izx0pa366[2]

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS IR ŠIAULIŲ MIESTO TERITORIJOJE VEIKIANČIŲ AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ BENDRADARBIAVIMO PROGRAMŲ KONKURSO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. birželio 2 d. Nr. M-370

Šiauliai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi:

1.    T v i r t i n u Šiaulių miesto savivaldybės ir Šiaulių miesto teritorijoje veikiančių aukštųjų mokyklų bendradarbiavimo programų konkurso ir finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2.    P r i p a ž į s t u netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. kovo 22 d. įsakymą Nr. A-506 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės ir Šiaulių miesto teritorijoje veikiančių aukštųjų mokyklų bendradarbiavimo programų konkurso ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.  

3. P  r  i  p  a  ž  į  s  t  u netekusiu galios Šiaulių miesto savivaldybės mero 2023 m. gegužės 31 d. potvarkį Nr. M-354 „Dėl Šiaulių miesto savivaldybės ir Šiaulių miesto teritorijoje veikiančių aukštųjų mokyklų bendradarbiavimo programų konkurso ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Šis potvarkis ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui, adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai arba Regionų apygardos administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Artūras Visockas

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės mero

2023 m. birželio 2 d. potvarkiu Nr. M-370

 

 

ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS IR ŠIAULIŲ MIESTO TERITORIJOJE VEIKIANČIŲ AUKŠTŲJŲ MOKYKLŲ BENDRADARBIAVIMO PROGRAMŲ KONKURSO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių miesto savivaldybės ir Šiaulių miesto teritorijoje veikiančių aukštųjų mokyklų bendradarbiavimo programų finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) ir Šiaulių miesto  teritorijoje veikiančių aukštųjų mokyklų (toliau – aukštosios mokyklos) bendradarbiavimo programų (toliau – programa) konkurso ir finansavimo iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) principus, paraiškos pateikimo, paraiškos vertinimo, programos finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų skyrimo, atsiskaitymo už jų panaudojimą, kontrolės, atsakomybės ir ginčų sprendimo tvarką.

2. Lėšos programoms įgyvendinti yra numatomos savivaldybės biudžete ir skiriamos konkurso būdu.

3. Programų paraiškų teikėjais gali būti Šiaulių mieste veikiančios aukštosios mokyklos (toliau – programos vykdytojas).

4. Apraše vartojamos sąvokos:

4.1.   konkurso organizatorius –  Savivaldybės administracijos Švietimo skyrius;

4.2. konkurso administratorius – konkurso organizatoriaus paskirtas už konkurso vykdymą atsakingas darbuotojas;

4.3. paraiška – Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintos formos dokumentas, paraiškos teikėjo teikiamas Savivaldybės administracijai, siekiant gauti finansavimą programai įgyvendinti;

4.4. paraiškos teikėjas – paraišką teikianti aukštoji mokykla, siekiantis gauti finansavimą programai įgyvendinti;

4.5. programa – tikslinė aukštosios mokyklos veikla, kuri turi nustatytus pasirengimo ir įgyvendinimo terminus, tikslus, finansavimo šaltinius, vykdytojus ir dalyvius;

4.6. programos vykdytojas – aukštoji mokykla, atsakinga už Savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotos programos įgyvendinimą, paraiškos teikėjas, pasirašęs sutartį su Savivaldybės administracija dėl programos finansavimo;

4.7. programos vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlis (finansinis, dalykinis ir pan.) – tai lėšų suma ar lėšų suma įvertintas nepiniginis įnašas (savanoriškas darbas, kilnojamasis ar nekilnojamasis turtas, suteiktos patalpos, prekės ar paslaugos), kuriuo programos vykdytojas, partneriai (rėmėjai) prisideda prie programos įgyvendinimo;

4.8. Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartis – Savivaldybės mero potvarkiu patvirtintos formos programos įgyvendinimo finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis sutartis (toliau – sutartis), sudaroma tarp Savivaldybės administracijos ir programos vykdytojo;

4.9. komisija – kolegialus organas, sudarytas Savivaldybės mero potvarkiu, veikianti vadovaudamasi šio aprašo nuostatomis.

5. Paraiškų vertinimo tikslu tvarkomi šie asmenų duomenys: pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens vardas, pavardė, parašas; kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas; partnerio fizinio asmens vardas, pavardė, individualios veiklos vykdymo pažymos numeris, adresas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas; partnerio kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas.

