LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2015 M. VASARIO 24 D. ĮSAKYMO NR. A1-90 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO  

 

2016 m. gegužės 5 d. Nr. A1-243

Vilnius

 

 

1. P a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. A1-90 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“:

1.1. Pakeičiu I skyriaus devintojo skirsnio 1 punktą ir jį išdėstau taip:

„1. Priemonės aprašymas

1.1.   Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Pagerinti visuomenės, verslo ir viešojo sektoriaus supratimą apie moterų ir vyrų lygių galimybių bei nediskriminavimo dėl amžiaus, negalios ir kitų pagrindų principų taikymą ir sustiprinti gebėjimus atpažinti bei šalinti diskriminavimo apraiškas“ įgyvendinimo.

1.3.   Remiamos veiklos:

1.3.1.   skirtos diskriminacijai Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatyme numatytais pagrindais mažinti ir diskriminacijos prevencijai darbo rinkoje užtikrinti: interneto platformos nuotoliniam mokymuisi diskriminacijos tema sukūrimas, priežiūra ir pristatymas, internetinio mokymo medžiagos, skirtos draudimui diskriminuoti Lietuvos Respublikos lygių galimybių įstatyme nustatytais pagrindais, parengimas; metodologijos ir rekomendacijų viešajam sektoriui dėl viešosios informacijos prieinamumo visiems (neįgaliesiems, žmonėms, kuriems lietuvių kalba nėra gimtoji, migrantams ir kitiems) parengimas ir sklaida; sėkmingų įvairovės skatinimo versle atvejų, užsienio ir Lietuvos pavyzdžių pristatymas Lietuvoje organizuojamuose verslo renginiuose, forumuose; lygybės planų diegimas į socialiai atsakingų įmonių valdymą; informacinio paketo / atmintinės apie diskriminacijos apraiškas, jos pasekmes ir veiksmus užkirsti jai kelią parengimas ir sklaida darbdaviams ir darbuotojams; diskusijų įvairovės ir tarpusavio supratimo skatinimas Lietuvos regionuose organizuojant vietos įvairovės ambasadorių rinkimus, bendradarbiaujant su vietos žiniasklaida ir bendruomene; nevyriausybinių organizacijų, dirbančių žmogaus teisių gynimo srityje, gebėjimų stiprinimas (mokymai, apskritojo stalo diskusijos, informacinės medžiagos rengimas ir sklaida);

1.3.2.   skatinančios tautinių mažumų atstovų įsitvirtinimą darbo rinkoje: tautinių mažumų atstovų įsitvirtinimo darbo rinkoje stebėsenos metodikos sukūrimas, tikslinių grupių tankiausiai tautinių mažumų gyvenamose vietovėse tyrimai, informacinės dalomosios ir viešinimo medžiagos parengimas; seminarų regioninei žiniasklaidai apie tautines mažumas, jų kultūrines ypatybes, remiantis gerosios praktikos darbo rinkoje pavyzdžiais, organizavimas; gerosios nediskriminavimo darbo rinkoje praktikos, pasitelkiant integracijos ambasadorius, sklaida tarp tautinių mažumų; veiklos, stiprinančios vaikų ir jaunimo tarpkultūrinį dialogą ir toleranciją; informacijos apie darbo rinkos galimybes sklaida, pasitelkiant parengtas bandomąsias tautinių mažumų grupes iš tankiausiai tautinių mažumų gyvenamų vietovių.  

1.4.   Galimi pareiškėjai: Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Tautinių mažumų departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės.

1.5.   Galimi partneriai: nevyriausybinės organizacijos, dirbančios žmogaus teisių apsaugos srityje“.

 

1.2. Pakeičiu II skyriaus aštuntojo skirsnio 6 punkto lentelę ir ją išdėstau taip:

 

„Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė

reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.367

„Asmenys virš 54 metų, kurie po dalyvavimo ESF veiklose įgijo kvalifikaciją“

Procentai

-

97

R.S.368

„Asmenys virš 54 metų, kurie po dalyvavimo ESF veiklose dalyvauja savanoriškoje veikloje“

Procentai

-

10

P.S.367

„Asmenys virš 54 metų amžiaus, dalyvavę aktyviam senėjimui skirtose ESF veiklose“

Skaičius

1 200

8 000

P.N.415

„Asmenys virš 54 metų, dalyvavę bendrųjų gebėjimų mokymuose“

Skaičius

600

4 000“.

