LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL FINANSŲ MINISTRO 2014 M. LAPKRIČIO 21 D. ĮSAKYMO NR. 1K-383 „DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TECHNINĖS PARAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. sausio 16 d. Nr. 1K-022

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. lapkričio 21 d. įsakymą Nr. 1K-383 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos techninės paramos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja redakcija:

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TECHNINĖS PARAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ ĮGYVENDINIMO PLANO IR LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS ADMINISTRUOJAMŲ 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TECHNINĖS PARAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“, 4.16.2.4 papunkčiu ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“, 177.2 papunkčiu,

t v i r t i n u pridedamus:

1. 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos techninės paramos prioritetų įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą.

2. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos administruojamų 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos techninės paramos prioritetų įgyvendinimo priemonių nacionalinių stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašą.“

 

 

 

Finansų ministras                                                                                                        Rimantas Šadžius

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2014 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. 1K-383

(Lietuvos Respublikos finansų ministro

2015 m. sausio 16 d. įsakymo Nr. 1K-022

redakcija)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJA

 

2014–2020 M. EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TECHNINĖS PARAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO Priemonių įgyvendinimo planas

 

i SKYRIUS

2014–2020 M. EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS (TOLIAU – VEIKSMŲ PROGRAMA) PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA VEIKSMŲ PROGRAMAI ADMINISTRUOTI“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ (TOLIAU – PRIEMONĖ)

 

PIRMASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ NR. 11.0.1-CPVA-V-201 „VEIKSMŲ PROGRAMOS ADMINISTRAVIMAS“

 

1. Priemonės aprašymas

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis.

1.2.  Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Užtikrinti efektyvų veiksmų programos administravimą“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1. pasirengimas, valdymas, stebėsena, tinklų kūrimas, skundų sprendimas, kontrolė, auditas, administracinės naštos projektų vykdytojams mažinimas, įskaitant elektroninio keitimosi duomenimis sistemas;

1.3.2. Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų lėšas administruojančių institucijų, ekonominių ir socialinių partnerių, projektų vykdytojų gebėjimų administruoti ir naudoti ES struktūrinių fondų lėšas stiprinimas;

1.3.3. techninės paramos projektų administravimas;

1.3.4. su ankstesniais ir (ar) vėlesniais finansavimo laikotarpiais susijusios 1.3.1–1.3.3 papunkčiuose išvardytos veiklos.

1.4. Galimi techninės paramos gavėjai:

1.4.1. šios institucijos, nurodytos Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“ (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės): Lietuvos Respublikos Vyriausybė (Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija), vadovaujančioji institucija, tvirtinančioji institucija, mokėjimo institucija, ministerija, pagal kompetenciją atsakinga už iš ES struktūrinių fondų bendrai finansuojamus ūkio sektorius (toliau – ministerija), įgyvendinančioji institucija, Regioninės plėtros departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos, Konkurencijos taryba, Viešųjų pirkimų tarnyba ar metodinės pagalbos centras;

1.4.2. ir (arba) šios institucijos, nurodytos Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas“ (toliau – 2007–2013 m. Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės): vadovaujančioji institucija, tvirtinančioji institucija, mokėjimo institucija, ministerija ir (ar) kita valstybės institucija, pagal kompetenciją atsakinga už iš ES fondų lėšų bendrai finansuojamus ūkio sektorius, įgyvendinančioji institucija, visuotinės dotacijos valdytojas ar Viešųjų pirkimų tarnyba;

1.4.3. ir (arba) šios institucijos, nurodytos Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. rugpjūčio 24 d. nutarimu Nr. 1026 „Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje“: vadovaujančioji institucija, mokėjimo institucija, tarpinė institucija, įgyvendinančioji institucija, auditą koordinuojanti institucija, institucija, atsakinga už atrankinius patikrinimus, kai jos atlieka funkcijas, susijusias su projektų, finansuotų iš 2000–2006 metų Sanglaudos fondo lėšų, užbaigimu;

1.4.4. ir (arba) institucija, kuriai pavesta atlikti Lietuvos Respublikos Seimo 2003 m. liepos 1 d. nutarimo Nr. IX-1667 „Dėl pavedimo Lietuvos Respublikos valstybės kontrolei atlikti Lietuvos Respublikoje gaunamos Europos Sąjungos struktūrinės paramos auditus“ 1 straipsnio 1, 3 ir 4 punktuose nurodytus auditus.

