RIETAVO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

dėl Rietavo savivaldybės administrAcijos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir darbo reglamento patvirtinimo

 

2018 m. liepos 18 d. Nr. AV-443

Rietavas

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymo Nr. X-1238 7, 12, 17, 18, 18, 21, 22, 23, 24, 29, 30 ir 31 straipsnių pakeitimo įstatymo 11 straipsnio 1 dalimi, atsižvelgdamas į Klaipėdos apygardos probacijos tarnybos ir Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazijos 2017 m. gruodžio 12 d., Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato, Klaipėdos apygardos prokuratūros 2017 m. gruodžio 13 d., Rietavo atviro jaunimo centro 2018 m. liepos 5 d. ir į Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos Telšių apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus 2018 m. liepos 11 d. pranešimus „Dėl atstovo delegavimo į Rietavo savivaldybės vaiko gerovės komisiją“:

1. Tvirtinu Rietavo savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos sudėtį:

1.1. Dainora Batavičienė, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorė, komisijos pirmininkė;

1.2. Egidijus Gricius, Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistas (jaunimo reikalų koordinatorius), komisijos narys;

1.3. Jolita Alseikienė, Savivaldybės administracijos Sveikatos, socialinės paramos ir rūpybos skyriaus vedėja, komisijos narė;

1.4. Ieva Krajinaitė, Savivaldybės administracijos Teisės ir finansų skyriaus teisininkė, komisijos narė;

1.5. Žibutė Milienė, Valstybinės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos Telšių apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus Rietavo savivaldybėje patarėja, komisijos narė (dėl objektyvių priežasčių jos nesant – Ramunė Sabeckienė, Valstybinės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos Telšių apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus Rietavo savivaldybėje vyriausioji specialistė);

1.6. Virginija Canino, Rietavo atviro jaunimo centro direktorė, komisijos narė (dėl objektyvių priežasčių jos nesant – Aušra Mickutė, Rietavo atviro jaunimo centro užimtumo specialistė (jaunimo darbuotoja), arba Alma Riebždaitė, Rietavo atviro jaunimo centro užimtumo specialistė (jaunimo darbuotoja);

1.7. Oksana Kucin-Mažonienė, Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Rietavo policijos komisariato vyresnioji tyrėja, komisijos narė (dėl objektyvių priežasčių jos    nesant – Aurimas Puidokas, Rietavo policijos komisariato vyresnysis tyrėjas);

1.8. Irena Dačkauskienė, Klaipėdos apygardos prokuratūros Klaipėdos apylinkės prokuratūros prokurorė, komisijos narė;

1.9. Sigutė Šakinienė, Klaipėdos apygardos probacijos tarnybos probacijos skyriaus vyresnioji inspektorė, komisijos narė;

1.10. Loreta Vaškelytė – Lukoševičienė, Rietavo Lauryno Ivinskio gimnazijos psichologė, komisijos narė.

2. Nustatau, kad:

2.1. Rietavo savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus specialistą (jaunimo reikalų koordinatorių) gali pavaduoti kitas to paties skyriaus specialistas;

2.2. Rietavo savivaldybės administracijos Sveikatos, socialinės paramos ir rūpybos skyriaus vedėją gali pavaduoti kitas to paties skyriaus specialistas.

3.Tvirtinu „Rietavo savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos darbo reglamentą“.

4. P r i pa ž į s t u netekusiu galios Rietavo savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. sausio 2 d. įsakymą Nr. AV-3 „Dėl Rietavo savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir darbo reglamento patvirtinimo“. 

5. Nurodau šį įsakymą paskelbti Teisės aktų registre.

Įsakymas gali būti skundžiamas ikiteismine tvarka Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H. Manto g. 37, Klaipėda) arba Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, Klaipėda) per vieną mėnesį nuo šio įsakymo paskelbimo ar įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                                 Vytautas Dičiūnas

 

PATVIRTINTA

Rietavo savivaldybės administracijos

direktoriaus 2018 m. liepos 18 d.

įsakymu Nr. AV-443

 

 

RIETAVO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS

DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Rietavo savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos (toliau – Komisija) darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Komisijos paskirtį, funkcijas, darbo organizavimo, sprendimų priėmimo tvarką ir kitus su Komisijos veikla susijusius klausimus.