 

1.3. Papildau II skyrių dvyliktuoju skirsniu:

 

DVYLIKTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ NR. 08.4.1-ESFA-V-416 „KOMPLEKSINĖS PASLAUGOS ŠEIMAI“

 

1.  Priemonės aprašymas

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti bendruomenėje teikiamų paslaugų prieinamumą ir kokybę, plėtoti paslaugas šeimai“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1.   paslaugų šeimai ir asmeniui organizavimas, koordinavimas ir teikimas: pozityvios tėvystės mokymai, psichosocialinė pagalba, šeimos įgūdžių ugdymas ir sociokultūrinės paslaugos, mediacijos paslaugos, vaiko priežiūros, pavėžėjimo paslaugos, planuojamos pagal individualius šeimos (asmens) poreikius ir prisidedančios prie šeimos (asmens) įgalinimo ir stiprinimo, krizių įveikimo, darbo ir šeimos derinimo, socialinės atskirties mažinimo;

1.3.2.   tikslinės grupės (šeimų ir asmenų) informavimas, konsultavimas apie paslaugas šeimai, įtraukimo į veiklas priemonių vykdymas, tikslinių grupių informavimas apie kitas aktualias savivaldybėje teikiamas paslaugas.

1.4. Galimi pareiškėjai: savivaldybių administracijos.

1.5. Galimi partneriai: už socialinių paslaugų organizavimą atsakingos savivaldybių biudžetinės įstaigos ir viešosios įstaigos, kurių steigėja arba viena iš dalininkų yra savivaldybė, nevyriausybinės organizacijos

 

2.  Priemonės finansavimo forma

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

Papildomi reikalavimai nekeliami

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.370

„Paslaugų šeimai gavėjai, palankiai vertinantys gaunamų paslaugų kokybę“

Procentai

98

98

P.S.368

„Socialines paslaugas gavę tikslinių grupių asmenys (šeimos)“

Skaičius

3 000

15 000

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

19 159 863

2 000 000

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

19 159 863

2 000 000

0

0

0

0

0“.

 

1.4. Papildau II skyrių tryliktuoju skirsniu:

 

TRYLIKTASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ NR. 08.4.1-ESFA-V-421 „SOCIALINIŲ PASLAUGŲ SISTEMOS STIPRINIMAS“

 

1.   Priemonės aprašymas

1.1.   Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2.   Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Padidinti bendruomenėje teikiamų paslaugų prieinamumą ir kokybę, plėtoti paslaugas šeimai“ įgyvendinimo.

1.3.   Remiama veikla: socialinių paslaugų kokybės valdymo (EQUASS) sistemos diegimas socialinių paslaugų įstaigose.

1.4.     Galimas pareiškėjas: viešoji įstaiga Valakupių reabilitacijos centras.

1.5.     Partneriai negalimi

 

2.  Priemonės finansavimo forma

Negrąžinamoji subsidija

 

3.  Projektų atrankos būdas

Valstybės projektų planavimas

 

4.  Atsakinga įgyvendinančioji institucija

Europos socialinio fondo agentūra

 

5.  Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

Papildomi reikalavimai nekeliami

 

6.  Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m.

gruodžio 31 d.

R.N.412

„Socialinių paslaugų įstaigos, sėkmingai įsidiegusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemą“

Procentai

10

80

P.N.413

„Socialinių paslaugų įstaigos, dalyvavusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte“

Skaičius

20

120

 

7.  Priemonės finansavimo šaltiniai

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

ES struktūrinių fondų lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

1 500 000

0

0

0

0

0

0

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

0

0

0

0

0

0

0

3. Iš viso

1 500 000

0

0

0

0

0

0“.

 

2. P a k e i č i u Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2015 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. A1-90 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“, ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                    Algimanta Pabedinskienė

 

 

 

SUDERINTA

Europos socialinio fondo agentūros

2015-10-29 raštu Nr. SB-2015-00525

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2015-12-31 raštu Nr. ((24.39)-5K-1523331, 5K-15241182, 5K-1526288)-6K-1509681

SUDERINTA

Europos socialinio fondo agentūros

2016-01-13 raštu Nr. SB-2016-00033

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2016-01-22 raštu Nr. (24.37-01)-5K-1527697)-6K-1600539

SUDERINTA

Europos socialinio fondo agentūros

2016-02-19 raštu Nr. SB-2016-00120

SUDERINTA

Europos socialinio fondo agentūros

2016-03-01 raštu Nr. SB-2016-00145

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2016-04-04 raštu Nr. ((24.37-01)-5K-1603381)-6K-1602618

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2016-04-04 raštu Nr. ((24.37-01)-5K-1604180)-6K-1602617

 

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro 2015 m. vasario 24 d. įsakymu Nr. A1-90

(Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo

ministro 2016 m. gegužės 5 d. įsakymo Nr. A1- 243

redakcija)

 

NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠAS

 

Rodiklio kodas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetai

Sąvokų apibrėžtys

Apskaičiavimo tipas

Skaičiavimo būdas

Duomenų šaltinis

Pasiekimo momentas

Institucija

R.N.401

„Neįgalieji, kurie sėkmingai baigę ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

 

Procentai

 

