LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

dėl Lietuvos respublikos ūkio ministro 2015 m. gruodžio 11 d. įsakymo Nr. 4-789 „Dėl 2014–2020 metų europos sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės nr. 05.4.1-lvpa-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų finansavimo sąlygų aprašo nr. 1 patvirtinimo“ pakeitimo

 

2018 m. balandžio 24 d. Nr. 4-242

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316 „Dėl Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“, 88 punktu,

p a k e i č i u 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų finansavimo sąlygų aprašą Nr. 1, patvirtintą Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2015 m. gruodžio 11 d. įsakymu Nr. 4-789 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:

1. 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų finansavimo sąlygų apraše (toliau – Aprašas) nustatomi reikalavimai, kuriais turi vadovautis pareiškėjai, rengdami ir teikdami paraiškas finansuoti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamus projektus (toliau – paraiška) pagal 2014–2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos, patvirtintos Europos Komisijos 2014 m. rugsėjo 8  d. įgyvendinimo sprendimu, kuriuo patvirtinami tam tikri „2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos“ elementai, kad, siekiant investicijų į ekonomikos augimą ir darbo vietų kūrimą tikslo, iš Europos regioninės plėtros fondo, Sanglaudos fondo, Europos socialinio fondo ir specialaus asignavimo Jaunimo užimtumo iniciatyvai būtų teikiama parama Lietuvos Respublikai (apie nurodytą sprendimą Europos Komisija pranešė dokumentu Nr. C(2014)6397) (toliau – Veiksmų programa), 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ (toliau – Priemonė) finansuojamas veiklas, iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų (toliau – projektai) vykdytojai, įgyvendindami pagal Aprašą finansuojamus projektus, taip pat institucijos, atliekančios paraiškų vertinimą, atranką ir projektų įgyvendinimo priežiūrą.“

2. Papildau 2.5 papunkčiu:

2.5. Rekomendacijas dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams, patvirtintas Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos, Ekonomikos augimo veiksmų programos, Sanglaudos skatinimo veiksmų programos ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos valdymo komitetų 2014 m. liepos 4 d. protokolu
Nr. 34 (su vėlesniais pakeitimais) ir paskelbtas Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt (toliau – Rekomendacijos dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams).“

 

3. Pakeičiu 4.4 papunktį ir jį išdėstau taip:

4.4. Prioritetinis turizmo plėtros regionas – sąvoka apibrėžta Lietuvos turizmo plėtros 2014–2020 metų programos 6.4 papunktyje.“

4. Papildau 4.71 papunkčiu:

4.71. Universalus dizainas – tai toks dizainas, pagal kurį suprojektuota aplinka, produktai ar paslaugos yra lengvai pasiekiami, suprantami ir gali būti naudojami visų žmonių, nepaisant jų amžiaus, dydžio ir galimybių.“

5. Pakeičiu 8 punktą ir jį išdėstau taip:

8. Pagal Aprašą projektams įgyvendinti numatoma skirti iki 8 549 021 Eur (aštuonių milijonų penkių šimtų keturiasdešimt devynių tūkstančių dvidešimt vieno euro) ES struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo) lėšų. Pagal Aprašą numatoma skelbti du kvietimus teikti paraiškas: pagal pirmąjį kvietimą teikti paraiškas numatoma skirti iki 4 791 509 Eur (keturių milijonų septynių šimtų devyniasdešimt vieno tūkstančio penkių šimtų devynių eurų), pagal antrąjį – iki 3 757 512 Eur (trijų milijonų septynių šimtų penkiasdešimt septynių tūkstančių penkių šimtų dvylikos eurų). Priimdama sprendimą dėl projektų finansavimo, Ministerija turi teisę šiame Aprašo punkte nurodytas sumas padidinti, neviršydama Priemonių įgyvendinimo plane nurodytos Priemonei skirtos lėšų sumos ir nepažeisdama teisėtų pareiškėjų lūkesčių.“

6. Pakeičiu 9 punktą ir jį išdėstau taip:

9. Priemonės tikslas – didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių Lietuvos turizmo plėtros 2014–2020 metų programos 18 punkte nurodytuose prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą e. rinkodaros priemonėmis.“

7. Pakeičiu 11 punktą ir jį išdėstau taip:

11. Pagal Apraše nurodytą remiamą veiklą pirmąjį kvietimą teikti paraiškas numatoma paskelbti 2015 metų IV ketvirtį, antrąjį – 2018 metų II ketvirtį. Informacija apie planuojamus skelbti kvietimus taip pat pateikiama kvietimų teikti paraiškas skelbimo, projektų sąrašų ir finansavimo sutarčių plane, kuris skelbiamas ES struktūrinių fondų svetainėje www.esinvesticijos.lt.“

8. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:

13. Pareiškėjai (projekto vykdytojai) ir partneriai gali būti tik juridiniai asmenys.“

9. Pakeičiu 19 punktą ir jį išdėstau taip:

19. Projektas turi atitikti šiuos specialiuosius projektų atrankos kriterijus, patvirtintus 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos Stebėsenos komiteto 2015 m. gegužės 19 d. posėdžio nutarimu Nr. 44P-4.1(6) ir 2017 m. lapkričio 17 d. posėdžio protokoliniu sprendimu Nr. 44P-7 (29):

19.1. projektas prisideda prie Lietuvos turizmo plėtros 2014–2020 metų programos įgyvendinimo (vertinama, ar planuojamas įgyvendinti projektas prisideda prie Lietuvos turizmo plėtros 2014–2020 metų programos antrojo tikslo „Didinti Lietuvos, kaip turistinės valstybės, žinomumą ir gerinti jos įvaizdį“ 1 uždavinio „Skatinti kurti ir įgyvendinti elektroninės rinkodaros projektus“ įgyvendinimo);

19.2. projektu planuojamos erinkodaros veiklos yra numatytos pareiškėjų turizmo rinkodaros strateginio planavimo dokumentuose: turizmo rinkodaros strategijoje, patvirtintoje asociacijos valdybos posėdžio protokolu, arba turizmo rinkodaros strategijoje, patvirtintoje savivaldybės tarybos sprendimu arba savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu (vertinama, ar projekte planuojamos įgyvendinti e. rinkodaros veiklos yra numatytos pareiškėjų turizmo rinkodaros strateginio planavimo dokumentuose: turizmo rinkodaros strategijoje, patvirtintoje asociacijos valdybos posėdžio protokolu, arba turizmo rinkodaros strategijoje, patvirtintoje savivaldybės tarybos sprendimu arba savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu). Vertinant atitiktį šiam kriterijui, asociacijų, kuriose nėra sudaryta valdyba, atveju galima remtis ir kito asociacijos valdymo organo patvirtinta turizmo rinkodaros strategija;

19.3. pareiškėjas ir partneris turi pakankamai patirties įgyvendinti turizmo e. rinkodaros veiklas (priemones) (vertinama pareiškėjo ir partnerio (-ių) veiklos patirtis – viena iš pareiškėjo ir partnerio (-ių) veiklų privalo būti turizmo e. rinkodara. Pareiškėjas ir partneris (-iai) privalo pateikti rinkodaros veiklų aprašymą su nuorodomis į turizmo e. rinkodaros veiklas (priemones), įrodančias, kad per vienų metų laikotarpį iki paraiškos registravimo įgyvendinančioje institucijoje dienos buvo vykdoma bent viena e. rinkodaros veikla (priemonė);

19.4. projektas turi prisidėti prie darnaus turizmo skatinimo (vertinama, ar įgyvendinant projekto veiklas, bus taikomas universalaus dizaino principas).“

10. Pakeičiu 30 punktą ir jį išdėstau taip:

30. Negali būti numatyti projekto apribojimai, kurie turėtų neigiamą poveikį moterų ir vyrų lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principų įgyvendinimui.“

11. Pakeičiu 31 punktą ir jį išdėstau taip:

31. Neturi būti numatyti projekto veiksmai, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo įgyvendinimui.“

12. Pakeičiu 32 punktą ir jį išdėstau taip:

32. Pagal Aprašą valstybės pagalba, kaip ji apibrėžta Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2010 C 83, p. 47) 107 straipsnyje, ir de minimis pagalba, kuri atitinka 2013 m. gruodžio 18 d. Komisijos reglamento (ES) Nr. 1407/2013 dėl Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo 107 ir 108 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2013 L 352, p. 1) nuostatas, neteikiama.

13. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:

35. Projekto išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VI skyriuje ir Rekomendacijose dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams išdėstytus projekto išlaidoms taikomus reikalavimus.“

14. Pakeičiu aprašo 40 punktą ir jį išdėstau taip:

40. Pagal Aprašą tinkamų arba netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos yra nustatytos Aprašo 1 lentelėje.

 

1 lentelė. Tinkamų arba netinkamų finansuoti išlaidų kategorijos.

Išlaidų katego-rijos Nr.

Išlaidų kategorijos pavadinimas

Reikalavimai ir paaiškinimai

1.

Žemė

Netinkama finansuoti

2.

Nekilnojamasis turtas

Netinkama finansuoti

3.

Statyba, rekonstravimas, remontas ir kiti darbai

Netinkama finansuoti

4.

Įranga, įrenginiai ir kitas turtas

4.1. kompiuterinės įrangos įsigijimas arba ilgalaikė finansinė nuoma (lizingas). Ilgalaikės nuomos laikotarpis negali būti ilgesnis už projekto įgyvendinimo laikotarpį, t. y. ilgalaikės nuomos būdu įsigyta kompiuterinė įranga iki projekto įgyvendinimo pabaigos nuosavybės teise turi priklausyti projekto vykdytojui (išlaidos tinkamos, jei veiklos vykdomos projekto vykdytojo);

4.2. rinkoje esančios standartinės programinės įrangos įsigijimas, įskaitant jos programavimą ir (ar) konfigūravimą projekto vykdytojo poreikiams ir projekto veikloms;

4.3. išlaidos, susijusios su projekto veikloms naudojamos ir šių veiklų tęstinumui užtikrinti būtinos įrangos, prietaisų, įrenginių ir panašiai pirkimu;

4.4. licencijų įsigijimo išlaidos, licencijai galiojant projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

4.5. tik projekto įgyvendinimo laikotarpiu įsigyto turto draudimo išlaidos.

5.

Projekto vykdymas

5.1. Projektą vykdančio personalo darbo užmokestis ir išlaidos su darbo santykiais susijusiems darbdavio įsipareigojimams, apskaičiuotiems darbo užmokestį ir darbo santykius reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

5.2. Projektą vykdančio personalo komandiruočių išlaidos, apskaičiuotos komandiruočių išlaidas reguliuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

5.3. Išlaidos kitoms su projekto veiklomis susijusioms paslaugoms įsigyti:

5.3.1. interneto svetainės kūrimo ir administravimo išlaidos projekto įgyvendinimo laikotarpiu;

5.3.2. paieškų sistemos (SEO) optimizavimo išlaidos;

5.3.3. reklamos paieškos sistemose išlaidos (SEA);

5.3.4. rinkodaros socialiniuose tinkluose išlaidos (SMM);

5.3.5. vaizdinės reklamos internete išlaidos;

5.3.6. mobiliosios rinkodaros išlaidos;

5.3.7. reklamos elektroniniu paštu išlaidos;

5.3.8. reklamos interneto portaluose išlaidos (reklamjuosčių), reklaminių straipsnių išlaidos);

5.3.9. turinio rinkodaros išlaidos (tinklaraščiai), el. knygos ir kt. el. leidiniai, nuotraukos ir 3D turai, instrukcijos ir vadovai, garso, vaizdo priemonių sukūrimas ir pan.);

5.3.10. kitų paslaugų, būtinų tiesioginėms projekto veikloms įgyvendinti, pirkimo išlaidos.

6.

Informavimas apie projektą

Tinkamomis finansuoti išlaidomis yra laikomos išlaidos privalomiems informavimo apie projektą veiksmams.

7.

Netiesioginės išlaidos ir kitos išlaidos pagal fiksuotąją projekto išlaidų normą

Projektui taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma netiesioginėms išlaidoms skaičiuojama vadovaujantis Projektų taisyklių 10 priedu.“

 

15. Papildau 411 punktu:

411. Projekto veikloms vykdyti (projektą vykdančio personalo komandiruotės) reikalingos transporto Lietuvos Respublikoje išlaidos apmokamos taikant kuro ir viešojo transporto fiksuotuosius įkainius (toliau – transporto fiksuotieji įkainiai), kurie nustatyti vadovaujantis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2015 m. balandžio 24 d. atlikto Kuro ir viešojo transporto išlaidų fiksuotųjų įkainių nustatymo tyrimo ataskaitos, kuri skelbiama interneto svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai, (toliau – Tyrimo ataskaita) duomenimis.“

16. Papildau 412 punktu:

412. Išlaidos, apmokamos taikant transporto fiksuotuosius įkainius, turi atitikti šias nuostatas:

412.1. pagal transporto fiksuotuosius įkainius apmokamos išlaidos turi atitikti Projektų taisyklių VI skyriaus trisdešimt penktajame skirsnyje nustatytus reikalavimus;

412.2. pareiškėjas gali nurodyti ir mažesnius transporto fiksuotųjų įkainių dydžius (pvz., vadovaudamasis faktiniais dydžiais pareiškėjo įmonėje), nei jam taikomi Tyrimo ataskaitoje nustatyti dydžiai;

412.3. visoms su projektu susijusioms transporto išlaidoms turi būti taikomas vienodas transporto fiksuotasis įkainis;

412.4. transporto fiksuotojo įkainio dydis nebus keičiamas projekto įgyvendinimo metu.“

17. Papildau 413 punktu:

413. Patirtos projektą vykdančio personalo darbo užmokesčio už kasmetines atostogas ir (arba) kompensacijos už nepanaudotas kasmetines atostogas išmokos ir papildomų poilsio dienų išmokos, kai darbo užmokesčio išlaidoms apmokėti netaikomi fiksuotieji įkainiai, apmokamos taikant kasmetinių atostogų išmokų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotąsias normas, kurios nustatomos atsižvelgiant į konkrečiam darbuotojui priklausantį kasmetinių atostogų dienų skaičių, jam nustatytos darbo savaitės trukmę ir jam suteiktų papildomų poilsio dienų trukmę. Kasmetinių atostogų išmokų ir papildomo poilsio dienų išmokų fiksuotosios normos apskaičiuojamos remiantis Lietuvos Respublikos finansų ministerijos 2016 m. sausio 19 d. atliktu Kasmetinių atostogų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotųjų normų nustatymo tyrimu (2017 m. liepos 20 d. redakcija), kuris skelbiamas interneto svetainėje http://www.esinvesticijos.lt/lt/dokumentai/supaprastinto-islaidu-apmokejimo-tyrimai. Pakeistos kasmetinių atostogų išmokų ir papildomų poilsio dienų išmokų fiksuotosios normos nuo jų įsigaliojimo dienos yra taikomos projektams pagal anksčiau pasirašytas projektų sutartis.“

18. Pakeičiu 44 punktą ir jį išdėstau taip:

44. Projekto biudžetas sudaromas vadovaujantis Rekomendacijomis dėl projektų išlaidų atitikties Europos Sąjungos struktūrinių fondų reikalavimams.

