LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO VALDYBA

 

 

SPRENDIMAS

DĖL SEIMO VALDYBOS 2016 M. BIRŽELIO 29 D. SPRENDIMO NR. SV-S-1603 „DĖL ĮSTATYMŲ IR KITŲ SEIMO TEISĖS AKTŲ LEIDYBOS, PARLAMENTINĖS KONTROLĖS IR SEIMO PRIEŽIŪRINĖS VEIKLOS ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. gruodžio 21 d. Nr. SV-S-16

Vilnius

 

 

Lietuvos Respublikos Seimo valdyba n u s p r e n d ž i a:

Pakeisti Įstatymų ir kitų Seimo teisės aktų leidybos, parlamentinės kontrolės ir Seimo priežiūrinės veiklos organizavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Seimo valdybos 2016 m. birželio 29 d. sprendimu Nr. SV-S-1603 „Dėl Įstatymų ir kitų Seimo teisės aktų leidybos, parlamentinės kontrolės ir Seimo priežiūrinės veiklos organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. Papildyti 21 punktu:

21. Seimo komitetų ir komisijų posėdžiai nuotoliniu būdu organizuojami Seimo statute nustatytais atvejais ir tvarka, vadovaujantis Prisijungimo prie nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis organizuojamų Seimo valdybos posėdžių, Seniūnų sueigos posėdžių, Seimo struktūrinių padalinių posėdžių ir naudojimosi taip organizuojamų posėdžių informacinėmis sistemomis tvarkos aprašu, patvirtintu Seimo valdybos 2020 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. SV-S-14 „Dėl Prisijungimo prie nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis organizuojamų Seimo valdybos posėdžių, Seniūnų sueigos posėdžių, Seimo struktūrinių padalinių posėdžių ir naudojimosi taip organizuojamų posėdžių informacinėmis sistemomis tvarkos aprašo patvirtinimo“.“

2. Pakeisti 4 punktą ir jį išdėstyti taip:

4. Įstatymų leidybos iniciatyvos teisę turinčių subjektų Seimui teikiamas įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektas ir jo lydimieji dokumentai pateikiami Seimo kanceliarijos Seimo posėdžių sekretoriatui (toliau – Seimo posėdžių sekretoriatas) įregistruoti Seimo teisės aktų projektų registre. Šiame registre nurodoma įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto registracijos numeris, registravimo data, įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto pavadinimas, iniciatorius, įrašoma informacija apie naujus ir alternatyvius įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto variantus, pagrindinio ir papildomo komitetų (komisijų) išvadas, Seimo narių pasiūlymus (Aprašo 10 priedas), Lietuvos Respublikos Vyriausybės ir kitų valstybės institucijų išvadas, Seimo kanceliarijos Teisės departamento (toliau – Teisės departamentas) išvadas, Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos Europos Sąjungos teisės grupės išvadas, kitas Seimui pateiktas išvadas ir kitus įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto lydimuosius dokumentus, taip pat fiksuojama įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto svarstymo ir priėmimo Seime eiga, informacija apie įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto, pasiūlymo atsiėmimą.“

3. Pakeisti 6 punktą ir jį išdėstyti taip:

6. Pagrindinio komiteto (komisijos) ir papildomo komiteto (komisijos) išvadas Seimo posėdžių sekretoriatui registruoti Seimo teisės aktų projektų registre teikia atitinkamo komiteto biuras (Seimo kanceliarijos valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, aptarnaujantys Seimo komisijas (toliau – komisijas aptarnaujantys darbuotojai). Papildomo komiteto (komisijos) išvada turi būti pateikta registruoti likus ne mažiau kaip dviem darbo dienoms iki pagrindinio komiteto (komisijos) posėdžio, kuriame bus svarstomas įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektas.“

4. Pakeisti 7 punktą ir jį išdėstyti taip:

7. Naujas įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto variantas rengiamas, redaguojamas ir įregistruojamas Seimo teisės aktų projektų registre po įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto svarstymo Seimo posėdyje, jeigu šio svarstymo metu Seimas pritarė pagrindinio komiteto (komisijos) pateiktam įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektui su įstatymų leidybos iniciatyvos teisę turinčių subjektų pateiktais pasiūlymais, kuriems įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto svarstymo Seimo posėdyje metu pritarta, arba kai reikia ištaisyti pastebėtas rašybos ir gramatines klaidas, nekeičiančias įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto turinio ir prasmės. Naują įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto variantą parengia pagrindinio komiteto biuras (komisiją aptarnaujantis darbuotojas) ir pateikia redaguoti Seimo kanceliarijos Dokumentų departamento (toliau – Dokumentų departamentas) Teisės aktų redagavimo skyriui. Suredaguotą naują įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto variantą pagrindinio komiteto biuras (komisiją aptarnaujantis darbuotojas) pateikia registruoti Seimo posėdžių sekretoriatui.

5. Pakeisti 8 punktą ir jį išdėstyti taip:

8. Tyrimo komisijos parengtą išvadą dėl asmens (Seimo nario, Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko, ministro, Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo pirmininko ar teisėjo arba kito teismo pirmininko ar teisėjo) neliečiamybės atėmimo ar Seimo nutarimo projektą dėl laikinosios tyrimo, kontrolės ar specialiosios tyrimo komisijos išvados ne vėliau kaip kitą darbo dieną po atitinkamos komisijos sprendimo dėl išvados komisiją aptarnaujantis darbuotojas pateikia registruoti Seimo posėdžių sekretoriatui.“

