ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ŠIAULIŲ MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2020 M. GEGUŽĖS 6 D. ĮSAKYMO NR. A-581 „DĖL PROGRAMOS „STEAM DARŽELIS“ ĮGYVENDINIMO IKIMOKYKLINĖSE UGDYMO ĮSTAIGOSE FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. liepos 12 d.  Nr. A-1152

Šiauliai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi,

k e i č i u Programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. gegužės 6 d. įsakymu Nr. A-581 „Dėl programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir išdėstau jį nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                      Antanas Bartulis

 


 

PATVIRTINTA

Šiaulių miesto savivaldybės administracijos

direktoriaus 2020 m. gegužės 6 d.

įsakymu Nr. A-581

(2021 m. liepos 12 d. įsakymo

Nr. A-1152 redakcija)

 

 

PROGRAMOS „STEAM DARŽELIS“ ĮGYVENDINIMO IKIMOKYKLINĖSE UGDYMO ĮSTAIGOSE FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja programos „STEAM darželis“ įgyvendinimo ikimokyklinio ugdymo įstaigose tikslus, konkurso tvarką, lėšų skyrimo principus ir atsiskaitymo už jų panaudojimą tvarką.

2. Programa „STEAM darželis“ (toliau – STEAM programa) – programa skirta integraliam, į kompleksišką tikrovės reiškinių pažinimą, pritaikymą ir problemų sprendimą kreipiančiam vaikų ugdymui ikimokyklinio ugdymo įstaigose įkurtose ar kuriamose STEAM (liet. gamtos mokslai, technologijos, inžinerija, kūrybiškumas ir matematika) veikloms skirtose erdvėse.

3. STEAM programos vykdytojas – ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurios savininkas yra Šiaulių miesto savivaldybė, turinti STEAM veikloms pritaikytą edukacinę erdvę ir patirtį STEAM srities programų vykdyme.

4. STEAM programos finansavimo tikslas – skatinti STEAM sričių ugdymą ikimokyklinėse įstaigose, plėtojant tam pritaikytas edukacines erdves ir sudarant galimybes STEAM programose dalyvauti ne tik STEAM programą įgyvendinančios ikimokyklinės įstaigos, bet ir kitų miesto ikimokyklinių įstaigų ugdytiniams.

5. STEAM programa įgyvendinama ikimokyklinio ugdymo įstaigai bendradarbiaujant su Šiaulių mieste veikiančia aukštąja mokykla, neformaliojo vaikų švietimo mokykla ar bendrojo ugdymo mokykla (toliau – partneris).

6. Lėšos STEAM programoms finansuoti konkurso būdu numatomos Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) švietimo prieinamumo ir kokybės užtikrinimo programoje.

7. Programų teikimo, vertinimo ir viešinimo tikslu tvarkomi šie asmenų duomenys:

7.1. Programos vykdytojo: juridinio asmens vadovo ar jo įgalioto asmens vardas, pavardė; kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas;

7.2. Programos partnerio: kontaktinio asmens vardas, pavardė, pareigos, telefono numeris, elektroninio pašto adresas;

7.3. Programos vykdytojo, partnerio ir dalyvių nuotraukos, vaizdo medžiaga iš organizuojamų užsiėmimų skelbiama Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė), programų vykdytojų interneto svetainėse ar socialinių tinklų paskyrose.

8. Dokumentai, kuriuose yra asmens duomenys, tvarkomi ir saugomi vadovaujantis Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“. Pasibaigus saugojimo terminui, dokumentai, kuriuose yra asmens duomenų, sunaikinami, išskyrus tuos, kurie įstatymų ar kitų teisės aktų, reglamentuojančių duomenų saugojimą, nustatytais atvejais turi būti perduoti saugoti pagal Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą, jo įgyvendinamuosius ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius tokių dokumentų saugojimą.

9. Asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (toliau - Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą. Asmens duomenys trečiosioms šalims gali būti teikiami tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais atvejais ir tvarka bei laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento reikalavimų.

 

II SKYRIUS

KONKURSO TVARKA IR LĖŠŲ SKYRIMO PRINCIPAI

 

10. STEAM programos įgyvendinimo ikimokyklinėse ugdymo įstaigose finansavimo konkurso (toliau – konkursas) tikslas – įvertinti ir atrinkti STEAM programas, tinkamas finansuoti Savivaldybės biudžeto lėšomis.

11. Informacija apie konkurso sąlygas, atrinktus programų vykdytojus (juridinio asmens pavadinimas) skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.

12. Savivaldybei paskelbus konkursą, teikiama paraiška programų „STEAM darželis“ konkursui (toliau – paraiška; 1 priedas).                 

13. Paraiška konkursui teikiama kartu su STEAM programos vykdytojo ir partnerio susitarimo dėl STEAM programos įgyvendinimo kopija.

