Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 2020 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO

 

2019 m. vasario 20 d. Nr. 163

Vilnius

 

Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 3 punktą ir siekdama įgyvendinti Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 167 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2020 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).

2. Įgalioti Lietuvos Respublikos finansų ministeriją pateikti Europos Komisijai Lietuvos Respublikos 2020 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą, parengtą pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 473/2013 dėl euro zonos valstybių narių biudžeto planų projektų stebėsenos bei vertinimo ir perviršinio deficito padėties ištaisymo užtikrinimo bendrųjų nuostatų (OL 2013 L 140, p. 11).

 

 

 

Ministrą Pirmininką pavaduojantis

finansų ministras                                                                                         Vilius Šapoka

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2019 m. vasario 20 d.
nutarimu
Nr163

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2020 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANAS

 

 

 

 

1.   Ministerijos ir savivaldybės iki 2019 m. kovo 15 d. (I etapas) ir iki 2019 m. rugsėjo 6 d. (II etapas) pateikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai informaciją apie valdžios ir privataus subjektų partnerystės projektus įgyvendinančių institucijų vykdomų arba numatomų vykdyti projektų, dėl kurių įgyvendinimo tikslingumo sprendimą yra priėmusi Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba Lietuvos Respublikos Seimas ar savivaldybės taryba, kapitalo investicijoms 2019–2022 metais numatytas skirti lėšas (įskaitant pridėtinės vertės mokestį) milijonais eurų, detalizuodamos jas pamečiui ir pagal projektus.

2.   Iki 2019 m. kovo 29 d. (I etapas) ir iki 2019 m. rugsėjo 5 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai:

2.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo, Garantinio fondo ir Ilgalaikio darbo išmokų fondo 2019 metų patikslintas prognozes, 2020–2022 metų prognozes ir 2019–2022 metų pajamų ir išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija;

2.2. Privalomojo sveikatos draudimo fondo 2019 metų patikslintas prognozes, 2020–2022 metų prognozes ir 2019–2022 metų pajamų ir išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija;

2.3. privatizavimo sandorių ir statinių, patalpų ar jų dalių ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomų įplaukų į valstybės biudžetą 2020–2022 metų prognozes – centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas (toliau – CTV).

3.   Iki 2019 m. kovo 22 d. (I etapas) ir iki 2019 m. rugpjūčio 16 d. (II etapas), užpildydami Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemoje (toliau – VBAMS) Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų ataskaitą (toliau – ES ir BF lėšų ataskaitą), pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2020–2022 metais:

3.1. planuojamą lėšų poreikį iš valstybės biudžeto priemonėms, finansuojamoms iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų, nurodydamos lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti (išskyrus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemones, 2014–2021 metų Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą, 2014–2021 metų Norvegijos finansinį mechanizmą), – įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai;

3.2. į valstybės biudžetą numatomas gauti pajamas iš Europos Komisijos ir kitų tarptautinės finansinės paramos davėjų pagal finansinės paramos priemones – paramos priemones administruojantys subjektai ir (arba) subjektai, atsakingi už paramos priemonių išlaidų deklaravimą finansinės paramos davėjams.

4.   Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2019 m. kovo 22 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:

4.1.      2020–2022 metais planuojamą lėšų poreikį iš valstybės biudžeto priemonėms, finansuojamoms iš 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių (išskyrus techninės paramos priemones), 2014–2021 metų Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo, 2014–2021 metų Norvegijos finansinio mechanizmo lėšų ir bendrojo finansavimo lėšų, nurodydamos lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, užpildydami VBAMS ES ir BF lėšų ataskaitą;

4.2.      2020–2022 metais planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą, užpildydami VBAMS biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ataskaitą;

5.   Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, pateikia Finansų ministerijai:

5.1.      iki 2019 m. birželio 21 d. – lėšų poreikį 2020–2022 metams pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms ir savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams ir mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, išlaikyti (pagal kiekvieną įstaigą ir savivaldybę, išskirdamos asignavimus darbo užmokesčiui), ir šios išlaidos neturėtų būti finansuojamos skiriant specialias tikslines dotacijas;

5.2.      iki 2019 m. rugpjūčio 16 d. – duomenis apie 2020–2022 metų asignavimus iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir iš valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšų, planuojamus skirti savivaldybėms ir joms pavaldžioms įstaigoms, pagal konkrečią paskirtį.

