacija (informacija kokie vidutinės trukmės planavimo dokumentai ir Vyriausybės prioritetai įgyvendinami, tarpinstitucinio veiklos plano tikslų ir uždavinių pagrindimo informacija, informacija apie tai, kiek laiko numatoma planą vykdyti; kita svarbi informacija), tikslai, uždaviniai, priemonės, asignavimai ir vertinimo kriterijai. Tarpinstituciniame veiklos plane priemonės ir asignavimai nurodomi pagal kiekvieną instituciją, dalyvaujančią įgyvendinant tarpinstitucinį veiklos planą (Metodikos 2 priedas). Administracinio pobūdžio priemonės, tokios kaip teisės aktų projektų ir kitų dokumentų parengimas, dalyvavimas konferencijose ar susitikimuose ir kitos panašios priemonės, gali būti nurodomos prie bendros informacijos. Šių priemonių įgyvendinimui stebėti tarpinstituciniame veiklos plane gali būti numatyti vertinimo kriterijai ir jų reikšmės.“

6Pakeisti 16 punktą ir jį išdėstyti taip:

16. Tarpinstitucinio veiklos plano projektui asignavimų poreikis nustatomas Metodikos 33 punkte numatytuose pasitarimuose dėl planuojamų pasiekti rezultatų ir preliminarių asignavimų paskirstymo ministrams pavestose valdymo srityse (toliau – pasitarimai). Atsakingas ministras, teikdamas Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai pasitarimams reikalingą informaciją, pateikia ir parengtų koordinuojamų tarpinstitucinių veiklos planų projektus.“

7Pakeisti 21.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

21.4. informuoti dalyvaujančias institucijas apie iškilusias tarpinstitucinio veiklos plano įgyvendinimo rizikas ir teikti dalyvaujančioms institucijoms pasiūlymus dėl atsakomųjų veiksmų. Bet kuriame tarpinstitucinio veiklos plano rengimo ar įgyvendinimo etape iškilus principinių nesutarimų, kreiptis į Vyriausybės kanceliariją arba siūlyti atsakingam ministrui inicijuoti šio klausimo svarstymą Vyriausybės pasitarime;“.

8Pakeisti 212 punkto pirmąją pastraipą  ir ją išdėstyti taip:

212. Vyriausybės kanceliarijos funkcijos:“.

9Pakeisti 24 punktą ir jį išdėstyti taip:

24. Iki kiekvienų metų kovo 15 d. Vyriausybės kanceliarija, remdamasi ministerijų metinėmis veiklos ataskaitomis, parengia Vyriausybės metinės veiklos ataskaitos ir Vyriausybės prioritetų planuojamiems metams projektus.“

10Pakeisti 25 punktą ir jį išdėstyti taip:

25. Po Vyriausybės prioritetų planuojamiems metams projekto parengimo ir (arba) po asignavimų valdytojų metinių veiklos ataskaitų parengimo visi asignavimų valdytojai pradeda rengti strateginių veiklos planų projektus pagal Metodikos 4 priede nustatytą formą. Ministrai rengia jiems pavestų valdymo sričių strateginių veiklos planų projektus. Įstaigų prie ministerijų ir nacionalinių kultūros įstaigų vadovai, turintys asignavimų valdytojo statusą, ir Vyriausybės įstaigų vadovai strateginių veiklos planų projektus pradeda rengti suderinę su ministrais strateginius tikslus ir planuojamus pasiekti rezultatus. Strateginių veiklos planų projektai rengiami atsižvelgiant į Vyriausybės programą, Vyriausybės prioritetų projektą, ilgos ir vidutinės trukmės planavimo dokumentų tikslus, aplinkos analizės išvadas. Ministrai, įstaigų prie ministerijų ir nacionalinių kultūros įstaigų vadovai, turintys asignavimų valdytojo statusą, ir Vyriausybės įstaigų vadovai užtikrina Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimą, formuluodami strateginio veiklos plano programų tikslus, uždavinius ir planuodami atitinkamas priemones.“

11Pakeisti 26 punktą ir jį išdėstyti taip:

26. Strateginį veiklos planą sudaro šie skyriai:

26.1. misija;

26.2. veiklos prioritetai;

26.3. strateginiai tikslai ir programos;

26.4. valstybės investicijų projektai;

26.5. žmogiškieji ištekliai ir valdymo išlaidos;

26.6. veiklos efektyvumo didinimo kryptys;

26.7. valstybės valdomų įmonių planuojami pasiekti pagrindiniai veiklos rodikliai.“.

12Pripažinti netekusiais galios 27 ir 28 punktus.

13Pakeisti 29 punktą ir jį išdėstyti taip:

29. Rengiant strateginio veiklos plano projektą institucijos (įstaigos) vadovas kartu su atsakingais darbuotojais, atsižvelgdamas į Vyriausybės programą, Vyriausybės prioritetų planuojamiems metams projektą, ilgos ir vidutinės trukmės planavimo dokumentų tikslus, aplinkos analizės išvadas, suformuluoja misiją, nustato veiklos prioritetus ir esminius vertinimo kriterijus, pagal kuriuos vertins savo veiklos sėkmę, numato strateginius tikslus ir juos įgyvendinančias programas.“

14Pakeisti 30 punktą ir jį išdėstyti taip:

30. Ministrai jiems pavestų valdymo sričių strateginių veiklos planų projektus pateikia Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai. Ministrai taip pat pateikia tarpinstitucinių veiklos planų projektus. Kiti asignavimų valdytojai, kurie nepriskiriami ministrų valdymo sritims (toliau – kiti asignavimų valdytojai), strateginių veiklos planų projektus pateikia Finansų ministerijai. Konkrečius šiame punkte nurodytų projektų pateikimo terminus ir bendruosius asignavimų planavimo principus kiekvienais metais nustato Vyriausybė.“

15.   Pakeisti 32 punktą ir jį išdėstyti taip:

32. Finansų ministerija, remdamasi fiskaliniais rodikliais, išnagrinėja asignavimų valdytojų pateiktus strateginių veiklos planų projektus. Vyriausybės kanceliarija, remdamasi Vyriausybės prioritetais, išnagrinėja planuojamus pasiekti rezultatus ministrams pavestose valdymo srityse ir planuojamas vykdyti programas. Šias išvadas Finansų ministerija ir Vyriausybės kanceliarija teikia pasitarimams.“

16.   Pakeisti 33 punktą ir jį išdėstyti taip:

33. Vyriausybės kanceliarija rengia pasitarimus, kurių tikslas – pasiekti susitarimą tarp Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamo ministro dėl strateginių tikslų, planuojamų pasiekti rezultatų ir asignavimų limitų ministrui pavestoms valdymo sritims (įskaitant ir tarpinstitucinius veiklos planus) finansuoti. Pasitarimų metu taip pat apsisprendžiama dėl ministerijos ar ministro valdymo srityse veikiančių institucijų ir įstaigų atliekamų funkcijų analizės, strateginio veiklos plano programų vertinimo arba nulinio pagrindo biudžeto formavimo metodo (finansavimo peržiūros parenkant veiksmingą ribotų išteklių panaudojimo alternatyvą) taikymo programoms. Pasitarimų sprendimai įforminami pasitarimų protokolais. Vyriausybės kanceliarija gali rengti pasitarimus tarp Ministro Pirmininko, finansų ministro ir kitų asignavimų valdytojų.“

17.   Pakeisti 36 punktą ir jį išdėstyti taip:

36. Asignavimų valdytojai patikslintus strateginių veiklos planų projektus pateikia Finansų ministerijai, o ministrai jiems pavestų valdymo sričių patikslintus strateginių veiklos planų projektus – ir Vyriausybės kanceliarijai. Vyriausybės įstaigos vadovas strateginio veiklos plano projektą pateikia atitinkamos valdymo srities ministrui ar atitinkamų valdymo sričių ministrams, o šie įvertina jo atitiktį valdymo srities strateginiams tikslams ir planuojamiems rezultatams. Kai Vyriausybės įstaiga veikia kelių ministrų valdymo srityse, šios Vyriausybės įstaigos strateginio veiklos plano vertinimus apibendrina ir Finansų ministerijai bei Vyriausybės kanceliarijai pateikia Vyriausybės paskirtas atitinkamos valdymo srities ministras.“

18.   Pakeisti 37 punktą ir jį išdėstyti taip:

37. Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija iki valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto svarstymo Vyriausybėje išnagrinėja ministrui pavestų valdymo sričių strateginių veiklos planų projektų atitiktį Vyriausybės programai, Vyriausybės prioritetams, ilgos ir vidutinės trukmės planavimo dokumentų nuostatoms, pasitarimų rezultatams, Metodikos nuostatoms ir pateikia ministrams pastabas ir pasiūlymus. Kitų asignavimų valdytojų strateginių veiklos planų projektus nagrinėja ir pastabas ir pasiūlymus dėl jų pateikia Finansų ministerija, prireikus – ir Vyriausybės kanceliarija. Asignavimų valdytojai, atsižvelgdami į gautas pastabas ar pasiūlymus, turi patikslinti strateginių veiklos planų projektus ir pateikti juos Finansų ministerijai, o ministrai – Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai.“

19Pakeisti 38 punktą ir jį išdėstyti taip:

38. Vyriausybė patvirtina Vyriausybės prioritetus ir kartu su valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektu pateikia juos Seimui ne vėliau kaip prieš 75 kalendorines dienas iki biudžetinių metų pabaigos.“

20.   Pakeisti 39 punktą ir jį išdėstyti taip:

39. Vyriausybei pateikus Seimui svarstyti atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą visi asignavimų valdytojai strateginių veiklos planų projektus iki lapkričio 1 d. paskelbia interneto svetainėse.“

21.   Pakeisti 40 punktą ir jį išdėstyti taip:

40. Įsigaliojus atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymui, kiekvienas ministras per 10 darbo dienų pateikia Ministrui Pirmininkui derinti ministrui pavestų valdymo sričių strateginio veiklos plano projektą.

Ministrui Pirmininkui suderinus pavestų valdymo sričių strateginio veiklos plano projektą, ministras patvirtina jam pavestų valdymo sričių strateginį veiklos planą ir įstaigų prie ministerijos ir nacionalinių kultūros įstaigų, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, strateginius veiklos planus. Vyriausybės įstaigos strateginį veiklos planą tvirtina atitinkamos valdymo srities ministras ar atitinkamų valdymo sričių ministrai.

Kiti asignavimų valdytojai patvirtina savo vadovaujamų institucijų ar įstaigų strateginius veiklos planus per 10 darbo dienų po atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių įstatymo įsigaliojimo.

Patvirtinti strateginiai veiklos planai per 3 darbo dienas nuo jų patvirtinimo paskelbiami asignavimų valdytojų interneto svetainėse.“

22.   Pakeisti 41 punktą ir jį išdėstyti taip:

41. Ministerijos, ministro valdymo srityse veikiančių įstaigų metinius veiklos planus tvirtina ministras. Ministras taip pat gali pavesti jo valdymo srityje veikiančių įstaigų vadovams pasitvirtinti savo vadovaujamų įstaigų metinius veiklos planus ir patvirtinti jiems pavaldžių biudžetinių įstaigų metinius veiklos planus.

Vyriausybės įstaigos metinį veiklos planą, pritarus atitinkamos valdymo srities ministrui ar atitinkamų valdymo sričių ministrams, tvirtina Vyriausybės įstaigos vadovas.“

23.   Papildyti 411 punktu:

411. Asignavimų valdytojai privalo užtikrinti, kad asignavimų paskirstymas pagal programas, numatomas Vyriausybės nutarimu, atitiktų asignavimų valdytojų patvirtintuose strateginiuose veiklos planuose pateiktą asignavimų paskirstymą pagal programas.“

24Pakeisti 49 punktą ir jį išdėstyti taip:

49. Efekto vertinimo kriterijumi vertinamas institucijos strateginio tikslo arba valdymo srities tikslo pasiekimas ir parodoma nauda, kurią, įgyvendinus atitinkamą strateginį tikslą, gauna ne tik tiesioginiai programos naudos gavėjai, bet ir visa visuomenė. Efekto vertinimo kriterijų skaičius turi būti ne mažesnis už strateginių tikslų skaičių, nes efekto vertinimo kriterijumi turi būti įvertinti visose pagrindinėse institucijos veiklos srityse pasiekti rezultatai. Vienam strateginiam tikslui rekomenduojama nustatyti ne daugiau kaip 2 efekto vertinimo kriterijus, geriausiai parodančius strateginio tikslo pasiekimą. Ši rekomendacija neprivaloma ir netaikoma tais atvejais, kai vienu strateginiu tikslu siekiama daugiau nei 2 skirtingų pokyčių, kurių pažangai stebėti nepakanka 2 efekto vertinimo kriterijų.“

25Pakeisti 50 punktą ir jį išdėstyti taip:

50. Rezultato vertinimo kriterijus yra programos tikslo pasiekimo vertinimo kriterijus. Jis rodo naudą, kurią gauna tiesioginiai programos naudos gavėjai įgyvendinus programą. Rezultato vertinimo kriterijų skaičius turi būti ne mažesnis už programos tikslų skaičių. Vienam programos tikslui rekomenduojama nustatyti ne daugiau kaip 3 rezultato vertinimo kriterijus, geriausiai parodančius programos tikslo pasiekimą. Ši rekomendacija neprivaloma ir netaikoma tais atvejais, kai vienu programos tikslu siekiama daugiau nei 3 skirtingų rezultatų, kurių pažangai stebėti nepakanka 3 rezultato vertinimo kriterijų. Rezultato vertinimo kriterijus parodo programos turinį ir tiesioginius jos rezultatus. Rezultato vertinimo kriterijais matuojami svarbiausi veiksniai, kurie daro įtaką efekto vertinimo kriterijų pasiekimui, t. y. rezultato vertinimo kriterijais matuojama nauda, kuri pasiekiama tikslingai panaudojant programai skirtus asignavimus.“

26Pakeisti 51 punktą ir jį išdėstyti taip:

51. Produkto vertinimo kriterijus yra uždavinio įgyvendinimo vertinimo kriterijus, t. y. materialinis ar intelektinis produktas ir (ar) paslaugos, kurie atsiranda tikslingai naudojant išteklius uždaviniui įgyvendinti. Produkto vertinimo kriterijai gali būti sudaryti iš proceso ar indėlio vertinimo kriterijų. Produkto vertinimo kriterijus arba kelių produkto vertinimo kriterijų visuma turi leisti įvertinti, ar pasiektas programos uždavinys ir įgyvendintos jo priemonės. Produkto vertinimo kriterijų skaičius turi būti ne mažesnis už uždavinių skaičių ir ne didesnis už uždavinio priemonių skaičių, išskyrus atvejus, kai uždavinio pažangai stebėti nepakanka produkto vertinimo kriterijų skaičiaus, lygaus priemonių skaičiui. Rekomenduojama nustatyti tokį produkto vertinimo kriterijų skaičių, kuris parodytų įgyvendinant uždavinio priemones sukurtus svarbiausius produktus ir (ar) paslaugas. Svarbiausi sukurti produktai ir (ar) paslaugos yra tie, kurie labiausiai prisideda prie programos tikslų ir rezultato vertinimo kriterijų pasiekimo ir (ar), kuriems sukurti buvo panaudota didžiausia išteklių dalis nuo visų atitinkamo uždavinio priemonėms įgyvendinti skirtų išteklių.“

27Pakeisti 52 punktą ir jį išdėstyti taip:

52. Proceso vertinimo kriterijais matuojami vidiniai institucijos procesai (veiksmai), reikalingi produktams sukurti, paslaugoms teikti ar kitoms institucijos funkcijoms atlikti. Proceso vertinimo kriterijai taip pat naudojami paslaugų ar produktų kokybei įvertinti. Proceso vertinimo kriterijus rekomenduojama taikyti toms institucijoms, kurių produktus ir (ar) paslaugas sudėtinga kiekybiškai įvertinti.“

