LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO
MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS sektoriauS 2014‒2020 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TREČIOJO SĄJUNGOS PRIORITETO „BŽP ĮGYVENDINIMO SKATINIMAS“ PRIEMONĖS „kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2016 m. kovo 17 d. Nr. 3D-137
Vilnius
Vadovaudamasi 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013 L 347, p. 320), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. spalio 14 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2015/1839 (OL 2015 L 270, p. 1), 2014 m. gegužės 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 508/2014 dėl Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo ir kuriuo panaikinami Tarybos reglamentai (EB) Nr. 2328/2003, (EB) Nr. 861/2006, (EB) Nr. 1198/2006 bei (EB) Nr. 791/2007 ir Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 1255/2011 (OL 2014 L 149, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. liepos 28 d. Komisijos deleguotuoju reglamentu (ES) 2015/1930 (OL 2015 L 282, p. 2), 2014 m. liepos 15 d. Komisijos įgyvendinimo sprendimu 2014/464/ES, kuriuo nustatomi su Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondo veikla susiję vykdymo užtikrinimo ir kontrolės politikos Sąjungos prioritetai (OL 2014 L 209, p. 59), ir atsižvelgiant į 2016‒2020 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 3D-927 „Dėl 2016–2020 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programos patvirtinimo“ ir Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. vasario 9 d. įsakymu Nr. 3D-75 „Dėl Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“ nuostatomis,
tvirtinu Lietuvos žuvininkystės 2014‒2020 metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonės „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ įgyvendinimo taisykles (pridedama)
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio
ministro 2016 m. kovo 17 d.
įsakymu Nr. 3D-137
LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS sektoriaus 2014‒2020 METŲ veiksmų PROGRAMOS TREČIOJO SĄJUNGOS PRIORITETO „BŽP ĮGYVENDINIMO SKATINIMAS“ priemonės „kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonės „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ įgyvendinimo taisyklės (toliau – Taisyklės) parengtos vadovaujantis 2013 m. gruodžio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 1303/2013, kuriuo nustatomos Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui, Europos žemės ūkio fondui kaimo plėtrai ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui bendros nuostatos ir Europos regioninės plėtros fondui, Europos socialiniam fondui, Sanglaudos fondui ir Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondui taikytinos bendrosios nuostatos ir panaikinamas Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1083/2006 (OL 2013 L 347, p. 320), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. spalio 14 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2015/1839 (OL 2015 L 270, p. 1), 2014 m. gegužės 15 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 508/2014 dėl Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo ir kuriuo panaikinami Tarybos reglamentai (EB) Nr. 2328/2003, (EB) Nr. 861/2006, (EB) Nr. 1198/2006 bei (EB) Nr. 791/2007 ir Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas Nr. 1255/2011 (OL 2014 L 149, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. liepos 28 d. Komisijos deleguotuoju reglamentu (ES) 2015/1930 (OL 2015 L 282, p. 2), 2014 m. liepos 15 d. Komisijos įgyvendinimo sprendimu 2014/464/ES, kuriuo nustatomi su Europos jūros reikalų ir žuvininkystės fondo veikla susiję vykdymo užtikrinimo ir kontrolės politikos Sąjungos prioritetai (OL 2014 L 209, p. 59) ir atsižvelgiant į 2016‒2020 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 3D-927 „Dėl 2016–2020 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programos patvirtinimo“ ir Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos administravimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. vasario 9 d. įsakymu Nr. 3D-75 „Dėl Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos administravimo taisyklių patvirtinimo“ (toliau – Administravimo taisyklės) nuostatomis.
II SKYRIUS
SUTRUMPINIMAI IR SĄVOKOS
3. Taisyklėse vartojami sutrumpinimai ir sąvokos:
3.5. Kontrolės programos – 2014‒2015 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2014 m. spalio 16 d. įsakymu Nr. 3D-751 „Dėl 2014–2015 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programos patvirtinimo“ ir 2016‒2020 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. 3D-927 „Dėl 2016–2020 metų Lietuvos žuvininkystės kontrolės programos patvirtinimo“;
3.7. Priemonė – Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 m. veiksmų programos trečiojo sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonė „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“;
3.9. Paramos lėšų pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 m. veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonės „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ mokėjimo prašymas (toliau – mokėjimo prašymas) – šių Taisyklių 4 priede nustatytos formos dokumentas, kurį turi užpildyti ir pateikti Agentūrai paramos gavėjas, siekiantis gauti šiose Taisyklėse nustatytą paramą;
3.10. Paramos paraiška pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonės „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ įgyvendinimo taisykles (toliau – paramos paraiška) – šių Taisyklių 2 priede nustatytos formos dokumentas, kurį turi užpildyti ir pateikti Agentūrai pareiškėjas, siekiantis gauti paramą pagal Priemonę;
III SKYRIUS
PRIEMONĖS TIKSLAS
5. Priemonė prisideda prie trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ konkretaus tikslo – paramos teikimo stebėsenos, kontrolės ir vykdymo užtikrinimo priemonėms, stiprinant institucinius gebėjimus ir viešojo administravimo veiksmingumą, nedidinant administracinės naštos įgyvendinimo
IV SKYRIUS
TINKAMAS PAREIŠKĖJAS
V SKYRIUS
TINKAMUMO GAUTI PARAMĄ KRITERIJAI
7. Tinkamumo gauti paramą kriterijai:
7.1. Projektas prisideda prie su EJRŽF veikla susijusių vykdymo užtikrinimo ir kontrolės politikos Sąjungos prioritetų, nustatytų Komisijos įgyvendinimo sprendimu Nr. 2014/464/ES įgyvendinimo.