6. Pakeisti 9 punktą ir jį išdėstyti taip:

9. Per Seimo komiteto (komisijos) sprendime nurodytą laiką raštu gauti įstatymų leidybos iniciatyvos teisės neturinčių subjektų pasiūlymai užregistruojami Dokumentų departamento Dokumentų valdymo skyriuje ir pateikiami Seimo posėdžių sekretoriatui, o šis juos įrašo į atskirą įstatymų leidybos iniciatyvos teisės neturinčių subjektų pateiktų pasiūlymų registrą. Šiame registre nurodoma įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto, dėl kurio teikiamas pasiūlymas, registracijos numeris, įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto pavadinimas, gauto pasiūlymo registracijos Seimo kanceliarijoje data ir numeris, pasiūlymo teikėjo duomenys (pavadinimas arba vardas, pavardė, adresas), įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą nagrinėjantys pagrindinis ir papildomas komitetai (komisijos). Šiuos pasiūlymus Seimo posėdžių sekretoriatas nedelsdamas per Seimo kanceliarijos dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS) pateikia svarstyti atitinkamą įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą nagrinėjantiems pagrindiniam ir papildomam komitetams (komisijoms) ir susipažinti pasiūlymo teikėjo nurodytam adresatui (jeigu šis nėra pagrindinis ar papildomas komitetas (komisija).“

7. Pakeisti 12 punktą ir jį išdėstyti taip:

12. Seimui pritarus įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektui po pateikimo, Seimo paskirto pagrindiniu komitetu Seimo komiteto biuro vedėjas paskiria komiteto biuro tarnautoją (tarnautojus), atsakingą (atsakingus) už medžiagos įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto svarstymui komitete parengimą, komiteto išvados projekto surašymą. Kai Seimas paskiria komisiją pagrindine įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektui svarstyti, už medžiagos įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto svarstymui komisijoje, komisijos išvados projekto surašymą yra atsakingas komisiją aptarnaujantis darbuotojas, kuris yra Seimo kanclerio paskirtas aptarnauti komisiją.“

8. Pakeisti 13 punktą ir jį išdėstyti taip:

13. Komiteto biuro tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai) padeda organizuoti komiteto (komisijos) pasirengimą svarstyti įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą, pasiūlymus, komiteto (komisijos) išvados rengėjų pavedimu organizuoja klausymus ir praneša komiteto (komisijos) nariams apie komiteto (komisijos) posėdžio organizavimo būdą, posėdžio datą, laiką ir vietą, rūpinasi, kad klausymams ir komiteto (komisijos) posėdžiams būtų parengti reikalingi dokumentai, kita medžiaga, apie rengiamus klausymus ir komiteto (komisijos) posėdžius praneša įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto ar pasiūlymų iniciatoriams, išvadą rengiančių papildomų komitetų (komisijų) atstovams, pasiūlymus pateikusiems asmenims, suinteresuotoms valstybės ir savivaldybių institucijoms, asociacijoms, politinėms partijoms, ekspertams ir nurodo, iki kada reikia pateikti pasiūlymus komitetui (komisijai), Seimo kanclerio nustatyta tvarka parengia ir į Seimo interneto svetainę įkelia informaciją apie komitete (komisijoje) svarstomus įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektus.“

9. Papildyti 151 punktu:

151. Klausymus organizuojančio komiteto pirmininko sprendimu klausymai, išskyrus uždarus klausymus, gali būti organizuojami nuotoliniu būdu, vadovaujantis Prisijungimo prie nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis organizuojamų Seimo valdybos posėdžių, Seniūnų sueigos posėdžių, Seimo struktūrinių padalinių posėdžių ir naudojimosi taip organizuojamų posėdžių informacinėmis sistemomis tvarkos aprašu, patvirtintu Seimo valdybos 2020 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. SV-S-14 „Dėl Prisijungimo prie nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis organizuojamų Seimo valdybos posėdžių, Seniūnų sueigos posėdžių, Seimo struktūrinių padalinių posėdžių ir naudojimosi taip organizuojamų posėdžių informacinėmis sistemomis tvarkos aprašo patvirtinimo“.“

10. Pakeisti 17.6 papunktį ir jį išdėstyti taip:

17.6. patvirtina komiteto biuro tarnautojus (komisijas aptarnaujančius darbuotojus), atsakingus už komiteto (komisijos) išvados projekto (išvados) surašymą.“

11. Pakeisti 18 punktą ir jį išdėstyti taip:

18. Komiteto (komisijos) pirmininko pavedimu komiteto biuras (komisiją aptarnaujantis darbuotojas)  užtikrina, kad įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektas būtų paskelbtas Seimo interneto svetainėje ir būtų išsiųstas Aprašo 17.3 papunktyje nurodytoms institucijoms ir asmenims.“

12. Pakeisti 24 punktą ir jį išdėstyti taip:

24. Komiteto (komisijos) išvados rengėjo (rengėjų) pavedimu Komiteto biuras (komisiją aptarnaujantis darbuotojas)  apie klausymus, klausymų organizavimo būdą, vietą, laiką ar jų pakeitimus praneša Aprašo 17.3 papunktyje ir 21 punkte nurodytoms institucijoms ir asmenims (apie pakeitimus – ne vėliau kaip likus vienai darbo dienai iki klausymų pradžios).“

13. Pakeisti 29 punktą ir jį išdėstyti taip:

29. Komiteto (komisijos) klausymai pradedami klausymų pirmininkui paskelbus jų pradžią. Klausymų pirmininkas praneša apie numatytą aptarti įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą (ar kitą numatytą nagrinėti klausimą) ir dėl jo gautus pasiūlymus, atsižvelgdamas į bendrą klausymams skirtą laiką ir norinčių kalbėti asmenų skaičių, nustato klausymų ir kalbų trukmę, taip pat praneša apie klausymuose dalyvaujančius asmenis ir atlieka kitus klausymams organizuoti reikalingus veiksmus.“

14. Pakeisti 30 punktą ir jį išdėstyti taip:

30. Paskelbęs klausymų pradžią, klausymų pirmininkas suteikia žodį įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto iniciatoriams ir dėl šio projekto rašytinius pasiūlymus pateikusiems asmenims. Taip pradedamas įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto nagrinėjimas iš esmės: analizuojama ir aptariama įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto esmė, jo tikslingumas, pasirinktas klausimo sprendimo būdas, forma, taip pat analizuojami gauti pasiūlymai, išvados, išklausomi į klausymus kviestų ekspertų, komiteto biuro patarėjų (komisijas aptarnaujančių darbuotojų), konsultantų, suinteresuotų asmenų, lobistų motyvai ir nuomonės.“

15. Pakeisti 36 punktą ir jį išdėstyti taip:

36. Papildomo komiteto (komisijos) išvados projektą dėl įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto surašo komiteto biuro tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai) ir jį suderina (elektroninio ryšio priemonėmis arba pasirašytinai) su išvados rengėjais.

