LIETUVOS MOKSLO TARYBOS PIRMININKAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PALYGINAMOJO EKSPERTINIO UNIVERSITETŲ IR MOKSLINIŲ TYRIMŲ INSTITUTŲ MOKSLINIŲ TYRIMŲ IR EKSPERIMENTINĖS PLĖTROS VERTINIMO PROCEDŪRŲ REGLAMENTO PATVIRTINIMO

 

2022 m. rugpjūčio 8 d. Nr. V-486

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo 752 straipsnio 5 dalimi, Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. rugsėjo 2 d. įsakymu Nr. V-1593 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimo Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“ 2.2–2.6 papunkčių įgyvendinimo“, 2 punktu,

tvirtinu Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamentą (pridedama).

 

 

Pirmininkas                                                                                                           Romas Baronas

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos mokslo tarybos pirmininko

2022 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. V-486

 

Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų Reglamentas

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Lietuvos universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros palyginamojo ekspertinio vertinimo (toliau – ekspertinis vertinimas) etapus, procedūras, Lietuvos universitetų ir mokslinių tyrimų institutų (toliau – Institucija, Institucijos) suminių įverčių mokslo srityse apskaičiavimo tvarką.

2Reglamente vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. rugsėjo 2 d. įsakymu Nr. V-1593 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimo Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“ 2.2–2.6 papunkčių įgyvendinimo“ (toliau – Aprašas).

3Išskiriami šie ekspertinio vertinimo etapai:

3.1. ekspertinio vertinimo etapų tvarkaraščio nustatymas (toliau – Etapų tvarkaraštis);

3.2. vertinamųjų vienetų (toliau – VV) sudarymas;

3.3. VV grupių sudarymas;

3.4. ekspertų komisijų sudarymas;

3.5. ekspertinio vertinimo atmintinės parengimas;

3.6. Lietuvos mokslo ir studijų sistemos apžvalgos parengimas;

3.7. duomenų apie VV mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) veiklą parengimas ir pateikimas;

3.8. vizitų tvarkaraščių parengimas ir patvirtinimas;

3.9. individualių ekspertinio vertinimo išvadų parengimas;

3.10.  ekspertų komisijų vizitai į Lietuvą;

3.11.  vertinimo ataskaitos parengimas;

3.12.  vertinimo ataskaitos tvirtinimas:

3.12.1.    Institucijų supažindinimas su VV įvertinimo rezultatais;

3.12.2.    apeliacijų teikimas ir nagrinėjimas;

3.12.3.    pakartotinis VV vertinimas;

3.12.4.    vertinimo ataskaitos patvirtinimas;

3.13.  ekspertinio vertinimo rezultatų suvestinės pateikimas.

4Ekspertinį vertinimą atliekant tarptautinei ekspertų komisijai, komunikacija vyksta anglų kalba. Esant poreikiui Institucijos gali pasitelkti vertėjo paslaugas. Vertinimo ataskaitos skelbiamos lietuvių ir anglų kalbomis.

 

 

II SKYRIUS

ekspertinio vertinimo etapų tvarkaraščio nustatymas

 

5Remiantis Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos (toliau – Ministerija) nustatytais terminais, Lietuvos mokslo taryba (toliau – Taryba) sudaro Etapų tvarkaraštį mėnesių tikslumu.

6Etapų tvarkaraštis gali būti tikslinamas nepažeidžiant Ministerijos nustatytų terminų.

7Etapų tvarkaraštis skelbiamas Tarybos interneto svetainėje.

 

 

III SKYRIUS

Vertinamųjų vienetų sudarymas

 

8Institucijos Tarybos nustatytais terminais pateikia Tarybai VV sąrangą pagal Reglamento 13 prieduose pateiktas formas.

9Institucijų VV yra sudaromi laikantis Aprašo 4 punkto nuostatų:

9.1. VV veikia ne daugiau kaip dviejose mokslo srityse, išskyrus Reglamento 11 punkte numatytą atvejį;

9.2. VV aprėpties matas yra mokslininko visos darbo dienos atitikmuo (toliau – MVDDA). Mažiausias VV dydis – 5 MVDDA.

9.3. VV turi būti ne didesnis kaip 75 MVDDA, išskyrus Reglamento 11 punkte numatytą atvejį;

9.4. Institucijos padaliniai, didesni nei 75 MVDDA, skaidomi į keletą VV, išskyrus Reglamento 11 punkte numatytą atvejį.

10Rekomenduojama Institucijos padalinių, kurie yra kitų Institucijos padalinių sudėtyje ir yra mažesni nei 75 MVDDA, neskaidyti į skirtingus VV.

11Jei Institucija siekia sudaryti VV, kuris yra didesnis nei 75 MVDDA, bet ne didesnis nei 160 MVDDA arba veikia trijose mokslo srityse, ji turi pateikti argumentus dėl tokio VV sudarymo tikslingumo ir gauti Tarybos pritarimą.

12Taryba išanalizuoja pateiktą Institucijų VV sąrangą, ją įvertina pagal Aprašo 4 punkto nuostatas ir atsižvelgdama į Aprašo 8 punktą:

12.1.  pritaria Institucijos pateiktai VV sąrangai ir apie tai informuoja Instituciją;

12.2.  nepritaria Institucijos pateiktai VV sąrangai ir nurodydama argumentus prašo Institucijos suformuoti VV taip, kad VV atitiktų Aprašo 4 punkto nuostatas;

12.3.  nepritaria Institucijos pateiktai VV sąrangai ir pateikia Institucijai argumentuotą prašymą ją patikslinti;

12.4.  gali kreiptis į Institucijas prašydama patikslinti ar papildyti pateiktą informaciją apie VV sąrangą.