6.   Savivaldybės prireikus pateikia įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, jų nustatytais terminais informaciją, reikalingą apskaičiuoti asignavimų poreikiui valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams pagal konkrečią paskirtį.

7.   Savivaldybės iki 2019 m. rugpjūčio 9 d. pateikia Finansų ministerijai duomenis apie:

7.1.      2019 metais savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų bendrą plotą (pagal Nekilnojamojo turto registro duomenis);

7.2.      2019 metais savivaldybių teritorijose esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendrą plotą ir savivaldybių teritorijose esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurortinės teritorijos statusas, bendrą plotą;

7.3.      2020–2022 metų prognozuojamas įplaukas į savivaldybių biudžetus pagal šias pajamų rūšis: savivaldybių administruojamas pajamas, gautas už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, mokestį už aplinkos teršimą, mokestį už valstybinius gamtos išteklius, angliavandenilių išteklių mokestį, valstybės rinkliavas, vietines rinkliavas, palūkanas už depozitus, dividendus, pajamas iš baudų ir konfiskuoto turto, kitas neišvardytas pajamas, materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas, išskirdamos pajamas už parduotą žemę, taip pat biudžetinių įstaigų pajamas už prekes ir paslaugas, išskirdamos pajamas už patalpų nuomą. Duomenys apie šias pajamas gali būti tikslinami ir pateikiami ne vėliau kaip iki 2019 m. rugsėjo 11 d., kartu nurodant tikslinimo priežastis.

8.   Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – VMI) iki 2019 m. kovo 22 d. (I etapas) pateikia Finansų ministerijai duomenis apie prognozuojamas 2020–2022 metų įplaukas į savivaldybės biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius ir iki 2019 m. rugsėjo 16 d. (II etapas) – patikslintus šių įplaukų duomenis, kurių savivaldybės vėliau tikslinti negali.

9.   Ministerijos pagal Strateginio planavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“, iki 2019 m. gegužės 7 d. pateikia Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai ministrams pavestų valdymo sričių 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektus (juose turi būti įskaitytas lėšų poreikis valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams ir nurodyti už skiriamas lėšas numatomi pasiekti rodikliai) ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus.

Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai ir kurios nepatenka į ministrų valdymo sritis, iki 2019 m. gegužės 7 d. pateikia Finansų ministerijai 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektus.

10. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2019 m. gegužės 7 d. kartu su strateginių veiklos planų projektais pateikia Vyriausybės kanceliarijai ir Finansų ministerijai:

10.1.    informaciją apie programas, programų priemones, kurios bus baigtos įgyvendinti 2019, 2020 ir 2021 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2020, 2021 ir 2022 metais (netęstinas programas, programų priemones), ir kitas pagal programas, programų priemones 2020, 2021 ir 2022 metais galimas sutaupyti lėšas (1 priedas);

10.2.    informaciją apie valstybės biudžeto lėšų poreikį 2020, 2021 ir 2022 metais Vyriausybės strateginių projektų portfelio komisijoje patvirtintiems projektams ir (arba) 2020 metais numatomoms vykdyti struktūrinėms reformoms finansuoti (2 priedas).

11. Ministerijos iki 2019 m. gegužės 7 d. kartu su ministrams pavestų valdymo sričių 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektais pateikia Vyriausybės kanceliarijai ir Finansų ministerijai informaciją apie pavedimų, nurodytų Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimų dėl planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokoluose, ir ministro valdymo srities organizacinių pertvarkų įvykdymą (3 priedas).

12. Vyriausybės kanceliarija ir Finansų ministerija iki 2019 m. gegužės 24 d. išnagrinėja šio plano 9–11 punktuose pateiktą informaciją ir parengia išvadas, kurios bus nagrinėjamos Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimuose.

13. Vyriausybės kanceliarija nuo 2019 m. birželio 3 d. iki 2019 m. birželio 25 d. rengia Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimus dėl 2020–2022 metais planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų, įskaitant preliminarius valstybės kapitalo investicijų pagal atitinkamą sritį 2020–2022 metams limitus. Per šiuos pasitarimus, atsižvelgiant į planuojamus pasiekti rezultatus, susitariama dėl maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų ir preliminarių valstybės kapitalo investicijų pagal atitinkamą sritį limitų skyrimo ministrų valdymo sritims ir įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai ir kurios nepatenka į ministrų valdymo sritis.

