Herbas1

 

UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. LAPKRIČIO 26 D. SPRENDIMO NR. TS-296 „DĖL UTENOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2021 m. vasario 23 d. Nr. TS-31

Utena

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Darbo grupės Utenos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento pakeitimams koordinuoti 2021 m. vasario 4 d. protokolo Nr. 1 išrašą, Utenos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1.    Pakeisti Utenos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Utenos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. lapkričio 26 d. sprendimu Nr. TS-296 „Dėl Utenos rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ (2016 m. gegužės 26 d. sprendimo Nr. TS-148, 2016 m. gruodžio 22 d. sprendimo Nr. TS-327, 2017 m. vasario 23 d. sprendimo Nr. TS-39, 2017 m. gegužės 25 d. sprendimo Nr. TS-148, 2017 m. birželio 29 d. sprendimo Nr. TS-167, 2017 m. rugsėjo 28 d. sprendimo Nr. TS-226, 2018 m. vasario 22 d. sprendimo Nr. TS-37, 2020 m. gegužės 28 d. sprendimo Nr. TS-135, 2020 m. gruodžio 17 d. sprendimo Nr. TS-307 redakcijos):

1.1. Pakeisti 22 punktą ir jį išdėstyti taip:

22. Tarybos narys, pretenduojantis tapti Tarybos sudaromo komiteto pirmininku, privalo užpildyti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro patvirtintos formos deklaraciją, joje pateikdamas duomenis dėl jo atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams. Ši deklaracija pateikiama Savivaldybės merui ir skelbiama viešai savivaldybės interneto svetainėje (skiltyje „Utenos rajono savivaldybės taryba“ – „Komitetai“) tol, kol Tarybos narys eina pareigas, kurioms keliami nepriekaištingos reputacijos reikalavimai.

1.2. Pakeisti 26 punktą ir jį išdėstyti taip:

26. Komiteto posėdžiai šaukiami prireikus, taip pat gavus Tarybos posėdžiui pateiktus svarstyti sprendimų projektus komiteto veiklos srities klausimais. Apie komiteto posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus komiteto pirmininkas ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki komiteto posėdžio pradžios praneša visiems komiteto nariams elektroniniu paštu, o suinteresuotiems asmenims – elektroniniu paštu ar telefonu. Negalintis posėdyje dalyvauti komiteto narys apie tai iki posėdžio pradžios praneša Komiteto pirmininkui. Komiteto nariai posėdyje gali svarstyti visus Tarybos posėdžiui pateiktus klausimus ir priimti dėl jų rekomendacinius sprendimus. Komitetų darbe patariamojo balso teise gali dalyvauti suinteresuoti asmenys. Šie asmenys paprastai kviečiami pranešus jiems ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki posėdžio pradžios. Į komiteto posėdį komiteto pirmininko ar daugumos komiteto narių pageidavimu gali būti kviečiamas Administracijos direktorius, Administracijos direktoriaus pavaduotojas, atitinkamo padalinio vadovas arba sprendimo projektą parengęs specialistas. Šie asmenys paprastai kviečiami pranešus jiems apie tai ne vėliau kaip prieš 1 darbo dieną iki posėdžio pradžios. Jie pateikia paaiškinimus dėl teikiamo svarstyti Tarybos sprendimo projekto, atsako į komiteto narių klausimus. Gyvenamosios vietovės bendruomenės atstovai - seniūnaičiai gali būti kviečiami, kai svarstomi tos seniūnaitijos bendruomenei aktualūs klausimai. Komiteto posėdyje gali dalyvauti asmenys, su kuriais yra susiję svarstomi klausimai, jei jie prieš komiteto posėdį informavo Tarybos ar posėdžio sekretorių.“

1.3. Pakeisti 27.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

27.1. prieš pradedant svarstyti klausimą, komiteto narys praneša, kad nusišalina nuo šio klausimo svarstymo, nurodo nusišalinimo priežastis ir išeina iš patalpos, kurioje vyksta balsavimas dėl nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo). Jei posėdis vyksta nuotoliniu būdu, pasinaudojant programinės įrangos įrankiais ir posėdžio administravimo galimybėmis, komiteto narys pasišalina ar pašalinamas iš balsavimo, dėl jo nušalinimo priėmimo (nepriėmimo);“

