ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS 

DĖL ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS REGULIARIŲ VIETINIO SUSISIEKIMO MARŠRUTŲ REGULIAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2018 m. vasario 20 d. Nr. T-6

Šiauliai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 1 dalies 33 punktu, 16 straipsnio 4 dalimi, Šiaulių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Šiaulių rajono savivaldybės reguliarių vietinio susisiekimo maršrutų reguliavimo tvarkos aprašą (pridedama).

Šis sprendimas skelbiamas Teisės aktų registre ir gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                           Antanas Bezaras


PATVIRTINTA

Šiaulių rajono savivaldybės tarybos

2018 m. vasario 20 d. sprendimu Nr. T-6

 

 

ŠIAULIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS REGULIARIŲ VIETINIO SUSISIEKIMO MARŠRUTŲ REGULIAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Šiaulių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) reguliarių vietinio susisiekimo maršrutų (toliau – Maršrutai) reguliavimo tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Savivaldybės Maršrutų vertinimo ir optimizavimo kriterijus, užtikrinančius Savivaldybės gyventojų susisiekimą su Savivaldybės administraciniu centru bei Savivaldybės biudžeto lėšų, skirtų vežėjų patirtų nuostolių, teikiant keleivinio kelių transporto viešąsias paslaugas, kompensavimui, optimalų naudojimą.

2. Šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

2.1. Maršruto užpildymo koeficientas (toliau – Užpildymo koeficientas) – rodiklis, apibūdinantis keleivių srautus Maršrutuose ir nurodantis Maršruto 1 kilometre važiuojančių keleivių skaičių, paskaičiuojamas vežėjo pajamas tenkančias Maršruto 1 kilometrui dalinant iš nustatyto Maršruto tarifo.

2.2. Savivaldybės autobusų maršrutų koordinavimo komisija (toliau – Komisija) – Komisija, savo veikla siekianti, kad kuo mažesnėmis sąnaudomis Maršrutas ir bendras Maršrutų tinklas užtikrintų optimalų keleivių vežimo paslaugos teikimą.

 

II SKYRIUS

MARŠRUTŲ OPTIMIZAVIMO KRITERIJAI

 

3. Komisija, išnagrinėjusi Ekonomikos ir verslo plėtros skyriaus paskaičiuotus Maršrutų Užpildymo koeficientus, ruošia motyvuotas išvadas dėl Maršrutų, kurių per paskutinį metų ketvirtį Užpildymo koeficientas yra mažesnis negu 3,5, eismo tvarkaraščių pakeitimus, užtikrindama keleivių vežimą Maršrutais iki dviejų dienų per savaitę ir dviejų reisų per dieną. 

4. Komisija siūlomus Maršrutų eismo tvarkaraščių pakeitimus, t. y. savaitės dienas bei reisus, kuriais bus vežami keleiviai, derina su seniūnais ir vietos bendruomenėmis.

5. Maršrutų reisams, kuriais organizuojamas mokinių pavėžėjimas į mokymo įstaigas, 3 punkte nurodytos sąlygos netaikomos.

6. Komisija pasiūlymus dėl Maršrutų eismo tvarkaraščių pakeitimų teikia Savivaldybės administracijos direktoriui.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

7. Papildomi teisės aktai ir administraciniai dokumentai, reikalingi Tvarkos aprašo nuostatoms įgyvendinti, tvirtinami Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais.

8. Tvarkos aprašo pakeitimus, papildymus ir (ar) naują redakciją tvirtina Savivaldybės taryba.

___________________________

 

part_7b33ea9e308d497899f56dfdadaef417_end