LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL 2014–2020 METŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS VALSTYBĖS PROJEKTŲ PLANAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2015 m. birželio 12 d. Nr. V-761

Vilnius

 

 

Vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo, 31 punktu,

t v i r t i n u 2014–2020 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministrė                                                                              Rimantė Šalaševičiūtė


 

Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministro

2015 m. birželio 12 d. įsakymu Nr. V-761

 

 

2014–2020 METŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS VALSTYBĖS PROJEKTŲ PLANAVIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.    2014–2020 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Ministerija) Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų investicijų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų (toliau – valstybės projektai), kuriuos numatoma įgyvendinti pagal Ministerijos administruojamas 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos, patvirtintos 2014 m. rugsėjo 8 d. Europos Komisijos sprendimu (toliau – Veiksmų programa), 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ 8.1 investicinio prioriteto „Investicijos į sveikatos ir socialinę infrastruktūrą, kuria prisidedama prie nacionalinės, regionų ir vietos plėtros, su sveikatos būkle susijusios nelygybės mažinimo, socialinės įtraukties skatinimo, suteikiant geresnę prieigą prie socialinių, kultūrinių ir rekreacinių paslaugų, ir perėjimo nuo institucinių prie bendruomeninių paslaugų“ 8.1.3 konkretaus uždavinio „Pagerinti sveikatos priežiūros kokybę ir prieinamumą tikslinėms gyventojų grupėms bei sumažinti sveikatos netolygumus“ ir 8.4 investicinio prioriteto „Galimybių gauti įperkamas, darnias ir aukštos kokybės paslaugas didinimas, įskaitant sveikatos priežiūrą ir visuotinės svarbos socialines paslaugas“ 8.4.2 konkretaus uždavinio „Sumažinti sveikatos netolygumus, gerinant sveikatos priežiūros kokybę ir prieinamumą tikslinėms gyventojų grupėms ir skatinti sveiką senėjimą“ prioritetų įgyvendinimo priemonių (toliau – Veiksmų programos priemonės), Valstybės projektų planavimo, atrankos, Valstybės projektų ir Rezervinių projektų sąrašų sudarymo, keitimo, tvirtinimo ir papildomo finansavimo skyrimo tvarką ir procedūras.

2.    Kiekvienai Ministerijos administruojamai Veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonei, kurios projektų atrankos būdas yra valstybės projektų planavimas, turi būti sudarytas ir patvirtintas bent vienas Valstybės projektų sąrašas.

3. Aprašas parengtas vadovaujantis:

3.1. 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013 L 347, p. 320) (toliau – Reglamentas (ES) Nr. 1303/2013);

3.2. 2014 m. sausio 7 d. Komisijos deleguotuoju reglamentu (ES) Nr. 240/2014, kuriuo patvirtintas Europos struktūrinių ir investicinių fondų Europos partnerystės elgesio kodeksas (OL 2014 L 74, p. 1);

3.3. Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“;

3.4. 2014–2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. spalio 3 d. nutarimu Nr. 1090 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Veiksmų programos taisyklės);

3.5. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo(toliau – PAFT2014);

3.6. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos įgyvendinamų priemonių, finansuojamų 2014–2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijomis, administravimo vidaus procedūrų vadovu, patvirtintu Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. V-1312 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos įgyvendinamų priemonių, finansuojamų 2014–2020 m. Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijomis, administravimo vidaus procedūrų vadovo patvirtinimo“ (toliau – Vidaus procedūrų vadovas);

3.7. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos parengtomis Partnerystės principo taikymo Europos Sąjungos struktūrinės paramos procese gairėmis, skelbiamomis http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/partnerystes-principo-taikymo-es-strukturines-paramos-procese-gaires;

3.8. Projektinio pasiūlymo ir Projektinio pasiūlymo vertinimo išvados formomis, kurioms pritarė 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų administravimo darbo grupė, sudaryta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2013 m. liepos 11 d. įsakymu Nr. 1K-243 „Dėl darbo grupės sudarymo“ (toliau – Darbo grupė), ir skelbiamomis 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų posistemyje (toliau – SFMIS 2014) ir Europos Sąjungos struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt (toliau – svetainė www.esinvesticijos.lt);

3.9. 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. birželio 27 d. įsakymu Nr. 1K-199 „Dėl 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos administravimo taisyklių įgyvendinimo“ (toliau – įsakymas Nr. 1K-199);

3.10. Lietuvos Respublikos finansų ministerijos parengtomis rekomendacijomis dėl Europos Sąjungos struktūrinių fondų svetainės administravimo.

4. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Aprašo 3 punkte nurodytuose teisės aktuose vartojamas sąvokas.

5. Ministerijos administracinių padalinių funkcijos ir atsakomybė įgyvendinant Veiksmų programos uždavinius yra nustatyta Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2014 m. gruodžio 9 d. įsakymu Nr. V-1286 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos administracijos padalinių, atsakingų už Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, veikiančios kaip tarpinė institucija, funkcijų, nurodytų Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą, taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 4 d. nutarimu Nr. 528 „Dėl atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programą“, vykdymą, sąrašo patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2010 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-291 „Dėl Sveikatos apsaugos ministerijos atsakingų administracinių padalinių ir Sveikatos apsaugos ministerijai pavaldžių įstaigų, kurie pagal kompetencijos sritį atliks pareiškėjų ir projektų vykdytojų funkcijas, paskyrimo“.

6. Ministerijos Europos Sąjungos paramos skyrius (toliau – ESP skyrius) pagal kompetenciją dalyvauja organizuojant Europos Sąjungos fondų investicijų ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų valstybės projektams planavimo, atrankos, projektų sąrašų sudarymo, keitimo, tvirtinimo, įskaitant ir papildomo finansavimo skyrimą, procedūras, dalyvauja rengiant jų detalizavimo dokumentus bei derinant juos su atsakingomis institucijomis, teikia informaciją apie valstybės projektų planavimą.

7. ESP skyrius, siekdamas užtikrinti efektyvų Europos Sąjungos fondų investicijų naudojimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į Ministerijos Sveikatos priežiūros išteklių valdymo skyrių, Sveikatos stiprinimo valdybą, LNSS koordinavimo ir sveikatos priežiūros įstaigų valdybą, Tarptautinių projektų valdymo skyrių, Sveikatos ekonomikos departamentą ir į kitus Ministerijos struktūrinius padalinius bei Ministerijai pavaldžias įstaigas dėl informacijos, rekomendacijų ir (ar) kitos metodinės pagalbos, reikalingos su valstybės projektų planavimu ir įgyvendinamų projektų papildomo finansavimo skyrimu susijusioms funkcijoms ir procedūroms tinkamai ir efektyviai vykdyti.

 

II SKYRIUS

VALSTYBĖS PROJEKTŲ PLANAVIMAS, PARAIŠKŲ ATRANKA IR VERTINIMAS

 

8. Ministerija valstybės projektus planuoja, juos atrenka, sudaro ir tvirtina valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą vadovaudamasi Veiksmų programa, Veiksmų programos priedu, PAFT2014 III skyriaus 6 skirsnyje ir Veiksmų programos taisyklių 105–106 punktuose nustatytais reikalavimais, Veiksmų programos 8 prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planu (toliau – PĮP), Ministerijos patvirtintais projektų finansavimo sąlygų aprašais (toliau – PFSA), šiuo Aprašu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais.

9. Valstybės projektai turi atitikti PAFT2014 66 punkte išdėstytus bendruosius projektų reikalavimus, PFSA nustatytus reikalavimus, taip pat 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos komiteto, patvirtinto 2014 m. rugsėjo 17 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 954 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos stebėsenos komiteto sudarymo“ (toliau – Stebėsenos komitetas) patvirtintus Veiksmų programos priemonės specialiuosius projektų atrankos kriterijus.

10. Ministerija kiekvienai Veiksmų programos priemonei nustato didžiausią leistiną tinkamų finansuoti išlaidų sumą, į kurią gali pretenduoti galimas projekto (-ų) pareiškėjas (-ai) ir projekto partneriai (jei projektą numatoma vykdyti su partneriais) (toliau – pareiškėjas), nurodyti priemonės įgyvendinimo plane ir PFSA. Visa Ministerijos teikiama informacija (kvietimas teikti preliminarius projektinius pasiūlymus, įskaitant ir vėlesnius nurodymus teikti galutinius projektinius pasiūlymus ir investicinius projektus, jei taikoma) skelbiama Ministerijos tinklalapyje http://esparama.sam.lt.

11. Ministerija, nustačiusi, kad kyla rizika ir (ar) gali neužtekti lėšų atitinkamai Ministerijos administruojamai Veiksmų programos priemonei arba tam tikrai pareiškėjų grupei, gali sudaryti rezervinių valstybės projektų sąrašą (toliau – Rezervinių valstybės projektų sąrašas). Siekiant užtikrinti skaidrų Europos Sąjungos fondų investicijų administravimą, visi teigiamai įvertinti pareiškėjų pateikti projektiniai pasiūlymai, kuriems finansuoti neužteko kvietimo lėšų, automatiškai įtraukiami į Rezervinių valstybės projektų sąrašą.