 

2. Priemonės finansavimo forma

2.1. Negrąžinamoji subsidija.

 

3. Projektų atrankos būdas

Valstybės projektų planavimas.

 

4. Atsakinga įgyvendinančioji institucija

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.

 

5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

 

Pagal priemonę finansuojamas Techninės paramos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1K-337 „Dėl Techninės paramos administravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Techninės paramos administravimo taisyklės), 160.2 papunktyje nurodytų tikslinių grupių kvalifikacijos kėlimas (tinkamos finansuoti su kvalifikacijos kėlimu susijusios išlaidos taip pat nurodytos minėtame papunktyje).

Pagal priemonę finansuojamas Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau – CVPIS) tobulinimas, jos palaikymas ir infrastruktūros plėtra tiek, kiek tai reikalinga administruojant ES struktūrinių fondų lėšas.

Nefinansuojama CVPIS tobulinimas, nesusijęs su ES struktūrinių fondų lėšų administravimu, naujosios Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau – naujoji CVPIS) kūrimas ir plėtra, viešųjų pirkimų metodinės pagalbos priemonių rengimas ir tobulinimas bei Viešųjų pirkimų tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojai), kurių funkcijos susijusios su ES struktūrinių fondų lėšų administravimu, gebėjimų viešųjų pirkimų srityje stiprinimas (kurie finansuojami pagal veiksmų programos 10 prioriteto „Visuomenės poreikius atitinkantis ir pažangus viešasis valdymas“ 10.1 investicinio prioriteto „Investavimas į institucinių gebėjimų stiprinimą ir veiksmingesnį viešąjį administravimą bei viešąsias paslaugas nacionaliniu, regionų ir vietos lygmenimis, siekiant reformų, geresnio reglamentavimo ir gero valdymo“ 10.1.2 konkretaus uždavinio „Padidinti viešojo valdymo procesų skaidrumą ir atvirumą“ veiklą „Viešųjų pirkimų sistemos tobulinimas“), tuo atveju, jei Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, rengdama veiksmų programos 10 prioriteto įgyvendinimo priemones, sudarys galimybes, kuriant naująją CVPIS ir vykdant jos plėtrą, kartu įdiegti visas ES struktūrinių fondų lėšoms administruoti reikalingas funkcines galimybes ir naująją CVPIS integruoti su 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemiu, taip pat vykdyti Viešųjų pirkimų tarnybos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, kurių funkcijos susijusios su ES struktūrinių fondų lėšų administravimu, gebėjimų viešųjų pirkimų srityje stiprinimą.

 

6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.404

„Išlaidų, apmokamų taikant supaprastintus išlaidų apmokėjimo būdus ESF projektuose, dalis nuo visų apmokamų ESF projektų išlaidų“

Procentai

8,8

20

R.S.405

„Išlaidų, apmokamų taikant supaprastintus išlaidų apmokėjimo būdus ERPF projektuose, dalis nuo visų apmokamų ERPF projektų išlaidų“

Procentai

1,6

 

4

 

R.S.406

„Išlaidų, apmokamų taikant supaprastintus išlaidų apmokėjimo būdus SaF projektuose, dalis nuo visų apmokamų SaF projektų išlaidų“

Procentai

0,35

 

1

 

R.S.407

„ES fondus administruojančio personalo kaita“

Procentai

 

10

10

P.S.425

„Apmokyti valstybės tarnautojai ir darbuotojai“

Skaičius

4500

9500

P.S.426

„Apmokyti socialiniai ekonominiai partneriai“

Skaičius

200

400

P.S.427

„Įdiegta ES reglamentų reikalavimus atitinkanti kompiuterinė informacinė valdymo ir priežiūros sistema“

Skaičius

1

1

P.S.428

„ES fondus administruojantys darbuotojai“

Skaičius

1227

1227

P.N.201

„Metodinės pagalbos centrų įvykdytų užduočių skaičius“

Skaičius

16

36

 

7. Priemonės finansavimo šaltiniai

(eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

 

ES struktūrinių fondų

lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

 

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto

lėšos

Kitos viešosios lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

187 543 198

33 095 859

-

-

-

-

-

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

-

-

-

-

-

-

-

3. Iš viso

187 543 198

33 095 859

   -

-

-

-

-

 

