LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2003 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. A1-213 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. sausio 12 d. Nr. A1-16

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“:

1.   Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Ministrui teikiamo pasirašyti įsakymo projekto derinimo procesą nustato Reglamentas, kiti ministro įsakymai.“

2.   Pakeičiu 27 punktą ir jį išdėstau taip:

27. Ministerijos veikla organizuojama vadovaujantis ministro patvirtintais strateginiais ir metiniais veiklos planais, kitais planavimo dokumentais. Ministerijos strateginių veiklos planų rengimą ir įgyvendinimą organizuoja ir koordinuoja ministerijos kancleris. Ministerijos strateginiai ir metiniai veiklos planai skelbiami ministerijos interneto svetainėje.

Einamųjų metų veiklą ministerijos padaliniai planuoja vadovaudamiesi metiniais veiklos (veiksmų) planais, kurie turi užtikrinti ministerijos strateginio veiklos plano nuostatų įgyvendinimą. Ministerijos padaliniai, rengdami metinius veiklos (veiksmų) planus, gali savo veikloje naudoti alternatyvias plano rengimo formas.

Ministerijos metines veiklos ataskaitas Vyriausybės nustatyta tvarka Vyriausybei teikia ministras.“

3.   Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:

31. Prieš ministrui pasirašant (derinant) dokumentus, jų projektus dokumentų valdymo sistemoje (arba jų antruosius egzempliorius) derina viceministras pagal nustatytą veiklos sritį ir (arba) ministerijos kancleris pagal nustatytą administravimo sritį.“

4.   Pakeičiu 34 punktą ir jį išdėstau taip:

34. Prieš ministrui, viceministrui ar ministerijos kancleriui pasirašant (derinant) dokumentus, jų projektus (arba jų antruosius egzempliorius) dokumentų valdymo sistemoje derina tiesioginis dokumento rengėjas, jo tiesioginis vadovas (išskyrus atvejus, kai jis yra dokumentą pasirašantis asmuo), ministerijos padalinio (-ių), su kurio (-ių) veiklos sritimi (-imis) glaudžiai susijęs dokumento projektas, vadovas (-ai), dokumento projektą vertinęs ministerijos darbuotojas pagal veiklos sritį, ar (ir) darbo grupių, komisijų, projektų vadovai pagal jiems pavestas užduotis, ar (ir) stilistas, ar (ir) ministro patarėjas pagal ministro nustatytą kompetencijos sritį, ar (ir) įstaigos prie ministerijos vadovas. Derindamas dokumentą, kiekvienas ministerijos darbuotojas atsako už dokumento teisingumą ir kokybę pagal jo ar (ir) jo vadovaujamo padalinio veiklos sritį.“

5.   Pakeičiu 36 punktą ir jį išdėstau taip:

36. Dokumentų rengimo, derinimo ir pasirašymo tvarką ministerijoje nustato Reglamentas, kiti ministro įsakymai. Prireikus ministras gali nustatyti kitokią dokumentų rengimo, derinimo ir pasirašymo tvarką, nei numatyta Reglamente. Ministerijoje dokumentai pasirašomi juos išspausdinus arba elektroninėmis priemonėmis.“

6.   Pakeičiu 51 punktą ir jį išdėstau taip:

51. Pateiktus ministerijai derinti kitų valstybės institucijų ar įstaigų teisės aktų projektus ministras derina tik po to, kai ministerijos padaliniai, rengę išvadas, pastabas ir pasiūlymus, juos patikrina ir suderina. Jeigu dėl pateikto teisės akto projekto ministras turi pastabų ir pasiūlymų, jis derina jį su pastaba, pridedama prie derinto teisės akto projekto.“

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                               Monika Navickienė