VI SKYRIUS
PARAMOS DYDIS
8. Lėšos priemonei įgyvendinti skiriamos iš EJRŽF ir bendrojo finansavimo lėšų. Priemonei įgyvendinti 2014–2020 metais numatytas finansavimas – 5 227 326 Eur.
10. 90 proc. iš EJRŽF lėšų ir 10 proc. iš bendrojo finansavimo lėšų, kai finansuojamos Taisyklių 12.1–12.4 ir 12.6–12.12 papunkčiuose nurodytos išlaidos;
VII SKYRIUS
TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
12. Tinkamos finansuoti veiklos Priemonei įgyvendinti pagal reglamento (ES) Nr. 508/2014 76 straipsnio 2 dalį yra šios:
12.1. technologijų, įskaitant kompiuterinę aparatinę ir programinę įrangą, laivų aptikimo sistemas, apsaugines vaizdo stebėjimo sistemas ir informacinių technologijų tinklus, kuriuos naudojant galima rinkti, administruoti, tvirtinti, analizuoti duomenis, atlikti rizikos valdymą, pateikti duomenis (naudojant su kontrole susijusias interneto svetaines), keistis su žuvininkyste susijusiems duomenims skirtais duomenų atrankos metodais ir juos rengti, taip pat prisijungti prie tarpsektorinių keitimosi duomenimis sistemų, įsigijimas, įrengimas ir kūrimas;
12.2. komponentų, įskaitant kompiuterinę aparatinę ir programinę įrangą, kurios yra reikalingos siekiant užtikrinti subjektų, užsiimančių žvejyba ir žvejybos produktų prekyba, duomenų perdavimą atitinkamoms valstybių narių ir ES valdžios institucijoms, įskaitant reikalingus elektroninio duomenų registravimo ir perdavimo sistemų, laivų stebėjimo sistemų ir automatinio atpažinimo sistemų komponentus, kūrimas, įsigijimas ir įrengimas;
12.3 komponentų, įskaitant kompiuterinę aparatinę ir programinę įrangą, kurios yra reikalingos užtikrinti žvejybos ir akvakultūros produktų atsekamumą, kaip nurodyta 2009 m. lapkričio 20 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1224/2009, nustatančio Bendrijos kontrolės sistemą, kuria užtikrinamas bendrosios žuvininkystės politikos taisyklių laikymasis, iš dalies keičiančio reglamentus (EB) Nr. 847/96, (EB) Nr. 2371/2002, (EB) Nr. 811/2004, (EB) Nr. 768/2005, (EB) Nr. 2115/2005, (EB) Nr. 2166/2005, (EB) Nr. 388/2006, (EB) Nr. 509/2007, (EB) Nr. 676/2007, (EB) Nr. 1098/2007, (EB) Nr. 1300/2008, (EB) Nr. 1342/2008 ir panaikinančio reglamentus (EEB) Nr. 2847/93, (EB) Nr. 1627/94 ir (EB) Nr. 1966/2006 (OL 2009 L 343, p. 1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. gegužės 20 d. Europos parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) Nr. 2015/812 (OL 2015 L 133, p. 1), 58 straipsnyje, kūrimas, įsigijimas ir įrengimas;
12.5. patruliuojančių laivų, orlaivių ir sraigtasparnių modernizavimas ir įsigijimas su sąlyga, jeigu jie ne trumpiau kaip 60 procentų viso jų naudojimo laiko per metus naudojami žuvininkystės kontrolei;
12.6. kitų kontrolės priemonių, įskaitant prietaisus, kuriais galima matuoti variklio galią, ir svėrimo įrangą, įsigijimas;
12.7.inovacinių kontrolės ir stebėsenos sistemų kūrimas ir bandomųjų projektų, susijusių su žuvininkystės kontrole, įskaitant žuvų DNR analizę, įgyvendinimas arba su kontrole susijusių interneto svetainių kūrimas;
12.8. mokymo ir mainų programos, be kita ko, tarp valstybių narių, skirtos už žuvininkystės veiklos stebėseną, kontrolę ir priežiūrą atsakingiems darbuotojams;
12.9. ekonominės naudos analizė ir atliktų auditų įvertinimas, taip pat kompetentingų valdžios institucijų patirtų, atliekant stebėseną, kontrolę ir priežiūrą, išlaidų įvertinimas;
12.10. iniciatyvos, įskaitant seminarus ir žiniasklaidai skirtas priemones, kuriomis siekiama didinti tiek žvejų bei kitų subjektų, pvz., inspektorių, valstybės prokurorų ir teisėjų, tiek plačiosios visuomenės informuotumą apie būtinybę kovoti su neteisėta, nedeklaruojama ir nereglamentuojama žvejyba ir apie BŽP taisyklių įgyvendinimą;
12.11. veiklos išlaidos, patirtos vykdant sustiprintą išteklių, kuriems taikomos specialiosios kontrolės ir tikrinimo programos, parengtos pagal reglamento (EB) Nr. 1224/2009 95 straipsnį ir kuriems taikomas kontrolės koordinavimas pagal 2005 m. balandžio 26 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 768/2005, įsteigiančio Bendrijos žuvininkystės kontrolės agentūrą ir iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. 2847/93 ) nustatantį bendros žuvininkystės politikos kontrolės sistemą (OL 2005 L 128, p.1), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. lapkričio 20 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr.1224/2009 (OL 2009 L 343, p.1) 15 straipsnį, kontrolę;
13. Tinkamos finansuoti išlaidos yra tos, kurios atitinka šiuos reikalavimus:
13.4. yra tiesiogiai susijusios su Kontrolės programų įgyvendinimu ir atsiranda dėl šios veiklos vykdymo;
14. Pridėtinės vertės mokestis, kurio pareiškėjas pagal Lietuvos Respublikos pridėtinės vertės mokesčio įstatymą neturi galimybės įtraukti į PVM atskaitą, yra tinkamos finansuoti išlaidos iš EJRŽF ir bendrojo finansavimo lėšų.
