Mherbas

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO 2018 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO

 

2017 m. gruodžio 18 d. Nr. 1-328

Marijampolė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 40 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu, 20 straipsnio 2 dalimi, 48 straipsnio 2 ir 3 dalimis, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, bei atsižvelgdama į Marijampolės teritorinės darbo biržos 2017 m. spalio 30 d. raštą Nr. Sd-2972 „Dėl pritarimo Užimtumo didinimo programos projektui“, Marijampolės savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2018 metų programą (pridedama).

2. Įgalioti Marijampolės savivaldybės administracijos direktorių Marijampolės savivaldybės vardu pasirašyti su šia programa susijusius dokumentus.

 

 

 

Savivaldybės mero pavaduotojas,

atliekantis  mero pareigas                                                                  Povilas Isoda


 

PATVIRTINTA

Marijampolės savivaldybės tarybos

2018 m. gruodžio18 d. sprendimu Nr. 1-328

 

 

MARIJAMPOLĖS SAVIVALDYBĖS UŽIMTUMO DIDINIMO 2018 METŲ PROGRAMA

 

I. ĮVADAS

 

1. Marijampolės savivaldybės užimtumo didinimo 2018 metų programa (toliau – Programa) parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymu, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

2. Programą rengia Marijampolės savivaldybės administracija (toliau – Administracija), bendradarbiaudama su Marijampolės teritorinės darbo biržos Marijampolės skyriumi (toliau – Darbo birža).

3. Programą įgyvendina Administracija kartu su atrankos būdu parinktais Programos vykdytojais (toliau Vykdytojai).

4. Įgyvendinant Programą bus vykdomos valstybinės (valstybės perduotos savivaldybėms) funkcijos.

5. Programos tikslai:

5.1. užtikrinti pagal 2017 metų Užimtumo didinimo programą vykdytų darbų tęstinumą;

5.2 siekti didinti Marijampolės savivaldybės teritorijos gyventojų, užsiregistravusių Darbo biržoje, užimtumą, sudarant įsidarbinimo galimybes darbo neturintiems asmenims.

6. Programa rengiama vadovaujantis šiais principais:

6.1. bendradarbiavimo – aktyvus gyvenamosios vietovės bendruomenės įtraukimas į veiklą, skatinant jos iniciatyvą, bendradarbiavimas su visomis suinteresuotomis institucijomis, organizacijomis;

6.2. kompleksiškumo – įgyvendinant Programą, turi būti kompleksiškai sprendžiamos asmenų užimtumo problemos, įtraukiant teritorinę darbo biržą, socialinius partnerius ir organizacijas;

6.3. individualumo – Programoje numatomos priemonės turi būti organizuojamos ir paslaugos teikiamos atsižvelgiant į individualius asmenų poreikius bei jų motyvaciją integruotis į darbo rinką;

6.4. tęstinumo – Programose numatytų veiklų tęstinumas, nuolatinė Programos įgyvendinimo priežiūra ir tikslinimas pagal kintančias aplinkybes;

6.5. efektyvumo – pagrindinis Programos priemonių ir paslaugų teikimo rezultatas ir vertinimo kriterijus yra asmens įsidarbinimas pagal darbo sutartį arba darbo santykiams prilygintinų teisinių santykių pagrindu;

6.6. ekonomiškumo – maksimalus Programai įgyvendinti skirtų lėšų panaudojimas, vadovaujantis ekonominio naudingumo principu, tiek rengiant Programą, tiek ją įgyvendinant;

6.7. viešumo – Programos rezultatų viešinimas.

7. Programa rengiama asmenims (toliau – Asmenys), įvardintiems Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje, kurie yra:

7.1. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

7.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

7.3. asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

7.4. piniginės socialinės paramos gavėjai;

7.5. asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

7.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

7.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

7.8. asmenys, kurie turi pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;

7.9. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

7.10. asmenys, vyresni kaip 40 metų.