1.4. Pakeisti 27.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:

27.3. komiteto narys, baigus svarstyti klausimą, nuo kurio svarstymo jis nusišalino, grįžta į posėdžio patalpą. Jei posėdis vyksta nuotoliniu būdu, pasinaudojant programinės įrangos įrankiais ir posėdžio administravimo galimybėmis, komiteto narys grįžta/grąžinamas prie nuotoliniu būdu vykstančio posėdžio;“

1.5. Pakeisti 27.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

27.4. komiteto narys teisės aktų nustatyta tvarka papildo savo privačių interesų deklaraciją (jei aplinkybės, dėl kurios nusišalina, nėra deklaravęs anksčiau).“

1.6. Pakeisti 28 punktą ir jį išdėstyti taip:

28. Komiteto posėdžių protokolus pasirašo komiteto posėdžio pirmininkas ir posėdžio sekretorius. Posėdžio protokole turi būti pažymima nusišalinimo procedūra - kas ir dėl kokios priežasties nusišalino, kada išėjo ir kada grįžo į posėdžio patalpą arba kada pasinaudodamas programinės įrangos įrankiais ir posėdžio administravimo galimybėmis pasišalino ar buvo pašalintas ir kada grįžo ar buvo grąžintas prie komiteto posėdžio vykstančio nuotoliniu būdu.

1.7. Papildyti 431 punktu:

431. Tarybos narys, pretenduojantis tapti Tarybos sudaromos komisijos pirmininku, privalo užpildyti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro patvirtintos formos deklaraciją, joje pateikdamas duomenis dėl jo atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams. Ši deklaracija pateikiama Savivaldybės merui ir skelbiama viešai savivaldybės interneto svetainėje (skiltyje „Utenos rajono savivaldybės taryba“ – „Komisijos“) tol, kol Tarybos narys eina pareigas, kurioms keliami nepriekaištingos reputacijos reikalavimai.

1.8. Pakeisti 50 punktą ir jį išdėstyti taip:

50. Tarybos sprendimu Tarybos nariai (esant jų sutikimui) gali būti deleguojami į regiono plėtros tarybos kolegiją, įstatymų nustatytas komisijas. Deleguojant tarybos narius, jiems suteikiami įgaliojimai nurodomi Tarybos sprendime.

1.9. Pakeisti 58 punktą ir jį išdėstyti taip:

58. Sprendimų projektai turi būti pateikti su aiškinamuoju raštu, kuriame nurodoma ši informacija: sprendimo projekto rengėjas; problemos iškėlimas – situacijos analizė; dėl kokios priežasties teikiamas sprendimo projektas, ko juo siekiama; tikslai ir uždaviniai; siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos; laukiami rezultatai; lėšų poreikis ir šaltiniai; ryšys su kitais teisės aktais, patvirtintais prioritetais, ilgalaikiais ir vidutinės trukmės planavimo dokumentais, ES teise; Administracinės naštos asmenims ir ūkio subjektams vertinimas (tik norminio pobūdžio projektams); galimos neigiamos sprendimo pasekmės savivaldybės finansams, ekonomikai, socialinei aplinkai; sprendimo projekto rengimo metu gauti specialistų vertinimai ir išvados; kiti sprendimui priimti reikalingi pagrindimai, skaičiavimai ar paaiškinimai. Aiškinamąjį raštą pasirašo sprendimo projektą parengęs asmuo. Prie sprendimo projekto taip pat pridedama kita reikalinga medžiaga.

