HERBAS2

mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentO

prie krašto apsaugos ministerijos

DIREKTORIUS

 

Įsakymas

dėl mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentO
prie krašto apsaugos ministerijos DIREKTORIAUS 2015 m. vasario 12 d. ĮSAKYMO Nr. V-15 „DĖL
SAVIVALDYBĖS MOBILIZACIJOS PLANO RENGIMO METODINIŲ NURODYMŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2019 m. balandžio 2 d. Nr. V-58

Vilnius

 

 

P a k e i č i u  Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos direktoriaus 2015 m. vasario 12 d. įsakymą Nr. V-15 „Dėl Savivaldybės mobilizacijos plano rengimo metodinių nurodymų patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentO

prie krašto apsaugos ministerijos

DIREKTORIUS

 

Įsakymas

dėl SAVIVALDYBĖS MOBILIZACIJOS PLANO SUDARYMO METODINIŲ NURODYMŲ PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymo 8 straipsnio 4 dalies 2 punktu,

t v i r t i n u Savivaldybės mobilizacijos plano sudarymo metodinius nurodymus (pridedama).

 

 

 

Direktorius                                                                                            Virginijus Vitalijus Vilkelis

 

 

PATVIRTINTA

Mobilizacijos ir pilietinio

pasipriešinimo departamento prie

Krašto apsaugos ministerijos

direktoriaus 2015 m. vasario 12 d.

įsakymu Nr. V-15

(Mobilizacijos ir pilietinio

pasipriešinimo departamento prie

Krašto apsaugos ministerijos

direktoriaus 2019 m. balandžio 2 d.

įsakymo Nr. V-58 redakcija)

 

 

SAVIVALDYBĖS mobilizacijos plano SUDARYMO metodiniai nurodymai

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Savivaldybės mobilizacijos plano sudarymo metodiniai nurodymai (toliau – Metodiniai nurodymai) nustato savivaldybės mobilizacijos plano (toliau – Planas) struktūros, turinio ir formos reikalavimus.

2.    Planas rengiamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatymu, Mobilizacijos planų rengimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2012 m. liepos 18 d. nutarimu Nr. 879 „Dėl Mobilizacijos planų rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, savivaldybių institucijoms ar įstaigoms paskirtomis valstybinėmis mobilizacinėmis ir (ar) priimančiosios šalies paramos teikimo užduotimis, Metodiniais nurodymais.

3.  Metodiniuose nurodymuose vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos įstatyme.

 

II SKYRIUS

PLANO STRUKTŪRA IR TURINYS

 

4. Planą sudaro:

4.1. Turinys;

4.2. Bendroji dalis;

4.3. Pagrindinė dalis; 

4.4. Priedai.

5. Plano turinys pateikiamas po Plano titulinio lapo. Plano turinyje nurodomos plano struktūrinės dalys.

6. Plano bendrojoje dalyje  nurodoma:

6.1. už mobilizacijos plano rengimą atsakingas (-i) asmuo (-ys) (Plano priede pateikiama savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl atsakingo (-ų) asmens (-ų) skyrimo kopija);

6.2. kaip organizuojama savivaldybės administracijos ir jai pavaldžių įstaigų veikla paskelbus mobilizaciją, prioritetą skiriant valstybinių mobilizacinių ir priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių įgyvendinimui (pavyzdžiui, nurodomi planuojami savivaldybės administracijos ir jai pavaldžių įstaigų struktūriniai pertvarkymai, pateikiama valdymo struktūros schema, nurodomos struktūrinių padalinių funkcijos po struktūrinių pertvarkymų ir pan.);

6.3. kaip užtikrinama savivaldybės administracijos ir jai pavaldžių įstaigų veikla paskelbus mobilizaciją (pavyzdžiui, jeigu numatoma alternatyvi darbo vieta, nurodoma ši vieta, aprašomi veiksmai, susiję su persikėlimu į šią vietą, jos apsaugos užtikrinimu ir darbo joje organizavimu (aprūpinimu reikalingomis darbo priemonėmis, dokumentų pervežimu ir kt.), nurodant už suplanuotų veiksmų vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingus asmenis ir kt.);

6.4. kaip savivaldybės administracijos ir jai pavaldžių įstaigų darbuotojai informuojami apie mobilizacijos paskelbimą, apie jų veiksmus paskelbus mobilizaciją (nurodomi už informavimą atsakingi asmenys, informavimui reikalingos priemonės ir veiksmai);

6.5. kaip paskelbus mobilizaciją iškviečiami ir apie jiems nustatytas funkcijas informuojami į civilinį mobilizacinio personalo rezervą (toliau – CMPR) įrašyti asmenys (nurodant informavimo būdus ir eiliškumą, priemones, kuriomis bus informuojami į CMPR įrašyti asmenys (pavyzdžiui, naudojamas telefono ryšys ar kitos priemonės, kai nėra galimybės naudotis telefono ryšiu (informuojant vieną ar kelis į CMPR įrašytus asmenis, kurie atitinkamai kviečia kitus arba pasitelkiama pasiuntinių pagalba ar kt.).

7. Plano pagrindinės dalies atskiruose skirsniuose, laikantis toliau nustatytų reikalavimų, aprašomi veiksmai ir priemonės, reikalingi savivaldybių administracijoms paskirtų valstybinių mobilizacinių ir (ar) priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių vykdymui užtikrinti:

7.1. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Paskelbus mobilizaciją organizuoti savivaldybių biudžeto asignavimų perskirstymą, prioritetą teikiant gyvybiškai svarbių valstybės funkcijų finansavimui“ aprašomi, nurodant užduoties vykdymą organizuojantį, koordinuojantį ir kontroliuojantį  asmenį (vardą pavardę, pareigas, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą) ar struktūrinį padalinį (struktūrinio padalinio pavadinimą, struktūrinio padalinio vadovo vardą, pavardę, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą) bei pateikiant šio asmens ar struktūrinio padalinio veiksmus organizuojant, koordinuojant ir kontroliuojant šios užduoties vykdymą;

7.2. valstybinei mobilizacinei užduočiai Užtikrinti perspėjimo pranešimų apie mobilizacijos paskelbimą, karo padėties įvedimą ir kitos su mobilizacijos ir karo padėties teisine padėtimi susijusios informacijos skelbimą visuomenei“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 1 priedą;

7.3. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Užtikrinti įslaptintos informacijos apsaugą ir evakuaciją“ aprašomi pagal  Metodinių nurodymų 2 priedą;

7.4. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Numatyti kilnojamąsias ir nekilnojamąsias kultūros vertybes, kurias būtina išsaugoti mobilizacijos metu, ir užtikrinti jų apsaugą“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 3 priedą;

7.5. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Užtikrinti mokesčių ir vietinių rinkliavų surinkimą“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 4 priedą;

7.6. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Užtikrinti asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros paslaugų teikimą savivaldybėms pavaldžiose sveikatos priežiūros įstaigose“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 5 priedą;

7.7. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Užtikrinti geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 6 priedo 1 lentelę;

7.8. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Organizuoti savivaldybės gyventojų aprūpinimą geriamuoju vandeniu alternatyviais būdais aprašomi pagal Metodinių nurodymų 6 priedo 2 lentelę;

7.9. valstybinei mobilizacinei užduočiai „Nustatyti maisto produktų savivaldybės gyventojams poreikį ir užtikrinti savivaldybės gyventojų aprūpinimą šiais produktais“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 7 priedą;

7.10.  valstybinei mobilizacinei užduočiai „Bendradarbiaujant su kitais socialinių paslaugų įstaigų steigėjais, užtikrinti maitinimo, geriamojo vandens tiekimo, būtinų sveikatos priežiūros paslaugų ir medikamentų teikimą ar šių paslaugų organizavimą socialinės globos įstaigose gyvenantiems ar socialines paslaugas namuose gaunantiems asmenims“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 8 priedą;

7.11.  priimančiosios šalies paramos teikimo užduočiai „Užtikrinti susidarančių komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą, geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą atvykstančių pajėgų apsistojimo (dislokavimo) vietose“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 9 priedą (jei savivaldybei nepateikti Lietuvos kariuomenės nustatyti priimančiosios šalies paramos poreikiai, veiksmai ir priemonės, reikalingi šios priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties vykdymui užtikrinti, neaprašomi);

