KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KELMĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentO ir KOMISIJOS SUDĖTIES PATVIRTINIMO
2020 m. gruodžio 17 d. Nr. T-417
Kelmė
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymo, įsigaliosiančio nuo 2021 m. sausio 1 d., 4 straipsnio 2 dalies 3 punktu, 12 straipsnio 7 dalimi, Kelmės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto 2011 m. birželio 29 d. Kelmės rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T-186 „Dėl Kelmės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 106 punkto 106.1.6 papunkčiu, Kelmės rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Kelmės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentą (pridedama).
2. Patvirtinti Kelmės rajono savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos sudėtį:
Komisijos pirmininkas – Kelmės rajono savivaldybės administracijos direktorius.
Komisijos nariai:
vyriausiasis architektas,
vyriausiasis inžinierius,
Teisės ir personalo skyriaus vedėjas,
Teisės ir personalo skyriaus vyriausiasis specialistas,
Bendrojo priėmimo skyriaus vyriausiasis kompiuterininkas,
Apskaitos skyriaus vyriausiasis specialistas,
Finansų skyriaus vyriausiasis specialistas.
Šis sprendimas per vieną mėnesį gali būti skundžiamas Regionų apygardos administraciniam teismui, skundą (prašymą) paduodant bet kuriuose šio teismo rūmuose, Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Kelmės rajono savivaldybės tarybos
2020 m. gruodžio 17 d. sprendimu Nr. T-417
Kelmės rajono SAVIVALDYBĖS
INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS RĖMIMO PROGRAMOS KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kelmės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos komisijos (toliau – Komisija) teisinį veiklos pagrindą, Komisijos sudarymą, darbo organizavimą, funkcijas, teises ir pareigas.
2. Komisija tikrina Savivaldybės infrastruktūros plėtros organizatoriaus (toliau – Organizatorius) parengtą Savivaldybės infrastruktūros plėtros priemonių planą (toliau – Priemonių planas), Savivaldybės infrastruktūros plėtros rėmimo programos (toliau – Programos) lėšų panaudojimo planą ir Programos lėšų panaudojimo ataskaitą (toliau – Ataskaita), teikia išvadą dėl Priemonių plano ir Programos lėšų panaudojimo plano atitikties galiojantiems teritorijų planavimo dokumentų sprendiniams, patvirtintiems strateginiams Savivaldybės plėtros planams, o Ataskaitos atveju – išvadą dėl Programos lėšų panaudojimo pagrįstumo (atitikties Priemonių planui ir Programos lėšų panaudojimo planui).
3. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos savivaldybių infrastruktūros plėtros įstatymu, kitais šalyje galiojančiais teisės aktais ir šiuo Reglamentu.
4. Komisija sprendimus priima laikydamasi lygiateisiškumo, nešališkumo, skaidrumo ir nediskriminavimo principų.
II SKYRIUS
KOMISIJOS FUNKCIJOS
6. Komisija atlieka šias funkcijas:
6.3. rengia ir Organizatoriui teikia išvadą dėl Priemonių plano ir Programos lėšų panaudojimo plano atitikties galiojantiems teritorijų planavimo dokumentų sprendiniams, patvirtintiems strateginiams Savivaldybės plėtros planams;
6.4. rengia ir Organizatoriui teikia išvadą dėl Programos lėšų panaudojimo Ataskaitos pagrįstumo (atitikties Priemonių planui ir Programos lėšų panaudojimo planui);
6.5. rengia siūlymą Savivaldybės tarybai keisti Organizatorių ir (ar) taikyti Organizatoriui teisinę atsakomybę, jeigu Komisija nustato, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai;
III SKYRIUS
KOMISIJOS TEISĖS IR PAREIGOS
7. Komisija turi teisę:
7.1. gauti iš Savivaldybės administracijos padalinių ir į struktūrinius padalinius neįeinančių viešojo administravimo valstybės tarnautojų Komisijos darbui reikiamą informaciją ir dokumentus;
7.3. Komisija, nustačiusi, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai, turi pareigą siūlyti Savivaldybės tarybai keisti Organizatorių ir (ar) taikyti Organizatoriui ar Organizatoriaus deleguotas funkcijas įgyvendinančio Savivaldybės administracijos struktūrinio padalinio (skyriaus) vedėjui teisinę atsakomybę šiame Reglamente nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Komisiją sudaro ne mažiau kaip 7 (septyni) nariai. Į Komisijos sudėtį įtraukiami Savivaldybės administracijos direktorius (Komisijos pirmininkas), Savivaldybės vyriausiasis architektas, Savivaldybės vyriausiasis inžinierius ir kiti Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai, kurių funkcijos tiesiogiai nesusijusios su Organizatoriaus funkcijomis.