1.10.    Pakeisti 64 punktą ir jį išdėstyti taip:

64. Tarybos posėdyje svarstomi tik tie klausimai, dėl kurių sprendimų projektai pateikiami Savivaldybės merui ne vėliau kaip prieš 10 dienų iki posėdžio pradžios ir dėl kurių Reglamento nustatyta tvarka yra pateikti pagal suteiktus įgaliojimus komitete apsvarstyti sprendimų projektai.“

1.11.    Pakeisti 71 punktą ir jį išdėstyti taip:

71. Pirmasis išrinktos naujos Tarybos posėdis šaukiamas ir organizuojamas Vietos savivaldos įstatymo nustatyta tvarka. Už patalpos parengimą ar įrangos parengimą (nuotolinio Tarybos posėdžio atveju) pirmajam išrinktos naujos Tarybos posėdžiui ir kitus darbus rengiant Tarybos posėdį (įgarsinimas, transliavimas, protokolo rašymas, medžiagos posėdžiui parengimas ir pan.) atsakinga Administracija. Protokolas rašomas ir pasirašomas Vietos savivaldos įstatymo ir šio Reglamento nustatyta tvarka.”

1.12.    Pakeisti 78 punktą ir jį išdėstyti taip:

78. Kiekviename Tarybos posėdyje registruojami Tarybos nariai ir kviestieji asmenys. Jei naudojama elektroninė balsavimo sistema, Tarybos nariai joje registruojasi vardinėmis kortelėmis (toliau – Kortelės), kurios išdalijamos posėdžio pradžioje ir surenkamos jam pasibaigus. Korteles saugo Tarybos sekretorius. Jei Tarybos posėdis vyksta nuotoliniu būdu, Tarybos nariai registruojasi per Elektroninius valdžios vartus.

1.13.    Pakeisti 79 punktą ir jį išdėstyti taip:

79. Jeigu Tarybos narys negali dalyvauti posėdyje, apie tai jis turi ne vėliau kaip iki posėdžio pradžios pranešti Savivaldybės merui arba Tarybos sekretoriui, nurodydamas priežastį. Nepranešus yra laikoma, kad Tarybos narys posėdyje nedalyvavo be pateisinamų priežasčių (išskyrus, kai dėl pateisinamų priežasčių negalėjo pranešti).

1.14.    Pakeisti 80 punktą ir jį išdėstyti taip:

80. Išvykdamas ar pasišalindamas (kai posėdis vyksta nuotoliniu būdu) iš posėdžio jam nepasibaigus arba laikinai išeidamas iš posėdžio patalpos ar laikinai pasišalindamas (kai posėdis vyksta nuotoliniu būdu), Tarybos narys apie tai turi informuoti posėdžio pirmininką. Jei naudojama elektroninė balsavimo sistema, Tarybos narys, išeidamas iš posėdžio patalpos, privalo išimti savo Kortelę.“

1.15.    Pakeisti 81 punktą ir jį išdėstyti taip:

81. Į Tarybos posėdžius kviečiami Savivaldybės kontrolierius, Administracijos direktorius, Administracijos direktoriaus pavaduotojas, klausimus posėdžiui rengusių komisijų pirmininkai (arba jų įgalioti komisijų nariai), su svarstomu klausimu susijusių Administracijos struktūrinių, struktūrinių teritorinių padalinių vadovai bei kiti asmenys. Apie Tarybos posėdžius turi būti informuojamas Vyriausybės atstovas Panevėžio ir Utenos apskrityse, pateikiant jam preliminarią posėdžio medžiagą.“

1.16.    Pakeisti 82 punktą ir jį išdėstyti taip:

82. Tarybos posėdžiai vyksta valstybine kalba. Jos nemokantys svečiai turi teisę kalbėti kita kalba, jei ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki Tarybos posėdžio pradžios apie tai praneša Administracijai, kuri turi pasirūpinti vertimu. Tarybos posėdžius aptarnauja Administracijos Dokumentų valdymo ir bendrųjų reikalų skyrius.”

1.17.    Pakeisti 83.10 papunktį ir jį išdėstyti taip:

83.10.     pasiūlo Tarybos nariams balsuoti dėl kviestinių ar kitų asmenų pašalinimo iš posėdžio patalpos ar pašalinimo iš nuotoliniu būdu vykstančio Tarybos posėdžio, jeigu jie trukdo posėdžiui.