7.12.  priimančiosios šalies paramos teikimo užduočiai „Pagal Lietuvos kariuomenės nurodytus priimančiosios šalies paramos poreikius nustatyti didžiagabaričių ir (ar) sunkiasvorių transporto priemonių judėjimo vietinės reikšmės viešaisiais keliais ir gatvėmis maršrutus, organizuoti nustatytuose maršrutuose kelių, gatvių ir jų statinių remonto, rekonstrukcijos, priežiūros darbus“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 10 priedą (jei savivaldybei nepateikti Lietuvos kariuomenės nustatyti priimančiosios šalies paramos poreikiai, veiksmai ir priemonės, reikalingi šios priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties vykdymui užtikrinti, neaprašomi);

7.13.  priimančiosios šalies paramos teikimo užduočiai „Organizuoti sveikatos priežiūros paslaugų teikimą atvykstančioms pajėgoms savivaldybei pavaldžiose sveikatos priežiūros įstaigose“ aprašomi pagal Metodinių nurodymų 5 priedą;

8. Plano prieduose pateikiamos Plane aprašomų veiksmų ir priemonių vykdymui užtikrinti sudarytų sutarčių kopijos, Plane aprašomus veiksmus ir priemones papildančios ar detalizuojančios lentelės, schemos, kitų su Plane aprašomais veiksmais ir priemonėmis susijusių dokumentų kopijos. Nuorodos į šiuos priedus pateikiamos Plano tekste.

9. Plano rengėjai, įvertinę poreikį, Plane aprašo ir kitus, Metodinių nurodymų prieduose nenumatytus, valstybinių mobilizacinių ir (ar) priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių vykdymui užtikrinti reikalingus veiksmus ir priemones, pateikia kitą, Metodinių nurodymų prieduose nenumatytą, su valstybinių mobilizacinių ir (ar) priimančiosios šalies paramos teikimo užduočių vykdymui užtikrinti reikalingais veiksmais ir priemonėmis susijusią informaciją.

 

III SKYRIUS

PLANO ĮFORMINIMO REIKALAVIMAI

 

10. Planas rengiamas laikantis šių reikalavimų:

10.1. Planas turi būti atspausdintas ant balto A4 formato popieriaus lapo;

10.2. Plano tituliniame lape nurodoma: Plano tvirtinimo žyma, Plano pavadinimas, Plano rengimo metai (11 priedas);

10.3. Planas Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentui prie Krašto apsaugos ministerijos teikiamas derinti popierine forma A4 formato segtuve (ant segtuvo nurodant savivaldybės pavadinimą ir Plano sudarymo metus) ir (ar) skaitmenine forma (CD laikmenoje);

10.4. Plano paskutinio lapo (įskaitant Plano priedus) antroje pusėje nurodomas bendras Plano lapų (įskaitant Plano priedus) skaičius ir lapų su skirtingomis slaptumo žymomis skaičius atskirai, dedamas antspaudas ir pasirašoma rengėjo (jei Planui parengti buvo sudaryta darbo grupė, pasirašo jos vadovas).

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

11. Planas įslaptinamas, administruojamas, saugomas, išslaptinamas ir naikinamas Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo ir Įslaptintos informacijos administravimo ir išslaptinimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. rugpjūčio 13 d. nutarimu Nr. 820 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir tarnybos paslapčių įstatymo įgyvendinimo“, nustatyta tvarka.

 

_______________________

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

1 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Užtikrinti perspėjimo pranešimų apie mobilizacijos paskelbimą, karo padėties įvedimą ir kitos su mobilizacijos ir karo padėties teisine padėtimi susijusios informacijos skelbimą visuomenei“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

                                                                                                    ... SKIRSNIS          

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „UŽTIKRINTI PERSPĖJIMO PRANEŠIMŲ APIE MOBILIZACIJOS PASKELBIMĄ, KARO PADĖTIES ĮVEDIMĄ IR KITOS SU MOBILIZACIJOS IR KARO PADĖTIES TEISINE PADĖTIMI SUSIJUSIOS INFORMACIJOS SKELBIMĄ VISUOMENEI“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

 

Eil. Nr.

Perspėjimo pranešimų apie mobilizacijos paskelbimą, karo padėties įvedimą ir kitos su mobilizacijos ir karo padėties teisine padėtimi susijusios informacijos skelbimo visuomenei užtikrinimas

Pastabos

Atsakingi ūkio subjektai

Ištekliai

Pavadinimas

Kontaktinis asmuo

Priemonės

Informacijos atnaujinimo periodiškumas

Materialiniai

Žmogiškieji

1

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

1.

Pvz., Radijas 111

Vardenis Pavardenis, vadovas,+370 111 1111, vardenis@zr.lt    

Žinių laida

Kas valandą

 

2.

Pvz., Veliuonos seniūnija

Vardenis Pavardenis, seniūnas, +370 111 1111, vardenis@vs.lt    

Pasiuntiniai

Ne rečiau kaip kartą per parą

1 lengvasis automobilis (seniūnijos)

6 asmenys (3 seniūnijos darbuotojai / 3 Lietuvos šaulių sąjungos atstovai)

Su Lietuvos šaulių sąjunga sudaryta 2019-02-06   bendradarbiavimo sutartis Nr. 1 „Dėl informacijos perdavimo“ (sutarties kopija pridedama)

 

Lentelės pildymas:

1)  antrojoje ir trečiojoje skiltyse pateikiama informacija apie ūkio subjektus, atsakingus už ketvirtojoje skiltyje numatytos priemonės vykdymą (pvz., antrojoje skiltyje įrašoma seniūnijos, priešgaisrinės gelbėjimo valdybos (tarnybos) ar radijo stoties pavadinimas, o trečiojoje pateikiami šio subjekto kontaktinio asmens kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr., el. p. adresas);

2)  ketvirtojoje skiltyje įrašoma priemonė, kuri bus naudojama informuojant savivaldybės gyventojus apie mobilizacijos paskelbimą, karo padėties įvedimą ir kitos su mobilizacijos ir karo padėties teisine padėtimi susijusios informacijos skelbimą (pvz., perspėjimo pranešimai per televiziją, radiją, spaudą, socialinius tinklus, pasitelkiant pasiuntinių paslaugas, Gyventojų perspėjimo ir informavimo sistemos žinutės ar pan.);

3)  penktojoje skiltyje pateikiama informacija apie tai, kiek kartų per parą būtų skelbiama informacija ketvirtojoje skiltyje nurodyta priemone;

4)  šeštojoje ir septintojoje skiltyse nurodomi VMU vykdyti reikalingi (savivaldybės administracijos) materialiniai ir žmogiškieji ištekliai, būtini ketvirtojoje skiltyje įvardintai priemonei įgyvendinti (pvz., transporto priemonių ar žmonių skaičius informacijos sklaidai seniūnijose). Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., trūkstant 6 žmonių gyventojų informavimui Veliuonos seniūnijoje, numatoma, kad papildomai bus pasitelkiami 3 seniūnijos darbuotojai ir 3 asmenis skirs Lietuvos šaulių sąjunga);

5aštuntojoje skiltyje pateikiama informacija apie sudarytas sutartis, dokumentus (jei tokie yra), kuriais vadovaujantis vykdomos numatytos priemonės ar teikiamos reikalingos paslaugos (nurodant sutarties, kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą).

 

Pastaba. Plano priede pateikimas pranešimo apie mobilizacijos paskelbimą ir (ar) karo padėties įvedimą tekstas, kuris bus teikiamas pirmojoje lentelės skiltyje įvardintiems viešosios informacijos rengėjams ir (ar) skleidėjams.

_______________________

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

2 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Užtikrinti nacionalinio dokumentų fondo ir įslaptintos informacijos apsaugą ir evakuaciją“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „UŽTIKRINTI NACIONALINIO DOKUMENTŲ FONDO IR ĮSLAPTINTOS INFORMACIJOS APSAUGĄ IR EVAKUACIJĄ“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

 

Eil. Nr.

Apsaugos ir evakuacijos priemonės

Ištekliai

Apsaugos ir evakuacijos vieta

Pastabos

Materialiniai

Žmogiškieji

1     

2     

3     

4     

5     

6     

1.    

