Pasvalio rajono savivaldybės taryba

 

SPRENDIMAS

DĖL PASVALIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. VASARIO 19 D. SPRENDIMO NR. T1-21 „DĖL KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ, SKIRTŲ SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, NAUDOJIMO IR SKIRSTYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. vasario 23 d. Nr. T1-39

Pasvalys

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 5 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 2 dalimi, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 13 d. nutarimo Nr. 148 redakcija) (su visais aktualiais pakeitimais), ir Kelių priežiūros tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 11 d. nutarimu Nr. 155 „Dėl Kelių priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 22 d. nutarimo Nr. 212 redakcija) (su visais aktualiais pakeitimais), Pasvalio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų Savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašą, patvirtintą Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2015 m. vasario 19 d. sprendimu Nr. T1-21 „Dėl Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų Savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 2020 m. gegužės 27 d. sprendimo Nr. T1-111 redakcija), ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Gintautas Gegužinskas

 

PATVIRTINTA

Pasvalio rajono savivaldybės tarybos

2015 m. vasario 19 d. sprendimu Nr. T1-21

(Pasvalio rajono savivaldybės tarybos

2022 m. vasario 23 d. sprendimo Nr. T1-39

redakcija)

 

KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS LĖŠŲ, SKIRTŲ SAVIVALDYBĖS VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAMS IR GATVĖMS TIESTI, REKONSTRUOTI, TAISYTI (REMONTUOTI), PRIŽIŪRĖTI IR SAUGAUS EISMO SĄLYGOMS UŽTIKRINTI, NAUDOJIMO IR SKIRSTYMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – Programa) finansavimo lėšų, skirtų Pasvalio rajono savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Programos finansavimo lėšų, skirtų Pasvalio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo, paskirstymo ir atsiskaitymo tvarką.

2. Apraše taip pat nustatytos sąlygos fiziniams bei juridiniams asmenims (toliau – Pareiškėjai) dėl dalyvavimo vykdant Savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) tiesimo, rekonstravimo ir kapitalinio remonto darbus.

3. Aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2019 m. vasario 13 d. nutarimo Nr. 148 redakcija) (su visais aktualiais pakeitimais) (toliau – Lėšų naudojimo tvarkos aprašas) ir Kelių priežiūros tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. vasario 11 d. nutarimu Nr. 155 „Dėl Kelių priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 22 d. nutarimo Nr. 212 redakcija) (su visais aktualiais pakeitimais) (toliau – Priežiūros tvarkos aprašas).

4. Šiuo Aprašu siekiama užtikrinti Savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių gerą būklę ir tinkamą Programos lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams (gatvėms) tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymą ir naudojimą.

 

II SKYRIUS

LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

5. Programos lėšos paskirstomos:

5.1. lėšų dalis vietinės reikšmės keliams (gatvėms) ar takams tiesti, rekonstruoti, kapitališkai remontuoti, saugaus eismo ir darnaus judumo priemonėms įrengti nustatoma vadovaujantis Lėšų naudojimo tvarkos aprašu;

5.2. likusi lėšų dalis naudojama vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūros, paprastojo remonto darbams, kelių (gatvių) inventorizacijai.

6. Programos lėšos gali būti naudojamos vietinės reikšmės kelių (gatvių) ar takų tinklui plėsti ir užtikrinti, kaip tai numatyta Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme.

 

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ TEIKIMAS

 

7. Savivaldybės administracijai Savivaldybės administracijos seniūnijų seniūnai teikia seniūnaičių sueigose patvirtintus šiuos prašymus:

7.1. iki paskutinių Savivaldybės vietinės reikšmės kelių (gatvių) ar takų statybos, rekonstravimo ar remonto trijų metų prioritetinio objektų sąrašo (toliau – Prioritetinis sąrašas) metų spalio 15 d. vietinės reikšmės keliams (gatvėms) ir takams tiesti, rekonstruoti ar remontuoti (Aprašo 1 priedas). Prašyme turi būti nurodytos pageidaujamų atlikti darbų apimtys, objekto schema, matmenys ar projektiniai pasiūlymai. Šie prašymai teikiami atsižvelgiant į visus gyventojų pageidavimus ir turi būti pateikti seniūnijos nustatytu prioritetiniu eiliškumu, kuris raštu fiksuojamas išplėstinių seniūnaičių sueigų protokoluose ar kituose dokumentuose;

