Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ KANDIDATAMS Į PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIUS IR KANDIDATŲ Į PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIUS ATRANKOS TVARKOS APRAŠO IR PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIŲ DARBO UŽMOKESČIO, KELIONĖS (TRANSPORTO) IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO DYDŽIŲ NUSTATYMO IR JŲ KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. birželio 22 d. Nr. 705

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos pensijų kaupimo įstatymo Nr. IX-1691 352 straipsnio 3, 4 ir 6 dalimis, Lietuvos Respublikos Vyriausybė  nutaria:

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Kvalifikacinių reikalavimų kandidatams į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius ir kandidatų į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius atrankos tvarkos aprašą;

1.2. Pensijų anuitetų fondo tarybos narių darbo užmokesčio, kelionės (transporto) išlaidų kompensavimo dydžių nustatymo ir jų kompensavimo tvarkos aprašą.

2. Pavesti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo šio nutarimo įsigaliojimo dienos paskelbti apie atranką į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius.

3. Šis nutarimas įsigalioja 2020 m. liepos 1 d.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                       Saulius Skvernelis

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministras                                            Linas Kukuraitis

 

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2020 m.  birželio 22 d. nutarimu Nr. 705

 

KVALIFIKACINIŲ REIKALAVIMŲ KANDIDATAMS Į PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIUS IR KANDIDATŲ Į PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIUS ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kvalifikacinių reikalavimų kandidatams į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius ir kandidatų į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius atrankos tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato kvalifikacinius reikalavimus fiziniams asmenims, pretenduojantiems tapti Pensijų anuitetų fondo tarybos (toliau – Taryba) nariais (toliau – kandidatai), kandidatų ir iš jų skiriamo Tarybos pirmininko atrankos tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos pensijų kaupimo įstatyme, Lietuvos Respublikos draudimo įstatyme ir Lietuvos Respublikos Lietuvos banko įstatyme.

 

II SKYRIUS

KVALIFIKACINIAI REIKALAVIMAI KANDIDATAMS

 

3. Kandidatas turi atitikti šiuos kvalifikacinius reikalavimus:

3.1. turi turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;

3.2. kandidatas į Tarybos nario, atsakingo už aktuarinę sritį, pareigas turi turėti ne mažesnę kaip 5 metų techninių atidėjinių audito atlikimo ir (ar) konsultacijų dėl techninių atidėjinių skaičiavimo teikimo patirtį, įgytą einant aktuaro pareigas gyvybės draudimo įmonėje, audito ir (ar) konsultacinėje įmonėje;

3.3. kandidatas į Tarybos nario, atsakingo už investicijų valdymo sritį, pareigas turi:

3.3.1. turėti ne mažesnę kaip 5 metų patirtį investavimo srityje, įgytą dirbant institucinių investavimo priemonių portfelių ar fondų valdytoju, investicinių komitetų nariu;

3.3.2. turėti investicinių fondų (institucinių investavimo priemonių portfelių) investavimo politikos ir investavimo strategijos rengimo patirties;

3.4. kandidatas į Tarybos nario, atsakingo už rizikų valdymo sritį, pareigas turi turėti ne mažesnę kaip 5 metų patirtį rizikų valdymo srityje, įgytą dirbant finansų, investicijų valdymo ir (ar) draudimo įmonėje;

3.5. kandidatas į Tarybos nario, atsakingo už finansų sritį, pareigas turi turėti ne mažesnę kaip 5 metų patirtį finansų valdymo srityje, įgytą dirbant finansų, investicijų valdymo ir (ar) draudimo įmonėje;

3.6. kandidatas į Tarybos nario, atsakingo už pensijų anuitetų produktų valdymo sritį, pareigas turi turėti ne mažesnę kaip 5 metų patirtį produktų kūrimo ir valdymo srityje, įgytą dirbant finansų, investicijų valdymo ir (ar) draudimo įmonėje.