Pvz., Į Evakuojamų dokumentų sąrašą (Plano 1 priedas) įrašyti dokumentai evakuojami

1savivaldybės mikroautobusas;

5 dėžės evakavimui

2 asmenys (1savivaldybės vairuotojas /

1UAB „Sauga“ apsaugos darbuotojas)

Vilniaus g. 111, Kaunas

UAB „Sauga“ 2019-02-06 preliminari sutartis Nr. 1 „Dėl apsaugos užtikrinimo“ (sutarties kopija pridedama)

2.     

Pvz., Įslaptinta informacija sunaikinama

1dokumentų naikinimo įranga (UAB „Naikinu“)

1 asmuo (savivaldybės darbuotojas, Personalo skyriaus vyr. specialistas)

Kauno g. 1, Vilnius

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje nurodoma pasirinkta apsaugos ar evakuacijos priemonė (pvz., evakuoti ar sunaikinti);

2) trečiojoje ir ketvirtojoje skiltyse nurodomi VMU vykdyti reikalingi materialiniai ir žmogiškieji ištekliai, būtini antrojoje skiltyje numatytai priemonei įgyvendinti (pvz., evakavimui reikalingų transporto priemonių ar žmonių skaičius). Jei priemonei vykdyti reikalingų išteklių trūksta, reikia numatyti, iš kur jie bus pasitelkiami (pvz., dokumentams naikinti reikalinga naikinimo įranga aprūpins UAB „Naikinu“, o evakuojamų dokumentų apsaugą užtikrinti padės UAB „Sauga“ apsaugos darbuotojas (informacija apie sudarytas sutartis pateikiama „Pastabų“ skiltyje);

3) penktojoje skiltyje pateikiama numatoma apsaugos ir evakuacijos vieta, nurodant jos adresą;

4) šeštojoje skiltyje pateikiama informacija apie sudarytas sutartis, dokumentus (jei tokie yra), kuriais vadovaujantis vykdomos numatytos priemonės ar teikiamos reikalingos paslaugos (nurodant sutarties, kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą).

 

3. Apsaugos ir evakuacijos tvarka (aprašomos Nacionalinio dokumentų fondo ir (ar) įslaptintos informacijos apsaugos ir (ar) evakavimo procedūros arba, jeigu šias procedūras nustato kiti dokumentai, pateikiama nuoroda į šiuos dokumentus (pvz., įslaptinta informacija evakuojama vadovaujantis Įslaptintos informacijos evakuacijos arba sunaikinimo karo, nepaprastosios padėties ar ekstremaliųjų situacijų atveju planu, patvirtintu Vilniaus m. savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. spalio 10 d. įsakymu Nr. 1).

 

_______________________

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo  metodinių nurodymų

3 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Numatyti kilnojamąsias ir nekilnojamąsias kultūros vertybes, kurias būtina išsaugoti mobilizacijos metu, ir užtikrinti jų apsaugą“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „NUMATYTI KILNOJAMĄSIAS IR NEKILNOJAMĄSIAS KULTŪROS VERTYBES, KURIAS BŪTINA IŠSAUGOTI MOBILIZACIJOS METU, IR UŽTIKRINTI JŲ APSAUGĄ“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

 

1 lentelė

Kilnojamosios kultūros vertybės, kurias būtina išsaugoti mobilizacijos metu (toliau – Vertybė), ir jų apsauga

Eil. Nr.

Objektas

Kontaktinis asmuo

Vertybių*  skaičius

Vertybės apsaugos užtikrinimas

Apsaugos priemonė/veiksmas

Ištekliai

Pastabos

Materialiniai

Žmogiškieji

1     

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

1.          

Pvz., Muziejus,

Vilniaus g. 1111,

LT-22222 Vilnius

Direktorė Vardenė Pavardenė,

+370 111 22222,

muziejus@vilnius.lt

 

40 vnt. (Plano1 priedas)

Perkėlimas į specialią patalpą Nr. 5 muziejuje

1)   10 m2 burbulinės plėvelės 

2)   3 vnt. medinių dėžių (aukštis - 58 cm;  plotis - 81,5 cm)

6 asmenys (muziejaus Ūkio skyriaus darbuotojai)

Numatyta Ūkio skyriaus darbuotojų pareigybės aprašymuose (kopijos pridedamos)

2.             

Pvz., Istorijos muziejus; Vilniaus g. 222, LT-33333, Lazdijai, Lazdijų r. (muziejaus filialas)

Direktorius Vardenis Pavardenis,

+370 333 44444

i.muziejus@lazdijai.lt

13 vnt. (Plano 2 priedas)

evakavimas į kitas patalpas,

Alytaus g. 333, Alytaus r., kontaktinis asmuo  Vardenytė Pavardenytė, +370 777 88888

1)   2 krovininiai automobiliai transportavimui (UAB „Transportas“ir 50 ltr. degalų)

2)   10 vnt. medinių dėžių

12 asmenų (8 muziejaus darbuotojai / 4 saugos tarnybos UAB „Sauga1“ darbuotojai)

Saugos tarnyba UAB „Sauga1“, Lazdijų padalinys, +370 555 66666; (Preliminarios sutarties Nr. 11, sudarytos 2019-02-06,kopija pridedama)

 

*Vertybių, kurias būtina išsaugoti mobilizacijos metu, sąrašas pateikimas Plano priede.

 

1 lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašomas objekto (pvz., muziejaus), kuriame yra Vertybės, pavadinimas ir adresas;

2) trečiojoje skiltyje nurodomas antrojoje skiltyje įvardinto objekto kontaktinis asmuo (pvz., muziejaus vadovas), pateikiant jo vardą, pavardę, pareigas, tel. Nr. ir el. p. adresą;

3) ketvirtame skiltyje įrašomas bendras objekte esančių Vertybių skaičius;

4) penktojoje skiltyje įrašoma pasirinkta apsaugos priemonė / veiksmas, pvz., Vertybės evakavimas ar perkėlimas (jei numatoma perkelti į tam tikrą patalpą, esančią tame pačiame objekte, nurodomas patalpų pavadinimas, numeris ar kt., jei Vertybė evakuojama į kitą objektą, nurodomas to objekto adresas ir kontaktinis asmuo, pateikiant jo vardą pavardę, pareigas, tel. Nr. ir el. p. adresą);

5) šeštojoje ir septintojoje skiltyse numatomi materialiniai ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi pasirinktai Vertybės apsaugos priemonei / veiksmui užtikrinti. Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., trūkstant transporto priemonių, numatoma, kad juos ir papildomus 50 ltr. degalų skirs UAB „Transportas“, o evakuojamų Vertybių apsaugai bus pasitelkiami UAB „Sauga1“ darbuotojai);

6) aštuntojoje skiltyje pateikiama informacija apie sudarytas sutartis, dokumentus (jei tokie yra), kuriais vadovaujantis vykdomos numatytos priemonės ar teikiamos reikalingos paslaugos (nurodant sutarties, kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą).

 

3. Apsaugos užtikrinimo tvarka (aprašomos 1 lentelėje numatytų vertybių apsaugos procedūros arba, jeigu šias procedūras nustato kiti dokumentai, pateikiama nuoroda į šiuos dokumentus (pvz., Ekstremaliųjų situacijų valdymo planu, patvirtintu Muziejaus direktoriaus 2020 m. sausio 3 d. įsakymu Nr. 1).

 

2 lentelė

Eil. Nr.

Nekilnojamosios kultūros vertybės (toliau – NV), kurias būtina išsaugoti mobilizacijos metu, ir jų apsauga

NV

Kontaktinis asmuo

NV apsaugos užtikrinimas

Apsaugos būdas

Ištekliai

Pastabos

Materialiniai

Žmogiškieji

2     

3     

4     

5     

6     

7     

1.                    