7.2. iki einamųjų metų lapkričio 15 d. vietinės reikšmės keliams (gatvėms) ir takams prižiūrėti ir taisyti. Laisvos formos prašyme turi būti pateikiamas priežiūros ir paprastojo remonto darbų, kurie yra tinkami finansuoti pagal Aprašo 6 punktą, poreikis atitinkamos seniūnijos vietinės reikšmės keliuose (gatvėse).

8. Saugaus eismo sąlygų užtikrinimo priemonių, finansuojamų Programos lėšomis, įrengimą inicijuoja Eismo saugumo komisija (protokoliniu sprendimu).

9. Pareiškėjų prisidėjimo vertė – ne mažiau kaip 30 proc. inžinerinių paslaugų ir statybos darbų vertės.

10. Pareiškėjai iki einamųjų metų lapkričio 1 d. teikia nustatytos formos (Aprašo 2 priedas) prašymus Savivaldybei. Prašyme privaloma nurodyti finansinio prisidėjimo vertę procentais pagal Aprašo 9 punktą bei įgaliotą Pareiškėjų atstovą ir jo kontaktinę informaciją.

11. Savivaldybės administracijos seniūnijų seniūnai privalo užtikrinti visuomenės informavimą apie Apraše numatytas Pareiškėjų dalyvavimo galimybes, pateikdami informaciją seniūnijų skelbimų lentose, bendrauti su seniūnaičiais. Aprašas turi būti skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje.

 

IV SKYRIUS

LĖŠŲ PASKIRSTYMO TVARKA

 

12. Visus gautus prašymus nagrinėja ir vertina Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta nuolat veikianti darbo grupė vietinės reikšmės kelių ir gatvių tiesimo bei taisymo poreikiams nustatyti ir darbų programoms sudaryti (toliau – Darbo grupė).

13. Darbo grupė apžiūri visus kelius (gatves) ar takus, kuriems tiesti, rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti buvo gauti prašymai iš Savivaldybės administracijos seniūnijų seniūnų arba priimtas motyvuotas Darbo grupės daugumos sprendimas dėl apžiūros reikalingumo.

14. Atsižvelgdama į kelių (gatvių) ir takų esamą situaciją, Darbo grupė kiekvieną iš jų vertina balais pagal šiuos atrankos kriterijus (kriterijai detalizuoti Aprašo 4 priede):

 

Eil. Nr.

Objekto atrankos vertinimo kriterijai

Objekto atrankos vertinimo kriterijų reikšmės balais

1.

Pareiškėjo nurodytas planuojamas finansavimo dydis (Pareiškėjui prisidedant kaip numatyta Aprašo 9 punkte skiriama 10 balų; už kiekvieną papildomą prisidedamą procentą – papildomas 1 balas)

10

2.

Naudingumas visuomenei

10

3.

Kelio (gatvės) ar tako esama būklė

2–20

4.

Kelio (gatvės) ar tako eismo intensyvumas

0–10

5.

Darbų tęstinumas

0–8

 


15. Darbo grupė kiekvienam kriterijui skiria bendrą balą, kuris nustatomas Darbo grupės daugumos sprendimu. Balsavimo metu nusišalinti privalo tie Darbo grupės nariai, kurie gali būti šališki vertinant objektą.

16. Objektų atrankos vertinimo kriterijų reikšmės balų sumos mažėjimo tvarka sudaromas Prioritetinis sąrašas. Prioritetinis sąrašas sudaromas vadovaujantis preliminariomis kainomis, o esant parengtiems projektams – remiantis statybos skaičiuojamosios kainos nustatymo dalimi ir vadovaujantis Lėšų naudojimo tvarkos aprašo nuostatomis. Kiekvienais metais prioritetiniame sąraše turi būti bent po 1 (vieną) objektą, kurį įgyvendinant būtų įrengtos eismo saugumo ir darnaus judumo priemonės.