16. Pakeisti 37 punktą ir jį išdėstyti taip:

37. Papildomo komiteto (komisijos) išvadą dėl įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto, laikydamiesi Aprašo 4 priede nustatytos formos, surašo komiteto biuro tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai) ir teikia pasirašyti komiteto (komisijos) pirmininkui. Jeigu pirmininkas išvykęs arba serga ir dėl to laikinai negali eiti pareigų, papildomo komiteto (komisijos) išvadą pasirašo komiteto (komisijos) pirmininko pavaduotojas, o jeigu ir šio nėra, – komiteto (komisijos) pirmininko įgaliotas komiteto (komisijos) narys.“

17. Pakeisti 40 punktą ir jį išdėstyti taip:

40. Pagrindinio komiteto (komisijos) išvados projektą dėl įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto surašo komiteto biuro tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai) ir jį suderina (elektroninio ryšio priemonėmis arba pasirašytinai) su išvados rengėjais. Jeigu rengiamas kitas to paties įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto variantas, kartu su išvados projektu pateikiamas kitas to paties įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektas ir jo lyginamasis variantas.

18. Pakeisti 44 punktą ir jį išdėstyti taip:

44. Pagrindinio komiteto (komisijos) išvada yra išsamus įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto svarstymo komitete aprašymas. Pagrindinio komiteto (komisijos) išvadą dėl įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto, laikydamiesi Aprašo 3 priede nustatytos formos, surašo komiteto biuro tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai) ir teikia pasirašyti komiteto (komisijos) pirmininkui. Jeigu pirmininkas išvykęs arba serga ir dėl to laikinai negali eiti savo pareigų, pagrindinio komiteto (komisijos) išvadą pasirašo komiteto (komisijos) pirmininko pavaduotojas, o jeigu ir šio nėra, – komiteto (komisijos) pirmininko įgaliotas komiteto (komisijos) narys.“

19. Pakeisti 46 punktą ir jį išdėstyti taip:

46. Pagrindinio ir papildomų komitetų (komisijos) apsvarstytą įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą, kuriam pagrindinis komitetas (komisija) pritarė, pagrindinio komiteto biuras (komisiją aptarnaujantis darbuotojas) perduoda Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyriui redaguoti. Įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektai redaguojami laikantis Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo, Seimo statuto, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 „Dėl Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų patvirtinimo“, ir kitų teisės aktų nustatytų reikalavimų. Redaguojant įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektus, negalima keisti (iškreipti) jų nuostatų ir prasmės, bet privaloma pagal bendrinės lietuvių kalbos normas ištaisyti įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto kalbą, patikrinti, ar įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektuose vartojami sunorminti terminai. Įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektų terminai turi būti įvertinti Lietuvos Respublikos terminų banko įstatymo nustatyta tvarka, prireikus teikiami vertinti Seimo kanceliarijos Terminijos komisijai Seimo kanclerio nustatyta tvarka.“

20. Pakeisti 47 punktą ir jį išdėstyti taip:

47. Suredaguotą įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius grąžina pagrindinio komiteto biurui (komisiją aptarnaujančiam darbuotojui) derinti su įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto iniciatoriais, komiteto (komisijos) išvados rengėjais ir pataisyti. Suredaguotą ir pagrindinio komiteto biuro (komisiją aptarnaujančio darbuotojo) tinkamai pataisytą įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą vizuoja Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius (vizuojant nurodoma laikas ir teisės akto projektą redagavusio tarnautojo vardas ir pavardė).

21. Pakeisti 48 punktą ir jį išdėstyti taip:

48. Seimo priimtų įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų originalus įformina Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius.

22. Pakeisti 50 punktą ir jį išdėstyti taip:

50. Įformindamas Seimo priimto įstatymo ar kito Seimo teisės akto originalą, Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius pagal Seimo posėdžio protokolą ir stenogramą patikrina (prireikus kartu su įstatymo ar kito Seimo teisės akto projektą kuravusiu komiteto biuro tarnautoju (komisiją aptarnaujančiu darbuotoju), ar į Seimo priimto įstatymo ar kito Seimo teisės akto tekstą įtraukti visi pasiūlymai, kuriems Seimo priimto įstatymo ar kito Seimo teisės akto priėmimo metu pritarė Seimas, ar atsižvelgta į Teisės departamento išvadas, kurioms priėmimo metu pritarė Seimas, jeigu reikia, tekstą ištaiso ir pagal teisės aktų reikalavimus įformina.