1.18.    Pakeisti 90 punktą ir jį išdėstyti taip:

90. Tarybos posėdyje kiekvienu svarstomu klausimu turi teisę pasisakyti (iki 5 minučių) Vyriausybės atstovas Panevėžio ir Utenos apskrityse arba jo įgaliotas tarnautojas. Jei Tarybos posėdyje svarstomas klausimas yra susijęs su kitais posėdyje dalyvaujančiais asmenimis, jiems pirmininkaujantysis gali leisti užduoti klausimus pranešėjams ir pasisakyti (iki 2 minučių).

1.19.    Pakeisti 94 punktą ir jį išdėstyti taip:

94. Alternatyvūs pasiūlymai dėl sprendimo projekto paprastai pateikiami balsavimui raštu (rekomenduojama) ir svarstomi pagal jų pateikimo svarstyti eilę.

1.20.    Pakeisti 99 punktą ir jį išdėstyti taip:

99. Atvirai balsuojama rankos pakėlimu arba naudojama atviro balsavimo elektroninė sistema. Pastaruoju atveju balsavusių Tarybos narių pavardės ir balsavimo rezultatai parodomi ekrane. Balsuojant rankos pakėlimu, balsus skaičiuoja Tarybos sudaryta Balsų skaičiavimo komisija, kurios pirmininkas balsavimo rezultatus praneša posėdžio pirmininkui, kuris paskelbia balsavimo rezultatus. Tarybos narys balsuoja tik iš jam paskirtos vietos tarybos posėdžio patalpoje, o balsuodamas nuotolinio posėdžio metu, Tarybos narys privalo būti matomas ekrane. Jei tarybos posėdis vykdomas nuotoliniu būdu, balsavimo rezultatai skaičiuojami naudojant Elektroninių valdžios vartų sistemą. Balsavimo metu Tarybos narys turi būti matomas, posėdžio vedimui naudojamu vaizdo konferenciniu ryšiu. Jei balsavimo metu įvykus techniniams trikdžiams tarybos narys neturėjo galimybės balsuoti, apie tai jis turi pranešti posėdžio pirmininkui, pasakydamas savo vardą, pavardę, bei informuoti apie savo apsisprendimą žodžiu. Posėdžio pirmininkas protokole šį balsą prideda prie balsavimo rezultatų gautų per sistemą. Tai turi būti padaryta prieš pradedant svarstyti kitą klausimą. Jei tarybos posėdžiui vykstant nuotoliniu būdu, balsavimo rezultatų skaičiavimas naudojant Elektroninių valdžios vartų sistemą tapo neįmanomas, balsuojama rankos pakėlimu, balsus, naudodamasi vaizdo konferenciniu ryšiu, skaičiuoja Tarybos sudaryta Balsų skaičiavimo komisija, kurios pirmininkas balsavimo rezultatus praneša posėdžio pirmininkui, kuris paskelbia balsavimo rezultatus. Balso teisė negali būti perduota kitiems asmenims, Tarybos narys negali balsuoti už kitą Tarybos narį.”

1.21.    Pakeisti 103 punktą ir jį išdėstyti taip:

103. Jei nagrinėtu klausimu buvo balsuojama, bet sprendimas nebuvo priimtas, pakartotinai šis klausimas gali būti nagrinėjamas tik kitame Tarybos posėdyje, jeigu Taryba nenusprendžia kitaip. Atvirą balsavimą galima vieną kartą pakartoti, kol nepradėtas svarstyti kitas darbotvarkės klausimas, jei to reikalauja posėdžio pirmininkas, komitetas arba frakcija ir šiam reikalavimui pritaria ne mažiau kaip 1/3 posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių. Pakartoti balsavimą reikalauti galima, jeigu nebuvo tinkamai ir aiškiai suformuluotas balsuoti teikiamas klausimas, kyla abejonių dėl skaičiavimo tikslumo arba kilo interneto ar sistemų veikimo trikdžių balsuojant nuotoliniu būdu.