4. Privalumu vertinant kandidato kvalifikaciją laikoma:

4.1. bent 3 metų vadovaujamo darbo patirtis;

4.2. bent 3 metų projektų valdymo patirtis;

4.3. kvalifikaciją atitinkamai aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityse patvirtinantys sertifikatai.

 

 

III SKYRIUS

SKELBIMAS APIE KANDIDATŲ ATRANKĄ IR KANDIDATŲ DOKUMENTŲ PATEIKIMAS

 

5. Apie kandidatų atranką (toliau – atranka) į Tarybos narių pareigas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje turi būti paskelbta ne vėliau kaip likus 5 mėnesiams iki Tarybos narių kadencijos pabaigos ir nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 10 darbo dienų, Pensijų kaupimo įstatymo 352 straipsnio 8 dalies 2–5 punktuose nurodytais atvejais, atsilaisvinus Tarybos narių pareigoms. Apie atranką gali būti skelbiama ir kitose visuomenės informavimo priemonėse bei specializuotose darbo skelbimų svetainėse. Apie atranką ir teisę per skelbime apie atranką nustatytą terminą pasiūlyti ne mažiau kaip vieną Tarybos narį Socialinės apsaugos ir darbo ministerija ne vėliau kaip kitą darbo dieną nuo atrankos paskelbimo dienos turi informuoti Lietuvos Respublikos trišalę tarybą. 

6. Skelbime apie atranką nurodoma informacija:

6.1. informacija apie Tarybą ir jos funkcijas (Pensijų kaupimo įstatymo 352 straipsnis);

6.2. Tarybos nario kadencijos pradžia ir pabaiga;

6.3. Tarybos narių, kurių pareigoms eiti skelbiama atranka, skaičius;

6.4. nuoroda į Aprašą, kuriuo vadovaujantis bus atliekama atranka ir nustatomas darbo užmokestis;

6.5. kandidatui keliami kvalifikaciniai ir Pensijų kaupimo įstatymo 353 straipsnyje nustatyti nepriekaištingos reputacijos reikalavimai;

6.6. dokumentai (ar jų kopijos), kuriuos turi pateikti kandidatai:

6.6.1. kandidato laisvos formos prašymas leisti dalyvauti atrankoje, kuriame turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė, prašymas leisti dalyvauti atrankoje į konkrečias Tarybos nario pareigas, kontaktai (elektroninio pašto adresas ir telefono ryšio numeris), kuriais asmeniui būtų galima teikti su atranka susijusią informaciją;

6.6.2. asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija;

6.6.3. kandidato gyvenimo aprašymas, kuriame pateikiama informacija apie kandidato kompetenciją (nurodoma įgyto išsilavinimo pavadinimas ir data, veikla, kurią vykdant įgyta kompetencija (darbovietė (juridinio asmens pavadinimas), pareigos ir jų ėjimo laikotarpis, svarbiausios vykdytos funkcijos arba kompetencijų įgijimas kitais būdais (nurodomi individualios veiklos vykdymo ar paslaugų pagal sutartis teikimo laikotarpiai, vykdytos funkcijos ir įgytos kompetencijos);

6.6.4. kandidato motyvacinis laiškas Komisijai, kuriame kandidatas nurodo, jo nuomone, svarbius argumentus, kodėl jis yra tinkamas vykdyti Tarybos nario pareigas;

6.6.5. išsilavinimą patvirtinančių dokumentų (atestatų, pažymėjimų) kopijos;

6.6.6. Aprašo 3 punkte nurodytą patirtį ir Aprašo 4.1–4.2 papunkčiuose nurodytą patirtį, jei kandidatas jos turi, patvirtinantys dokumentai;

6.6.7. Lietuvos banko prižiūrimų finansų rinkos dalyvių vadovų ir pagrindines funkcijas atliekančių asmenų vertinimo nuostatais, patvirtintais Lietuvos banko valdybos 2013 m. lapkričio 14 d. nutarimu Nr. 03-181 „Dėl Lietuvos banko prižiūrimų finansų rinkos dalyvių vadovų ir pagrindines funkcijas atliekančių asmenų vertinimo nuostatų patvirtinimo“ (1 priedas), patvirtinta anketa;