23. Pakeisti 51 punktą ir jį išdėstyti taip:

51. Įformintą Seimo priimto įstatymo ar kito Seimo teisės akto originalą Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius perduoda atitinkamo komiteto biuro tarnautojui (komisiją aptarnaujančiam darbuotojui) patikrinti ir teikti vizuoti to Seimo priimto įstatymo ar kito Seimo teisės akto priėmimo metu buvusiam pranešėjui, priimtų pasiūlymų autoriams ir komiteto (komisijos) pirmininkui. Pavizuotas Seimo priimto įstatymo ar kito Seimo teisės akto originalas grąžinamas Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyriui. Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius teikia jį Seimo posėdžio, kuriame tas įstatymas ar kitas Seimo teisės aktas priimtas, pirmininkui vizuoti ir Seimo Pirmininkui pasirašyti (ar vizuoti).“

24. Papildyti 511 punktu:

511. Kai Seimo priimtas įstatymas vizuojamas ar kitas Seimo teisės aktas vizuojamas ir pasirašomas elektroniniu būdu DVS, įforminto Seimo priimto įstatymo tekstą vizuoti ar įformintą kitą Seimo teisės aktą vizuoti priėmimo metu buvusiam pranešėjui, priimtų pasiūlymų autoriams ir komiteto (komisijos) pirmininkui ir pasirašyti Seimo Pirmininkui laiku per DVS pateikia Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius. Atitinkamo komiteto biuro tarnautojas (komisiją aptarnaujantis darbuotojas) turi pasirūpinti, kad to įstatymo ar kito Seimo teisės akto priėmimo metu buvęs pranešėjas, Seimo priimtų pasiūlymų autoriai ir komiteto (komisijos) pirmininkas pateiktą teisės aktą laiku pavizuotų.“

25. Pakeisti 53 punktą ir jį išdėstyti taip:

53. Seimo priimtus ir teisės aktų nustatyta tvarka pasirašytus Seimo priimtus įstatymus ar kitus Seimo teisės aktus Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius nedelsdamas įkelia į TAIS ir perduoda į Teisės aktų registrą oficialiai skelbti.“

26. Pakeisti 54 punktą ir jį išdėstyti taip:

54. Nuorodas į TAIS ar Teisės aktų registre paskelbtus Seimo priimtus įstatymus ir kitus Seimo teisės aktus Dokumentų departamento Teisės aktų redagavimo skyrius išsiunčia Seimo ir Seimo kanceliarijos padaliniams, Vyriausybei, Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerijai, Lietuvos Respublikos Konstituciniam Teismui, Lietuvos Aukščiausiajam Teismui, taip pat tuose teisės aktuose minimoms kitoms valstybės ir savivaldybių institucijoms ar asmenims.“

27. Pakeisti 55 punktą ir jį išdėstyti taip:

55. Seimo komitetams ir nuolatinėms komisijoms atlikti parlamentinę kontrolę padeda komitetų biurų tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai). Laikinąsias (išskyrus revizijos, parengiamąsias, redakcines) ir nuolatines komisijas aptarnauja Seimo kanclerio paskirti komisijas aptarnaujantys darbuotojai. Komiteto (komisijos) pirmininko prašymu pagalbą organizuojant parlamentinės kontrolės vykdymą jiems teikia Seimo kanclerio paskirti Teisės departamento, kito komiteto biuro ar kiti Seimo kanceliarijos tarnautojai.“

28. Pakeisti 56 punktą ir jį išdėstyti taip:

56. Dokumentų, susijusių su komiteto, nuolatinės komisijos atliekama parlamentine kontrole, taip pat laikinųjų kontrolės, tyrimo ar specialiųjų tyrimo komisijų dokumentų apskaitą tvarko komiteto biuras (komisiją aptarnaujantis darbuotojas) Seimo kanclerio ir teisės aktų nustatyta tvarka.“

29. Pakeisti 57 punktą ir jį išdėstyti taip:

57. Komitetų biurų tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai), suderinę su komiteto (komisijos) pirmininku, parengia komiteto (komisijos) posėdžio darbotvarkę, praneša komiteto (komisijos) nariams ir kitiems į komiteto (komisijos) posėdį pakviestiems asmenims apie posėdžio organizavimo būdą, posėdžio vietą, laiką, pateikia komiteto (komisijos) nariams komiteto (komisijos) posėdžio medžiagą, talkina komitetui (komisijai) ir komiteto (komisijos) pirmininkui organizuojant parlamentinį tyrimą, Seimo pavestų klausimų tyrimą ar vykdant kitą Seimo pavedimą, rengia komiteto (komisijos) išvadų, Seimo nutarimų, Seimo rezoliucijų ar kitų Seimo teisės aktų ar komiteto (komisijos) sprendimų projektus, rašo komiteto (komisijos) posėdžio protokolus ir vykdo komiteto (komisijos) pirmininko pavedimus, susijusius su komiteto (komisijos) darbo organizavimu.“

30. Pakeisti 571 punktą ir jį išdėstyti taip:

571. Komitetų biurų tarnautojai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai) užtikrina, kad Seimo interneto svetainėje būtų paviešinta informacija apie visus komiteto (komisijos) posėdyje svarstytus parlamentinės kontrolės klausimus, apie tai, ką šiais klausimais nutarė komitetas (komisija), ir, jeigu yra, informacija apie komiteto (komisijos) priimtų sprendimų įgyvendinimą. Informacija apie komiteto (komisijos) svarstytą parlamentinės kontrolės klausimą turi būti paviešinta ne vėliau kaip per tris darbo dienas po atitinkamo komiteto (komisijos) posėdžio protokolo pasirašymo ir atnaujinama ne vėliau kaip per tris darbo dienas po papildomos informacijos gavimo komitete (komisijoje).“

31. Pakeisti 58 punktą ir jį išdėstyti taip:

58. Laikinosios kontrolės ar tyrimo komisijos, atliekančios parlamentinį tyrimą, Seimo pavestą klausimo tyrimą ar kitą Seimo pavedimą, išvada, komiteto (komisijos), kuriam (kuriai) Seimas suteikė laikinosios komisijos įgaliojimus ir pavedė atlikti parlamentinį tyrimą, išvada rengiamos pagal atitinkamai Aprašo 6 ir 7 prieduose nustatytas formas ir registruojamos laikinųjų komisijų dokumentų registre.“

32. Papildyti 581 punktu:

581. Tyrimo komisijos išvada dėl asmens (Seimo nario, Ministro Pirmininko, ministro, Konstitucinio Teismo pirmininko ar teisėjo, Aukščiausiojo Teismo pirmininko ar teisėjo, Apeliacinio teismo pirmininko ar teisėjo arba kito teismo pirmininko ar teisėjo) neliečiamybės atėmimo rengiama pagal Aprašo 8 priede nustatytą formą ir registruojama laikinųjų komisijų dokumentų registre.“