1.22.    Pakeisti 105.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

105.2. asmeniškai raštu arba žodžiu pareiškia apie nusišalinimą (rekomenduojama apie nusišalinimą pareikšti raštu), nurodydamas konkrečias aplinkybes, keliančias interesų konfliktą (Tarybos narių grupės nusišalinimas negali būti teikiamas);

1.23.    Pakeisti 105.3 papunktį ir jį išdėstyti taip:

105.3. pareiškus apie nusišalinimą, nedalyvauja (išeina iš patalpos, pasinaudojant programinės įrangos įrankiais ir posėdžio administravimo galimybėmis, pasišalina ar pašalinamas iš nuotoliniu būdu vykstančio Tarybos posėdžio) svarstant klausimą dėl nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo), o jeigu pareikštas nusišalinimas priimamas, nedalyvauja toliau svarstant interesų konfliktą keliantį klausimą. Klausimo svarstymas dėl Tarybos nario nušalinimo priėmimo (nepriėmimo) pradedamas po to, kai baigiami visų Tarybos narių pranešimai apie nusišalinimą. Kiekvienas nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo) atvejis turi būti svarstomas individualiai (atskirai), įvertinant visas pateiktas aplinkybes, galinčias lemti interesų konfliktą;“

1.24.    Pakeisti 105.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

105.4. pareiškus apie nusišalinimą, esant aplinkybėms, keliančioms nuolatinį interesų konfliktą, nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, patikslina arba papildo privačių interesų deklaraciją aplinkybėmis, dėl kurių kilo interesų konfliktas, jei tos aplinkybės deklaracijoje nebuvo nurodytos iki klausimo svarstymo pradžios.

1.25.    Pakeisti 1051 punktą ir jį išdėstyti taip:

1051. Nusišalinimo procedūra Tarybos posėdžio metu vykdoma tokia tvarka:

1051.1. Nusišalinimą dėl planuojamo svarstyti klausimo pareiškus mažiau kaip pusei Tarybos posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių, nusišalinimą pareiškęs tarybos narys iš posėdžio patalpos išeina arba pasinaudojant programinės įrangos įrankiais ir posėdžio administravimo galimybėmis pasišalina ar pašalinamas iš nuotoliniu būdu vykstančio Tarybos posėdžio prieš pradedant balsavimą dėl jo nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo). Taryba balsuoja dėl kiekvieno Tarybos nario pareikšto nusišalinimo pareiškimo priėmimo (nepriėmimo) atskirai pagal pateiktų nusišalinimo pareiškimų eiliškumą, išskyrus Savivaldybės mero, mero pavaduotojo, jei jie yra pareiškę nusišalinimą nuo planuojamo svarstyti klausimo, pareikštus nusišalinimus, kurie svarstomi paskutiniai. Tarybai nepriėmus Tarybos nario nusišalinimo, Tarybos narys pakviečiamas sugrįžti į posėdžio patalpą arba grįžta ar grąžinamas į nuotoliniu būdu vykstantį Tarybos posėdį.

1051.2. Paaiškėjus, kad nusišalinimą dėl planuojamo svarstyti klausimo pareiškė daugiau kaip pusė Tarybos posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių, pirmininkaujantis apie susidariusią situaciją informuoja visus tarybos narius ir pradeda tarybos narių nušalinimo (nenušalinimo) procedūrą, nurodytą Reglamento 1051.1 papunktyje. Taryba gali motyvuotu sprendimu, vadovaudamasi VTEK patvirtintu kriterijumi – „priėmus privačius interesus deklaruojančio asmens pareikštą nusišalinimą neliktų galimybės priimti sprendimą“, pareikštų nusišalinimų nepriimti ir įpareigoti apie nusišalinimą pareiškusius Tarybos narius dalyvauti toliau svarstant klausimą.