 

II. BŪKLĖS ANALIZĖ

 

8. Marijampolės savivaldybė (toliau – Savivaldybė) administraciniu požiūriu yra Suvalkijos regiono dalis, kuri ribojasi su kitomis Suvalkijos regiono – Vilkaviškio rajono, Kalvarijos ir Kazlų Rūdos  savivaldybėmis, taip pat Dzūkijos regiono - Alytaus ir Lazdijų rajonų savivaldybėmis bei Prienų rajono savivaldybe. Savivaldybė randasi Lietuvos pietvakariuose, užima pakankamai patogią geografinę padėtį – nuo Marijampolės  140 kilometrų iki Lietuvos Respublikos sostinės Vilniaus. Savivaldybės teritoriją kerta tarptautinis greitkelis Via Baltica, geležinkelio trasa Rail Baltica.  Teritoriniu - administraciniu požiūriu savivaldybė suskirstyta į 9 seniūnijas: Degučių, Mokolų, Narto, Gudelių, Igliaukos, Liudvinavo, Marijampolės, Sasnavos, Šunskų.

9. Demografinė padėtis: Marijampolės savivaldybėje, kaip ir visoje Lietuvos Respublikoje, mažėja bendras gyventojų skaičius.

9.1. 2017 m. sausio 1 d. savivaldybės gyventojų skaičius buvo 55794.

9.2. Savivaldybės teritorija-755 km2.

10. Nedarbo lygis procentais nuo darbingo amžiaus gyventojų 2017 m. spalio 31 d.:

10.1. Lietuvos Respublikoje 7,4;

10.2. Marijampolės teritorinės darbo biržos Marijampolės, Vilkaviškio ir Šakių skyrių aptarnaujamose teritorijose - 8,0;

10.3. Marijampolės teritorinės darbo biržos Marijampolės skyriaus aptarnaujamoje teritorijoje (Marijampolės, Kalvarijos ir Kazlų Rūdos savivaldybės) – 8,4;

11. Nedarbo lygis procentais nuo darbingo amžiaus gyventojų 2017 m. spalio 31 d. Marijampolės savivaldybėje – 7,0:

11.1. Marijampolės savivaldybėje, miesto seniūnijose – 6,0;

11.2. Marijampolės savivaldybėje, kaimo seniūnijose – 7,0:

11.2.1. Gudelių seniūnijoje – 6,9;

11.2.2. Igliaukos seniūnijoje – 6,3;

11.2.3. Liudvinavo seniūnijoje – 7,9;

11.2.4. Marijampolės seniūnijoje. – 5,9;

11.2.5. Sasnavos seniūnijoje– 6,5;

11.2.6. Šunskų seniūnijoje – 7,4.

12. Marijampolės teritorinėje darbo biržoje 2017 m. spalio 31 d. buvo užregistruoti 2281 asmenys, patenkantys į Užimtumo įstatymo 48 straipsnio 2 dalyje išvardintas grupes:

12.1. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai - 0;

12.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra - 150;

12.3. asmenys, grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų - 3;

12.4. piniginės socialinės paramos gavėjai – 169 (iš jų gaunantys socialinę pašalpą - 133);

12.5. asmenys, priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo - 0;

12.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo - 0;

12.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos - 0;

12.8. asmenys, kurie turi pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga - 0;

12.9. asmenys, patiriantys socialinę riziką - 0;

12.10. asmenys, vyresni kaip 40 metų - 1959.

 

III. PASLAUGŲ IR (AR) PRIEMONIŲ PLANAS

 

13. Programos įgyvendinimo metu gyventojų užimtumui didinti numatyta vykdyti priemonę „Prisidėjimas prie ES įgyvendintų projektų tęstinumui užtikrinti“ (toliau – Priemonė). Savivaldybė per 2007–2016 m. yra įgyvendinusi 48 projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos įvairių fondų, kurių bendra vertė siekia beveik 70 mlj. Eur. Įgyvendinant projektus kompleksiškai sutvarkytos Savivaldybės viešosios erdvės, atnaujinta savivaldybės poilsio ir rekreacinių zonų infrastruktūra, sukurtos palankios sąlygos verslo plėtrai, regeneruojant ir tvarkant apleistas ir užterštas savivaldybės teritorijas. Savivaldybės kaimo bendruomenės taip pat noriai pasinaudojo Europos Sąjungos skiriama parama, kurios pagalba buvo sutvarkytos viešosios erdvės, bendruomenių namai, įrengtos sporto aikštelės ir kt.