13Taryba suderintų Institucijų VV sąrašą skelbia Tarybos interneto svetainėje. VV sąrašas pateikiamas pagal Institucijos tipą, Institucijos pavadinimą, VV pavadinimą, VV santrumpą, VV aprėptį, mokslo sritį (-is), mokslo kryptį (-is), kurioje (-se) vertinama MTEP veiklos kokybė, VV aprėptį mokslo kryptyje (-se).

14Pateikus duomenis ekspertiniam vertinimui apie VV darbuotojus už paskutinius ataskaitinio laikotarpio metus, VV sąranga nėra koreguojama.

 

 

IV SKYRIUS

VERTINAMŲJŲ VIENETŲ GRUPIŲ SUDARYMAS

 

15Taryba, atsižvelgusi į kiekvieno VV aprėptį, mokslo sritis, kuriose veikia VV, mokslo kryptis, kuriose reikia įvertinti MTEP veiklos kokybę, bei VV veiklos geografinę vietą, sudaro VV grupes.

16VV grupės sudaromos taip, kad viena ekspertų komisija VV grupę Lietuvoje galėtų aplankyti per vieną savaitę; ta pati ekspertų komisija gali vertinti ir kelias VV grupes – per kelias savaites. VV grupėms suteikiami pavadinimai.

17Formuojant VV grupes atsižvelgiama į mokslo krypčių, kuriose reikia įvertinti MTEP veiklos kokybę, atskirose VV grupėse sanklotą ir siekiama, kad ji būtų galimai mažesnė.

18VV grupių sudėtis yra viešinama Tarybos interneto svetainėje. VV grupės sudėtis pateikiama pagal VV grupės pavadinimą, VV grupę sudarančių VV santrumpas, Institucijos pavadinimą, VV aprėptį, mokslo sritį (-is), mokslo kryptį (-is), kurioje (-se) vertinama MTEP veiklos kokybė, VV aprėptį mokslo kryptyje (-se).

 

 

V SKYRIUS

ekspertų KOMISIJŲ sudarymas

 

19Taryba, atsižvelgusi į VV grupių aprėptis, mokslo sritis, kuriose veikia VV, mokslo kryptis, kuriose reikia įvertinti MTEP veiklos kokybę, sudaro ekspertų komisijas. Ekspertų komisijos sudaromos taip, kad viena ekspertų komisija VV grupę Lietuvoje galėtų aplankyti per vieną savaitę, ta pati ekspertų komisija gali vertinti ir kelias VV grupes – per kelias savaites. Ekspertų komisijos nariai gali priklausyti kelioms skirtingoms ekspertų komisijoms.

20Ekspertų komisiją sudaro ne mažiau kaip 6 ekspertai. Išimtį sudaro atvejis, kai VV grupę sudaro VV, kurių MTEP veiklos kokybę reikia įvertinti ne daugiau kaip dviejose tose pačiose mokslo kryptyse – ekspertų grupę gali sudaryti ne mažiau kaip 4 ekspertai.

21Ekspertų komisijos sudaromos vadovaujantis Lietuvos mokslo tarybos ekspertų ir jų veiklos bendrosiomis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos mokslo tarybos pirmininko 2018 m. sausio 29 d. įsakymu Nr. V-42 „Dėl Lietuvos mokslo tarybos ekspertų ir jų veiklos bendrųjų taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Bendrosios taisyklės). Taryba sudaro ekspertų komisijas Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatytais terminais ir paskiria jų vadovus.

22Taryba ekspertų komisijos narius skiria atsižvelgdama į Aprašo 9 p.

23Taryba, atrinkusi ekspertų komisijų narius, informuoja elektroniniu paštu Institucijas apie ekspertų komisijų sudėtį. Institucija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo informacijos apie ekspertų komisijos sudėtį išsiuntimo dienos turi teisę raštu kreiptis į Tarybą, jei yra pagrįstų abejonių dėl ekspertų komisijos narių galimo interesų konflikto ar kitų pagrįstų priežasčių dėl ekspertų komisijos sudėties, pateikdama pagrindžiančius argumentus. Jei per šį laikotarpį kreipimųsi negauta, laikoma, kad Institucijos dėl ekspertų komisijų pastabų neturi. Taryba, išnagrinėjusi Institucijų argumentus dėl ekspertų kandidatūrų, priima sprendimą dėl ekspertų komisijų sudėties. Jei Institucijų argumentai dėl eksperto pripažįstami pagrįstais, Taryba paskiria naują ekspertą į ekspertų komisiją.

24Taryba su ekspertų komisijų nariais sudaro autorines sutartis dėl ekspertinio vertinimo. Kiekvienas ekspertų komisijos narys pasirašo deklaraciją dėl galimo interesų konflikto (Reglamento 4 priedas). Jei ekspertas neatitinka deklaracijos dėl galimo interesų konflikto nuostatų, autorinė sutartis su ekspertu nėra pasirašoma. Jei eksperto galimos interesų konflikto aplinkybės paaiškėja ekspertinio vertinimo eigoje, Taryba turi imtis priemonių suvaldyti interesų konflikto galimus neigiamus padarinius.

25Taryba po autorinių sutarčių su ekspertais pasirašymo paskelbia ekspertų komisijų sudėtį Tarybos interneto svetainėje. Ekspertų sąrašai pateikiami pagal vertinamas VV grupes.

26Jei, dėl nenumatytų aplinkybių, kuris nors iš ekspertų komisijos narių negali atvykti vizito į Lietuvą, ekspertų komisijos susitikimai gali būti organizuojami mišriu būdu (fiziniu ir nuotoliniu).

27Jei dėl Lietuvos Respublikoje įvestos nepaprastosios padėties ar ekstremaliosios situacijos ar kitų nuo Tarybos nepriklausančių aplinkybių ekspertų vizitai į Lietuvą ir (ar) vizitai į VV yra draudžiami arba nerekomenduojami, susitikimai gali būti organizuojami išimtinai pasitelkiant elektronines ryšio priemones. Posėdis ir sprendimų priėmimas (balsavimas) gali būti vykdomi tik tokiomis elektroninių ryšių priemonėmis, kurios užtikrintų ekspertų narių identifikavimą.