17. Jei surenkamas vienodas balų skaičius, pirmenybė teikiama tam objektui, kurio būklė (kriterijus Nr. 3) įvertinta didesniu balu. Jei būklės vertinimo balų skaičius vienodas, pirmenybė teikiama objektui, kurio eismo intensyvumas (kriterijus Nr. 4) yra įvertintas didesniu balu. Jei eismo intensyvumo vertinimo balų skaičius vienodas, pirmenybė teikiama objektui, kurio prašymas gautas anksčiau.

18. Sudarytas Prioritetinis sąrašas teikiamas tvirtinti Savivaldybės tarybai.

19. Prioritetinis sąrašas Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu gali būti tikslinamas ar papildomas, o keliai (gatvės) ar takai reitinguojami pirmoje Prioritetinio sąrašo vietoje be atskiro vertinimo, atsižvelgiant į naujai atsiradusias ir nenumatytas aplinkybes, t. y. gaunamą tikslinį kitų struktūrinių fondų finansavimą, įvykusią stichinę nelaimę arba gavus Pareiškėjo prašymą prisidėti ne mažiau kaip 50 proc. inžinerinių paslaugų ir statybos darbų vertės.

20. Jeigu Prioritetiniame sąraše numatyti visi darbai įvykdomi anksčiau nei planuota, sąrašas gali būti papildomas pagal tuo metu galiojančią tvarką.

21. Formuojant kito laikotarpio Prioritetinį sąrašą, pirmumo tvarka įtraukiami tie objektai, kurie Programos lėšomis buvo finansuojami praėjusiame Prioritetinio sąrašo įgyvendinimo laikotarpyje, tačiau darbai neužbaigti. Objektai, kurių projektai buvo parengti praėjusiame laikotarpyje, vertinami Apraše nustatyta tvarka, tačiau pirmaisiais Prioritetinio sąrašo metais jiems suteikiamas pirmumas rangos darbams atlikti.

22. Prioritetinis objektų sąrašas viešai skelbiamas Savivaldybės interneto svetainėje.

23.Vadovaudamasis patvirtintu Prioritetiniu sąrašu, Savivaldybės administracijos Vietinio ūkio ir plėtros skyrius (toliau – Skyrius) sudaro Savivaldybės Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis finansuojamų vietinės reikšmės kelių (gatvių) tiesimo, rekonstravimo, taisymo (remonto), priežiūros ir saugaus eismo sąlygų užtikrinimo šių kelių inventorizavimo einamaisiais metais objektų sąrašą (toliau – Objektų sąrašas) ir teikia tvirtinti Savivaldybės administracijos direktoriui.

24. Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintą Objektų sąrašą, Skyrius derina su VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – LAKD).

25. Pareiškėjas, kurio prašymas įtraukiamas į Objektų sąrašą, informuojamas raštu ir turi ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Objektų sąrašo patvirtinimo pasirašyti šio Aprašo 3 priede pateiktą Sutartį dėl inžinerinių paslaugų ir rangos darbų dalinio apmokėjimo. Sutartyje nurodyta prisidėjimo vertė apskaičiuojama nuo Objektų sąraše nurodytos sumos. Nepasirašius Sutarties numatytu terminu ar nepervedus Sutartyje numatytos sumos, kelias (gatvė) ar takas išbraukiamas iš Objektų sąrašo be atskiro įspėjimo.

26. Pasirašiusi finansavimo sutartį ir suderinusi Objektų sąrašą su LAKD, Savivaldybės administracija vykdo darbų ir paslaugų viešuosius pirkimus Viešųjų pirkimų įstatymu nustatyta tvarka. Į viešųjų pirkimų komisiją gali būti deleguotas Pareiškėjo atstovas.

