CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL CIVILINĖS AVIACIJOS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2006 M. BALANDŽIO 20 D. ĮSAKYMO NR. 4R-93 „DĖL ORLAIVIŲ ĮGULŲ IR ORLAIVIŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS TECHNIKŲ / INŽINIERIŲ LICENCIJAVIMO TAISYKLIŲ“ PAKEITIMO

 

2015 m. lapkričio 12 d. Nr. 4R-191

Vilnius

 

 

Įgyvendindamas 2015 m. birželio 25 d. Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso patvirtinimo, įsigaliojimo ir įgyvendinimo tvarkos įstatymo nuostatas:

1. P a k e i č i u Orlaivių įgulų licencijavimo taisykles, patvirtintas Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus 2006 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4R-93 „Dėl orlaivių įgulų ir orlaivių techninės priežiūros technikų / inžinierių licencijavimo taisyklių patvirtinimo“:

1.1.  pakeičiu punktą 101.1 ir jį išdėstau taip:

101.1. Oro teisė – tarptautinės ir nacionalinės oro teisės pagrindai, kiek apie tai būtina išmanyti pilotui mėgėjui:  Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO), Čikagos konvencija ir jos priedai, Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymas, Oro erdvės struktūra ir jos naudojimo taisyklės, Skrydžių vykdymo taisyklės, Civilinės aviacijos specialistų licencijavimo taisyklės, Avarijų ir incidentų tyrimo nuostatai, ICAO 12 priedas (paieška ir gelbėjimas), Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas.“

1.2. pakeičiu 445.3 punkto antrą pastraipą ir išdėstau ją taip:

„Už šio punkto laikymąsi atsako sklandytuvo savininkas arba naudotojas (Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo 49 str. 1 dalis). Už šio punkto nesilaikymą orlaivio savininkas (naudotojas) gali būti traukiamas atsakomybėn pagal Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksą.“

1.3. pakeičiu 460.1 punktą ir išdėstau jį taip:

460.1. Oro teisė – tarptautinės ir nacionalinės oro teisės pagrindai, kiek apie tai būtina išmanyti sklandytojui: Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO), Čikagos konvencija ir jos priedai, Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymas, Oro erdvės struktūra ir jos naudojimo taisyklės, Skrydžių vykdymo taisyklės, Civilinės aviacijos specialistų licencijavimo taisyklės, Avarijų ir incidentų tyrimo nuostatai, ICAO 12 priedas (paieška ir gelbėjimas),  Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas.“

1.4. pakeičiu 483.1. punktą ir išdėstau jį taip:

483.1. Oro teisė – tarptautinės ir nacionalinės oro teisės pagrindai, Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymas, Lietuvos Respublikos oro erdvės struktūra ir jos naudojimo taisyklės, Skrydžių vykdymo taisyklės, Lietuvos Respublikos civilinių orlaivių registravimo liudijimų ir tinkamumo skraidyti pažymėjimų išdavimo nuostatai, Civilinės aviacijos specialistų licencijavimo nuostatai ir taisyklės, Avarijų ir incidentų tyrimo nuostatai, ICAO 12 priedas (paieška ir gelbėjimas), Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas.“

1.5. pakeičiu 529.1 punktą ir išdėstau jį taip:

529.1. Oro teisė – tarptautinės ir nacionalinės oro teisės pagrindai, kiek tai būtina išmanyti navigatoriui: Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO), tarptautinės sutartys, Čikagos konvencija, jos priedai, Varšuvos, Hagos, Monrealio, Tokijo konvencijos, Europos civilinės aviacijos konferencija (ECAC),  Lietuvos Respublikos oro erdvės struktūra ir jos naudojimo taisyklės, Skrydžių taisyklės, Avarijų ir incidentų tyrimo nuostatai, ICAO 12 priedas (paieška ir gelbėjimas), Lietuvos Respublikos personalo licencijavimo nuostatai ir taisyklės, Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodeksas, skrydžio ir poilsio laikas, tarptautinių skrydžių taisyklės, triukšmų mažinimo procedūros.“

2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2016 m. balandžio 1 d.

 

 

 

Direktorius                                                                                                                  Joris Gintilas