19. Pakeičiu 45 punktą ir jį išdėstau taip:

45. Pagal Aprašą netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:

45.1. nustatytos Projektų taisyklių VI skyriaus trisdešimt ketvirtajame skirsnyje;

45.2. privačių juridinių asmenų ekonominių veiklų, nurodytų Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriuje (EVRK 2 red.), patvirtintame Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2007 m. spalio 31 d. įsakymu Nr. DĮ-226 „Dėl Ekonominės veiklos rūšių klasifikatoriaus patvirtinimo“, e. rinkodara;

45.3. neišvardytos Aprašo 40 punkte kaip tinkamos.“

20. Pakeičiu 48 punktą ir jį išdėstau taip:

48. Pareiškėjas pildo paraišką ir kartu su Aprašo 49 punkte nurodytais priedais iki kvietimo teikti paraiškas skelbime nustatyto termino paskutinės dienos teikia ją per Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamų projektų duomenų mainų svetainę (toliau – DMS), o jei nėra įdiegtos DMS funkcinės galimybės – įgyvendinančiajai institucijai raštu (kartu pateikdamas į elektroninę laikmeną įrašytą paraišką ir priedus) Projektų taisyklių III skyriaus dvyliktame skirsnyje nustatyta tvarka.“

21. Papildau 481 punktu:

481. Jeigu vadovaujantis Aprašo 48 punktu paraiška teikiama raštu, ji gali būti teikiama vienu iš šių būdų:

481.1. įgyvendinančiajai institucijai teikiamas pasirašytas popierinis paraiškos ir jos priedų dokumentas (kartu pateikiama į elektroninę laikmeną įrašyta paraiška ir priedai). Paraiškos originalo ir elektroninės versijos turinys turi būti tapatus. Nustačius, kad paraiškos elektroninės versijos turinys neatitinka originalo, vadovaujamasi paraiškos originale nurodyta informacija. Paraiška gali būti pateikta registruotu laišku, per pašto kurjerį arba įteikta asmeniškai kvietime nurodytu adresu;

481.2. įgyvendinančiajai institucijai kvietime nurodytu elektroninio pašto adresu siunčiamas elektroninis dokumentas, pasirašytas saugiu elektroniniu parašu.“

22. Papildau 482 punktu:

482. Jei paraiškos gali būti teikiamos per DMS, pareiškėjas prie DMS jungiasi naudodamasis Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platforma ir užsiregistravęs tampa DMS naudotoju.“

23. Papildau 483 punktu:

483. Jei laikinai nėra užtikrintos DMS funkcinės galimybės ir dėl to pareiškėjai negali pateikti paraiškos ar jos priedo (-ų) paskutinę paraiškų pateikimo termino dieną, įgyvendinančioji institucija paraiškų pateikimo terminą pratęsia 7 dienomis ir (arba) sudaro galimybę paraiškas ar jų priedus pateikti kitu būdu ir apie tai paskelbia Projektų taisyklių 82 punkte nustatyta tvarka.“

24. Pakeičiu 49.3 papunktį ir jį išdėstau taip:

49.3. pareiškėjo turizmo rinkodaros strateginio planavimo dokumentus (turizmo rinkodaros strategiją, patvirtintą asociacijos valdybos posėdžio protokolu arba kito asociacijos valdymo organo patvirtintą turizmo rinkodaros strategiją, turizmo rinkodaros strategiją, patvirtintą savivaldybės tarybos sprendimu arba savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu). Rekomendacijos, pagal kurias pareiškėjai rengia turizmo rinkodaros strategijas, skelbiamos interneto svetainėje www.esinvesticijos.lt;“.

25. Pripažįstu netekusiu galios 50 punktą.

26. Pakeičiu 59 punktą ir jį išdėstau taip:

59. Pareiškėjas sprendimą dėl paraiškos atmetimo gali apskųsti Projektų taisyklių VII skyriaus keturiasdešimt trečiajame skirsnyje nustatyta tvarka, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią pareiškėjas sužinojo ar turėjo sužinoti apie skundžiamą įgyvendinančiosios institucijos sprendimą.“

27. Pakeičiu 66 punktą ir jį išdėstau taip:

66. Projekto sutarties originalas gali būti rengiamas ir teikiamas:

66.1. pasirašytas raštu popierinėje laikmenoje arba

66.2. pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu (tik elektroninėje laikmenoje).

28. Pakeičiu 71 punktą ir jį išdėstau taip:

71. Projektų įgyvendinimo priežiūrai sudaromas Projektų priežiūros komitetas, kuris stebi projekto įgyvendinimo pažangą ir teikia rekomendacijas projektų vykdytojams dėl projekto įgyvendinimo. Projektų priežiūros komitetas sudaromas iš įgyvendinančiosios institucijos ir Ministerijos atstovų, į Projektų priežiūros komitetą gali būti kviečiami kitų institucijų, įstaigų ar organizacijų atstovai. Projektų priežiūros komiteto sudėtis tvirtinama Lietuvos Respublikos ūkio ministro įsakymu, o jo veiklos principai nustatomi šio komiteto reglamente.“

29. Pakeičiu 1 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

30. Pakeičiu 2 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

31. Pakeičiu 4 priedą ir jį išdėstau nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Ūkio ministras                                                           Virginijus Sinkevičius

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų

programos

5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir

prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“

projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1

1 priedas

 

 

PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO LENTELĖ

 

Paraiškos kodas

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projektą planuojama įgyvendinti:

su partneriu (-iais)              be partnerio (-ių)

PIRMINĖ               PATIKSLINTA

 

 

Bendrasis reikalavimas /

specialusis projektų atrankos kriterijus (toliau – specialusis kriterijus), jo vertinimo aspektai ir paaiškinimai

Bendrojo reikalavimo / specialiojo kriterijaus detalizavimas

(jei taikoma)

 

Bendrojo reikalavimo / specialiojo kriterijaus vertinimas

Taip / Ne / Netaikoma / Taip su išlyga

Komentarai

1. Planuojamu finansuoti projektu prisidedama prie bent vieno 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos (toliau –veiksmų programa) prioriteto konkretaus uždavinio įgyvendinimo, rezultato pasiekimo ir įgyvendinama bent viena pagal projektų finansavimo sąlygų aprašą numatoma finansuoti veikla.

1.1. Projekto tikslai ir uždaviniai atitinka bent vieną veiksmų programos prioriteto konkretų uždavinį ir siekiamą rezultatą.

Projekto tikslai ir uždaviniai turi atitikti veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ 5.4.1 konkretų uždavinį „Padidinti kultūros ir gamtos paveldo aktualumą, lankomumą ir žinomumą, visuomenės informuotumą apie juos supančią aplinką“ ir siekiamą rezultatą.

 

 

1.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka bent vieną iš projektų finansavimo sąlygų apraše nurodytų veiklų.

Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos turi atitikti veiklą, nurodytą 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 priemonės „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 (toliau – Aprašas) 10 punkte.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

1.3. Projektas atitinka kitus su projekto veiklomis susijusius projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus.

Projektas turi atitikti kitus su projekto veiklomis susijusius Aprašo 15, 16, 17, 22, 23 ir 24 punktuose, taip pat 19.2 ir 19.3 papunkčiuose nustatytus reikalavimus.