12. Ministerijai patvirtinus PFSA ir siekiant išsiaiškinti valstybės projektų planavimui reikalingą informaciją, ESP skyriaus valstybės tarnautojas arba darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, atsakingas už atitinkamos Veiksmų programos priemonės administravimą (toliau – ESP skyriaus atsakingas darbuotojas), raštu ir elektroniniu paštu (toliau – el. paštas) galimiems pareiškėjams, numatytiems Veiksmų programos priemonėse ir patvirtintiems strateginiuose sveikatos srities dokumentuose, kurie patvirtinti kaip specialieji projektų atrankos kriterijai pagal Priemonę, siunčia kvietimą pateikti preliminarų projektinį pasiūlymą (Aprašo 1 priedas) ir nustato terminą, per kurį šis pasiūlymas turi būti pateiktas ESP skyriui.

13. ESP skyrius, gavęs visų pareiškėjų užpildytus preliminarius projektinius pasiūlymus turi įvertinti, ar projekto aprašyme nurodytas pagrindinis tikslas, veiklos ir siektini rezultatai nenukrypsta nuo Ministerijos sprendimu patvirtintos atitinkamos Veiksmų programos priemonės, ar atitinka PFSA nurodytų Nacionalinio strateginio planavimo dokumentų nuostatas, ar pateiktų projektų preliminarių verčių suma neviršija konkrečiai Veiksmų programos priemonei numatomo skirti finansavimo.

14. ESP skyrius, įvertinęs visų pagal atitinkamą priemonę galimų pareiškėjų pateiktus preliminarius projektinius pasiūlymus, išnagrinėjęs susijusius dokumentus bei kitą informaciją, ir nustatęs, kad:

14.1. trūksta informacijos ir (ar) esama netikslumų, kreipiasi į pareiškėjus ir prašo el. paštu pateikti preliminarių projektinių pasiūlymų vertinimui reikalingus dokumentus ir kitą aktualią su numatomo projekto įgyvendinimu susijusią informaciją bei nustato terminą per kurį pareiškėjas turi trūkumus ištaisyti;

14.2. finansuotinų projektų preliminarių verčių suma viršija konkrečiai Veiksmų programos priemonei ir (ar) PĮP remiamai priemonės veiklai numatomą skirti finansavimą iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir valstybės biudžeto lėšų, siekdamas apibrėžti konkrečias projekto veiklas, finansavimo šaltinius ir sumas, vadovaudamasis Aprašo 7 punktu turi teisę kreiptis į Ministerijos struktūrinius padalinius dėl planuojamų projektų veiklų tikslingumo įvertinimo, jų optimizavimo, prioritetinių klausimų identifikavimo ir kitos metodinės pagalbos suteikimo.

15. Jei bendra projektinių pasiūlymų suma yra didesnė nei suma remiamai priemonės veiklai, nurodyta priemonėje ir (ar) priemonių įgyvendinimo plane, siekdamas optimizuoti veiklas ir išvengti rizikos, kad dėl nurodytų projekto veiklų išlaidos gali būti apmokėtos du kartus, ESP skyrius el. paštu Ministerijos struktūriniams padaliniams išsiunčia visus gautus preliminarius projektinius pasiūlymus ir kitą informaciją, būtiną išvadoms ir sprendimams suformuluoti:

15.1. LNSS koordinavimo ir sveikatos priežiūros įstaigų valdyba ir (ar) Sveikatos stiprinimo valdyba ir (ar) Sveikatos priežiūros išteklių valdymo skyrius, pagal kompetenciją įvertinę gautą medžiagą, per 5 dienas suformuluoja rekomendacijas dėl preliminariuose projektiniuose pasiūlymuose nurodytų projektų veiklų finansavimo pagrįstumo ir vidiniu raštu pateikia ESP skyriui motyvuotas išvadas dėl prioritetinių veiklų išskyrimo ir finansavimo tikslingumo;

15.2. Sveikatos ekonomikos departamentas, įvertinęs gautą medžiagą ir atsižvelgdamas į per paskutinius trejus metus Ministerijai skirtus asignavimus iš Valstybės investicijų programos pagal kompetenciją užpildo Preliminarių projekto išlaidų patikros lapą (Aprašo 2 priedas);

15.3. Tarptautinių projektų valdymo skyrius, įvertinęs gautą medžiagą, pagal kompetenciją įvertinęs Šveicarijos finansinio mechanizmo ir kitų tarptautinių fondų investicijas skirtas SAM projektams, per 5 dienas užpildo ir ESP skyriui pateikia Preliminarių projekto išlaidų patikros lapą (Aprašo 3 priedas);

15.4. ESP skyrius pagal kompetenciją suformuluoja rekomendacijas dėl projekto veiklų, prisidedančių prie Veiksmų programos įgyvendinimo, atsižvelgdamas į bendrą konkrečiai priemonei skiriamą finansavimą, įvertina preliminariuose projektiniuose pasiūlymuose pateiktą informaciją, kaip tai nustatyta Aprašo 13 punkte, ir užpildo Preliminarių projekto išlaidų patikros lapą (Aprašo 4 priedas).

16. ESP skyrius, atlikęs preliminarių projektinių pasiūlymų vertinimą, išnagrinėjęs vadovaujantis Aprašo 15 punktu gautą informaciją iš Ministerijos struktūrinių padalinių, laikydamasis skaidrumo, nešališkumo ir vienodų sąlygų taikymo principų reikalavimų, teikia ESP skyriaus apibendrintą medžiagą ir suformuotas išvadas tolesniam nagrinėjimui Ministerijos Valstybės investicijų programos, Europos Sąjungos struktūrinės ir kitos tarptautinės paramos lėšų paskirstymo bei išvadų parengimo ir pateikimo Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui dėl pritarimo ar nepritarimo įsigyti brangų medicinos prietaisą koordinavimo komisijai, patvirtintai Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. sausio 4 d. įsakymu Nr. V-9 „Dėl koordinavimo komisijos sudarymo“ (toliau – Koordinavimo komisija).

17.     Koordinavimo komisijos darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-434 „Dėl Valstybės investicijų programos, Europos Sąjungos struktūrinės ir kitos tarptautinės paramos lėšų paskirstymo bei išvadų parengimo ir pateikimo sveikatos apsaugos ministrui dėl pritarimo ar nepritarimo įsigyti brangų medicinos prietaisą koordinavimo komisijos darbo reglamento patvirtinimo ir kai kurių teisės aktų pripažinimo netekusiais galios“ (toliau – Koordinavimo komisijos darbo reglamentas) nustatyta tvarka organizuojamas Koordinavimo komisijos posėdis.

18.     Koordinavimo komisija vadovaudamasi Koordinavimo komisijos darbo reglamentu ir būdama atsakinga už rekomendacijų ministrui teikimą pagal kiekvieną Veiksmų programos priemonę, kuriai taikomas PĮP nustatytas projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas, nagrinėja ESP skyriaus pateiktą medžiagą ir vykdo projektinių pasiūlymų, kuriuos numatoma įtraukti į Valstybės projektų sąrašą, taip pat galimų projektų veiklų ir investicinių projektų vertinimą, priima protokolinius nutarimus ir teikia rekomendacijas sveikatos apsaugos ministrui dėl sprendimo įtraukti arba neįtraukti projektą (-us) į valstybės projektų ir (ar) rezervinių projektų, kurių finansavimui yra numatytos Europos Sąjungos fondų investicijos, sąrašą, teikia išvadas pareiškėjams.

19. Svarstant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų administravimo klausimus į Koordinavimo komisijos posėdį stebėtojo teisėmis kviečiamas Vidaus audito skyriaus atstovas. Esant poreikiui Koordinavimo komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis gali dalyvauti Finansų ministerijos, kitų ministerijų, kurių kompetencijos sričiai priskiriami svarstomų priemonių projektiniai pasiūlymai, atstovai, atitinkamų įgyvendinančiųjų institucijų atstovai, ekonominiai ir socialiniai partneriai, ekspertai, taip pat gali būti kviečiami dalyvauti ir galimi pareiškėjai.

20. Koordinavimo komisijos pirmininkas ir Koordinavimo komisijos nariai, pirmą kartą dalyvaudami  2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų investicijų administravimo klausimų nagrinėjimo posėdyje, turi pasirašyti nešališkumo deklaraciją, kurios forma nustatyta Koordinavimo komisijos darbo reglamente. Stebėtojų teisėmis dalyvaujantys asmenys ir ESP skyriaus atsakingi darbuotojai nešališkumo deklaraciją pasirašo pirmojo Koordinavimo komisijos posėdžio, kuriame dalyvauja, metu. Jeigu dėl kurio nors Koordinavimo komisijos nario, stebėtojo teisėmis dalyvaujančio asmens ar ESP skyriaus atsakingo darbuotojo veiklos gali kilti interesų konfliktas, tas asmuo apie tai turi iš anksto informuoti Koordinavimo komisijos pirmininką ir nedalyvauti rengiant, svarstant, priimant sprendimą, kuris sukelia interesų konfliktą. Tai pažymima Koordinavimo komisijos posėdžio protokole.