15. Paramos gavėjo patirtos išlaidos, tiesiogiai nesusijusios su Kontrolės programų įgyvendinimu ir nepagrįstos išlaidos, vadovaujantis Taisyklių X skyriaus nuostatomis, nefinansuojamos.
16. Paramos gavėjas visus pirkimus privalo vykdyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka. Prireikus viešųjų pirkimų procedūras paramos gavėjas derina su Agentūra.
17. Pagal Taisykles finansuojamos išlaidos, atitinkančios šias išlaidų kategorijas:
17.1. darbo užmokestis, valstybinio socialinio draudimo įmokos, kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos valstybės tarnautojams ir darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartis (toliau – darbuotojas), kurių dalis arba visas darbo laikas yra skiriamas darbui, susijusiam su Taisyklių 12.11 ir 12.12 papunkčiuose numatytos veiklos įgyvendinimu, išskyrus išeitines išmokas, mokamas, kai darbuotojas atleidžiamas iš pareigų, į tas pareigas teismo sprendimu grąžinus anksčiau jas ėjusį
darbuotoją, arba paaiškėjus, kad priimant darbuotoją į pareigas, buvo pažeisti teisės aktų reikalavimai ir šių pažeidimų neįmanoma pašalinti, ir įmokas į pensijų ir kitus fondus. Skaičiuojant su darbo santykiais susijusias išlaidas, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos darbo kodeksu ir kitais teisės aktais;
17.2. paslaugų pirkimas:
17.2.1. konsultavimo, mokymų, studijų, ekspertų, tyrimų, audito, vertinimų, turto draudimo, kitų paslaugų, susijusių su Taisyklių 12 punkte numatytų veiklų įgyvendinimu, pirkimas;
17.2.2. informacinių ir kompiuterinių sistemų, susijusių su Taisyklių 12 punkte numatytų veiklų įgyvendinimu, analizės, projektavimo, kūrimo, modifikavimo, diegimo, palaikymo ir priežiūros paslaugų pirkimas;
17.2.3. seminarų, konferencijų, mokymų, bei kitų informacinių ir mokomųjų renginių, įskaitant žiniasklaidai skirtas priemones, organizavimo išlaidos;
17.3. kitos išlaidos, patiriamos įgyvendinant Taisyklių 12 punkte numatytas veiklas:
17.3.4. kitos priemonės ir įranga, kurie nėra priskiriami ilgalaikiam materialiajam turtui, būtinos Taisyklių 12 punkte numatytų veiklų įgyvendinimui;
17.3.5. išlaidos ilgalaikiam materialiajam ir nematerialiajam turtui įsigyti ir eksploatuoti tais atvejais, kai šis turtas yra būtinas Taisyklių 12 punkte numatytų veiklų įgyvendinimui;
18. Darbuotojų tarnybinių komandiruočių į užsienio valstybes bei Lietuvos Respublikos teritorijoje išlaidos privalo būti apmokamos vadovaujantis Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 „Dėl Tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“, Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. sausio 28 d. nutarimu Nr. 99 „Dėl Komandiruočių sąnaudų atskaitymo iš pajamų taisyklių patvirtinimo“ ir Lietuvos Respublikos
finansų ministro 1996 m. lapkričio 21 d. įsakymu Nr. 116 „Dėl dienpinigių ir gyvenamojo ploto nuomos normų vykstantiems į užsienio komandiruotes“.
VIII SKYRIUS
PARAMOS PARAIŠKŲ TEIKIMAS ir VERTINIMAS. Pareiškėjo įsipareigojimai
19. Paramos paraiška priimama taikant tiesioginio paramos paraiškų priėmimo procedūrą, kaip nurodyta Administravimo taisyklėse.