Neįgalieji – asmenys, kuriems Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymo nustatyta tvarka nustatytas neįgalumo lygis arba 55 procentų ir mažesnis darbingumo lygis, arba specialiųjų poreikių lygis (šaltinis: Lietuvos Respublikos neįgaliųjų socialinės integracijos įstatymas). Taip pat įskaičiuojami asmenys, pirmą kartą besikreipiantys į Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybą prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos dėl darbingumo lygio nustatymo, kuriems Profesinės reabilitacijos paslaugų poreikio nustatymo kriterijų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2004 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. A1-302 „Dėl Profesinės reabilitacijos paslaugų poreikio nustatymo kriterijų aprašo ir Profesinės reabilitacijos paslaugų teikimo bei finansavimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka nustatytas profesinės reabilitacijos paslaugų poreikis.

Profesinės reabilitacijos programą sudaro: profesinių gebėjimų įvertinimas; profesinis orientavimas ir konsultavimas; profesinių gebėjimų atkūrimas arba naujų išugdymas; pagalba įsidarbinant; palaikymas darbo vietoje (šaltinis: Reikalavimų profesinės reabilitacijos paslaugas teikiančioms įstaigoms aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2005 m. gegužės 31 d. įsakymu Nr. A1-159 „Dėl Reikalavimų profesinės reabilitacijos paslaugas teikiančioms įstaigoms aprašo patvirtinimo“).

Sėkmingai baigusiais Europos socialinio fondo (toliau – ESF) remiamą profesinės reabilitacijos programą laikomi asmenys, kurie po dalyvavimo ESF veiklose pabaigos gavo profesinės reabilitacijos programos baigimo pažymėjimą.

Užimtais gyventojais (dirbančiaisiais) laikomi 15 metų ir vyresni asmenys, dirbantys bet kokį darbą, gaunantys už jį darbo užmokestį pinigais ar išmoką natūra arba turintys pajamų ar pelno (Lietuvos statistikos metraštis, 2013).

Savarankiškai dirbantys asmenys – turintys verslą asmenys, kurie dirba vieni arba su partneriu (-iais) ir neturi nuolatinių samdomųjų darbuotojų (šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas: http://zodynas.stat.gov.lt/index/detail.aspx?id=184).

Savarankiškai dirbančiais laikomi ir padedantys šeimos nariai, t. y. asmenys, dirbantys giminaičiui priklausančioje įmonėje (ūkyje), orientuotoje į rinką, ir gyvenantys tame namų ūkyje (šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas: http://zodynas.stat.gov.lt/index/detail.aspx?id=258)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas pagal formulę:

P / B * 100 proc.

 

 

Pirminiai šaltiniai:

profesinės reabilitacijos programos baigimo pažymėjimai (kopijos), darbo, paslaugų (civilinės) ar kitos sutarties kopija arba Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau − SODRA) duomenų bazės arba darbo biržos duomenų bazės išrašas apie asmens įsidarbinimą, verslo liudijimų, individualios veiklos vykdymo pažymos kopija, valstybės įmonės Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro pažymos apie žemės valdų dydį kopija.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Rodiklis laikomas pasiektu, kai per 4 savaites (28 kalendorines dienas) po sėkmingo ESF remiamos profesinės reabilitacijos programos baigimo asmuo pradeda dirbti ir gauna tai patvirtinantį dokumentą, nurodytą prie pirminių šaltinių

 

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

 

R.N.401-1

B – bazinis rodiklis (kintamasis): „Asmenys, kurie sėkmingai baigė ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą“

Skaičius

 

Sumuojami asmenys, kurie sėkmingai baigė ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą.

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

 

 

 

 

R.N.401-2

P – pokyčio rodiklis (kintamasis): „Asmenys, kurie sėkmingai baigę ESF remiamą profesinės reabilitacijos programą pradėjo dirbti, įskaitant savarankišką darbą“

Skaičius

 

 

 

 

 

P.N.402

„Sukurtas ir naudojamas Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis“

Skaičius

Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis – Lietuvos darbo biržos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos informacinės sistemos modulis, skirtas duomenims apie Jaunimo garantijų iniciatyvos priemonių, finansuojamų Jaunimo užimtumo iniciatyvos bei kitomis lėšomis, dalyvius, veiklos įgyvendinimą ir rezultatus, reikalingus stebėsenai atlikti, rinkti, kaupti ir teikti, rezultatams analizuoti ir ataskaitoms parengti.

Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis turi atitikti 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) Nr. 1304/2013 dėl Europos socialinio fondo, kuriuo panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1081/2006 (OL L 347 2013, p. 470), Europos Komisijos 2014–2020 m. programavimo periodo stebėsenos ir vertinimo gairių bei kitų Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimą reglamentuojančių dokumentų reikalavimus

Automatiškai apskaičiuojamas

Sumuojami Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos moduliai

Pirminiai šaltiniai:

paslaugų priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktas, paslaugų teikimo įvykdymo ataskaita (kopijos).