II SKYRIUS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA, SKIRTA INFORMUOTI APIE VEIKSMŲ PROGRAMĄ IR JAI VERTINTI“ ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ

 

PIRMASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ NR. 12.0.1-CPVA-V-202 „INFORMAVIMAS APIE VEIKSMŲ PROGRAMĄ“

 

1. Priemonės aprašymas

 

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Užtikrinti informavimą apie ES investicijas“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1. informavimo, komunikacijos, reklamos ir žiniasklaidos projektų įgyvendinimas;

1.3.2. renginių (konferencijų, seminarų, mokymų, geriausių projektų rinkimų ir apdovanojimų, kontaktų mugių, konkursų, žaidimų, viktorinų, atvirų durų dienų, parodų, socialinių akcijų ir t. t.) organizavimas;

1.3.3. žiniasklaidos stebėsena;

1.3.4. tyrimų, apklausų, testų, konsultavimo, efektyvumo vertinimo atlikimas ir studijų rengimas;

1.3.5. interneto svetainių ir puslapių kūrimas, tobulinimas, priežiūra ir plėtra;

1.3.6. leidinių, spaudinių, publikacijų ir pan. rengimas;

1.3.7. kitos informavimo ir komunikacijos veiklos, būtinos Veiksmų programos stebėsenos komiteto 2014 m. gruodžio 11 d. patvirtintai komunikacijos strategijai (toliau – komunikacijos strategija) įgyvendinti;

1.3.8. su ankstesniais ir (ar) vėlesniais finansavimo laikotarpiais susijusios 1.3.1–1.3.6 papunkčiuose išvardytos veiklos.

1.4. Galimi techninės paramos gavėjai:

1.4.1. institucijos, kurioms Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklių 4.16.11, 6.18 ir 9.11 papunkčiuose pavesta vykdyti informavimo apie veiksmų programą funkcijas: vadovaujančioji institucija, ministerijos, įgyvendinančiosios institucijos;

1.4.2. ir (arba) šios institucijos, nurodytos 2007–2013 m. Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse: vadovaujančioji institucija, ministerija ir (ar) kita valstybės institucija, pagal kompetenciją atsakinga už iš ES fondų lėšų bendrai finansuojamus ūkio sektorius, įgyvendinančioji institucija, visuotinės dotacijos valdytojas.

 

2. Priemonės finansavimo forma

2.1. Negrąžinamoji subsidija.

 

3. Projektų atrankos būdas

Valstybės projektų planavimas.

 

4. Atsakinga įgyvendinančioji institucija

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.

 

5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos finansuojamų programų priemonių

Pagal priemonę finansuojamos tik tos veiklos, kurios vykdomos vadovaujantis komunikacijos strategija, joje nustatytomis prioritetinėmis komunikacijos krytimis ir temomis ir bus įtrauktos į metinius ir ketvirtinius komunikacijos planus (veiklos susijusios su 2014–2020 metų finansavimo laikotarpiu) ir metinius informavimo ir viešinimo priemonių planus (veiklos susijusios su 2007–2013 metų finansavimo laikotarpiu).

Pagal priemonę finansuojamas tik Techninės paramos administravimo taisyklių 161.6 papunktyje nurodytų tikslinių grupių kvalifikacijos kėlimas.

 

6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.408

„Dalis potencialių pareiškėjų, kuriuos tenkina turima informacija“

Procentai

47

65

R.S.409

„Dalis projektų vykdytojų, kuriems pakanka informacijos, kaip tinkamai įgyvendinti projektą“

Procentai

41

 

65

R.S.411

„Dalis gyventojų, teigiančių, kad ES investicijos padeda siekti teigiamų socialinių ir ekonominių pokyčių šalyje ir prisideda prie gyventojų gyvenimo kokybės gerinimo“

Procentai

50

 

60

P.S.429

„Įgyvendinta plati informavimo kampanija, informuojanti apie veiksmų programos įgyvendinimo pradžią“

Skaičius

1

 

1

P.S.430

„Įgyvendintos informavimo ir komunikacijos kampanijos“

Skaičius

25

 

57

P.S.431

„ES fondų svetainėje apsilankiusių unikalių lankytojų vidutinis skaičius per metus“

Skaičius

120 000

 

200 000

 

7. Priemonės finansavimo šaltiniai

                                                                                                                      (eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

 

ES struktūrinių fondų

lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

 