14. Savivaldybės teritorijoje gausu turistams patrauklių gamtos objektų,  lankomų turistų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš užsienio. Siekiant išlaikyti sukurtą infrastruktūrą, reikalinga jos priežiūra, kuri užtikrintų įgyvendintų projektų tęstinumą. Manoma, jog vietos bendruomenių gyventojai, dalyvaudami Programoje, galėtų prisidėti prie jų gyvenamojoje teritorijoje įgyvendintų ES projektų, turizmo, poilsio ir laisvalaikio viešųjų erdvių, kitų lankytinų vietų ir objektų, kultūros, sporto, ugdymo, socialinės globos teritorijų priežiūros ir tvarkymo bei kitus darbus gerinančius bendruomenių gyventojų gyvenimo kokybę.

15. Prisidedant prie sukurtos Marijampolės savivaldybės infrastruktūros tvarkymo bus vykdomi šie laikino pobūdžio darbai (toliau – Darbai):

15.1. savivaldybei priskirtos valstybinės žemės ir kito valstybės turto bei šioje žemėje esančių, vandens telkinių pakrančių, paplūdimių, takų, pakelių, želdinių tvarkymo ir priežiūros, infrastruktūros objektų smulkaus remonto, laikino pobūdžio pagalbiniai darbai;

15.2. aplinkos tvarkymo ir smulkaus remonto laikino pobūdžio pagalbiniai darbai ikimokyklinio ugdymo, bendrojo lavinimo ugdymo, profesinio mokymo ir neformaliojo ugdymo, kultūros bei laisvalaikio organizavimo įstaigose;

15.3. aplinkos tvarkymo ir smulkaus remonto laikino pobūdžio pagalbiniai darbai socialinės bei visuomeninės paskirties įstaigose ir objektuose, esančiuose joms priskirtoje valstybinėje žemėje;

15.4. istorijos ir kultūros paminklų, kultūros paveldo objektų, regioninių parkų, neveikiančių kapinių, kitų saugomų bei turinčių išliekamąją vertę objektų priežiūros pagalbiniai laikino pobūdžio darbai;

15.5. valstybei nuosavybės teise priklausančių melioracijos ir hidrotechnikos statinių smulkaus remonto, tvarkymo ir priežiūros laikino pobūdžio pagalbiniai darbai;

15.6. pagalbiniai darbai teikiant socialines laikino pobūdžio paslaugas asmenims su sunkia negalia ir vienišiems pagyvenusiems asmenims namuose bei socialinės globos įstaigose;

15.7. archyvinių dokumentų tvarkymo laikino pobūdžio darbai.

16. Programa bus vykdoma nuo 2018 m. vasario 1 d. iki 2018 m. lapkričio 30 d.

17. Įgyvendinus Programą, tikimasi nedarbo lygio mažėjimo, ilgalaikio asmenų įsidarbinimo Programos 12 punkte įvardintose grupėse:

17.1. iki 10 asmenų, įvardintų 12.2 punkte;

17.2. iki 1-2 asmenų, įvardintų 12.3 punkte;

17.3. iki 10 asmenų, įvardintų 12.4 punkte;

17.4. iki 30 asmenų, įvardintų 12.10 punkte.

18. Asmenys, kurie dalyvaus Programoje, bus atrenkami pagal poreikį, atsižvelgiant į darbų pobūdį, į tuo metu Darbo biržoje registruotų Asmenų skaičių, jų gyvenamąją vietą. Pagal galimybes bus sudaromos sąlygos dalyvauti visoms Asmenų grupėms, kurioms skirta ši Programa.

19. Rengiant Programos projektą, Marijampolės savivaldybės administracijos Socialinių reikalų departamento (toliau - Departamentas) vyriausiasis specialistas (toliau Specialistas) vykdė elektroninę apklausą „Dėl galimybių ir poreikių dalyvauti pagal Programos įgyvendinimo metu gyventojų užimtumui didinti numatytą vykdyti priemonę „Prisidėjimas prie ES įgyvendintų projektų tęstinumui užtikrinti“ (toliau - Apklausa), kurioje kreiptasi:

19.1. dėl dalyvavimo Programoje, atsižvelgiant į:

19.1.1. galimybę dalyvauti Programoje numatytais terminais;

19.1.2. galimybę, vykdyti Programos 15 punkte išvardintus darbus;

19.1.3. galimybę įdarbinti Asmenis Programos 7 punkte išvardintose grupėse;

19.1.4. galimybę įdarbinti Asmenis nuolatiniam darbui, pasibaigus Programos įgyvendinimui.