20. Paramos paraiškoje (Taisyklių 1 priedas) turi būti nurodyta numatoma vykdyti veikla pagrindžiant veiklos atitiktį Priemonės tikslams ir prioritetams, kaip paramos paraiškos priedas pateikiama projekto sąmata (Taisyklių 3 priedas), kurioje nurodomos numatomos patirti išlaidos ir jų pasiskirstymas pagal metus. Taip pat su paraiška teikiami Priemonės išlaidų metiniai planai (Taisyklių 2 priedas).
21. Paramos paraiškoje nurodyta Priemonės įgyvendinimo laikotarpiui reikalinga metinių lėšų suma negali viršyti Kontrolės programų įgyvendinimo išlaidų sąmatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymais.
22. Agentūra paramos paraiškas priima, registruoja, vertina ir priima sprendimą dėl paramos
skyrimo / neskyrimo per 14 darbo dienų nuo paramos paraiškos užregistravimo dienos. Apie priimtą sprendimą dėl paramos skyrimo / neskyrimo Agentūra informuoja pareiškėją per 10 darbo dienų.
23. Priėmus sprendimą skirti paramą, pareiškėjas tampa paramos gavėju. Pagal Priemonę pramos sutartis nesudaroma.
24. Paramos gavėjas įsipareigoja:
24.3. turėti atskirą banko sąskaitą paramos lėšoms gauti ir tvarkyti atskirą paramos projekto išlaidų buhalterinę apskaitą taip, kad apskaitos informacija būtų atsekama, tinkama, objektyvi, pateikiama laiku, išsami ir naudinga vidaus ir išorės vartotojams, bei laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų norminių teisės aktų;
24.4. paskirti projekto atsakingus asmenis: projekto vadovą, projekto vyriausiąjį buhalterį ir projekto įgyvendinimą prižiūrintį asmenį;
24.5. saugoti su projekto vykdymu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų po projekto įgyvendinimo pabaigos;
25. Paramos gavėjas turi teisę paramos projekto lėšas skirti nenumatytoms paramos paraiškoje ar Priemonės išlaidų plane veikloms tik tokiu atveju, jeigu tokiam lėšų perskirstymui pritaria Agentūra ir jeigu toks lėšų perskirstymas nepakeičia paramos projekto tikslų ir neviršija Kontrolės programų išlaidų sąmatų.
26. Paramos gavėjas turi teisę projektui skirtas Priemonės lėšas perskirstyti tarp paramos paraiškoje ar priemonės išlaidų plane numatytų veiklų tik tokiu atveju, jeigu toks lėšų perskirstymas nepakeičia paramos projekto tikslų. Ketindamas perskirstyti paramos lėšas paramos gavėjas privalo pateikti prašymą Agentūrai, nurodydamas perskirstymą lėmusias aplinkybes, perskirstomas sumas ir perskirstymo poveikį paramos projekto tikslams, uždaviniams ir atskiroms veiklos sritims. Jeigu Agentūra nustato, kad toks perskirstymas nėra pagrįstas ir negali būti atliktas arba dėl tokio perskirstymo reikėtų atlikti valstybės biudžeto programos sąmatų, pagal kurias finansuojama Priemonė, pakeitimus, paramos gavėjas apie tai informuojamas raštu. Jeigu dėl paramos lėšų perskirstymo turėjo būti atlikti valstybės biudžeto programos sąmatų, pagal kurias finansuojama Priemonė, pakeitimai, paramos gavėjas yra informuojamas apie pritarimą paramos lėšų perskirstymui po minėtų pakeitimų atlikimo. Tačiau, jeigu Agentūra nustato, jog paramos gavėjo numatomų lėšų perskirstymas tarp paramos paraiškoje ar priemonės išlaidų plane numatytų veiklų yra netikslingas ir (arba) nepagrįstas, Agentūra neleidžia perskirstyti paramos lėšas, o paramos gavėjas raštu apie tai informuojamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Agentūros sprendimo priėmimo.
27. Priemonės įgyvendinimo laikotarpiu bet kuris paramos paraiškos, jos priedų pakeitimas ir (arba) papildymas turi būti sudarytas raštu.
28. Agentūra turi teisę vienašališkai nutraukti paramos teikimą ir (arba) reikalauti grąžinti visą ar dalį suteiktos / išmokėtos paramos, jeigu paramos gavėjas:
28.1. prašydamas paramos, taip pat vykdydamas projektą, nepateikė (nuslėpė) ar pateikė neteisingą informaciją, turinčią reikšmės sprendimui dėl paramos suteikimo arba turinčią reikšmės tinkamai vykdymo kontrolei;
29. Agentūra priima sprendimą dėl 28 punkte nurodytų pažeidimų atsižvelgdama į pažeidimo dydį, mastą, pobūdį bei poveikį projekto veiklų vykdymui.
30. Projekto įgyvendinimas nutraukiamas:
31. Agentūra įsipareigoja nedelsdama raštu pranešti paramos gavėjui apie savo sprendimą nutraukti paramos teikimą ir (arba) reikalauti grąžinti paramą ar dalį paramos.
32. Agentūra ir paramos gavėjas gali būti atleidžiami nuo atsakomybės dėl projekto nevykdymo vadovaujantis Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.