2. Komisijos paskirtis – užtikrinti Rietavo savivaldybės teritorijoje gyvenančių vaikų gerovę, bendradarbiaujant su mokyklų vaiko gerovės komisijomis ir kitomis vaiko gerovės srityje dirbančiomis institucijomis.

3. Komisija sudaroma Rietavo savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu iš Savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos, teritorinės policijos įstaigos, probacijos tarnybos, teritorinės prokuratūros, socialinių paslaugų, švietimo, sveikatos ir kitų institucijų, nevyriausybinių organizacijų, dirbančių vaiko gerovės srityje, atstovų.

4. Administracijos direktorius tvirtina Komisijos darbo reglamentą, skiria iš komisijos narių pirmininką ir sekretorių. Komisijos pirmininku ir sekretoriumi skiriami Savivaldybės administracijos atstovai.

5. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais teisės aktais ir šiuo reglamentu.

6. Komisijos sudėtį ir jos darbo reglamentą tvirtina administracijos direktorius.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS

 

7. Komisijos funkcijos:

7.1. kartu su tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriumi (toliau – koordinatorius)  kiekvienais metais tvirtina metų veiklos planą, nustatydami vaiko gerovės prioritetus, tikslus, priemones jiems įgyvendinti, ir Administracijos direktoriaus nustatyta tvarka atsiskaito už jo įgyvendinimą;

7.2. surenka informaciją, būtiną Administracijos direktoriaus sprendimui dėl vaiko minimalios priemonės skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo arba dėl vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo, pratęsimo ar panaikinimo priimti;

7.3. nagrinėja prašymus (1 ir 2 priedai) ir teikia siūlymus Administracijos direktoriui dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo ir kitų priemonių, nustatytų Įstatymo 7 ir 9 straipsniuose, skyrimo;

7.4. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) informavimo apie vaiko atvykimą į Centrą dienos surenka ir Centrui pateikia Įstatymo 22 straipsnio 5 dalyje nurodytus vaiko, kuriam paskirta auklėjamojo poveikio priemonė, dokumentus;

7.5. pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, užtikrina vaiko socialinę integraciją į bendruomenę;

7.6. koordinuoja mokyklų vaiko gerovės komisijų veiklą, vaiko gerovės srityje dirbančių institucijų ir nevyriausybinių organizacijų tarpusavio bendradarbiavimą;

7.7. teikia siūlymus administracijos direktoriui dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių tobulinimo;

7.8. vykdo kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.

8. Komisijos nariai turi teisę:

8.1. teikti Komisijos pirmininkui pastabas ir pasiūlymus dėl komisijos darbo tobulinimo;

8.2. susipažinti su mokyklų vaiko gerovės komisijų, valstybės ir savivaldybių institucijų  ar įstaigų pateikta informacija, reikalinga Komisijos funkcijoms vykdyti ir sprendimams priimti;

9. Komisijos nariai privalo:

9.1. dalyvauti Komisijos posėdžiuose. Jeigu negali dalyvauti, apie tai informuoja Komisijos pirmininką ar sekretorių;

9.2. laikytis konfidencialumą ir duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų;

9.3. gerbti posėdžiuose dalyvaujančių asmenų teises;

9.4. kiekvienas Komisijos narys gali inicijuoti posėdžio darbotvarkės papildymą, t. y. prieš posėdį Komisijos pirmininkui pateikti pasiūlymų, kuriems pirmininkas gali pritarti arba nepritarti;

9.5. Komisijos darbui vadovauja ir posėdžiams pirmininkauja Komisijos pirmininkas. Jo nesant, pirmininkauja Komisijos posėdyje išrinktas Komisijos narys.

10. Komisijos pirmininkas:

10.1. rengia posėdžių darbotvarkę, inicijuoja ir koordinuoja metinio priemonių plano rengimą;

10.2. raštu teikia išvadą dėl vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo, pagalbos priemonių vaiko atstovams pagal įstatymą.

