Herbas1

 

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL INVESTICIJŲ Į GAMYBOS IR KITOS PASKIRTIES OBJEKTUS SKATINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2023 m. rugpjūčio 31 d. Nr. TS-217

Utena

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 38 punktu, 15 straipsnio 2 dalies 14 punktu, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Patvirtinti Investicijų į gamybos ir kitos paskirties objektus skatinimo taisykles (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Utenos rajono savivaldybės tarybos 2014 m. birželio 26 d. sprendimą Nr. TS-190 „Dėl Investicijų į gamybos ir kitos paskirties objektus skatinimo taisyklių patvirtinimo“ su visais pakeitimais ir papildymais.

3. Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                     Marijus Kaukėnas


 

part_4a57bf7db57c48ee8228da8e4f0816e6_end

part_9eb08f91c7ac4c9d9d9d6129af9bdb32_end

PATVIRTINTA

Utenos rajono savivaldybės tarybos

2023 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. TS-217

 

INVESTICIJŲ Į GAMYBOS IR KITOS PASKIRTIES OBJEKTUS SKATINIMO TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.      Investicijų į gamybos ir kitos paskirties objektus skatinimo taisyklės (toliau - Taisyklės) reglamentuoja lengvatų ir kitų investicijas skatinančių priemonių teikimo kriterijus investuotojams, prašymų pateikimo, nagrinėjimo ir lengvatų teikimo tvarką.

2.      Taisyklės taikomos Lietuvos Respublikos ir užsienio investuotojams, Utenos rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje investuojantiems įstatymų nustatyta tvarka į naujus pramonės, statybos, transporto, apgyvendinimo ir maitinimo paslaugų, sportinės veiklos, pramogų ir poilsio organizavimo, kitos aptarnavimo ekonominės veiklos paskirties (išskyrus prekybos) objektus bei esamų gamybinių-komercinių objektų plėtrą, steigiantiems naujas įmones, taip pat dalyvaujantiems įgyvendinant ekonominių ir socialinių programų projektus bei investuojantiems į Utenos rajono viešąją infrastruktūrą.

3.      Taisyklėse vartojamos sąvokos:

3.1.   Investicijos – investuotojo investuojamos piniginės lėšos, materialusis ir nematerialusis turtas, finansinis turtas ir kt., investuojamas, įsigyjamas ar sukuriamas siekiant įgyvendinti Investicinį projektą.

3.2.   Investicijų sutartis – Savivaldybės su investuotoju sudaryta sutartis, kurioje nustatytos specialios investavimo ir verslo sąlygos, įskaitant investuotojo įsipareigojimą pasiekti investavimo apimtis ir (ar) sukurti naujas darbo vietas.

3.3.   Investicinis projektas (verslo planas) dokumentas, kuriame techniniu, finansiniu, ekonominiu, socialiniu ir aplinkosaugos aspektu nurodomi pagrįsti duomenys apie planuojamas investicijų sumas ir (ar) numatomas sukurti naujas darbo vietas, projektui įgyvendinti reikalingas lėšas bei finansavimo šaltinius ir terminus.

3.4.   Investicijų komisijaSavivaldybės mero potvarkiu sudaryta komisija, kuri nagrinėja investuotojų prašymus ir teikia išvadas dėl pritarimo investicijų sutarties projektui, Lengvatų ir kitų investicijas skatinančių priemonių teikimo. Investicijų komisijos nuostatus tvirtina Savivaldybės meras.

3.5.   Inžinerinė infrastruktūra įvairių veiklos sričių, aprūpinančių ūkį ir gyventojus, objektai: inžineriniai tinklai, susisiekimo komunikacijos ar aplinkos kokybei gerinti reikalingi objektai.

3.6.   Lengvatos – Savivaldybės tarybos sprendimu teikiamos žemės, žemės nuomos ir nekilnojamojo turto mokesčių, rinkliavų ir kitos įstatymų nustatytos lengvatos Savivaldybės biudžeto sąskaita.