21. Esant poreikiui, Koordinavimo komisija posėdžio metu gali įpareigoti pareiškėją koreguoti pateiktą vertinti Projektinį pasiūlymą ir pateikti papildomą informaciją, kurios reikia sprendimui priimti. Visi Koordinavimo komisijos inicijuoti Projektinių pasiūlymų pakeitimai fiksuojami posėdžio protokole, nurodant tokių pakeitimų motyvus ir teisinį pagrindą.

22.     Kai ESP skyriaus atsakingi darbuotojai, atlikę gautų preliminarių projektinių pasiūlymų vertinimo veiksmus, pagal Aprašo 13 punktą nurodo, kad pateiktuose preliminariuose projektiniuose pasiūlymuose nurodyta išlaidų suma viršija Ministerijos PĮP nustatytą sumą ir atitinkamai Veiksmų programos priemonei įgyvendinti skirtų lėšų gali neužtekti visiems pareiškėjams arba tam tikrai pareiškėjų grupei, Koordinavimo komisija nepritaria tokiam preliminariam projektiniam pasiūlymui. Koordinavimo komisija, gavusi informaciją, kad Pareiškėjas nesutinka koreguoti preliminaraus projektinio pasiūlymo veiklų ir maksimalios išlaidų sumos, priima nutarimą atmesti projektinį pasiūlymą. Tolesnis pateiktų preliminarių projektinių pasiūlymų su nurodyta didesne išlaidų suma vertinimas galimas tik tais atvejais, jeigu projekto vykdytojas raštu įsipareigoja savo nuosavomis lėšomis apmokėti projekto veiklų pabrangimą, galimą lėšų trūkumą ir (arba) netinkamas finansuoti projekto išlaidas, arba priimamas Ministerijos sprendimas padidinti atitinkamai Veiksmų programos priemonei skirtą finansavimą.

23. Koordinavimo komisija, išnagrinėjusi ESP skyriaus pateiktą medžiagą ir siūlymus dėl preliminarių projektinių pasiūlymų vertinimo, kai finansuotinų projektų preliminarių verčių suma neviršija konkrečiai Veiksmų programos priemonei numatomo skirti finansavimo ir projekto aprašyme nurodytas pagrindinis tikslas, veiklos ir siektini rezultatai nenukrypsta nuo Ministerijos sprendimu patvirtintos atitinkamos Veiksmų programos priemonės, protokoliniu nutarimu įpareigoja ESP skyrių informuoti galimus pareiškėjus apie tolesnį dalyvavimą projektų atrankoje ir reikalingų dokumentų pateikimą.

 

III SKYRIUS

PROJEKTINIŲ PASIŪLYMŲ VERTINIMAS, VALSTYBĖS PROJEKTŲ IR REZERVINIŲ VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS

 

24. ESP skyriaus atsakingi darbuotojai Koordinavimo komisijai teigiamai įvertinus pareiškėjų užpildytus preliminarius projektinius pasiūlymus, galimiems pareiškėjams raštu ir el. paštu siunčia kvietimą pateikti projektinį pasiūlymą pagal pavyzdinę Iš Europos Sąjungos struktūrinių ir investicinių fondų lėšų bendrai finansuojamo valstybės projekto projektinio pasiūlymo formą (Aprašo 5 priedas) (toliau – Projektinis pasiūlymas).

25. Pareiškėjas turi per Ministerijos nustatytą terminą raštu ir el. paštu pateikti Ministerijai Projektinį (-ius) pasiūlymą (-us) kartu su parengtu investiciniu projektu (jeigu įgyvendinamas investicinis projektas). Pareiškėjui praleidus Ministerijos nurodytą Projektinio pasiūlymo pateikimo terminą, jei Ministerija nustato, kad terminas buvo praleistas dėl objektyvių priežasčių, gali nuspręsti pratęsti terminą.

26.     Pareiškėjas teisės aktų nustatyta tvarka atsako už Projektiniame pasiūlyme, investiciniame projekte ir pridedamuose dokumentuose pateiktos informacijos tikrumą. Pareiškėjas turi užpildyti ir raštu bei el. paštu ESP skyriui pateikti Galimo pareiškėjo (partnerio) deklaraciją
(Aprašo 6 priedas). Tais atvejais, kai pareiškėjas yra pati Ministerija, pareiškėjo deklaracijos pildyti ir pateikti nereikia.

27.     Jungtinių priemonių atveju, kai įgyvendinant atitinkamą Veiksmų programos priemonę dalyvauja ne tik Ministerija, bet dar viena arba kelios ministerijos, projektinį pasiūlymą pareiškėjas teikia PAFT2014 nustatyta tvarka paskirtai atsakingai ministerijai. Atsakinga ministerija gautus Projektinius pasiūlymus persiunčia visoms jungtinę priemonę įgyvendinančioms ministerijoms, kurios turi įvertinti projektinio pasiūlymo atitiktį PAFT2014 37 punkto reikalavimams pagal savo administruojamą Veiksmų programos priemonę, kuri jungiama į jungtinę Veiksmų programos priemonę. Savo įvertinimus visos ministerijos perduoda atsakingai ministerijai.

28.     ESP skyrius, gavęs visų pareiškėjų užpildytus Projektinius pasiūlymus pagal atitinkamą Veiksmų programos priemonę, turi palyginti juose pateiktą informaciją su jau anksčiau pagal Aprašo 13–15 punktų reikalavimus teiktais preliminariais projektiniais pasiūlymais ir pakartotinai įvertinti, ar projekto aprašyme nurodytas pagrindinis tikslas, veiklos ir siektini rezultatai:

28.1.    atitinka Veiksmų programoje numatytą 8.1.3 konkretų uždavinį „Pagerinti sveikatos priežiūros kokybę ir prieinamumą tikslinėms gyventojų grupėms bei sumažinti sveikatos netolygumus“ ir (ar) 8.4.2 konkretų uždavinį „Sumažinti sveikatos netolygumus, gerinant sveikatos priežiūros kokybę ir prieinamumą tikslinėms gyventojų grupėms ir skatinti sveiką senėjimą“ ir PFSA nurodytus Nacionalinio strateginio planavimo dokumentus;

28.2.    yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programos projekte numatytiems, taip pat PFSA nurodytame (-uose) Nacionaliniame strateginio planavimo dokumente (-uose) nustatytiems projekto (-ų) tikslams įgyvendinti. Tais atvejais, kai taikomas šis reikalavimas, ESP skyriaus vedėjo paskirtas darbuotojas, vadovaudamasis Optimalios projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimo kokybės vertinimo metodikos, patvirtintos 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos valdymo komiteto, sudaryto  Lietuvos Respublikos finansų ministro 2007 m. gruodžio 18 d. įsakymu Nr. 1K-376 „Dė1 Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos, Ekonomikos augimo veiksmų programos, Sanglaudos skatinimo veiksmų programos ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos valdymo komitetų sudarymo“, 2014 m. spalio 13 d. posėdžio sprendimu (protokolas Nr. 35) rekomendacijomis, skelbiamomis svetainėje www.esinvesticijos.lt, laikydamasis skaidrumo, nešališkumo ir vienodų sąlygų taikymo principų reikalavimų, įvertina, ar pateikti Projektiniai pasiūlymai yra geriausia iš galimų alternatyvų Veiksmų programoje ir PFSA nustatytiems tikslams įgyvendinti (pagal PAFT2014 66.7 papunktyje nurodytą bendrąjį reikalavimą), ir pateikia išvadas atsakingam ESP skyriaus darbuotojui ir ESP skyriaus vedėjui;

28.3.    ar pateiktų projektų preliminarių verčių suma neviršija konkrečiai Veiksmų programos priemonei numatomo skirti finansavimo;

28.4.    ar atitinka (ar atitiks suėjus paraiškos pateikimo terminui) projektų parengtumo sąlygas, nustatytas PFSA (jei tokios sąlygos nustatytos).

29.     ESP skyriaus atsakingas darbuotojas, vertindamas Projektinio pasiūlymo ir investicinio projekto (jeigu taikoma) atitiktį Aprašo 28 punkte nustatytiems reikalavimams,
užpildo Projektinio pasiūlymo dėl valstybės projekto įgyvendinimo vertinimo išvados formą (Aprašo 7 priedas) (toliau – Projektinio pasiūlymo vertinimo išvada). Jeigu ESP skyriaus atsakingi darbuotojai nustato, kad Projektinis pasiūlymas neatitinka bent vieno Aprašo 28 punkte nustatyto reikalavimo ir (ar) pareiškėjas trūkstamos informacijos nepateikia, tai nurodoma Projektinio pasiūlymo vertinimo išvadoje ir toliau tęsiamas nepatikslinto Projektinio pasiūlymo vertinimas.

30.     ESP skyriaus atsakingų darbuotojų atlikti Projektinių pasiūlymų vertinimai turi būti pagrįsti konkrečiais argumentais. ESP skyriaus atsakingi darbuotojai, vykdydami pareiškėjų pateiktų Projektinių pasiūlymų vertinimą ir atsižvelgdami į jų specifiką arba klausimo sudėtingumą, esant specifinių žinių ir konsultacijų poreikiui, apie tai informavę ESP skyriaus vadovą, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. V-688 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos specialistų konsultantų sąrašo patvirtinimo“, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. liepos 22 d. įsakymu Nr. V-712 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos vyriausiųjų respublikos ir vyriausiųjų kraštų specialistų veiklos nuostatų patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2013 m. liepos 25 d. įsakymu Nr. V-739 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos vyriausiųjų respublikos ir vyriausiųjų kraštų specialistų sąrašo patvirtinimo“, gali kreiptis į šiame punkte nurodytus Ministerijos specialistus konsultantus, Ministerijos vyriausiuosius respublikos ir vyriausiuosius kraštų specialistus, kitų institucijų darbuotojus bei nepriklausomus ekspertus dėl kompetentingos informacijos gavimo.

