LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO 2003 M. GRUODŽIO 22 D. ĮSAKYMO NR. A1-213 „DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTERIJOS DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2014 m. liepos 18 d. Nr. A1-379

Vilnius

 

 

Pakeičiu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2003 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. A1-213 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos darbo reglamento patvirtinimo“, ir išdėstau 26 punktą taip:

26. Ministerija turi savo administraciją. Ministerijos administracijai vadovauja ministerijos kancleris. Jeigu ministerijos kanclerio laikinai nėra, visas arba dalį jo funkcijų ministras paveda atlikti vienam iš ministerijos administracijos padalinių vadovų. Ministerijos kancleris, o kai jo laikinai nėra – ministro paskirtas ministerijos administracijos padalinio vadovas pagal savo kompetenciją priima potvarkius, pagal ministro nustatytas administravimo sritis sudaro komisijas (darbo grupes). Potvarkiai turi atitikti Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas, patvirtintas teisingumo ministro ir Dokumentų rengimo taisykles, patvirtintas Lietuvos vyriausiojo archyvaro. Rengiamas vienas potvarkio egzempliorius. Potvarkių projektai rengiami ir vizuojami šio Reglamento 87 punkto nustatyta tvarka. Potvarkiuose nurodyti asmenys informuojami šio Reglamento 21 punkte nustatyta tvarka.“

 

 

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministrė                                                 Algimanta Pabedinskienė