IX SKYRIUS
PARAMOS IŠMOKĖJIMO TVARKA
33. Agentūra per 10 darbo dienų nuo sprendimo skirti paramą priėmimo dienos ir per 5 darbo dienas nuo kiekvieno ketvirčio pradžios avansu užsako paramos lėšas, numatytas paramos paraiškos projekto sąmatoje atitinkamam ketvirčiui. Taip pat, galimas metinių paramos lėšų užsakymas avansu. Jei Ministerija, kaip asignavimų valdytoja, iš valstybės biudžeto negauna finansavimo paramai išmokėti, paramos lėšų užsakymo terminas atidedamas.
34. Agentūra užtikrina, kad išmokant lėšas paramos gavėjui nebūtų viršytos Kontrolės programų išlaidų sąmatos.
35. Paramos lėšos užsakomos ir išmokamos Lėšų Europos Sąjungos žemės ūkio fondų ir Europos žuvininkystės fondo priemonėms įgyvendinti išmokėjimo ir gavimo iš Europos Komisijos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. spalio 17 d. įsakymu Nr. 3D-403 „Dėl Lėšų Europos Sąjungos žemės ūkio fondų ir Europos Sąjungos žuvininkystės fondų priemonėms įgyvendinti išmokėjimo ir gavimo iš Europos Komisijos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka.
36. Paramos gavėjas vykdo projektą iš gaunamo avanso. Metų pabaigoje, ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 23 d., paramos gavėjas grąžina nepanaudotas lėšas Agentūrai į jos nurodytą banko sąskaitą. Agentūra, ne vėliau kaip iki sausio 10 d., grąžina Finansų ministerijai ataskaitiniais metais gautas, bet nepanaudotas lėšas, pervesdama jas į valstybės iždo sąskaitas.
37. Metams pasibaigus, bet ne vėliau nei iki liepos 1 d., paramos gavėjas, atsižvelgdamas į faktiškai patirtas išlaidas (apmokėtas iš paramos gavėjo sąskaitos), patikslina paramos projekto sąmatą ir raštu apie tai informuoja Agentūrą.
38. Agentūrai patvirtinus praėjusių metų tinkamas finansuoti išlaidas, paramos gavėjas, jei reikia, patikslina Priemonės sąmatą ir raštu apie tai informuoja Agentūrą.
39. Paramos gavėjui pervestos avanso lėšos nėra Europos Komisijai tinkamos deklaruoti išlaidos. Išmokėtos avanso lėšos ar jų dalis Europos Komisijai tinkamomis deklaruoti išlaidomis pripažįstamos tik patikrinus paramos gavėjo mokėjimo prašymuose deklaruojamas patirtas ir apmokėtas išlaidas bei šias išlaidas pripažinus tinkamomis finansuoti.
X SKYRIUS
MOKĖJIMO PRAŠYMŲ TEIKIMAS
40. Už patirtas išlaidas paramos gavėjas atsiskaito Agentūrai teikdamas mokėjimo prašymus (Taisyklių 4 priedas), kuriems vertinti Agentūra gali pasitelkti nepriklausomus auditorius.
41. Paramos gavėjas rengia ir teikia mokėjimų prašymus už praėjusius metus ne rečiau kaip kartą per metus iki einamųjų metų gegužės 31 d.
42. Kartu su mokėjimo prašymais paramos gavėjas privalo pateikti patirtų ir apmokėtų išlaidų
pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus (originalus arba teisės aktų nustatyta tvarka
patvirtintas kopijas), kitus išlaidų apmokėjimo ir išlaidų pagrindimo dokumentus, laikydamasis šių reikalavimų:
42.1. pagrįsti išlaidas darbo užmokesčiui, kitas su darbo santykiais susijusias išlaidas (t. y. visų dokumentų, kuriais būtų nurodyta, jog darbuotojų atliekamos funkcijos yra tiesiogiai susijusios su Taisyklių 12.11 ir 12.12 papunkčiuose numatytomis veiklomis ir darbo užmokestis šiems darbuotojams mokamas tik už Taisyklių 12.11 ir 12.12 papunkčiuose numatytų veiklų vykdymą, taip pat šių išlaidų pagrindimo ir apmokėjimo įrodymo dokumentų (darbuotojų pareigybių aprašymų, darbo sutarčių (jei jos sudaromos), paramos gavėjo institucijos vadovo įsakymų ir (arba) kitų institucijos vidaus dokumentų, kuriuose darbuotojams pavedama atlikti Programos įgyvendinimo funkcijas, darbo užmokesčio priskaitymo ir apmokėjimo dokumentų, įmokų Valstybinio socialinio draudimo fondui, priskaitymo ir apmokėjimo dokumentų) teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintos kopijos);
42.2. pagrįsti komandiruočių išlaidas (t. y. visų viešųjų pirkimų dokumentų, sutarčių, darbų / prekių / paslaugų priėmimo-perdavimo aktų, kitų patirtų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos, kelionės bilietų, naudojimosi viešojo transporto paslaugomis kvitų, vadovo įsakymų dėl komandiruotės, į komandiruotę vykusių darbuotojų komandiruočių ataskaitų patvirtintos kopijos. Jei į komandiruotę vykstama automobiliu ‒ teisės į automobilį patvirtinimo dokumentų, kelionės lapų, kuro pirkimo sąskaitų, kitų patirtų išlaidų
pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintos kopijos);
43. Paramos gavėjas privalo pateikti visų viešųjų pirkimų dokumentų, pirkimo sutarčių, darbų / prekių / paslaugų perdavimo-priėmimo aktų, kitų patirtų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas, pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą parengtų ir Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės pateiktų pirkimo procedūrų ataskaitų, pirkimų ataskaitų ir įvykdytų ar nutrauktų pirkimo sutarčių ataskaitų kopijas, atitinkamai patvirtintas Paramos gavėjo.