31.     Jei vertinant Projektinio pasiūlymo atitiktį Aprašo 28 punkte nustatytiems reikalavimams ESP skyriaus atsakingam darbuotojui trūksta informacijos arba nustatoma neatitikimų, ESP skyriaus darbuotojai gali pakartotinai raštu ir (arba) el. paštu kreiptis į pareiškėją ir prašyti pateikti trūkstamą ir (ar) papildomą informaciją ir (ar) dokumentus. Jei pareiškėjas pateikia trūkstamą informaciją ir (ar) patikslina Projektinį pasiūlymą, toliau tęsiamas patikslinto Projektinio pasiūlymo vertinimas.

32.     ESP skyrius apibendrinęs galimų pareiškėjų užpildytus Projektinius pasiūlymus ir atsižvelgdamas į pagal Aprašo 28 punktą pateiktą informaciją, parengia valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą projektą, kuriame nurodoma esminė informacija apie pareiškėjų planuojamus projektus. ESP skyrius nustatęs rizikas, kad bendra projektinių pasiūlymų suma yra didesnė nei suma remiamai priemonės veiklai, nurodyta priemonėje ir (ar) priemonių įgyvendinimo plane, ir siekdamas optimizuoti veiklas bei išvengti rizikos, kad dėl projekto veiklų išlaidos gali būti apmokėtos du kartus, tai pažymi Projektinio pasiūlymo vertinimo išvadoje.

33.     Parengtą Projektinio pasiūlymo vertinimo išvadą ir valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą projektą pasirašo juos rengęs ESP skyriaus atsakingas darbuotojas ir tvirtina ESP skyriaus vedėjas. Projektinių pasiūlymų vertinimo išvados kartu su pareiškėjų pateiktais Projektiniais pasiūlymais, investiciniais projektais ir parengtu valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą projektu Aprašo 17–23 punktuose nustatyta tvarka teikiama svarstyti Koordinavimo komisijai.

34.     ESP skyriaus parengtas Projektinių pasiūlymų vertinimo išvadas ir valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą projektą išnagrinėjus Koordinavimo komisijos posėdyje, priimami Koordinavimo komisijos sprendimai, kuriais teikiamos rekomendacijos ministrui. ESP skyriaus atsakingo darbuotojo parengta Projektinio pasiūlymo vertinimo išvada, kartu su svarstytu valstybės projektų įtraukimo į valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą projektu bei kita pareiškėjų pateikta medžiaga laikoma Koordinavimo komisijos protokolo priedais.

35.     Jungtinių priemonių atveju projektinio pasiūlymo vertinimo išvados formą užpildo atsakinga ministerija, įvertinusi visų jungtinę priemonę įgyvendinančių ministerijų išvadas dėl projektinio pasiūlymo atitikties PAFT2014 37 punktui. Jungtinių priemonių atveju užpildytą projektinio pasiūlymo vertinimo išvados formą tvirtina atsakinga ministerija.

36. Koordinavimo komisijos posėdžio metu išnagrinėjus ESP skyriaus atsakingų darbuotojų pateiktą medžiagą, siūlymus, parengtas Projektinio pasiūlymo vertinimo išvadas ir valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą projektus:

36.1. dėl Projektinių pasiūlymų, kurių finansavimui ir įtraukimui į valstybės projektų sąrašus Koordinavimo komisijos nariai pritarė, teikiama rekomendacija sveikatos apsaugos ministrui dėl konkretaus projekto įtraukimo į valstybės projektų sąrašą;

36.2. projektai, kurių įtraukimui į valstybės projektų sąrašus Koordinavimo komisijos nariai nepritarė:

36.2.1. grąžinami ESP skyriui dėl Projektinių pasiūlymų tikslinimo, papildomos informacijos gavimo, pakartotinio įvertinimo ir atidedamas rekomendacijos sveikatos apsaugos ministrui teikimas dėl projekto įtraukimo į valstybės projektų sąrašą pagal priemonę iki kito artimiausio Koordinavimo komisijos posėdžio. Posėdžio metu Koordinavimo komisijos narių pareikšta atskiroji nuomonė, motyvai, pastabos ir pasiūlymai įrašomi į posėdžio protokolą. Atsižvelgdamas į tai ESP skyrius turi teisę pakartotinai paprašyti pareiškėjo pateikti papildomą informaciją ir (ar) papildyti projektiniuose pasiūlymuose pateiktą informaciją. Tokiais atvejais pareiškėjai raštu ir el. paštu informuojami apie Koordinavimo komisijos posėdžio sprendimą bei jo vykdymo terminus. Terminas dėl duomenų pateikimo negali būti trumpesnis kaip 7 dienos. Terminas dėl duomenų pateikimo gali būti pratęstas, jei Projektinio pasiūlymo teikėjas, norėdamas pateikti prašomus dokumentus ar informaciją, turi kreiptis į kitą (-as) instituciją (-as). Koordinavimo komisijos iškelti klausimai ir pateikti siūlymai svarstomi artimiausio posėdžio metu;

36.2.2. atmetami. Šiuo atveju Koordinavimo komisijos nariai, apsvarstę Projektinį pasiūlymą, investicinį projektą, Projektinio pasiūlymo vertinimo išvadą ir nusprendę, kad šis projektas neatitinka Aprašo 28 punkte nustatytų reikalavimų ir neturi būti įtrauktas į Valstybės projektų sąrašo projektą, pateiktą pareiškėjo Projektinį pasiūlymą atmeta. Posėdžio metu pareikšti projekto atmetimo motyvai įrašomi į protokolą;

36.3. Projektiniai pasiūlymai, kurie atitinka Aprašo 28 punkte nustatytus reikalavimus, tačiau kuriems nepakanka lėšų pagal planuojamą finansuoti Veiksmų programos priemonę arba veiklą, gali būti įtraukiami į Rezervinių valstybės projektų sąrašą ir nurodoma galima preliminari bendra visų rezervinių valstybės projektų vertė. Šiuo atveju Koordinavimo komisija teikia rekomendaciją sveikatos apsaugos ministrui tvirtinti Rezervinių valstybės projektų sąrašą.

37. Koordinavimo komisijai protokoliniu nutarimu pritarus dėl valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašą, ESP skyriaus atsakingas darbuotojas Koordinavimo komisijos darbo reglamento tvarka ir nustatytais terminais parengia Koordinavimo komisijos patvirtintą valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą, skelbia jį Ministerijos interneto svetainėje http://esparama.sam.lt ir nedelsdamas el. paštu informuoja pareiškėjus apie Koordinavimo komisijos protokolinį nutarimą.

38. Pareiškėjai, susipažinę su Ministerijos pateikta informacija, turi teisę per 7 dienas raštu arba el. paštu pateikti Ministerijai savo pastabas ir (ar) nesutikimą dėl Projektinių pasiūlymų vertinimo ir valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašo ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašo projektą. ESP skyrius apibendrina gautą informaciją ir, suformavęs ESP skyriaus siūlymus, visą medžiagą el. paštu pateikia Koordinavimo komisijos pirmininkui ir nariams.

39. Koordinavimo komisijos pirmininkas, įvertinęs ESP skyriaus pateiktus siūlymus, gautą medžiagą ir nusprendęs, kad pareiškėjų pateikta informacija yra pagrįsta ir turinti esminės reikšmės, sušaukia Koordinavimo komisijos posėdį gautoms pastaboms aptarti. Koordinavimo komisijos nariai, Koordinavimo komisijos posėdžio metu apsvarstę pateiktos informacijos svarbą, gautas pastabas ir siūlymus, gali nuspręsti:

39.1. koreguoti valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašo projektus;

39.2. atmesti pareiškėjo pateiktas pastabas, kaip neturinčias esminės reikšmės valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašo projektui.

40. ESP skyriaus atsakingas darbuotojas, vadovaudamasis Koordinavimo komisijos posėdžio spendimu, Projektinio pasiūlymo vertinimo išvada ir paraiškėjo pateiktu Projektiniu pasiūlymu, rengia valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašo projektus. Tais atvejais, kai:

40.1. Valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašą projektai papildomo Koordinavimo komisijos posėdžio sprendimu yra pakoreguoti arba į pareiškėjo pastabas neatsižvelgta, jie vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2004 m. balandžio 15 d. įsakymu Nr. V-232 „Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“ nuostatomis, sveikatos apsaugos ministrui tvirtinti pateikiami kartu su papildomo Koordinavimo komisijos posėdžio protokolo kopija;

40.2. pastabų negauta, valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašą projektai teikiami tvirtinti sveikatos apsaugos ministrui Ministerijos darbo reglamento nustatyta tvarka.