Pvz., Dvaro sodyba, Vilniaus al. 222, LT-5555 Vilnius

Direktorė Vardenė Pavardenė, tel. Nr. +370 111 1111, el. p. vardene@muziejus.lt

Fizinė apsauga

 

10 asmenų (5 muziejaus darbuotojai  / 5 Saugos tarnybos UAB „Sauga11“ darbuotojai)

Saugos tarnyba UAB „Sauga11“ (Preliminarios sutarties Nr. 11, sudarytos 2019-02-06, kopija pridedama)

 

2 lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašomas NV pavadinimas, adresas ir unikalus, kadastrinis ar kt. numeris (jei toks yra suteiktas);

2) trečiojoje skiltyje nurodomas už antrame stulpelyje nurodytos NV priežiūrą atsakingo subjekto kontaktinis asmuo  (pvz., NV valdančios ir (ar) prižiūrinčios institucijos ar įstaigos vadovas), pateikiant jo vardą, pavardę, pareigas, tel. Nr. ir el. p. adresą;

3) ketvirtojoje skiltyje įrašomas numatytas NV apsaugos būdas (pvz., numatyta, kad NV saugos apsaugos darbuotojai, įrengiamos papildomos apsauginės priemonės ar kt.);

4) penktojoje ir šeštojoje skiltyse numatomi materialiniai ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi NV apsaugai užtikrinti. Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., trūkstant darbuotojų NV apsaugai užtikrinti, numatoma, kad papildomus 5 asmenis skirs UAB „Sauga11“);

5) septintojoje skiltyje pateikiama informacija apie sudarytas sutartis, dokumentus (jei tokie yra), kuriais vadovaujantis vykdomos numatytos priemonės ar teikiamos reikalingos paslaugos (nurodant sutarties, kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą).

_______________________

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

4 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Užtikrinti mokesčių ir vietinių rinkliavų surinkimą“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „UŽTIKRINTI MOKESČIŲ IR VIETINIŲ RINKLIAVŲ SURINKIMĄ“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

 

Eil. Nr.

Mokesčiai/vietinės rinkliavos

 

Atsakingas už mokesčių ir/ar vietinių rinkliavų surinkimą

Mokesčių ir vietinių rinkliavų suma surenkama per metus (Eur)

Mokesčių ir vietinių rinkliavų mokėjimo terminai

Mokesčių ir vietinių rinkliavų surinkimą/išieškojimą užtikrinančios priemonės

Pastabos

1              

2     

3     

4     

5     

6     

7     

1.          

Pvz., Žemės nuomos mokestis

Finansų skyriaus vedėjo pavaduotojas Vardenis Pavardenis, tel. Nr. 22222222, e. p. vardenis@sav.lt

2000

Iki einamojo mėnesio 31 d./iki einamųjų metų gruodžio 31 d.

Jei mokestis nesumokamas iki nustatyto termino - siunčiami raginamieji raštai, kreipiamasi į teismus dėl nesumokėto mokesčio išieškojimo ir t. t.

 

2.             

Pvz., Rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą savivaldybės teritorijoje išdavimo

Finansų skyriaus vedėjo pavaduotojas Vardenis Pavardenis, tel. Nr.22222222, e. p. vardenis@sav.lt

200

Pagal vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą x savivaldybės teritorijoje išdavimo nuostatuose nustatytą tvarką ir terminus, t. y. iki leidimo išdavimo, po leidimo išdavimo

Mokesčių ir vietinių rinkliavų surinkimas / išieškojimas vykdomas:

1) vadovaujantis vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą x savivaldybės teritorijoje išdavimo nuostatais;

2) LR  įstatymų nustatyta tvarka, įskaitant neteisminį ir teisminį skolų išieškojimą

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje nurodoma vietinė rinkliava ir savivaldybės renkami mokesčiai;

2) trečiojoje skiltyje nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (pavadinimas, vadovo vardas pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas), atsakingi už mokesčių ir vietinių rinkliavų surinkimą;

3) ketvirtojoje skiltyje nurodoma suma (Eur), kiek per metus vidutiniškai yra surenkama mokesčių ir savivaldybės teritorijoje nustatytų vietinių rinkliavų;

4) penktojoje skiltyje nurodoma data (terminas) iki kada turi būti sumokami mokesčiai ir savivaldybės teritorijoje nustatytos vietinės rinkliavos;

5) šeštojoje skiltyje nurodoma, kokių priemonių teisės aktų nustatyta tvarka būtų imtasi, kad būtų surinktos ir/ar išieškotos nesumokėtos savivaldybės teritorijoje nustatytos vietinės rinkliavos ir mokesčiai;

6) septintojoje skiltyje nurodoma papildoma informacija, kuri nėra paminėta lentelėje, bet kuri yra būtina vykdant VMU (pvz., papildomi veiksmai, priemonės, kurie turėtų įtakos užtikrinant geresnį mokesčių ir vietinių rinkliavų surinkimą, priežastys/aplinkybės, kurios galėtų turėti įtakos mokesčių ir vietinių rinkliavų nesurinkimui ir pan.).

_______________________

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

5 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Užtikrinti asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros paslaugų teikimą savivaldybėms pavaldžiose sveikatos priežiūros įstaigose“ ir priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties „Organizuoti sveikatos priežiūros paslaugų teikimą atvykstančioms pajėgoms savivaldybei pavaldžiose sveikatos priežiūros įstaigose“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „UŽTIKRINTI ASMENS IR VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMĄ SAVIVALDYBĖMS PAVALDŽIOSE SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE“ IR PRIIMANČIOSIOS ŠALIES PARAMOS TEIKIMO UŽDUOTIES „ORGANIZUOTI SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMĄ ATVYKSTANČIOMS PAJĖGOMS SAVIVALDYBEI PAVALDŽIOSE SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) ir priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties (toliau – PŠPU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU ir PŠPU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

 

Eil. Nr.

Sveikatos priežiūros įstaiga

Galimas didžiausias pacientų skaičius

Lovų sk. / galimų papildomų lovų sk.

Medicinos priemonių, medikamentų ir pan. atsargos

Medicinos priemonių, medikamentų ir pan. tiekimas sutrikus įprastai tvarkai

Atsarginiai energijos šaltiniai

Maitinimas

Vandens tiekimas

Žmogiškieji ištekliai (turimi/trūkstami)

Turimas

Trūkstamas

1     

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

10   

11   

1.

Pvz., VšĮ Vilniaus ligoninė (Vilniaus g. 111, Vilnius;+370 111111)

370

350/20 (20 papildomų lovų suteiks UAB „UAB“ (sutarties kopija pridedama)

Tvarsliava – 5 d.; medikamentai – 7 d.

Bus kreipiamasi dėl valstybės rezervo atsargų panaudojimo

Generatorius (9200 W /7 paros)

3000 W galingumo generatoriaus (pagal 2020 m. pirkimų planą numatytas pirkimas 2020 m., taip pat sudaryta sutartis su PC „Senukai“ (sutarties kopija pridedama)

 

1) Bus kreipiamasi dėl valstybės rezervo maisto atsargų panaudojimo;

2) „Maisto bankas“ (sutarties kopija pridedama); 3) Virdenių ŽŪB (2019-10-11 sutarties Nr. 1 kopija pridedama)

AB „Vanduo“ (tel. 111111) skirs vandenvežį (2019-09-01sutarties Nr. 1 kopija pridedama)

120 slaugos personalo / 10 savanorių

 

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašomas sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, adresas ir telefono numeris;

2) trečiojoje skiltyje įrašomas didžiausias pacientų, kuriems įstaiga gali suteikti asmens ir visuomenės sveikatos priežiūros paslaugas, skaičius per parą;

3) ketvirtojoje skiltyje per pasvirąjį brūkšnelį pateikiamas turimų sukomplektuotų lovų skaičius ir galimas papildomų sukomplektuotų lovų skaičius, pvz., 350/20, kur 350 yra nuolatinės lovos, 20 – galimos papildomos lovos su čiužiniu ir patalyne, nurodant iš kur jos bus gaunamos;

4) penktojoje skiltyje įrašoma, kelioms dienoms turima būtinų medicinos priemonių, medikamentų ir pan. atsargų (pvz., tvarsliavos, vaistų);

5) šeštojoje skiltyje įrašoma, iš kur numatoma gauti būtinas medicinos priemones, medikamentus ar pan. sutrikus įprastam tiekimui;

6) septintojoje ir aštuntojoje skiltyse įrašomi turimi ir trūkstami atsarginiai energijos šaltiniai (pvz., generatoriai (akumuliatoriai), nurodant jų galią, skirtą degalų kiekį (skaičiuojama, kelioms paroms jų užtektų užtikrinti būtiną veiklą)), taip pat nurodant, iš kur numatoma gauti trūkstamą įranga ir degalus (jei jų reikia);

7) devintojoje skiltyje įrašomi numatomi maitinimo būdai sutrikus įprastam tiekimui, pvz., jei, maitinimo paslaugos tiekėjas praneša, kad negali vykdyti savo įsipareigojimų arba maisto produktų tiekėjai nebeturi galimybės aprūpinti įstaigos valgyklos produktais (pvz., daržoves tiektų vietiniai ūkininkai (sudaryta sutartis) arba dėl maisto produktų paaukojimo būtų kreipiamasi į labdaros organizacijas, gyventojus ar pan.)