27. Atlikus viešuosius darbų ir paslaugų pirkimus, tikslų Objektų, kuriems skirtos Programos finansavimo lėšos, sąrašą tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Pagal tikslų objektų sąrašą raštišku susitarimu tikslinama Pareiškėjo prisidėjimo vertė.

28. Lėšos einamiesiems darbams skirstomos taip:

28.1. kelių (gatvių) su žvyro danga priežiūros darbams Savivaldybės administracijos seniūnijose pagal seniūnijų teritorijoje esančių vietinės reikšmės viešųjų kelių (gatvių) su žvyro danga tinklo ilgį;

28.2. kelių (gatvių) su asfaltbetonio danga priežiūros darbams pagal Savivaldybės administracijos seniūnijų teritorijoje esančių vietinės reikšmės viešųjų kelių (gatvių) su asfaltbetonio danga tinklo ilgį;

28.3. pralaidų paprastajam remontui atsižvelgiant į gautus Savivaldybės administracijos seniūnijų seniūnų prašymus bei esamą finansavimą. Prieš vykdant darbus, parengiamas paprastojo remonto aprašas;

28.4. kelių (gatvių) inventorizacijai – atsižvelgiant į Savivaldybės administracijos seniūnijų vietinės reikšmės kelių (gatvių) inventorizacijos užbaigtumą;

28.5. Pasvalio miesto seniūnijos vietinės reikšmės kelių (gatvių) priežiūros darbams žiemos metu – pagal faktines klimatines sąlygas einamaisiais metais;

28.6. eismo saugumo priemonėms užtikrinti – Savivaldybės kelių eismo saugumo komisijos nutarimams įgyvendinti ir įdiegti kitas eismo saugumą gerinančias priemones;

28.7. kitiems darbams ar paslaugoms, kurie yra tinkami finansuoti pagal Aprašo 6 punktą, lėšos gali būti skiriamos Darbo grupės narių daugumos sprendimu, atsižvelgiant į Savivaldybės administracijos seniūnijų seniūnų prašymus.

 

V SKYRIUS

DARBŲ IR PASLAUGŲ VYKDYMAS IR ATSISKAITYMO TVARKA

 

29. Rangovai darbams vykdyti ir paslaugų teikėjai parenkami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir Savivaldybės administracijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklėmis.

30. Savivaldybės administracijos direktorius pasirašo sutartis su rangovais arba paslaugų teikėjais.

31. Savivaldybės administracijos seniūnijų seniūnai atsako už efektyvų Programos lėšų panaudojimą seniūnijose, patvirtina atliktų darbų faktą pasirašant atliktų darbų ir suteiktų paslaugų aktus (forma F2).

32. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos teisės aktais, vykdo objektų, finansuojamų Programos lėšomis, užsakovo funkcijas. Skyrius rengia reikalingus dokumentus viešiesiems darbų ir paslaugų pirkimams organizuoti, pirkimų sutartims sudaryti, vykdo darbų kontrolę, organizuoja techninę priežiūrą ir atliktų darbų priėmimą, teikia LAKD paraiškas lėšoms gauti ir ataskaitas apie lėšų naudojimą. LAKD teikiamus atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo dokumentus pasirašo Skyriaus vedėjas, jo nesant – Skyriaus specialistas, laikinai einantis Skyriaus vedėjo pareigas arba Skyriaus specialistas, atsakingas už Programos įgyvendinimą.

33. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius, vadovaudamasis finansavimo sutartyse numatytomis sąlygomis ir terminais, atsiskaito su rangovais (tiekėjais), tvarko Programos lėšų apskaitą pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus, derina LAKD programos teikiamų lėšų paraiškas ir ataskaitas apie lėšų naudojimą, teikia programos sąmatas ir sąmatų įvykdymo ataskaitas.

 

VI SKYRIUS

KONTROLĖ

 

34. Savivaldybės administracija kontroliuoja vietinių kelių ir gatvių fizinę būklę.

35. Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų panaudojimo kontrolė vykdoma Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

36. Atliktus darbus, Savivaldybės administracija perduoda naujai sukurtą turtą ir visą dokumentaciją į tos Savivaldybės administracijos seniūnijos balansą, kurioje buvo vykdomi darbai.