41. Sveikatos apsaugos ministras, atsižvelgdamas į Koordinavimo komisijos pateiktas rekomendacijas, įsakymu priima sprendimą įtraukti projektą (-us) į valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašą. Sveikatos apsaugos ministras įvertinęs faktines aplinkybes ir esant būtinybei, turi teisę motyvuotai nepritarti Koordinavimo komisijos teikiamoms rekomendacijoms dėl valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašą. Sprendimai dėl atitinkamo valstybės projektų sąrašo priimami atsižvelgiant į projektų išlaidų patyrimo prognozes taip, kad Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšos nebūtų prarastos pagal Reglamento (ES) Nr. 1303/2013 71 straipsnio nuostatas.

42. Tais atvejais, kai Ministerija pati administruoja jungtinę priemonę, valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašas ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašas tvirtinami sveikatos apsaugos ministro įsakymu, kurio projektą rengia ESP skyriaus atsakingas darbuotojas. Tais atvejais, kai įgyvendinant atitinkamą jungtinę Veiksmų programos priemonę dalyvauja ne tik Ministerija, bet dar viena arba kelios ministerijos, valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašas ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašas tvirtinamas bendru jungtinę priemonę įgyvendinančių ministerijų ministrų įsakymu.

43. ESP skyriaus atsakingas darbuotojas per 7 dienas nuo sveikatos apsaugos ministro įsakymo, kuriuo buvo patvirtintas valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašas ir (ar) Rezervinių valstybės projektų sąrašas, užpildo iš ES struktūrinių fondų lėšų siūlomų bendrai finansuoti valstybės ar regiono projektų sąrašo formą, patvirtintą įsakymu Nr. 1K-199, nuskenuoja sveikatos apsaugos ministro pasirašytą įsakymą, ir įkelia bei patvirtina šiuos dokumentus SFMIS2014. Apie SFMIS2014 pateiktą ir patvirtintą informaciją automatiškai išsiunčiamas informacinis pranešimas atitinkamos įgyvendinančiosios institucijos el. paštu.

44. Tuo atveju, kai SFMIS2014 funkcinės galimybės yra nepakankamos arba laikinai neužtikrinamos, ESP skyriaus atsakingas darbuotojas atitinkamai įgyvendinančiajai institucijai Aprašo 43 punkte nurodytus dokumentus ir informaciją pateikia raštu ir el. paštu. Pradėjus veikti SFMIS2014 ESP skyriaus atsakingas darbuotojas nedelsdamas šiuos duomenis suveda į SFMIS2014.

45. ESP skyriaus atsakingas darbuotojas, patvirtinus valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą ir (ar)  Rezervinių valstybės projektų sąrašą, per 3 dienas informuoja apie tai ESP skyriaus darbuotoją, atsakingą už informacijos paskelbimą svetainėje www.esinvesticijos.lt. Valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašas, Rezervinių valstybės projektų sąrašas svetainėje www.esinvesticijos.lt ir Ministerijos interneto svetainėje http://esparama.sam.lt paskelbiamas per  7 dienas nuo jų patvirtinimo dienos. 

46. Jei įgyvendinama kelių ministerijų administruojama jungtinė priemonė, duomenis į SFMIS2014 suveda ir juos patvirtina atsakinga ministerija, priėmusi sprendimą dėl valstybės projektų įtraukimo į Valstybės projektų sąrašą. Apie priimtą sprendimą įgyvendinančioji institucija automatiškai informuojama per SFMIS2014. Jei SFMIS2014 neveikia ar nėra įdiegtų funkcinių galimybių, visa informacija ir duomenys atitinkamai įgyvendinančiajai institucijai teikiami Aprašo 44 punkto nustatyta tvarka.

IV SKYRIUS

VALSTYBĖS PROJEKTŲ SĄRAŠŲ KEITIMAS

 

47. Patvirtintas valstybės projektų sąrašas, nepažeidžiant lygiateisiškumo principo, keičiamas šiais atvejais:

47.1. pasikeitus Veiksmų programai, Veiksmų programos priedui, PĮP, PFSA nurodytiems tikslams, uždaviniams ir (arba) jų įgyvendinimo priemonėms dėl tų Valstybės projektų, kurių finansavimo ir administravimo sutartys nėra pasirašytos;

47.2. įtraukiant į Valstybės projektų sąrašą naują valstybės projektą;

47.3. išbraukiant Valstybės projektų sąraše esantį valstybės projektą;

47.4. jeigu paaiškėja nuo projekto vykdytojo nepriklausančios aplinkybės ir (ar) esminė informacija, ir dėl to būtina koreguoti Valstybės projektų sąraše esančią informaciją;

47.5. jeigu į valstybės projektų sąrašą įtraukiami valstybės projektai, kurie Koordinavimo komisijos sprendimu jau buvo įtraukti į Rezervinių valstybės projektų sąrašą, ir jeigu įtraukimo į sąrašą metu projektai atitinka Aprašo 28 punkte įvardintus reikalavimus.

48. ESP skyrius, gavęs prašymą pakeisti Valstybės projektų sąrašą, organizuoja jo svarstymą Koordinavimo komisijoje. Koordinavimo komisija įvertina priežastis ir kitą reikšmingą informaciją, dėl kurių iškilo poreikis keisti Valstybės projektų sąrašą, ir:

48.1. teikia rekomendacijas sveikatos apsaugos ministrui dėl Valstybės projektų sąrašo pakeitimo. ESP skyrius ne vėliau kaip per 7 dienas nuo sveikatos apsaugos ministro įsakymo, kuriuo buvo pakeistas Valstybės projektų sąrašas, nuskenuoja sveikatos apsaugos ministro įsakymą bei susijusius projektinius pasiūlymus ir įkelia dokumentus į SFMIS2014. Apie SFMIS2014 pateiktą ir patvirtintą informaciją automatiškai išsiunčiamas informacinis pranešimas atitinkamos įgyvendinančiosios institucijos el. paštu;

48.2. tuo atveju, kai Koordinavimo komisija nesutinka keisti Valstybės projektų sąrašo, ESP skyrius apie tai raštu informuoja pareiškėją, nurodydamas priežastis, kodėl atsisakoma rekomenduoti keisti Valstybės projektų sąrašą.

49. Sveikatos apsaugos ministras, atsižvelgdamas į Koordinavimo komisijos pateiktas rekomendacijas, įsakymu priima sprendimą pakeisti Valstybės projektų sąrašą. Įsakymo projektą rengia ESP skyriaus atsakingas darbuotojas.

50. Ministerijos sprendimas dėl Valstybės projektų sąrašo nėra keičiamas PAFT2014 43 punkte nurodytais atvejais.

51. Jungtinių priemonių atveju atsakinga ministerija išspausdina pakeistą Valstybės projektų sąrašą ir jį prideda tvirtinti prie bendro visų jungtinę priemonę įgyvendinančių ministerijų ministrų įsakymo. Tuo atveju, kai Valstybės projektų sąrašas nėra išdėstomas nauja redakcija, visų jungtinę priemonę įgyvendinančių ministerijų ministrai bendru įsakymu patvirtina Valstybės projektų sąrašo patikslinimą.

52. Jungtinių priemonių atveju atsakinga ministerija per 1 darbo dieną nuo Valstybės projektų sąrašo pakeitimo patvirtinimo atnaujina ir patvirtina sąrašo duomenis SFMIS2014.

53. Patvirtinus sveikatos apsaugos ministro įsakymą dėl Valstybės projektų sąrašo keitimo, atliekami veiksmai, nurodyti Aprašo 43 ir 44 punktuose.

54. Pagal šį Aprašą patvirtintas Valstybės  projektų sąrašas negali būti laikomas galutiniu sprendimu Valstybės projektą bendrai finansuoti iš Europos Sąjungos fondų investicijų. Galutinį sprendimą dėl Valstybės projekto finansavimo priima Ministerija, vadovaudamasi PAFT2014 17 skirsnyje nustatyta tvarka.

55. Informacija apie Ministerijos sprendimą, taip pat dėl Valstybės projektų sąrašo, Rezervinių valstybės projektų sąrašo patvirtinimo teikiama Vidaus procedūrų vadovo nustatyta tvarka.

 

V SKYRIUS

ĮGYVENDINAMŲ PROJEKTŲ, KURIE ATRINKTI VALSTYBĖS PROJEKTŲ PLANAVIMO BŪDU, PAPILDOMAS FINANSAVIMAS

 

56. Ministerija, vadovaudamasi PAFT2014 ir Vidaus procedūrų vadovo nustatyta tvarka, laikydamasi skaidrumo, nešališkumo, viešumo ir vienodų sąlygų taikymo principų, gali nustatyti papildomo įgyvendinamų projektų finansavimo tvarką toms Veiksmų programos prioritetinėms priemonėms, pagal kurias numatoma valstybės projektams skirti papildomą finansavimą. Papildomo finansavimo skyrimo tvarka skelbiama svetainėje www.esinvesticijos.lt.

57. Projektų vykdytojai, siekiantys gauti papildomą finansavimą įgyvendinamam valstybės projektui, vadovaudamiesi PAFT2014 ir Ministerijos nustatyta papildomo finansavimo skyrimo tvarka, turi informuoti Ministeriją ir nurodyti papildomų išlaidų atsiradimo priežastis, pagrįsti papildomo finansavimo poreikį, pateikti informaciją apie projekto atitiktį apraše nustatytoms papildomo finansavimo skyrimo sąlygoms.