3.7.   Naujos darbo vietos– naujai steigiamos darbo vietos su sąlyga, kad 80 proc. darbuotojų gyvenamąją vietą yra deklaravę Utenos rajono savivaldybės teritorijoje ir yra įdarbinami pagal neterminuotas darbo sutartis visai darbo dienai. Naujomis darbo vietomis nelaikomos darbo vietos, atsiradusios jas perkeliant iš Utenos rajono savivaldybės teritorijoje veikiančių kitų įmonių, filialų juos reorganizuojant ar kitu būdu.

3.8.   Labai maža įmonė įmonė, kurioje dirba mažiau kaip 10 darbuotojų ir kurios finansiniai duomenys atitinka bent vieną iš šių sąlygų: įmonės metinės pajamos neviršija 2 mln. eurų; įmonės balanse nurodyto turto vertė neviršija 2 mln. eurų.

4.      Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

 

II SKYRIUS

LENGVATŲ IR KITŲ INVESTICIJAS SKATINANČIŲ PRIEMONIŲ TEIKIMO KRITERIJAI

 

5.      Utenos rajono savivaldybės tarybos (toliau – Savivaldybės taryba) sprendimais investuotojams gali būti suteikiamos Lengvatos priklausomai nuo investicijų apimties bei naujai sukuriamų darbo vietų skaičiaus, kai investuotojai, statantys naujus ar rekonstruojantys gamybos, paslaugų ar kitos paskirties (išskyrus prekybos) objektus naujai suformuotuose žemės sklypuose ar užstatytose Utenos rajono teritorijose ir pasiekiantys planuojamas investicijų apimtis ne ilgiau kaip per 2 metų laikotarpį nuo investicijų sutarties pasirašymo dienos, numato:

5.1.  sukurti ne mažiau kaip 4 naujas darbo vietas ir planuoja investuoti daugiau kaip 50 000,00 eurų, gali būti teikiamos Lengvatos 2 (dvejus) mokestinius metus. Taikoma tik labai mažoms įmonėms;

5.2.  sukurti ne mažiau kaip 5 naujas darbo vietas ir planuoja investuoti daugiau kaip 150 000,00 eurų, gali būti teikiamos Lengvatos 2 (dvejus) mokestinius metus;

5.3.  sukurti ne mažiau kaip 10 naujų darbo vietų ir planuoja investuoti daugiau kaip 1 500 000,00 eurų, gali būti teikiamos Lengvatos 4 (keturis) mokestinius metus;

5.4.  sukurti ne mažiau kaip 15 naujų darbo vietų ir planuoja investuoti daugiau kaip 3 000 000,00 eurų, gali būti teikiamos Lengvatos 6 (šešis) mokestinius metus.

6.     Savivaldybės tarybos sprendimais investuotojams gali būti teikiamos 5.1 - 5.4 papunkčiuose nurodytos Lengvatos priklausomai nuo investicijų apimties, kai investuotojai yra nekilnojamojo turto statytojai ir/ar vystytojai (statantys ar plečiantys poilsio paskirties objektus, paslaugų paskirties objektus, viešbučių paskirties objektus, gyvenamosios paskirties (trijų ir daugiau butų (daugiabučiai) objektus, gydymo paskirties objektus, maitinimo paskirties objektus, administracinės paskirties objektus, sporto paskirties objektus), statantys naujus ar rekonstruojantys esamus nekilnojamojo turto objektus naujai suformuotuose žemės sklypuose ar užstatytose Utenos rajono teritorijose ir pasiekiantys 5.1 - 5.4 papunkčiuose nurodytas planuojamas investicijų apimtis ne ilgiau kaip per 2 metų laikotarpį nuo investicijų sutarties pasirašymo dienos, o iš investavimo Savivaldybės bendruomenė gaus visuomeninės naudos (bus sudarytos sąlygos darbo vietoms kurtis/ plėstis/ persikelti).