Informacijos šaltiniai: dokumentai, nurodyti Aprašo 49.3, 49.4 ir 49.5 papunkčiuose, finansinės atskaitomybės duomenys, struktūrinės paramos kompiuterinės informacinės valdymo ir priežiūros sistemos informacija.

 

 

2. Projektas atitinka strateginio planavimo dokumentų nuostatas.

2.1. Projektas atitinka strateginio planavimo dokumentų nuostatas.

Projektas turi atitikti nacionalinį strateginio planavimo dokumentą, nurodytą Aprašo 19.1 papunktyje.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

2.2. Projektu prisidedama prie bent vieno 2009 m. spalio 30 d. Europos Vadovų Tarybos išvadomis Nr. 15265/09 patvirtintos Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos, atnaujintos Europos Komisijos 2012 m. kovo 23 d. komunikatu Nr. COM (2012) 128, tikslo įgyvendinimo pagal bent vieną Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos veiksmų plane, patvirtintame Europos Komisijos 2015 m. rugsėjo 10 d. sprendimu Nr. SWD(2015)177, numatytą politinę sritį, horizontalųjį veiksmą ar įgyvendinimo pavyzdį.

Netaikoma.

 

 

3. Projektu siekiama aiškių ir realių kiekybinių uždavinių.

3.1. Projektu prisidedama prie bent vieno projektų finansavimo sąlygų apraše nustatyto veiksmų programos ir (arba) ministerijos priemonių įgyvendinimo plane nurodyto nacionalinio produkto ir (arba) rezultato rodiklio pasiekimo.

Projektu turi būti siekiama stebėsenos rodiklio, nurodyto Aprašo 28 punkte.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

 

3.2. Išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika, t. y. projekto rezultatai yra projekto veiklų padarinys, projekto veiklos sudaro prielaidas įgyvendinti projekto uždavinius, o pastarieji – pasiekti nustatytą projekto tikslą.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

3.3. Projekto uždaviniai yra specifiniai (parodo projekto esmę ir charakteristikas), išmatuojami (kiekybiškai išreikšti ir matuojami) ir įvykdomi, aiški veiklų pradžios ir pabaigos data.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

4. Projektas atitinka horizontaliuosius (darnaus vystymosi bei moterų ir vyrų lygybės ir nediskriminavimo) principus, projekto įgyvendinimas yra suderinamas su Europos Sąjungos (toliau – ES) konkurencijos politikos nuostatomis.

4.1. Projekte nėra numatyti veiksmai, kurie turėtų neigiamą poveikį darnaus vystymosi principo įgyvendinimui:

 

 

 

4.1.1. aplinkosaugos srityje (aplinkos kokybė ir gamtos ištekliai, kraštovaizdžio ir biologinės įvairovės apsauga, klimato kaita, aplinkos apsauga ir kt.);

Netaikoma.

 

 

4.1.2. socialinėje srityje (užimtumas, skurdas ir socialinė atskirtis, visuomenės sveikata, švietimas ir mokslas, kultūros savitumo išsaugojimas, tausojantis vartojimas);

Informacijos šaltinis paraiška.

 

 

4.1.3. ekonomikos srityje (darnus pagrindinių ūkio šakų ir regionų vystymas);

Informacijos šaltinis paraiška.

 

 

4.1.4. teritorijų vystymo srityje (aplinkosauginių, socialinių ir ekonominių skirtumų mažinimas);

Informacijos šaltinis paraiška.

 

 

4.1.5. informacinės ir žinių visuomenės srityje.

Netaikoma.

 

 

4.2. Pasiūlyti konkretūs veiksmai (pademonstruotas iniciatyvus požiūris), kurie rodo, kad projektu skatinamas darnaus vystymosi principo įgyvendinimas.

Netaikoma.

 

 

4.3. Projekte nėra numatoma apribojimų, kurie turėtų neigiamą poveikį moterų ir vyrų lygybės ir nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principų įgyvendinimui.

Informacijos šaltinis paraiška.

 

 

4.4. Pasiūlyti konkretūs veiksmai, kurie rodo, kad projektu prisidedama prie moterų ir vyrų lygybės principo įgyvendinimo ir (arba) skatinamas nediskriminavimo dėl lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų, amžiaus, negalios, lytinės orientacijos, etninės priklausomybės, religijos principo įgyvendinimas.

Netaikoma.

 

 

4.5. Projektas suderinamas su ES konkurencijos politikos nuostatomis:

 

 

 

4.5.1. teikiamas finansavimas neviršija nustatytų de minimis pagalbos ribų ir atitinka reikalavimus, taikomus de minimis pagalbai;

Netaikoma.

 

 

4.5.2. projektas finansuojamas pagal suderintą valstybės pagalbos schemą ar Europos Komisijos sprendimą arba pagal 2014 m. birželio 17 d. Komisijos reglamentą (ES)                                Nr. 651/2014, kuriuo tam tikrų kategorijų pagalba skelbiama suderinama su vidaus rinka taikant Sutarties 107 ir 108 straipsnius (OL 2014, L 187, p. 1–78), laikantis ten nustatytų reikalavimų;

Netaikoma.

 

 

4.5.3. projekto finansavimas nereiškia neteisėtos valstybės pagalbos ar de minimis pagalbos suteikimo.

Projekto finansavimas turi nereikšti neteisėtos valstybės pagalbos ar de minimis pagalbos suteikimo, kadangi Aprašo 32 punkte yra nustatyta, kad pagal Aprašą valstybės pagalba ir (ar) de minimis pagalba nėra teikiama.

Vertinant atitiktį šiam vertinimo aspektui, pildomas Aprašo 3 priedas.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

5. Pareiškėjas ir partneris (-iai) organizaciniu požiūriu yra pajėgūs tinkamai ir laiku įgyvendinti teikiamą projektą ir atitinka jam (jiems) keliamus reikalavimus.

5.1. Pareiškėjas ir partneris (-iai) yra juridiniai asmenys, juridinio asmens filialai, atstovybės (toliau – juridinis asmuo) arba fiziniai asmenys, kurie verčiasi ūkine ir (arba) ekonomine veikla (toliau – fizinis asmuo), kaip nustatyta projektų finansavimo sąlygų apraše.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

5.2. Pareiškėjas ir partneris (-iai) atitinka tinkamų pareiškėjų sąrašą, nustatytą projektų finansavimo sąlygų apraše.

Tinkamų pareiškėjų ir partnerių sąrašas yra nurodytas Aprašo 12 punkte.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

5.3. Pareiškėjas ir partneris (-iai) turi teisinį pagrindą užsiimti ta veikla (atlikti funkcijas), kuriai pradėti ir (arba) vykdyti, ir (arba) plėtoti skirtas projektas.

Netaikoma.