 

 

VI SKYRIUS

EKSPERTINIO VERTINIMO ATMINTINĖS PARENGIMAS

 

28Taryba parengia ekspertinio vertinimo atmintinę ekspertui ir ekspertų komisijos vadovui, laikydamasi Etapų tvarkaraščio terminų.

29Ekspertinio vertinimo atmintinėje nurodoma: ekspertinio vertinimo tikslas, vertinimo objektas, jo sudarymo principai, ekspertiniame vertinime dalyvaujančių Institucijų sąrašas, VV grupių skaičius ir pavadinimai, vertinimui pateikiamos medžiagos sąrašas, ekspertinio vertinimo etapai ir terminai, eksperto funkcijos, ekspertų komisijos vadovo funkcijos, vertinimo kriterijai ir jų skalės, išsamūs ekspertinio vertinimo kriterijų išaiškinimai, pateikiamos ekspertinio vertinimo rezultatų pateikimo formos ir kita aktuali informacija.

30Ekspertinio vertinimo atmintinė skelbiama Tarybos interneto svetainėje.

 

 

VII SKYRIUS

LIETUVOS MOKSLO IR STUDIJŲ SISTEMOS APŽVALGOS PARENGIMAS

 

31Taryba, vadovaudamasi Aprašo 13.2 papunkčiu, parengia Lietuvos mokslo ir studijų sistemos apžvalgą (toliau – Apžvalga), laikydamasi Etapų tvarkaraščio terminų.

32Apžvalga viešinama Tarybos interneto svetainėje ir pateikiama ekspertų komisijoms.

 

 

VIII SKYRIUS

DUOMENŲ APIE VERTINAMŲJŲ VIENETŲ MTEP VEIKLĄ PARENGIMAS IR PATEIKIMAS

 

33Duomenys apie VV MTEP veiklą ekspertiniam vertinimui teikiami Lietuvos mokslo tarybos projektų administravimo informacinės sistemos posistemėje „Vieversys“, https://vieversys.lmt.lt/.

34Teikiamų duomenų sąrašas yra nurodytas Duomenų apie universitetų ir mokslinių tyrimų institutų vykdomų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros rezultatus teikimo palyginamajam ekspertiniam vertinimui tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. rugsėjo 2 d. įsakymu Nr. V-1593 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimo Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“ 2.2–2.6 papunkčių įgyvendinimo“.

35Institucijos duomenis apie VV MTEP veiklą teikia Tarybos paskelbtame Etapų tvarkaraštyje nurodytais terminais.

36Institucijos turi peržiūrėti vertinimui pateiktus duomenis ir patvirtinti, kad Institucijų pateikti duomenys yra teisingi.

 

 

IX SKYRIUS

VIZITŲ TVARKARAŠČIŲ PARENGIMAS IR PATVIRTINIMAS

 

37Sudarius VV grupes, Taryba parengia savaitinį vizitų į VV grupes Lietuvoje tvarkaraštį, kuris yra viešinamas Tarybos interneto svetainėje.

38Vizitų į VV tvarkaraštis paprastai nustatomas likus ne mažiau kaip 1 mėnesiui iki pirmojo ekspertų vizito į Instituciją. Vizitų į VV tvarkaraščių rengimas vyksta derinant juos su Institucijomis.

39Nustatyti vizitų į VV tvarkaraščiai viešinami Tarybos interneto svetainėje.

 

 

X SKYRIUS

INDVIDUALIŲ EKSPERTINIO VERTINIMO IŠVADŲ PARENGIMAS

 

40Kiekvieną VV individualiai vertina ne mažiau kaip 3 ekspertai. Individualūs VV vertinimai paprastai pateikiami Tarybai ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki ekspertų grupės vizito Lietuvoje.

41Ekspertų komisijos koordinatorius (toliau – Koordinatorius), kurį paskiria Taryba, suteikia ekspertų komisijai visą reikalingą informaciją VV vertinimui atlikti. Koordinatorius padeda ekspertų komisijos vadovui organizaciniais klausimais, taip pat supažindina ekspertų komisiją su vertinimo procedūromis ir suteikia visą reikiamą administracinę ir techninę pagalbą efektyviam ekspertų komisijos darbui.

42Ekspertas vertindamas vadovaujasi vertinimui pateikta informacija, Aprašu, Reglamentu, Palyginamojo ekspertinio vertinimo eksperto atmintine ir ekspertų komisijos narių veiklos principais, nustatytais Bendrosiose taisyklėse.

43Ekspertas, individualiai vertindamas jam priskirtą (-us) VV, užpildo Vertinamojo vieneto individualaus ekspertinio vertinimo formą (-as) (Reglamento 5 priedas) įrašydamas vertinimo balus nuo 1 iki 5, 0,5 balo tikslumu, ir pateikdamas jų pagrindimus tokiems vertinimo kriterijams:

43.1.  VV MTEP veiklos kokybė mokslo kryptyje (-se) ar mokslo srities krypčių grupėje (-se);

43.2.  VV MTEP veiklos ekonominis ir socialinis poveikis;

43.3.  VV MTEP veiklos perspektyvumas.

44Koordinatorius parengia individualaus ekspertinio vertinimo rezultatų suvestinę, remdamasis užpildytomis vertinamojo vieneto individualaus ekspertinio įvertinimo formomis, ir supažindina su ja ekspertų komisiją prieš pirmąjį bendrą posėdį.

45Siekiant užtikrinti vienodą ir nuoseklų vertinimo kriterijų taikymą ekspertų komisijų darbe, Taryba gali inicijuoti bendrus ekspertų komisijų ir (ar) jų vadovų susitikimus fiziniu, nuotoliniu ar mišriu būdu.