7.     Investuotojams, atitinkantiems Taisyklių 5.3 arba 5.4 papunkčiuose nurodytus kriterijus ir investuojantiems iš privačių asmenų įsigytuose žemės sklypuose arba valstybiniuose žemės sklypuose, išsinuomotuose arba įsigytuose viešojo aukciono būdu, kurie patenka į pramonės ir sandėliavimo funkcinę zoną arba vidutinio užstatymo intensyvumo paslaugų zoną pagal Utenos miesto bendrąjį planą ir Utenos rajono savivaldybės bendrajame plane numatytą preliminarią teritoriją pramonės parkui kurti (Taisyklių 1 priedas), gali būti teikiamos Lengvatos 10 (dešimt) mokestinių metų ir išmokama vienkartinė kompensacija už naujų darbo vietų sukūrimą – 1000 Eur už vieną naujai sukurtą ir išlaikytą ne mažiau kaip vienerius metus darbo vietą. Investicijų komisija gali nagrinėti ir kitus investuotojų prašymus dėl investicijų, atitinkančių Taisyklių 5.3 arba 5.4 papunkčiuose nurodytus kriterijus, ir kitose Utenos miesto ir rajono teritorijose ir teikti išvadą Savivaldybės tarybai dėl pritarimo investicijų sutarties projektui, Lengvatų ir kitų investicijas skatinančių priemonių teikimo.

8.     Investuotojams, atitinkantiems Taisyklių 5.3, 5.4 papunkčiuose, 6 punkte nurodytus kriterijus Savivaldybė gali teikti kitas investicijas skatinančias priemones:

8.1. įrengti ir/ar sutvarkyti viešąją inžinerinę infrastruktūrą iki investuotojo valdomo (naudojamo) žemės sklypo ribos;

8.2. bendradarbiauti su investuotoju ir Savivaldybės teritorijoje veikiančiomis švietimo institucijomis, sprendžiant klausimus dėl atitinkamos kvalifikacijos specialistų pagal planuojamos vykdyti ūkinės veiklos poreikius, parengimo sąlygų sudarymo;

8.3. užtikrinti Savivaldybės vietinio (miesto ar priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršruto trasą iki investuotojo darbuotojų darbo vietos pagal su investuotoju suderintą reguliaraus susisiekimo maršruto tvarkaraštį.

9.   Taisyklių 5, 6 ir 7 punktuose nustatytos Lengvatos gali būti teikiamos ir vienkartinė kompensacija už naujų darbo vietų sukūrimą gali būti išmokama tik Savivaldybei ir investuotojui pasirašius investicijų sutartį.

10. Taisyklių 8 punkte nurodytos Savivaldybės galimos kitos investicijas skatinančios priemonės nustatomos Savivaldybės ir investuotojo pasirašomoje investicijų sutartyje.

11. Savivaldybei ir investuotojui pasirašius investicijų sutartį, Lengvatos teikiamos pasiekus investicijų sutartyje numatytas investicijų apimtis ir (ar) sukurtų naujų darbo vietų skaičių, išskyrus žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatą, kuri teikiama nuo mokestinių metų, einančių po metų, kuriais buvo pateiktas investuotojo prašymas dėl Lengvatų ir (ar) kitų investicijas skatinančių priemonių taikymo. Kitos investicijas skatinančios priemonės įgyvendinamos Investicijų sutartyje numatytais terminais ir apimtimis.

12. Investuotojams nekilnojamojo turto mokesčio lengvata teikiama tik tam turtui, kuris yra įskaičiuojamas į investicijų vertę.

13. Lengvatos negali būti suteikiamos kitais Savivaldybės tarybos sprendimais, jeigu Lengvatos buvo suteiktos pagal šias Taisykles.

14. Pagal šias Taisykles Lengvatos gali būti teikiamos tik investuotojui, atitinkančiam nereikšmingos pagalbos gavėjui keliamus reikalavimus ir neviršijant nustatytos maksimalios nereikšmingos pagalbos ribos.