6.6.8. Aprašo 4.3 papunktyje nurodytą kvalifikaciją patvirtinančių sertifikatų, jei kandidatas juos turi, kopijos;

6.7. dokumentų pateikimo būdai;

6.8. dokumentų pateikimo terminas;

6.9. informacija apie kandidato asmens duomenų tvarkymą ‒ informuojama, kad atrankos vykdymo tikslu bus tvarkomi kandidatų asmens duomenys, esantys pagal Aprašo 6.6 papunktį pateiktuose dokumentuose, prireikus asmens duomenys, reikalingi kandidato atitikčiai kvalifikacijos ir reputacijos reikalavimams įvertinti, bus renkami iš valstybės registrų ir (ar) informacinių sistemų, nurodomi asmens duomenų saugojimo terminai ir tvarka bei duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarka;

6.10. telefono ryšio numeris ir elektroninio pašto adresas pasikonsultuoti dokumentų priėmimo ir atrankos vykdymo klausimais.

7. Kandidatai prašymus leisti dalyvauti atrankoje ir Aprašo 6.6 papunktyje nurodytus dokumentus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai turi pateikti ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo atrankos paskelbimo dienos. 

 

IV SKYRIUS

KANDIDATŲ ATRANKA

 

8. Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos vykdomai kandidatų atrankai atlikti socialinės apsaugos ir darbo ministras sudaro atrankos komisiją (toliau – komisija).

9. Komisija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Aprašo 6.6 papunktyje nurodytų dokumentų gavimo dienos patikrina, ar kandidatas pateikė visus Aprašo 6.6 papunktyje nurodytus dokumentus.

10. Jeigu kandidatas pateikė netikslius ar nepakankamus duomenis, komisija elektroniniu paštu prašo kandidatą šiuos duomenis patikslinti arba papildyti per 5 darbo dienas nuo prašymo patikslinti ar papildyti duomenis gavimo dienos.

11. Jeigu kandidatas per Aprašo 10 punkte nurodytą terminą nepateikė ar nepatikslino prašomų pateikti ar patikslinti duomenų, būtinų kandidato atitikčiai kvalifikaciniams ir nepriekaištingos reputacijos reikalavimams įvertinti, jo kandidatūra komisijoje nesvarstoma.

12. Atrankos metu, kandidatams nedalyvaujant, komisija pagal Aprašo priede pateiktą kandidatų vertinimo lentelę vertina kandidatų pateiktus dokumentus. Kiekvienas kandidatas gali gauti nuo 2 iki 10 balų. Ne vėliau kaip per 20 dienų nuo dienos, kurią pasibaigė kandidatų dokumentų priėmimo terminas, pagal kandidatų surinktų balų skaičių sudaroma laimėtojų eilė (nurodoma asmens vardas, pavardė, Tarybos nario pareigos, į kurias kandidatuoja asmuo, ir surinktų balų skaičius), kurią tvirtina socialinės apsaugos ir darbo ministras. Atrankos laimėtoju laikomas daugiausia balų surinkęs kandidatas.

13. Jei keli kandidatai surenka vienodą balų skaičių, pirmenybė teikiama kandidatui, turinčiam daugiau patirties Aprašo 4.3 papunktyje nurodytoje srityje.

14. Jeigu tas pats kandidatas kandidatuoja į daugiau nei vienas Tarybos nario pareigas, jis gali būti įrašytas į daugiau nei vieną laimėtojų eilę.