8) dešimtojoje skiltyje įrašomi numatomi vandens tiekimo būdai sutrikus įprastajam tiekimui (pvz., vanduo atvežamas autocisterna iš gaisrininkų stoties (nurodomas pavadinimas, kontaktai, sutartis, jei yra, numatomas būtinas vandens kiekis litrais parai))

9) vienuoliktojoje skiltyje įrašomas turimas ir trūkstamas personalo skaičius, numatant galimybes pasitelkti papildomus personalo pajėgumus.

_______________________

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

6 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinių mobilizacinių užduočių „Užtikrinti geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą“ ir „Organizuoti savivaldybės gyventojų aprūpinimą geriamuoju vandeniu alternatyviais būdais“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINIŲ MOBILIZACINIŲ UŽDUOČIŲ „UŽTIKRINTI GERIAMOJO VANDENS TIEKIMĄ IR NUOTEKŲ TVARKYMĄ“ IR „ORGANIZUOTI SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ APRŪPINIMĄ GERIAMUOJU VANDENIU ALTERNATYVIAIS BŪDAIS“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

1 lentelė

Eil. Nr.

Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo užtikrinimas

Vartotojai

Ūkio subjektas, tiekiantis vandenį

Ūkio subjektas, teikiantis nuotekų tvarkymo paslaugas

Sutartis

Ištekliai

Vietovė

Gyventojų sk.

Pavadinimas

Kontaktinis asmuo

Pavadinimas

Kontaktinis asmuo

Materialiniai

Žmogiškieji

1       

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

10   

1.

Pvz., Šiaulių m., Šiaulių r. Ginkūnų, Aukštelkės ir Vijolių gyvenvietės

51,8 tūkst. gyventojų

UAB „Vandenys“

(Vytauto g. 1111, Šiauliai)

UAB „Vandenys“

gen. direktorius Vardenis Pavardenis, tel. Nr. (1 11) 11111, el. p. v.pavardenis@va.lt

UAB „Vandenys“

(Vytauto g. 111, Šiauliai)

UAB „Vandenys“

gen. . direktorius Vardenis Pavardenis, tel. Nr. (1 11) 11111, el. p. v.pavardenis@va.lt

UAB „Vandenys“ 2019-02-06  sutartis Nr.1(sutarties kopija pridedama)

Stacionarūs, kilnojamieji generatoriai, ekskavatoriai ar pan.

5 asmenys (vandentiekio ar nuotekų valymo įrenginių gedimams šalinti)

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašoma vietovė pagal teritorinį savivaldybės paskirstymą, pvz., rajonas, miestelis, gyvenvietė, seniūnija;

2) trečiojoje skiltyje nurodomas gyventojų skaičius (esant poreikiui savivaldybės gyventojų skaičius gali būti išskaidomas pagal vietoves);

3) ketvirtojoje ir penktoje skiltyse pateikiama informacija apie atitinkamoje savivaldybėje veikiantį ūkio subjektą, kuris centralizuotai aprūpina gyventojus geriamuoju vandeniu, nurodant jo pavadinimą, adresą,  bei šio subjekto kontaktinį asmenį, pateikiant jo vardą, pavardę, pareigas, tel. Nr. ir el. p. adresą;

4) šeštojoje ir septintojoje skiltyse pateikiama informacija apie atitinkamoje savivaldybėje veikiantį ūkio subjektą, teikiantį nuotekų tvarkymo paslaugas, nurodant jo pavadinimą, adresą bei šio subjekto kontaktinį asmenį, pateikiant jo vardą, pavardę, pareigas. tel. Nr. ir el. p. adresą;

5) aštuntojoje skiltyje aprašomos priemonės, reikalingos užduočiai įgyvendinti (pvz., centralizuotai tiekiamo geriamojo vandens ir nuotekų tvarkymo įmonių apsaugos užtikrinimas, gedimų šalinimas, nurodant ūkio subjektus, kurie bus pasitelkiami priemonei vykdyti). Pateikiama informacija apie sudarytas sutartis, dokumentus (jei tokie yra), kuriais vadovaujantis vykdomos numatytos priemonės ar teikiamos reikalingos paslaugos (nurodant sutarties, kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą);

6) devintoje ir dešimtoje skiltyse numatomi papildomi materialiniai ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi sutrikus įprastam vandens teikimui ar nuotėkų tvarkymui. Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., trūkstant savų resursų, bus komplektuojamos gedimų šalinimo brigados, nuomojama reikalinga įranga ar pan., nurodant sutarties, jei sudaryta, pavadinimą, registracijos numerį, datą).

 

2 lentelė

Eil. Nr.

Organizuoti savivaldybės gyventojų aprūpinimą geriamuoju vandeniu alternatyviais būdais

Vartotojai

Poreikis gyventojams (l/parai)

Būdas

Ūkio subjektas, tiekiantis vandenį

Sutartis

Ištekliai

Vietovė

Gyventojai

Materialiniai

Žmogiškieji

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

1.

Pvz., Šiaulių miestas

Šiaulių miesto gyventojų skaičius –

100,575 tūkst.

150,863 tūkst. litrų geriamojo vandens

Geriamojo vandens pristatymas autocisternomis (pristatymo tvarka pateikta Plano priede)

AB „Vanduo“ (savivaldybei pavaldi įmonė)

 

 

 

2 autocisternos –

talpa po 500 l

per parą

2 asmenys (AB „Vanduo“ darbuotojai)

Geriamojo vandens pristatymas

talpose (buteliuose). Pristatymo tvarka ir kiekiai numatyti su UAB „Talpa“ sudarytoje 2019-09-09 sutartyje Nr. 1 (sutarties kopija pridedama)

UAB „Talpa“

(Liepkalnio g. 111B, Vilnius,

tel. Nr.8-700 22211,el.p.

info@talpa.lt)

2019-09-09 sutartis Nr.1“Dėl geriamojo vandens pristatymo“ (kopija pridedama)

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašoma vietovė pagal teritorinį savivaldybės paskirstymą, pvz., rajonas, miestelis, gyvenvietė, seniūnija;

2) trečiojoje skiltyje nurodomas gyventojų skaičius (esant poreikiui savivaldybės gyventojų skaičius gali būti išskaidomas pagal vietoves);

3) ketvirtojoje skiltyje pateikiama geriamojo vandens paros suvartojimo norma, apskaičiuota trečiojoje skiltyje nurodytą gyventojų skaičių padauginus iš geriamojo vandens vienam gyventojui paros suvartojimo normos, nustatytos Nepaprastosios padėties, mobilizacijos ar karo padėties metu rekomenduojamame maisto produktų asortimente ir vieno gyventojo paros suvartojimo normoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. V-641 „Dėl Nepaprastosios padėties, mobilizacijos ar karo padėties metu rekomenduojamo maisto produktų asortimento ir vieno gyventojo paros suvartojimo normos patvirtinimo“;

4) penktojoje skiltyje nurodomi alternatyvūs aprūpinimo geriamuoju vandeniu būdai (pvz., vandens pristatymas autocisternose ar buteliais, suplanuojant paskirstymo vietas, pristatymo grafikus ir pan.);

5) šeštojoje ir septintojoje skiltyse aprašomos priemonės, reikalingos organizuojant savivaldybės gyventojų aprūpinimą geriamuoju vandeniu alternatyviais būdais, t. y. nurodomi ūkio subjektai, kurie bus pasitelkiami aprūpinant gyventojus geriamuoju vandeniu penktojoje skiltyje nurodytu būdu, taip pat pateikiama informacija apie su jais sudarytas sutartis, kitus dokumentus (jei tokie yra), kuriais vadovaujantis bus užtikrinamas gyventojų aprūpinimas geriamuoju vandeniu (nurodant sutarties ar kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą);

6) aštuntojoje ir devintojoje skiltyse nurodomi materialiniai ir žmogiškieji ištekliai, reikalingi organizuojant savivaldybės gyventojų aprūpinimą geriamuoju vandeniu alternatyviais būdais (pvz., savivaldybė naudos savo resursus, gali skirti autocisterną 500 l talpos ir 100 l degalų mėnesiui, 2 darbuotojus ir pan.). Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., trūkstant darbuotojų, numatoma, kad papildomus 2 asmenis skirs AB „Vanduo“).