33. Pakeisti 59 punktą ir jį išdėstyti taip:

59. Specialiosios tyrimo komisijos išvada dėl teikimo pradėti apkaltos procesą Seimo nariui, Respublikos Prezidentui, Konstitucinio Teismo pirmininkui ar šio teismo teisėjui, Lietuvos Aukščiausiojo Teismo pirmininkui ar šio teismo teisėjui, Lietuvos apeliacinio teismo pirmininkui ar šio teismo teisėjui rengiama pagal Aprašo 9 priede nustatytą formą ir registruojama laikinųjų komisijų dokumentų registre. Šią išvadą kartu su Seimo nutarimo projektu ir kitais dokumentais specialioji tyrimo komisija įteikia Seimo Pirmininkui.“

34. Pakeisti 62 punktą ir jį išdėstyti taip:

62. Seimo kanclerio nustatyta tvarka užregistruotų gautų rašytinių atsakymų į Seimo narių rašytinius klausimus ir paklausimus kopijas Seimo posėdžių sekretoriatas pateikia rašytinį klausimą ar paklausimą pateikusiam Seimo nariui (nariams).“

35. Pakeisti 63 punktą ir jį išdėstyti taip:

63. Seimo narių rašytinių klausimų ir paklausimų registrai skelbiami Seimo interneto ir Seimo kanceliarijos intraneto svetainėse.“

36. Pripažinti netekusiu galios 64 punktą.

37. Pakeisti 65 punktą ir jį išdėstyti taip:

65. Seimo ir Seimo valdybos sprendimų kreiptis į Vyriausybę ir kitas institucijas dėl išvadų dėl įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektų ir jų vykdymo apskaitą Seimo posėdžių sekretoriatas tvarko Išvadų dėl įstatymų projektų apskaitos žurnale. Šiame žurnale įrašoma Seimo posėdžio, kuriame nuspręsta prašyti atitinkamos išvados, data ir protokolo numeris, Seimo valdybos sprendimo dėl įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektų išvadų data ir numeris, įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto, dėl kurio prašoma išvados, numeris ir pavadinimas, išvados teikėjas ir rengėjas, pateikimo terminas, pateikimo data, kita būtina informacija.“

38. Pakeisti 66 punktą ir jį išdėstyti taip:

66. Seimo valdybos sprendimu sudarytas darbo grupes įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektams rengti ir Seimo bei Seimo valdybos pavedimams vykdyti aptarnauja pagal Seimo komitetų (komisijų) kompetenciją Seimo komitetų biurai (komisijas aptarnaujantys darbuotojai). Informaciją apie darbo grupių užduočių ir pavedimų vykdymą Seimo valdybos sprendimu sudarytų darbo grupių apskaitos ir užduočių vykdymo žurnale tvarko Seimo posėdžių sekretoriatas.“

39. Pakeisti 67 punktą ir jį išdėstyti taip:

67. Informaciją apie komitetų (komisijų) priimtus sprendimus, kitas parlamentinės kontrolės priemones ir jų vykdymą tvarko komitetų biurų vedėjų ir Seimo kanclerio paskirti tarnautojai.“

40. Pakeisti 68 punktą ir jį išdėstyti taip:

68. Seimui teikiamų Vyriausybės, valstybės institucijų, kurių vadovus skiria Seimas arba kurių paskyrimui reikalingas Seimo pritarimas (išskyrus teismus), taip pat įstatymuose nustatytų valstybės institucijų (ar jų vadovų), teikiančių veiklos ataskaitas Seimui, metinių veiklos ataskaitų apskaitą tvarko Seimo posėdžių sekretoriatas. Šias ataskaitas Seimo posėdžių sekretoriatas per DVS pateikia Seimo komitetams ir ataskaitų tekstus įkelia į TAIS. Seimui teikiamų ataskaitų apskaitos žurnale nurodomas ataskaitos eilės numeris, institucijos pavadinimas, ataskaitos teikimo teisinis pagrindas, Seimo nutarimo, kuriuo institucijos vadovas buvo paskirtas (arba Seimas pritarė jo paskyrimui), data ir numeris, duomenys apie ataskaitos pateikimą.“

41. Pakeisti 69.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

69.2. praneša Seniūnų sueigos nariams ir Seniūnų sueigos posėdyje dalyvaujantiems asmenims apie numatytą Seniūnų sueigos posėdį, jo organizavimo būdą, posėdžio vietą ir laiką ir pateikia Seniūnų sueigos posėdžio medžiagą Seniūnų sueigos nariams ir Seniūnų sueigos posėdyje dalyvaujantiems asmenims;“.

42. Pakeisti 70 punktą ir jį išdėstyti taip:

70. Seniūnų sueigos posėdžio pirmininko pasirašytą Seniūnų sueigos posėdžio protokolą (be priedų) Seimo posėdžių sekretoriatas per vieną darbo dieną nuo pasirašymo įkelia į TAIS. Prie Seniūnų sueigos posėdžio protokolo pridedama papildoma medžiaga: Seimo komitetų (komisijų) ir Seimo frakcijų pasiūlymai dėl įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektų svarstymo Seimo posėdžiuose terminų, pagrindinio ir papildomų komitetų (komisijų) skyrimo, darbo organizavimo, Seimo valdybos, Seniūnų sueigos narių, Seimo narių, Vyriausybės pateikti pasiūlymai ir kita svarstomų klausimų medžiaga.“

43. Pakeisti 73 punktą ir jį išdėstyti taip:

73. Seimo posėdžių sekretoriatas parengia ir Seimo posėdžio pirmininkui perduoda Seimo posėdžio medžiagą ir informaciją apie Seimo posėdžio darbotvarkėje įrašytus įstatymų ar kitų Seimo teisės aktų projektus.“