15. Ne vėliau kaip kitą darbo dieną po laimėtojų eilės patvirtinimo komisijos atstovas, neatskleisdamas laimėtojų eilėje įrašytų kandidatų duomenų (vardo, pavardės, pareigų, bet kokių kitų duomenų, pagal kuriuos gali būti nustatyta kandidato tapatybė), elektroniniu paštu informuoja visus atrankoje dalyvavusius kandidatus apie jų rezultatus, vietą laimėtojų eilėje, priimtą sprendimą teikti ar neteikti jų kandidatūras vertinti priežiūros institucijai ir nurodo kontaktinį asmenį (pareigos, vardas, pavardė, telefono ryšio numeris, elektroninio pašto adresas), kuris kandidatus informuos apie galimybes susipažinti su šiame punkte nurodyta informacija ir teiks kitą informaciją, kuri į laimėtojų eilę įrašytiems kandidatams bus reikalinga atliekant kandidato skyrimo į Tarybos nario pareigas procedūras.

16. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo laimėtojų eilės patvirtinimo dienos Socialinės apsaugos ir darbo ministerija raštu kreipiasi į priežiūros instituciją (nurodomas į kiekvienos Tarybos nario pareigybės, į kurią atliekama atranka, laimėtojų eilę pirmu numeriu įrašyto kandidato vardas ir pavardė), kuri Pensijų kaupimo įstatymo 353 straipsnio 1 dalyje nustatyta tvarka vertina Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atrinktų kandidatų į Tarybos narius reputaciją, kvalifikaciją ir patirtį, ir pateikia šiai institucijai patvirtintą Aprašo 6.6.7 papunktyje nurodyto dokumento kopiją.

17. Jei priežiūros institucija nepritaria Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pateiktai kandidatūrai, Aprašo 16 punkte nurodyta procedūra kartojama (priežiūros institucijai perduodami vertinti kandidato (-ų), eilėje į atitinkamą Tarybos nario pareigybę įrašyto (-ų) antruoju (trečiuoju ir paskesniu) numeriu, dokumentai), kol bus gautas šios institucijos pritarimas kandidato, pretenduojančio į atitinkamą Tarybos nario pareigybę, arba visų kandidatų, pretenduojančių į kiekvieną Tarybos nario pareigybę, skyrimui.

18. Socialinės apsaugos ir darbo ministras per 10 darbo dienų nuo priežiūros institucijos pritarimo gavimo dienos Vyriausybei pateikia Vyriausybės nutarimo dėl kandidatų į Tarybos narius ir iš jų skiriamo Tarybos pirmininko skyrimo projektą.

19. Jei nėra nė vieno kandidato į Tarybos nario (-ių), atsakingo (-ų) už tam tikrą Tarybos veiklos sritį, pareigas, per 5 darbo dienas nuo dienos, kurią pasibaigė kandidatų dokumentų priėmimo terminas, skelbiama nauja atranka į laisvas Tarybos nario (-ių) pareigas. Jei nė vienas kandidatas į Tarybos nario (-ių), atsakingo (-ų) už tam tikrą Tarybos veiklos sritį, pareigas neatitinka keliamų kvalifikacijos ir reputacijos reikalavimų, per 5 darbo dienas nuo dienos, kurią gautas priežiūros institucijos nepritarimas šio kandidato (-ų) skyrimui į Tarybos narius, skelbiama nauja atranka į laisvas Tarybos nario (-ių) pareigas.

 

V SKYRIUS

DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS

 

20. Kandidatų pateikti Aprašo 6.6 papunktyje nurodyti dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

21. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka.

 

_______________________________

 

 

Kvalifikacinių reikalavimų kandidatams į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius ir kandidatų į Pensijų anuitetų fondo tarybos narius atrankos tvarkos aprašo

priedas

 

 

FIZINIŲ ASMENŲ, PRETENDUOJANČIŲ TAPTI PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIAIS, VERTINIMO LENTELĖ

 

 

Eil. Nr.

Fizinio asmens, pretenduojančio tapti Pensijų anuitetų fondo tarybos nariu, patirtis, kvalifikacija

Įvertinimas (balai)

1.

5 metų patirtis aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje

2

2.

6–10 metų patirtis aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje

3

3.

11–15 metų patirtis aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje

4

4.

16 metų ir didesnė patirtis aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje

5

5.

Bent 3 metų vadovaujamo darbo patirtis

1

6.

Bent 3 metų projektų valdymo patirtis

1

7.