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto

lėšos

Kitos viešosios

lėšos

Privačios lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

19 018 794

3 356 257

-

-

-

-

-

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

-

-

-

-

-

-

-

3. Iš viso

19 018 794

3 356 257

-

-

-

-

-

 

ANTRASIS SKIRSNIS

VEIKSMŲ PROGRAMOS PRIORITETO ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖ NR. 12.0.2-CPVA-V-203 „ES FONDŲ INVESTICIJŲ VERTINIMAS“

 

1. Priemonės aprašymas

1.1. Priemonės įgyvendinimas finansuojamas Europos socialinio fondo lėšomis.

1.2. Įgyvendinant priemonę, prisidedama prie uždavinio „Užtikrinti ES fondų investicijų vertinimą“ įgyvendinimo.

1.3. Remiamos veiklos:

1.3.1. poveikio vertinimai:

1.3.1.1. 2007–2013 metų finansavimo laikotarpio ES struktūrinės paramos poveikio vertinimai;

1.3.1.2. 2014–2020 metų ES fondų investicijų poveikio strateginiams tikslams ir horizontaliesiems principams bei prioritetams vertinimai;

1.3.1.3. veiksmų programos prioritetų poveikio vertinimai;

1.3.1.4. 2014–2020 metų ir būsimojo laikotarpio ES fondų investicijų poveikio Lietuvos ūkio plėtrai ir atskiriems ūkio sektoriams vertinimai;

1.3.2. įgyvendinimo vertinimai:

1.3.2.1. veiksmų programos įgyvendinimo pažangos (tarpiniai) vertinimai;

1.3.2.2. veiksmų programos rodiklių vertinimai;

1.3.2.3. veiksmų programos administravimo ir valdymo efektyvumo vertinimai;

1.3.3. vertinimo gebėjimų stiprinimo priemonės.

1.4. Galimi techninės paramos gavėjai:

1.4.1. ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo vertinimus organizuoja ministerijos ir vadovaujančioji institucija, kurioms Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklių 4.16.5.3 ir 6.12 papunkčiuose pavesta organizuoti ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo vertinimus (toliau – institucijos);

1.4.2. vertinimo gebėjimo stiprinimo priemones įgyvendina vadovaujančioji institucija.

 

2. Priemonės finansavimo forma

2.1. Negrąžinamoji subsidija.

 

3. Projektų atrankos būdas

Valstybės projektų planavimas.

 

4. Atsakinga įgyvendinančioji institucija

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra.

 

5. Reikalavimai, taikomi priemonei atskirti nuo kitų iš ES bei kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų finansuojamų programų priemonių

 

Pagal priemonę finansuojamos tik tos veiklos, kurios bus vykdomos vadovaujantis 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo vertinimo planu (toliau – vertinimo planas) ir bus įtrauktos į metinius ES struktūrinių fondų lėšų panaudojimo vertinimo planus (toliau – metiniai vertinimo planai), kuriais detalizuojamas vertinimo planas (veiklos gali būti susijusios su ankstesniais ir (ar) vėlesniais finansavimo laikotarpiais).

Pagal priemonę finansuojamos tik metiniuose vertinimo planuose numatytos vertinimo projektų veiklos, kurias įgyvendinant patirtos Techninės paramos administravimo taisyklių 163 punkte nurodytos išlaidos. Pagal priemonę finansuojamas tik Techninės paramos administravimo taisyklių 163.6.1 papunktyje nurodytų tikslinių grupių kvalifikacijos kėlimas.

 

6. Priemonės įgyvendinimo stebėsenos rodikliai

Stebėsenos rodiklio kodas

Stebėsenos rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetas

Tarpinė reikšmė 2018 m. gruodžio 31 d.

Galutinė reikšmė 2023 m. gruodžio 31 d.