58. Papildomo finansavimo įgyvendinamiems valstybės projektams skyrimui mutatis mutandis taikomi Aprašo 28–33 punktai.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

59. Pareiškėjų skundai dėl Ministerijos priimtų sprendimų dėl valstybės projektų planavimo, atrankos, valstybės projektų ir rezervinių projektų sąrašų sudarymo, keitimo ar papildomo finansavimo skyrimo nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.

60. Aprašas keičiamas, pasikeitus Aprašo 3 punkte išvardytiems teisės aktams ir (ar) įsigaliojus naujiems teisės aktams, reglamentuojantiems Valstybės projektų atranką.

61. Visi dokumentai, susiję su valstybės projektų planavimu, yra saugomi vadovaujantis Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“.

____________________________


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

1 priedas

 

__________________________________________

(preliminaraus projektinio pasiūlymo teikėjo pavadinimas)

 

____________________________________________________________

(priemonės, kurios sąrašui sudaryti teikiamas preliminarus projektinis pasiūlymas, pavadinimas)

 

PRELIMINARUS PROJEKTINIS PASIŪLYMAS

 

_____________ Nr. ___________

(data)

 

Preliminarus projekto pavadinimas

 

(Galimas simbolių skaičius – 150)

 

1.   Pareiškėjo duomenys

 

Kontaktai (adresas, telefonas, faksas, el. p. adresas)

 

 

Kontaktinis asmuo (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p. adresas)

 

 

 

2. Duomenys apie projekto partnerį

 

Ar projektas turi
partnerį (-ių)

o taip

o ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelė nepildoma)

 

Partnerio Nr. (...) rekvizitai

Pavadinimas

 

Kodas

 

 

3. Projekto aprašymas (santrauka)

 

Trumpas projekto esmės aprašymas

 

(Galimas ženklų skaičius – 1000)

 

Projekto atitiktis veiksmų programai, nacionalinio strateginio planavimo dokumentams, Stebėsenos komiteto patvirtintiems specialiesiems projektų atrankos kriterijams bei Integruotai teritorijos vystymo programai, tuo atveju, kai įgyvendinamas integruotų teritorinių investicijų instrumentas

 

 

 

Projekto atitiktis projektų parengtumo sąlygoms, nustatytoms projektų finansavimo sąlygų apraše (atlikti parengiamieji projekto darbai iki projektinio pasiūlymo pateikimo bei darbai, kurie bus atlikti iki projekto paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai datos)

 

(Pildoma tuo atveju, jei projektų finansavimo sąlygų apraše numatyti projektų parengtumo reikalavimai. Galimas ženklų skaičius – 600) 

 

4. Projekto tikslas, uždavinys (-iai), veikla (-os)

 

Jungtinių priemonių projektų atveju į lentelę įtraukiamas papildomas stulpelis „Priemonės Nr., kuriai priskirtina planuojama projekto veikla“. Jame turi būti nurodomas priemonės, kuriai priskirtina planuojama projekto veikla, kodas.

 

 

Projekto tikslas:

 

(Nurodomas projekto tikslas. Galimas simbolių skaičius – 300. Nurodyti privaloma.)

Projekto uždavinys

Planuojamos projekto veiklos pavadinimas

Planuojamos projekto veiklos aprašymas

Fiziniai rodikliai

1

2

3

4

Detalizuojamas projekto tikslas per aprašomus uždavinius. Kiekvienas uždavinys nurodomas atskiroje eilutėje.

Galimas simbolių skaičius – 450.

Nurodyti privaloma.

Nurodomos projekto veiklos. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.

 

Galimas simbolių skaičius – 400. Nurodyti privaloma.

 

Prie vieno projekto uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas projekto veiklas.

Aprašoma kiekviena projekto veikla, ją pagrindžiant. Galimas simbolių skaičius – 10 000.

Nurodomi fizinių rodiklių pavadinimai, siektinos reikšmės ir mato vienetai. Galimas simbolių skaičius – 220.

1.

 

 

 

2.

 

 

 

(...)

 

 

 

 

5. Stebėsenos rodikliai

 

Visoje lentelėje galimas įrašyti maksimalus ženklų skaičius – 1000.

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio matavimo vnt.

Planuojama rodiklio reikšmė

Produkto rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos produkto rodikliai.

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz.: kilometras (km), valandos (h) ir pan.

Nurodoma vykdant projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

Rezultato rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos rezultato rodikliai.

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz. procentas (proc.).

 

Nurodoma vykdant projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

6. Preliminarus projekto biudžetas

 

Išlaidų kategorijos Nr.

Išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama projekto išlaidų suma, EUR

Išlaidų pagrindimas, priskyrimas projekto veikloms, nurodytoms 4 projektinio pasiūlymo dalyje

1

2

3

4

1.

Žemė

 

 

2.

Nekilnojamasis turtas

 

 

3.

Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai

 

 

4.

Įranga, įrenginiai ir kt. turtas

 

 

5.

Projekto vykdymas

 

 

6.

Informavimas apie projektą

 

 

7.

Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal vienodo dydžio normą

 

 

Iš viso:

 

 

 

7. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Jungtinių priemonių projektų atveju į lentelę (po eilute „1. Prašomos skirti lėšos“) įtraukiamos papildomos eilutės, detalizuojančios prašomų skirti lėšų sumą pagal priemones, iš kurių finansuojamas projektas. Eilučių įtraukiama tiek, iš kiek priemonių finansuojamas projektas (1.1, 1.2 ir t. t.). Eilutės pirmame stulpelyje nurodomas priemonės pavadinimas ir kodas, antrajame – suma.

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma, eurais

1

2

1. Prašomos skirti lėšos

 

Nurodoma prašoma skirti projekto finansavimo lėšų suma.

2. Pareiškėjo ir partnerio (ių) lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas. Nurodyti privaloma.

2.1. Viešosios lėšos

 

2.1.1+2.1.2+2.1.3 nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš valstybės biudžeto, savivaldybių biudžeto ar kitų viešųjų lėšų šaltinių. Nurodyti privaloma.

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra valstybės biudžetas. Galima įvesti tik skaičių.

2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra savivaldybių biudžeto lėšos. Galima įvesti tik skaičių.

2.1.3. Kiti viešųjų lėšų šaltiniai

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti viešųjų lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos, kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose, lėšos). Galima įvesti tik skaičių.

 

 

2.2. Privačios lėšos

 

2.2.1+2.2.2 nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš nuosavų lėšų ar kitų lėšų šaltinių. Nurodyti privaloma.

2.2.1. Nuosavos lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra nuosavos lėšos. Galima įvesti tik skaičių.

2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti lėšų šaltiniai, pvz., banko paskola. Galima įvesti tik skaičių.

3. Iš viso

 

1+2 nurodoma bendra projekto išlaidų suma. 1 ir 2 eilučių suma turi sutapti su bendra išlaidų suma, nurodyta projektinio pasiūlymo dalyje „Projekto biudžetas“.

 

8. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

 

Preliminari projekto pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais

 

 

 

 

 

 

 

 

___________________________ ______________________ _________________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

 


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

2 priedas

 

PRELIMINARIŲ PROJEKTO IŠLAIDŲ PATIKROS LAPAS

 

___________

(data)

____________________

(sudarymo vieta)

 

Galimo pareiškėjo arba galimo projekto partnerio pavadinimas:___________________________________

Projekto vykdytojo arba projekto partnerio pavadinimas:________________________________________

2014–2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto 8.1.3 konkretaus uždavinio arba
8.4.2 konkretaus uždavinio įgyvendinimo priemonė, pagal kurią numatoma teikti projektą _____________________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas: ___________________________________________________________________

Preliminarias projekto išlaidas, nurodytas preliminariame projektiniame pasiūlyme ar paraiškoje dėl papildomo finansavimo , tikrinęs Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojas:______________________
_____________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė)

 

 

Preliminarių projekto išlaidų tikrinimas

 

 

Nr.

Tikrinama, ar supaprastintoje preliminarioje paraiškoje arba paraiškoje dėl papildomo finansavimo nurodytos preliminarios projekto išlaidos pakartotinai finansuojamos / numatomos finansuoti iš:

Taip

Ne

Komentaras

1.

Valstybės investicijų programos lėšų

 

 

 

 

 

 

 

Preliminarias projekto išlaidas, nurodytas supaprastintoje preliminarioje paraiškoje arba paraiškoje dėl papildomo finansavimo, tikrino:

 

 

___________________________________     ___________                                   _________________           

(tikrinusio darbuotojo pareigų pavadinimas) (parašas)                                                (vardas  pavardė)              

 

 

 


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

3 priedas

 

PRELIMINARIŲ PROJEKTO IŠLAIDŲ PATIKROS LAPAS

 

___________

(data)

____________________

(sudarymo vieta)

 

Galimo pareiškėjo arba galimo projekto partnerio pavadinimas:___________________________________

Projekto vykdytojo arba projekto partnerio pavadinimas:________________________________________

2014–2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto 8.1.3 konkretaus uždavinio arba
8.4.2 konkretaus uždavinio įgyvendinimo priemonė, pagal kurią numatoma teikti projektą _____________________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas: ___________________________________________________________________

Preliminarias projekto išlaidas, nurodytas preliminariame projektiniame pasiūlyme ar paraiškoje dėl papildomo finansavimo , tikrinęs Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojas:______________________
_____________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė)

 

 

Preliminarių projekto išlaidų tikrinimas

 

 

Nr.