28Pakeisti 58 punktą ir jį išdėstyti taip:

58. Įsigaliojus atitinkamų metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymui ir asignavimų valdytojams patvirtinus strateginius veiklos planus, pradedama nuolatinė strateginių veiklos planų įgyvendinimo rezultatų stebėsena (toliau – stebėsena). Stebėsenos tikslas – nuolat stebėti strateginių veiklos planų įgyvendinimo rezultatus ir laiku priimti sprendimus siekiant pagerinti institucijos veiklą ir rezultatus.“

29Pakeisti 59.2.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

59.2.1. Vyriausybės kanceliarija – atsakinga už Vyriausybės programos, kasmetinių Vyriausybės veiklos prioritetų, Vyriausybei atskaitingų institucijų strateginių veiklos planų, Valstybės pažangos strategijos ir Nacionalinės pažangos programos įgyvendinimo stebėseną;“.

30Pakeisti 59.2.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:

59.2.3. ministerijos – atsakingos už ministrui pavestų valdymo sričių strategijų, ilgalaikių programų, plėtros programų ir strateginių veiklos planų įgyvendinimo stebėseną;“.

31Pakeisti 62.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

62.2. pasiektų veiklos rezultatų duomenų pateikimas. Per 30 kalendorinių dienų nuo kiekvieno ketvirčio pabaigos asignavimų valdytojai, veikiantys ministrams pavestose valdymo srityse, pateikia duomenis apie priemonių ir vertinimo kriterijų vykdymą ir kitą su veiklos rezultatais susijusią aktualią informaciją į stebėsenos informacinę sistemą. Už vertinimo kriterijų, kurių neįmanoma apskaičiuoti kiekvieną ketvirtį, vykdymą informacija pateikiama atsižvelgiant į duomenų gavimo terminus. Atsiskaitant už pusės metų ir metinius veiklos rezultatus, kartu pateikiama aiškinamoji informacija – nurodomos vertinimo kriterijų planinių reikšmių nepasiekimo ar viršijimo priežastys ir (ar) kita aktuali informacija. Stebėsenos duomenys naudojami rengiant metinę veiklos ataskaitą.“.

32Pakeisti 63 punktą ir jį išdėstyti taip:

63. Vyriausybės kanceliarija rengia ketvirtines ir metines Vyriausybės veiklos prioritetų ir Vyriausybės programos įgyvendinimo plano vykdymo pažangos ataskaitas ir teikia svarstyti Vyriausybei. Informaciją apie Vyriausybės veiklos prioritetų ir Vyriausybės programos įgyvendinimo plano vykdymo pažangą institucijos pateikia į stebėsenos informacinę sistemą per 10 darbo dienų nuo kiekvieno ketvirčio pabaigos. Kilus įgyvendinimo sunkumų arba kitais atvejais, kai reikia sustiprinti Vyriausybės veiklos prioritetų ir Vyriausybės programos įgyvendinimo plano pažangos vykdymo stebėseną, Vyriausybė gali nustatyti ir kitokį atsiskaitymo periodiškumą.“

33Pakeisti 69 punktą ir jį išdėstyti taip:

69. Programų vertinimo procese dalyvauja Vyriausybė, Vyriausybės kanceliarija, Finansų ministerija ir kitos ministerijos, kurios teikia pasiūlymus dėl programų vertinimo atlikimo, organizuoja ir atlieka vertinimus. Kasmet iki spalio 15 d. ministerijos pateikia Finansų ministerijai pasiūlymus dėl programų vertinimo. Finansų ministerija, įvertinusi gautus pasiūlymus dėl programų vertinimų atlikimo, taip pat atsižvelgdama į Metodikos 68 punkte išvardytus atrankos kriterijus, parengia metinio programų vertinimo plano projektą ir iki gruodžio 1d. pateikia jį tvirtinti Vyriausybei.“

34Pakeisti 72.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

72.4. svarsto programų vertinimo ataskaitas ir teikia pastabas vertinimo projekto darbo grupei, o prireikus kartu su atitinkamos valdymo srities ministru ir Vyriausybės kanceliarija teikia Vyriausybei pasiūlymus dėl tolesnio programos tikslingumo ar tobulinimo;“.

35Pakeisti 73.5 papunktį ir jį išdėstyti taip:

73.5. rengia (ar dalyvauja rengiant) vertinimo ataskaitą ir pasiūlymus dėl rekomendacijų įgyvendinimo, kuriuos teikia Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai;“.

36Pakeisti 74 punktą ir jį išdėstyti taip:

74. Vertinimo projekto darbo grupė, kurią sudaro vienos ar kelių valdymo sričių atstovai, Finansų ministerijos ir Vyriausybės kanceliarijos atstovai atlieka vertinimą ir rengia vertinimo ataskaitą, kurioje aprašoma vertinimo eiga, taikomi metodai, pateikiamos išvados ir konkrečios rekomendacijos.“

37Pakeisti 3 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

38Pakeisti 4 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Susisiekimo ministras, pavaduojantis

Ministrą Pirmininką                                                                         Rokas Masiulis

 

Ūkio ministras,

pavaduojantis finansų ministrą Virginijus Sinkevičius

 

Strateginio planavimo metodikos

3 priedas

 

 

Strateginių veiklos planų ir biudžeto projekto rengimo,
svarstymo ir tvirtinimo ciklas

 

 

 