 

 

XI SKYRIUS

eKSPERTŲ KOMISIJŲ vizitai Į LIETUVĄ

 

46Ekspertų komisijos vizito į Lietuvą tikslai:

46.1.  kolegialiai aptarti VV individualaus ekspertinio vertinimo rezultatus ekspertų komisijoje;

46.2.  užtikrinti, kad ekspertų komisijoje ekspertinio vertinimo kriterijai visiems ekspertų komisijos nariams būtų suprantami vienodai ir nuosekliai;

46.3.  susipažinti su VV darbuotojais ir doktorantais bei mokslinių tyrimų infrastruktūra;

46.4.  kolegialiai sutarti dėl visų VV grupės sudėtyje esančių VV vertinimo įverčių.

47Ekspertų komisijos vizitas susideda iš bendrų posėdžių (pirmojo ir antrojo) ir vizitų į VV. Bendriems posėdžiams vadovauja ekspertų komisijos vadovas.

48Vizito Lietuvoje metu ekspertai raštu laisva forma gali pateikti pastebėjimus apie VV MTEP veiklą ir (ar) rekomendacijas dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) pagerinimo. Užfiksuota informacija gali būti naudojama rengiant VV įvertinimo pagrindimą su rekomendacijomis dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) pagerinimo.

49Pirmojo bendro posėdžio metu ekspertų komisijai pristatoma ekspertiniam vertinimui aktuali kontekstinė informacija, vizito darbotvarkė, paskiriamas ekspertų komisijos vadovo pavaduotojas. Šio posėdžio metu ekspertų komisija susitaria dėl kiekvieno vertinimo kriterijaus išankstinio įverčio kiekvienam VV, remiantis individualiais ekspertinio vertinimo rezultatais. Taip pat kiekvienam ekspertui ekspertų komisijos vadovas paskiria VV, kurio įvertinimui ekspertas po vizito Lietuvoje rengs pagrindimą ir teiks rekomendacijas dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) pagerinimo, užpildydamas Vertinamojo vieneto ekspertinio įvertinimo formą (Reglamento 7 priedas).

50Vizitus į VV organizuoja Taryba.

51Vizito į VV vyksta ne mažiau kaip 3 ekspertai.

52Vizitų metu ekspertus lydi Koordinatorius ar kitas Tarybos paskirtas asmuo.

53Jei dėl Lietuvos Respublikoje įvestos nepaprastosios padėties ar ekstremaliosios situacijos ar kitų nuo Tarybos nepriklausančių aplinkybių ekspertų vizitai į VV buvimo vietą yra draudžiami arba nerekomenduojami, susitikimai gali būti organizuojami pasitelkiant elektronines ryšio priemones, Institucija su mokslinių tyrimų infrastruktūra supažindina pateikdama vaizdinę medžiagą.

54Vizito į VV metu pokalbiams vadovauja ekspertų komisijos vadovo paskirtas vizito ekspertų grupės vadovas.

55Vizito į VV metu susitikimai su VV administracija, tyrėjų ir doktorantų grupėmis vyksta atskirai. Tas pats VV darbuotojas ar doktorantas dalyvauja tik vienos grupės susitikime su ekspertais. Dėl susitikimo su VV administracija, tyrėjų ir doktorantų grupėmis bei mokslinių tyrimų infrastruktūros apžiūros trukmės sprendžia vizito ekspertų grupės vadovas. Paprastai vizito trukmė yra 3 valandos, trukmė gali būti koreguojama atsižvelgiant į VV aprėptį ir mokslo sričių ir mokslo krypčių skaičių.

56Po vizitų į VV ekspertų komisija susirenka į antrąjį bendrą posėdį, kurio metu yra tariamasi dėl VV įvertinimo rezultatų.

57Priimdami sprendimus dėl vertinimo ekspertų komisijos nariai vadovaujasi Aprašo 20 punkto nuostatomis.

58Vertinamųjų vienetų MTEP veiklos kokybė mokslo kryptyje (-se) ir (ar) mokslo srities (-ių) mokslo krypčių grupėje (-se), ekonominis ir socialinis poveikis ir perspektyvumas vertinami balais nuo 0 iki 5, 0,5 balo tikslumu.

59Susitikimo metu aptariamos teiktinos rekomendacijos dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) pagerinimo.

60VV vertinimo įverčiai, dėl kurių ekspertų komisija susitaria, yra įrašomi į VV grupės VV įvertinimo balų suvestinę (Reglamento 6 priedas). Jei ekspertų komisijos narys turi atskirąją nuomonę dėl VV įvertinimo, jo argumentai bus pateikiami vertinimo ataskaitoje prie VV vertinimo išvadų.

 

 

XII SKYRIUS

VERTINIMO ATASKAITOS PARENGIMAS

 

61.     Už vertinimo ataskaitos parengimą atsakingas ekspertų komisijos vadovas. Rengiant vertinimo ataskaitą jis koordinuoja ekspertų komisijos narių darbą ir jų krūvį. Vertinimo ataskaitą sudaro: įvadinė informacija, VV įvertinimo rezultatai (įvertinimo pagrindimas ir įverčiai) bei rekomendacijos dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) pagerinimo.

62.     Ekspertas, remdamasis savo ir kitų ekspertų užpildytomis VV individualaus ekspertinio vertinimo formomis, kitų ekspertų pateiktais pastebėjimais apie VV MTEP veiklą, vizitų į VV metu surinkta informacija bei antrojo bendro posėdžio Lietuvoje metu ekspertų komisijos sutartais VV įvertinimo įverčiais, parengia VV įvertinimo pagrindimą su rekomendacijomis dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) pagerinimo, užpildydamas Reglamento 7 priede pateiktą formą. VV vertinimo pagrindimas turi būti argumentuotas, pagrįstas vertinimui pateiktos informacijos duomenimis, vizito metu surinkta informacija, ekspertų komisijos prašymu Tarybos pateikta informacija. Užpildytas formas ekspertai pateikia ekspertų komisijos vadovui ir Koordinatoriui.

