ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ASMENS DOKUMENTŲ IŠRAŠYMO CENTRO PRIE VIDAUS REIKALŲ MINISTERIJOS DIREKTORIAUS 2009 M. BIRŽELIO 12 D. ĮSAKYMO NR. 1-26 „DĖL PRAŠYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠDUOTI, PAKEISTI, ĮFORMINTI REGISTRAVIMO, UŽSAKYMŲ ASMENS DOKUMENTAMS IŠRAŠYTI FORMAVIMO IR DUOMENŲ APIE ASMENS DOKUMENTŲ GALIOJIMĄ TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR KAI KURIŲ TEISĖS AKTŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS“ PAKEITIMO

 

2019 m. birželio 27 d. Nr. 1-47

Vilnius

 

 

1.         Pakeičiu Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašą, patvirtintą Asmens dokumentų išrašymo centro prie Vidaus reikalų ministerijos direktoriaus 2009 m. birželio 12 d. įsakymu Nr. 1-26 „Dėl Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašo patvirtinimo ir kai kurių teisės aktų pripažinimo netekusiais galios“:

1.1.      Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. Prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti registravimo, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimo ir duomenų apie asmens dokumentų galiojimą tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų asmens dokumentams išduoti, pakeisti, įforminti (toliau – išduoti) registravimą ir koregavimą Asmens dokumentų išrašymo sistemoje, biometrinių duomenų nuskaitymą ir registravimą, užsakymų asmens dokumentams išrašyti formavimą ir jų perdavimą Asmens dokumentų išrašymo centrui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Asmens dokumentų išrašymo centras), asmens dokumentų išrašymą, asmens atpažinimo elektroninėje erdvėje ir kvalifikuotų sertifikatų įrašymą į asmens dokumentą, bei kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenų (slaptažodžių) (toliau – PIN kodų) sukūrimą, išrašytų asmens dokumentų perdavimą Valstybės tarnybos departamentui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Valstybės tarnybos departamentas), Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, Migracijos departamentui prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas), Migracijos departamento skyriams ar kitoms įstaigoms, atsakingoms už atitinkamų asmens dokumentų išdavimą, asmens dokumentų ir asmens dokumentų kontaktinės elektroninės laikmenos aktyvavimo duomenų (slaptažodžio) įteikimą, sertifikatų aktyvavimą, asmens dokumentų apskaitą, saugojimą, duomenų apie asmens dokumento galiojimą arba negaliojimą, galiojimo laiko pratęsimą įvedimą į sistemą bei ataskaitų formavimą.“

1.2.      Pakeičiu 4.17 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.17Tarnyba – institucija ar jos struktūrinis padalinys, kuriam teisės aktų nustatyta tvarka suteikta teisė registruoti biometrinius duomenis ir / arba prašymus, išduoti išrašytus asmens dokumentus: Lietuvos Respublikos diplomatinės atstovybės ir konsulinės įstaigos (toliau – konsulinės įstaigos), Valstybės tarnybos departamentas, Užsienio reikalų ministerija, Migracijos departamentas, Migracijos departamento skyrius ar kita įstaiga, atsakinga už prašymų registravimą ir / ar atitinkamų asmens dokumentų išdavimą.“

1.3.      Pakeičiu 21.1 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.1. prašymų registravimas, kai asmuo pats atvyksta į tarnybą ir nuskaitomi asmens biometriniai duomenys;“

1.4.      Pakeičiu 21.2 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.2. prašymų registravimas, kai asmuo pats atvyksta į tarnybą, o veido atvaizdas nuskaitomas nuo nuotraukos;“

1.5.      Pakeičiu 21.5 papunktį ir jį išdėstau taip:

21.5. prašymų registravimas, kai asmuo neatvyksta į tarnybą;“

1.6.      Pakeičiu 56.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

56.3. Atsižvelgiant į tai, kad išrašyti asmens dokumentai pašto kurjeriams perduodami kiekvieną dieną 15 val., Užsakovai, kuriems išrašyti asmens dokumentai siunčiami paštu, užsakymus asmens dokumentams išrašyti skubos tvarka per 1 darbo dieną privalo perduoti Asmens dokumentų išrašymo centrui ne vėliau kaip iki 12.30 val. Dokumentai pagal vėliau perduotus užsakymus galės būti išsiųsti tik kitą darbo dieną.“

1.7.      Pakeičiu 91 punktą ir jį išdėstau taip:

91. Jeigu prašymai išduoti asmens dokumentus skubos tvarka per 1 darbo dieną Asmens dokumentų išrašymo centrui buvo perduoti iki 12.30 val., asmens dokumentai išrašomi prašymų gavimo dieną ir perduodami tiesiogiai įgaliotiems Užsakovų darbuotojams arba pasiuntinių pašto tarnybai ne vėliau kaip iki tos pačios Asmens dokumentų išrašymo centro darbo dienos pabaigos. Pasiuntinių pašto tarnyba ne vėliau kaip kitą darbo dieną juos pristato Užsakovams.

1.8.      Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

1.9.      Pakeičiu 8 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

1.10.    Pakeičiu 9 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

1.11.    Pakeičiu 10 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

1.12.    Pakeičiu 17 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

2.      Nustatau, kad šis įsakymas:

2.1.   įsigalioja 2019 m. liepos 1 d.;

2.2.   skelbiamas Teisės aktų registre Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius                                                                                                                  Nerijus Rudaitis