44. Pakeisti 74 punktą ir jį išdėstyti taip:

74. Seimo nariams darbui Seimo posėdžio metu laikantis Aprašo 11 priede nustatytų techninių reikalavimų automatiniu būdu sudaromas suvestinis (konsoliduotas) įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto tekstas, kurio atitiktį komiteto (komisijos) išvadai patikrina šią išvadą surašęs komiteto biuro tarnautojas (komisiją aptarnaujantis darbuotojas).“

45. Pakeisti 75 punktą ir jį išdėstyti taip:

75. Seimo posėdžio protokolą Seimo statuto nustatyta tvarka rašo ir Seimo posėdžių protokolų registre užregistruoja Dokumentų departamento Stenogramų skyrius. Teikiamas balsuoti Seimo nariams formuluotes Seimo posėdžio protokolą rašantis darbuotojas įkelia į Seimo posėdžių eigos valdymo informacinę sistemą. Seimo posėdžio pirmininko (pirmininkų) pasirašytą Seimo posėdžio protokolą (be priedų) Dokumentų departamento Stenogramų skyrius įkelia į TAIS. Prireikus rengiami Seimo posėdžio protokolo išrašai. Prie Seimo posėdžio protokolo pridedama Seimo posėdžių sekretoriato perduota tos dienos Seimo posėdžių medžiaga, Seimo posėdžių eigos valdymo informacinėje sistemoje ar telekonferencijų platformoje (jeigu Seimo posėdis vyko nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis) įrašyti tos dienos Seimo posėdžio duomenys: darbotvarkė, Seimo narių registracijos duomenys, balsavimų dėl teisės aktų priėmimo rezultatai, vardinio balsavimo kortelės, slapto balsavimo biuleteniai, dalyvavusių slaptai balsuojant Seimo narių sąrašas, slapto balsavimo balsų skaičiavimo komisijos protokolas, Seimo narių ar frakcijų rašytiniai pareiškimai ir kiti dokumentai.“

46. Pakeisti 77 punktą ir jį išdėstyti taip:

77. Seimo posėdyje paskelbtas tarpparlamentinių ryšių grupės teikimas su Seimo Užsienio reikalų komiteto pritarimu, parlamentinės ar laikinosios grupės iniciatorių teikimas ir visi kiti šių grupių įsikūrimo dokumentai per Seimo posėdžių sekretoriatą pateikiami Dokumentų departamentui. Duomenis apie tarpparlamentinių ryšių grupių, parlamentinių ir laikinųjų grupių sudėtį ir vadovus Dokumentų departamentas įkelia į Seimo kanceliarijos intraneto svetainę. Duomenis apie tarpparlamentinių ryšių grupių sudėtį ir vadovus Dokumentų departamentas pateikia Seimo kanceliarijos Tarptautinių ryšių skyriui.“

47. Pakeisti 78 punktą ir jį išdėstyti taip:

78. Iš įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto rengimo ir svarstymo medžiagos Seimo posėdžių sekretoriatas sudaro įstatymo ar kito Seimo teisės akto projekto rengimo bylą, kuri saugoma Seimo kanclerio ir teisės aktų nustatyta tvarka.“

48. Pakeisti 791 punktą ir jį išdėstyti taip:

791. Komitetų (komisijų) posėdžiai, išskyrus uždarus posėdžius, tiesiogiai transliuojami Seimo interneto svetainėje ir kitomis Seimo kanceliarijos naudojamomis visuomenės informavimo priemonėmis. Komitetų (komisijų) klausymai, išskyrus uždarus klausymus, tiesiogiai transliuojami Seimo interneto svetainėje ir kitomis Seimo kanceliarijos naudojamomis visuomenės informavimo priemonėmis komiteto (komisijos) sprendimu. Komitetų (komisijų) posėdžių ir klausymų, išskyrus uždarus posėdžius ir klausymus, vaizdo ir garso įrašai skelbiami viešai Seimo interneto svetainėje ir kitose Seimo kanceliarijos naudojamose visuomenės informavimo priemonėse.

49. Pakeisti 80 punktą ir jį išdėstyti taip:

80. Seimo Europos reikalų komiteto ir Užsienio reikalų komiteto posėdžių, kuriuose svarstomi ir sprendžiami Europos Sąjungos reikalai, metu daromi garso įrašai, pagal kuriuos rengiamos šių komitetų posėdžių stenogramos. Kitų komitetų (komisijų) posėdžių garso įrašai daromi pagal galimybes. Komitetų (komisijų) posėdžių ar klausymų garso įrašai, kurie nėra skirti viešai posėdžių ar klausymų transliacijai, naudojami tik posėdžio ar klausymų eigai ir posėdyje priimtiems sprendimams fiksuoti ir Seimo veiklos dokumentams rengti.“

50. Papildyti 801 punktu:

801. Nuotoliniu būdu organizuojamų komitetų (komisijų) posėdžių garso ir vaizdo įrašai įrašomi į kompiuterines laikmenas ir teisės aktų nustatyta tvarka perduodami saugoti Dokumentų departamento Archyvo skyriui.“

51. Pakeisti 8 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

52. Pakeisti 9 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

53. Pakeisti 12 priedą ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Seimo Pirmininkė                                                                                       Viktorija Čmilytė-Nielsen

 

 

Įstatymų ir kitų Seimo teisės aktų

leidybos, parlamentinės kontrolės ir

Seimo priežiūrinės veiklos

organizavimo tvarkos aprašo

8 priedas

 

(Tyrimo komisijos išvados dėl asmens neliečiamybės forma)

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

(Tyrimo komisijos pavadinimas)

 

IŠVADA

DĖL (Asmens pareigos, vardas ir pavardė)

neliečiamybės ATĖMIMO

 

(Data) Nr. (Komisijos šifras)-I

Vilnius

 

1. Komisija sudaryta Lietuvos Respublikos Seimo (Data) nutarimu Nr. ____.

2. Komisijos sudėtis: Komisijos pirmininkas (Vardas ir pavardė), Komisijos pirmininko pavaduotojas (Vardas ir pavardė), Komisijos nariai: (Vardai ir pavardės).