63.     Pradinį vertinimo ataskaitos projektą ekspertų komisijos vadovas turi pateikti ekspertų komisijos nariams ir Koordinatoriui. Taryba gali prašyti ekspertų komisijos vadovo patikslinti ir (ar) papildyti parengtą pirminį vertinimo ataskaitos projektą. Esant poreikiui ekspertų komisijos vadovas gali organizuoti nuotolinį ekspertų komisijos posėdį VV įvertinimo pagrindimui, įverčiams bei rekomendacijoms aptarti ir (ar) pataisyti.

64.     Taryba supažindina Instituciją su VV įvertinimo pagrindimu. Institucija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo VV įvertinimo pagrindimo paskelbimo gali teikti pastabas dėl pastebėtų faktinių klaidų.

65Ekspertų komisija, įvertinusi Institucijos pateiktas pastabas dėl pastebėtų faktinių klaidų, jei reikia, tikslina savo anksčiau parengtą VV įvertinimo pagrindimą ir dėl savo sprendimo Institucijai parengia atsakymą, kuris bus pateikiamas Institucijai drauge su VV įvertinimo rezultatais.

66.     Vertinimo ataskaitos projektų derinimas paprastai neturi viršyti 30 darbo dienų po ekspertų komisijos vizito Lietuvoje. Ekspertų komisijos nariai turi raštu atsiųsti ekspertų komisijos vadovui ir Koordinatoriui pritarimą vertinimo ataskaitai.

 

 

XIII SKYRIUS

VERTINIMO ATASKAITOS TVIRTINIMAS

 

I SKIRSNIS

INSTITUCIJŲ SUPAŽINDINIMAS SU VERTINAMŲJŲ VIENETŲ ĮVERTINIMO REZULTATAIS

 

67.     Pasibaigus vertinimo ataskaitos derinimo etapui, Taryba priima ekspertų komisijos pateiktas vertinimo ataskaitas.

68.     Institucijoms yra pateikiami VV įvertinimo rezultatai.

 

 

II SKIRSNIS

APELIACIJŲ TEIKIMAS IR NAGRINĖJIMAS

 

69Institucijos turi teisę pateikti Tarybai argumentuotą apeliaciją dėl VV įvertinimo pagrindime galimai padarytų faktinių klaidų ir (ar) vertinimo procedūrų pažeidimo, galėjusio turėti įtakos vertinamojo vieneto įvertinimo pagrindimui, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Institucijos VV įvertinimo rezultatų išsiuntimo dienos.

70.     Nesutikimas su VV įvertinimo pagrindimu nėra pagrindas nagrinėti apeliaciją. Nauja ir (ar) papildoma informacija ir (ar) duomenys, kurie nebuvo teikti VV ekspertinio vertinimo metu, apeliacijoje nenagrinėjami.

71.     Taryba sudaro Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo apeliacinę komisiją (toliau – Apeliacinė komisija). Apeliacinę komisiją sudaro 7 nariai. Į Apeliacinės komisijos narius po 6 kandidatus, kurie būtų skirtingų mokslo sričių atstovai, nominuoja Lietuvos mokslų akademija, Lietuvos universitetų rektorių konferencija ir Lietuvos valstybinių mokslinių tyrimų institutų direktorių konferencija ir vieną kandidatą – Ministerija. Apeliacinės komisijos sudėtį tvirtina ir jos pirmininką bei pavaduotoją skiria Tarybos pirmininkas. Apeliacinės komisijos darbas organizuojamas Tarybos tvirtinamame Apeliacinės komisijos darbo reglamente nustatyta tvarka. Apeliacinės komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 narių, įskaitant Apeliacinės komisijos pirmininką arba jo pavaduotoją. Sprendimai priimami Apeliacinės komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai sprendimą lemia pirmininkaujančio balsas. Apeliacinės komisijos sekretoriumi, kuris nėra Apeliacinės komisijos narys ir neturi balso teisės, Tarybos pirmininkas skiria Tarybos valstybės tarnautoją ar darbuotoją, dirbantį pagal darbo sutartį.

72.     Apeliacinė komisija, gavusi apeliaciją, patikrina, ar ji atitinka Reglamento 69 ir 70 punktų nuostatas. Priimtas apeliacijas:

72.1.  dėl VV įvertinimo pagrindime galimų faktinių klaidų:

72.1.1. Apeliacinė komisija įvertina, ar VV įvertinimo pagrindime yra padaryta faktinių klaidų;

72.1.2. jei pasitvirtina, kad VV pagrindime yra faktinių klaidų, Apeliacinė komisija perduoda apeliaciją ekspertų komisijai įvertinti, ar jos turėjo įtakos VV įvertinimui, ir prireikus pakoreguoti VV įvertinimo rezultatus. Ekspertų komisija raštu teikia išvadas Apeliacinei komisijai apie savo sprendimus.

72.2.  dėl VV ekspertinio vertinimo metu būtų procedūrinių pažeidimų, kurie galėjo turėti įtaką VV įvertinimo pagrindimui:

72.2.1. Apeliacinė komisija išnagrinėja, ar būta procedūrinių pažeidimų, surinkdama ir patikrindama duomenis, jei reikia, apklausdama ir (ar) paprašydama pateikti paaiškinimus asmens (-ų) galimai padariusį (-ių) pažeidimą;

72.2.2. Apeliacinė komisija priima sprendimą, ar procedūriniai pažeidimai turėjo įtakos VV įvertinimo pagrindimui;

72.2.3. jei pasitvirtina, kad VV ekspertinio vertinimo metu būta procedūrinių pažeidimų, kurie turėjo įtakos VV įvertinimui, Apeliacinė komisija gali priimti sprendimą pakartoti VV vertinimo procedūrą, vadovaujantis Reglamento XIII skyriaus III skirsnyje nustatyta tvarka.