Sausis
,Vasaris
,Kovas
,Balandis
,Gegužė
,Birželis
,Asignavimų valdytojai vertina vykdomas programas ir pasiektus rezultatus,Finansų ministerija rengia makroekonomines prognozes ir numato fiskalinius rodiklius,Asignavimų valdytojai rengia strateginių veiklos planų projektus 

,Asignavimų valdytojai patikslintus strateginių veiklos planų projektus teikia Finansų ministerijai, o ministrai jiems pavestų valdymo sričių patikslintus strateginių veiklos planų projektus – ir Vyriausybės kanceliarijai,Asignavimų valdytojai strateginių veiklos planų projektus skelbia savo interneto svetainėse,Vyriausybė pritaria biudžeto projektui ir teikia jį Seimui ,Seimas svarsto biudžeto projektą,Seimas priima biudžeto įstatymą,Ministrai teikia Vyriausybei metines veiklos ataskaitas,Ministrai pateikia Vyriausybės kanceliarijai ir Finansų ministerijai strateginių veiklos planų projektus. Kiti asignavimų valdytojai strateginius veiklos planus pateikia Finansų ministerijai
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


––––––––––––––

 

Strateginio planavimo metodikos

4 priedas

 

 

(Strateginio veiklos plano forma)

 

PATVIRTINTA

__________________________

(tvirtinančiojo pareigų pavadinimas)

____________________ Nr. ________

(teisės akto data, rūšis)

 

 

 

 

 

____________________________________

(asignavimų valdytojo pavadinimas ir kodas arba valdymo srities, kurią apima strateginis veiklos planas, pavadinimas)

 

(nn + 2) METŲ STRATEGINIS VEIKLOS PLANAS

 

 

 

BENDROSIOS FORMOS PILDYMO NUOSTATOS

 

Kursyvu ir pilka spalva pažymėtas tekstas pildant plano formą ištrinamas.

 

 

I SKYRIUS

MISIJA

 

Šiame skyriuje nurodoma misija, kuri parodo, ko siekiama vykdant veiklą.

 

II SKYRIUS

VEIKLOS PRIORITETAI

 

Šiame skyriuje nurodoma iki 6 svarbiausių institucijos (įstaigos) ar ministro valdymo srities veiklos prioritetų (n–n + 2) metams.

Nustatant veiklos prioritetus turėtų būti atsižvelgiama į konteksto (aplinkos) analizės išvadas, į ilgos ir vidutinės trukmės planavimo dokumentuose ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės programoje nustatytus tikslus.

Asignavimų valdytojo statusą turintis įstaigos prie ministerijos vadovas ar Vyriausybės įstaigos vadovas, įgyvendinantys ministro veiklos prioritetus, šiuos prioritetus nurodo savo strateginio veiklos plano II skyriuje, taip pat nurodo kitus savo veiklos prioritetus.

 

III SKYRIUS

STRATEGINIAI TIKSLAI IR PROGRAMOS

 

Šiame skyriuje nurodomi visi strateginiai tikslai, kiekvienam strateginiam tikslui įgyvendinti numatytos programos, jų tikslai, uždaviniai ir siekiami rezultatai.

Ministerijoms nusistatant strateginius tikslus ir jų skaičių siūloma atsižvelgti į ministrams pavestas valdymo sritis. Vienam strateginiam tikslui įgyvendinti siūloma numatyti iki 2 programų.

Jeigu ministrui pavestose valdymo srityse strateginį tikslą įgyvendina Vyriausybės įstaiga arba įstaiga prie ministerijos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas, nurodomas tik strateginis tikslas ir paaiškinama, kad šį strateginį tikslą ir programas įgyvendina kitas asignavimų valdytojas.

Rekomenduojama šią informaciją pavaizduoti grafiškai. Pavyzdžiui:

 

1 grafikas. (n–n + 2) metų planuojami strateginiai tikslai ir jiems įgyvendinti numatomos programos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Po grafiku pateikiama bendra informacija apie asignavimų valdytojo vykdomoms programoms planuojamu laikotarpiu įgyvendinti numatomas skirti lėšas. Informacija pagal numatomas vykdyti programas pateikiama lentelėje ir iliustruojama grafiškai. Pavyzdžiui:

 

1 lentelė. (n–n + 2) metų asignavimų pasiskirstymas pagal programas (tūkst. eurų)

Eil. Nr.

Programos kodas ir pavadinimas

n metų asignavimai

(n + 1) metų asignavimai

(n + 2) metų asignavimai

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

išlaidoms

turtui įsigyti

išlaidoms

turtui įsigyti

išlaidoms

turtui įsigyti

iš viso

iš jų

darbo užmokes-čiui

iš viso

iš jų

darbo užmokes-čiui

iš viso

iš jų

darbo užmokes-čiui

1.

1.1 programa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

1.2 programa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

 

 

2 grafikas. (n–n + 2) metų asignavimų pasiskirstymas pagal programas

Title: n-ųjų, n+1, n+2 metų asignavimų pasiskirstymas pagal programas 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

 

 

Pateikus apibendrintą informaciją, toliau pateikiama detali informacija apie kiekvieną strateginį tikslą.

 

 

1 strateginis tikslas: (įrašyti pavadinimą)

Pateikiama tikslo formuluotė, prireikus pateikiama kita aiškinamoji informacija.

 

EFEKTO VERTINIMO KRITERIJAI

 

Efekto vertinimo kriterijai nustatomi vadovaujantis Strateginio planavimo metodikos 44–57 punktuose nustatytais reikalavimais.