6. Programos viešinimo tikslu tvarkomi šie duomenys: vaizdo medžiaga apie dalyvius.

 

 

II SKYRIUS

FINANSAVIMO PRINCIPAI

 

7. Programos dalinis finansavimas iš savivaldybės biudžeto lėšų konkurso būdu skiriamas:

7.1. Šiaulių miesto įvaizdžio (identiteto) stiprinimui;

7.2. gabių studentų skatinimui;

7.3. aukštųjų technologijų ir kitos techninės ir technologinės pažangos kūrimui;

7.4. tyrimų organizavimui ir vykdymui;

7.5. aukštųjų mokyklų mokslinio potencialo stiprinimui;

7.6. mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatų komercinimui. 

8. Programai įgyvendinti Savivaldybės finansuojama dalis negali būti didesnė kaip 80 procentų programai skiriamų lėšų.

9. Programai įgyvendinti reikalinga lėšų dalis, kurios nepadengia savivaldybės biudžeto skirtos lėšos, turi sudaryti ne mažiau kaip 20 procentų viso programos poreikio (veiklų išlaidų). Lėšų dalį, kurios nepadengia savivaldybės biudžeto lėšos, turi padengti programos vykdytojas savo arba rėmėjų (partnerių) indėliu (finansiniu ar nepiniginiu įnašu). Teikiant paraišką tinkami dokumentai, įrodantys tokį prisidėjimą, yra sutartis, preliminari sutartis, ketinimų protokolas ar raštas, laiškas. Prisidėjimas ir (ar) indėlis, teikiamas natūra prekėmis ir (arba) paslaugomis, išreiškiamas pinigine verte (nepiniginio įnašo vertę teisės aktų nustatyta tvarka apskaičiuoja, nustato ir už jos teisingumą atsako paraiškos teikėjas). Visuose indėlį patvirtinančiuose dokumentuose turi būti nurodytas programos pavadinimas, finansinio įsipareigojimo rūšis (parama lėšomis ar natūra), finansinio įsipareigojimo vertė eurais.

10. Didžiausia vienai programai galima skirti suma – 20000,00 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų).

11. Jei programos vykdytojas konkursui pateikia daugiau nei dvi paraiškas skirtingoms programoms finansuoti, yra vertinamos tik dviejų programų paraiškos pagal registracijos pirmumą. Papildomai pateiktų programų finansavimo svarstymas galimas tik tada, kai, atrinkus finansuojamas programas, lieka lėšų Savivaldybės ir mieste veikiančių aukštųjų mokyklų bendradarbiavimo priemonės sąmatoje.

 

III SKYRIUS

KONKURSO PASKELBIMAS IR PROGRAMOS PARAIŠKŲ PATEIKIMO TVARKA

 

12. Konkurso tikslas – skatinti Savivaldybės ir mieste veikiančių aukštųjų mokyklų bendradarbiavimą įgyvendinat Šiaulių miesto strategiją, sprendžiant aktualias Šiaulių miesto problemas ir skleidžiant Šiaulių miesto visuomenei mokslo ir technologijų pasiekimus ir galimybes

13. Paraiškos teikėjas, Savivaldybei paskelbus konkursą Savivaldybės interneto svetainėje, per 15 darbo dienų nuo paskelbimo dienos teikia Programos paraišką (toliau – Paraiška, 1 priedas) konkursui.

14. Paraiška su priedais teikiama lietuvių kalba:

14.1. elektroninėmis priemonėmis (pasirašyta saugiu elektroniniu parašu);

14.2. popierine forma, užpildyta kompiuteriu;

14.3. konkurso organizatoriaus nurodytu elektroniniu paštu vienu elektroniniu laišku (skenuotos ar JPG formatu vienu dokumentu).

15. Kartu su programos paraiška pateikiama:

15.1. programos vykdytojo registravimo pažymėjimo kopija;

15.2. programos vykdytojo įstatų (nuostatų) kopija;

15.3. gali būti pateikta ir papildoma, Paraiškos teikėjo nuomone svarbi, medžiaga ar informacija (pvz., kompaktiniame diske).

16. Programos paraiška turi būti pateikta ir užregistruota iki konkurso skelbime nurodytos galutinės paraiškų pateikimo dienos. Po nustatyto termino pateiktos programų paraiškos neregistruojamos ir nevertinamos. Konkurso administratorius apie pavėluotai pateiktą ir nevertintiną paraišką paraiškos teikėją raštu arba el. paštu informuoja per 5 (penkias) darbo dienas nuo paraiškos pateikimo konkursui dienos.