73Apeliacija paprastai turi būti išnagrinėta per 20 darbo dienų, nuo apeliacijos gavimo Taryboje dienos.

74Apie Apeliacinės komisijos sprendimus Institucija informuojama ne vėliau kaip 3 darbo dienos po sprendimo priėmimo dėl visų VV grupės apeliacijų.

 

 

III SKIRSNIS

PAKARTOTINIS VERTINAMOJO VIENETO VERTINIMAS

 

75Pakartotinis VV vertinimas atliekamas, jei Apeliacinė komisija pripažįsta, kad ekspertinio vertinimo metu įvykę procedūriniai pažeidimai turėjo įtakos VV įvertinimui.

76Priklausomai nuo procedūrinio pažeidimo pobūdžio, ekspertų komisija (ar atnaujintos sudėties ekspertų komisija) ir Koordinatorius turi užtikrinti, kad įvykusio procedūrinio pažeidimo būtų išvengta pakartotinio VV vertinimo metu.

77Vertinant VV pakartotinai, ekspertų komisija vertinimą atlieka nuotoliniu būdu, naudodamasi elektroninėmis ryšio priemonėmis.

78Atlikus pakartotinį vertinimą, Institucija supažindinama su VV pakartotinio vertinimo rezultatais. Pakartotinai įvertinto VV vertinimo rezultatai drauge su rekomendacijomis pridedami prie vertinimo ataskaitos.

 

 

IV SKIRSNIS

VERTINIMO ATASKAITOS PATVIRTINIMAS

 

79Priėmus sprendimus dėl gautų apeliacijų, vertinimo ataskaita laikoma galutine. Jei po apeliacijos procedūrų yra koreguojamas VV įvertinimas, jo atnaujintas įvertinimas yra pateikiamas galutinėje vertinimo ataskaitoje.

80Taryba tvirtina vertinimo ataskaitas.

81Patvirtinus visas ekspertinio vertinimo ataskaitas, jos yra viešinamos Tarybos interneto svetainėje.

 

 

XIV SKYRIUS

EKSPERTINIO VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖS PATEIKIMAS

 

82Pasibaigus apeliacijų pateikimo ir nagrinėjimo (jeigu buvo gautos) terminui, Taryba parengia suvestinius rezultatus – Institucijų svertinius suminius įverčius mokslo srityse ir svertinius Institucijų MTEP veiklos kokybės įverčius mokslo kryptyse.

83Svertinis Institucijos suminis įvertis mokslo srityje () apskaičiuojamas taip:

,

kur  – institucijos pavadinimas,  – mokslo sritis,  – sumavimo indeksas,  – VV, kurie veikia  mokslo srityje, skaičius,  – -ojo VV  mokslo srityje aprėptis (išreikšta MVDDA), -ojo VV  mokslo srityje MTEP veiklos kokybės įvertis mokslo srityje,  – -ojo VV MTEP veiklos ekonominio ir socialinio poveikio įvertis,  – -ojo VV MTEP veiklos perspektyvumo įvertis.

84VV MTEP veiklos kokybės įvertis mokslo srityje () apskaičiuojamas taip:

,

kur  – mokslo sritis,  – sumavimo indeksas,  – -ojo VV  mokslo srities -osios mokslo krypties aprėptis (išreikšta MVDDA),  –  mokslo srities mokslo krypčių, kuriose yra vertinama MTEP veiklos kokybė, skaičius,  – -ojo VV MTEP veiklos kokybės įvertis  mokslo srities -ojoje mokslo kryptyje,  – -ojo VV  mokslo srities mokslo krypčių, kuriose nevertinama MTEP veiklos kokybė kiekvienoje mokslo kryptyje, grupės aprėptis (išreikšta MVDDA),  – -ojo VV MTEP veiklos kokybės įvertis  mokslo srities mokslo krypčių grupėje.

85Institucijos MTEP veiklos kokybės įvertis mokslo kryptyje () apskaičiuojamas taip:

,

kur  – institucijos pavadinimas,  – sumavimo indeksas,  – mokslo kryptis, kurioje apskaičiuojamas MTEP veiklos kokybės įvertis,  – VV, kuriuose buvo įvertinta MTEP veiklos kokybė -oje mokslo kryptyje, skaičius  – -ojo VV -oje mokslo kryptyje aprėptis (išreikšta MVDDA),  – -ojo VV MTEP veiklos kokybės įvertis -oje mokslo kryptyje.

86Suvestiniai vertinimo rezultatai viešinami Tarybos interneto svetainėje ir pateikiami Ministerijai. Ekspertinio vertinimo rezultatai gali būti pristatomi ir kitomis viešinimo formomis.

 

_________________

part_7d40bd9287bd4df9a83bf6dba0712ee7_end


 

Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

1 priedas

 

(Informacijos dėl vertinamųjų vienetų sąrangos pateikimo forma)

 

(Raštą pateikusios Institucijos pavadinimas)

 

 

Lietuvos mokslo tarybai                                                                                  (data) Nr.

 

 

 

 

DĖL VERTINAMŲJŲ VIENETŲ SĄRANGOS

 

Vadovaudamiesi Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo tvarkos aprašo, patvirtinto LR švietimo, mokslo ir sporto ministro 2021 m. rugsėjo 2 d. įsakymu Nr. V-1593 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 1 d. nutarimo Nr. 149 „Dėl Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo įgyvendinimo“ 2.2–2.6 papunkčių įgyvendinimo“, 4–8 punktais, teikiame (institucijos pavadinimas) vertinamojo (-ųjų) vieneto (-ų) sąrangą. (Institucijos pavadinimas) sudaro (skaičius) vertinamąjį (-uosius) vienetą (-us):

1(Vertinamojo vieneto pavadinimas), (vertinamojo vieneto santrumpa).

2(Kiti vertinamųjų vienetų, jei yra, pavadinimai ir jų santrumpos).