44. Jeigu paramos gavėjas dėl pateisinamų priežasčių nori pratęsti mokėjimo prašymo teikimo terminą, jis iki mokėjimo prašymo pateikimo termino pabaigos turi Agentūrai pateikti argumentuotą prašymą dėl termino pratęsimo. Agentūra informuoja paramos gavėją apie priimtą sprendimą dėl mokėjimo prašymo teikimo termino atidėjimo per 10 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos
45. Agentūra per 30 darbo dienų nuo mokėjimo prašymo ir (jei būtina) nepriklausomo auditoriaus išvados gavimo dienos nustato tinkamų finansuoti išlaidų sumą.
46. Jeigu Agentūra ar nepriklausomas auditorius negali įvertinti išlaidų tinkamumo dėl pateiktos ne visos informacijos, t. y. pridėtos ne visos išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos, paprašoma paramos gavėjo pateikti trūkstamą informaciją, nurodant trūkstamos informacijos pateikimo terminą. Tokiu atveju mokėjimo prašymo įvertinimo terminas pratęsiamas tiek laiko, kiek reikia trūkstamai informacijai gauti, arba patvirtinamos tinkamomis finansuoti tik išlaidų sumos, dėl kurių paramos gavėjas pateikė išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijas.
47. Jei nebuvo laiku pateiktos būtinų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos, šios išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti, paramos gavėjui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas. Pavėluotai pateikus mokėjimo prašymą, taikomos sankcijos, kaip numatyta Sankcijų už teisės aktų nuostatų pažeidimus įgyvendinant Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos priemones taikymo metodikoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2015 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 3D-639 „Dėl Sankcijų už teisės aktų nuostatų pažeidimus įgyvendinant Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos priemones taikymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Sankcijų metodika).
48. Jeigu vertinant mokėjimo prašymą kyla įtarimų, kad dokumentuose pateikta neteisinga informacija, Agentūra ar nepriklausomas auditorius atlieka patikrą vietoje. Mokėjimo prašymas vertinamas vadovaujantis patikros vietoje metu gautais duomenimis.
49. Agentūra, priėmusi sprendimą dėl paramos gavėjo mokėjimo prašymo / jo dalies patvirtinimo arba jo atmetimo, apie tai paramos gavėją informuoja raštu per 20 dienų.
50. Baigęs įgyvendinti projektą, paramos gavėjas pateikia Agentūrai galutinį mokėjimo prašymą. Paramos gavėjas pateikia Agentūrai galutinį projekto mokėjimo prašymą ne vėliau kaip 2021 metų rugpjūčio 1 d. Jei Agentūra nustato, kad paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė paramos suma, nei galima išmokėti paramos suma, Agentūra, vadovaudamasi Taisyklių nuostatomis, pareikalauja paramos gavėjo grąžinti perviršinę sumą.
51. Pripažintas netinkamomis finansuoti išlaidas ir neteisingai panaudotas paramos lėšas paramos gavėjas grąžina Agentūrai į jos nurodytą banko sąskaitą. Paramos gavėjas, grąžindamas lėšas, turi nurodyti projekto numerį, laikotarpį, už kurį grąžinamos nepanaudotos / neteisingai panaudotos paramos lėšos. Grąžinamos lėšos turi būti suskirstytos pagal finansavimo šaltinius ir valstybės funkcijų bei ekonominę klasifikaciją.
XI SKYRIUS
GALUTINĖ ATASKAITA
52. Paramos gavėjas, įgyvendinęs projektą, teikdamas mokėjimo prašymą, Agentūrai teikia ir galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą (Taisyklių 5 priedas).
53. Agentūra, gavusi galutinę ataskaitą, savo nustatyta tvarka ją išnagrinėja ir nustato, ar paramos gavėjas laikosi paramos paraiškoje ir pranešime apie paramos skyrimą, nustatytų paramos gavimo ir naudojimo sąlygų ir įsipareigojimų.
54. Patikrinusi ir įvertinusi informaciją, Agentūra gali:
XII SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ
55. Už paramos gavėjo mokėjimo prašymų ir įgyvendinimo ataskaitos, visų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų tikrinimą bei išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymą atsako Agentūra.
XIII SKYRIUS
SANKCIJOS
57. Netinkamai įgyvendinančiam (įgyvendinusiam) projektą paramos gavėjui gali būti taikomos ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytos sankcijos.