11. Komisijos sekretorius:

11.1. šaukia Komisijos posėdžius. Apie posėdžio datą ir laiką ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki posėdžio elektroniniu paštu informuoja Komisijos narius ir raštu kviečia posėdžio dalyvius, kartu su kvietimu dalyvauti posėdyje Komisijos nariams pateikia posėdžio darbotvarkę ir, esant būtinybei, papildomą medžiagą.

11.2.  protokoluoja posėdžius ir tvarko visą dokumentaciją;

11.3. supažindina suinteresuotus asmenis su Komisijos priimtais sprendimais, prireikus pateikia kopijas ar išrašus;

11.4. parengia kreipimąsi į Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centrą (toliau – SPPC), asmenį, atsakingą už vaikų socializacijos centro (toliau – Centras) parinkimą (toliau – atsakingas asmuo), dėl Centro, kuriame gali būti apgyvendintas vaikas, parinkimo ir surenka visus reikiamus dokumentus;

11.5. vykdo kitus Komisijos pirmininko pavedimus Komisijos posėdžio rengimo klausimais.

12. Kai Komisijos darbe dėl svarbių priežasčių nedalyvauja sekretorius, jo funkcijas vykdo kitas posėdžio metu Komisijos pirmininko paskirtas Komisijos narys.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS

 

13. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Posėdžiai organizuojami pagal poreikį (gavus prašymą dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo, panaikinimo ir kt. atvejais).

14. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

15. Administracijos direktorius, gavęs prašymą skirti, pakeisti, pratęsti ar panaikinti vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonę (toliau – prašymas), ne vėliau kaip per 2 darbo dienas jį perduoda koordinatoriui ir Komisijai.

16. Komisija ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos, išskyrus Reglamento 27 punkte nurodytus atvejus, surenka informaciją, būtiną siūlymui parengti ir administracijos direktoriaus sprendimui priimti.

17. Kai rengiamasi svarstyti vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo klausimą, surinkta reikalinga informacija ne vėliau kaip likus 4 darbo dienoms iki posėdžio pateikiama SPPC atsakingo asmens išvadai gauti.

18. Komisija prašymus nagrinėja uždarame posėdyje, kuriame privalo dalyvauti vaikas, vaiko atstovai pagal įstatymą, mokyklos, kurioje ugdomas vaikas, Vaiko gerovės komisijos atstovas, prašymą pateikęs asmuo (išskyrus atvejus, kai prašymą pateikė teismas), tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius, vaiko minimalios priežiūros priemonę vykdantis asmuo ar jo atstovas (kai vaikui buvo paskirta minimalios priežiūros priemonė), Centro atstovas (kai vaikui buvo paskirta vidutinė priežiūros priemonė).

19. Komisijos posėdyje išklausoma vaiko ir kitų posėdyje dalyvaujančių asmenų nuomonė dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimo, pakeitimo, pratęsimo ar panaikinimo.

20. Siekiant apsaugoti vaiką nuo galimo neigiamo poveikio, jis gali nedalyvauti Komisijos posėdyje, tačiau tokiu atveju vaiko nuomonė turi būti iš anksto išklausyta Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos atstovo. Ši nuomonė įvertinama Komisijos posėdyje. Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos atstovas taip pat išklauso vaiko nuomonę, kai vaikas vengia dalyvauti Komisijos posėdyje, ir apie ją informuoja posėdžio dalyvius.

21. Posėdžio metu pristatoma SPPC atsakingo asmens pateikta išvada dėl vidutinės priežiūros priemonės vaikui skyrimo.

22. Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos atstovas ir koordinatorius raštu pateikia išvadas dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo. Pateikta išvada posėdžio metu gali būti patikslinta arba papildyta.

23. Komisijos posėdyje rašomas Komisijos posėdžio protokolas. Šiame protokole turi būti nurodytos esminės prašymo nagrinėjimo aplinkybės, taip pat nurodyta posėdžio data, protokolo eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomų klausimų eilės numeriai ir pavadinimai, klausimus pateikę pranešėjai, kalbėtojai, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos atstovo ir koordinatoriaus išvados, priimtas siūlymas, balsavimo rezultatai ir kitų posėdžio dalyvių nuomonės.

24. Komisijos posėdžio protokolą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po Komisijos posėdžio pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius.

