APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

dėl APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROS DIREKTORIAUS 2010 M. GRUODŽIO 30 D. įsakymo nr. av-263 „dėl ASMENŲ SKUNDŲ NAGRINĖJIMO APLINKOS APSAUGOS AGENTŪROJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2022 m. liepos 28 d. Nr. AV-182

Vilnius

 

 

Pakeičiu Asmenų skundų nagrinėjimo Aplinkos apsaugos agentūroje tvarkos aprašą, patvirtintą Aplinkos apsaugos agentūros direktoriaus 2010 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. AV-263 „Dėl Asmenų skundų nagrinėjimo Aplinkos apsaugos agentūroje tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 211 punktą ir jį išdėstau taip:

21. Agentūros direktorius ar jo įgaliotas asmuo Aprašo 14 ir 17 punktuose nurodytais atvejais kreipiasi išvados į Teisės skyrių dėl skundų pagrįstumo pradinio įvertinimo sprendimui dėl skundo priimtinumo nagrinėti. DBSIS užregistruoti skundai perduodami Teisės skyriaus vedėjui dėl skundo pagrįstumo ir priimtinumo pradinio įvertinimo ir rezoliucijai per DBSIS įrašyti. Teisės skyriaus vedėjas per 2 darbo dienas nuo dokumento DBSIS pateikimo dienos priima sprendimą dėl administracinės procedūros pradėjimo ar nepradėjimo ir DBSIS skundo kortelėje įrašo rezoliuciją.“

2. Pakeičiu 212 punktą ir jį išdėstau taip:

211. Esant Teisės skyriaus vedėjo DBSIS rezoliucijai „Parengti sprendimą“ užduotis vykdymui DBSIS paskiriama Agentūros Darbo reglamento nustatyta tvarka vykdymui atsakingam Agentūros administracijos padalinio vadovui arba komisijai.“

3. Pakeičiu 213 punktą ir jį išdėstau taip:

212. Esant Teisės skyriaus vedėjo DBSIS rezoliucijai „Parengti atsakymą“, užduotis DBSIS vykdymui paskiriama Agentūros Darbo reglamento nustatyta tvarka Teisės skyriui nagrinėti. Jei Agentūra pagal kompetenciją negali priimti Sprendimo dėl skunde išdėstyto klausimo, Teisės skyrius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos persiunčia jį kompetentingam viešojo administravimo subjektui ir apie tai praneša asmeniui. Skundai, kuriuose yra informacijos, susijusios su asmens duomenimis ir (arba) ypatingais asmens duomenimis persiunčiami nagrinėti kitoms institucijoms laikantis Aprašo 17 punkto nuostatų. Jeigu nėra kito viešojo administravimo subjekto, kuriam galėtų perduoti prašymą ar skundą nagrinėti pagal kompetenciją, Teisės skyrius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo dienos apie tai praneša asmeniui paaiškindamas jo prašymo ar skundo nenagrinėjimo priežastis. Jeigu asmens skundas gali būti nenagrinėjamas Viešojo administravimo įstatymo 11 straipsnio 3 dalyje nurodytais atvejais, Teisės skyrius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo gavimo Agentūroje dienos parengia Agentūros sprendimo dėl skundo nenagrinėjimo projektą, nurodydamas atsisakymo skundą nagrinėti motyvus, priežastis ir apskundimo tvarką, ir per 5 darbo dienas nuo skundo užregistravimo Agentūros DBSIS informuoja asmenį apie skundo nenagrinėjimo priežastis ir pateikia asmeniui Agentūros sprendimą ar jo skaitmeninę kopiją, išskyrus atvejus, kai skunde nenurodyta jokių asmens kontaktinių duomenų. Jeigu skundas neatitinka Aprašo 7 ir 8 punktuose nurodytų reikalavimų, siunčiamoje asmeniui informacijoje apie skundo nenagrinėjimo priežastis turi būti teikiamas siūlymas ištaisyti nustatytus skundo trūkumus. Skundas ir kartu su skundu pateiktų dokumentų originalai grąžinami asmeniui ar jo atstovui ir nurodoma grąžinimo priežastis. Agentūra pasilieka skundo ir gautų dokumentų kopijas. Jeigu skunde nenurodytas adresas, kuriuo asmuo pageidauja gauti atsakymą, informacija apie skundo nenagrinėjimo priežastis teikiama pagal kitus skunde nurodytus asmens kontaktinius duomenis, išskyrus atvejus, kai skunde jokių kitų asmens kontaktinių duomenų nenurodyta.“

 

 

 

Direktorė                                                                                                                Milda Račienė