17. Aukštoji mokykla praranda teisę dalyvauti konkurse ir teikti paraišką, jeigu yra bent viena iš šių aplinkybių:

17.1. aukštosios mokyklos veikla sustabdyta ar apribota įstatymų nustatytais pagrindais;

17.2. aukštajai mokyklai taikomas turto areštas;

17.3. aukštoji mokykla likviduojama arba pradėtos bankroto procedūros;

17.4. aukštoji mokykla, ankstesniais metais naudodama savivaldybės biudžeto lėšas programai vykdyti, buvo neįvykdžiusi sutarties ar netinkamai ją įvykdžiusi ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) sutarties pažeidimas, ir nuo pažeidimo pašalinimo ar panaikinimo nepraėjo 2 (dveji) metai;

17.5. aukštoji mokykla teisės aktų nustatyta tvarka nėra pateikusi finansinių ataskaitų rinkinio, veiklos ataskaitos VĮ Registrų centrui ir savo interneto svetainėje (jeigu ją turi) viešai neskelbia informacijos apie įgyvendinamas ar įgyvendintas programas;

17.6. tai pačiai aukštosios mokyklos programai lėšos per kalendorinius metus skirtos iš kitų savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų konkursų;

17.7. yra kitų Savivaldybės mero patvirtintuose konkursų nuostatuose numatytų aplinkybių.

18. Paraiškos teikėjas, rengdamas paraiškas, turi teisę gauti informaciją ir konsultacijas paraiškų rengimo klausimais, kurias teikia konkurso administratorius telefonu ar elektroniniu paštu. Informacija teikiama iki paskutinės paraiškų pateikimo ir registravimo darbo dienos pabaigos.

19. Paraišką su priedais turi teisę teikti aukštosios mokyklos vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Jeigu paraišką teikia aukštosios mokyklos vadovo įgaliotas asmuo, prie paraiškos turi būti pridėtas aukštosios mokyklos vadovo įgaliojimas (originalas arba elektroninis dokumentas, pasirašytas saugiu elektroniniu parašu).

20. Konkursas laikomas įvykusiu, kai pateikiama bent viena programos paraiška.

21. Pateikus paraišką, iki paraiškos vertinimo momento, siekiant užtikrinti programos vertinimo skaidrumą ir paraiškų teikėjų lygiateisiškumą, paraiškos teikėjo iniciatyva programos paraiškos taisyti, tikslinti, pildyti ar pateikti papildomų dokumentų negalima.

 

IV SKYRIUS

PROGRAMOS PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA

 

22. Pasibaigus paraiškų teikimo terminui, paraiškų vertinimas vykdomas taikant dviejų pakopų vertinimą: paraiškos administracinės atitikties vertinimą (Aprašo 2 priedas) ir kokybinį vertinimą (Aprašo 3 priedas).

23. Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atlieka konkurso administratorius ir įvertina, ar:

23.1. paraiška pateikta iki skelbime nurodytos datos;

23.2. paraiška atitinka Savivaldybės mero potvarkiu patvirtinto konkurso aprašo nustatytus reikalavimus;

23.3. prie paraiškos pateikti visi prašomi dokumentai pagal Aprašo III skyriuje nurodytus  reikalavimus;

23.4. paraiškos teikėjas yra atsiskaitęs už ankstesniais kalendoriniais metais iš savivaldybės biudžeto konkurso būdu gautas lėšas ir (arba) gautas lėšas panaudojo tikslingai;

23.5. nėra aplinkybių, nurodytų Aprašo 17 punkte.

24. Jeigu su paraiška nepateikti visi konkurso skelbime nurodyti privalomi pateikti dokumentai arba paraiška pateikta nesilaikant konkurso nuostatuose nustatytų administracinių reikalavimų ir yra galimybė pašalinti trūkumus, konkurso administratorius paraiškoje programos paraiškos teikėjo nurodytu elektroninio pašto adresu apie tai vieną kartą informuoja paraiškos teikėją, nustatydamas ne ilgesnį nei 3 darbo dienų terminą šiam trūkumui pašalinti. Paraiškos, neatitinkančios konkurso nuostatuose nustatytų formalių reikalavimų, atmetamos ir neteikiamos kokybiniam vertinimui.

25. Paraiškos kokybinį vertinimą vykdo programos vertinimo ir atrankos komisija (toliau – Komisija). Komisijos sekretoriaus funkcijas atlieka konkurso administratorius.