_______________________

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

7 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Nustatyti maisto produktų savivaldybės gyventojams poreikį ir užtikrinti savivaldybės gyventojų aprūpinimą šiais produktais“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „NUSTATYTI MAISTO PRODUKTŲ SAVIVALDYBĖS GYVENTOJAMS POREIKĮ IR UŽTIKRINTI SAVIVALDYBĖS GYVENTOJŲ APRŪPINIMĄ ŠIAIS PRODUKTAIS“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

1 lentelė

Eil. Nr.

Maisto produktai

Paros norma gyventojui (g/per parą)

Poreikis gyventojams (kg/per parą)

Gyventojai

Maisto produktu aprūpinantis ūkio subjektas

Sutartis

Gali patiekti

(kg)

Trūksta

Pristatymo vieta

 

Pristatymo laikas

(val.)

Ištekliai

Materialiniai

Žmogiškieji

1     

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

10   

11   

12   

13   

Pvz. Angliavandenių šaltiniai:

1.                

Duona

400

2400

Nemenčinė 24000

UAB „Duona“

 

2000

400

Parko 10, Nemenčinė

20

 

2 asmenys

(savivaldybės administracijos Personalo skyriaus darbuotojai)

2.                

Džiūvėsiai, traški duona

250

1500

UAB „Guoja“

2020-09-09 sutartis Nr.1 (sutarties kopija pridedama)

400

 

1

1 automobilis (AB „Parkas1“ transportas (savivaldybės įmonė))

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašomi Nepaprastosios padėties, mobilizacijos ar karo padėties metu rekomenduojamame maisto produktų asortimente ir vieno gyventojo paros suvartojimo normoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. V-641 „Dėl Nepaprastosios padėties, mobilizacijos ar karo padėties metu rekomenduojamo maisto produktų asortimento ir vieno gyventojo paros suvartojimo normos patvirtinimo“ (toliau – Rekomenduojamas maisto produktų asortimentas ir suvartojimo norma), nurodyti maisto produktai (lentelėje jie suskirstomi atitinkamai pagal Rekomenduojamame maisto produktų asortimente ir suvartojimo normoje nurodytas maistingąsias medžiagas, kurių šaltiniai jie yra (angliavandenių šaltiniai, baltymų šaltiniai ir kt.);

2) trečiojoje skiltyje įrašoma Rekomenduojamame maisto produktų asortimente ir suvartojimo normoje nurodyta atitinkamo maisto produkto paros suvartojimo norma vienam gyventojui (gramais per parą);

3) ketvirtojoje skiltyje įrašoma, kiek maisto produktų reikės visiems savivaldybės gyventojams. Atsižvelgiant į produktų gamintojų / tiekėjų asortimentą, maisto produktus, iš maisto produktų grupių (angliavandenių šaltiniai, baltymų šaltiniai ir kt.) galima rinktis vieną arba kelis:

a) jei pasirenkamas vienas produktas, poreikis gyventojams apskaičiuojamas produkto paros normą gyventojui dauginant iš gyventojų skaičiaus, nurodyto penktojoje skiltyje;

b) jei pasirenkami keli vienos maisto produktų grupės produktai, poreikis gyventojams apskaičiuojamas atitinkamai mažinant paros normą gyventojui (pvz., jei duonos gaminių savivaldybėje nepagaminama tiek, kad užtektų visiems savivaldybės gyventojams, t. y. užtenka tik po 200 g duonos (pagal Rekomenduojamame maisto produktų asortimente ir suvartojimo normoje nurodytas normas per parą žmogui reikia 400 g duonos), tačiau savivaldybėje yra užtektinai bulvių augintojų ir pardavėjų, kad savivaldybės gyventojai būtų aprūpinti reikiamu kiekiu bulvių (pagal Rekomenduojamame maisto produktų asortimente ir suvartojimo normoje nurodytas normas per parą žmogui reikia 1000 g bulvių), tokiu atveju kaip angliavandenių šaltiniai gali būti pasirenkami abu produktai, šiuo atveju 200 g duonos ir 500 g bulvių);

4) penktojoje skiltyje nurodomas gyventojų skaičius, kuris esant poreikiui gali būti išskaidomas pagal administracinius vienetus;

5) šeštojoje skiltyje pateikiama informacija apie ūkio subjektus, aprūpinančius antrojoje skiltyje nurodytu maisto produktu (tai gali būti maisto tiekėjai, labdaros organizacijos ar pan.). Kiekvienam pasirinktam maisto produktui gali būti pasirinkti keli ūkio subjektai;

6) septintojoje skiltyje nurodoma su šeštojoje skiltyje nurodytu ūkio subjektu sudaryta sutartis, pateikiant jos pavadinimą, registracijos numerį, datą;

7) aštuntojoje skiltyje įrašomas septintojoje skiltyje nurodytoje sutartyje numatytas maisto produkto kiekis, kurį gali pristatyti ūkio subjektas. Jei šio kiekio nepakanka, devintojoje skiltyje įrašomas trūkstamas kiekis;

8) dešimtojoje skiltyje nurodoma vieta, kur bus pristatyti maisto produktai, nurodant jos adresą;

9) vienuoliktojoje skiltyje nurodoma, per kiek laiko (valandomis) antrojoje skiltyje numatytas maisto produktas gali būti pristatytas dešimtojoje skiltyje nurodytu adresu;

10) dvyliktojoje ir tryliktojoje skiltyse nurodoma, kiek ir kokių papildomų materialinių ir žmogiškųjų išteklių reikės (pvz., transporto priemonių maisto produktų pervežimui ar asmenų maisto produktų iškrovimui, ar pan.), nurodant trūkstamų išteklių sutelkimo būdus  (pvz., trūkstamas transporto priemones skirs savivaldybės įmonė AB „Parkas1“, papildomus darbuotojus skirs savivaldybės administracija ir pan.)

 

Pastaba. Jei neužtenka maisto produktų, gali būti pasirenkama alternatyva – aprūpinimas paruoštu maistu. Šiuo atveju užpildoma 2 lentelė.

2 lentelė

Eil. Nr.

Paruoštas maistas

Ištekliai

Porcijų poreikis gyventojams

Gyventojai

 

Ūkio subjektai, tiekiantys paruoštą maistą

Sutartis

Galimybės

Trūksta

Pristatymo vieta

Pristatymo laikas

Materialiniai

Žmogiškieji

1       

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

10   

11   

1.

Pvz., 24000

Nemenčinė 24000

Mokyklos valgykla

2020-09-09 sutartis Nr.2 „Dėl aprūpinimo maistu“ (sutarties kopija pridedama)

2000

22000

Parko 10, Nemenčinė

10 val.

1 automobilis (savivaldybės)

2 asmenys (savivaldybės darbuotojai, Personalo skyriaus vyr. specialistai)

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašoma, kiek porcijų reikės savivaldybės gyventojams per parą;

2) trečiojoje skiltyje nurodomas gyventojų skaičius. Esant poreikiui, savivaldybės gyventojų skaičius gali būti išskaidomas pagal savivaldybės teritorinį paskirstymą (rajoną, miestelį, gyvenvietę, seniūniją ar pan.);

3) ketvirtojoje skiltyje pateikiama informacija apie paruoštą maistą tiekiančius ūkio subjektus, kurie pasitelkiami šiai užduočiai įgyvendinti (gali būti pasirinkti keli subjektai);

4) penktojoje skiltyje nurodoma su ketvirtojoje skiltyje nurodytu ūkio subjektu sudaryta sutartis (jei yra), pateikiant jos pavadinimą, registracijos numerį, datą;

5) šeštojoje skiltyje įrašomas galimas ketvirtojoje skiltyje nurodyto ūkio subjekto patiekti paruošto maisto kiekis (porcijomis). Jei šio kiekio nepakanka, septintojoje skiltyje įrašoma, kiek jo trūksta;

6) aštuntojoje skiltyje nurodoma vietos, kur bus pristatomas paruoštas maistas, adresas;

7) devintojoje skiltyje nurodoma, per kiek laiko (valandomis) bus pristatytas paruoštas  maistas aštuntojoje skiltyje nurodytu adresu;

8) dešimtojoje ir vienuoliktojoje skiltyse nurodoma, kiek ir kokių materialinių ir žmogiškųjų išteklių reikės. Jei reikalingų išteklių trūksta, numatyti iš kur jie bus pasitelkiami (pvz., papildomą automobilį skirs savivaldybė, taip pat skirs 2 savivaldybės darbuotojus, kurie prisidės prie paruošto maisto dalinimo).