 

PRIDEDAMA:

1. Institucijos vertinamųjų vienetų sąranga (Excel):

1.1. Institucijos akademinių padalinių struktūra, 1 lapas.

1.2. Vertinamojo (-ųjų) vieneto (-ų) duomenys, ... lapų.

2. Vertinamojo vieneto (pavadinimas) pagrindimas (jei teikiamas), ... lapų.

3(Kitų vertinamųjų vienetų pagrindimai, jei yra).

4. Kita, institucijos nuomone, svarbi informacija, ... lapų.

 

 

(Institucijos vadovas ar jo įgaliotas asmuo)       (Parašas)                                 (Vardas ir Pavardė)

 

_________________

part_9ea66d7816b94caba6356939b62bd4eb_end


 

Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

2 priedas

 

 

 

(Institucijos akademinių padalinių struktūros pateikimo forma)

 

(INSTITUCIJOS PAVADINIMAS) AKADEMINIŲ PADALINIŲ STRUKTŪRA SU NUMATOMAIS VERTINAMAISIAIS VIENETAIS

 

 

Kamieninio (pagrindinio) akademinio padalinio pavadinimas

Sudėtinės kamieninio (pagrindinio) akademinio padalinio dalies pavadinimas

Akademinio padalinio dalies pavadinimas (jei yra)

Numatomo vertinamojo vieneto pavadinimo santrumpa1

1. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 rekomenduojama vertinamojo vieneto santrumpą sudaryti iš dviejų dalių, kurios pirmasis sandas atspindėtų institucijos pavadinimą, o antrasis – mokslo sritį ar kitą vertinamąjį vienetą apibūdinantį požymį.

_________________

part_e054d23635424eccb34b11c41f7df5d5_end

Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir

eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

3 priedas

 

 

(Sudaromo vertinamojo vieneto duomenų forma)

 

(INSTITUCIJOS PAVADINIMAS) SUDAROMO (VERTINAMOJO VIENETO PAVADINIMAS) VERTINAMOJO VIENETO DUOMENYS

 

1. Universiteto ar mokslinių tyrimų instituto (toliau kartu vadinama – Institucija) ir jo vertinamojo vieneto (toliau – VV) rekvizitai:

1.1. visas Institucijos pavadinimas;

1.2. oficiali Institucijos pavadinimo santrumpa;

1.3. Institucijos VV pavadinimas;

1.4. VV pavadinimo santrumpa;

1.5. VV atitikmuo 2018 m. palyginamajame mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinime;

1.6. mokslo sritis (-ys);

1.7. už duomenų pateikimą atsakingas darbuotojas:

vardas

pavardė

pareigos

telefonas

elektroninis paštas

 

 

 

 

 

 

2. Duomenys apie VV darbuotojus 2021 m. pagal VV sudarančius Institucijos padalinius, mokslo sritis, mokslo kryptis (nurodant, ar vykdoma (ketinama vykdyti per artimiausius 5 m.) doktorantūra) (asmenimis (gruodžio 31 d.) / visos darbo dienos atitikmenimis – VDDA (nuo sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.)):

2.1. mokslininkai ir kiti tyrėjai, turintys mokslo laipsnius:

2.1.1. vyriausieji mokslo darbuotojai: 0,0/0,0;

2.1.2. vyresnieji mokslo darbuotojai: 0,0/0,0;

2.1.3. mokslo darbuotojai, tyrėjai: 0,0/0,0;

2.1.4. mokslininkai stažuotojai: 0,0/0,0;

2.1.5. jaunesnieji mokslo darbuotojai: 0,0/0,0;

2.1.6. iš viso: 0,0/0,0;

2.2. dėstytojai, turintys mokslo laipsnius:

2.2.1. profesoriai: 0,0/0,0;

2.2.2. docentai: 0,0/0,0;

2.2.3. lektoriai: 0,0/0,0;

2.2.4. asistentai: 0,0/0,0;

2.2.5. iš viso: 0,0/0,0;

2.3. 2.1 ir 2.2 papunkčiuose nurodyti asmenys, turintys mokslo laipsnius, iš viso: 0,0.

 

_________________________________


 

Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

4 priedas

 

 

 

(Lietuvos mokslo tarybos eksperto interesų deklaracijos forma)

 

LIETUVOS MOKSLO TARYBOS EKPERTO INTERESŲ DEKLARACIJA

 

20 m. d.

 

____________________________

(Vietovės pavadinimas)

 

Aš,______________________________________________________________________,

(Vardas ir Pavardė)

 

 

būdamas Lietuvos mokslo tarybos (toliau – Tarybos) kandidatu į Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo (toliau – ekspertinis vertinimas) ekspertų komisijos, kuri vertins (priskirto (-ų) vertinti vertinamųjų vienetų grupės (-ių) pavadinimas (-ai)) vertinamųjų vienetų grupę (-es), narius pažymiu, kad:

 

(pažymėkite tinkamus atsakymus)

 

per ekspertinio vertinimo ataskaitinį laikotarpį (20  –20   m.) ir iki sutarties su Taryba pasirašymo datos nesu turėjęs darbo santykių su Lietuvos mokslo ir studijų institucijomis;

 

per ekspertinio vertinimo ataskaitinį laikotarpį (20  –20   m.) nesu turėjęs bendrų mokslinių publikacijų su Lietuvos mokslo ir studijų institucijų tyrėjais;

 

atskleidžiu ir patvirtinu, kad šios deklaracijos pasirašymo dieną nebuvo jokių aplinkybių ar situacijų, kurios, mano žiniomis, kelia ar galėtų potencialiai kelti interesų konfliktą tarp manęs ir Lietuvos mokslo ir studijų institucijų bei jų tyrėjų, išskyrus žemiau nurodytas aplinkybes:

 

___________________________________________________________________________________ (aprašyti situaciją (-as), kuri (-os) kelia ar gali potencialiai kelti interesų konfliktą arba nurodyti, kad nėra jokių aplinkybių, galinčių kelti interesų konfliktą)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Atsiradus ar paaiškėjus naujoms aplinkybėms dėl galimo interesų konflikto, pasižadu nedelsdamas apie tai raštu informuoti Tarybą.