Kvalifikaciją atitinkamai aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje patvirtinantys sertifikatai

1

8.

Kvalifikacijos tobulinimas aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje, pranešimų šių sričių konferencijose skaitymas per pastaruosius 5 metus iki atrankos

1

9.

Mokslinės publikacijos

1

 

_____________________

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

2020 m. birželio 22 d. nutarimu Nr.705

 

PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIŲ DARBO UŽMOKESČIO, KELIONĖS (TRANSPORTO) IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO DYDŽIŲ NUSTATYMO IR JŲ KOMPENSAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pensijų anuitetų fondo tarybos narių darbo užmokesčio, kelionės (transporto) išlaidų kompensavimo dydžių nustatymo ir jų kompensavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Pensijų anuitetų fondo tarybos (toliau – Taryba) narių darbo užmokesčio nustatymo tvarką, Tarybos narių kelionės (transporto) išlaidų kompensavimo dydžius bei jų kompensavimo tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos pensijų kaupimo įstatyme.

 

II SKYRIUS

TARYBOS NARIŲ DARBO UŽMOKESČIO NUSTATYMAS

 

3. Tarybos nario, išskyrus Aprašo 4 punkte nustatytą atvejį, darbo užmokestis apskaičiuojamas kaip vidutinio šalies darbo užmokesčio, taikomo apdraustųjų asmenų atitinkamų metų valstybinio socialinio draudimo įmokų bazei skaičiuoti (toliau – VDU), procentinė dalis, nurodyta Aprašo priede, bet jis negali būti didesnis kaip 100 procentų VDU:

3.1. Tarybos nariui, vienoje iš Lietuvos Respublikos pensijų kaupimo įstatymo 35straipsnio 3 dalyje nurodytų sričių turinčiam:

3.1.1. nuo 5 iki 10 metų patirtį, nustatomas 80 procentų VDU dydžio darbo užmokestis;

3.1.2. nuo 11 iki 15 metų patirtį, už kiekvienus visus metus darbo užmokestis didinamas 2 procentais VDU;

3.1.3. 16 ir daugiau metų patirtį, nustatomas 95 procentų VDU dydžio darbo užmokestis.

3.2. Tarybos nariui, turinčiam bent 3 metų vadovaujamo darbo patirtį, bent 3 metų projektų valdymo patirtį ir (arba) kvalifikaciją atitinkamai aktuarinėje, investicijų valdymo, rizikų valdymo, finansų arba pensijų anuitetų produktų valdymo srityje patvirtinančius sertifikatus, papildomai nustatomas 5 procentų VDU dydžio darbo užmokestis.

4. Tarybos nariui, einančiam Tarybos pirmininko pareigas, nustatomas 100 proc. VDU dydžio darbo užmokestis.

5. Aprašo priede nustatytas darbo užmokestis Tarybos nariui mokamas, jei jis per kalendorinį mėnesį dalyvavo visuose tą mėnesį vykusiuose Tarybos posėdžiuose. Kalendorinį mėnesį vyksiančių posėdžių skaičių, likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki kito mėnesio pradžios, nustato Tarybos pirmininkas ir apie tai informuoja Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybą prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Valdyba). Jei Tarybos narys dalyvavo ne visuose per kalendorinį mėnesį vykusiuose Tarybos posėdžiuose, jam mokama dalyvautų posėdžių skaičiui proporcinga darbo užmokesčio dalis. Jei Tarybos posėdžiai per kalendorinį mėnesį nevyko, Tarybos nariams darbo užmokestis už tą mėnesį nemokamas.

6. Tarybos nariui priklausantis darbo užmokestis kartą per mėnesį pervedamas į jo nurodytą sąskaitą.

 

 

III SKYRIUS

TARYBOS NARIŲ KELIONĖS (TRANSPORTO) IŠLAIDŲ KOMPENSAVIMO DYDŽIAI IR JŲ KOMPENSAVIMO TVARKA

 

7. Tarybos nariui apmokamos kelionės (transporto) į Tarybos posėdžius ir grįžimo iš jų į nuolatinę darbo ar gyvenamąją vietą lengvuoju automobiliu ir visų rūšių visuomeninio transporto priemonėmis, išskyrus lengvuosius automobilius taksi, išlaidos.

