JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2013 M. SPALIO 10 D. SPRENDIMO NR. T-149 „DĖL BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ IR SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ TEIKIMO IR MOKĖJIMO UŽ ŠIAS PASLAUGAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2015 m. vasario 12 d. Nr. T-10

Joniškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 „Dėl Mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ 20 ir 21punktais, Joniškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

pakeisti Bendrųjų socialinių ir socialinės priežiūros paslaugų teikimo ir mokėjimo už šias paslaugas tvarkos aprašą, patvirtintą Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2013 m. spalio 10 d. sprendimu Nr. T-149:

1. išdėstyti 28 punktą taip:

„28. Mokesčio už apgyvendinimą nakvynės namuose dydis nustatomas atsižvelgiant į asmens (šeimos) pajamas, tenkančias vienam šeimos nariui ir yra 10 proc. gaunamų asmens pajamų“;

2. išdėstyti 30 punktą taip:

„30. Asmenys (šeimos) už Apraše išvardytas socialinės priežiūros paslaugas nemoka, kai asmeniui (šeimai), teisės aktų nustatyta tvarka gaunančiam socialinę pašalpą, arba asmeniui (šeimai), kurio pajamos (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį, socialinė priežiūra teikiama nemokamai, išskyrus atvejus, kai šis asmuo yra socialinės rizikos suaugęs asmuo, kuris ilgiau kaip mėnesį per kalendorinius metus gyvena socialinių paslaugų įstaigoje ir joje gauna socialinę priežiūrą.

Atskaičius nustatytą asmens (šeimos) mokėjimo už socialinę priežiūrą dalį, asmens  (vidutinės šeimos pajamos, tenkančios vienam šeimos nariui) mėnesio pajamos negali likti mažesnės už valstybės remiamų pajamų dvigubą dydį, o socialinės rizikos suaugusio asmens, ilgiau kaip mėnesį per kalendorinius metus gyvenančio socialinių paslaugų įstaigoje ir joje gaunančio socialinę priežiūrą, mėnesio pajamos negali likti mažesnės nei 0,8 valstybės remiamų pajamų dydžio“;

3. išdėstyti 31 punktą taip:

„31. Asmens (šeimos narių), kuriam skiriamos socialinės paslaugos, finansines galimybes vertina skyriaus atsakingas specialistas:

31.1. Finansinės galimybės   vertinamos tuo pačiu metu, kuriuo nustatomas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis.

31.2. Asmens (šeimos narių), teisės aktų nustatyta tvarka gaunančio socialinę pašalpą, finansinės galimybės nevertinamos, išskyrus atvejus, kai šis asmuo yra socialinės rizikos suaugęs asmuo, kuris ilgiau kaip mėnesį per kalendorinius metus gyvena socialinių paslaugų įstaigoje ir joje gauna socialinę priežiūrą“;

4. išdėstyti 34 punktą taip:

„34. Mokėjimo dydis už trumpiau nei vieną kalendorinį mėnesį teikiamas socialinės priežiūros paslaugas nustatomas proporcingai teikiamos paslaugos trukmei. Asmuo nuo mokesčio už socialines paslaugas atleidžiamas ar mokestis jam sumažinamas savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.“

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                         Gediminas Čepulis