1.26.    Pakeisti 1053 punktą ir jį išdėstyti taip:

1053. Jei Savivaldybės merui tenka dalyvauti Tarybos veikloje (frakcijos pasitarime, komiteto posėdyje ir pan.) svarstant jam interesų konfliktą keliantį klausimą, jis raštu arba žodžiu turi pareikšti apie nusišalinimą ir išeiti iš patalpos, kurioje vyksta klausimo svarstymas, arba pasinaudojant programinės įrangos įrankiais ir posėdžio administravimo galimybėmis pasišalinti ar būti pašalintam iš nuotoliniu būdu vykstančio posėdžio.

1.27.    Pakeisti 1055 punktą ir jį išdėstyti taip:

1055. Nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo) faktą pažymint protokole turi būti nurodoma, kas, dėl kokios priežasties ir nuo kokio klausimo nusišalino, kada išėjo ir kada sugrįžo į posėdžio patalpą arba kada pasišalino ar buvo pašalintas ir kada grįžo ar buvo grąžintas į nuotoliniu būdu vykstantį posėdį.

1.28.    Pakeisti 1057 punktą ir jį išdėstyti taip:

1057. Jei Tarybai pateiktas svarstyti Tarybos sprendimo projektas yra suskaidytas į punktus ir/ar papunkčius ir bent vienas Tarybos narys pareiškė nusišalinimą nuo dalies planuojamo svarstyti Tarybos sprendimo projekto, dėl kiekvienos Tarybos sprendimo projekto dalies (punkto ar papunkčio) balsuojama atskirai, išskyrus Reglamento 1051.2 papunktyje numatytą atvejį.

1.29.    Pakeisti 107 punktą ir jį išdėstyti taip:

107. Tarybos nustatyta tvarka jos posėdžiai tiesiogiai transliuojami Savivaldybės interneto svetainėje.

1.30.    Pakeisti 110 punktą ir jį išdėstyti taip:

110. Prie posėdžio protokolo pridedama: posėdyje dalyvavusių asmenų sąrašas, kviestųjų asmenų bei svečių sąrašas, pranešimai ir papildomi pranešimai, posėdžio sekretoriui Tarybos narių raštu perduoti siūlymai ir pastabos.”

1.31.    Pakeisti 121 punktą ir jį išdėstyti taip:

121. Tarybos narių grupę gali sudaryti Tarybos nariai, nesusivieniję į frakcijas. Apie Tarybos narių grupės sudarymą, jos sudėtį ir vadovą turi būti raštu pranešta Savivaldybės merui, o jis apie tai privalo paskelbti artimiausiame Tarybos posėdyje.

1.32.    Pakeisti 126.4 papunktį ir jį išdėstyti taip:

126.4. nebalsuoti Tarybos ir jos komitetų posėdžiuose, kai jo balsavimas svarstomu klausimu prieštarauja Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymui;

1.33.    Pakeisti 138 punktą ir jį išdėstyti taip;

138. Reglamento 137 punkte numatyta išmoka gali būti naudojama:

138.1. kanceliarijos išlaidoms - kanceliarinėms prekėms įsigyti (nusipirkti ar išsinuomoti). Kanceliarinėms prekėms priskiriamos visos biuro priemonės (raštinės reikmenys, popierius ir popieriaus gaminiai, rašymo priemonės, dokumentų laikymo priemonės, darbo stalo reikmenys, spausdintuvų dažai) įskaitant biuro įrangos (technikos) prekes, programinę įrangą (laminavimo priemones, skaičiuotuvus, įrišimo priemones, kompiuterinę įrangą, duomenų laikmenas, biuro programinės įrangos licencijas, kompiuterių operacinių sistemų licencijas, spausdintuvus);

138.2. pašto išlaidoms - pašto prekėms ir paslaugoms įsigyti;

138.3. telefono išlaidoms - fiksuoto ir (ar) mobiliojo telefono ryšio tinklais teikiamų nacionalinių ir tarptautinių Tarybos nario telefoninių pokalbių paslaugoms apmokėti bei šio ryšio įrangai įsigyti ar išsinuomoti, kai Tarybos nariui tokios įrangos nesuteikia ir paslaugų neapmoka Savivaldybės administracija;