37. Vykdydamos sutartį šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais bei sutarties sąlygomis

38. Aprašas gali būti keičiamas Savivaldybės tarybos sprendimu.

_________________________

 

Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų,

skirtų savivaldybės vietinės reikšmės

keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti,

taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus

eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir

skirstymo tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Seniūnija)

 

(Seniūno ar atsakingo asmens vardas, pavardė) Pasvalio rajono savivaldybės administracijai

 

PRAŠYMAS ATLIKTI KELIO, GATVĖS AR TAKO STATYBOS, REKONSTRAVIMO AR

KAPITALINIO REMONTO DARBUS

 


(data)

 

Vadovaudamiesi kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašu, prašome įtraukti į Pasvalio rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių, gatvių ir takų statybos, rekonstravimo ar remonto trijų metų prioritetinį objektų sąrašą:

 

 

1.     Kelio (gatvės) ar tako pavadinimas ir statybos rūšis

 

2.   Adresas, vieta

 

3.   Matmenys (ilgis, plotis, pradžia, pabaiga)

 

4.   Trumpas aprašymas

 

PRIDEDAMA:

1.   Objekto nuotraukos,........ lapas (-ai).

2.   Objekto schema, matmenys.

3.   Projektiniai pasiūlymai (pateikiami laisva forma).

4.   Nekilnojamojo daikto kadastro duomenų bylos kopija.

 

 

 

(parašas)                                                 (vardas, pavardė)

 

Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų

savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms

tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti

ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir

skirstymo tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracijai

 

PRAŠYMAS ATLIKTI KELIO (GATVĖS) AR TAKO STATYBOS, REKONSTRAVIMO AR

KAPITALINIO REMONTO DARBUS

 

(data)

 

Prašome atlikti_______________________ kelio /gatvės/ tako statybos, rekonstravimo ar 

(Pavadinimas)

kapitalinio remonto darbus.

Įsipareigojame prisidėti prie darbų ne mažiau________ proc. nuo visos inžinerinių paslaugų ir

statybos montavimo darbų kainos.

Įgaliojame_______________________ atstovauti mūsų interesus, vykdyti finansinius

(vardas, pavardė)

 

įsipareigojimus ir pasirašyti sutartį.

 

Pareiškėjai:

 

(vardas, pavardė)                                  (adresasa)                                            (parašas)

 

Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų,

skirtų savivaldybės vietinės reikšmės

keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti,

taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus

eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir

skirstymo tvarkos aprašo

3 priedas

 

DALINIO APMOKĖJIMO SUTARTIS

 

20 m.                      d. Nr.

 

Pasvalys

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracija atstovaujama

Pasvalio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus______ (vardas, pavardė), veikiančio pagal

Nuostatus (toliau – Savivaldybė) ir _____________________________________________  (vardas, pavardė), atstovaudamas_____________ , pagrindu

_______  (toliau - Partneris), vadovaudamiesi Pasvalio rajono savivaldybės tarybos 20   m.     d.

sprendimu Nr. T1- „Dėl kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir skirstymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ sudaro šią sutartį (toliau – Sutartis).

 

I. SUTARTIES OBJEKTAS

 

1.1.   Šia Sutartimi nustatomi šalių įsipareigojimai dėl (nurodoma paslaugų ar darbų rūšis bei objekto pavadinimas) dalinio apmokėjimo.

 

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

2.1.   Savivaldybė įsipareigoja:

2.1.1.   panaudoti Sutarties 2.2. punkte gautus pinigus pagal paskirtį, pervedant gautą sumą viešųjų pirkimų metu parinktam projektuotojui ir rangovui. Partnerio pervesta suma rangovui sumokama tik už kokybiškai atliktus darbus, o darbų priėmimo metu statybos dalyviams nustačius defektus, gali būti sulaikoma tol, kol rangovas jų neištaisė.