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Laikoma, kad Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis yra sukurtas, kai paslaugos pirkėjas (projekto vykdytojas) pasirašo paslaugų priėmimo ir tinkamumo eksploatuoti aktą, paslaugų teikimo įvykdymo ataskaitą. Laikoma, kad Jaunimo garantijų iniciatyvos įgyvendinimo stebėsenos modulis yra naudojamas, kai sistemos naudotojai turi prieigą prie sistemos, joje yra kaupiami duomenys ir generuojamos ataskaitos. Sistemos naudojimas turi būti patikrintas per 4 savaites (28 kalendorines dienas) po jos sukūrimo

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.410

 

„Darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavusių darbuotojų, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, dalis“

 

Procentai

 

Darbuotojai, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, – asmenys, kurie, vadovaujantis SODROS duomenimis, praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos dirba pas darbdavį, gavusį darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją pagal priemonę

 

Įvedamasis

 

 

Procentinė dalis apskaičiuojama:

vadovaujantis SODROS duomenimis, sumuojami

darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavę darbuotojai, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, ir gautas skaičius dalijamas iš asmenų, kurių darbo užmokesčio išlaidų dalį projekto įgyvendinimo laikotarpiu UŽDAROJI AKCINĖ BENDROVĖ „INVESTICIJŲ IR VERSLO GARANTIJOS“ (toliau − INVEGA) kompensavo atrinktiems projektų vykdytojams, skaičiaus (pagal P.N.405 produkto stebėsenos rodiklio „Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų “ ir P.N.406 produkto stebėsenos rodiklio „Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys“

pasiekimus).

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė skaičiuojama 2 kartus per priemonės įgyvendinimo laikotarpį. Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

Pirminiai šaltiniai:

SODROS duomenų apie darbuotojus, kurie išsilaikė darbo vietoje praėjus 6 mėnesiams po darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Pasiekta stebėsenos rodiklio reikšmė nustatoma, kai INVEGA, vadovaudamasi SODROS duomenimis, užfiksuoja, kad darbuotojas (-ai),

kurio (-ių) darbo užmokesčio išlaidų dalis buvo kompensuota, toliau dirba pas darbdavį, gavusį darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją pagal priemonę

 

 

 

 

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.405

„Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų“

Skaičius

Pirmą kartą įsidarbinę asmenys nuo 18 iki 29 metų – asmenys, bet kuriuo amžiaus tarpsniu nuo 18 iki 29 metų, iki tol nedirbę pagal darbo sutartį Lietuvos Respublikoje ir neturėję valstybės tarnautojo statuso, įsidarbinę pagal darbo sutartį pirmą kartą.

Pirmą kartą įsidarbinusio asmens statusas taikomas ne ilgiau kaip vienus metus (12 kalendorinių mėnesių) nuo pirmojo įsidarbinimo, neatsižvelgiant į tai, kiek kartų per tuos vienus metus asmuo sudaro (nutraukia) darbo sutartį.

18–29 metų asmenys – 18 metų ir vyresni, bet ne daugiau kaip 29 metų, asmenys. Asmens amžius yra skaičiuojamas nuo jo gimimo dienos ir nustatomas tą dieną, kai asmuo pradeda dalyvauti remiamoje veikloje (t. y. įsidarbina pas konkretų darbdavį)

Įvedamasis

 

Sumuojami asmenys, kurių darbo užmokesčio išlaidų dalį projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja atrinktiems projektų vykdytojams ir kurių bet kokio dydžio darbo užmokesčio išlaidų kompensacija buvo išmokėta nors kartą

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių pirmą kartą įsidarbinusio (-ių) asmens (-ų) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

Laikoma, kad stebėsenos rodiklis pasiektas, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui išmoka bent dalį lėšų už pirmą kartą įsidarbinusį (-ius) asmenį (-is) nuo 18 iki 29 metų

 

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.406

„Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys“

 

Skaičius

Įsidarbinę vyresni negu 54 metų asmenys

asmenys, ne mažiau kaip 6 mėnesius neturėję darbo ir bet kuriuo amžiaus tarpsniu nuo 55 metų iki pensinio amžiaus pradžios – Valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo nustatyto senatvės pensijos amžiaus, įsidarbinę pagal darbo sutartį.

Įsidarbinusio asmens statusas taikomas ne mažiau kaip 6 mėnesius prieš įsidarbinimą pas konkretų projekto vykdytoją neturėjusiam darbo asmeniui ne ilgiau kaip dvejus metus (24 kalendorinius mėnesius) nuo šio įsidarbinimo, neatsižvelgiant į tai, kiek kartų per tuos dvejus metus asmuo sudaro (nutraukia) darbo sutartį.