 

 

5.4. Pareiškėjui ir partneriui (-iams) nėra apribojimų gauti finansavimą:

5.4.1. pareiškėjui ir partneriui (-iams), kurie yra juridiniai asmenys, nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės ir (arba) ekonominės veiklos arba jis (jie) nėra likviduojamas (-i), nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka (ši nuostata netaikoma biudžetinėms įstaigoms) arba pareiškėjui ir partneriui (-iams), kurie yra fiziniai asmenys, nėra iškelta byla dėl bankroto, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės ir (arba) ekonominės veiklos;

5.4.2. paraiškos pateikimo dieną pareiškėjas ir partneris (-iai) neturi su mokesčių ir socialinio draudimo įmokų mokėjimu susijusių skolų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus arba pagal kitos valstybės teisės aktus, jei pareiškėjas ir partneris (-iai) yra užsienyje registruotas juridinis asmuo (asmenys) ar fizinis (-iai) asmuo (asmenys) yra užsienio pilietis (-čiai), arba kiekvienu atveju skola neviršija 50 eurų (tikrinama ne vėliau kaip per 7 dienas nuo paraiškos gavimo dienos; jei nustatoma, kad skola viršija 50 eurų, pareiškėjui leidžiama dokumentais pagrįsti, kad paraiškos pateikimo dieną skola neviršijo 50 eurų) (ši nuostata netaikoma įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų ir (arba) valstybės pinigų fondų, ir pareiškėjams, kuriems Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka yra atidėti mokesčių arba socialinio draudimo įmokų mokėjimo terminai);

5.4.3. paraiškos vertinimo metu pareiškėjas ir partneris (-iai), kurie yra fiziniai asmenys, arba pareiškėjo ir partnerio (-ių), kurie yra juridiniai asmenys, vadovas, pagrindinis akcininkas (turintis daugiau nei 50 proc. akcijų) ar savininkas, ūkinės bendrijos tikrasis narys (-iai) ar mažosios bendrijos atstovas (-ai), turintis (-ys) teisę juridinio asmens vardu sudaryti sandorį, ar buhalteris (-iai), ar kitas (kiti) asmuo (asmenys), turintis (-ys) teisę surašyti ir pasirašyti pareiškėjo apskaitos dokumentus, neturi neišnykusio arba nepanaikinto teistumo arba dėl pareiškėjo ir partnerio (-ių) per paskutinius 5 metus nebuvo priimtas ir įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis už dalyvavimą bendrininkų grupėje, organizuotoje grupėje, nusikalstamame susivienijime, jų organizavimą ar vadovavimą jiems, kyšininkavimą, prekybą poveikiu, papirkimą, piktnaudžiavimą, tarnybos pareigų neatlikimą, sukčiavimą, turto pasisavinimą, turto iššvaistymą, turtinės žalos padarymą apgaule, turto sunaikinimą ar sugadinimą, neteisėtą praturtėjimą, kontrabandą, muitinės apgaulę, neteisėtą disponavimą akcizais apmokestinamomis prekėmis, neteisėtą prekių ar produkcijos neišvežimą iš Lietuvos Respublikos, neteisėtą vertimąsi ūkine, komercine, finansine ar profesine veikla, neteisėtą juridinio asmens veiklą, svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimą, apgaulingą pareiškimą apie juridinio asmens veiklą, mokesčių nesumokėjimą, kredito, paskolos ar tikslinės paramos panaudojimą ne pagal paskirtį ar nustatytą tvarką, kreditinį sukčiavimą, skolininko nesąžiningumą, nusikalstamą bankrotą, netikros elektroninės mokėjimo priemonės gaminimą, tikros elektroninės mokėjimo priemonės klastojimą ar neteisėtą disponavimą elektronine mokėjimo priemone arba jos duomenimis, neteisėtą elektroninės mokėjimo priemonės ar jos duomenų panaudojimą, neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimą, deklaracijos, ataskaitos ar kito dokumento nepateikimą, apgaulingą ar aplaidų apskaitos tvarkymą, nusikalstamu būdu gauto turto įgijimą ar realizavimą, nusikalstamu būdu įgytų pinigų ar turto legalizavimą, netikrų pinigų ar vertybinių popierių pagaminimą, laikymą arba realizavimą, dokumento suklastojimą ar disponavimą suklastotu dokumentu, antspaudo, spaudo ar blanko suklastojimą, dalyvavimą kokioje nors kitoje neteisėtoje veikloje, kenkiančioje Lietuvos Respublikos ir (arba) ES finansiniams interesams (šis apribojimas netaikomas, jei pareiškėjo arba partnerio (-ių) veikla yra finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų ir (arba) valstybės pinigų fondų, taip pat Europos investicijų fondui ir Europos investicijų bankui);

5.4.4. paraiškos vertinimo metu pareiškėjui ir partneriui (-iams), jei jie perkėlė gamybinę veiklą valstybėje narėje arba į kitą valstybę narę, nėra taikoma arba nebuvo taikoma išieškojimo procedūra (ši nuostata nėra taikoma viešiesiems juridiniams asmenims);

5.4.5. paraiškos vertinimo metu pareiškėjui ir partneriui (-iams) nėra taikomas apribojimas      (iki 5 metų) neskirti ES finansinės paramos dėl trečiųjų šalių piliečių nelegalaus įdarbinimo                  (ši nuostata nėra taikoma viešiesiems juridiniams asmenims);

5.4.6. paraiškos vertinimo metu pareiškėjui ir partneriui (-iams) nėra taikomas apribojimas gauti finansavimą dėl to, kad per sprendime dėl lėšų grąžinimo nustatytą terminą lėšos nebuvo grąžintos arba grąžinta tik dalis lėšų (šis apribojimas netaikomas įstaigoms, kurių veikla finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės ir (arba) savivaldybių biudžetų ir (arba) valstybės pinigų fondų, įstaigoms, kurių veiklai finansuoti yra skiriama 2007–2013 metų ES fondų ar 2014–2020 metų ES struktūrinių fondų techninė parama, Europos investicijų fondui ir Europos investicijų bankui);

5.4.7. paraiškos vertinimo metu pareiškėjas ir partneris (-iai) Juridinių asmenų registrui yra pateikę metinių finansinių ataskaitų rinkinius, taip pat metinių konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinius, kaip nustatyta Juridinių asmenų registro nuostatuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. lapkričio 12 d. nutarimu Nr. 1407 „Dėl Juridinių asmenų registro įsteigimo ir Juridinių asmenų registro nuostatų patvirtinimo“ (ši nuostata netaikoma, kai pareiškėjas yra fizinis asmuo; ši nuostata taikoma tik tais atvejais, kai finansines ataskaitas būtina rengti pagal įstatymus, taikomus juridiniam asmeniui, užsienio juridiniam asmeniui ar kitai organizacijai arba jų filialui).

(Vertinant techninės paramos projektus šis vertinimo aspektas vertinamas pagal galimų techninės paramos gavėjų pateiktuose sutikimuose įgyvendinti techninės paramos projektą esančią informaciją.)

Informacijos šaltiniai: paraiška, Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos ir Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Juridinių asmenų registro duomenys, taip pat kita įgyvendinančiajai institucijai prieinama informacija.

 

 

5.5. Pareiškėjas ir partneris (-iai) turi (gali užtikrinti) pakankamus administravimo gebėjimus vykdyti projektą.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

5.6. Projekto parengtumas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus.

Netaikoma.

 

 

 

5.7. Partnerystė įgyvendinant projektą yra pagrįsta ir teikia naudą.

Informacijos šaltiniai: paraiška, dokumentai, nurodyti Aprašo 49.4 papunktyje.

 

 

6. Projekto išlaidų finansavimo šaltiniai aiškiai nustatyti ir užtikrinti.

6.1. Pareiškėjo ir (ar) partnerio (-ių) įnašas atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus ir yra užtikrintas įnašo finansavimas.

Pareiškėjas turi prisidėti prie projekto įgyvendinimo Aprašo 39 punkte nurodyta lėšų dalimi.

Informacijos šaltiniai: paraiška, finansinės atskaitomybės duomenys, dokumentai, nurodyti Aprašo 49.2 papunktyje.

 

 

6.2. Užtikrintas netinkamų finansuoti su projektu susijusių išlaidų padengimas.

Informacijos šaltiniai: paraiška, finansinės atskaitomybės duomenys, dokumentai, nurodyti Aprašo 49.2 papunktyje.

 

 

6.3. Užtikrintas finansinis projekto (veiklų) rezultatų tęstinumas.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

6.4. Projektas atitinka Europos investicijų banko (toliau – EIB) nustatytas išlaidų tinkamumo finansuoti sąlygas.

Netaikoma.