2.1.2.   Parengti statybos darbų projektą ar aprašą ir suderinti su Partneriu.

2.2.      Partneris įsipareigoja per 15 kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo pervesti _____________

eurų į Savivaldybės nurodytą banko sąskaitą. Atlikus inžinerines paslaugas ar užbaigus rangos darbus, raštišku susitarimu tikslinama prisidėjimo vertė.

 

III. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ.

 

3.1.   Jei Savivaldybė nevykdo Sutarties 2.1.1 punkte numatytų įsipareigojimų, ji privalo grąžinti gautą sumą Partneriui ir sumokėti 5 proc. dydžio baudą nuo gautos pinigų sumos sutarties 1.1. p. numatytai paskirčiai.

3.2.   Jei Partneris nevykdo Sutarties 2.2 punkte numatytų įsipareigojimų, jis moka 5 proc. dydžio baudą nuo privalomos pervesti sumos bei atlygina savivaldybės patirtus nuostolius (tokiu atveju Partnerio prašymas išbraukiamas iš objektų sąrašo be atskiro įspėjimo).

 

IV. GINČŲ SPRENDIMAS IR SUTARTIES GALIOJIMAS

 

4.1.   Ginčai tarp šalių dėl Sutarties sprendžiami derybomis, o šalims nesutarus - Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

4.2.   Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo datos ir galioja iki šalių visiško įsipareigojimų įvykdymo.

 

V.        ŠALIŲ ADRESAI IR REKVIZITAI

 

Pasvalio rajono savivaldybės administracija                                        Partneris

 

Kodas 188753657 Vytauto Didžiojo a.1, LT-39143Pasvalys A. s. LT167300010110053931

„Swedbank“ AB, banko kodas 73000 Tel. (8 451) 54 133, faks. (8 451) 54 134 Savivaldybės administracijos direktorius (vardas, pavardė)

A.V

 

Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų, skirtų

savivaldybės vietinės reikšmės keliams ir gatvėms

tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir

saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, naudojimo ir

skirstymo tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

 

OBEJKTŲ ATRANKOS VERTINIMO KRITERIJAI

 

1. Naudingumas visuomenei. 10 balų skiriama, jei kelias (gatvė) ar takas yra susijęs bent su vienu iš šių objektų susisiekimu, už du ir daugiau kriterijų papildomi balai neskiriami:

1.1. Sveikatos ir sveikatingumo;

1.2. Švietimo;

1.3. Kultūros;

1.4. Keliai susiję su visuomenės saugumo užtikrinimu;

1.5. Keliu (gatve) vyksta viešojo ar mokyklinio transporto eismas;

2Kelio (gatvės) ar tako esama būklė. Būklė vertinama apžiūros metu bendru Darbo grupės narių daugumos sprendimu.

Kelio (gatvės) su asfalto danga vertinimas:

Vertinimo balas

Dangos techninės būklės vertinimo kriterijai

20 (labai bloga būklė)

Danga suirusi, transporto eismas ribojamas, kelio (gatvės) visai nėra.

15 (nepatenkinama būklė)

Dangoje lopų plotas viršija 10 % dangos ploto vertinamame ruože, yra skersinių ir išilginių plyšių, platesnių kaip 19 mm, plyšių tinklo, sudarančio ne daugiau kaip 10 % dangos ploto vertinamame ruože, provėžų bendras ilgis sudaro apie 400 m vertinamame ruože, dangos kraštų lopai sudaro apie 200 m bendrą ilgį, dangos lukštenimosi plotas sudaro daugiau kaip 3 % vertinamame, yra nelygumų, kurie sąlygoja nepatogų transporto važiavimą.

10 (patenkinama būklė)

Dangoje lopų plotas neviršija 5 % dangos ploto vertinamame ruože, yra pavienių išilginių ir skersinių plyšių, ne platesnių kaip 10 mm, plyšių tinklo, sudarančio ne daugiau kaip 1 % dangos ploto vertinamame ruože, provėžų, kurių bendras ilgis sudaro apie 100 m viename kilometre, dangos kraštų lopai sudaro apie 50 m bendrą ilgį vertinamame ruože, danga pradėjusi lukštentis ne didesniame kaip 1 % dangos plote vertinamame ruože, danga nelygi.