Vyresni negu 54 metų asmenys – 55 metų ir vyresni darbingo amžiaus asmenys, dalyvaujantys arba dalyvavę remiamoje veikloje.

Asmens amžius yra skaičiuojamas nuo gimimo dienos ir nustatomas tą dieną, kai asmuo pradeda dalyvauti remiamoje veikloje (t. y. įsidarbina pas konkretų darbdavį)

Įvedamasis

Sumuojami asmenys, kurių darbo užmokesčio išlaidų dalį projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja atrinktiems projektų vykdytojams ir kurių bet kokio dydžio darbo užmokesčio išlaidų kompensacija buvo išmokėta nors kartą

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių įsidarbinusių vyresnių negu 54 metų asmenų, darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Laikoma, kad stebėsenos rodiklis pasiektas, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui išmoka bent dalį lėšų už įsidarbinusį (-ius) vyresnį (-ius) negu 54 metų asmenį (-is)

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

R.N.411

„Sėkmingai veikiančių subsidijas gavusių paskolos gavėjų dalis“

Procentai

 

Sėkmingai veikiantys paskolos gavėjai – projekto vykdytojai, gavę subsidiją palūkanoms ir (arba) darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti, praėjus 6 mėnesiams po palūkanų ir (ar) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos datos tą dieną neturintys bankrutuojančios, bankrutavusios ar likviduojamos įmonės statuso.

Paskolos gavėjai – labai mažos, mažos įmonės, pradėjusios savo verslą su paskola, suteikta pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“ arba finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“, kuriems skirtas finansavimas sumokėtų paskolų palūkanų ir (arba) darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų daliai kompensuoti

Įvedamasis

 

Procentinė dalis apskaičiuojama:  

vadovaujantis Įmonių bankroto valdymo departamento prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos duomenų bazės informacija,  

sumuojami palūkanų ir (ar)

darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją gavę paskolos gavėjai, kurie sėkmingai veikia praėjus 6 mėnesiams po palūkanų ir (arba) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, ir gautas skaičius dalijamas iš subsidiją palūkanoms kompensuoti gavusių paskolos gavėjų (pagal produkto rodiklį P.N. 408) skaičiaus ir (arba)

subsidiją darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti gavusių paskolos gavėjų (pagal produkto rodiklį P.N. 407) skaičiaus. Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė skaičiuojama 2 kartus per priemonės įgyvendinimo laikotarpį. Tas pats paskolos gavėjas, pateikęs paraišką kelis kartus, skaičiuojamas vieną kartą

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų sumokėtų paskolos palūkanų dalies kompensavimą, suvestinė; INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų įdarbintų asmenų darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė; Įmonių bankroto valdymo departamento prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos duomenų bazė http://www.bankrotodep.lt/Index.php

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai praėjus 6 mėnesiams po sumokėtų paskolos palūkanų ir (arba) darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos, INVEGA, vadovaudamasi Įmonių bankroto valdymo departamento prie Lietuvos Respublikos ūkio ministerijos duomenų baze, užfiksuoja, kad projekto vykdytojas, pasinaudojęs priemone, tą dieną neturi bankrutuojančios, bankrutavusios ar likviduojamos įmonės statuso.

Jei paskolos gavėjas gavo tik darbo užmokesčio išlaidų dalies subsidiją ir neteikė paraiškos dėl sumokėtų paskolos palūkanų dalies kompensavimo, stebėsenos rodiklio pasiekimas fiksuojamas praėjus 6 mėnesiams po subsidijos darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimo pabaigos

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

P.N.408

„Subsidiją palūkanoms kompensuoti gavę paskolos gavėjai“

 

Skaičius

Bendras paskolos gavėjų, gavusių sumokėtų paskolų palūkanų dalies kompensaciją, skaičius.                                                         Paskolos gavėjai – labai mažos, mažos įmonės, pradėjusios savo verslą su paskola, suteikta pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“ arba finansų inžinerijos priemonę „Verslumo skatinimas“, kuriems skirtas finansavimas sumokėtų paskolų palūkanų daliai kompensuoti. Subsidija palūkanoms kompensuoti – paskolos gavėjui skirtas negrąžinamasis finansavimas, kuriuo kompensuojama sumokėtų paskolos palūkanų dalis

Įvedamasis

Sumuojami INVEGOS atrinkti paskolos gavėjai, kuriems projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja sumokėtų paskolos palūkanų dalį ir kuriems bet kokio dydžio palūkanų dalies kompensacija buvo išmokėta nors kartą.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė apskaičiuojama ir registruojama antriniuose šaltiniuose kartą per ketvirtį

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų sumokėtų paskolos palūkanų dalies kompensavimą, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis (SFMIS2014)