_______________________

 

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

8 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų valstybinės mobilizacinės užduoties „Bendradarbiaujant su kitais socialinių paslaugų įstaigų steigėjais, užtikrinti maitinimo, geriamojo vandens tiekimo, būtinų sveikatos priežiūros paslaugų ir medikamentų teikimą ar šių paslaugų organizavimą socialinės globos įstaigose gyvenantiems ar socialines paslaugas  namuose gaunantiems asmenims“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI VALSTYBINĖS MOBILIZACINĖS UŽDUOTIES „BENDRADARBIAUJANT SU KITAIS SOCIALINIŲ PASLAUGŲ ĮSTAIGŲ STEIGĖJAIS, UŽTIKRINTI MAITINIMO, GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO, BŪTINŲ SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ IR MEDIKAMENTŲ TEIKIMĄ AR ŠIŲ PASLAUGŲ ORGANIZAVIMĄ SOCIALINĖS GLOBOS ĮSTAIGOSE GYVENANTIEMS AR SOCIALINES PASLAUGAS NAMUOSE GAUNANTIEMS ASMENIMS“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už valstybinės mobilizacinės užduoties (toliau – VMU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas ir pavardė, pareigos, tel. Nr., el. p.) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

2. Už VMU vykdymą atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai paskelbus mobilizaciją).

1 lentelė

Eil. Nr.

Maitinimo, geriamojo vandens tiekimas, būtinų sveikatos priežiūros paslaugų ir medikamentų teikimas ar šių paslaugų organizavimas socialinės globos įstaigose gyvenantiems asmenims

Socialinės globos įstaigos pavadinimas, adresas, telefonas

 

Didžiausias galimas vietų skaičius ilgalaikei (trumpalaikei) globai

Maitinimo organizavimas

Geriamojo vandens tiekimo užtikrinimas

Būtinų sveikatos priežiūros (BSP) paslaugų ir medikamentų (M) teikimas ar paslaugos organizavimas

Maitinimo būdas

dabar

Maitinimo užtikrinimas sutrikus įprastam tiekimui

Tiekimo būdas dabar

Tiekimas sutrikus įprastai tvarkai

BSP ir M teikimas dabar

Kokiam laikotarpiui turima M atsargų

1         

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

1.

Pvz., Dvarių socialinės globos namai,  Vilniaus g. 111., Kretingos k., Kretingos sen., LT-1111 Kretingos r.

Tel.: (8 445) 11111; 8 618 11111

240/235

135 vietų valgykla su virtuve ir personalu; maisto produktai gaunami pagal sutartis iš keleto tiekėjų (sutarčių kopijos pridedamos)

Yra sudarytos 3 preliminarios sutartys su vietiniais ūkininkais dėl daržovių, mėsos ir grūdinių kultūrų tiekimo (sutarčių kopijos pridedamos)

Centralizuotas

1) pasirašyta sutartis su Kretingos r. savivaldybės priešgaisrine gelbėjimo tarnyba  autocisterna atveža ne mažiau kaip 400 l per 1 parą (sutarties kopija pridedama).

2) ūkininkas Vardenis Pavardenis su pienovežiu atveža ne mažiau kaip 360 l per parą (sutarties kopija pridedama)

VŠĮ Kretingos ligoninė, Klaipėdos respublikinė ligoninė. Medikamentus tiekia pagal sutartis Valstybinės ligonių kasos. Dalį medikamentų perka pačios ligoninės

 

7 paroms

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašomas socialinės globos įstaigos pavadinimas, adresas ir vadovo telefono numeris (stacionarus ir mobilusis, jei yra);

2) trečiojoje skiltyje įrašomas didžiausias galimas vietų skaičius ilgalaikei (trumpalaikei) globai, o per pasvirąjį brūkšnelį nurodomos tam skirtos turimos sukomplektuotos lovos, pvz., 240/235, kur 240 yra galimos vietos, 235 – turimos lovos su patalyne);

3) ketvirtojoje skiltyje įrašomas maitinimo organizavimo būdas dabar (pvz., įstaigos valgykla su savo personalu, o maisto produktai tiekiami iš įvairių tiekėjų pagal sutartis; įstaigos virtuvėlė, kurioje maistą gaminasi patys gyventojai, o maisto produktus perka vietinėje rinkoje ar maisto produktus įsigyja iš mobiliųjų parduotuvių; gyventojų maitinimą užtikrina tam tikras ūkio subjektas pagal sutartį ar pan.);

4) penktojoje skiltyje įrašomi alternatyvūs maitinimo būdai (pvz., numatoma, kad daržoves tieks vietiniai ūkininkai (yra sutartis); dėl maisto produktų būtų kreipiamasi į gyventojus, labdaros organizacijas ar kt.), kai maitinimo paslaugų tiekėjas negali vykdyti savo įsipareigojimų ar nebeturi galimybės aprūpinti globos namų reikalingais maisto produktais;

5) šeštojoje skiltyje įrašomas geriamojo vandens tiekimo būdas (dabar) – centralizuotas, gręžinys, šulinys ar kita;

6) septintojoje skiltyje įrašomi alternatyvus vandens tiekimo būdai sutrikus įprastajam tiekimui (pvz., vanduo atvežamas autocisterna iš gaisrininkų stoties (nurodomas pavadinimas, kontaktai, nurodoma sutartis, būtinas vandens kiekis litrais parai ir pan.);

7) aštuntojoje skiltyje įrašoma, kas teikia būtinas sveikatos priežiūros paslaugas ir medikamentus;

8) devintojoje skiltyje įrašoma, kokiam laikotarpiui / kelioms dienoms globos įstaiga turi nuolat naudojamų medikamentų atsargų.

 

2 lentelė

 

Eil. Nr.

Maitinimo, geriamojo vandens tiekimas, būtinų sveikatos priežiūros paslaugų ir medikamentų teikimas ar šių paslaugų organizavimas socialines paslaugas namuose gaunantiems asmenims

Paslaugą teikiantis subjektas

Alternatyvios/papildomos galimybės užtikrinti paslaugą

Paslauga besinaudojančių asmenų sk.

Pavadinimas, kontaktai

Paslaugą teikiančių specialistų sk.

Pavadinimas, kontaktai

Paslaugos teikimui būtini/turimi Ištekliai

Žmogiškieji

Materialiniai

1     

2     

3     

4     

5     

6     

7     

1

Pvz., Dotnuvos seniūnija –10 žmonių.