25. Komisija, įvertinusi išsakytas nuomones, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos, koordinatoriaus ir, jeigu reikia, SPPC atsakingo asmens išvadas, informaciją apie vaiko priežiūros ir gyvenimo sąlygas, vaiko sveikatos būklę ir specialiuosius ugdymo poreikius, vaiko atstovų pagal įstatymą teikiamas socialines paslaugas ir kitą pagalbą ir jos poreikį, vaikui skirtą Baudžiamajame kodekse nustatytą auklėjamojo poveikio priemonę ir kitą surinktą informaciją, balsų dauguma priima siūlymą dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonės skyrimo, pratęsimo, pakeitimo ar panaikinimo ir kitų priemonių, numatytų Įstatyme, skyrimo.

26. Administracijos direktorius, įvertinęs prašymą, Komisijos siūlymą ir kitą prašymo nagrinėjimo medžiagą, priima vieną iš šių sprendimų:

26.1. skirti, pratęsti ar panaikinti paskirtą vaiko minimalios priežiūros priemonę nepasibaigus jos vykdymo terminui, pakeisti paskirtą vaiko minimalios priežiūros priemonę kita arba paskirti kitą vaiko minimalios priežiūros priemonę vykdyti asmenį;

26.2. kreiptis į teismą dėl leidimo skirti vaiko vidutinės priežiūros priemonę arba pratęsti vaiko vidutinės priežiūros priemonės vykdymo terminą;

26.3. paskirti Centrą Įstatymo 13 straipsnio 4 dalyje nurodytu atveju;

26.4. pakeisti paskirtą vaiko vidutinės priežiūros priemonę nepasibaigus jos vykdymo terminui vaiko minimalios priežiūros priemone;

26.5. panaikinti paskirtą vaiko vidutinės priežiūros priemonę nepasibaigus jos vykdymo terminui;

26.6. atmesti Komisijos siūlymą ir siūlyti Komisijai svarstyti kitos priežiūros priemonės skyrimą;

26.7. atmesti prašymą.

27. Jeigu vaiko elgesys kelia realų pavojų jo paties ar kitų žmonių gyvybei, sveikatai ar turtui, Administracijos direktorius sprendimą priima ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos, kitais atvejais – ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos.

28. Administracijos direktoriaus sprendime dėl vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimo, pratęsimo ar pakeitimo nurodoma: vaikas, vaiko atstovai pagal įstatymą, vaikui paskirta minimalios priežiūros priemonė, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius, vaiko minimalios priežiūros priemonę vykdantis asmuo, šios priemonės vykdymo terminas ir kita svarbi informacija. Sprendime taip pat nurodomos Įstatymo 7 ir 9 straipsniuose numatytos priemonės, jų vykdymo terminas ir jas vykdantys asmenys. Prie Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimo pridedami Savivaldybės administracijos vaiko gerovės komisijos posėdžio protokolas ir Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus raštu pateiktos išvados.

29. Administracijos direktoriaus prašyme teismui dėl leidimo skirti vaiko vidutinės priežiūros priemonę arba pratęsti vaiko vidutinės priežiūros priemonės vykdymo terminą nurodomi argumentai, kuriais grindžiamas prašymas, vaiko vidutinės priežiūros priemonės terminas, informacija apie vaiko nuomonę dėl vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo ar pratęsimo, apie vaikui skirtą (skirtas) Baudžiamajame kodekse nustatytą (nustatytas) auklėjamojo poveikio priemonę (priemones) (jeigu jos buvo skirtos), išskyrus auklėjamojo poveikio priemonę – atidavimą į specialiąją auklėjimo įstaigą. Kai kreipiamasi dėl leidimo skirti vaiko vidutinės priežiūros priemonę, pateikiamas vaiko sveikatos pažymėjimas. Prie prašymo teismui pridedami Komisijos posėdžio, kuriame buvo svarstytas klausimas dėl vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo ar pratęsimo, protokolas, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos ir tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus raštu pateiktos išvados, SPPC atsakingo asmens išvada dėl vidutinės priežiūros vaikui skyrimo, kiti prašymą pagrindžiantys dokumentai.

30. Administracijos direktorius, gavęs teismo leidimą, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas kreipiasi į SPPC atsakingą asmenį dėl Centro parinkimo.