Tikrinama, ar supaprastintoje preliminarioje paraiškoje arba paraiškoje dėl papildomo finansavimo nurodytos preliminarios projekto išlaidos pakartotinai finansuojamos / numatomos finansuoti iš:

Taip

Ne

Komentaras

1.

Šveicarijos finansinio mechanizmo lėšų

 

 

 

 

2.

Kitų tarptautinių fondų lėšų

 

 

 

 

 

 

 

Preliminarias projekto išlaidas, nurodytas supaprastintoje preliminarioje paraiškoje arba paraiškoje dėl papildomo finansavimo, tikrino:

 

 

___________________________________     ___________        _________________           

(tikrinusio darbuotojo pareigų pavadinimas) (parašas)                  (vardas  pavardė)                               

 

 


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

PRELIMINARIŲ PROJEKTO IŠLAIDŲ PATIKROS LAPAS

 

___________

(data)

____________________

(sudarymo vieta)

 

Galimo pareiškėjo arba galimo projekto partnerio pavadinimas:___________________________________

Projekto vykdytojo arba projekto partnerio pavadinimas:________________________________________

2014–2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto 8.1.3 konkretaus uždavinio arba
8.4.2 konkretaus uždavinio įgyvendinimo priemonė, pagal kurią numatoma teikti projektą: __________________________________________________________________________________

Projekto pavadinimas:  __________________________________________________________________

Preliminarias projekto išlaidas, nurodytas preliminariame projektiniame pasiūlyme ar paraiškoje dėl papildomo finansavimo, tikrinęs Sveikatos apsaugos ministerijos darbuotojas:_______________________
_____________________________________________________________________________________

(pareigos, vardas ir pavardė)

 

 

Preliminarių projekto išlaidų tikrinimas

 

 

Tikrinama, ar preliminariame projektiniame pasiūlyme arba paraiškoje dėl papildomo finansavimo nurodytos preliminarios projekto išlaidos pakartotinai finansuojamos / numatomos finansuoti iš:

Taip

Ne

Komentaras

 

Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijų lėšos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Preliminarias projekto išlaidas, nurodytas preliminariame projektiniame pasiūlyme arba paraiškoje dėl papildomo finansavimo, tikrino:

 

___________________________________           ____________                  _______________         

(tikrinusio darbuotojo pareigų pavadinimas) (parašas)                                     (vardas  pavardė)                 

 

 


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

5 priedas

 

__________________________________________

(projektinio pasiūlymo teikėjo pavadinimas)

 

____________________________________________________________

(priemonės, kurios sąrašui sudaryti teikiamas projektinis pasiūlymas, pavadinimas ir kodas)

 

PROJEKTINIS PASIŪLYMAS

 

_____________ Nr. ___________

(data)

 

Preliminarus projekto pavadinimas

 

(Galimas simbolių skaičius – 150)

 

1.   Pareiškėjo duomenys

 

Pavadinimas, kodas

 

(Galimas pavadinimo ženklų skaičius – 140)

Kontaktai (adresas, telefonas, faksas, el. p. adresas)

 

 

Vadovas /Atsakingas asmuo (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p. adresas)

 

 

Kontaktinis asmuo (vardas ir pavardė, pareigos, tel., faks., el. p. adresas)

 

 

 

2. Duomenys apie projekto partnerį

 

Ar projektas turi
partnerį (-ių)

o taip

o ne (jeigu pažymima „ne“, kita lentelė nepildoma)

 

Partnerio Nr. (...) rekvizitai

Pavadinimas

 

Kodas

 

 

3. Projekto aprašymas (santrauka)

 

Trumpas projekto esmės aprašymas

 

(Galimas ženklų skaičius – 1000)

 

Projekto atitiktis veiksmų programai, nacionalinio strateginio planavimo dokumentams, Stebėsenos komiteto patvirtintiems specialiesiems projektų atrankos kriterijams bei Integruotai teritorijos vystymo programai, tuo atveju, kai įgyvendinamas integruotų teritorinių investicijų instrumentas

 

 

 

 

 

Projekto atitiktis projektų parengtumo sąlygoms, nustatytoms projektų finansavimo sąlygų apraše (atlikti parengiamieji projekto darbai iki projektinio pasiūlymo pateikimo bei darbai, kurie bus atlikti iki projekto paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai datos)

 

(Pildoma tuo atveju, jei projektų finansavimo sąlygų apraše numatyti projektų parengtumo reikalavimai. Galimas ženklų skaičius – 600) 

 

4. Projekto tikslas, uždavinys (-iai), veikla (-os)

 

Jungtinių priemonių projektų atveju į lentelę įtraukiamas papildomas stulpelis „Priemonės Nr., kuriai priskirtina planuojama projekto veikla“. Jame turi būti nurodomas priemonės, kuriai priskirtina planuojama projekto veikla, kodas.

 

 

Projekto tikslas:

 

(Nurodomas projekto tikslas. Galimas simbolių skaičius – 300. Nurodyti privaloma.)

Projekto uždavinys

Planuojamos projekto veiklos pavadinimas

Planuojamos projekto veiklos aprašymas

Fiziniai rodikliai

1

2

3

4

Detalizuojamas projekto tikslas per aprašomus uždavinius. Kiekvienas uždavinys nurodomas atskiroje eilutėje.

Galimas simbolių skaičius – 450.

Nurodyti privaloma.

Nurodomos projekto veiklos. Kiekviena veikla nurodoma atskiroje eilutėje.

 

Galimas simbolių skaičius – 400. Nurodyti privaloma.

 

Prie vieno projekto uždavinio galima nurodyti ir kelias planuojamas projekto veiklas.

Aprašoma kiekviena projekto veikla, ją pagrindžiant. Galimas simbolių skaičius – 10 000.

Nurodomi fizinių rodiklių pavadinimai, siektinos reikšmės ir mato vienetai. Galimas simbolių skaičius – 220.

1.

 

 

 

2.

 

 

 

(...)

 

 

 

 

5. Stebėsenos rodikliai

 

Visoje lentelėje galimas įrašyti maksimalus ženklų skaičius – 1000.

 

Rodiklio pavadinimas

Rodiklio matavimo vnt.

Planuojama rodiklio reikšmė

Produkto rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos produkto rodikliai.

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz.: kilometras (km), valandos (h) ir pan.

Nurodoma vykdant projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

Rezultato rodikliai

Projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyti stebėsenos rezultato rodikliai.

Nurodomas rodiklio matavimo vienetas, pvz., procentas (proc.).

 

Nurodoma vykdant projektą numatomo pasiekti rodiklio reikšmė.

 

6. Preliminarus projekto biudžetas

 

Išlaidų kategorijos Nr.

Išlaidų kategorijos pavadinimas

Planuojama projekto išlaidų suma, EUR

Išlaidų pagrindimas, priskyrimas projekto veikloms, nurodytoms 4 projektinio pasiūlymo dalyje

1

2

3

4

1.

Žemė

 

 

2.

Nekilnojamasis turtas

 

 

3.

Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai

 

 

4.

Įranga, įrenginiai ir kt. turtas

 

 

5.

Projekto vykdymas

 

 

6.

Informavimas apie projektą

 

 

7.

Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal vienodo dydžio normą

 

 

Iš viso:

 

 

 

7. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Jungtinių priemonių projektų atveju į lentelę (po eilute „1. Prašomos skirti lėšos“) įtraukiamos papildomos eilutės, detalizuojančios prašomų skirti lėšų sumą pagal priemones, iš kurių finansuojamas projektas. Eilučių įtraukiama tiek, iš kiek priemonių finansuojamas projektas (1.1, 1.2 ir t.t.). Eilutės pirmame stulpelyje nurodomas priemonės pavadinimas ir kodas, antrajame – suma.

 

 

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Suma, eurais

1

2

1. Prašomos skirti lėšos

 

Nurodoma prašoma skirti projekto finansavimo lėšų suma.

2. Pareiškėjo ir partnerio (ių) lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas. Nurodyti privaloma.

2.1. Viešosios lėšos

 

2.1.1+2.1.2+2.1.3 nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš valstybės biudžeto, savivaldybių biudžeto ar kitų viešųjų lėšų šaltinių. Nurodyti privaloma.

2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra valstybės biudžetas. Galima įvesti tik skaičių.

2.1.2. Savivaldybės biudžeto lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra savivaldybių biudžeto lėšos. Galima įvesti tik skaičių.

2.1.3. Kiti viešųjų lėšų šaltiniai

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti viešųjų lėšų šaltiniai (pvz., Užimtumo fondo, valstybės įmonių lėšos, kitų juridinių asmenų, kurie yra perkančiosios organizacijos, nurodytos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 1–3 punktuose, lėšos). Galima įvesti tik skaičių.

2.2. Privačios lėšos

 

2.2.1+2.2.2 nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas iš nuosavų lėšų ar kitų lėšų šaltinių. Nurodyti privaloma.

