NERINGOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2021 m. kovo 31 d. Nr. V13-114

Neringa

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu ir 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, 251 straipsnio 1 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr.  A1- 622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:

1. T v i r t i n u Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. Į g a l i o j u Neringos savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių:

2.1. organizuoti socialinės priežiūros akreditavimą Neringos savivaldybėje;

2.2. vykdyti akredituotą socialinę priežiūrą teikiančių įstaigų, kurioms Neringos savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kokybės kontrolę.

Skelbti šį įsakymą Teisės aktų registre ir Neringos savivaldybės interneto svetainėje www.neringa.lt.

 

 

Administracijos direktorius                                                                                          Egidijus Šakalys

 

 

PATVIRTINTA

Neringos savivaldybės administracijos

direktoriaus 2021 m. kovo 31 d. įsakymu

Nr. V13-114

 

 

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinės priežiūros akreditavimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja prašymų ir dokumentų pateikimą, jų vertinimą, socialinių paslaugų įstaigų (toliau – įstaigos), pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių veiklą Neringos savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje, atitikties teisės aktuose nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo tvarką, akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės procedūrų atlikimą.

2. Šis aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas).

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme ir kituose teisės aktuose apibrėžtas sąvokas.

 

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

4. Įstaiga, pageidaujanti teikti Savivaldybės teritorijoje akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – pareiškėjas), Savivaldybės administracijai pateikia nustatytos formos prašymą (Akreditavimo tvarkos aprašo 1 priedas). Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens.

5. Įstaigų prašymai ir Akreditavimo tvarkos apraše nurodyti dokumentai Savivaldybės administracijai pateikiami elektroniniu paštu adresu administracija@neringa.lt (dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete) arba pristatomi adresu: Taikos g. 2, 93123 Neringa.

6. Savivaldybės administracijai gavus pareiškėjo prašymą, atsakingas darbuotojas ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo pareiškėjo prašymo gavimo dienos, įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos apraše keliamus reikalavimus.

7. Atsakingas darbuotojas, nustatęs, kad prašyme nenurodyta visa reikalinga informacija, pateikti ne visi nurodyti dokumentai ar jie netinkamai įforminti, apie tai per 3 darbo dienas raštu informuoja prašymą pateikusią įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga informuojama raštu, nurodant dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priežastį.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

8. Nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Socialinės paramos skyrius) teikimu Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu įstaigai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio ar filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjų skaičius / vietų skaičius). Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas informuojama raštu.

9. Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo įveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įstaigos rekvizitus, paslaugos teikėjo kontaktus, sprendimo priėmimo datą, paslaugos rūšį, paslaugos gavėjų skaičių / vietų skaičių), į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

10. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo (toliau – Sutartis) (išskyrus biudžetines įstaigas, kurių steigėja – Neringos savivaldybė). Sutarties projektą parengia Socialinės paramos skyrius, Sutartį pasirašo Administracijos direktorius.

11. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją šiame Apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

12. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą įstaiga informuojama raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

 

IV SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

13. Akredituotos socialinės priežiūros kontrolė vykdoma vertinant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę ir atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną.

14. Vertinimas atliekamas naudojant apklausos, stebėjimo, atitikties norminių teisės aktų reikalavimams ir kitus metodus.

15. Vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir įstaigų lygmeniu.

16. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama tiesiogiai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Aprašo 1 priedas). Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su įstaiga.

17. Įstaigų lygmeniu vertinamos akredituotos socialinių paslaugų įstaigos atliekant planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikimo vietoje. Planinis patikrinimas atliekamas ne dažniau kaip kartą per kalendorinius metus, bet ne rečiau kaip kartą per dvejus metus. Neplaninis vertinimas atliekamas gavus pranešimą apie įstaigos galimai nekokybiškai teikiamas socialines paslaugas ir esant Administracijos direktoriaus pavedimui.

18. Įstaigos vertinimą, atsižvelgiant į akredituotos socialinės priežiūros teikimo apimtis, atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti Socialinės paramos skyriaus darbuotojai. Į akredituotos socialinės priežiūros teikimo stebėseną gali būti pakviesti skėtinių nacionalinių nevyriausybinių organizacijų atstovai.

19. Apie numatomą vykdyti planinį akredituotos socialinės priežiūros vertinimą įstaigos vadovui arba kitam įstaigos atsakingam asmeniui pranešama raštu ar elektroniniu būdu likus ne mažiau kaip 5 darbo dienos iki numatomo atlikti vertinimo pradžios (netaikoma neplaniniams vertinimams).

20. Jeigu numatomas įstaigos vertinimas yra neplaninis, nuvykus į įstaigą jos vadovui ar kitam atsakingam asmeniui įteikiama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl neplaninio vertinimo atlikimo kopija.

21. Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, atlikdami įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų. Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Aprašo 2 priedas).

22. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie jos teikiamas paslaugas gavimo.

23. Socialinės paramos skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

24. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per atsakingų darbuotojų, atlikusių patikrinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, pateikia Socialinės paramos skyriui informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų pašalinimui.

25. Atsakingi darbuotojai per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos atlieka antrinį vertinimą, kurio metu įvertina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas laiku, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

26. Antrinio vertinimo metu nustačius, kad neatitikimai ar pažeidimai arba jų dalis yra nepašalinti, Socialinės paramos skyriaus darbuotojai parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.

27. Įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo kartu su lydraščiu įstaigai išsiunčiamas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo priėmimo dienos. Lydraštyje nurodomas terminas, per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti, priimtų sprendimų ir atsakingų darbuotojų veiksmų apskundimo tvarka ir terminai, įstaigos konsultavimosi galimybės.

28. Socialinės paramos skyriaus darbuotojai, gavę įstaigos informaciją apie antrinio vertinimo metu nustatytų pažeidimų pašalinimą (po įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo), per 14 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pažeidimų pašalinimą gavimo dienos įvertina, ar įstaigos veiksmai yra tinkami ir atlikti laiku, kaip buvo pašalinti pažeidimai po teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo.

29. Nustačius, kad visi neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai pašalinti, Socialinės paramos skyrius parengia išvadą ir Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo projektą. Socialinės priežiūros įstaigos vertinimas laikomas baigtu, kai pasirašytas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymas dėl įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo panaikinimo išsiunčiamas įstaigai.

30. Nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai arba jų dalis per nustatytą terminą yra nepašalinti, per 14 kalendorinių dienų Socialinės paramos skyriaus darbuotojai parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl įstaigos turimos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo.

31. Administracijos direktoriaus įsakymas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą galiojimo naikinimo išsiunčiamas įstaigai ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo priėmimo dienos.

32. Priėmus sprendimą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Socialinės paramos skyriaus darbuotojas ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo sprendimo priėmimo dienos įveda informaciją apie įstaigai panaikintą teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą į SPIS.

33. Priėmus įsakymą panaikinti įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Socialinės paramos skyrius ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu informuoja įstaigos steigėją.

34. Įstaigai rekomenduojama ne rečiau kaip kartą per metus atlikti paslaugas teikiančių darbuotojų įsivertinimą (Aprašo 3 priedas). Įstaiga paslaugas teikiančių darbuotojų įsivertinimą pateikia susipažinti Socialinės paramos skyriui, atliekant akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimą.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

35. Socialinės paramos skyrius Savivaldybės interneto svetainėje viešina įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą, ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo tvarką.

36. Socialinės paramos skyrius turi teisę gauti iš įstaigos visą vertinimui reikalingą informaciją.

37. Įstaiga atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

38. Socialinės priežiūros akreditavimo ir vertinimo dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

39. Savivaldybės sprendimai, susiję su Tvarkos aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

40. Aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

 

___________________

 

Socialinės priežiūros

akreditavimo ir akredituotos

socialinės priežiūros kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO

APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Neringos savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką – visi atsakymai mums labai svarbūs.

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais, ir įvertinkite jų kokybę?

 

Pabraukite gautą / gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 10

(10 – aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Pagalba į namus

 

 

Soc. įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Intensyvi krizių įveikimo pagalba

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Apgyvendinimas nakvynės namuose

 

 

Apgyvendinimas krizių centruose

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams bei besirengiantiems jais tapti

 

 

Apgyvendinimas apsaugotame būste

 

 

Kita (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

o    taip

o    ne

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

Dėkojame už atsakymus!

 

Socialinės priežiūros

akreditavimo ir akredituotos

socialinės priežiūros kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ

KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

 

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________

 

Patikros rūšis (planinė / neplaninė)____________________________________________________

 

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis

 

__________________________________________________________________________

(įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis įstaigos veiklos vertinimas)

 

Vertinime dalyvavo įstaigos atstovas (-ai)

(pareigos, vardas ir pavardė)

________________________________________________________________________________

 

(pareigos, vardas ir pavardė)

________________________________________________________________________________

 

Įstaigos vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

Informacija įvedama į SPIS

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalijamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

 

Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

Išvados:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas)                                         (vardas, pavardė)

 

 

Įstaiga įvykdė / iš dalie įvykdė / neįvykdė rekomendacijas.

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

Socialinės priežiūros

akreditavimo ir akredituotos

socialinės priežiūros kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

ANKETA SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGAS TEIKIANTIEMS DARBUOTOJAMS

 

Anketa – anoniminė. Prašome atsakyti į pateiktus klausimus – tinkamą atsakymą pažymėti C.

 

1Kokios jūsų pareigos?

o socialinis darbuotojas

o socialinis pedagogas;

o kitas specialistas (psichologas ir kt.)....................................................................................

 

2. Koks Jūsų darbo stažas teikiant socialines paslaugas?

o iki 1 metų                

o 1–5 metai               

o 6 metai ir daugiau

 

3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate?

o senyvo amžiaus asmenys

o neįgalūs asmenys

o šeimos, patiriančios socialinės rizikos veiksnius

o vaikai ir jų šeimų nariai

o kita________________________________

 

4. Jūsų nuomone, kaip keitėsi teikiamų socialinių paslaugų kokybė per paskutinius 12 mėnesių?

o paslaugų kokybė pagerėjo                                        

o paslaugų kokybė pablogėjo

o paslaugų kokybė nesikeitė                                       

 

5. Jūsų nuomone, kas turi įtakos efektyviam paslaugų teikimui?

o atsiradusios papildomos paramos formos                 o padidėjęs finansavimas

o patobulinta įstatyminė bazė                                      o papildomai gautos darbo priemonės

o papildomų pareigybių įvedimas                                o kita __________________________

 

6. Ar Jums sudarytos galimybės tobulinti profesinę kompetenciją?

o taip                       o iš dalies                  o ne

 

Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Dėkojame už atsakymus!