31. Administracijos direktorius, gavęs teismo leidimą, ne vėliau kaip per 7 darbo dienas priima sprendimą skirti arba pratęsti vaiko vidutinės priežiūros priemonę.

32. Sprendime dėl vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo arba pratęsimo nurodoma: vaikas, vaiko atstovai pagal įstatymą, tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius, teismas, išdavęs leidimą, Centras, vidutinės priežiūros priemonės vykdymo terminas, mokykla, kurioje vaikas mokėsi, atstovams pagal įstatymą siūlomos pagalbos priemonės, jų vykdymo terminas, jas vykdantys asmenys ir kita svarbi informacija.

33. Administracijos direktoriaus sprendimą dėl vaiko vidutinės priežiūros priemonės skyrimo kartu su teismo leidimo kopija arba įsiteisėjusį teismo nuosprendį dėl auklėjamojo poveikio priemonės skyrimo per 3 darbo dienas nuo jo priėmimo Komisijos sekretorius išsiunčia (perduoda) Centrui, į kurį nukreipiamas vaikas, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybai, teritorinei policijos įstaigai, vaiko atstovams pagal įstatymą ir tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriui ir informuoja juos apie numatomą vaiko pristatymo į vaikų socializacijos centrą datą.

34. Savivaldybės administracijos direktorius organizuoja vaiko pristatymą į Centrą. Tais atvejais, kai reikia užtikrinti vaiko arba kitų asmenų saugumą, vaiko pristatymas į Centrą organizuojamas kartu su teritorine policijos įstaiga. Vaiko atstovas pagal įstatymą ir koordinatorius arba, jeigu jis negali to padaryti dėl svarbių priežasčių, kitas savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio atstovas privalo lydėti vaiką į Centrą.

35. Jeigu teismas neduoda leidimo vaikui skirti vidutinės priežiūros priemonę, Administracijos direktorius sprendžia klausimą dėl vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimo.

36. Komisijos pirmininko sprendimu į posėdį pakviesti ne Komisijos nariai gali dalyvauti tik svarstant tą posėdžio klausimą, į kurio svarstymą yra pakviesti. Jie neturi balsavimo teisės.

37. Jeigu posėdyje nedalyvauja asmenys, kurių dalyvavimas yra privalomas, Komisijos pirmininkas atideda posėdį ir raštu įspėja nedalyvavusius asmenis, kad kitame posėdyje sprendimas gali būti priimtas ir jiems nedalyvaujant.

38. Komisijos sprendimai priimami atviru balsavimu paprasta posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas.

39. Komisijos narys gali turėti atskirąją nuomonę, kuri išdėstoma posėdžio protokole.

40. Komisijos kompetencijai skirtais klausimais raštus pasirašo Komisijos pirmininkas.

41. Komisijos posėdžių protokolai ir kiti dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Rietavo savivaldybės administracijos patalpose, pas tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorių.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

42. Pasiūlymus dėl Reglamento papildymo ar pakeitimo teikia Komisijos nariai.

43. Komisijos sudėtis ir Reglamentas gali būti papildomi arba keičiami administracijos direktoriaus įsakymu.

 

_____________

 

Rietavo savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

1 priedas

____________________________________________________________________________

(Prašymą pateikiančio asmens vardas, pavardė – rašyti didžiosiomis spausdintinėmis raidėmis)

____________________________________________________________________________

(adresas, telefono Nr., el. paštas)

 

Rietavo savivaldybės

administracijos direktoriui

 

PRAŠYMAS

DĖL VAIKO MINIMALIOS AR VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS

(pabraukti)

 

_______________________________

(skyrimo / pakeitimo / pratęsimo / panaikinimo)

 

 

20____ - ____ - ____

Rietavas

 

Prašau mano sūnui/dukrai/ globotiniui(-ei)

_________________________________________

(pabraukti)                                                              (nurodomas vaiko vardas, pavardė)

 

_______________________________________________________________________________,

(gimimo data)                                                                            (namų adresas)

 

besimokančiam(-iai)____________________________________________________________________________________,

(mokymosi įstaiga, klasė)

 

skirti/pakeisti/ panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę, nes 

________________________________________________________________________________

(pagrindžiama, kodėl prašoma skirti/pakeisti/ panaikinti minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę)