Esu informuotas, kad Taryba gavusi pagrįstos informacijos apie tai, kad galiu būti patekęs į intereso konflikto situaciją ir neinformavau ir (ar) nenusišalinau nuo su atitinkamo objekto įvertinimu susijusių sprendimų priėmimo, Taryba gali sustabdyti mano dalyvavimą vertinimo procese ir atlikti patikrinimą, dėl galimo interesų deklaracijos pažeidimo.

 

Patvirtinu, kad mano pateikta informacija yra teisinga.

 

 

_______________________                                       ______________________________________

(Parašas)                                                            (kandidato į ekspertus Vardas ir Pavardė)

______________

part_f1bda83480904348883259b82d9af215_end


Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

5 priedas

 

(Vertinamojo vieneto individualaus ekspertinio įvertinimo forma)

 

 

VERTINAMOJO VIENETO INDIVIDUALUS EKSPERTINIS ĮVERTINIMAS

 

Institucijos tipas____________________________________________________________________

Institucijos pavadinimas______________________________________________________________

Oficiali institucijos pavadinimo santrumpa_______________________________________________

Institucijos vertinamojo vieneto (toliau –VV) pavadinimas__________________________________

VV pavadinimo santrumpa____________________________________________________________

VV aprėptis (MVDDA)______________________________________________________________

Mokslo sritis (-ys)___________________________________________________________________

Mokslo kryptis (-ys)_________________________________________________________________

Mokslo srities (-ių) mokslo krypčių grupė (-s)_____________________________________________

 

VV MTEP veiklos kokybė mokslo kryptyje (-se) (mokslo srities (-čių) mokslo krypčių grupėje (-ėse)):

Mokslo kryptis (mokslo srities mokslo krypčių grupė) ______________________________________

Aprėptis (MVDDA) _________________________________________________________________

Įvertis (balais) ______________________________________________________________________

Argumentuotas įvertinimo pagrindimas:

 

 

VV MTEP veiklos ekonominis ir socialinis poveikis:

Įvertis (balais) _____________________________________________________________________

Argumentuotas įvertinimo pagrindimas:

 

 

VV MTEP veiklos perspektyvumas:

Įvertis (balais) _____________________________________________________________________

Argumentuotas įvertinimo pagrindimas:

 

 

_______________

part_2b115f03a0794f22981e4c14c6fb6bf2_end


Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

6 priedas

 

(Vertinamųjų vienetų grupės vertinamųjų vienetų įvertinimo balų suvestinės duomenų forma)

 

 

VERTINAMŲJŲ VIENETŲ GRUPĖS VERTINAMŲJŲ VIENETŲ ĮVERTINIMO BALŲ SUVESTINĖS DUOMENYS

 

1. Vertinamųjų vienetų grupės vertinamojo vieneto (toliau – VV) duomenys:

1.1. Institucijos pavadinimas;

1.2. Institucijos VV pavadinimas;

1.3. VV pavadinimo santrumpa;

1.4. VV aprėptis (MVDDA);

1.5. mokslo sritis (-ys);

1.6. mokslo kryptis (-ys) ir (ar) mokslo srities mokslo krypčių grupė (-s);

1.7. mokslo krypties (-čių) ir (ar) mokslo srities mokslo krypčių grupės (-ių) aprėptis (MVDDA).

 

2. Duomenys apie VV grupės VV įverčius (balus):

2.1. VV MTEP veiklos kokybė mokslo kryptyje (-se) ir (ar) mokslo srities mokslo krypčių grupėje (-se): 05 (0,5 balo tikslumu);

2.2. VV MTEP veiklos ekonominis ir socialinis poveikis: 05 (0,5 balo tikslumu);

2.3. VV MTEP veiklos perspektyvumas: 05 (0,5 balo tikslumu).

 

________________

part_97198204b48c4828a6f7a6d49d0247a6_end


 

Palyginamojo ekspertinio universitetų ir mokslinių tyrimų institutų mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros vertinimo procedūrų reglamento

7 priedas

 

(Vertinamojo vieneto ekspertinio įvertinimo forma)

 

 

VERTINAMOJO VIENETO EKSPERTINIS ĮVERTINIMAS

 

Institucijos tipas____________________________________________________________________

Institucijos pavadinimas______________________________________________________________

Oficiali institucijos pavadinimo santrumpa_______________________________________________

Vertinamojo vieneto (toliau –VV) pavadinimas___________________________________________

VV pavadinimo santrumpa____________________________________________________________

VV aprėptis (MVDDA)______________________________________________________________

Mokslo sritis (sritys)_________________________________________________________________

Mokslo kryptis (-ys)_________________________________________________________________

Mokslo srities (-ių) mokslo krypčių grupė (-s)_____________________________________________

 

VV MTEP veiklos kokybė mokslo kryptyje (-se) (mokslo srities mokslo krypčių grupėje (-se)):

Mokslo kryptis (mokslo srities mokslo krypčių grupė) ______________________________________

Aprėptis (MVDDA) _________________________________________________________________

Įvertinimas (balas) __________________________________________________________________

Argumentuotas įvertinimo pagrindimas:

 

 

VV MTEP veiklos ekonominis ir socialinis poveikis:

Įvertinimas (balas) __________________________________________________________________

Argumentuotas įvertinimo pagrindimas:

 

 

VV MTEP veiklos perspektyvumas:

Įvertinimas (balas) __________________________________________________________________

Argumentuotas įvertinimo pagrindimas:

 

 

Rekomendacijos dėl VV veiklos tęstinumo ir (ar) tobulinimo:

 

 

________________

part_f90fa7e0dc9b48db90240dacde53a159_end