14. Finansų ministerija iki 2019 m. liepos 1 d. raštu praneša ministerijoms apie ministrų valdymo sritims ir įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai ir kurios nepatenka į ministrų valdymo sritis, numatomas skirti 2020–2022 metais maksimalias valstybės biudžeto asignavimų sumas ir preliminarius valstybės kapitalo investicijų pagal atitinkamą sritį limitus.

15. Ministerijos per 7 darbo dienas nuo šio plano 14 punkte nurodyto pranešimo gavimo planuojamus asignavimus paskirsto ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir šią informaciją pateikia ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir Finansų ministerijai.

16. Iki 2019 m. rugpjūčio 22 d. pateikia:

16.1.    įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai (išskyrus ministrų valdymo sričių įstaigas, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, kurios patikslintus 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektus pateikia atitinkamai ministerijai jos nustatytu laiku), patikslintus 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektus ir 2020–2022 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais, neviršydamos maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų (prireikus kartu teikiami teisės aktų pakeitimų, kuriais keičiamos atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidos, projektai), – Finansų ministerijai;

16.2.    ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, 2020–2022 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais – Finansų ministerijai;

16.3.    ministerijos ministrams pavestų valdymo sričių patikslintus 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektus – Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai;

16.4.    neviršydamos preliminarių valstybės kapitalo investicijų pagal atitinkamą sritį limitų, valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymais ir kitais teisės aktais pavesta formuoti arba dalyvauti formuojant atitinkamos srities valstybės politiką, kitos institucijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, – Finansų ministerijai informaciją apie:

16.4.1. valstybės kapitalo investicijų į atitinkamą sritį 3 metų limitų paskirstymą pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės lėšų, ir valstybės investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas). Taip pat pateikia investicijų projektų įgyvendinimo programai numatytų valstybės kapitalo investicijų paskirstymą pagal investicijų projektus (jeigu nustatytu terminu lėšų paskirstyti pagal investicijų projektus nėra galimybės, pateikiama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šių lėšų paskirstymo). Kartu pateikia parengtus valstybės investicijų projektus;

16.4.2. tęstinius valstybės investicijų projektus, kuriems nesiūloma skirti lėšų;

16.4.3. naujus investicijų projektus, kuriems siūloma skirti lėšų;

16.5.    įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintą informaciją apie 2020–2022 metų planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą ir pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 14 straipsnio 2 ir (arba) 3 dalis planuojamus perkelti iš 2019 metais į biudžetą pervestų ir nepanaudotų biudžetinių įstaigų pajamų įmokų likučius, kai jie paliekami asignavimų valdytojui naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas, – Finansų ministerijai, užpildydamos VBAMS biudžetinių įstaigų pajamų įmokų ataskaitą.

17. CTV iki 2019 m. rugpjūčio 23 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:

17.1.    2019 metų II pusmečio privatizavimo sandorių ir valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomas įplaukas į valstybės biudžetą;

17.2.    2020–2022 metų išlaidas CTV atlygiui už valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų privatizavimą mokėti, taip pat CTV atlygiui už valstybės nekilnojamojo turto ir jam priskirtų valstybinės žemės sklypų bei kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimą mokėti, ekspertams (patarėjams) už paslaugas sumokėti ir įsiteisėjusiems teismo sprendimams, kuriais CTV įpareigotas grąžinti į valstybės biudžetą pervestas lėšas, vykdyti su išlaidų pagrindimo skaičiavimais ir (ar) dokumentais.

18. Lietuvos statistikos departamentas iki 2019 m. rugpjūčio 6 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją pagal kiekvieną savivaldybę apie inventorizuotų vietinių kelių ir gatvių ilgį 2019 m. sausio 1 dieną.

19. Vyriausybės kanceliarija kartu su Finansų ministerija iki 2019 m. rugsėjo 4 d. išnagrinėja ministrams pavestų valdymo sričių 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektų atitiktį Vyriausybės programos įgyvendinimo plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 167 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano patvirtinimo“, nustatytiems prioritetams, pasitarimų dėl 2020–2022 metais planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokoliniams nutarimams ir prireikus pateikia pastabų ir pasiūlymų.

20. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, atsižvelgdamos į Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus, prireikus patikslina 2020–2022 metų strateginių veiklos planų projektus, valstybės biudžeto programų sąmatų projektus, įskaitant valstybės kapitalo investicijas, ir per 5 darbo dienas nuo Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo pateikia juos Finansų ministerijai.