Grafiku iliustruojama informacija apie strateginio tikslo pažangai vertinti nustatytų efekto vertinimo kriterijų pasiektas ir planuojamas pasiekti reikšmes, pagal pavyzdiniame grafike nurodytą formatą, kai n – pirmieji planuojami metai. Kiekvienas efekto vertinimo kriterijus iliustruojamas atskiru grafiku.

Grafike efekto vertinimo kriterijaus reikšmė taip pat palyginama su atitinkamo vertinimo kriterijaus reikšmių Europos Sąjungos (toliau – ES) vidurkiu (išskyrus tuos atvejus, kai, atsižvelgiant į efekto vertinimo kriterijaus reikšmės skaičiavimo metodiką, jos palyginti su šio vertinimo kriterijaus reikšmių ES vidurkiu nėra galimybių).

 

3 grafikas. Grafiko pavadinimas, matavimo vnt.

Duomenų šaltinis

(n – 1) – einamieji metai, (n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

 

Aprašant efekto vertinimo kriterijus rekomenduojama nurodyti, iš kokių ilgos ar vidutinės trukmės planavimo dokumentų jie yra perkelti.

 

STRATEGINĮ TIKSLĄ ĮGYVENDINANČIOS PROGRAMOS

 

Aprašius strateginį tikslą ir efekto vertinimo kriterijus, aprašomos numatomos vykdyti programos.

Programos kodas, pavadinimas

Pateikiama bendra informacija apie programą:

·   nurodoma, kaip programa prisideda prie strateginio tikslo pasiekimo, kokie numatomi pagrindiniai rezultatai;

·   nurodoma, kokius ilgos ir vidutinės trukmės planavimo dokumentus programa įgyvendina;

·   nurodoma, kokie Vyriausybės programos ar Vyriausybės programos įgyvendinimo plano elementai (pavyzdžiui, kryptys, darbai, veiksmai) ir institucijos (įstaigos) ar ministro valdymo srities veiklos prioritetai įgyvendinami šia programa;

·   pateikiama informacija apie atliktą programos vertinimą taikant kiekybinius (sąnaudų ir naudos, sąnaudų efektyvumo, kitus būdus) ir kokybinius vertinimo metodus, programoms taikytą nulinio pagrindo biudžeto formavimo metodą, taip pat atliekamų funkcijų analizę, jei tokie metodai buvo taikyti;

·   nurodoma, kiek laiko numatoma vykdyti programą;

·   nurodomi programos vykdytojai ir programos koordinatorius (vardas, pavardė, pareigos ir kontaktinė informacija);

·   pateikiama kita svarbi informacija.

 

Pateikus apibendrintą informaciją apie programą, užpildomos 2 ir 3 lentelės. Lentelės pildomos kiekvienai programai atskirai ir pateikiamos po kiekvienos programos aprašymu.

 

2 lentelė. (nn + 2) metų programos tikslai, uždaviniai, priemonės ir asignavimai (tūkst. eurų)

Tikslo, uždavinio, priemonės kodas

Tikslo, uždavinio, priemonės pavadinimas

Patvirtinti (n – 1) metų asignavimai

n metų asignavimai

Numatomi (n + 1) metų asignavimai

Numatomi (n + 2) metų asignavimai

Tarpinstituci-nio veiklos plano kodas

Vyriausybės programos įgyvendinimo plano elemento kodas

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

iš viso

iš jų

išlaidoms

turtui įsigyti

išlaidoms

turtui įsigyti

išlaidoms

turtui įsigyti

išlaidoms

turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmo-kesčiui

iš viso

iš jų darbo užmo-kesčiui

iš viso

iš jų darbo užmo-kesčiui

iš viso

iš jų darbo užmo-kesčiui

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

 

Tikslas:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uždavinys:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Priemonė:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Iš viso Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

iš jo:

1.1. bendrojo finansavimo lėšos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3. tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Kiti šaltiniai (Europos Sąjungos finansinė parama projektams įgyvendinti ir kitos teisėtai gautos lėšos)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso programai finansuoti (1+2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(n – 1) – einamieji metai, (n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

 

1. 1 stulpelyje įrašomi programos tikslų, uždavinių ir priemonių kodai.

2. 2 stulpelyje įrašomi programos tikslų, uždavinių ir priemonių pavadinimai.

3. 3–6 stulpeliai pildomi tik rengiant strateginio veiklos plano projektą deryboms. Rengiant tvirtinti strateginį veiklos planą, šie stulpeliai lentelėje panaikinami.

4. 19 stulpelyje įrašomas Lietuvos Respublikos finansų ministerijos suteiktas tarpinstitucinio veiklos plano kodas.

5. 20 stulpelyje atitinkamai prie tikslų, uždavinių ar priemonių įrašomas Vyriausybės programos įgyvendinimo plano elemento, t. y. krypties, darbo ar veiksmo, kurie įgyvendinami įgyvendinant programos tikslą, uždavinį ar priemonę, kodas. Vyriausybės programos įgyvendinimo plano elementų priskyrimu 2 stulpelyje nurodytiems elementams siekiama atskleisti jų logines, o ne finansines sąsajas, todėl 2 stulpelyje nurodytiems elementams priskirti asignavimai neturėtų būti dirbtinai skaidomi pagal 20 stulpelyje nurodytus elementus. Tai reiškia, kad 2 stulpelyje nurodytam elementui įgyvendinti gali būti numatyta didesnė lėšų suma, nei reikia 20 stulpelyje numatytam elementui įgyvendinti. Jei Vyriausybės programos įgyvendinimo plano elementui įgyvendinti nereikia lėšų ar nėra numatyta priemonė, kuriai šis elementas galėtų būti priskiriamas, šie elementai išvardijami prie priemonių, iš kurių lėšų apmokamas darbuotojų, įgyvendinančių šiuos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano elementus, darbo užmokestis.