14. Komisijos posėdžiams dokumentus rengia ir informaciją teikia Organizatorius, išskyrus Komisijos darbo organizacinius dokumentus (Komisijos posėdžių darbotvarkes, posėdžių protokolus ir Komisijos išvadas, kurias rengia ir teikia Komisijos sekretorius).
15. Eiliniai Komisijos posėdžiai šaukiami einamųjų metų pabaigoje, ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienos nuo tos dienos, kai Organizatorius Komisijai pateikia Priemonių planą, Programos lėšų panaudojimo planą ir Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos patvirtintą Ataskaitą. Organizatorius turi teisę inicijuoti ir neeilinį Komisijos posėdį.
16. Komisijos posėdžiams pirmininkauja Komisijos pirmininkas, jeigu jo nėra – Komisijos pirmininko pavaduotojas, kuris Komisijos sprendimu išrenkamas iš Komisijos narių.
18. Komisijos sekretorius sudaro ir su Komisijos pirmininku suderina posėdžio darbotvarkę ir ne vėliau kaip prieš 5 (penkias) darbo dienas iki posėdžio supažindina su ja Komisijos narius.
19. Komisijos posėdžio darbotvarkė dėl svarbių priežasčių gali būti keičiama Komisijos posėdžio metu, jeigu už tai balsuoja dauguma Komisijos narių.
20. Komisijos narys neturi teisės dalyvauti svarstant ar priimant Komisijai sprendimus arba kitaip paveikti Komisijos sprendimus, kurie sukelia viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Prieš pradedant tokio sprendimo rengimo, svarstymo ar priėmimo procedūrą arba pačios procedūros metu Komisijos narys privalo informuoti Komisijos pirmininką arba Komisijos pirmininko pavaduotoją, jei Komisijos narys eina Komisijos pirmininko pareigas, ir Komisijos narius bei kitus asmenis, kurie kartu dalyvauja svarstant ar priimant sprendimą, apie esamą interesų konfliktą, pareikšti apie nusišalinimą ir jokia forma nedalyvauti toliau svarstant ar priimant sprendimą. Jeigu Komisijos narys nenusišalina svarstant ar priimant Komisijos sprendimus, kurie gali sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą, Komisijos pirmininko ar jį pavaduojančio Komisijos pirmininko pavaduotojo siūlymu ir tam pritariant ne mažiau kaip dviem trečdaliams Komisijos posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių, Komisijos narys gali būti nušalintas nuo tokių klausimų svarstymo ir sprendimų priėmimo. Apie Komisijos nario pareikštą nusišalinimą arba Komisijos priimtą sprendimą nušalinti Komisijos narį nurodoma Komisijos posėdžio protokole.
21. Komisija priima sprendimus posėdyje paprasta balsų dauguma atviru balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia Komisijos pirmininko (posėdžio pirmininko) balsas. Komisijos sprendimai įforminami protokolu ir Komisijos išvada.
23. Komisijos posėdžių protokolai surašomi per 3 (tris) darbo dienas po posėdžio, vadovaujantis Dokumentų rengimo taisyklėmis.
24. Komisijos išvados projektas rengiamas posėdžio protokolo pagrindu. Komisijos išvadą parengia ir su Komisijos pirmininku suderina sekretorius.
25. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo Komisijos pirmininkas, kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas, ir sekretorius, o Komisijos išvadas – Komisijos (posėdžio) pirmininkas, kai jo nėra – pirmininko pavaduotojas.
26. Komisijos išvados dėl Priemonių plano, Programos lėšų panaudojimo plano ir Ataskaitos parengiamos ir pateikiamos Organizatoriui ne vėliau kaip per 3 (tris) darbo dienas nuo Komisijos posėdžio dienos.
27. Tuo atveju, jeigu Komisija nustato, kad Programos lėšos panaudotos nepagrįstai, Komisija nedelsdama kreipiasi į Savivaldybės administracijos direktorių, jog būtų nustatyti kalti valstybės tarnautojai ir (ar) darbuotojai, turėję administruoti ir užtikrinti pagrįstą ir teisėtą Programos lėšų panaudojimą. Nustačius kaltus asmenis dėl Programos lėšų nepagrįsto panaudojimo, Komisija turi teisę teikti pasiūlymą Savivaldybės tarybai dėl Organizatoriaus keitimo ir (ar) teisinės atsakomybės kaltiems asmenims taikymo.
28. Komisijos posėdžių protokolai ir Komisijos išvados saugomi Kelmės rajono savivaldybės administracijos Bendrajame priėmimo skyriuje ir Savivaldybės archyve teisės aktų nustatyta tvarka (nuolat).
29. Su Komisijų posėdžių garso įrašais, posėdžių medžiaga ir kitais Komisijos veiklos dokumentais, nepažeidžiant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo, galima susipažinti Asmenų aptarnavimo ir jų prašymų nagrinėjimo Savivaldybės administracijoje ir jos padaliniuose taisyklėse nustatyta tvarka.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS