KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. LAPKRIČIO 28 D. SPRENDIMO NR. T2-300 „DĖL VIETINĖS RINKLIAVOS UŽ LEIDIMO ĮRENGTI IŠORINĘ REKLAMĄ KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TERITORIJOJE IŠDAVIMĄ NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ pakeitimo

 

2018 m. spalio 25 d. Nr. T2-228

Klaipėda

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos reklamos įstatymu, Išorinės reklamos įrengimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2013 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 4-670 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo taisyklių patvirtinimo ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2000 m. gruodžio 1 d. įsakymo Nr. 405 „Dėl Išorinės reklamos įrengimo tipinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį keitusių įsakymų pripažinimo netekusiais galios“ (Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2018 m. birželio 22 d. įsakymo Nr. 4-371 redakcija), Klaipėdos miesto savivaldybės taryba nusprendžia:

1. Pakeisti Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2013 m. lapkričio 28 d. sprendimą Nr. T2‑300 „Dėl Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų patvirtinimo“:

1.1. pakeisti 9 punkto pirmąją pastraipą ir ją išdėstyti taip:

9. Išorinė reklama – reklama, kurios įvairios specialios (stendai, skydai, stulpai, vitrinos ir pan.) ir pritaikytos (pastatų sienos, langai, durys, stogai, laikinieji statiniai, transporto priemonės, oro balionai ir pan.) pateikimo priemonės yra ne patalpose:“;

1.2. pakeisti 9.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

9.1. iškaba – ant ar prie reklamos davėjo buveinės pastato arba reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietoje ar prie jos įrengiama speciali išorinės reklamos pateikimo priemonė, ant kurios ar kurioje pateikiama informacija: reklamos davėjo pavadinimas ir (arba) reklamos davėjo prekybos ar paslaugų teikimo vietos pavadinimas (parduotuvė, viešbutis, kirpykla ir kt.), ir (arba) parduodamų prekių ar teikiamų paslaugų pavadinimas (avalynė, automobilių remontas ir kt.). Iškaba taip pat laikoma tokios informacijos pateikimo vieta ant reklamos davėjo buveinės arba prekybos ar paslaugų teikimo vietos pastato sienos, langų ar durų. Be nurodytos informacijos, iškaboje gali būti pateikiami: prekių ženklas, logotipas, emblema, darbo laikas, reklamos davėjo vardas, pavardė;“

1.3. papildyti 91 punktu ir jį išdėstyti taip:

91. Išorine reklama taip pat laikoma:

91.1. reklama, kurios pateikimo priemonės yra patalpose (vitrinose, langų ir (arba) durų vidinėse pusėse), tačiau ji yra matoma iš lauko pusės;

91.2. iškaboje pateikiama informacija.“;

1.4. pakeisti 14 punktą ir jį išdėstyti taip:

14. Kitos Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme ir kituose teisės aktuose.“;

1.5. pakeisti 16 punktą ir jį išdėstyti taip:

16. Išorinės reklamos veiklos subjektas privalo turėti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos išduotą leidimą, išskyrus atvejus, nurodytus Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo 12 straipsnio 2 dalyje.“;

1.6. pakeisti 17 punktą ir jį išdėstyti taip:

17. Išorinė reklama, kuriai reikalingas leidimas, ant Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų apmokestinama už plotą, nurodytą projekte.“;

1.7. pripažinti netekusiu galios 18 punktą;

1.8. pakeisti 19 punktą ir jį išdėstyti taip:

19. Už leidimą išorinei reklamai, kuriai reikalingas leidimas, ant ne Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų mokama vienkartinė įmoka reklamos suderinimo laikotarpiu, bet ne ilgiau kaip 10 metų.“;

1.9. papildyti 191 punktu ir jį išdėstyti taip:

191. Vietinė rinkliava už leidimo įrengti išorinę reklamą išdavimą turi būti sumokėta iki leidimo išdavimo.“;

1.10. pakeisti 23.1.7 papunktį ir jį išdėstyti taip:

23.1.7. už sumontuotų ant specialių išorinei reklamai skirtų transporto priemonių – 1057 Eur metams už 1 transporto priemonę;“;

1.11. pripažinti netekusiu galios 23.1.9 papunktį;

1.12. pakeisti 23.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

23.2. už leidimą įrengti išorinę reklamą ant ne Klaipėdos miesto savivaldybei priklausančių ar patikėjimo teise valdomų objektų ar teritorijų – 29 Eur visam laikotarpiui, kuriam suderinta reklama, bet ne ilgiau kaip 10 metų;“;

1.13. pripažinti netekusiais galios 23.2.1 ir 23.2.2 papunkčius;

1.14. pakeisti 24 punktą ir jį išdėstyti taip:

24. Vienos dienos vietinės rinkliavos dydis apskaičiuojamas metų vietinės rinkliavos dydį dalijant iš einamųjų metų dienų skaičiaus. Ši nuostata netaikoma 23.2, 23.3.1 ir 23.3.2 papunkčiuose nustatytai rinkliavai.“;

1.15. pakeisti 25.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:

25.6. valstybės ir savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, bendrojo ugdymo mokyklų ir ikimokyklinio ugdymo įstaigų, asociacijų ir politinių partijų įrengtai išorinei reklamai – iškabai ant (prie) pastato, pateikiančiai informaciją apie įstaigą, asociaciją ar partiją;“;

1.16. pakeisti 27.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

27.1. sumokėta daugiau, negu Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos nustatytas rinkliavos dydis (grąžinamas permokėtas rinkliavos dydis pagal pateiktą veiklos subjekto prašymą);“;

1.17. pakeisti 32 punktą ir jį išdėstyti taip:

32. Vietinės rinkliavos rinkimą kontroliuoja Klaipėdos miesto savivaldybės kontrolierius (Savivaldybės kontrolės ir audito tarnyba).“;

1.18. pakeisti 35 punktą ir jį išdėstyti taip:

35. Pagal šių Nuostatų 23.1.1–23.1.8, 23.2 papunkčius surinktos lėšos naudojamos rinkliavos rinkimo, leidimų išdavimo organizavimo, vietų išdėstymo bei paskirstymo ir kontrolės išlaidoms padengti.“;

1.19. pripažinti netekusiu galios 37 punktą.

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja nuo jo priėmimo dienos.

3. Skelbti šį sprendimą Teisės aktų registre ir Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                       Vytautas Grubliauskas