19.2. apklaustos Administracijos seniūnijos, Savivaldybės kultūros, ugdymo, neformaliojo ugdymo, kultūros, laisvalaikio organizavimo įstaigos, Savivaldybės teritorijoje esančios kaimo bendruomenės, socialinės paskirties įstaigos bei kitos organizacijos, aktyviai dalyvavusios Savivaldybės įgyvendintose Viešųjų darbų, teikiančių socialinę naudą vietos bendruomenei, skirtų padėti palaikyti ir (ar) plėtoti vietos bendruomenės socialinę infrastruktūrą, valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms įgyvendinti, programose.

20. Remiantis Apklausos duomenimis, parinkti Vykdytojai ir nustatytas numatomų įdarbinti Asmenų skaičius vidutinei 4 mėnesių laiko trukmei:

20.1. Administracijos Gudelių seniūnijoje – 5;

20.2. Administracijos Igliaukos seniūnijoje – 5;

20.3. Administracijos Liudvinavo seniūnijoje – 11;

20.4. Administracijos Marijampolės seniūnijoje – 7;

20.5. Administracijos Sasnavos seniūnijoje – 7;

20.6. Administracijos Šunskų seniūnijoje –9;

20.7. Marijampolės kultūros centre – 8;

20.8. Marijampolės moksleivių kūrybos centre –2;

20.9. Marijampolės savivaldybės Padovinio pagrindinėje mokykloje – 1;

20.10. Marijampolės Rimanto Stankevičiaus pagrindinėje mokykloje – 5;

20.11. Marijampolės savivaldybės Želsvos pagrindinėje mokykloje - 4;

20.12. Marijampolės vaikų lopšelyje-darželyje „Rūta“ – 2;

20.13. Marijampolės mokykloje – darželyje „Želmenėliai“-2;

20.14. Baraginės kaimo bendruomenėje - 2;

20.15. Buktos kaimo bendruomenėje - 4;

20.16. Narto kaimo bendruomenėje - 1;

20.17. Netičkampio kaimo bendruomenėje - 2;

20.18. Sasnavos kaimo bendruomenėje -2;

20.19. Užgirių kaimo bendruomenėje - 1;

20.20. Tautkaičių kaimo bendruomenėje -2;

20.21. Taukaičių kaimo klojimo teatro draugijoje „Gegnė“ - 3;

20.22. VšĮ „Gintaro poilsiavietė“ - 4;

20.23. VšĮ Marijampolės ligoninėje – 5;

20.24. VšĮ „Marijampolės telekinas“ – 6;

20.25. VšĮ Marijampolės Kultūros ir istorinio paveldo turizmo centre – 4;

20.26. Marijampolės šv. Arkangelo Mykolo parapijoje – 4;

20.27. Marijampolės šv. Arkangelo Mykolo parapijos Carite – 2;

20.28. Marijampolės specialiuosiuose socialinės globos namuose – 4;

20.29. Suvalkijos socialinės globos namuose - 6.

21. Vykdytojai kreipiasi į Darbo biržą dėl Asmenų parinkimo pagal Programos 15.1–15.7 punktuose numatytus vykdyti pasirinktus darbus.

22. Darbo birža siunčia Asmenis.

 

IV. FINANSAVIMO PLANAS

 

23. Programa finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų, skiriamų, valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms įgyvendinti, Užimtumo programai vykdyti.

24. Kitų finansavimo šaltinių nenumatoma.

25. Programai finansuoti numatoma skirti – 286,548 tūkst. Eur. Iš jų:

25.1. darbo užmokesčiui (įskaitant draudėjo privalomojo valstybinio draudimo įmokų sumą) ir piniginėms kompensacijoms už nepanaudotas atostogas (įskaitant draudėjo privalomojo valstybinio draudimo įmokų sumą) – 275,079 tūkst. Eur;

25.2. administravimo išlaidoms – 11,469 tūkst. Eur.

26. Vykdant Priemonę pagalbiniams darbams planuojama įdarbinti 120 Darbo biržos siunčiamų Asmenų ir su jais sudaryti terminuotas darbo sutartis vidutiniam 4 mėnesių laikotarpiui (su galimybe pratęsti sutarties trukmę) ir jiems mokėti:

26.1. darbo užmokestį, apskaičiuotą už faktiškai dirbtą laiką pagal tą mėnesį galiojantį Vyriausybės patvirtintą minimalųjį valandinį atlygį (įskaitant draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokų sumą);

26.2. piniginę kompensaciją už nepanaudotas atostogas (įskaitant draudėjo privalomojo valstybinio socialinio draudimo įmokų sumą).