6. Nurodant programos asignavimus pagal šaltinius:

1 eilutėje nurodomi asignavimai iš valstybės biudžeto, t. y. visų programų bendra suma planavimo etape turi atitikti planuojamus asignavimus, priėmus biudžeto įstatymą – įstatymu nustatytus asignavimus asignavimų valdytojui;

1.1 ir 1.2 eilutėse lėšas nurodo Europos Sąjungos finansinę paramą administruojančios ir naudojančios (techninės paramos lėšas) institucijos (įstaigos); 1.3 eilutėje lėšas nurodo tik tos institucijos (įstaigos), kurios gauna tikslinės paskirties lėšas ir pajamų įmokas;

2 eilutėje lėšas nurodo institucijos, kurios planuoja gauti lėšų iš paramą administruojančių institucijų arba tiesiogiai iš Europos Sąjungos institucijų vykdomiems projektams finansuoti (dėl kurių pasirašytos sutartys, priimti sprendimai dėl lėšų skyrimo) ir kitų teisėtai gautų lėšų.


3 lentelė. Programos tikslai, uždaviniai, vertinimo kriterijai ir jų reikšmės

Vertinimo kriterijaus kodas

Tikslų, uždavinių, vertinimo kriterijų pavadinimai ir mato vienetai

Vertinimo kriterijų reikšmės

Susijęs strateginio planavimo dokumentas

(n – 1)

n

(n + 1)

(n + 2)

1

2

3

4

5

6

7

 

1 tikslas (pavadinimas)

 

 

 

 

 

R-01-01-01-01

Rezultato vertinimo kriterijaus pavadinimas

 

 

 

 

 

R-01-01-01-02

Rezultato vertinimo kriterijaus pavadinimas

 

 

 

 

 

 

1 tikslo 1 uždavinys (pavadinimas)

 

 

 

 

 

P-01-01-01-01-01

Produkto vertinimo kriterijaus pavadinimas

 

 

 

 

 

 

1 tikslo 2 uždavinys (pavadinimas)

 

 

 

 

 

P-01-01-01-02-01

Produkto vertinimo kriterijaus pavadinimas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(n – 1) – einamieji metai, (n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

1. Rezultato vertinimo kriterijaus kodą sudaro brūkšneliais atskirta raidė „R“, programos kodas, programos tikslo kodas, rezultato vertinimo kriterijaus numeris didėjančia eilės tvarka, pradedant skaitmeniu 01.

2. Produkto vertinimo kriterijaus kodą sudaro brūkšneliais atskirta raidė „P“, programos kodas, programos tikslo kodas, uždavinio kodas, produkto vertinimo kriterijaus numeris (didėjančia eilės tvarka, pradedant skaitmeniu 01).

3. 7 stulpelyje pateikiama nuoroda į strateginio planavimo dokumentą, iš kurio rezultato ir (arba) produkto vertinimo kriterijus yra perkeltas. Stulpelyje pateikiamas sutrumpintas strateginio planavimo dokumento pavadinimas arba akronimas.

4. Rezultato ir produkto vertinimo kriterijai nustatomi vadovaujantis Strateginio planavimo metodikos 44–57 punktuose nustatytais reikalavimais.

 


 

IV SKYRIUS

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ PROJEKTAI

 

Šiame skyriuje pateikiama suvestinė informacija apie institucijos (įstaigos) ar ministro valdymo srities investicijų projektus, kurie įtraukiami į Valstybės investicijų programą, užpildant 4 lentelę.

 

4 lentelė. (nn + 2)-ųjų metų investicijų projektai ir asignavimai (tūkst. eurų)

Priemonės kodas

Institucijos (įstaigos)

(priemonės vykdytojo) pavadinimas

Investicijų projekto

pavadinimas

Įgyvendinimo terminai

Bendra vertė

Panaudota lėšų iki

(n – 1) metų

Planuojama panaudoti

(n – 1) metais

n metais

(n + 1) metais

(n + 2) metais

pradžia

pabaiga

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

iš jų

Kiti šaltiniai

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

iš jų

Kiti šaltiniai

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

iš jų

Kiti šaltiniai

tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos

Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama

bendrojo finansavimo lėšos

tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos

Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama

bendrojo finansavimo lėšos

tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos

Europos Sąjungos ir kita tarptautinė finansinė parama

bendrojo finansavimo lėšos

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso investicijų projektams

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(n – 1) – einamieji metai, (n) – pirmieji planuojami metai, (n + 1) – antrieji planuojami metai ir (n + 2) – tretieji planuojami metai.

 

13, 18 ir 23 stulpeliuose „Kiti šaltiniai“ lėšas nurodo institucijos ir įstaigos, kurios investicijų projektui įgyvendinti planuoja gauti lėšų iš valstybės vardu pasiskolintų, valstybės garantuojamų paskolų, savivaldybės biudžeto, nuosavų įmonės ir kitų teisėtai gautų lėšų (dėl kurių priimti sprendimai dėl lėšų skyrimo).