21. Savivaldybės iki 2019 m. rugsėjo 5 d. pateikia Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai informaciją apie mokinių skaičių 2020–2022 metais.

22. Finansų ministerija iki 2019 m. rugsėjo 13 d. pateikia VMI patikslintus duomenis apie prognozuojamas 2020–2022 metų gyventojų pajamų mokesčio įplaukas į valstybės biudžetą ir savivaldybių biudžetus.

23. Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, naudodamasi informacija, nustatyta šio plano 21 punkte, iki 2019 m. rugsėjo 13 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie patikslintą specialių tikslinių dotacijų ugdymo reikmėms finansuoti poreikį 2020 metams ir prognozuojamą poreikį 2021–2022 metams.

24. Finansų ministerija iki 2019 m. rugsėjo 26 d. pateikia Vyriausybei parengtą Lietuvos Respublikos 2020 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą, kurio aiškinamajame rašte pateikiamas naujausių Europos Komisijos parengtų Lietuvos makroekonominių ir fiskalinių rodiklių prognozių ir Finansų ministerijos parengto ekonominės raidos scenarijaus bei vidutinio laikotarpio fiskalinių rodiklių projekcijų palyginimas, paaiškinant galimas projekcijų didelių skirtumų, jei tokių esama, priežastis.

 

____________________

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

nutarimo Nr.

1 priedas

 

(Informacijos apie programas, programų priemones, kurios bus baigtos įgyvendinti 2019, 2020 ir 2021 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų 2020, 2021 ir 2022 metais (netęstinos programos, programų priemonės), ir kitas pagal programas, programų priemones 2020, 2021 ir 2022 metais galimas sutaupyti lėšas pateikimo forma)

____________________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)

 

PROGRAMOS, PROGRAMŲ PRIEMONĖS, KURIOS BUS BAIGTOS ĮGYVENDINTI 2019, 2020 IR 2021 METAIS IR KURIOMS NEREIKIA NUMATYTI ASIGNAVIMŲ 2020, 2021 IR 2022 METAIS (NETĘSTINOS PROGRAMOS, PROGRAMŲ PRIEMONĖS), IR KITOS PAGAL PROGRAMAS, PROGRAMŲ PRIEMONES 2020, 2021 IR 2022 METAIS GALIMOS SUTAUPYTI LĖŠOS

 

___________ Nr.         

(data)

_______________________________

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Programos, programų priemonės, kurios bus baigtos įgyvendinti 2019, 2020 ir 2021 metais ir (ar) kurias įgyvendinant 2020, 2021 ir 2022 metais galima sutaupyti lėšų

Asignavimų* suma, tūkst. Eur

Paaiškinimai

programos

priemonės

2019 metai

2020 metai

2021 metai

2022 metai

kodas

pavadinimas

kodas

pavadinimas

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

I. Netęstinos programos (priemonės, priemonių dalis, įskaitant turto išlaidų dalį)

1.

X

2.

X

Iš viso

X

X

II. Kitos galimos sutaupyti lėšos (įvertinant galimus lėšų sutaupymus, kurie priklauso nuo įstaigų, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, veiklos ir (ar) sprendimų)

1.

 

 

 

X

2.

 

 

 

X

Iš viso

X

X

* Neįskaitant asignavimų iš biudžetinių įstaigų pajamų įmokų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų įstaigos programoms finansuoti, ir Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų.

 

____________________________________________________________ _______________ _________________________

(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) (parašas)                                                                                             (vardas ir pavardė)

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

nutarimo Nr.

2 priedas

 

 

(Informacijos apie valstybės biudžeto lėšų poreikį 2020, 2021 ir 2022 metais Vyriausybės strateginių projektų portfelio komisijoje patvirtintiems projektams ir (arba) 2020 metais numatomoms pradėti vykdyti struktūrinėms reformoms finansuoti pateikimo forma)

___________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)

 

VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠŲ POREIKIS 2020, 2021 IR 2022 METAIS VYRIAUSYBĖS STRATEGINIŲ PROJEKTŲ PORTFELIO KOMISIJOJE PATVIRTINTIEMS PROJEKTAMS IR (ARBA) 2020 METAIS NUMATOMOMS PRADĖTI VYKDYTI STRUKTŪRINĖMS REFORMOMS FINANSUOTI

 

_________ Nr.           

(data)

_______________________________

(sudarymo vieta)

Eil. Nr.