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui kompensuoja bent dalį sumokėtų paskolos palūkanų

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir registravimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

P.N.407

„Subsidiją darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti gavę paskolos gavėjai“

Skaičius

Bendras paskolos gavėjų, gavusių darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensaciją, skaičius.                                              

Paskolos gavėjai – labai mažos, mažos įmonės, pradėjusios savo verslą su paskola, suteikta pagal finansinę priemonę „Verslumo skatinimas 2014–2020“, kuriems skirtas finansavimas išmokėtų darbuotojo (-ų) darbo užmokesčio išlaidų daliai kompensuoti. Subsidija darbuotojų darbo užmokesčio išlaidoms kompensuoti – paskolos gavėjui skirtas negrąžinamasis finansavimas, kuriuo kompensuojama pas paskolos gavėją įdarbintiems darbuotojams išmokėtų darbo užmokesčio išlaidų dalis.                          

Darbo užmokesčio išlaidos suprantamos taip, kaip apibrėžta Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“

Įvedamasis

Sumuojami INVEGOS atrinkti paskolos gavėjai, kuriems projekto įgyvendinimo laikotarpiu INVEGA kompensuoja išmokėtų darbuotojų darbo užmokesčio išlaidų dalį ir kuriems bet kokio dydžio darbo užmokesčio išlaidų kompensacija buvo išmokėta nors kartą.

Stebėsenos rodiklio pasiekimo reikšmė apskaičiuojama ir registruojama antriniuose šaltiniuose kartą per ketvirtį

Pirminiai šaltiniai:

INVEGOS atrinktų projektų, apimančių paskolos gavėjų įdarbintų asmenų darbo užmokesčio išlaidų dalies kompensavimą, suvestinė.

 

Antriniai šaltiniai:

2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemis

(SFMIS2014)

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu INVEGA projekto vykdytojui kompensuoja bent dalį darbo užmokesčio išlaidų už bent vieną įdarbintą asmenį

 

Už duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę apskaičiavimą ir regis- travimą antriniuose šaltiniuose yra atsakinga INVEGA

 

R.N.403

Tikslinių grupių asmenys, gavę tiesioginės naudos iš investicijų į socialinių paslaugų infrastruktūrą

Skaičius

Socialinės paslaugos yra paslaugos, kuriomis suteikiama pagalba asmeniui (šeimai), dėl amžiaus, neįgalumo, socialinių problemų iš dalies ar visiškai neturinčiam, neįgijusiam arba praradusiam gebėjimus ar galimybes savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas).

Socialinių paslaugų infrastruktūra – įstaigos (įstaigų padaliniai), kuriose teikiamos socialinės paslaugos.

Tiesioginės naudos gavę tikslinių grupių asmenys – asmenys (neįskaitant jų šeimų narių), kuriems buvo suteiktos socialinės paslaugos investicijas gavusioje socialinių paslaugų įstaigoje (įstaigos padalinyje) bei tokioje įstaigoje (įstaigos padalinyje) dirbantys darbuotojai (pagal įstaigos ar padalinio pareigybių sąrašą)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas sumuojant unikalius tikslinių grupių asmenis, kurie per vienų metų laikotarpį po projekto įgyvendinimo pabaigos:         

- pasinaudojo investicijas gavusių įstaigų (įstaigų padalinių) paslaugomis;  

- dirbo tokiose įstaigose

Pirminiai šaltiniai: pažyma apie per metus socialines paslaugas gavusius asmenis ir įstaigoje (įstaigos padalinyje) dirbusius darbuotojus.

 

Antriniai šaltiniai: ataskaitos po projekto finansavimo pabaigos

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai per vienus metus po projekto įgyvendinimo pabaigos finansavimą gavusioje įstaigoje (įstaigos padalinyje) paslaugas gavo numatytas tikslinės grupės asmenų skaičius ir dirbo numatytas darbuotojų skaičius

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.404

„Investicijas gavusiose įstaigose esančios vietos socialinių paslaugų gavėjams“

Skaičius

Vietos socialinių paslaugų gavėjams asmenų, vienu metu galinčių gauti socialines paslaugas investicijas gavusioje įstaigoje (įstaigos padalinyje), skaičius.