Kėdainių r. savivaldybės socialinės paramos skyrius (vedėjas Vardenis Pavardenis, 8 347 11122) kartu su Dotnuvos seniūnija (seniūnas Vardenis Pavardenis, 8 347 22233)

1

1) Kėdainių savivaldybės skautų organizacija, pasirašyta preliminari sutartis (sutarties kopija pridedama);

2) Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugija, Kėdainių skyrius  2020 m. sausio 2 d. sutartis Nr. 3 (kopija pridedama)

6 (6 seniūnijos darbuotojai / 1 asmenį skirs Kėdainių savivaldybės skautų organizacija)

1 lengvasis automobilis (skirs Kėdainių r. savivaldybė ir papildomai 20 l degalų per savaitę)

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje įrašomas paslauga besinaudojančių asmenų skaičius pagal teritorinį paskirstymą (rajoną, miestelį, gyvenvietę, seniūniją ar pan.);

2) trečiojoje skiltyje įrašoma paslaugą koordinuojanti institucija ir jos atstovo kontaktiniai duomenys ir paslaugos teikimą užtikrinanti institucija ir jos atstovo kontaktiniai duomenys (pareigos, vardas, pavardė, telefono numeris);

3) ketvirtojoje skiltyje įrašomas asmenų, teikiančių paslaugą antrojoje skiltyje nurodytiems asmenims, skaičius;

4) penktojoje skiltyje įrašoma, kas mobilizacijos atveju galėtų padėti užtikrinti paslaugos teikimą (nurodoma sutartis, kitas dokumentas (jei toks yra), kuriuo vadovaujantis vykdomos numatytos priemonės ar teikiamos reikalingos paslaugos (nurodant sutarties, kito dokumento pavadinimą, registracijos numerį, datą);

5) šeštojoje skiltyje numatomi žmogiškieji ištekliai, reikalingi paslaugos teikimui. Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., trūkstant darbuotojų maisto produktų pristatymui, numatoma, kad papildomą asmenį skirs Kėdainių savivaldybės skautų organizacija);

6) septintojoje skiltyje įrašomi numatomi materialiniai ištekliai, reikalingi paslaugos teikimui. Jei turimų išteklių nepakanka, nurodomi trūkstamų išteklių sutelkimo būdai (pvz., Kėdainių r. savivaldybė skirs 1 lengvąjį automobilį ir papildomai 20 l degalų per savaitę).

_______________________

Savivaldybės mobilizacijos plano sudarymo metodinių nurodymų

9 priedas

 

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties „Užtikrinti susidarančių komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą, geriamojo vandens tiekimą ir nuotekų tvarkymą atvykstančių pajėgų apsistojimo (dislokavimo) vietose“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI PRIIMANČIOSIOS ŠALIES PARAMOS TEIKIMO  UŽDUOTIES „UŽTIKRINTI SUSIDARANČIŲ KOMUNALINIŲ ATLIEKŲ SURINKIMĄ IR TVARKYMĄ, GERIAMOJO VANDENS TIEKIMĄ IR NUOTEKŲ TVARKYMĄ ATVYKSTANČIŲ PAJĖGŲ APSISTOJIMO (DISLOKAVIMO) VIETOSE“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties (toliau – PŠPU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p. adresas) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

 

2. Už PŠPU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai, įgyvendinant PŠPU).

 

Eil. Nr.

Paslaugos pavadinimas

Paslaugos įkainiai

Ūkio subjektas, teikiantis paslaugą

Geriamojo vandens užtikrinimo pajėgumai cisternomis per 1 d. (m3)

Negeriamojo vandens užtikrinimo pajėgumai cisternomis per 1d. (m3)

Komunalinių atliekų išvežimo pajėgumai per 1 d. (m3)

Sutartis

Paslaugą teikiančio ūkio subjekto vadovo kontaktiniai duomenys

Pastabos

1     

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

9     

10   

1.

Pvz. Komunalinių atliekų išvežimas

1,34 euro/ m3

UAB „Švara“

 

 

1000 m3 per dieną

2019-10-10 sutartis Nr. V-123 (sutarties kopija pridedama)

Vardenis Pavardenis, +370 888 88888, v.pavardenis@svara.lt

 

Lentelės pildymas:

1) antrojoje skiltyje nurodomas reikiamos paslaugos pavadinimas atvykstančių pajėgų apsistojimo (dislokavimo) vietose;

2) trečiojoje skiltyje nurodomi paslaugos įkainiai;

3) ketvirtojojedevintojoje skiltyse pateikiama informacija apie atitinkamas paslaugas teikiantį ūkio subjektą, jo pajėgumus, sudarytas sutartis, nurodant sutarties pavadinimą, datą, registracijos numerį, taip pat nurodomi paslaugas teikiančio ūkio subjekto vadovo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas);

4) dešimtojoje skiltyje pateikiama kita su PŠPU įgyvendinimu susijusi informacija.

 

Pastaba. Lentelė pildoma tuo atveju, jei savivaldybei yra pateikti Lietuvos kariuomenės nustatyti priimančiosios šalies paramos poreikiai.

_______________________

 

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo  metodinių nurodymų

10 priedas

 

(Veiksmų ir priemonių, reikalingų priimančiosios šalies paramos teikimo  užduoties „Pagal Lietuvos kariuomenės nurodytus priimančiosios šalies paramos poreikius nustatyti didžiagabaričių ir (ar) sunkiasvorių transporto priemonių judėjimo vietinės reikšmės viešaisiais keliais ir gatvėmis maršrutus, organizuoti nustatytuose maršrutuose kelių, gatvių ir jų statinių remonto, rekonstrukcijos, priežiūros darbus“ vykdymui užtikrinti, aprašymo formos pavyzdys)

 

... SKIRSNIS

VEIKSMAI IR PRIEMONĖS, REIKALINGI PRIIMANČIOSIOS ŠALIES PARAMOS TEIKIMO  UŽDUOTIES „PAGAL LIETUVOS KARIUOMENĖS NURODYTUS PRIIMANČIOSIOS ŠALIES PARAMOS POREIKIUS NUSTATYTI DIDŽIAGABARIČIŲ IR (AR) SUNKIASVORIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ JUDĖJIMO VIETINĖS REIKŠMĖS VIEŠAISIAIS KELIAIS IR GATVĖMIS MARŠRUTUS, ORGANIZUOTI NUSTATYTUOSE MARŠRUTUOSE KELIŲ, GATVIŲ IR JŲ STATINIŲ REMONTO, REKONSTRUKCIJOS, PRIEŽIŪROS DARBUS“ VYKDYMUI UŽTIKRINTI

 

1. Už priimančiosios šalies paramos teikimo užduoties (toliau – PŠPU) vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingas asmuo ar struktūrinis padalinys (nurodomas savivaldybės administracijos darbuotojas (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr. ir el. p.) ar struktūrinis padalinys (struktūrinio padalinio pavadinimas, struktūrinio padalinio vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas).

 

2. Už PŠPU vykdymo organizavimą, koordinavimą ir kontrolę atsakingo asmens ar struktūrinio padalinio veiksmai (keliais punktais aprašomi savivaldybės administracijos darbuotojo ar struktūrinio padalinio veiksmai, įgyvendinant PŠPU).

 

Eil. Nr.

Nustatyti maršrutai

Reikalinga paslauga

Paslaugos įkainiai

Ūkio subjektas, teikiantis paslaugą 

Sutartis

Paslaugą teikiančio ūkio subjekto vadovo kontaktiniai duomenys

Pastabos

1     

2     

3     

4     

5     

6     

7     

8     

1.

Vilnius–Molėtai

Kelio valymas

2,56 Eur/km

UAB „Molėtų tvarkdarys“

2019-10-10 sutartis Nr. V-321 (sutarties kopija pridedama)

Vardenis Pavardenis, +370 888 88888, tvarkdarys@moletai.lt

 

Lentelės pildymas:

1)  antrojoje skiltyje  pagal Lietuvos kariuomenės pateiktus priimančiosios šalies paramos poreikius nurodomi didžiagabaričių ir (ar) sunkiasvorių transporto priemonių judėjimo vietinės reikšmės viešaisiais keliais ir gatvėmis nustatyti maršrutai;

2trečiojoje skiltyje nurodoma paslauga (kelių, gatvių ir jų statinių remonto, rekonstrukcijos, priežiūros darbai);

3ketvirtojoje skiltyje nurodomi paslaugos įkainiai;

4penktojoje–septintojoje skiltyse pateikiama informacija apie atitinkamas paslaugas teikiantį ūkio subjektą, sudarytas sutartis, nurodant sutarties pavadinimą, datą, registracijos numerį, taip pat nurodomi paslaugas teikiančio ūkio subjekto vadovo kontaktiniai duomenys (vardas, pavardė, tel. Nr. ir el. p. adresas);

5aštuntojoje skiltyje pateikiama kita su PŠPU įgyvendinimu susijusi informacija.

 

Pastaba. Lentelė pildoma tuo atveju, jei savivaldybei yra pateikti Lietuvos kariuomenės nustatyti priimančiosios šalies paramos poreikiai.

_______________________

 

Savivaldybės mobilizacijos plano

sudarymo metodinių nurodymų

11 priedas

 

 

(Plano titulinio lapo pavyzdys)

 

TVIRTINIMO ŽYMA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XXXX

SAVIVALDYBĖS

MOBILIZACIJOS PLANAS

 

2019

XXXX