27. Asmens dalyvavimo Priemonėje sąnaudos apie 2,4 tūkst. Eur.

 

V. PROGRAMOS TĘSTINUMO ANALIZĖ IR PROGNOZĖ

 

28. Programos rengimo 2019 metams prognozė:

28.1. planuojama tęsti 2018 metais vykdytą priemonę - „Prisidėjimas prie ES įgyvendintų projektų tęstinumui užtikrinti“;

28.2. gali būti parenkamos kitos priemonės, atsižvelgiant į:

28.2.1. užimtumo didinimo būtinybę, analizuojant Asmenų poreikius;

28.2.2. užimtumo didinimo būtinybę, atsižvelgiant į vietos bendruomenėms naudingų darbų būtinumo poreikius;

28.2.3 užimtumo didinimo būtinybę, atsižvelgiant į vietos bendruomenių gyventojams būtinų paslaugų poreikius.

29. Prognozuojama gauti 295 tūkst. Eur specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams pagal lėšų savivaldybių dalyvavimo rengiant ir įgyvendinant užimtumo didinimo programas funkcijai vykdyti (toliau – Lėšos) 2019 metų poreikį, apskaičiuotą vadovaujantis Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos patvirtinta metodika.

30. Žmogiškieji resursai – išliekantis aukštas nedarbo lygis.

31. Trijų sekančių metų užimtumo didinimo programų vykdymo prognozė:

31.1. bus tikslinami ir teikiami Lėšų poreikiai;

31.2. teikiamų paslaugų ir priemonių rūšių įvairovės plėtra;

31.3. masto augimas arba mažėjimas, atsižvelgiant į gaunamų Lėšų augimą ar mažėjimą, kintant nedarbo lygiui;

31.4. bus atsižvelgiama į Asmenų poreikius.

 

VI. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA IR ĮVERTINIMAS

 

32. Už Priemonės įgyvendinimo metu vykdomų Darbų kokybę - atsakingi Programos Vykdytojai.

33. Darbų kokybės priežiūrą vykdo Departamento vyriausiasis specialistas, esant būtinybei, Administracijos direktoriaus nurodymu pasitelkdamas kitų Administracijos padalinių specialistus.

34. Siekiant nustatyti, ar efektyviai vykdoma Priemonė, bus vertinama vykdomų Darbų kokybė, kiekybė, naudingumas vietos bendruomenei ir Asmenų galimybė įsidarbinti nuolatiniam darbui.

35. Priežiūra vykdoma, atvykstant Administracijos specialistams į Darbų vietą, informavus Vykdytoją.

36. Programos Priemonės įgyvendinimo vertinimas įtraukiamas į metinę Administracijos direktoriaus ataskaitą.

37. Veiksmai siekiant užtikrinti Programos įgyvendinimui skiriamų lėšų naudojimo efektyvumą ir tinkamumą: Vykdytojas, mėnesiui pasibaigus, ne vėliau kaip per 5 kito mėnesio darbo dienas, pateikia Departamentui raštą ir Darbo biržos siųstų ir įdarbintų asmenų su darbo laiko apskaita ir apmokėjimu susijusius dokumentus:

37.1. darbo laiko apskaitos žiniaraštį (jo išrašą) arba žiniaraščio (jo išrašo) kopiją;

37.2. darbo užmokesčio priskaičiavimo ir išmokėjimo žiniaraštį (jo išrašą) arba žiniaraščio (jo išrašo) kopiją;

37.3. banko išrašo arba mokėjimo pavedimo kopiją arba kasos išlaidų orderio kopiją, mokėjimus atliekant grynaisiais pinigais.

38. Visi teikiami dokumentai turi būti pasirašyti Vykdytojo vadovo.

39. Departamentas pažymą dėl lėšų pervedimo Vykdytojams teikia Administracijos Buhalterijos skyriui.

40. Administracijos Buhalterijos skyrius ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pažymos pateikimo perveda lėšas Vykdytojui.

 

VII. VIEŠINIMAS

 

41. Programa, informacija apie jos įgyvendinimo metu pasiektus rezultatus, viešinama Marijampolės savivaldybės internetinėje svetainėje www.marijampole.lt bei vietinėje žiniasklaidoje.

___________________________