Socialinės paslaugos paslaugos, kuriomis suteikiama pagalba asmeniui (šeimai), dėl amžiaus, neįgalumo, socialinių problemų iš dalies ar visiškai neturinčiam, neįgijusiam ar praradusiam gebėjimus ar galimybes savarankiškai rūpintis asmeniniu (šeimos) gyvenimu ir dalyvauti visuomenės gyvenime (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas sumuojant investicijas gavusioje įstaigoje (įstaigos padalinyje) esamas vietas socialinių paslaugų gavėjams

Pirminiai šaltiniai:

įstaigos vadovo pažyma apie vietų paslaugų gavėjams skaičių.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo pabaigoje pasirašomas pastato pripažinimo tinkamu naudoti aktas arba deklaracija apie statybos darbų užbaigimą (arba galutinis atliktų darbų aktas paprastojo remonto atveju) ir įstaigos vadovas pasirašo pažymą apie vietų paslaugų gavėjams skaičių

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

P.N.409

„Romų tautybės asmenys, gavę sociokultūrines paslaugas

 

Skaičius

 

Sociokultūrinės paslaugos – laisvalaikio organizavimo paslaugos, kurios teikiamos siekiant išvengti socialinių problemų (prevenciškai), mažinant socialinę atskirtį, aktyvinant bendruomenę ir kurias teikiant asmenys (šeimos) gali bendrauti, dalyvauti grupinio socialinio darbo užsiėmimuose, užsiimti mėgstama veikla, vaikai – ruošti pamokas ir pan. (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymas Nr. A1-93 „Dėl socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojami asmenys, gavę sociokultūrines paslaugas.

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

Pirminiai šaltiniai:

dalyvių sąrašų suvestinės.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu asmuo pirmą kartą yra įtraukiamas į ESF remiamų sociokultūrines paslaugas gaunančių dalyvių sąrašą

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.414

„Įmonės, parengusios ir viešai paskelbusios įmonių socialinės atsakomybės ataskaitas“

Skaičius

Įmonių socialinės atsakomybės ataskaita – tai metinė įmonės veiklos ir jos rezultatų ataskaita, atspindinti įmonės socialiai atsakingo verslo rezultatus, parengta vadovaujantis tarptautiniais organizacijų socialinės atsakomybės standartais, užpildant vieną iš toliau nurodytose interneto svetainėse pateiktų ataskaitų: https://www.globalreporting.org/standards/g4/Pages/default.aspx (G4 Sustainability Reporting Guidelines);

https://www.unglobalcompact.org (Jungtinių Tautų pasaulinio susitarimo pažangos ataskaitos reikalavimai (angl. Communications on Progress for UN Global Compact);

https://www.globalreporting.org/resourcelibrary/GRI-Reporting-in-Government-Agencies.pdf  (Pasaulinė atskaitingumo viešajam sektoriui iniciatyva (angl. Global Reporting Initiative. Sector supplement for public agencies);

http://www.iso.org/iso/iso26000 (ISO 26000 gairės) ir pan.

Automatiškai apskaičiuojamas

Sumuojamos įmonės, parengusios ir viešai paskelbusios

įmonių socialinės atsakomybės ataskaitas

Pirminiai šaltiniai:

įmonės vadovo pažyma apie viešai paskelbtą įmonių socialinės atsakomybės ataskaitą Lietuvos atsakingo verslo asociacijos (LAVA) interneto svetainėje www.asociacijalava.lt ir įmonės interneto svetainėje.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto įgyvendinimo metu įmonė parengia įmonės socialinės atsakomybės ataskaitą, vadovaudamasi tarptautinių organizacijų socialinės atskaitomybės standartu ir paskelbia ją interneto svetainėje www.asociacijalava.lt ir įmonės interneto svetainėje

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą yra atsakingas projekto vykdytojas

P.N.415

„Asmenys virš 54 metų, dalyvavę bendrųjų gebėjimų mokymuose“

Skaičius

Skaičiuojami 55 metų ir vyresni darbingo amžiaus asmenys, kurie dalyvavo bendrųjų gebėjimų mokymuose, finansuojamuose ESF lėšomis.

Asmens amžius yra skaičiuojamas nuo gimimo dienos ir nustatomas tą dieną, kai asmuo pradeda dalyvauti ESF veiklose.

ESF veikla – ESF lėšomis finansuojamo projekto veikla.

Darbingo amžiaus asmenys – asmenys nuo 16 metų iki Valstybinių socialinio draudimo pensijų įstatymo nustatyto senatvės pensijos amžiaus (šaltinis: Lietuvos Respublikos užimtumo rėmimo įstatymas).

Bendrųjų gebėjimų mokymai – mokymai, skirti bendriesiems gebėjimams (kaip numatyta 2006 m. gruodžio 18 d. Europos Parlamento ir Tarybos rekomendacijoje dėl bendrųjų visą gyvenimą trunkančio mokymosi gebėjimų (OL 2006 L 394, p. 10) ugdyti. Bendrieji gebėjimai: bendravimas gimtąja kalba, bendravimas užsienio kalbomis, matematiniai gebėjimai ir pagrindiniai gebėjimai mokslo ir technologijų srityse, skaitmeninis raštingumas, mokymasis mokytis, socialiniai ir pilietiniai gebėjimai, iniciatyva ir verslumas, kultūrinis sąmoningumas ir raiška.