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ PATEIKIMO TVARKA

 

15.     Investuotojas, norėdamas gauti Lengvatą ir (ar) kitas investicijas skatinančias priemones, iki einamųjų metų lapkričio 15 d. pateikia:

15.1. prašymą dėl Lengvatų ir (ar) kitų investicijas skatinančių priemonių taikymo (Taisyklių 2 priedas);

15.2. juridinio asmens įregistravimo dokumento kopiją;

15.3. atitinkamų institucijų dokumentus apie žemės sklypų ir kito nekilnojamojo turto teisinį registravimą, leidimus statyti, rekonstruoti, atnaujinti (modernizuoti) statinį;

15.4. atitinkamų mokesčių, kurių lengvatų prašoma suteikti, deklaracijų kopijas;

15.5. parengtą ir įmonės visuotinio akcininkų susirinkimo patvirtintą investicinį projektą (verslo planą);

15.6. raštą, kuriuo investuotojas įsipareigoja sukurti naujas darbo vietas ir (ar) investuoti sumas, nurodytas šių Taisyklių 5 punkte, per 2 (dvejus) metus, einančius po metų, kuriais pateiktas prašymas.

16.   Prašymas ir pridedami dokumentai yra teikiami ir registruojami Utenos rajono savivaldybės administracijoje (toliau – Savivaldybės administracija) arba siunčiami elektroniniu paštu info@utena.lt.

17.   Savivaldybės administracija turi teisę prašyti investuotoją pateikti papildomus dokumentus arba informaciją, susijusią su investicijų projektu, investuotojo finansine padėtimi ar kita.

18.   Prašymas ir pridedami dokumentai pateikiami ta kalba, kuria jie surašyti. Jeigu dokumentai yra surašyti ne lietuvių kalba, pridedamas jų vertimas į lietuvių kalbą, patvirtintas įstatymų nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

 

19.  Savivaldybės administracija ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prašymo ir pridedamų dokumentų gavimo dienos patikrina, ar:

19.1.  investuotojas nėra skolingas Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui, ar neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui arba savivaldybių biudžetams ir fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija (išskyrus atvejus, kai mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas);

19.2.  investuotojas per trejus paskutinius metus nėra pasinaudojęs valstybės pagalba, kurios dydis, įvertinus ir naujai teikiamą Lengvatą, viršija nereikšmingos pagalbos maksimalų dydį;

19.3.  investuotojo veikla ar veiklos sektorius nepatenka į sektorius ar veiklas, numatytas 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1998/2006 dėl EB sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo de minimis valstybės pagalbai (OL 2006 L 379, p. 5) 1 straipsnio 1 dalyje;

19.4.  investuotojas nėra bankrutuojantis, likviduojamas ar restruktūrizuojamas.

20.   Savivaldybės administracija, patikrinusi, ar investuotojas atitinka šių Taisyklių 5 ir (ar) 6 ir (ar) 7 punktuose nustatytus kriterijus ir šių Taisyklių 19 punkte nurodytas aplinkybes, gautą prašymą ir prie jo pridedamus dokumentus, parengia investicijų sutarties projektą ir ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas pateikia svarstyti Investicijų komisijai. Jeigu investuotojas neatitinka šių Taisyklių 5 ir (ar) 6 ir (ar) 7 punktuose nustatytų kriterijų ir šių Taisyklių 19 punkte nurodytų aplinkybių, Savivaldybės administracija gauto prašymo neteikia svarstyti Investicijų komisijai ir apie tai informuoja investuotoją.

21.   Investicijų komisija ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų įvertina prašymą ir pridėtus dokumentus ir teikia išvadą Savivaldybės tarybai dėl investicijų sutarties su investuotoju projekto ir žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatos teikimo laikotarpio ir sumos.

22.   Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Investicijų komisijos teigiama išvada dėl investicijų sutarties su investuotoju projekto ir žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatos teikimo, parengia ir teikia Savivaldybės tarybai sprendimo projektą dėl pritarimo investicijų sutarties projektui ir žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatos teikimo, nurodant lengvatos sumą ir kuriems mokestiniams metams teikiama ši lengvata. Savivaldybės tarybos sprendimas dėl žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatos teikimo įsigalioja tik Savivaldybei ir investuotojui pasirašius investicijų sutartį.