138.4. interneto ryšio išlaidoms - interneto ryšio paslaugoms (t. y. apmokėti už vienkartinį ar nuolatinį interneto ryšio paslaugų teikimą) apmokėti,  kai Tarybos nariui tokios įrangos nesuteikia ir paslaugų neapmoka Savivaldybės administracija;

138.5. transporto išlaidoms - Tarybos nario veiklai naudojamų transporto priemonių eksploatavimui - remontui, degalams, tepalams, atsarginėms dalims, padangoms įsigyti, plovimui ir valymui, draudimui (neviršijant Tarybos nario kadencijos laiko), taksi paslaugoms, viešojo transporto bilietui įsigyti, transporto paslaugoms teikiamoms Savivaldybės teritorijos ribose apmokėti;

138.6. biuro patalpų nuomos išlaidoms apmokėti.

1.34.    Pakeisti 139 punktą ir jį išdėstyti taip;

139. Paklausimu laikomas toks Savivaldybės kompetencijai priskirtas klausimas, dėl kurio Tarybos narys ar jų grupė žodžiu ar raštu kreipėsi į Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos, kitų Savivaldybės įstaigų, įmonių ir organizacijų, taip pat valstybės institucijų, kurios veikia Savivaldybės teritorijoje, vadovus, valstybės tarnautojus (toliau – Paklausimas).

1.35.    Pakeisti 140 punktą ir jį išdėstyti taip;

140. Jeigu rašytiniame Paklausime nenurodyta kitaip, atsakoma raštu. Į žodinį Paklausimą atsakoma žodžiu, jei nėra prašoma atsakyti raštu.“

1.36.    Pakeisti 141 punktą ir jį išdėstyti taip;

141. Subjektai, į kuriuos kreipiamasi su Paklausimais raštu, į Tarybos narių Paklausimus atsako per jų veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatytą terminą.

1.37.    Pakeisti 143 punktą ir jį išdėstyti taip:

143. Paklausimo teikėjas (teikėjai), atsižvelgdamas į atsakymą į Paklausimą, gali pateikti Tarybai svarstyti atsakymą į Paklausimą, kartu pateikdamas Tarybos sprendimo projektą su siūlymu dėl Paklausime išdėstyto klausimo sprendimo.

1.38.    Pakeisti 144 punktą ir jį išdėstyti taip:

144. Apsvarsčiusi Paklausimo teikėjo pateiktą Tarybos sprendimo projektą su siūlymu dėl Paklausime išdėstyto klausimo sprendimo ir atsakymą į Paklausimą, Taryba priima dėl jo sprendimą.“

1.39.    Pakeisti XII skyriaus pavadinimą ir jį išdėstyti taip:

XII SKYRIUS

SAVIVALDYBĖS, SAVIVALDYBĖS MERO, TARYBOS NARIŲ IR KITOS ATASKAITOS, INFORMACIJOS

1.40.    Pakeisti 148 punktą ir jį išdėstyti taip:

148. Pasibaigus kalendoriniams metams, ne vėliau kaip iki kitų metų gegužės 1 d., Savivaldybės meras pateikia Tarybai Savivaldybės veiklos ataskaitos, kurios sudedamoji dalis yra mero ataskaita, projektą. Savivaldybės veiklos ataskaitoje nurodoma, kokius bendruomenei aktualius klausimus Taryba svarstė per metus ir kokie sprendimai priimti, taip pat dar neišspręstų Tarybai pateiktų klausimų nagrinėjimo eiga ir kt. Tarybai savo sprendimu pritarus šiai ataskaitai, ji teikiama visuomenei viešai susipažinti Savivaldybės interneto svetainėje ir bent vienu iš šių būdų: su ataskaita visuomenė supažindinama susitikimo su gyventojais metu, vietinės spaudos leidinyje arba išleidžiant atskirą leidinį. Su šia ataskaita gyventojus Tarybos vardu supažindina Savivaldybės meras ne vėliau kaip iki liepos 1 d. Apie susitikimo su visuomene laiką ir vietą skelbiama bent viename iš vietinės spaudos leidinių ne vėliau kaip prieš 2 savaites iki susitikimo pradžios. Ši ataskaita gali būti skelbiama ir per kitas visuomenės informavimo priemones.