Asmuo, kuris dalyvavo bendrųjų gebėjimų mokymuose, turi būti žymimas kaip „Asmuo, virš 54 metų, dalyvavęs bendrųjų gebėjimų mokymuose“ (rodiklis P.N.415) ir kaip „Asmuo, virš 54 metų, dalyvavęs aktyviam senėjimui skirtose ESF veiklose“ (rodiklis P.S.367)

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas sumuojant 55 metų ir vyresnius asmenis, kurie dalyvavo bendrųjų gebėjimų mokymuose, t. y. buvo įtraukti į dalyvių sąrašus (asmenų skaičius).

Tas pats asmuo, dalyvavęs keliuose to paties projekto bendrųjų gebėjimų mokymuose ir (ar) keliose to paties projekto veiklose, skaičiuojamas vieną kartą

Pirminiai šaltiniai:

dalyvių sąrašai ir (arba) dalyvių sąrašų suvestinės.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendinimo metu 55 metų ar vyresnis asmuo pirmą kartą yra įtraukiamas į bendrųjų gebėjimų mokymų dalyvių sąrašą

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.412

„Socialinių paslaugų įstaigos, sėkmingai įsidiegusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemą“

Procentai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Socialinių paslaugų įstaiga – socialines paslaugas teikiantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje arba kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsisteigęs juridinis asmuo ar kita organizacija, jų padalinys, atitinkantys Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme nustatytus reikalavimus (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas).

EQUASS (angl. The European Quality in Social Services) – tai Europos reabilitacijos platformos sukurta sertifikavimo, mokymo ir konsultavimo sistema, kuri atitinka Europos kokybės socialinių paslaugų teikimo reikalavimus. Sukurtos dvi EQUASS sertifikavimo programos: „EQUASS Assurance“ ir „EQUASS Excellence“. Šios sertifikavimo programos yra pagrįstos tais pačiais kokybės principais, papildo viena kitą ir patvirtina du skirtingus kokybės lygmenis.

Įgyvendinant projektą socialinių paslaugų įstaigose bus tinkamas finansuoti tik „EQUASS Assurance“ sertifikato diegimas

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamas pagal formulę:

P / B * 100 proc.

 

 

Pirminiai šaltiniai:

„EQUASS Assurance“ sertifikatas.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai socialinių paslaugų įstaiga sėkmingai įsidiegia socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemą ir gauna tai patvirtinantį sertifikatą

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

R.N.412-1

B – bazinis rodiklis (kintamasis):

„Socialinių paslaugų įstaigos, sėkmingai įsidiegusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemą“

Skaičius

Sumuojamos socialinių paslaugų įstaigos, sėkmingai įsidiegusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemą

 

 

 

 

R.N.412-2

P – pokyčio rodiklis (kintamasis):

„Socialinių paslaugų įstaigos, dalyvavusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte“

Skaičius

Reikšmė nurodoma automatiškai pagal produkto stebėsenos rodiklio P.N.413 „Socialinių paslaugų įstaigos, dalyvavusios socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte“ pasiekimus

 

 

 

 

P.N.413

„Socialinių paslaugų įstaigos,

dalyvavusios

socialinių paslaugų

kokybės valdymo

(„EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte“

Skaičius

Socialinių paslaugų įstaiga – socialines paslaugas teikiantis Lietuvos Respublikoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje narėje arba kitoje Europos ekonominės erdvės valstybėje įsisteigęs juridinis asmuo ar kita organizacija, jų padalinys, atitinkantys Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme nustatytus reikalavimus (šaltinis: Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymas).

EQUASS (angl. The European Quality in Social Services) – tai Europos reabilitacijos platformos sukurta sertifikavimo, mokymo ir konsultavimo sistema, kuri atitinka Europos kokybės socialinių paslaugų teikimo reikalavimus. Yra dvi EQUASS sertifikavimo programos: „EQUASS Assurance“ ir „EQUASS Excellence“. Šios sertifikavimo programos yra pagrįstos tais pačiais kokybės principais, papildo viena kitą ir patvirtina du skirtingus kokybės lygmenis.

Įgyvendinant projektą socialinių paslaugų įstaigose bus tinkamas finansuoti tik „EQUASS Assurance“ sertifikato diegimas

Automatiškai apskaičiuojamas

Skaičiuojamos

socialinių paslaugų įstaigos,

dalyvavusios

socialinių paslaugų kokybės

valdymo („EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte

Pirminiai šaltiniai:

socialinių paslaugų įstaigų, dalyvavusių kokybės

valdymo („EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte, sąrašas.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai socialinių paslaugų įstaiga pradeda dalyvauti socialinių paslaugų kokybės valdymo („EQUASS Assurance“) sistemos diegimo projekte

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą antriniuose šaltiniuose yra atsakingas projekto vykdytojas

 

______________________________________