 

Anksčiau mano sūnui (dukrai, globotiniui(-ei) buvo taikomos šios poveikio priemonės:

________________________________________________________________________________

(išvardijamos poveikio priemonės, nurodomas jų efektyvumas)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Pareiškėjo pateikiami dokumentai:

1. Vaiko __________________________________________________ kopija.

(nurodyti asmens dokumento pavadinimą)

2. Jeigu vaikas vertintas Plungės pedagoginėje psichologinėje tarnyboje, pažymos kopija.

4. Aktuali informacija, susijusi su prašymo pateikimu (nurodyti, kokių dokumentų kopijos, pavyzdžiui, specialiųjų ugdymo centrų rekomendacijų, vaikų psichiatro rekomendacijų kopijos, teismų sprendimų ar nutarčių kopijos ir kt.).

 

Patvirtinu, kad mano nurodyti duomenys yra teisingi.

Sutinku, kad skirdami/pakeisdami /panaikindami vaiko minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę Rietavo savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijos nariai susipažintų su būtina apie mano vaiką (globotinį(-ę) informacija.

 

_________________                                                                       ____________________________

(parašas)                                                                                                                                                (vardas,  pavardė)

 

 

Rietavo savivaldybės administracijos

vaiko gerovės komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

(įstaigos blankas su rekvizitais)

 

__________________________________________________________________________

(prašymą teikiančios institucijos pavadinimas)

 

 

Rietavo savivaldybės

administracijos direktoriui

 

 

PRAŠYMAS

DĖL VAIKO MINIMALIOS AR VIDUTINĖS PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS

(pabraukti)

_______________________________

(skyrimo / pakeitimo / pratęsimo / panaikinimo)

 

20___ - ____ - ____

Rietavas

 

Vadovaudamasis(-si) Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu, prašau skirti/pakeisti/pratęsti/panaikinti _____________ klasės mokiniui(-ei) ______________________________________, gim.____________________________________,  gyv.____________________________________, minimalios (vidutinės) priežiūros priemonę(-es).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(Toliau nuosekliai išdėstomi prašymą pagrindžiantys argumentai)

 

 

PRIDEDAMA:

1.   Vaiko asmens dokumento (gimimo liudijimo, Lietuvos Respublikos piliečio paso arba asmens tapatybės kortelės) kopija.

2.   Mokyklos vadovo pasirašyta išsami charakteristika, kurioje būtų pateikti duomenys apie vaiko šeimą, pamokų lankomumą, pažangumą, lankomus neformaliojo švietimo būrelius, ugdymo įstaigos taikytas poveikio ir pagalbos vaikui priemones, jų įvertinimas.

3. Taikytų poveikio ir pagalbos vaikui priemonių įrodymo dokumentai:

3.1.    mokyklos Vaiko gerovės komisijos posėdžių (kuriuose buvo svarstomas vaiko elgesys ir kt.) protokolų išrašai;

3.2. mokyklos ir/ar mokytojų tarybos posėdžių protokolų išrašai (jeigu vaikas buvo svarstomas šiose tarybose);

3.3. kitų mokyklos turimų dokumentų (individualių pokalbių, lankymosi vaiko namuose aktų su tėvų (globėjų, rūpintojų) parašais, mokyklos bendruomenės narių pranešimų, skundų, prašymų, vaiko pasiaiškinimų, pasižadėjimų raštu dėl netinkamo elgesio) kopijos;

3.4. vaiką konsultavusių mokyklos specialistų konsultacijų išvadų išrašai;

3.5. informacija apie mokykloje vaikui teiktą kitą socialinę pedagoginę pagalbą.

4.  Pažymų iš Pedagoginės psichologinės tarnybos, Psichikos sveikatos centro, kitų pagalbą teikiančių įstaigų apie suteiktą pagalbą vaikui (jeigu vaikui šiose įstaigose pagalba buvo teikta) kopijos.

5.  Kita svarbi informacija.

 

 

_______________________________________

__________________

_________________________

(įstaigos vadovas)

(parašas)

(vardas ir pavardė)

 

 

 

Rengėjo vardas ir pavardė, tel. (8 448) 00 000, el. p.