3. Komisijos tyrimo esmė: (Nurodoma Lietuvos Respublikos generalinio prokuroro pranešimo data ir trumpas turinys).

4. Komisijos darbo trukmė: ____.

5. Komisijos posėdžio (posėdžių) data (datos): ____.

6. Komisijos posėdyje (posėdžiuose) dalyvavo: (Nurodomi Komisijos nariai, prokuratūros atstovas, Seimo kanceliarijos tarnautojai, kviestieji ir kiti asmenys: pareigos, vardai ir pavardės).

7. Komisijos tyrimo rezultatai:

(Nurodomos nustatytos aplinkybės, prokuratūros atstovo, asmens, kurio neliečiamybės klausimas sprendžiamas, arba jo įgalioto asmens paaiškinimai, generalinio prokuroro teikime nurodyti faktai, jų interpretavimas, vertinimas arba patikslinimas).

8. Komisijos sprendimas:

Komisija, vadovaudamasi (Nurodomas teisinis pagrindas), siūlo Seimui tenkinti generalinio prokuroro teikimą dėl sutikimo (Asmens pareigos, vardas ir pavardė) patraukti baudžiamojon atsakomybėn, suimti ar kitaip suvaržyti jo laisvę / siūlo Seimui netenkinti generalinio prokuroro teikimo dėl sutikimo (Asmens pareigos, vardas ir pavardė) patraukti baudžiamojon atsakomybėn, suimti ar kitaip suvaržyti jo laisvę.

9. Komisijos sprendimui pritarta Komisijos (Data) posėdyje. Balsavimo rezultatai: už – ____, prieš – ____, susilaikė ____.

10. Komisijos narių atskiroji nuomonė: ____.

 

Komisijos pirmininkas                         (Parašas)                                 (Vardas ir pavardė)

 

 

Įstatymų ir kitų Seimo teisės aktų

leidybos, parlamentinės kontrolės ir Seimo priežiūrinės veiklos organizavimo

tvarkos aprašo

9 priedas

 

(Specialiosios tyrimo komisijos išvados forma)

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

(Specialiosios tyrimo komisijos pavadinimas)

 

 

IŠVADA

DĖL TEIKIMO PRADĖTI APKALTOS PROCESĄ

(Asmens pareigos, vardas ir pavardė)

 

(Data) Nr. (Komisijos šifras)-I

Vilnius

 

1. Komisija sudaryta Lietuvos Respublikos Seimo (Data) nutarimu Nr. ____.

2. Komisijos sudėtis: Komisijos pirmininkas (Vardas ir pavardė), Komisijos pirmininko pavaduotojas (Vardas ir pavardė), Komisijos nariai: (Vardai ir pavardės).

3. Komisijos posėdžio (posėdžių) data (datos): ____.

4. Komisijos posėdyje (posėdžiuose) dalyvavo: (Nurodomi Komisijos nariai, Seimo kanceliarijos tarnautojai, kviestieji ir kiti asmenys: pareigos, vardai ir pavardės).

5. Siūlymo pradėti apkaltos procesą esmė: ____.

6. Teisės aktai, kuriais atlikdama tyrimą vadovavosi Komisija: ____.

7. Komisijos tyrimo rezultatai:

7.1. Komisija nustatė: (Nurodomos asmens, kuriam siūloma pradėti apkaltos procesą, nustatytos konkrečių veiksmų faktinės aplinkybės, šio asmens ir (ar) jo advokato (jeigu toks yra) paaiškinimai).

7.2. Komisija konstatuoja: (Pateikiami įrodymai ir motyvai, kuriais grindžiama išvada).

8. Komisijos išvada:

1/4 Seimo narių grupės / Seimo Etikos ir procedūrų komisijos siūlymus pradėti apkaltos procesą pripažinti nepagrįstais, konstatuoti, kad nėra pagrindo pradėti apkaltos procesą Seime (Asmens pareigos, vardas ir pavardė) /

1/4 Seimo narių grupės / Seimo Etikos ir procedūrų komisijos siūlymus pradėti apkaltos procesą pripažinti pagrįstais, konstatuoti, kad yra pagrindas pradėti apkaltos procesą Seime (Asmens pareigos, vardas ir pavardė).

9. Komisijos išvada patvirtinta Komisijos (Data) posėdyje. Balsavimo rezultatai: už – ____, prieš – ____, susilaikė ____.

10. Komisijos narių atskiroji nuomonė: ____.

PRIDEDAMA:

1. 1/4 Seimo narių grupės teikimas / Seimo Etikos ir procedūrų komisijos teikimas ir komisijos posėdžio, kuriame balsuota dėl šio teikimo, protokolo išrašas.

2. Seimo nutarimo dėl Komisijos išvados projektas.

 

 

Komisijos pirmininkas                         (Parašas)                      (Vardas ir pavardė)

 

 

Įstatymų ir kitų Seimo teisės aktų

leidybos, parlamentinės kontrolės ir

Seimo priežiūrinės veiklos organizavimo

tvarkos aprašo

12 priedas

 

SEIMO KOMITETŲ (KOMISIJŲ) POSĖDŽIŲ, KURIŲ METU DAROMAS GARSO ĮRAŠAS, VEDIMO REKOMENDACIJOS

 

1. Seimo komitetų (komisijų) posėdžių, kurių metu daromas garso įrašas, vedimo rekomendacijos (toliau – Rekomendacijos) taikomos Lietuvos Respublikos Seimo komitetų, nuolatinių komisijų, tyrimo komisijų, laikinųjų kontrolės ir tyrimo komisijų rengiamiems klausymams ir posėdžiams (toliau – posėdžiai), prireikus – ir kitiems Seimo komitetų (komisijų) renginiams (pasitarimams, konferencijoms ir pan.), kurių metu daromas garso įrašas. Garso įrašas naudojamas tik klausymo ir (ar) svarstymo eigai ir posėdyje priimtiems sprendimams fiksuoti ir Seimo veiklos dokumentams rengti.