14. STEAM programos vykdytojas gali teikti tik vieną paraišką.

15.Teikdamas paraišką programos teikėjas įsipareigoja:

15.1. užtikrinti, kad įgyvendinant Programą asmens duomenys būtų tvarkomi laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, reikalavimų;

15.2. informuoti Programos dalyvių atstovus, kad Programos įgyvendinimo metu gali būti fotografuojama, filmuojama, kad dalyvis gali būti matomas nuotraukose ar vaizdo įrašuose ir šios nuotraukos ar vaizdo įrašai gali būti viešai prieinamuose socialiniuose tinkluose ar medijos priemonėse.

16. Savivaldybės administracijos direktorius sudaro paraiškų vertinimo komisiją (toliau – Komisija).

17. Komisija įvertina pateiktas paraiškas pagal paraiškų vertinimo kriterijus (2 priedas).

18. Komisija, vykdydama savo funkcijas, turi teisę:

18.1. gauti iš STEAM programos vykdytojo ir kitų kompetentingų institucijų papildomus duomenis ir (ar) dokumentus, reikalingus STEAM programoms įvertinti;

18.2. prireikus prašyti patikslinti STEAM programos vykdytojo pateiktą informaciją.

19. Komisijos nariai, vykdydami savo funkcijas, privalo:

19.1. užtikrinti informacijos, susijusios su jų veikla Komisijoje, konfidencialumą;

19.2. laiku pateikti STEAM programos vertinimą.

20. Komisijos narys negali dalyvauti svarstant ir vertinant STEAM programų paraiškas, kurias pateikė STEAM programų vykdytojai, susiję su Komisijos nariu ryšiais, neleidžiančiais priimti objektyvių sprendimų.

21. Komisijos narys, pažeidęs Aprašo nuostatas ar kitus teisės aktus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

22. Komisijos pirmininkas:

22.1. kviečia Komisijos posėdžius;

22.2. atstovauja Komisijai;

22.3. atsako už Komisijos veiklą;

22.4. pasirašo Komisijos dokumentus.

23. Komisijos sekretorius:

23.1. organizuoja Komisijos darbą;

23.2. protokoluoja Komisijos posėdžius;

23.3. teikia reikalingą informaciją Komisijos nariams ir programų teikėjams;

23.4. atsako už savalaikį STEAM programų teikėjų informavimą apie Komisijos priimtus sprendimus.

24. Komisijos sprendimai priimami Komisijos posėdyje. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių. Komisijos sprendimai priimami posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma.

25. Atsižvelgdama į Savivaldybės biudžete STEAM programoms numatytas lėšas ir vertinimus, Komisija teikia siūlymą dėl finansavimo.

26. Didžiausia vienai STEAM programai įgyvendinti galima skirti suma – 5 000 eurų.

27. Finansavimas STEAM programoms skiriamas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

28. STEAM programos vykdytojas praranda teisę dalyvauti konkurse, jei gavęs Savivaldybės finansavimą už STEAM programos įgyvendinimą neatsiskaitė nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

LĖŠŲ SKYRIMO IR ATSISKAITYMO UŽ JŲ PANAUDOJIMĄ TVARKA

 

29. Su atrinktų programų vykdytojais Savivaldybės administracija sudaro savivaldybės biudžeto lėšų panaudojimo sutartis (toliau – Sutartis).

30. Lėšos skiriamos šioms programai vykdyti reikalingoms išlaidų rūšims:

30.1. būtinosioms prekėms ir paslaugoms įsigyti;

30.2. darbo užmokesčiui ir socialinio draudimo įmokoms darbuotojams, tiesiogiai susijusiems su programos įgyvendinimu.

31. Lėšos neskiriamos:

31.1. jau įgyvendintoms programoms;

31.2. pelno siekiančiai veiklai.

32. Lėšas programos vykdytojui Savivaldybės administracija perveda pagal pasirašytą Sutartį ir Sutarties priedus.

33. Programos vykdytojas skirtas lėšas gali naudoti tik Sutartyje nurodytiems tikslams įgyvendinti ir tik pagal nurodytą tikslinį lėšų paskirstymą.

34. Skirtos lėšos negali būti naudojamos kitai programai įgyvendinti.

35. Programos vykdytojas už programos įgyvendinimą ir skirtų lėšų panaudojimą atsiskaito Sutartyje nustatyta tvarka.

 

IV SKYRIUS

KONTROLĖ, ATSAKOMYBĖ IR GINČŲ SPRENDIMO TVARKA

 

36. STEAM programos vykdytojas visiškai atsako už STEAM programos įgyvendinimą ir tikslinį lėšų panaudojimą.

37. STEAM programos vykdytojas teikia Savivaldybės administracijos padaliniams prašomą informaciją apie STEAM programos vykdymą ir skirtų lėšų panaudojimą.

38. STEAM programos vykdytojas, pateikęs klaidingas žinias apie projekto vykdymą ar ne pagal paskirtį panaudojęs Savivaldybės biudžeto lėšas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

39. Visi kilę klausimai ar ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40. Informacija apie STEAM programos vykdymą (programos vykdytojo, partnerio ir dalyvių nuotraukos, vaizdo medžiaga iš organizuojamų užsiėmimų) skelbiama STEAM programos vykdytojo interneto svetainėje ir socialinių tinklų paskyrose.

______________________

 

part_940b2116cd1b45faa1e1d6dd55807647_end