5 (gera būklė)

Danga suremontuota kokybiškai, lopų plotas neviršija 1 % dangos ploto vertinamame ruože, yra pavienių plyšių, ne platesnių kaip 5 mm, tačiau nėra plyšių tinklo, lopų dangos kraštuose

2 (puiki būklė)

Dangoje nėra lopų, plyšių, įdubų, provėžų, danga lygi.

 

 

Kelio (gatvės) su žvyro danga vertinimas

Vertinimo balas

Dangos techninės būklės vertinimo kriterijai

20 (labai bloga būklė)

Žvyrkelio danga nusidėvėjusi daugiau kaip 50 % dangos ploto vertinamame ruože, transporto eismas ribojamas

15 (silpna būklė)

Žvyro dangoje yra įdubų, profiliuojamojo sluoksnio nusidėvėjimas sudaro ne daugiau kaip 50 % dangos ploto vertinamame ruože, žvyro dangos nusidėvėjimas iki žemės sankasos viršaus sluoksnio sudaro ne daugiau kaip 5 % dangos ploto vertinamame ruože, važiavimas suvaržytas.

10 (gera būklė)

Žvyro dangoje išdaužos užtaisytos kokybiškai, tačiau yra profiliuojamojo sluoksnio nusidėvėjimo, sudarančio ne daugiau kaip 5 % dangos ploto vertinamame ruože.

5 (puiki būklė)

Žvyro danga naujai įrengta, paviršius vientisas, lygus, nėra įdubų.

 


 

Pėsčiųjų/dviračių takų) ir kelio juostoje esančių aikštelių vertinimas:

Vertinimo balas

Dangos techninės būklės vertinimo kriterijai

20 (labai bloga būklė)

Pažaidos sudaro daugiau kaip 50 % dangos ploto vertinamame ruože, pėsčiųjų ir/ar dviratininkų eismas ribojamas.

15 (silpna būklė)

Pažaidos sudaro ne daugiau kaip 50 % dangos ploto vertinamame ruože, pėsčiųjų ir/ar dviratininkų eismas suvaržytas.

10 (gera būklė)

Dangoje pažaidos užtaisytos kokybiškai, tačiau pažaidos sudaro ne daugiau kaip 5 % dangos ploto vertinamame ruože.

5 (puiki būklė)

Kelio (gatvės), takas/aikštelė naujai įrengta, paviršius vientisas, lygus, nėra įdubų.

 

 

3. Kelio (gatvės) ar tako eismo intensyvumas. Vertinimo balas skiriamas kelias (gatvė) ar takas atitinka bent vieną iš aprašytų kriterijų.

Vertinimo balas

Aprašymas

10

- kelias (gatvė) ir/ar takas jungiasi su dviem asfaltuotais valstybinės reikšmės keliais.

 

7

- gatvė yra pagrindinė miesto, miestelio ar kaimo gatvė;

 

- takas yra šalia pagrindinės miesto, miestelio ar kaimo gatvės.

 

.

 

-

5

- gatvė ir/ar takas jungiasi su dviem asfaltuotomis pagrindinėmis miesto, miestelio ar kaimo gatvėmis.

 

4. Darbų tęstinumas. 5 balai skiriami, jei kelias (gatvė) ar takas atitinka bent vieną iš šių kriterijų, už kiekvieną papildomą kriterijų skiriamas 1 balas:

4.1.   įrengiama asfalto danga likusioje kelio (gatvės) dalyje su žvyro danga;

4.2.   įrengiama nauja asfalto danga gatvėje, kurioje įrengti nauji ar suremontuoti pėsčiųjų – dviračių takai;

4.3.   įrengiamas naujas takas pagrindinėje gatvėje susijungia su esamu taku;

4.4.   remontuojamas takas susijungia su naujai įrengtu ar suremontuotu taku.