1.41.    Pakeisti 150 punktą ir jį išdėstyti taip:

150. Administracijos direktorius savo veiklos ataskaitą pateikia Tarybai ir Savivaldybės merui ne vėliau kaip iki kitų metų balandžio 1 d. Tarybai savo sprendimu pritarus Administracijos direktoriaus ataskaitai, ji skelbiama Savivaldybės interneto svetainėje, jos santrauka gali būti skelbiama vietinėje spaudoje. Administracijos direktorius apie savo veiklą informuoja savivaldybės gyventojus Savivaldybės interneto svetainėje ne rečiau kaip kartą per metus, ne vėliau kaip iki kitų metų liepos 1 d.

1.42.    Pakeisti 151 punktą ir jį išdėstyti taip:

151. Paskutiniais kadencijos metais Savivaldybės meras ir Administracijos direktorius pateikia Tarybai veiklos ataskaitas ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį iki kadencijos pabaigos. Tarybai savo sprendimu pritarus šioms ataskaitoms, jos nedelsiant teikiamos visuomenei viešai susipažinti Savivaldybės interneto svetainėje, jų santrauka gali būti skelbiama vietinėje spaudoje.“

1.43.    Papildyti 164.4 papunkčiu:

164.4. Savivaldybės meras Reglamento nustatyta tvarka.”

1.44.    Pakeisti 165 punktą ir jį išdėstyti taip:

165. Tarybos nariai, norintys inicijuoti apklausos paskelbimą, raštiškai kreipiasi į Savivaldybės merą. Kreipimesi nurodomas konkrečiai ir aiškiai suformuluotas galutinis apklausai teikiamo (-ų) klausimo (-ų) tekstas, siūlomas apklausos būdas, teritorija, data, vieta, trukmė, siūloma apklausos komisijos sudėtis, apklausos paskelbimo motyvai, tikslingumas, lėšų poreikis.“

1.45.    Pakeisti 166 punktą ir jį išdėstyti taip:

166. Seniūnas, norintis inicijuoti apklausos paskelbimą, raštiškai kreipiasi į Savivaldybės merą. Kreipimesi nurodomas konkrečiai ir aiškiai suformuluotas galutinis apklausai teikiamo (-ų) klausimo (-ų) tekstas, siūlomas apklausos būdas, teritorija, data, vieta, trukmė, siūloma apklausos komisijos sudėtis, apklausos paskelbimo motyvai, tikslingumas, lėšų poreikis ir seniūnaičių sueigos, kurioje pritarta apklausos iniciatyvai, protokolas.

1.46.    Pakeisti 167 punktą ir jį išdėstyti taip:

167. Meras apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina pasirašydamas potvarkį dėl apklausos paskelbimo.

1.47.    Papildyti 1671 punktu:

1671. Savivaldybės gyventojų, Tarybos narių grupės, paties Savivaldybės mero ir seniūnų inicijuojamą apklausą Vietos savivaldos įstatymo nustatytais terminais paskelbia Savivaldybės meras bei kontroliuoja jos organizavimą ir vykdymą.

1.48.    Pripažinti netekusiu galios 23 punktą;

1.49.    Pripažinti netekusiu galios 31 punktą;

1.50.    Pripažinti netekusiu galios 45 punktą;

1.51.    Pripažinti netekusiu galios 54 punktą;

1.52.    Pripažinti netekusiu galios 55 punktą;

1.53.    Pripažinti netekusiu galios 145 punktą;

1.54.    Pripažinti netekusiu galios 146 punktą;

1.55.    Pripažinti netekusiu galios 147 punktą.

2Nurodyti, kad šis sprendimas turi būti paskelbtas Teisės aktų registre ir savivaldybės interneto svetainėje www.utena.lt.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                Alvydas Katinas