LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO VALDYBA
SPRENDIMAS
DĖL SEIMO VALDYBOS 2007 M. RUGSĖJO 19 D. SPRENDIMO NR. 1795 „DĖL ASMENŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIME IR SEIMO KANCELIARIJOJE TAISYKLIŲ“ PAKEITIMO
2016 m. vasario 10 d. Nr. SV-S-1369
Vilnius
Pakeisti Asmenų prašymų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos Seime ir Seimo kanceliarijoje taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2007 m. rugsėjo 19 d. sprendimu Nr. 1795 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Lietuvos Respublikos Seime ir Seimo kanceliarijoje taisyklių“, ir 47 punktą išdėstyti taip:
„47. Asmenų prašymus, pateiktus elektroniniais ryšiais nesilaikant Taisyklių 22 punkte nustatyto reikalavimo, prašymo gavėjo pageidavimu Dokumentų departamento Dokumentų valdymo skyrius (toliau – Dokumentų valdymo skyrius) per 5 darbo dienas nuo prašymo užregistravimo Seimo kanceliarijoje grąžina asmeniui ir nurodo tokio prašymo grąžinimo priežastis. Jeigu minėtame prašyme nenurodytas elektroninio pašto adresas, informacija apie prašymo grąžinimo priežastį teikiama pagal kitus prašyme nurodytus asmens kontaktinius duomenis, išskyrus atvejus, kai prašyme jokių kitų asmens kontaktinių duomenų nenurodyta.“