R.S.410

„Įgyvendintos rekomendacijos“

Procentai

40

70

P.S.432

„Atlikti vertinimai“

Skaičius

30

70

 

 

7. Priemonės finansavimo šaltiniai

                                                                       (eurais)

Projektams skiriamas finansavimas

Kiti projektų finansavimo šaltiniai

 

ES struktūrinių fondų

lėšos – iki

Nacionalinės lėšos

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos – iki

 

Projektų vykdytojų lėšos

Iš viso – ne mažiau kaip

Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos

Savivaldybės biudžeto

lėšos

Kitos viešosios

lėšos

Privačios

lėšos

1. Priemonės finansavimo šaltiniai, neįskaitant veiklos lėšų rezervo ir jam finansuoti skiriamų lėšų

5 792 400

1 022 188

-

-

-

-

-

2. Veiklos lėšų rezervas ir jam finansuoti skiriamos nacionalinės lėšos

-

-

-

-

-

-

-

3. Iš viso

5 792 400

1 022 188

-

-

-

-

-

 

 

 

________________________

 

PATVIRTINTA

                                                                                                                                                                        Lietuvos Respublikos finansų ministro

                                                                                                                                                                        2014 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. 1K-383

                                                                                                                                                                        (Lietuvos Respublikos finansų ministro

                                                                                                                                                                        2015 m. sausio 16 d. įsakymo Nr. 1K-022 redakcija)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTERIJOS ADMINISTRUOJAMŲ 2014–2020 METŲ EUROPOS SĄJUNGOS FONDŲ INVESTICIJŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TECHNINĖS PARAMOS PRIORITETŲ ĮGYVENDINIMO PRIEMONIŲ NACIONALINIŲ STEBĖSENOS RODIKLIŲ SKAIČIAVIMO APRAŠAS 

 

Rodiklio kodas

Rodiklio pavadinimas

Matavimo vienetai

Sąvokų apibrėžtys

Apskaičiavimo tipas

Skaičiavimo būdas

Duomenų šaltinis

Pasiekimo momentas

Institucija

1

2

3

4

5

6

7

8

9

P.N.201

Metodinės pagalbos centrų įvykdytų užduočių skaičius

Skaičius

Užduotis – metodinės pagalbos centrui Techninės paramos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1K-337 „Dėl Techninės paramos administravimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka vadovaujančiosios institucijos patvirtinta užduotis.

 

Metodinės pagalbos centras – Lietuvos  Respublikos Vyriausybės paskirta institucija, veiksmų programą administruojančioms institucijoms, projektų vykdytojams ir finansinių priemonių galutiniams naudos  gavėjams teikianti metodinę pagalbą ir konsultacijas dėl tam tikro veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo, kaip apibrėžta Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“, 2.45 papunktyje.

 

Įvykdyta užduotis – užduotis, dėl kurios yra gautas 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą administruojančios institucijos, kuri suformulavo užduotį, rašytinis patvirtinimas apie tinkamai įvykdytą užduotį ir dėl kurios įgyvendinimo patirtos techninės paramos išlaidos pripažintos deklaruotinomis Europos Komisijai, kaip nustatyta Techninės paramos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 28 d. įsakymu Nr. 1K-337 „Dėl Techninės paramos administravimo taisyklių patvirtinimo“, 202, 203 ir 205 punktuose.

 

Jei gautas tarpinių užduoties rezultatų patvirtinimas, užduotis nėra laikoma įvykdyta užduotimi.

Automatiš-kai apskaičiuo-jamas

Skaičiuojamas sumuojant nuo projekto įgyvendinimo pradžios iki ataskaitinio laikotarpio (kalendorinių metų) pabaigos metodinės pagalbos centro įvykdytas užduotis (skaičius).

Pirminiai šaltiniai:

užduotį suformula-vusios institucijos rašytinis patvirtinimas apie tinkamai

įvykdytą užduotį ir įgyvendinan-čiosios institucijos pranešimas apie tinkamomis finansuoti išlaidomis pripažintų išlaidų sumą.

 

Antriniai šaltiniai:

mokėjimo prašymai.

 

Stebėsenos rodiklis laikomas pasiektu, kai projekto veiklų įgyvendini-mo metu projekto vykdytojas gauna užduotį suformula-vusios institucijos rašytinį patvirtinimą apie tinkamai įvykdytą užduotį ir įgyvendinan-čiosios institucijos pranešimą apie tinkamomis finansuoti išlaidomis pripažintų išlaidų sumą.

Už stebėsenos rodiklio pasiekimą ir duomenų apie pasiektą stebėsenos rodiklio reikšmę teikimą yra atsakingas projektų vykdytojas.

 

Projekto vykdytojas duomenis apie pasiektą rodiklio reikšmę atnaujina vieną kartą per kalendorinius metus, ne vėliau kaip per mėnesį po ataskaitinių (kalendorinių) metų pabaigos, mokėjimo prašyme, kuriame nedeklaruojamos patirtos išlaidos.