8. Kelionės (transporto) išlaidų kompensacijos dydis – 100 procentų išlaidų, patirtų vykstant visų rūšių visuomeninio transporto priemonėmis, sumos. Jei į Tarybos posėdžius vykstama ir iš jų į nuolatinę darbo ar gyvenamąją vietą grįžtama lengvuoju automobiliu, mokama 0,08 euro dydžio kompensacija už 1 kilometrą ir gauta suma didinama 10 proc. automobilio eksploatavimo išlaidoms padengti. Maksimalus nuvažiuojamas atstumas, vykstant į Tarybos posėdį ir iš jo į nuolatinę darbo ar gyvenamąją vietą, už kurį atlyginamos kelionės (transporto) išlaidos, – 600 kilometrų. Atstumas kilometrais nustatomas pagal Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro patvirtintą atstumų tarp Lietuvos miestų ir pasienio kontrolės punktų lentelę (toliau – atstumų lentelė). Jeigu miestas, į kurį vykstama, atstumų lentelėje nenurodytas, nuvažiuotų kilometrų skaičius apskaičiuojamas naudojantis internete viešai prieinamais žemėlapiais (pavyzdžiui, maps.lt, maps.google.lt) pagal trumpiausią atstumą nuo vieno iki kito miesto.

9. Kelionės (transporto) išlaidos apmokamos, jei Tarybos narys ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po įvykusio Tarybos posėdžio Valdybai pateikia išlaidas pagrindžiančius dokumentus (kasos čekius, sąskaitas faktūras, transporto bilietus, sąskaitos išrašus). Jei į Tarybos posėdžius Tarybos narys vyko ir iš jų į nuolatinę darbo ar gyvenamąją vietą grįžo lengvuoju automobiliu, jis Valdybai pateikia laisvos formos prašymą, kuriame turi būti nurodytas kelionės maršrutas, atstumas bei data, ir išlaidas pagrindžiančius dokumentus (kasos čekius, sąskaitas faktūras).

10. Kelionės (transporto) išlaidų kompensacija į Tarybos nario nurodytą sąskaitą pervedama ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo Aprašo 9 punkte nurodytų dokumentų pateikimo Valdybai dienos.

 

IV SKYRIUS

DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS

 

11. Tarybos narių pateikti Aprašo 9 punkte nurodyti dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

12. Duomenų subjektų teisės įgyvendinamos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) ir duomenų valdytojo, į kurį kreipiamasi dėl duomenų subjekto teisių įgyvendinimo, nustatyta tvarka.

_____________

 

Pensijų anuitetų fondo tarybos narių darbo užmokesčio, kelionės (transporto) išlaidų kompensavimo dydžių nustatymo ir jų kompensavimo tvarkos aprašo

priedas

 

 

PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS NARIO (IŠSKYRUS EINANTĮ PENSIJŲ ANUITETŲ FONDO TARYBOS PIRMININKO PAREIGAS) DARBO UŽMOKESČIO DYDIS

 

 

Pensijų anuitetų fondo tarybos nario darbo patirtis

 

 

Darbo užmokesčio dydis procentais nuo vidutinio šalies darbo užmokesčio

Pagrindinis darbo užmokestis

Papildomas darbo užmokestis

nuo 5 iki 10 metų

 

 

nuo 11 iki 15 metų

 

 

 

 

 

 

16 ir daugiau metų

 

 

 

 

 

bent 3 metų vadovaujamo darbo arba projektų valdymo patirtis ir (arba) kvalifikaciją atitinkamoje srityje patvirtinantys sertifikatai

80

 

 

už kiekvienus metus, viršijančius 10 metų, pridedama po 2 proc. vidutinio darbo užmo-kesčio

 

 

95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5