 

 

V SKYRIUS

ŽMOGIŠKIEJI IŠTEKLIAI IR VALDYMO IŠLAIDOS

 

 

Šiame skyriuje nurodoma institucijos (įstaigos) ar ministro valdymo srities pareigybių skaičiaus, išlaidų darbo užmokesčiui ir valdymo išlaidų pokyčiai bei planuojamos reikšmės.

5 lentelėje pateikiama asignavimų valdytojo ir jam pavaldžių biudžetinių įstaigų ir kitų subjektų, kuriems galimybė biudžeto lėšas gauti numatyta jų veiklos sritį reglamentuojančiuose įstatymuose arba Vyriausybės nutarimuose, priimtuose vadovaujantis tiesiogiai taikomais ES teisės aktais ir tarptautinėmis sutartimis, nustatančiais ES ar atskirų valstybių finansinės paramos, teikiamos Lietuvai, administravimo tvarką, planuojamas pareigybių skaičius, planuojamas darbo užmokesčio fondas jiems išlaikyti ir institucijos valdymo išlaidos.

Po lentele pateikiami paaiškinimai dėl numatomo pareigybių skaičiaus, darbo užmokesčio fondo ar valdymo išlaidų reikšmingo didėjimo ar mažėjimo per planuojamą laikotarpį, nurodant aplinkybes ir priežastis.

 

5 lentelė. Informacija apie institucijos (ministro valdymo srities) žmogiškuosius išteklius, asignavimus jiems išlaikyti ir valdymo išlaidas (tūkst. eurų)

Eil. Nr.

Institucijos ar įstaigos pavadinimas

(n – 1) metai

n metai

(n + 1) metai

(n + 2) metai

Pareigybių skaičius

Išlaidos darbo užmokesčiui

Valdymo išlaidos*

Pareigybių skaičius

Išlaidos darbo užmokesčiui

Valdymo išlaidos*

Pareigybių skaičius

Išlaidos darbo užmokesčiui

Valdymo išlaidos*

Pareigybių skaičius

Išlaidos darbo užmokesčiui

Valdymo išlaidos*

iš viso

iš jų valstybės tarnautojai

iš viso

iš jų valstybės tarnautojai

iš viso

iš jų valstybės tarnautojai

iš viso

iš jų valstybės tarnautojai

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Valdymo išlaidos skaičiuojamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2003 m. liepos 3 d. įsakymu Nr. 184 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių biudžetų pajamų ir išlaidų klasifikacijos patvirtinimo“. Informacija teikiama apie asignavimų valdytojus, kurie nurodyti minėto įsakymo 2 priede.

 

 

 

 

VI SKYRIUS

VEIKLOS EFEKTYVUMO DIDINIMO KRYPTYS

 

Šiame skyriuje nurodomi planuojami veiksmai siekiant didinti veiklos efektyvumą bendrosios veiklos srityse: turto valdymo, informacinių technologijų valdymo, finansų valdymo ir apskaitos, personalo valdymo, viešųjų pirkimų, teisės, dokumentų valdymo ir administravimo ir (arba) kitose bendrosios veiklos srityse.

Informacija dėl veiklos efektyvumo didinimo pateikiama užpildant 6 lentelę.

 

6 lentelė. Veiklos efektyvumo didinimo kryptys

 

 

Bendrosios veiklos sritis

Planuojami atlikti darbai

Laukiamas rezultatas

Įgyvendinimo terminas

1. Bendrosios veiklos srities pavadinimas

Nurodomi atitinkamoje bendrosios veiklos srityje planuojami vykdyti darbai, siekiant didinti institucijos veiklos efektyvumą.

Nurodomas planuojamo vykdyti darbo laukiamas rezultatas ir nauda, išreiškiant juos kiekybine ar kokybine išraiška.

 

Nurodomas įgyvendinimo terminas

2.

 

 

Jeigu institucija dalyvauja bendrųjų funkcijų konsolidavimo procese, lentelėje turi būti nurodoma, nuo kada ir kokia apimtimi.

 

 

VII SKYRIUS

VALSTYBĖS VALDOMŲ ĮMONIŲ PLANUOJAMI PASIEKTI PAGRINDINIAI VEIKLOS RODIKLIAI

 

Šiame skyriuje pateikiama informacija apie valstybės valdomų įmonių planuojamas pasiekti rodiklių reikšmes (n–n + 2) metais.

Informacija apie valstybės valdomų įmonių planuojamus pasiekti pagrindinius veiklos rodiklius pateikiama užpildant 7 lentelę.

 

7 lentelė. Valstybės valdomų įmonių planuojami pasiekti pagrindiniai veiklos rodikliai

Eil. Nr.

Valstybės valdomos įmonės pavadinimas*

Rodiklio pavadinimas, mato vnt.

Planuojamos rodiklių reikšmės

n metais

(n + 1) metais

(n + 2) metais

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Valstybės turtinių ir neturtinių teisių įgyvendinimo valstybės valdomose įmonėse tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 665, 1 priede nurodytoms įmonėms:

– priskiriamoms 1A ir 1B grupėms, turėtų būti nustatytas ne žemesnis kaip vidutinės kapitalo grąžos, kurią tvirtina Vyriausybė, rodiklis;

– priskiriamoms 2 grupei, turėtų būti nustatytas planuojamas pasiekti pelningumas ir du ar trys pagrindiniai veiklos rodikliai, numatyti šių valstybės valdomų įmonių strateginiuose veiklos planuose.