23.   Investicijų komisijai pateikus neigiamą išvadą dėl investicijų sutarties su investuotoju projekto ir žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatos teikimo, Savivaldybės administracija parengia ir teikia Savivaldybės tarybai sprendimo projektą dėl nepritarimo investicijų sutarties projektui ir žemės ir (ar) žemės nuomos mokesčio lengvatai teikimo.

24.   Savivaldybės administracija raštu informuoja investuotoją apie pateikto prašymo tenkinimą ar netenkinimą.

 

V SKYRIUS

LENGVATŲ TEIKIMO TVARKA

 

25.  Investuotojas, su kuriuo pasirašyta investicijų sutartis, kiekvienais metais pateikia Savivaldybės administracijai laisvos formos ataskaitą apie įsipareigojimų vykdymą investicijų sutartyje nustatyta tvarka.

26.  Investuotojui tinkamai įvykdžius investicijų sutarties įsipareigojimą dėl investicijų apimties ir (ar) naujų darbo vietų sukūrimo, Savivaldybės administracija parengia ir teikia Savivaldybės tarybai sprendimo projektą dėl Lengvatų teikimo, nurodant nekilnojamojo turto mokesčio ir (ar) rinkliavos, ir (ar) kitų įstatymų nustatytų lengvatų sumą ir kuriems mokestiniams metams teikiama ši lengvata.

27.  Savivaldybės tarybos sprendimas dėl Lengvatų teikimo gali būti pripažįstamas netekusiu galios arba pakeičiamas, jeigu atsiranda nors viena iš nurodytų aplinkybių:

27.1.  investuotojas nevykdo investicijų sutarties sąlygose numatytų įsipareigojimų;

27.2. investuotojas įsiskolina valstybės ar savivaldybės biudžetui bei fondams ir skolos nelikviduoja (nepadengia) per mokestinių metų ketvirtį, einantį po skolos atsiradimo;

27.3. investuotojas yra pasinaudojęs valstybės pagalba, kurios dydis viršija de minimis valstybės pagalbai nustatytą maksimalų dydį.

28.    Investuotojas privalo pranešti Savivaldybės administracijai apie Taisyklių 27 punkte nurodytas aplinkybes, turinčias įtakos Lengvatų suteikimui, ne vėliau kaip per mėnesį nuo dienos, kurią sužinojo ar turėjo sužinoti apie šių aplinkybių atsiradimą.

29.    Paaiškėjus, kad investuotojas pateikė neteisingus duomenis, kurie nulėmė nepagrįstą Savivaldybės tarybos sprendimą dėl Lengvatų suteikimo, Savivaldybės patirta žala išieškoma įstatymų nustatyta tvarka.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30.    Savivaldybės tarybai pritarus investicijų sutarties projektui, Investicijų sutartį su investuotoju pasirašo Savivaldybės meras.

31.    Savivaldybės tarybos sprendimai priimti vykdant šias Taisykles gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

32.    Taisyklės keičiamos, pripažįstamos netekusiomis galios Savivaldybės tarybos sprendimu.

________________________________

 


 

Investicijų į gamybos ir kitos paskirties objektus skatinimo taisyklių

1 priedas

 

ŽEMĖS SKLYPŲ SĄRAŠAS

 

PRIVAČIOS NUOSAVYBĖS TEISE VALDOMI ŽEMĖS SKLYPAI

Sklypo unikalus Nr.