 

 

7. Užtikrintas efektyvus projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimas.

7.1. Projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų ir naudos analizės rezultatais:

Netaikoma.

 

 

7.1.1. projekto įgyvendinimo alternatyvai (-oms) įvertinti naudojamos pajamų, sąnaudų, finansavimo šaltinių, sukuriamos naudos ir kitos prielaidos yra pagrįstos;

Netaikoma.

 

 

7.1.2. projekto įgyvendinimo alternatyvai (-oms) įvertinti naudojamas vienodas pagrįstos trukmės analizės laikotarpis;

Netaikoma.

 

 

7.1.3. projekto įgyvendinimo alternatyvai (-oms) įvertinti naudojama vienoda pagrįsto dydžio diskonto norma;

Netaikoma.

 

 

7.1.4. optimali projekto įgyvendinimo alternatyva pasirinkta pagal projekto įgyvendinimo alternatyvų finansinių ir (arba) ekonominių rodiklių (grynosios dabartinės vertės, vidinės grąžos normos, sąnaudų ir naudos santykio) reikšmes;

(Jei analizuojama tik viena projekto įgyvendinimo alternatyva, įsitikinama, kad ji finansiškai gyvybinga (kiekvienais projekto ataskaitinio laikotarpio metais sukauptas grynųjų pinigų srautas negali būti neigiamas) ir ekonominė grynoji dabartinė vertė yra teigiama. Papildomai atsižvelgiama (jei apskaičiuojama) į ekonominę vidinę grąžos normą, kuri turi būti didesnė nei naudojama socialinė diskonto norma, ir ekonominį sąnaudų ir naudos santykį, kuris turi būti didesnis už 1.)

Netaikoma.

 

 

7.1.5. pasirinktai projekto įgyvendinimo alternatyvai realizuoti nėra žinomų teisinių, techninių ir socialinių apribojimų.

Netaikoma.

 

 

7.2. Projekto įgyvendinimo alternatyvos pasirinkimas pagrįstas sąnaudų efektyvumo rodikliu.

Netaikoma.

 

 

7.3. Įvertintos pagrindinės projekto rizikos ir suplanuotos rizikų valdymo priemonės bei joms įgyvendinti reikalingi ištekliai.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

7.4. Numatytos projekto veiklos atitinka tinkamoms finansuoti veikloms ir jų apimtims nustatytus reikalavimus. Išlaidos atitinka nustatytus reikalavimus ir yra būtinos projektams įgyvendinti. Veiklos ir išlaidos suplanuotos efektyviai ir pagrįstai, įvertinus ir iki paraiškos pateikimo pradėtas ar įvykdytas viešųjų pirkimų procedūras. Vertinant pareiškėjo ir partnerio (-ių) įgyvendintus ir (arba) įgyvendinamus projektus toms pačioms veikloms ir išlaidoms finansavimas nėra skiriamas pakartotinai.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

7.5. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, veiklas, uždavinius bei pasiekti rezultatus per projekto įgyvendinimo laikotarpį; projekto įgyvendinimo trukmė atitinka projektų finansavimo sąlygų apraše nustatytus reikalavimus.

Projekto įgyvendinimo trukmė / terminas turi atitikti Aprašo 24 punkte nustatytus reikalavimus.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

7.6. Projektas atitinka kryžminio finansavimo reikalavimus.

Netaikoma.

 

 

7.7. Teisingai pritaikyti fiksuotoji projekto išlaidų norma, fiksuotieji projekto išlaidų vieneto įkainiai, fiksuotosios projekto išlaidų sumos ir (ar) apdovanojimai

Projektui taikoma fiksuotoji projekto išlaidų norma turi atitikti reikalavimus, nustatytus Aprašo 1 lentelės 7 punkte ir Aprašo 413 punkte, projektui taikomi fiksuotieji įkainiai turi atitikti reikalavimus, nustatytus Aprašo 411 ir 412 punktuose.

 

 

7.8. Paraiškoje teisingai nurodyta projekto kategorija, iš projekto planuojamos gauti pajamos (taip pat ir grynosios pajamos) teisingai apskaičiuotos ir teisingai nustatytas projektui reikiamo finansavimo dydis, atsižvelgiant į tai, ar įgyvendinant projektą:

– negaunama pajamų;

– gaunama pajamų ir jos yra įvertintos iš anksto;

– gaunama pajamų, bet jų iš anksto neįmanoma apskaičiuoti.

Netaikoma.

 

 

8. Projekto veiklos vykdomos veiksmų programos įgyvendinimo teritorijoje.

8.1. Projekto veiklos vykdomos Lietuvos Respublikoje arba ne Lietuvos Respublikoje, bet jas vykdant sukurti produktai, gauti rezultatai ir nauda (ar jų dalis, proporcinga Lietuvos Respublikos finansiniam įnašui) atitenka Lietuvos Respublikai ir projektas atitinka bent vieną iš šių sąlygų:

8.1.1. iš Europos regioninės plėtros fondo ir Sanglaudos fondo bendrai finansuojamo projekto veiklų, vykdomų ne Lietuvos Respublikoje, o ES teritorijoje, išlaidos neviršija procento, nustatyto projektų finansavimo sąlygų apraše; arba pagal projektų finansavimo sąlygų aprašą vykdomos reprezentacijai skirtos veiklos;

8.1.2. iš ESF bendrai finansuojamo projekto veiklos vykdomos:

8.1.2.1. ES teritorijoje;

8.1.2.2. ne ES teritorijoje, bet tokių veiklų išlaidos neviršija procento, nustatyto projektų finansavimo sąlygų apraše;

8.1.3. vykdomos techninės paramos projektų veiklos. 

Projekto veiklų vykdymo teritorija turi atitikti Aprašo 27 punkte nustatytus reikalavimus.

Informacijos šaltinis – paraiška.

 

 

 


 

 

GALUTINĖ PROJEKTO ATITIKTIES BENDRIESIEMS REIKALAVIMAMS VERTINIMO IŠVADA:

1)   Paraiška įvertinta teigiamai pagal visus bendruosius reikalavimus ir specialiuosius kriterijus:

Taip                                                   Ne                                                              Taip su išlyga

Komentarai: ____________________________________________________________________

2)   Pareiškėjas nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti poveikio vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu:

Taip, nebandė

Ne, bandė

Komentarai: ____________________________________________________________________

(Privaloma pildyti tik atsakius „Ne, bandė“, t. y. nurodomos faktinės aplinkybės.)

 

3)   Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatytos projekto tinkamos finansuoti ir tinkamos deklaruoti Europos Komisijai (toliau – EK) išlaidos:

Bendra projekto vertė Eur

Didžiausia galima projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma:

Pajamos, mažinančios tinkamų deklaruoti EK išlaidų sumą, Eur

Tinkamos deklaruoti EK išlaidos

Iš viso, Eur

Iš jų:

Didžiausia EK tinkamų deklaruoti išlaidų suma, Eur

Dalis nuo tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

 

Prašomos skirti lėšos – iki, Eur

Dalis nuo tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

Pareiškėjo ir partnerio (-ių) nuosavos lėšos, Eur

Dalis nuo tinkamų finansuoti išlaidų, proc.

1

2

3

4=(3/2)*100

5

6=(5/2)*100

7

8

9=(8/2)*100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastabos:

 

(Šiame laukelyje pagal poreikį gali būti įrašomos papildomos sąlygos, kurias ĮI, atsižvelgdama į projekto rizikingumą, siūlo įtraukti į projekto sutartį.)