2. Posėdžio pirmininkas:

2.1. prieš pradėdamas posėdį primena posėdžio dalyviams, kad posėdžio metu kiekvienas posėdžio dalyvis, kuriam suteikta teisė kalbėti, prieš kalbėdamas turi įsijungti mikrofoną ir pasakyti savo vardą ir pavardę, o baigęs kalbėti – išjungti mikrofoną; jeigu posėdžio pirmininkas, suteikdamas teisę kalbėti posėdžio dalyviui jį pristato, kalbėtojui prisistatyti nebūtina (kai posėdis organizuojamas nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis, kalbėtojui prisistatyti nebūtina, jeigu jis prie posėdžio yra prisijungęs svečio teisėmis, naudodamas paskyrą, kurioje nurodytas jo vardas, pavardė ir jo atstovaujamos institucijos ar įstaigos pavadinimas ar jo santrumpa);

2.2. praneša apie pradedamą posėdį, nurodydamas posėdžio datą ir posėdžio pavadinimą (pavyzdžiui: „Pradedame 2016 m. birželio 8 d. Kaimo reikalų komiteto klausymus.“) ir informuoja, kad yra daromas posėdžio garso įrašas. Jeigu posėdžiui pirmininkauja kitas asmuo, negu yra nurodyta darbotvarkėje, jis prisistato, pranešdamas savo pareigas, vardą ir pavardę;

2.3. paskelbia posėdyje dalyvaujančių kviestųjų asmenų ir kitų posėdžio dalyvių, iš anksto pranešusių apie savo dalyvavimą posėdyje, pareigas, vardus ir pavardes; jeigu šių asmenų daug, – paskelbia tik jų atstovaujamas institucijas ar įstaigas;

2.4. paskelbia kiekvieno svarstomo klausimo darbotvarkės eilės numerį ir pavadinimą (pavyzdžiui: „Pirmas darbotvarkės klausimas – posėdžio darbotvarkės tvirtinimas.“);

2.5. jeigu dėl svarstomo klausimo yra siūlymų, praneša apie siūlomus pakeitimus;

2.6. užtikrina, kad vienu metu kalbėtų tik vienas posėdžio dalyvis, kuriam suteikta teisė kalbėti;

2.7. prieš skelbdamas balsavimą:

2.7.1. aiškiai paskelbia klausimą, dėl kurio bus balsuojama;

2.7.2. praneša, jeigu numatoma balsuoti alternatyviai, ir paaiškina alternatyvaus balsavimo tvarką;

2.8. paskelbia, kai siūlomam pakeitimui pritarta bendru sutarimu;

2.9. jeigu buvo balsuojama, paskelbia balsavimo rezultatus (pavyzdžiui, „Balsavimo rezultatai: už – 3, prieš – 5, susilaikė 2.“) ir priimtą sprendimą (kai posėdis organizuojamas nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis, paeiliui paklausia, kas balsuoja „už“, kas balsuoja „prieš“ ir kas susilaiko (balsuodamas Seimo narys balsu įvardija savo balsavimą („už“, „prieš“ ar susilaiko);

2.10. paskelbia apie daromą posėdžio darbotvarkėje nenumatytą pertrauką ir nurodo jos trukmę arba kitos posėdžio dalies pradžią (pavyzdžiui: „Skelbiu 15 minučių pertrauką. Posėdį pratęsime 16 valandą.“);

2.11. kai posėdis susideda iš atviros ir uždaros dalių, paskelbia trumpą pertrauką, kad apie tai būtų galima informuoti garso įrašą darančius tarnautojus (kai posėdis organizuojamas nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis, – kad posėdį aptarnaujantis Seimo kanceliarijos darbuotojas iš posėdžio atjungtų tuos posėdžio dalyvius, kurie neturi dalyvauti svarstant klausimą);

2.12. paskelbia apie posėdžio pabaigą, nurodydamas posėdžio datą ir posėdžio pavadinimą (pavyzdžiui: „2016 m. birželio 8 d. Kaimo reikalų komiteto klausymai baigti“, „2016 m. gegužės 4 d. Energetikos komisijos, atliekančios parlamentinį tyrimą dėl <...>, posėdis baigtas.“).

3. Už posėdžio organizavimą atsakingas komiteto biuro tarnautojas arba komisiją aptarnaujantis darbuotojas:

3.1. prireikus nedelsdamas telefonu praneša atsakingam už garso įrašymą Veiklos administravimo departamento Informacinių technologijų eksploatavimo skyriaus tarnautojui apie planuoto posėdžio laiko (pradžios ir pabaigos) pasikeitimus (kai laikas keičiasi daugiau negu 10 min.) ir apie Rekomendacijų 2.10 papunktyje nurodytą pertrauką;

3.2. posėdžio pirmininko pavedimu prieš posėdį primena kviestiesiems ir kitiems posėdžio dalyviams, iš anksto pranešusiems apie savo dalyvavimą posėdyje, apie Rekomendacijų 2.1 papunktyje nurodytus reikalavimus (kai posėdis organizuojamas nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis, – ir apie tvarką, nustatytą Prisijungimo prie nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis organizuojamų Seimo valdybos posėdžių, Seniūnų sueigos posėdžių, Seimo struktūrinių padalinių posėdžių ir naudojimosi taip organizuojamų posėdžių informacinėmis sistemomis tvarkos apraše, patvirtintame Seimo valdybos 2020 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. SV-S-14 „Dėl Prisijungimo prie nuotoliniu būdu elektroninių ryšių priemonėmis organizuojamų Seimo valdybos posėdžių, Seniūnų sueigos posėdžių, Seimo struktūrinių padalinių posėdžių ir naudojimosi taip organizuojamų posėdžių informacinėmis sistemomis tvarkos aprašo patvirtinimo“).

–––––––––––––––––––––––