Numatomo vykdyti (vykdomo) projekto ar struktūrinės reformos pavadinimas

Finansavimo šaltinis

Asignavimų valdytojo vykdomos programos ar priemonės

2019 metai

Lėšų poreikis, tūkst. Eur

Struktūrinės reformos įgyvendini-mo projekto, patvirtinto Vyriausybės strateginių projektų portfelio komisijoje, pavadinimas

Viena iš šešių struktūrinių reformų*

2020 metai

2021 metai

2022 metai

kodas

pavadinimas

Iš viso (7+9)

Iš jų:

Iš viso (11+ 13)

Iš jų:

Iš viso (15+ 17)

Iš jų:

Iš viso (19+21)

Iš jų:

išlai-doms

iš jų: darbo užmo-kesčiui

turtui įsigyti

išlai-doms

iš jų: darbo užmo-kesčiui

turtui įsigyti

išlai-doms

iš jų: darbo užmo-kesčiui

turtui įsigyti

išlai-doms

iš jų: darbo užmo-kesčiui

turtui įsigyti

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

1.

 

Valstybės biudžeto lėšos

ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

X

2.

 

Valstybės biudžeto lėšos

 

 

ES ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

X

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Struktūrinės reformos – reformos švietimo, sveikatos, pensijų, mokesčių, kovos su šešėliu ir inovacijų skatinimo srityse. Jei struktūrinės reformos įgyvendinimo projektas patvirtintas Vyriausybės strateginių projektų portfelio komisijoje, pildomi ir lentelės 22 ir 23 stulpeliai.

 

____________________________________________________________ _______________ _________________________

(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) (parašas)                                                                                             (vardas ir pavardė)

 

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

Nutarimo Nr.

3 priedas

 

(Informacijos apie pavedimų, nurodytų Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimų dėl planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokoluose, ir ministro valdymo srities organizacinių pertvarkų įvykdymą pateikimo forma)

 

___________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo (įstaigos, kurios vadovas yra asignavimų valdytojas) pavadinimas)

 

PAVEDIMŲ, NURODYTŲ MINISTRO PIRMININKO, FINANSŲ MINISTRO IR ATITINKAMŲ VALDYMO SRIČIŲ MINISTRŲ PASITARIMŲDĖL PLANUOJAMŲ PASIEKTI REZULTATŲ IR MAKSIMALIŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ SUMŲ PROTOKOLUOSE, IR MINISTRO VALDYMO SRITIES ORGANIZACINIŲ PERTVARKŲ ĮVYKDYMAS

 

____________ Nr. _____

(data)

_____________________

(sudarymo vieta)

 

Eil. Nr.

Pavesto darbo, užduoties ar vykdomos (įvykdytos) organizacinės pertvarkos pavadinimas

Įvykdyta 2018 metais

Įvykdyta ar planuojama įvykdyti 2019 metais

 

Pasiekti rezultatai**

Nauda***

Pasiekti ar siekiami rezultatai **

Nauda***

 

1

2

3

4

5

6

 

Darbai, nurodyti Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamos valdymo srities ministro pasitarimų dėl 2018 metų planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokoluose

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kitos Ministro valdymo srities vykdomos (įvykdytos) organizacinės pertvarkos*

 

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Specifinės užduotys, nurodytos Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimų dėl 2019–2021 metais planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokoluose

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bendrinės užduotys, nurodytos Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų pasitarimų dėl 2019–2021 metais planuojamų pasiekti rezultatų ir maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumų protokoluose

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Gali būti įtraukiamas struktūros pakeitimas, pavaldžių įstaigų tinklo optimizavimas ir kitos svarbios organizacinės pertvarkos.

 

 

** Rezultatai suprantami kaip aiškiai apibrėžiami užduoties vykdymo metu sukuriami produktai.

 

*** Nauda suprantama kaip siektina arba pasiekta organizacijos nauda, kuri nustatoma pagal apibrėžtus rodiklius, įgyvendinus veiksmą ar projektą (jei yra, gali būti nurodomos sutaupytos lėšos).

____________________________________________________________ _______________ _________________________

(įstaigos padalinio, atsakingo už planavimą, vadovo pareigų pavadinimas) (parašas)                                                                                               (vardas ir pavardė)