2.2.1. Nuosavos lėšos

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra nuosavos lėšos. Galima įvesti tik skaičių.

2.2.2. Kiti lėšų šaltiniai

 

Nurodoma lėšų suma, kurią užtikrins pareiškėjas ir kurios šaltinis yra kiti lėšų šaltiniai, pvz., banko paskola. Galima įvesti tik skaičių.

3. Iš viso

 

1+2 nurodoma bendra projekto išlaidų suma. 1 ir 2 eilučių suma turi sutapti su bendra išlaidų suma, nurodyta projektinio pasiūlymo dalyje „Projekto biudžetas“.

 

8. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

 

Preliminari projekto pradžios data ir įgyvendinimo trukmė mėnesiais

 

 

 

9. Projektinio pasiūlymo priedai

Pateikiami priedai nurodyti projektų finansavimo sąlygų apraše bei kiti dokumentai, pagrindžiantys projektiniame pasiūlyme nurodytą informaciją.

 

Eil. Nr.

Priedo pavadinimas

Priedo lapų skaičius

1.

Projekto alternatyvų vertinimas

Pagrindimas, kad projektas yra geriausia iš galimų alternatyvų veiksmų programoje ir nacionaliniuose strateginio planavimo dokumentuose nustatytiems ir projekto tikslams įgyvendinti (jei taikoma).

 

2.

 

 

(...)

 

 

 

___________________________ ______________________ _________________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

 


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

6 priedas

 

GALIMO PAREIŠKĖJO (PARTNERIO) DEKLARACIJA


 _________________________________

(pareiškėjo arba partnerio pavadinimas, adresas)

_______

(data)

_________

(vieta) 



Aš, _______________________                        , patvirtinu, kad:

(vardas ir pavardė) 

 

preliminariame projektiniame pasiūlyme (2014–2020 metų Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Valstybės projektų planavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2015 m. kovo      d. įsakymu Nr. V-      , 5 priedas) pateikti duomenys apie preliminarias projekto išlaidas nekelia grėsmės, jog numatytų vykdyti veiklų išlaidos gali būti apmokėtos du kartus, t. y. atsižvelgiant į mūsų organizacijoje įgyvendintus, įgyvendinamus ir numatomus įgyvendinti projektus, finansuojamus Europos Sąjungos struktūrinių fondų investicijomis, Valstybės investicijų programos, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų, Šveicarijos finansinio mechanizmo ar kitų finansavimo šaltinių lėšomis bei atsižvelgiant į mūsų organizacijos vykdomą veiklą, nebus prašoma skirti finansavimo jau kartą finansuotoms ar finansuojamoms iš kitų šaltinių veikloms ir išlaidoms pakartotinai.

 

 


 

 

_____________________________      _________            ________________

(organizacijos atsakingo asmens pareigos)          (parašas)   (vardas ir pavardė)

 

 

 


 

2014–2020 metų Lietuvos Respublikos

sveikatos apsaugos ministerijos

Valstybės projektų planavimo

tvarkos aprašo

7 priedas

 

__________________________________________________________________

(Ministerijos pavadinimas arba, jei pateiktas projektinis pasiūlymas dėl regiono projekto įgyvendinimo, nurodoma: „Regioninės plėtros departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos“ ir regiono pavadinimas)

 

 

 

PROJEKTINIO PASIŪLYMO DĖL VALSTYBĖS PROJEKTO ĮGYVENDINIMO VERTINIMO IŠVADA

 

_____________

(išvados tvirtinimo data)

 

Šią išvadą kartu su projektiniu pasiūlymu ministerija / Regioninės plėtros departamentas teikia įgyvendinančiajai institucijai per SFMIS2014, jei yra funkcinės galimybės, arba raštu. Įgyvendinančioji institucija, vertindama projekto tinkamumą finansuoti, remiasi šia išvada, pildydama atitinkamus tinkamumo finansuoti vertinimo lentelės aspektus.

 

1.   Projektinio pasiūlymo dėl valstybės / regiono projekto įgyvendinimo (toliau – projektinis pasiūlymas) duomenys

 

Šią išvadą kartu su projektiniu pasiūlymu ministerija / Regioninės plėtros departamentas teikia įgyvendinančiajai institucijai per SFMIS2014, jei yra funkcinės galimybės, arba raštu. Įgyvendinančioji institucija, vertindama projekto tinkamumą finansuoti, remiasi šia išvada, pildydama atitinkamus tinkamumo finansuoti vertinimo lentelės aspektus.

Preliminarus projektiniame pasiūlyme nurodyto projekto (toliau – projektas) pavadinimas

 

 

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

 

 

Preliminari projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma (Lt / eurais)

 

 

Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos (toliau –Veiksmų programa) įgyvendinimo priemonės pavadinimas ir numeris

 

(Atrenkant projektus pagal Dėl 2014–2020 metų iš Europos Sąjungos fondų lėšų planuojamų bendrai finansuoti valstybės projektų atrankos laikinosios tvarkos aprašą, nurodomas konkretus uždavinys)

Projektinio pasiūlymo gavimo data ir registravimo numeris

 

(Įrašoma raštu gauto projektinio pasiūlymo data, kuri turi būti vėlesnė nei projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo data. Registravimo numeris įrašomas ministerijos / Regioninės plėtros departamento vidaus procedūrose nustatyta tvarka.)

 

2. Projektinio pasiūlymo įvertinimas

 

Nr.

Vertinimo aspektas

Taip / Ne / Netaikoma

Pastabos / paaiškinimai

(Nurodomas pasirinkto įvertinimo „Taip / Ne / Netaikoma“ pagrindimas, taip pat dokumentai, kurie buvo peržiūrėti siekiant įvertinti konkretų vertinimo aspektą)

2.1.

Projekto tikslai ir uždaviniai atitinka bent vieną veiksmų programos prioriteto konkretų uždavinį ir siekiamą rezultatą

 

 

2.2.

Projektas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nurodyto (-ų) strateginio planavimo dokumento (-ų) nuostatas.

 

 

2.3.

Projekto parengtumas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus arba gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos pateikimo terminui.

 

(Jei projekto parengtumas neatitinka nurodyto reikalavimo, bet gali tenkinti tokį reikalavimą suėjus paraiškos

pateikimo terminui, papildomai nurodoma, kokia sąlyga turi būti nurodyta valstybės / regiono projektų sąraše,  jei projektą rekomenduojama įtraukti į sąrašą.)

2.4.

Projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais

(atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika, kuri skelbiama Europos Sąjungos struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt.

Šis vertinimo aspektas netaikomas techninės paramos projektams, taip pat projektams, kai tokios išimtys nustatytos Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodikoje):

 

 

2.4.1. projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos;

 

 

2.4.2. projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis;

 

 

 

2.4.3. projekto įgyvendinimo alternatyvoms įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma;

 

 

2.4.4. optimali projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal projekto įgyvendinimo alternatyvų finansinių ir (arba) ekonominių rodiklių (grynosios dabartinės vertės, vidinės grąžos normos, naudos ir sąnaudų santykio) reikšmes;

 

 

2.4.5. pasirinktai projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų.

 

 

2.5.

Projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų efektyvumo rodikliu

(šis vertinimo aspektas taikomas projektams, kuriems netaikomas 2.4 papunktyje nurodytas vertinimo aspektas.

Atitiktis šiam vertinimo aspektui vertinama vadovaujantis Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodika, kuri skelbiama Europos Sąjungos struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt.

Šis vertinimo aspektas netaikomas techninės paramos projektams, taip pat projektams, kai tokios išimtys nustatytos Optimalios alternatyvos pasirinkimo projekte kokybės vertinimo metodikoje);

 

 

2.6.

 

Projektiniame pasiūlyme numatytos finansuoti veiklos nebuvo finansuotos iš kitų 2007–2013 m. veiksmų programų priemonių, neplanuojamos finansuoti iš kitų 2014–2020 m. ES struktūrinių fondų investicijų veiksmų programos priemonių, nebuvo finansuotos ir neplanuojamos finansuoti iš kitos finansinės paramos priemonių.

 

 

2.7.

Pateikti visi projektinio pasiūlymo priedai, nurodyti projektų finansavimo sąlygų apraše

 

 

 

3. Išvada dėl projektinio pasiūlymo atitikimo 2 punkte nurodytiems reikalavimams

 

Projektinis pasiūlymas atitinka visus 2 punkte nustatytus reikalavimus ir gali būti įtraukiamas į valstybės / regionų projektų sąrašą.

 

Projektinis pasiūlymas neatitinka bent vieno iš 2 punkte nustatytų reikalavimų, t. y. ____________(nurodoma, kurių reikalavimų neatitinka) ir negali būti įtraukiamas į valstybės / regionų projektų sąrašą.

 

__________________________                                ____________________

(Vertintojo (-ų) vardas (-ai), pavardė (-ės), pareigos)                     (parašas)

 

4. Išvados tvirtinimas

 

Pritarti vertintojo išvadai;

Nepritarti vertintojo išvadai;

 

Pastabos

 

(nurodomos pastabos arba nustatyti trūkumai)

 

__________________________                                ____________________

(išvadą tvirtinančio asmens vardas, pavardė, pareigos)                      (parašas)

________________