 

_______________________________ _________________                                                                                                                                        ______________________

(paraiškos vertinimą atlikusios institucijos atsakingo (data)                                          (vardas ir pavardė, parašas, jei pildoma popierinė versija)

asmens pareigų pavadinimas)                                                                                                                      

 

_____________________________

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų

veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos

išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato

kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-K-808

„Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“

projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1

2 priedas

 

 

PROJEKTO Naudos ir kokybės vertinimo LENTELĖ

 

Paraiškos kodas

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projektą planuojama įgyvendinti:

su partneriu (-iais)              be partnerio (-ių)

PIRMINĖ               PATIKSLINTA

(Žymima „Patikslinta“ tais atvejais, kai ši lentelė tikslinama po to, kai paraiška grąžinama pakartotiniam vertinimui.)

 

Prioritetinio projektų atrankos kriterijaus (toliau – kriterijus) pavadinimas

Kriterijaus vertinimo aspektai ir paaiškinimai

 

Didžiausias galimas kriterijaus balas

Kriterijaus vertinimas (jei taikomi svoriai)

Vertinimo metu suteiktų balų skaičius

Komentarai

Kriterijaus įvertinimas

Svorio koeficien-tas

1. Projektu numatoma vykdyti erinkodaros veiklas, jungiančias 2 ar daugiau savivaldybių.

Vertinama, ar įgyvendinant projektą numatoma vykdyti e. rinkodaros veiklas, jungiančias 2 ar daugiau savivaldybių.

Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kurie jungs daugiau savivaldybių ir taip užtikrins didesnį įgyvendinamų e. rinkodaros veiklų poveikį.

Projektai turi būti surikiuojami nuo daugiausia iki mažiausia savivaldybių jungiančius projektus.

5 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles), 4 balai – kitiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles) ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų.

Jeigu pirmieji projektai dėl kelių vienodą rodiklį turinčių projektų sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, tuomet visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t.

Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 procentų 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai.

25

 

5

 

 

2. Projektu numatomos erinkodaros veiklos bus skirtos 5 ar daugiau kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų žinomumui didinti.

Vertinama, ar projektu numatomos įgyvendinti e. rinkodaros veiklos bus skirtos 5 ar daugiau kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų žinomumui didinti.

Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, kuriais bus pristatoma daugiau kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų, taip kompleksiškai didinant jų žinomumą.

Projektai turi būti surikiuojami nuo daugiausiai iki mažiausiai kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų pristatančių projektų.

5 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles), 4 balai – kitiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles) ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų.

Jeigu pirmieji projektai dėl kelių vienodą rodiklį turinčių projektų sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, tuomet visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t.

Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 procentų 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai.

30

 

6

 

 

3. Projekto veiklų efektyvumas, siekiant pritraukti didesnį unikalių vartotojų skaičių.

Vertinama, kiek unikalių vartotojų numatoma pritraukti projektu.

Aukštesnis įvertinimas suteikiamas tiems projektams, kurių efektyvumas, siekiant pritraukti daugiau unikalių vartotojų, yra didesnis. Projekto efektyvumas skaičiuojamas kaip santykis tarp pareiškėjo planuojamų pritraukti unikalių vartotojų skaičiaus (skaičiuojant pritrauktų unikalių vartotojų skaičių per 1 metus po projekto įgyvendinimo) ir prašomos finansavimo sumos. Unikalūs vartotojai bus skaičiuojami atsižvelgiant į kuriamų e. rinkodaros priemonių pobūdį, pavyzdžiui, interneto puslapių kūrimo atveju bus skaičiuojami unikalūs vartotojai ir jų praleistas laikas naršant puslapyje, mobiliųjų aplikacijų kūrimo atveju – atsisiuntimų skaičius, naujienlaiškių – atveju prenumeratorių, peržiūrų skaičius, socialinių tinklų atveju – sekėjų (followers), interakcijų (bet koks vartotojo veiksmas socialiniame tinkle – peržiūros, komentarai, vertinimai ir t. t.) skaičius ir pan.

Projektai surikiuojami nuo efektyviausio (didžiausias santykis tarp planuojamų pritraukti unikalių vartotojų skaičiaus ir prašomos finansavimo sumos) iki mažiausiai efektyvaus (mažiausias unikalių vartotojų skaičiaus ir prašomos finansavimo sumos santykis).

Projekto efektyvumas apskaičiuojamas pagal formulę:

P1+P2+P3+Pn / projekto finansavimas, čia:

P1, P2, P3, Pn – e. rinkodaros priemone planuojamas pritraukti unikalių vartotojų skaičius (interneto svetainės unikalūs vartotojai, mobilios aplikacijos atsisiuntimų skaičius, socialinių tinklų sekėjų skaičius ir kt.) per 1 metus nuo projekto įgyvendinimo.

5 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles), 4 balai – kitiems 20 proc. projektų (apvalinant gautą skaičių pagal aritmetines taisykles) ir t. t. 1 balas suteikiamas paskutiniams 20 proc. projektų.

Jeigu pirmieji projektai dėl kelių vienodą rodiklį turinčių projektų sudaro daugiau nei 20 proc. projektų, tuomet visiems jiems suteikiami 5 balai. Tokiu atveju 4 balai suteikiami pirmiesiems 20 proc. likusių projektų, 3 balai – kitiems 20 proc. projektų ir t. t.

Atitinkamai ta pati loginė seka taikoma, jeigu susidaro daugiau negu 20 procentų 4 balais vertinamų projektų, surinkusių vienodą balų skaičių. Tokiu atveju jiems visiems skiriami 4 balai, o likusiems tuo pačiu principu suteikiami žemesni vertinimai.

30

 

 

6

 

 

4. Projektas prisideda prie 2014–2020 metų nacionalinės pažangos programos horizontaliojo prioriteto „Kultūra“ tarpinstitucinio veiklos plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 19 d. nutarimu Nr. 269 (toliau – TVP „Kultūra“, įgyvendinimo.

Vertinama kaip projektas prisideda prie TVP „Kultūra“ įgyvendinimo.

Aukštesnis įvertinimas suteikiamas projektams, prisidedantiems prie TVP „Kultūra“ 1 tikslo „stiprinti visuomenės kultūrinę tapatybę“ 1.1 uždavinio „išsaugoti ir aktualizuoti kultūros paveldą, pritaikyti jį visuomenės ugdymo, jos kultūrinės tapatybės stiprinimo, socialiniams poreikiams ir verslo plėtrai“ 1.1.3 priemonės „kurti ir plėtoti kultūros kelių, apimančių reikšmingiausius Lietuvos paveldo objektus rinkodarą“ įgyvendinimo. Kultūros kelių sąrašas pateikiamas Aprašo 4 priedo 2 punkte.

Jeigu projektas prisideda prie minėtos priemonės įgyvendinimo (projektu viešinamas bent vienas iš Aprašo 4 priedo 2 punkte nurodytų kultūros kelių objektų), skiriami 5 balai, priešingu atveju skiriama 0 balų.