XIV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014-2020
metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos
prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“
priemonės „Kontrolė ir vykdymo
užtikrinimas“ įgyvendinimo taisyklių
1 priedas
(Paramos paraiška pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonės „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ įgyvendinimo taisykles forma )
___________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
PARAMOS PARAIŠKA PAGAL
LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TREČIOJO SĄJUNGOS PRIORITETO „BŽP ĮGYVENDINIMO SKATINIMAS“ PRIEMONĖS „KONTROLĖ IR VYKDYMO UŽTIKRINIMAS“ ĮGYVENDINIMO TAISYKLES
____________ Nr._________
(data)
Vilnius
1. Pareiškėjo duomenys:
Pareiškėjo teisinė forma |
|
|
Pareiškėjo rekvizitai |
pavadinimas |
|
kodas |
|
|
atstovo vardas, pavardė |
|
|
buveinė: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
|
|
tel. |
|
|
faksas |
|
|
el. p. adresas |
|
|
Banko duomenys |
banko pavadinimas ir kodas |
|
|
atsiskaitomosios sąskaitos Nr. |
|
PVM mokėjimas |
o taip
PVM mokėtojo kodas __________________ |
|
o ne
PVM nemokėjimo teisinis pagrindas ______________ |
2. Duomenys apie projektą, kuriai įgyvendinti prašoma parama:
Programos pavadinimas |
|
Bendra projekto vertė, Eur |
|
Prašoma paramos suma, Eur |
|
Projekto įgyvendinimo trukmė, mėn. |
|
Planuojama projekto pradžia: |
|
Planuojama projekto pabaiga: |
|
Projekto vadovas: |
|
Vyr. buhalteris (buhalteris): |
|
Asmuo, atsakingas už projekto priežiūrą: |
|
Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020
metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos
prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“
priemonės „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“
įgyvendinimo taisyklių
2 priedas
(Išlaidų plano finansinei paramai gauti pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonę „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ 20___ m. forma)
__________________
(pareiškėjo pavadinimas)
IŠLAIDŲ PLANAS FINANSINEI PARAMAI GAUTI PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 METŲ VEIKSMŲ TREČIOJO SĄJUNGOS PRIORITETO „BŽP ĮGYVENDINIMO SKATINIMAS“ PROGRAMOS PRIEMONĘ „KONTROLĖ IR VYKDYMO UŽTIKRINIMAS“ 20 __m.
___________Nr._________
(data)
Vilnius
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
20__ metais |
Bendra paramos suma su PVM |
Pagrindimas |
|||
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
Eur |
|||
1. |
|
|
|
|
|
||
1.1. |
|
|
|
|
|
Pareiškėjas pagrindžia projekto išlaidų būtinumą (t. y. nurodo, kokių pareiškėjui priskirtų su Veiksmų programos įgyvendinimu susijusių funkcijų įvykdymui planuojama patirti išlaidas). |
|
1.n. |
|
|
|
|
|
||
2. |
|
|
|
|
|
||
2.1. |
|
|
|
|
|
||
2.n. |
|
|
|
|
|
||
Iš viso |
|
|
|
|
|
_________________________ ________ __________________________________
(atstovaujančiojo asmens pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020
metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos
prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“
priemonės „Kontrolė ir vykdymo
užtikrinimas“ įgyvendinimo taisyklių
4 priedas
(Paramos lėšų pagal Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 m. veiksmų programos trečiojo Sąjungos prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“ priemonės
„Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ mokėjimo prašymo forma)
(Pildo Agentūros tarnautojas)
Užregistravo Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio Žemės ūkio ministerijos ________________
_______________________________sk. |
(Pareigos, vardas, pavardė ir parašas)
|
Užregistravimo data |
|
Mokėjimo prašymo
registravimo Nr. |
|
Projekto Nr. |
|
___________________________________
(pareiškėjo pavadinimas)
Nacionalinės mokėjimo agentūros
prie Žemės ūkio ministerijos
Mokėjimo prašymų skyriui
PARAMOS LĖŠŲ PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYESTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 M. VEIKSMŲ PROGRAMOS TREČIOJO SĄJUNGOS PRIORITETO „BŽP ĮGYVENDINIMO SKATINIMAS“ PRIEMONĖS „KONTROLĖ IR VYKDYMO UŽTIKRINIMAS“ MOKĖJIMO PRAŠYMAS
____________ Nr. __________
(data)
1. Bendroji dalis
Mokėjimo prašymo tipas |
Tarpinis Galutinis |
|
Informacija apie projektą / projekto etapą |
Paramos projekto registravimo Nr. |
|
Projekto pavadinimas |
||
Planuojamas projekto įgyvendinimo laikotarpis |
nuo___________ iki ______________ |
|
Faktinis projekto etapo išlaidų patyrimo (mokėjimas iš paramos gavėjo sąskaitos) laikotarpis |
nuo ___________ iki _____________ |
|
Bendra projekto vertė (planuota) |