26. Komisijos nariai, vykdydami savo funkcijas, privalo:

26.1. užtikrinti informacijos, susijusios su jų veikla Komisijoje, konfidencialumą, kol nepriimtas galutinis sprendimas dėl programos įvertinimo;

26.2. laiku pateikti Programos vertinimą, parengtą pagal Aprašo 3 priede nurodytą formą.

27. Komisijos narys negali dalyvauti svarstant ir vertinant programų paraiškas, kurias pateikė programų teikėjai, susiję su Komisijos nariu ryšiais, neleidžiančiais priimti objektyvių sprendimų.

28. Komisijos narys, pažeidęs Aprašo nuostatas ar kitus teisės aktus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

29. Komisijos pirmininkas:

29.1. kviečia Komisijos posėdžius;

29.2. atstovauja Komisijai;

29.3. atsako už Komisijos veiklą;

29.4. pasirašo Komisijos dokumentus.

30. Komisijos sekretorius:

30.1. organizuoja Komisijos darbą;

30.2. protokoluoja Komisijos posėdžius;

30.3. teikia reikalingą informaciją Komisijos nariams ir programų teikėjams;

30.4. atsako už savalaikį Programų teikėjų informavimą el. būdu apie Komisijos priimtus sprendimus.

31. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdyje. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių. Jeigu Komisijos balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko balsas.

32. Komisija paraiškas įvertina pagal konkurso tvarkoje aiškiai apibrėžtus vertinimo kriterijus.

33. Vieną paraišką turi įvertinti ne mažiau kaip 2 komisijos nariai. Jeigu paraišką vertino 2 komisijos nariai ir vienas iš komisijos narių nusprendė skirti finansavimą, o kitas – neskirti, tokiu atveju komisijos pirmininkas paskiria trečiąjį komisijos narį paraiškai įvertinti.

34. Maksimalus balų skaičius, kurį paraiškai gali skirti vienas komisijos narys – 100. Komisijos narių paraiškų vertinimo rezultatai apibendrinami ir apskaičiuojami skirtų balų ir siūlomų skirti lėšų vidurkiai.

35. Galimybę būti finansuojamos turi programos, kurios surinko daugiausia komisijos vertinimo vidurkio balų ir kuriems užteko konkursui įgyvendinti numatytų savivaldybės biudžeto lėšų. Programos, surinkusios mažiau kaip 60 balų, nefinansuojami. Programos, surinkusios 60 ir daugiau balų, bet nefinansuotos dėl lėšų trūkumo, yra įtraukiamos į rezervinių programų sąrašą. Programoms iš rezervinių programų sąrašo finansavimas gali būti skirtas, jei paraiškos teikėjas, kurio programai buvo paskirtas finansavimas, nesudarė sutarties per 15 darbo dienų, atsisakė dalies lėšų ar nutraukus sutartį grąžino nepanaudotas lėšas.

36. Jei pateiktos programos pagal turinį ir prioritetą yra įvertinami vienodai (surenka tiek pat balų), pirmenybė teikiama programai, kuriai įgyvendinti prašoma mažesnė finansavimo iš savivaldybės biudžeto lėšų dalis.

37. Komisijos nariai, išanalizavę ir įvertinę visas paraiškas, protokole įrašo rekomendaciją Savivaldybės merui dėl iš dalies finansuojamų programų sąrašo ir lėšų skyrimo kiekvienai programai vykdyti.

38. Finansuojamų programų sąrašas ir programoms skiriamos lėšos tvirtinamos Savivaldybės mero potvarkiu.

39. Savivaldybės meras, atsižvelgdamas į komisijos rekomendaciją dėl lėšų programoms skyrimo, priima sprendimą, kuris įforminamas Savivaldybės mero potvarkiu. Savivaldybės mero potvarkio projektą dėl finansuojamų programų sąrašo ir kiekvienai programai skiriamų lėšų rengia konkurso administratorius.

40. Informacija apie konkurso rezultatus skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje. Informacijoje nurodomas konkursą laimėjusio subjekto ir programos pavadinimas.

41. Savivaldybės mero potvarkis dėl programos finansavimo gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

42. Savivaldybės administracijos direktorius ir aukštoji mokykla, kuriai skiriamos lėšos programai įgyvendinti, pasirašo sutartį.

43. Lėšos pervedamos pagal pasirašytą sutartį ir sutarties priedus, atsižvelgiant į sutartyje nurodytus terminus ir sąlygas.

44. Lėšos programai skiriamos vadovaujantis Aprašo IV skyriuje nustatytais vertinimo kriterijais.

45. Tinkamos programos išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su programoje numatytomis veiklomis ir (ar) priemonėmis ir būtinos programai vykdyti, pagrįstos programos įgyvendinimo eiga ir programos įgyvendinimo veiklų planu, išlaidų pobūdžiu ir kiekiu. Išlaidos laikomos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos ir apmokėtos nuo pasirašytos sutarties užregistravimo dienos iki sutartyje numatytos programos vykdymo termino pabaigos dienos ir pagrįstos pareiškėjo patvirtintomis išlaidų apmokėjimą pagrindžiančių dokumentų kopijomis.

46. Lėšos gali būti skiriamos šioms programai vykdyti reikalingoms išlaidų rūšims:

46.1. būtinosioms prekėms ir paslaugoms įsigyti;

46.2. darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms darbuotojams, tiesiogiai susijusiems su programos įgyvendinimu.

47. Lėšos neskiriamos:

47.1. jau įgyvendintoms programoms;

47.2. pelno siekiančiai veiklai;

47.3. ilgalaikiam turtui įsigyti (inventoriui, baldams, ryšio priemonėms, kompiuterinei įrangai ar pan. turtui, kuris nenusidėvi per vienerius metus), pastatų ir patalpų rekonstrukcijai, kapitaliniam remontui;

47.4. programoje nenumatytai veiklai;

47.5. degalams įsigyti;

47.6. taksi (lengvųjų automobilių) paslaugoms apmokėti.

48. Programos vykdytojas Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui ir konkurso organizatoriui už lėšų panaudojimą ir veiklą atsiskaito sutartyje nurodyta  tvarka.

 

VI SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ, KONTROLĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

49. Aukštoji mokykla Savivaldybės administracijos reikalavimu privalo pateikti visą prašomą informaciją, susijusią su programos vykdymu ir (ar) lėšų, skirtų programai, panaudojimu, įskaitant pirminius apskaitos dokumentus ar jų kopijas ir prisidėjimą įrodančius dokumentus. Nepateikęs prašomos informacijos ir (ar) dokumentų, aukštoji mokykla praranda teisę dalyvauti Savivaldybės organizuojamuose konkursuose pagal Aprašo 17.4 papunkčio nuostatas.

50. Savivaldybės administracija tikrina, ar lėšas programai vykdyti gavusi aukštoji mokykla laikosi konkurso aprašo reikalavimų ir sutartyje nustatytų įsipareigojimų.

51. Savivaldybės administracija nutraukia sutartį su aukštąja mokykla ir programai įgyvendinti skirtos lėšos privalo būti grąžinamos per 5 (penkias) darbo dienas į sutartyje nurodytą Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kai:

51.1. nustato, kad skirtos lėšos naudojamos ne pagal paskirtį;

51.2. nustato esminių sutarties pažeidimų;

51.3. kitais sutartyje apibrėžtais atvejais.

52. Aukštoji mokykla skirtas programai lėšas gali naudoti tik sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.

53. Už sutartyje numatytų veiklų įgyvendinimą, programai skirtų lėšų tikslinį panaudojimą, programos vykdytojo, partnerių (rėmėjų) indėlį ir sutartyje ir (ar) paraiškoje nurodytų planuojamų veiklos vertinimo rodiklių pasiekimą atsako lėšas gavusi aukštoji mokykla.

54. Nepanaudotas lėšas aukštoji mokykla Savivaldybės administracijai privalo grąžinti per 5 (penkias) darbo dienas į Savivaldybės atsiskaitomąją sąskaitą, kuri nurodyta sutartyje.

55. Negrąžintos programai įgyvendinti skirtos savivaldybės biudžeto lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nustatyta tvarka.

56. Programos vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie programos vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

57. Sutarties vykdymą kontroliuoja konkurso organizatorius ir Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius.

58. Ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

59. Aukštoji mokykla, gavusi dalinį finansavimą programos įgyvendinimui, įsipareigoja pagal Savivaldybės mero nustatytą tvarką viešinti programos veiklas ir reprezentuoti Savivaldybę.

60. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau - Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą, reikalavimų.

61. Aprašas keičiamas, pripažįstamas netekusiu galios ar stabdomas jo galiojimas Savivaldybės mero potvarkiu.

___________________

 

part_6510b201a7e14a588cdb1306411ffcfc_end