15

 

3

 

 

Suma:

100

 

 

 

 

Minimali privaloma surinkti balų suma:

25

 

 

 

 

 

 

____________________________________ _____________________                                                        ___________________________

 

(paraiškos vertinimą atlikusios institucijos atsakingo                                              (vardas ir pavardė, parašas, jei pildoma popierinė

asmens pareigų pavadinimas) (data) versija)

 

 

___________________________

 

2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų

investicijų veiksmų programos

5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių

darnus naudojimas ir prisitaikymas prie

klimato kaitos“ priemonės

Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių

turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų

finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1

4 priedas

 

INFORMACIJa, reikalingA projekto atitikČIAI projektų atrankos kriterijams įvertinti

 

1.  Pareiškėjų ir partnerių įgyvendinti projektai turizmo rinkodaros srityje (taikoma, vertinant projektų atitiktį 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonės Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ projektų finansavimo sąlygų aprašo Nr. 1 (toliau – Aprašas) 19.3 papunktyje nurodytam specialiajam projektų atrankos kriterijui):

 

Projekto pavadinimas

Projekto įgyvendinimo laikotarpis (pradžia–pabaiga)

Projekto trumpas aprašymas ir nuorodos į turizmo e. rinkodaros veiklas (priemones)

Partneriai, projekto įgyvendinimo vieta, kita informacija

Projekto vertė

1.1.

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

2.  Kultūros kelių sąrašas (naudojama, vertinant projektų atitiktį Aprašo 2 priedo 4 punkte nurodytam prioritetiniam projektų atrankos kriterijui):

 

Kultūros kelias

Kultūros kelio objektai

Projektu viešinami kultūros kelio objektai

2.1. Lietuvos muziejų kelias „Nepriklausomybės metų ženklai“

Vytauto Didžiojo kultūros muziejus, Kretingos muziejus, Žemaičių muziejus „Alka“, Šiaulių „Aušros“ muziejus, Panevėžio kraštotyros muziejus, A. Baranausko klėtelė Anykščiuose, Kauno valstybinis muzikinis teatras, Žiburio gimnazija Vilkaviškyje, Panevėžio katedra, Vilkaviškio katedra, Kaišiadorių katedra, Prisikėlimo bažnyčia Kaune, paminklai Vytautui Didžiajam Kaune ir Veliuonoje (Jurbarko r.), paminklas S. Daukantui Papilėje (Akmenės r.)

 

2.2. Mikalojaus Konstantino Čiurlionio kultūros kelias

Varėnos Šv. Arkangelo Mykolo bažnyčia, M. K. Čiurlionio memorialinis muziejus Druskininkuose, Plungės dvaras ir bažnyčia, Oginskių kultūros istorijos muziejus Rietave, M. K. Čiurlionio namai Vilniuje, M. K. Čiurlionio kapas Rasų kapinėse, namas Palangoje, L. Vaineikio g. 17, Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus Kaune

 

2.3. Žydų kultūros paveldo kelias

Lietuvos sinagogos ir Valstybinio Vilniaus Gaono žydų muziejaus padaliniai

 

2.4. Šv. Jokūbo kelias

Objektai, nurodyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 m. birželio 1 d. nutarime Nr. 532 „Dėl Šv. Jokūbo kelio per Lietuvą“

 

2.5. Oginskių kultūros kelias

Rietavo ir Plungės dvarai, Oginskių mauzoliejus Vilniaus Saulės kapinėse, Sluškų, Oginskių ir Zaluskių-Oginskių rūmai Vilniuje, Oginskių koplyčia Vilniaus Šventųjų Jonų bažnyčioje, Vilniaus Universiteto observatorija, Šv. Dvasios cerkvė Vilniuje, Vievio cerkvė, Rykantų bažnyčia

 

2.6. Kunigaikščių Radvilų kultūros kelias

Biržų pilis, Evangelikų reformatų bažnyčios liekanos Dubingiuose, Radvilų rūmai Vilniuje, Radvilų mauzoliejus Kėdainiuose, Kėdainių rotušė, Kėdainių liuteronų bažnyčia

 

2.7. Lietuvos muziejų kelias „Nepriklausomybės metų ženklai“

Vytauto Didžioje kultūros muziejus, Kretingos, Telšių, Šiaulių, Panevėžio muziejai, poeto Antano Baranausko klėtelė Anykščiuose, Valstybės teatras Kaune, Žiburio gimnazija Vilkaviškyje, Panevėžio, Vilkaviškio ir Kaišiadorių katedros ir Prisikėlimo bažnyčia Kaune, taip pat paminklai Vytautui Didžiajam Kaune ir Veliuonoje, paminklas S. Daukantui Papilėje

 

2.8. Žemaičių vyskupystės kultūros kelias

Objektai, nurodyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m rugsėjo 10 d. nutarime Nr. 940 „Dėl Žemaičių krikšto ir Žemaičių vyskupystės įsteigimo 600 metų jubiliejaus minėjimo 2009–2017 metų programos patvirtinimo ir šios programos priežiūros komisijos sudarymo“

 

2.9. Kultūros kelias „Bernardinų takais“

Objektai, nurodyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. lapkričio 4 d. nutarime Nr. 1212 „Dėl projektų grupės „Bernardinų takais“ pripažinimo valstybei svarbiu kultūriniu projektu“

 

2.10. Šv. Jono Pauliaus II piligrimų kelias

Objektai, nurodyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m liepos 16 d. nutarime Nr. 690 „Dėl Šv. Jono Pauliaus II piligrimų kelio kūrimo ir jo objektų išsaugojimo ir pritaikymo“

 

2.11. Hanzos kelias

Kauno pilis, Kauno Rotušė, Kauno miesto siena, Kauno arkikatedra, Kauno Šv. Jurgio Kankinio, Švč. Trejybės,                            Šv. Pranciškaus Ksavero,                      Švč. Mergelės Marijos Ėmimo į dangų, evangelikų liuteronų, Dievo Kūno, Šv. Mikalojaus ir Šv. Gertrūdos bažnyčios, Zabielų rūmai, Siručio namas, Perkūno namas

 

 

3.   Projekto poveikis unikalių vartotojų skaičiaus augimui e. rinkodaros priemonėse (taikoma, vertinant projektų atitiktį Aprašo 2 priedo 3 punkte nurodytam prioritetiniam projektų atrankos kriterijui):

 

E. rinkodaros priemonės:

Unikalių vartotojų skaičiavimo būdai:

Unikalių vartotojų skaičius:

3.1. Interneto puslapių kūrimas.

Sumuojami apsilankę unikalūs vartotojai ir jų naršymo laikas.

 

3.2. Mobiliųjų programų kūrimas.

Sumuojami unikalių vartotojų atsisiuntimai.

 

3.3. Naujienlaiškiai.

Sumuojami užsiprenumeravę naujienlaiškį unikalūs vartotojai arba unikalių vartotojų peržiūros.

 

3.4. Socialiniai tinklai.

Sumuojami sekantys informaciją socialiniuose tinkluose (sekėjai) arba unikalių vartotojų sąsajos (interakcijos).

 

3.5. Kita.

 

 

 

4.   Kultūros ir (ar) gamtos paveldo objektų, kurių žinomumas bus didinamas erinkodaros priemonėmis, skaičius (taikoma, vertinant projektų atitiktį Aprašo 2 priedo 2 punkte nurodytam prioritetiniam projektų atrankos kriterijui):

 

Kultūros ir (ar gamtos) paveldo objektas

Trumpas numatomos veiklos aprašymas

4.1. Pavadinimas.

 

4.2. Pavadinimas.

 

4.3. Pavadinimas.

 

 

5.  Savivaldybių, kurios bus pristatomos pagal jų vykdomas e. rinkodaros veiklas, skaičius (taikoma, vertinant projektų atitiktį Aprašo 2 priedo 1 punkte nurodytam prioritetiniam projektų atrankos kriterijui):

 

Savivaldybės, pristatomos pagal vykdomas e. rinkodaros veiklas

Trumpas numatomos veiklos aprašymas, sąsajos tarp veiklų pagrindimas

5.1.               Savivaldybės pavadinimas.

 

5.2.               Savivaldybės pavadinimas.

 

 

___________________________