iš viso _____________ Eur |
|
Bendra projekto etapo vertė |
Planuota __________Eur |
Faktinė ___________Eur |
Prašoma pripažinti tinkamomis finansuoti patirtas išlaidas, kurių paramos suma |
________________________________________Eur (suma nurodoma skaičiais ir žodžiais) |
(Pildo paramos gavėjas)
2. Paramos gavėjo / partnerio rekvizitai:
Paramos gavėjo / partnerio duomenys |
Institucijos tipas |
Institucijos pavadinimas |
Institucijos kodas |
Institucijos buveinė
/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__ |
Pašto indeksas /__/__/__/__/__/__/__/ |
Telefono Nr. /__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/ |
Fakso Nr. |
Atstovo vardas, pavardė, padalinio pavadinimas, pareigos /__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/ __/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__/__ |
3. Patirtų išlaidų aprašymas (pildyti atitinkamą skiltį):
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Tiekėjas |
Išlaidų pagrindimo dokumentai |
Iš viso prašoma pripažinti tinkamomis išlaidomis, suma su PVM |
|||
Pavadinimas |
Numeris |
Data |
Išmokėta suma su PVM |
||||
Eur |
Eur |
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
|
|
4. Dokumentai, pateikti prie mokėjimo prašymo (pažymėti pagal įvykdyto projekto specifiką pateiktus dokumentus):
ð Sutartis
ð Sutartinių įsipareigojimų įvykdymo aktas
ð PVM sąskaita faktūra / sąskaita faktūra
ð Banko išrašas
ð Projekto sąmata
ð Eksperto darbo ataskaita ar sumokėto užmokesčio pagrindimo dokumentai
ð Renginio dalyvių sąrašas
ð Veiksmų programos įgyvendinimo stebėsenos komiteto posėdžio protokolas
ð Veiksmų programos valdymo komiteto posėdžio protokolas
ð Aktas dėl patirtų išlaidų tikslų pagrindimo
ð Dalyvavimo seminaruose pažymėjimas / dalyvavimo mokymo kursuose pažymėjimas
ð Panaudos sutartis
ð Kiti dokumentai:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Sutinku, kad Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos įgalioti asmenys prireikus patikrins mano pateiktus duomenis ar pareikalaus papildomų dokumentų.
Tvirtinu, kad informacija, pateikta mokėjimo prašyme ir jo prieduose, yra teisinga šio dokumento pasirašymo dieną ir atitinka projektą.
Įsipareigoju laikytis Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020 metų veiksmų programoje priemonei „Kontrolė ir vykdymo užtikrinimas“ nustatytų reikalavimų.
(Projekto vadovo pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)
(Projekto įgyvendinimą prižiūrinčio asmens pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)
(Projekto vyriausiosios buhalterės pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)
(Projekto mokėjimo prašymą parengusio
asmens pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)
Lietuvos žuvininkystės sektoriaus 2014–2020
metų veiksmų programos trečiojo Sąjungos
prioriteto „BŽP įgyvendinimo skatinimas“
priemonės „Kontrolė ir vykdymo
užtikrinimas“ įgyvendinimo taisyklių
5 priedas
(Projekto įgyvendinimo ataskaitos forma)
__________________________________________________
(ataskaitą parengusios institucijos pavadinimas)
PAGAL LIETUVOS ŽUVININKYSTĖS SEKTORIAUS 2014–2020 METŲ VEIKSMŲ PROGRAMOS TREČIOJO SĄJUNGOS PRIORITETO „BŽP ĮGYVENDINIMO SKATINIMAS“ PRIEMONĘ „KONTROLĖ IR VYKDYMO UŽTIKRINIMAS“ ĮGYVENDINTO PROJEKTO
GALUTINĖ ĮGYVENDINIMO ATASKAITA
___________ Nr._________
(data)
Vilnius
1. Informacija apie projektą
Projekto pavadinimas |
|
||
Projekto vykdytojo pavadinimas |
|
||
Buveinė |
Pašto indeksas gatvė, namo numeris Gyv. vietovė Tel., faksas El. paštas |
||
Projekto sąskaitos Nr. |
Banko pavadinimas |
|
|
Banko kodas |
|
||
Sąskaitos numeris |
|
||
Už projekto įgyvendinimą atsakingas asmuo |
Vardas, pavardė |
|
|
Pareigos |
|
||
Telefonas, faksas |
|
||
El. paštas |
|
||
Planuotas projekto įgyvendinimo laikotarpis |
nuo___________ iki______________ |
||
Faktinis programos įgyvendinimo laikotarpis |
nuo ___________ iki ______________ |
||
Bendra projekto vertė (planuota) |
iš viso |
tinkamų finansuoti išlaidų |
|
Bendra projekto vertė (faktinė) |
iš viso |
tinkamų finansuoti išlaidų |
|
2. Projekto įgyvendinimo aprašymas
2.1. projekto įgyvendinimo eigos santrauka
2.2. paramos paraiškos keitimai (nurodyti kiekvieno keitimo datą, keitimo priežastis).
|
4. Visos iki projekto pabaigos patirtos tinkamos finansuoti programos išlaidos:
|
Išlaidų kategorija |
Planuota lėšų suma, Eur |
Iš viso faktiškai patirta išlaidų iki ataskaitos pateikimo dienos, Eur |
|
Iš jų: |
|
|
Europos Sąjungos lėšos, Eur |
Bendrojo finansavimo lėšos, Eur |
||||
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
|
|