Adresas

Plotas, ha

4400-0569-0800

Aukštaičių g. 14, Utena

0,25

4400-0204-9305

Rybnikų g. 2, Utena

0,351

4400-1819-0777

Utenos m. (nesuteiktas adresas)

0,647

4400-0858-4536

Utenos m. (nesuteiktas adresas)

0,9321

4400-0858-4069

Utenos m. (nesuteiktas adresas)

0,3914

4400-2643-7870

Utenos m. (nesuteiktas adresas)

2,3651

8207-0001-0205

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,77

4400-2749-1427

Mockėnų k., Utenos rajonas

11,9151

8207-0001-0203

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,1017

8207-0001-0099

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,8559

8207-0001-0154

Mockėnų k., Utenos rajonas

3,4125

8207-0001-0042

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,358

8207-0001-0204

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,6237

4400-0512-0170

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,3172

8207-0001-0194

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,3247

8207-0001-0126

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,26

8207-0001-0039

Mockėnų k., Utenos rajonas

2,0754

8207-0001-0036

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,8008

8207-0001-0015

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,0272

8207-0001-0038

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,0025

8207-0001-0037

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,9968

4400-2016-8892

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,2999

8207-0001-0114

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,4999

4400-2016-8849

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,1568

4400-2016-8816

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,1568

4400-2016-8749

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,1567

8207-0001-0171

Mockėnų k., Utenos rajonas

(dalis sklypo)

2,3195

8207-0001-0124

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,9973

4400-0015-3313

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,3519

8247-0004-0066

Mockėnų k., Utenos rajonas

4,8413

4400-0510-5264

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,2416

8247-0004-0001

Mockėnų k., Utenos rajonas

4,6267

4400-2153-9577

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,3771

8247-0004-0140

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,8693

4400-2998-6327

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,8226

8247-0004-0116

Mockėnų k., Utenos rajonas

6,3891

8247-0004-0017

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,5577

4400-1855-1692

Mockėnų k., Utenos rajonas

0,3979

8247-0004-0116

Mockėnų k., Utenos rajonas

6,3891

4400-0847-5241

Mockėnų k., Utenos rajonas

1,3236

VALSTYBINĖS ŽEMĖS SKLYPAI

Sklypo unikalus Nr.

Adresas

Plotas, ha

4400-4661-8064

Pušynėlio g. 5 B, Utena

0,5400

4400-4653-6856

Pušynėlio g. 7 C, Utena

0,4492

4400-4678-7937

Pušynėlio g. 9 A, Utena

0,7855

4400-4704-7445

Aukštaičių g.16, Utena

2,8170

4400-4103-7992

Pramonės g.20, Utena

5,3846

4400-0662-7445

Pramonės g.24, Utena

1,8040

4400-6083-3654

Ribnikų g.4, Utena

10,4738

4400-5216-6680

Kupiškio g.4A, Utena

0,5735

 

_________________________

 

part_1422e65e1a7041bcbf6bf40b10805fe1_end


 

Investicijų į gamybos ir kitos paskirties objektus skatinimo taisyklių

2 priedas

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBEI

 

PRAŠYMAS SUTEIKTI LENGVATĄ IR/AR TAIKYTI KITAS INVESTICIJAS SKATINANČIAS PRIEMONES

 

20 _____ m. ________________ mėn. _______ d.

 

Duomenys apie įmonę            (žymėjimo pvz.:          )

Įmonės pavadinimas

 

Įmonės vadovas

 

Ekonominės veiklos rūšies kodas (EVRK)

 

Įmonės rekvizitai

kodas

 

adresas

 

telefonas

 

faksas

 

el. p. adresas

 

Informacija apie įmonę

labai maža (mažiau kaip 10 darbuotojų)

maža (mažiau kaip 50 darbuotojų)

vidutinė (mažiau kaip 250 darbuotojų)

 

Prašome atleisti nuo šių mokesčių ___________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Prašome taikyti šias investicijas skatinančias priemones_________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Trumpa informacija apie planuojamą investicinį projektą _______________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

 

 

PRIDEDAMA:

1._______________________________________________________________________________

2._______________________________________________________________________________

3._______________________________________________________________________________

4._______________________________________________________________________________

5.________________________________________________________________________________

6.________________________________________________________________________________

 

Patvirtinu, kad šiame prašyme ir pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.

______________ ________________ ________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

_____________

 

part_71588b7730334957987e685160a7e875_end